Da, recunosc, e un scenariu la care nu m-am gindit pina astazi, e poate cel mai „horror” din cite i se pot intimpla Romaniei. Dar mi-au atras atentia citeva ziceri d’ale Turnatorului si mai ales una m-a pus pe ginduri. „Ziua de 29 iulie va fi ziua Judecatii regimului Basescu!”- a declarat Voiculescu. Sau, „Va asigur ca, dupa Referendum, nimeni din interior sau exterior, nu va mai comenta vointa natiunii romane!” BRRRR!
M-am tot gindit de ce Ponta si Antonescu au acceptat sa-si rupa gitul in doar citeva saptamini dupa ce fiecare si-a cladit o cariera politica de prim plan in foarte multi ani, reusind sa ajunga presedintii propriilor partide. Raspunsurile sint doar citeva. Ori sint prosti, ori sint usor de manipulat, ori sint foarte santajabili si fac ce li se spune! Ori din toate cite putin!
Am crezut ca „Solutia Imorala” a Romaniei a fugit din Parlament ca sa se ascunda de ICCJ, sa traga de timp pina vin ai lui la Putere sa dea gratieri in stinga si in dreapta. Dar cind glontul puscariei ii trece pe la ureche, Varanul Voiculescu sufla si in iaurt!
Aroganta si infatuarea de a fi socotit „Marele Sef din Umbra” a evenimentelor tragice din ultimele saptamini l-au dat de gol. Iata PLANUL, in opinia mea, si ma bazez si pe citeva informatii si evenimente pe care inca nu o sa le dezvalui. Ce pot sa va dezvalui este ca PLANUL a fost scris la sfirsitul lui 2010.
In primul rind, EI vor risca totul si vor face totul ca Presedintele Traian Basescu sa nu se intoarca la Cotroceni! Vor risca inclusiv excluderea Romaniei din lumea buna a Europei iar daca va fi nevoie, se va vota pentru Referendum si o saptamina!
Fiindca l-a infruntat pe Varan in chestiunea legata de cele 11 puncte nevralgice indicate de Barroso, Ponta va fi sacrificat. Voiculescu deja comploteaza cu lideri importanti din PSD. Astfel, la alegerile prezidentiale anticipate, legate de cele parlamentare, Voiculescu va fi singurul candidat al USL, cu promisiunea ca inegalabilul Crin va fi viitorul premier. PSD va avea sefii celor doua Camere si promisiunea ca vor pune premierul peste 2 ani, dupa ce guvernul Antonescu rezolva Justitia si ii salveaza pe toti maharii de puscarie.
Pe ce ma bazez?! Pe informatii si analize bune, dar toate la timpul lor. Deocamdata, asa cum politologul Vladimir Tismaneanu spunea ca putem facem o analogie cu 1946, iata citeva idei.
1. Aproape toate TANCURILE (a se citi televiziunile), asa cum s-a intimplat si in ’46 si as spune ca si in 2009, au o comanda unica.
2. Ca si in ’46, avem un guvern de tranzitie care a pacalit opinia publica romaneasca, chiar si marile puteri occidentale pentru citeva saptamini, un guvern care lucreaza impotriva democratiei speculind nivelul foarte greu de trai al romanilor de dupa al doilea razboi mondial ( a se citi dupa a doua cea mai grava criza mondiala).
3. Oare cine are astazi cei mai multi bani in Romania si sint gata, acesti baroni, sa renunte la o buna parte din avere si sa finanteze cele mai de pret lucruri din viata lor, evitarea puscariei si cheltuirea averilor pe un trai de huzur?!
4. Ce pot face astazi, mai mult ca atunci, Marile Puteri?! Imperiul Britanic nu a miscat un deget pentru verisorul Rege Mihai, americanii nu au mai aterizat niciodata iar celelalte natiuni europene au condamnat evenimentele si atit! Ca si astazi! „VA ASIGUR CA DUPA REFERENDUM, N I M E N I, DIN INTERIOR SAU EXTERIOR, NU VA MAI COMENTA VOINTA NATIUNII ROMANE!” – este ragetul de victorie al celui mai „JUCATOR” tradator al intereselor neamului romanesc!
Inchei cu o scurta evaluare a trupelor si asezarea lor in teren. Milioane de romani au fost abandonate pe frontul de vest, prizoniere ale unor sectii de votare foarte putine, aproape un milion de romani nu inteleg inca gravitatea evenimentelor si isi petrec vacantele in afara tarii iar alte citeva milioane de romani au cazut victime sub „senilele” tancurilor media! In timp ce „armata de ocupatie” a pus mina pe toate butoanele tarii! Ce poate face Traian Basescu?! Nu stiu, dar imi aduc aminte ca in 2007, dar si in 2009, au fost momente cind Presedintele a ramas aproape singur! Cunoscatorii stiu de ce! A cistigat de fiecare data pe muchie de cutit, dar acel cutit a devenit intre timp o sabie monstruoasa ce a facut multe victime printre putinii sustinatori ai democratiei! Doamne ajuta! Sa fim iubiti si ocrotiti!
Nasul are dreptate si lucrurile chiar asa stau.Cei doi baieti + al treilea joaca pe sirma pentru ca sunt santajati.Sunt niste neica nimeni din punct de vedere profesional dar in acelasi timp sunt super bogati pe bani primiti cadou, dar care la o adica trebuiesc returnati, pentru ca au semnat si contracte de imprumut.Daca isi risca o cariera politica oricum ramin cu banii,dar daca nu axecuta ordinele ramin pe strazi si nu-i angajeaza nimeni nici ca portari.Si agentii de paza au scoli absolvite si dau teste,la privat, nu la faciltati cu plata la care iti platesti diploma.Din pacate situatia tarii e grava datorita faptului ca inca din 1990 au ramas in urma ,,bombe neexplodate” cum ar fi faptul ca pentru mortii si ranitii de dupa 22 decembrie 1989 ora 12.00,cind a fugit Ceausescu,nu au raspuns in fata justitiei cei responsabili de diversiunea si masacrele care au avut loc.Crimele nu se prescriu niciodata iar daca justitia isi face treaba independent oricind se alege praful de toate averile strinse intre timp de cei care pe linga faptul ca nu au raspuns pentru faptele lor,sunt si foarte bogati pentru ca au fost platiti de noi ceilalti(fara sacou,cum zicea Cornel Dinu)si au devalizat economia nationala timp de 22 de ani.Basescu a stiut foarte bine ce bombe sunt in societatea romaneasca dar se bazeaza pe faptul ca cei care nu au profitat de santajele revolutiei sunt mai multi decit cei vinovati,iar procesul este ireversibil.Romania este in UE iar noi ne-am invatat cu libertatea; noi cei mici si mai ales copii nostri.Voiculescu,Iliescu si toti cei ca ei + Ponta si copiii lor nu au decit sa mearga in justitie sa raspunda pentru ce au facut.Noi nu ne condamnam copiii sa traiasca in dictatura,datori vinduti.Cei care isi asteapta pensiile si spera ca tinerii nostri vor munci aici pe nimic si vor plati taxe se inseala amarnic.Acei generali facuti din analfabeti care au impuscat oameni vor ajunge muritori de foame pe strazi,caci pensiile lor mari nu vor mai fi platite iar strainii care vin in tara vor avea o parte tot mai mare din averea ei dar vor ajuta si ei ca aceasta tara sa nu fie o dictatura.Cei care mizeaza pe plecarea lui Basescu au doua posibilitati:sa piarda sau sa piarda…acum sau in viitorul apropiat,la alegere dar mai bine acum.
varanul s-a pronuntat ferm si repetat impotriva UE si USA. Este de rit moscovit.
http://www.avaaz.org/en/petition/Save_Romanias_Democracy/?cDmRndbSave Romania’s Democracywww.avaaz.org
Daca credeti ce spuneti, semnati in calitate de cetateni petitia! Chiar daca Antenele nu vor fi afectate, macar vor fi puse la index, in caz ca macar unul sau doi dintre destinatari vor lua atitudine. E un pas mic, dar trebuie inceput de undeva
Shubert Magdalena.tocmai am votat.
sa fie publicat linkul pe toate retzelele de socializare markwilliams.
Schubert M.Oare ce se intimpla cu voturile?In fiecare zi sunt tot mai putine.Cine le diminueaza oare?Sus dreapta apare numele sponsorilor prin publicitate,inclus trustul INTACT.Asta sa fie contravaloarea ,reducerea numarului de voturi?
Scrisoare către susţinătorii USL (II) – O să pierdeţi
de Adrian Hashu
http://politicstand.com/scrisoare-catre-sustinatorii-usl-ii-o-sa-pierdeti/
http://politicstand.com/jihadul-uslamist-impotriva-europei/
multzumesc Laura ptr.link si autorului articolului Victor Duma care este excelent.
Felicitari V.D.!
Multumesc, Laura.Excelenta sinteza.
Foarte bun comentariu.
@ USL-isti, daca-l cititi tot, sigur va pune pe ganduri.
Daca unuia dintre voi va schimba obtiunea inseamna ca nu a fost scris in zadar.
E un articol extraordinar.
Voi chiar credeti ca vreun uselist intra pe pagina Nasului?!… Chiar asa de masochist sa fie?!… Voi va uitati la antena3? Sper ca nu…
Asa ca, degeaba sperati ca veti converti vreun uselist aici. Mai mare probabilitate ar avea speranta ca maine sa ninga la Bucuresti…
am vazut pe-aici vreo 2-3 postaci in misiune. Dar nu cred ca citesc articole serioase, isi fac doar treaba.
Eu intru pe pag.J.N.,ca sa vada spalatii pe creier ca mai sunt romani ce judeca cu capul,nu cu c……Fac acest lucru ptr.ca sunt sigura ca sunt prea putin uslasi care citesc si altceva decat”odele inchinate celor doi intelepti conducatori”Daca un john,papeleon,un chinez vin sa ne ameteasca cu minciunile lor,de ce n-as incerca sa prezint gandirea de bun simt a sustinatorilor presedintelui?
Nici nu-i greu sa va ameteasca omu’: daca zice ceva rau de base, nasu’ sau pedele, gata,parca ati coborat din cel mai rapid carusel, dupa juma’ de ora de invartit la viteza maxima…
UITA-te la BENDIX!!!
oare cat mai reusiti sa-i prostiti pe romani cu texte gen voiculescu si vantu vor posta si sarea. daca tot va plateste ‘suspendatu’, macar incercati o abordare mai originala!
Andrei, nu ne dorim să te deranjăm.Nu vrei tu să mergi printre intelectualii şi integrii de pe pagina intactului?Vezi că-s mai multe!Nu vrem să pângărim inteligenţele.
Hahalera asta posteaza si pe mediafax e un pupincurist al mafiotilor
😆 😆 😆 😆 😆
Esti bun de clovn pentru ca ne faci sa radem in hohote.
😆 😆 😆 😆 😆
mai Marilyn Manson, chiar, scrie la alta masa.
iar ai aparut necuratule,asa sa te plateasca pe tine Dumnezeu cum ne plateste pe noi „suspendatu”
Asa cum se prezinta situatia pe front si nu cred ca se va schimba prea mult pina pe 29 iulie, Traian Basescu nu are sanse sa castige referendumul daca se prezinta la vot cel putin 50% dintre cetatenii cu drept de vot (acum circa 9 milioane dar totul este posibil, inclusiv sa scada la 7,5-8 milioane).
Daca referendumul va dura 2 zile, cred ca se va depasi pragul de 50%.
Situatia este dramatica. Nu stiu cum este mai bine. Sa mergem sau sa nu mergem la vot (cei care se opun demiterii).
Lucrurile se schimbă de la o zi la alta.Dată fiind situaţia,jocurile se vor face până în ultima zi.Deci nu e cazul să bateţi vreo decizie în cuie azi, mâine, poimâine,etc.
Mă uitam la emisiunea lui Robert Turcescu.Habar nu aveam că interimarul antonescu s-a plimbat la Timişoara la un miting al usl-ului.
da, cu dinescu dupa el 🙂
Cristian, dinescu se comportă exact aşa cum vorbeşte.Şi, pot respecta o prostituată declarată care trăieşte din meseria asta, dar n-am pic de respect faţă de un prostituat.
eheeeee, daca ar fi doar asta.
pacate grele il fac sa mearga cu pacatosii, si poate nu doar cele de la cnsas
… mai ales ca nu e declarat…
😆 😆 😆 burghezul neocomunist, ptiuuu!
scuipalar matzele 😆 (sa te fereasca Dumnezeu de astia )
Interimarul Antonescu ,prin prezenta sa,prin discursul sau la aceasta manifestare de la Timisoara A INCALCAT GRAV CONSTITUTIA,nemafiind nici mediator(una din faptele motivate pentru suspendarea lui T,Basescu),nici echidistant.
Cu cit apare mai des cu atit mi se sporeste URA si dorinta de a lupta impotriva acestor nemernici care si-au pus amprenta BOCANCULUI peste Romania!
Buna seara!
Nimic nou pe frontul de vest! 🙂
http://www.tion.ro/mii-de-oameni-la-mitingul-pentru-demiterea-lui-basescu-de-la-timisoara/1139991
Confirm aparitia unor autocare parcate, la fereala, in anumite zone limitrofe ale orasului.
Bună seara, Laura!
Acum am citit ce ai scris.Deci te-a vizitat adormitul din ce văd la tv.
O fi vizitat-o pe ma-sa mare a lu’ Robu 🙂 Eu am fost sa ma plimb cu bicicleta la padure. Dar maine ma viziteaza MRU 😉
🙂 Tocmai în pădure te-ai ascuns de el, Laura?
Gluma-i glumă, suspendarea-i suspendare, dar mie nu-mi place deloc ce se întâmplă.Tragedia greacă e de-a dreptul comedie raportând-o la evenimentele din aceste zile.
Nu m-am ascuns, simteam nevoia de aer curat. La ora asta s-a aerisit si orasul 😉
Cat priveste scenariile „tragi-comice” din zilele astea, n-am cuvinte … HORROR … BRRRR! Si mie-mi place sa citesc Stephen King 😛
Laura, minunata optiune.
ma surprinde sa vad uslasii IMBRACATI IN ALB ! deci fura si impita (plagiaza) cu intentia de a crea CONFUZIE printre romani. Deci se face miting la Cluj, ei fac la Timisoara. Unde ? In locurile pline de amintirea lui ’89. Se imbraca pro-Basescu in alb, se imbraca si ei in alb. Cat sa nu mai stie bietul roman cine-i cine . De aici pana la „cetatenul turmentat” pasul e aproape facut.
Trebuie contracarati !
Val,
Ia uite aici ce aduc de la copaculdinpadure:
„filadel | iulie 15, 2012 la 22:57 |
Din Vas 10:55pm Jul 15
Un prieten a oprit intr-un petrom langa Orsova si ce sa vezi ??? Doua autocare cu persoane care au participat la mitingul de la Timisoara si care injurau de mama focului pnl-ul (prietenul se intreaba de ce numai pnl-ul?????)ca le-au promis cate 50 de ron +sendwis+apa si nu le-au dat decat cate 25 lei si cate doua mere!!!!”
P.S. Si eu am crezut la fel ca tine, dar sa vedem … mai vorbim maine, OK?
multumesc, Laura !
Mi se confirma banuielile.
Discursul uzurpatorului crin lucacenco la Timisoara este un oribil PLAGIAT dupa ce spune Presedintele Basescu si sustin atorii statului de drept si ai Romaniei europene.
O mârsavie fata limite.
NU ! NU ! NUUUUU !
Si au si tupeul sa fure sloganul „Ghilimelelor”: Vrem o tara ca afara!
Ei de frapt vor o tara „afara” din Europa!
Este o ipoteza indrazneata, atunci chiar ar fi infernal!
APEL CATRE SUSTINATORII USL SI ELECTORATUL CARE NU DORESTE SA PARTICIPE LA REFERENDUM:
1)De ce nu au acceptat Ponta si Antonescu propunerea lui Basescu de a schimba Constitutia introducand Unicameralul si 300 de parlamentari, iar in schimb, el isi dadea demisia in timp util, asa incat, la toamna sa avem simultan si alegeri parlamentare si prezidentiale?
2)Cat ar fi costat aceasta varianta? Doar doua tururi de scrutin!
3)Cat costa neacceptarea ei? Patru tururi!
4)Cum ar fi primit Occidentul aceasta solutie? Cu respect si incredere in poporul roman si in liderii lui.
5)Cine ar fi avut de castigat daca solutia era acceptata? Poporul?
– Da, pentru ca rezultatul vointei populare, exprimata in 2009 la referendum, ar fi intrat in vigoare.
– Da, pentru ca increderea investitorilor ar fi crescut pentru Romania, ceea ce ar fi insemnat noi locuri de munca.
– Da, pentru ca accesul pe piata muncii din UE ar fi fost mai usor pentru lucratorii veniti dintr-o tara care respecta valorile democratice.
4)Cine ar mai fi avut de castigat? Antonescu si Ponta?
– Da, pentru ca ar fi dovedit maturitate politica atat in ochii romanilor cat si ai Occidentului, iar viitoarele alegeri le-ar fi castigat fara urma de indoiala.
5)Uselisti ar fi avut de castigat?
– Da, fie si numai pentru ca scapau de Basescu, iar liderii lor preluau puterea intr-un mod elegant.
6)Basistii ar fi avut de castigat?
– Da, pentru ca ar fi inteles demersul lui Traian Basescu ca pe o garantie a continuarii reformelor democratice.
7)Cine ar fi avut de pierdut?
– Toti cei care, indiferent de apartenenta politica, vor sa fure, vor sa-si foloseasca influenta politica in interes propriu ori de grup, vor sa scape ilegal de dosarele penale pe care le au.
Cine are de castigat si cine are de pierdut neacceptand varianta propusa de Basescu?
– Inutil sa mai spun ca numarul 7) devine castigator, iar celelalte vor fi necastigatoare.
Ce anume trebuie sa-l impinga pe un om sa actioneze pana si impotriva propriului interes?
Daca poti castiga facandu-ti si tie, si celor pe care vrei sa-i reprezinti, viata usoara, ce resort te impinge sa aplici metoda care te face castigator fara glorie? Ce anume?
De ce? Pe de o parte ei nu vor schimbarea Constitutiei, la ce bun daca si incalcand legea pot avansa iar a-si reduce randurile nici gand, cum credem noi ca ei vor sa fie doar 300 cand asa pica de la ciolan o gramada de oameni.
Pe de alta parte problema lor este TIMPUL, se apropie sentintele judecatoresti in multe dosare.
inca ceva:un sfat dezinteresat.bagajele la usa.
Du-te nene si ia-ti medicamentele pana nu faci spume.
d-le radu moraru,m-am saturat de cand,pe pagina mea de fb,spun ca tinta basescu e o simpla treapta.piesa are 4 acte:act 1:monitorul oficial,avocatul poporului,CCR.act 2:suspendarea lui basescu.care e gata,suspendat.INDIFERENT de rezultat.caci nu cred ca se va ajunge la referendum.actul 3:saptamana viitoare sesiunea parlamentara cu accente nationaliste si de condamnare pe fata a atitudinii europei.cu declaratii surprinzatoare.actul 4;situatie de urgenta(eu cam banui motivul)ingradirea libertatii presei si a libertatilor cetatenest,inchiderea frontierelor etc.si gata.ghiciti directia romaniei?eu cred ca da din moment ce multi dintre dvs scriu cu pseudonim.dar au sa va gaseasca si asa.cred ca pemtru mina nota informativa e deja scrisa
Dumneata nu intri de multă vreme internetul, altfel nu te-ar mai mira că folosim pseudonime.În rest….tremurăm cu bagajele la uşă în grup.Aşteptîm revenirea domniei tale să ne anunţi când să plecăm.
Citez din „Luceafărul”:
„Ia dut’ de-ţi vezi de treabă”. 🙂
Erată: nu foloseşti de multă vreme…
bai bendix,crezi ca esti destept?sau esti doctor?in drept?in stang?crezi ca daca iti spui bendix esti mai destept?mai prevazator?ai mandat pe radu moraru?cand vei semna ghita vasile,inseamna ca iti asumi ce spui.sau nu semna.chestie de personalitate.dar nu acces de agresivitate.fii agresiv cu chinezu amuzat si popa leon,nu cu mine.sau,si mai bine pune mana pe o pancarta si mergi sa salvezi democretia.CHIAR AVEM NEVOIE.nu te mai da in stamba in fata domnisoarelor care ofteaza auzind exprimarea acestiu iacobin.sau e mai bine la bere?
erata;pune mana pe carte.lasa astea la altii.aici pana si ponta e mai destept.la bune vedere.
Buuun ! Impresii la cald.
Mihai, avem un prim semnal de la TB – neprezentarea la vot poate inseamna vot nu.
Ca daca il doreai destituit, mergeai si votai da. S-a referit la asta cand a spus ca neprezentarea la referendumul cu vot uninominal a insemnat lipsa de sustinere a populatiei.
Pe de alta parte, a zis ca va merge la Cotroceni daca referendumul nu va fi validat , pentru refacerea imaginii tarii si le va propune targul cu parlamentul de 300 (a uitat unicameral, dar sper ca se referea si la asta) pentru alegeri simultane parlamentare si prezidentiale.
Daca exista riscul pierderii referendumului (si el exista, chiar si TB a spus despre „misiunea imposibila” – dealtfel firesc, dupa asa perioada o erodare e fireasca) – deci , daca exista acest risc – atunci chiar este recomandat sa nu mergem.
Sa ramanem atenti in continuare, oricum.
Logica observatia lui Basescu privind neprezentarea la vot.
La Cluj l-am auzit spunand de mai multe ori ca trebuie mers la vot si ca fiecare sa voteze dupa opinia sa. Ce sa mai inteleg ?
adica sa mergem cu totii la vot si ce iese, iese!
USL miza pe oameni putini la vot, una e sa manipulezi 9-11 milioane de voturi si alta 2 milioane 😉
si la urma urmei, sa mergem la vot cu totii ca sa vedem si noi cum stam. pai nu?
Sa mergem sa spunem”NU!
Evenimentele sunt in plina desfasurare.
Mai asteptam.
Deocamdata e valabila ordonanta cu validarea referendumului indiferent de numarul de participanti deci, acum, trebuie sa votam.
prin tot ce face si ce spune USL, ma convinge ca ei vor ca noi sa nu mergem la vot. Le-am face jocul.
Minunat ar fi sa mergem multi, multi, mai multi decat si-au imaginat ei si sa spunem NU.
chiar c-ar fi minunat sa mergeti multi. Dar de unde-i scoateti pe acei multi?!…
HORRORRRRRRRRRRR………….te cred Radu si totusi sper sa ne freasca bunul Dumnezeu si sa-i lumineze pe romani….
Salut cu drag,pe toti,de pe BlogOne.
Nu am mai postat de mult timp dar am citit aproape zilnic articolele.
Acest articol m-a pus putin pe ginduri dar refuz sa cred acest scenariu sumbru.Romanilor nu l-i se poate intimpla asa ceva.Basescu nu este presedintele care sa nu isi anticipeze miscarile.
Daca se intrezarea aceasta miscare,nu l-ar fii propus nici in ruptul capului pe Pomta.O lungea cu guvern interimar pina la parlamentare.
Eu cred ca aceasta suspendare ii va scoate definitiv din carti pe uselisti.
m-am gandit si eu la asta. Romania era blocata prin greva parlamentara si tot soiul de tensiuni si manipulari. Presedintele a realizat ca ramasa in opozitie USL va castiga prin promisiuni si minciuni alegerile parlamentare. Am gandit ca Presedintele a cantarit ca si a ales raul cel mai mic pentru Romania : 6 luni la guvernare = o sansa ca romanii sa-i vada pe uslasi la lucru si sa ii poata judeca dupa fapte, nu dupa vorbe ; raul cel mic fiind deci aceste 6 luni de sacrificiu . Raul cel mare ar fi fost o victorie zdrobitoare uslasa la alegerile parlamentare. Asta ar fi insemnat deci 4 ani de putere + organizarea alegerilor prezidentiale de catre ei cu toate consecintele.
Cred insa ca Presedintele le-a subestimat ticalosia si disperarea. Am incredere in inteligenta politica a domnului Presedinte Basescu, am incredere si-n calitatea consilierilor domniei sale. Este un bun roman, un mare patriot, are o putere si-o rezistenta impresionante, dar …
Marea problema raman romanii, indolenta si inconstienta multora (toate astea se trag din comunism, „omul nou” fiind un soi de obiect la dispozitia puterii comuniste).
lili termen,ne da numai Dumnezeu !….Radu Moraru slujeste adevarului, in scris si vorbit !….. LA NOI ESTE CERNEALA!
cerneala, vorbitul cu cei din jurul nostru, VOTUL !
Bine, istoria se repeta, mereu a fost asa, tradatorii sunt din nou aici pentru ca o problema nerezolvata candva revine ca s-o rezolvam ACUM.
Daca ne lasam prada pesimismului situatia nu va fi prea buna. M-am gandit azi cat de potrivit e acum FUNDAMENTALISMUL AXIOLOGIC enuntat chiar si intr-o emisiune NASUL de catre MIRCEA MICLEA, fost ministru al educatiei.
Trebuie sa crezi in anumite valori ca ADEVAR, DREPTATE, LIBERTATE chiar daca VIATA pare ca-ti este impotriva. Asa au facut detinutii politici care au supravietuit terorii si asa s-au vindecat unii oameni de boli considerate incurabile.
Stiu si eu din alte surse ca ar exista un GRUP de cativa oameni care conduc lumea asa cum ne-a reamintit Adi mai sus dar mai stiu si ca vremurile de acum sunt ale CORECTITUDINII si DEMNITATII asa ca cei care mint si fura nu vor rezista decat foarte putin.
NOI trebuie sa STIM exact ce vrem si sa CREDEM ca BAIETII BUNI inving intotdeauna. Sa fim PENTRU ceva si nu CONTRA a altceva.
Domnule Radu Moraru te admir de atatia ani, dar acum m-ai pus pe ganduri serios,chiar m-ai speriat, se poate sa fi atat de diabolic cu propriul popor ? si probabil raspunsul ar fi Da se poate!, sa ne ajute Dumnezeu sa ramana presaedintele Basescu pt.ca altfel cred ca termenul pe care l-ai dat de 5 ani se opreste in 29 iulie 2012 si asta este f.ingrijorator pt. mine si tot poporul roman!!!!
Oameni buni,indemnati TINERII CU DREPT DE VOT,sa mearga la vot !…….
corsarul urmeaza pe realitatea … la „si un sfert” 🙂
19.15, Traian Basescu la realitatea tv! 🙂
))))) 🙂
buna, Mari
buna, Cristi! 🙂
Mariu, la Rahova, am auzit ca au nevoie de un presh. ca Bombo vrea premier.
de Crin Lucacenco ?
nu pot sa cred in cel mai sumbru scenariu…cu voiculescu presedinte!
Situatia este din ce in ce mai grava, nu doar pentru ca aceasta caracatita isi intinde tentaculele peste o zona tot mai larga, dar si pentru ca cetatenii sunt din ce in ce mai iresponabili. Orbi si surzi la adevar, nu vad si nu aud decat promisiunile de-a dreptul tampite ale actualei puteri. Sunt manipulati, li se gadila punctul cel mai sensibil, orgoliul. Li se spune ca sunt extraordinari, ca sunt puternici, daca nu cumva cei mai puternici. Li se arata ca pot sfida o organizatie precum UE, ca nu au nevoie de sprijin european si alte baliverne de genul acesta. E o tactica psihologica ieftina, dar functioneaza. Astfel, spun cu mana pe inima ca, daca nu luam urgent atitudine, multi, putini, cati am mai ramas, o sa avem parte de un viitor sumbru.
Nu ma mai astept ca oamenii care il huiduiau pe domnul presedinte in Constanta, in timp ce priveau cu bucurie la rusinea lor de primar care le baga bani in sutien unor pipite ieftine, sa realizeze cum si de ce s-au impus taieri de salarii si pensii. Tot asa, nu ma astept nici de la altii ca ei sa inteleaga ca, daca nu se impuneau masuri de austeritate, am fi ajuns in faliment. Dar cei care inca nu si-au pierdut obiectivitatea, cei care nu se lasa pacaliti asa repede, noi toti ceilalti putem sa facem ceva.
Nu vreau micutii comunisti in fruntea tarii mele. Nu, cand am rude care au murit din cauza comunistilor! Nu, cand toata lumea se modernizeaza, cand toti incearca sa mearga inainte, eu nu vreau sa mergem inapoi de unde am venit! Nu-l vreau pe Voiculescu presedinte, nici oficial, nici din umbra!
In UE nu vom rezista prea mult asa. Ei incurajeaza diversitatea, toleranta, multiculturalitatea, dar toate sub cuvantul legii. In schimb, ai nostri Crin si Ponta incalca flagrant constitutia tarii, jignesc democratia din tara mea! Am avut norocul sa ajung la sediul Parlamentului European din Strasbourg, la o intrunire a tinerilor din UE. Am vazut pe viu cum merg lucrurile acolo, am vazut ce asteptari au ei de la tarile membre, iar noi, cu parere de rau spun, nu ne mai incadram deloc in aceste asteptari!
Imi e rusine ca noi, ca tara, nu putem respecta angajamentele pe care le-am facut. Imi e rusine cu acei concetateni ai mei care i-au sprijinit pe actualii guvernanti sa ajunga la putere. Imi e rusine cu cei care vor sa decapiteze presedintele legitim al Romaniei. Si mai presus de toate… ma incearca frica. Da, imi e frica.
Ma numesc Alexandra, am 18 ani si imi e frica pentru viitorul meu.
Emotionante randuri Alexandra.
Eu zic sa fii fara frica, va fi bine, mincinosii si tradatorii n-au cum sa castige.
felicitari Alexandra de modul cum gandesti!
Ma intreb oare catzi tineri de varsta ta au aceleasi idei si principii ca ale tale.
Bravo inca odata! …si sper ca,cat mai multzi din generatzia ta sa aiba aceeasi orientare pentru viitorul vostru practic si al urmasilor nostri al tuturor.
Una peste alta sper ca romanii sa se trezeasca pana nu e prea tarziu!Vrem statul de drept,vrem democratie,vrem liniste si pace sa putem ajunge Europa din urma si pentru toate astea VOTAM NU demiterii presedintelui! Doamne ajuta pe romani si Romania!Cand vreodata Varanul ne poate garanta asta?
Citind acest articol,gasesc cateva raspunsuri la intrebarile care imi umbla prin minte.Nu mi-l pot scoate din minte pe Ponta,acum cateva zile intr-un interviu la Realitatea!Spunea dumnealui ca Traian Basescu ,in aceste zile ,isi risca libertatea si viata!Ce a vrut sa spuna?Ma trec fiori…
Cred ca Presedintele Basescu e la curent si cu ideea ca i-ar fi viata in pericol, daca cineva s-a gandit la asa ceva sunt sigura ca nu e o treaba de ieri sau de azi, asa ca a fost avertizat si e si aparat.
m-am apucat sa intreb oameni de la tara – care e opinia pe unde sunt.
raspuns amestecat, la inceput – toti sunt hoti. ok, i-am rugat sa intrebe prieteni, cunostinte ce parere au de demiterea lui Basescu
mare mirare, mare – sate din Teleorman, Giurgiu, Dolj … rosii indeobste – multe raspunsuri de nu
in mediul muncitoresc de la privat – deasemenea …
hm, ce sondaj sa mai cred ?
Cristian, cred că e cam greu să pretinzi certitudini acum.Preşedintele nu stătea bine în sondaje.Dar deciziile Pic-Poc-ilor schimbă opinia multora.
Mai sunt două săptămâni esenţiale.Pe de o parte, va conta campania Preşedintelui, pe de altă parte, hotărârile celor doi.Să nu uităm că vor avea şedinţa Parlamentului luni şi marţi.
Să nu uităm şi că UE vor mai avea reacţii.Să nu uităm nici că euro nu va scădea.Au contraire, zic eu.
Nu ştiu dacă poate lansa careva acum un pronostic deoarece sunt multe variabile.Dorinţe da, dar nu certitudini.Vom vedea.
După cum am mai spus, eu votez.Nu am stat o secundă în dubii deoarece nu ar fi fost fairplay.
dupa emisiunea din seara asta si pana la noi vesti – eu nu mai votez 🙂
Si pe mine m-a pus pe ganduri declaratia lui Basescu de azi DAR ascultandu-l ieri pe Ponta care vorbea de batalia juridica de dupa referendum inclin sa cred ca vor vrea sa rezolve cumva sa fie majoritatea prezenta la vot si nu cea de pe liste.
Oricum mai avem timp, mai putem reflecta.
Asta e si subiectul de acum, de la Nasul. 🙂
da , mai avem timp, sa fim atenti
avem certitudinea ca votul neexprimat de noi nu va fi transformat prin misculatii la care sunt experti in vot DA pentru destituirea Presedintelui ?
Cred ca lor le convine ca cei pro-Basescu sa nu voteze – a se vedea blocarea accesului la vot al diasporei.
NU vreau sa le facem jocul ! Ei vor ca eu sa nu votez, deci voi vota NU.
Cristian 777.Sa presupunem ca referendumul va fi desfasurat pe doua zile.Romanii au de ales a nu cade intr-o capcana:sa nu voteze ca sa micsoreze pragul,sau sa voteze riscind ridicarea pragului.
daca ne gindim bine,capcana consta in faptul de a indeparta romanii pro Basescu de urne.Pentru ca USl se bazeaza pe o frauda de proprotii pe care o pot face de-alungul zilei,prin introducerea de formulare in urne,dat fiind cunoasterea pe plan local a celor inscrisi in liste,dar plecati in afara,cu Cnpuri inscrise in fals,marind numarul votantilor cu dublu efect:pe de o parte anti Basescu,pe de alta parte se atinge pragul de 50+1…
Este absolut necesar sa ne prezentam la vot!Sa votam NU!Si sa fim vigilenti la tot ce misca in localitatea unde traim..sa semnalam BEC ,dar si organismelor internationale eventualele fraude..
si eu cred la fel. Teoria nelegitimarii le usureaza uslasilor batalia. Nu vad ce legitimezi cand spui NU categoric initiativei lor.
CHINEZULE ! BASESCU cu un bobirnac va incepe jocul de DOMINO 1 Cine ride la urma ride mai bine hi hi hi…….
un articol excelent si la Copac, scris de Clemy, despre udmr si ong-urile lui peste democrat prajit – ahtiati toti dupa o ciosvârtă din viitoarea pradă a varanilor
au muşcat varanii – de acum aşteaptă infecţia să se generalizeze …
http://copaculdinpadure.wordpress.com/2012/07/15/marii-perdanti/#comment-69263
Hi hi hi
La Nasu & Asociatii fandaxia-i gata!
Asa va trebuie daca va faceti idoli din securistii aparati de comunistii pledanti, cu aura apostolica, data de obarsia sovietica si copilaria prin casa lui Ceausescu.
Fumigenele groase si cele cateva grenade ofensive … s-au fasait. Culmea, in fata cercetasilor si mult prea departe de adevaratele blindate din cealalta tabara. Chestie de timing care vă va costa, zic eu.
Dar, nu vreau sa va plang. Mai aveti destui colaborationisti infiltrati in spatele liniei de front. Aveti inca la comanda serviciilor oameni manjiti de interese comune voua. La guerrila sunteti inca redutabili, sunteti buni la diversiuni, la cumparat/ santajat constiinte. Aveti MULTE de pierdut. Infractiunea si complicitatea v-au infratit. De mințit, mințiți precum respirati si mai pacaliti astfel cate un om de buna credinta si slab de suflet.
Cel mai frica va e de „EFECTUL DE DOMINO”. Sau, cum va placea voua sa declamati, DE CE VA E FRICA, N-O SA SCAPATI.
Vreti, nu vreti va trebui sa … „țineți aproape”
Hi hi hi
chinezu iti dai arama pe fatza!!!! chiar nu stiu de ce esti asa de vehement in exprimare ftaza de noi!. iti dai seama ca sunt genul de om care a trecut printr-o revolutie, printr-o mineriada, printre aplaudaci, printre manelisti, printre multe cefe groase…chiar nu mi-e frica! chiar te desconsider! chiar nu ma impresionezi!
Mariu,
Nu trebuie sa ma asculti pe mine. Eu sunt doar o voce printre alte cateva zeci de aici.
Cu atat mai putin trebuie sa fii impresionata de ce iti spun eu.
Asta fiindca si mie imi e greu sa inteleg pe cineva care nu se intalnea pe acasa la Ceausescu cu Tismaneanu, cum de se uită la el ca la un arhanghel al democratiei – el profesorul de socialism si ideologul aspirant (pana dupa 30 de ani, deci in plina maturitate), apologetic militant al ceausismului. Si, pentru cei mai tineri, fiu al unui general sovietic – numele initial Timishevski
Azi e usor sa verifici pe cineva. Dupa cum esti liber si sa desconsideri pe cineva, indiferent daca iti spune adevarul sau te minte
aici nu l-ai jignit pe tismaneanu, aici esti tu prezent si ne-ai jignit pe noi! eu cred ca lumea ori evolueaza sau doar se repeta! te repeti cumva?!
nu pe noi ne jigneste ci pe el insusi se injoseste, se terfeleste. Treaba dumnealui, deloc problema nostra.
Bai, expiratule, este descrierea perfecta a ceea ce se intampla in tabara Varanului. Se vede ca le cam stii…
E valabil si in cazul vostru:”de ce va era frica nu scapati”!
Chinezu.”De ce va este frica,nu o sa scapati”Pai,Tu,familia ta o sa scapi?Sau tie ti se confera un templu pentru serviciile de ”presa”?O,ce viitor de aur cu un ZERO ajuns presedinte,cu un hot si mincinos ajuns prim ministru,cu o sleahta de puscariabili,in frunte cu Catalin Voicu ,cu niste tradatori de neam ca Voiculescu,tariceanu etc.company made in Rusia!SA AI PARTE TU DE ACEST VIITOR,cu tot neamul tau de incasatori impotriva democratiei…
mark,
nu e cazul sa faceti clabucei. eu nu-mi fac idoli din uselisti (cum v-ati facut, cei mai multi dintre voi, din Basescu si camarila sa).
eu doar ma bucur daca scapam de cei care au sfidat in ultimii 3 ani orice reflex democratic cu ignorarea sfidatoare, ciocoiasca a tuturor semnalelor venite din societate.
confirmarea o are azi toata tara. dupa ce i-a patronat si le-a tinut „de şase”, celor aratati cu degetul ca fiind cei mai corupti, Basescu nu se mai afiseaza cu Udrea, Anastase, Ritzi, Pinalti, Falca, Blejnar, Videanu, Berceanu etc etc.
pragmatismul ma face sa aleg raul cel mai mic. sper sa fie in stare cat mai multa lume sa discearna corect.
Chinezu.Ai un pragmatism deviat de la identitate.Daca raul cel mai mic este Voiculescu ,Iliescu,Hrebenciuc,Ponta si Antonescu,Tariceanu,Dragnea,Mazare,Oprisan,si a mafiei pesedisto-liberale m-am lamurit cit de realist si pragmatic esti.
Nu mai spun de modul in care ACCEPTI incalcarea tuturor regulilor ,folosirea fortei,a abuzului de drept de catre cei de mai sus…RAUL CEL MAI MIC?Si tu stii ca nu e asa,dar sustii,pentru ca faci parte din gasca..
Imi place cum ne arata Nasu’ pisica (motanul) moarta si ne-o tot flutura-n fata!… Si comparatia cu abandonarea noastra de catre vest dupa terminarea razboiului imi place. Doar, doar s-or speria romanii de pericolul de moarte, de catastrofa care ne asteapta… Ma mir ca inca n-a descoperit inca vreun asteroid „Felix 666”, de dimensiuni gigant, care se indrepta spre noi si o sa ne loveasca exact in 29 iulie… Un nou fenomen Tunguska.
Motanul, care pana acum, cu toate antenele lui, n-a reusit sa stranga mai mult de 1-1.5% la toate alegerile, de aceea a trebuit sa se alieze cu altii, sa spere acum ca va fi votat de popor masiv si o sa ajunga presedinte!… Chiar atat de naiv o fi varanul?
Sunt tare curios sa vad cu ce ne mai sperie Nasu’ in zilele urmatoare, ca mai sunt aproape doua saptamani pana la referendum.
Razboi civil, rusi, excludere din UE, nationalizare, lagare si canale, confiscarea caselor, neosclavagism pe mosia varanului, inchiderea granitelor si construirea unui zid „berlinez”, numai televiziuni motanesti, ziaristi executati pe stadioane, terori care nu i-au trecut prin cap nici lui Orwell cand a scris „1984”…
Cred ca multa lume nu va dormi de-acum si pana dupa referendum, de frica previziunilor sumbre ale Nasului, abia asteptand sa se deschida urnele in dimineata zilei de 29, sa scape de aceasta povara si sa voteze „NU”…
deja se filmeaza varanul voiculescu pe megaecranul de la antene ca sa-si aplece salariatii capul in direct. a copiat cultul personalitatii oricarui dictator….ii place de ex. sa-l vada pe mirciulica suferind cand vin baietii sa-l aranjeze in spagat :))))
Fii atent(a) cand vorbesti despre cultul personalitatii!… S-ar putea sa para ca vorbesti de franghie in casa spanzuratului…
Vrei cult mai mare decat cel practicat aici?!… Base si Nasu’ au atins culmi peste nivelul lui Ceasca. Spun asta fiindca pe vremea „impuscatului” cultul era impus de cativa, pe cand acum este libertate, cei care o fac acum o fac din proprie convingere ( sau interes), ceea ce-i mult mai grav, rusinos si josnic…
Gusturile nu se discuta, popaleon.
Gusturile nu! Dar modul de a ne manifesta – da!
Cultul personalitatii la care a ajuns basismul este de prost gust, indiferent de cat ne sunt (sau nu) dezvoltate organele de simt…
Popaleon, tu te-ai uitat atent la Voiculescu si la slugile lui din antena3? Cred ca diferenta dintre noi si ei e IMENSA, la cultul personalitatii ma refer.
Un prieten jurnalist mi-a vorbit despre imense presiuni asupra oamenilor din presa. Despre o convocare a jurnalistilor la o intalnire cu norica nicolai care i-a amenintat cu furia unui procuror comunist, despre amenintarea cu moartea a unei jurnaliste.
Azi citesc in presa ca varanul a amenintat crunt libertatea de opinie si de expresie : dupa 29 NIMENI, din interiorul sau din exteriorul tarii, nu va mai contesta (referendumul si ce se mai intampla). Amenintare dictatoriala fara echivoc.
Varanul va cadea in groapa sapata de el insusi.
Te cred Val in ceea ce spui dar sa stii ca nu va fi asa cum vrea varanul.
depinde in mare masura de noi.
Papeleon,nu mai face pe malitiosul,ca nu tine.Daca imi arati pe unul mai capabil decat Basescu sa conduca Romania,ma dau la o parte.Ce-mi ofera USL-ul?Un plagiator,un chiulangiu,un repetent.Basescu nu are de departe averea celor doi si,vorbas aceea,acesta din urma a facut ceva util la viata lui.Nu poti compara doua lacuste cu un lup de mare.
Razgandeanu o intoarce ca la Ploiesti
http://www.faz.net/aktuell/politik/europaeische-union/rumaenien-ponta-bestreitet-in-bruessel-zusagen-gemacht-zu-haben-11821245.html
15.07.2012 · Auf einmal will Ponta keine Zusagen mehr gemacht haben: Der rumänische Ministerpräsident hat den EU-Forderungskatalog zur Wiederherstellung der Rechtsstaatlichkeit lediglich als „Liste von Fragen“ bezeichnet.
15/07/2012 · Dintr-o data Ponta spune ca nu făcut nici o promisiune: Premierul român a descris lista UE a cererilor de a restabili statul de drept doar ca o “listă de întrebări.”
ati vazut cum minteau ca nu e vorba de intrebari precise, ci de discutii privind „absobtia fondurilor europene” ? Uluitor cum mint astia ! Tocmai pornind de la minciunile si abuzurile evidente cat si de la scaderea puterii de cumparare si scumpirea facturilor de intretinere, electricitate etc. putem sa reusim sa convingem oameni care nu inteleg ce se intampla.
! …
NU ! NU ASA se merge la ,, RAZBOI”” ! -O sa ne rupa astia,gata sintem terminati,morti deja …. – CAPUL SUS ! CU CREDINTA IN DUMNEZEU SI FORTA NOASTRA , prin a spue NU PUTEM FACE ADEVARATA ISTORIE !!
asa este !
Comunistii inraiti, vor sa prosteasca populatia tarii aruncand propria lor mizerie peste cei care li se impotrivesc. Mafia comunista joaca acum pe fata, de nimeni si de nimic nu le pasa.
Uitati-va La Hossu-Login care pentru bani, incearca sa-i faca memorialul durerii lui Nastase.Cat poti sa te cobori pentru bani,chiar sa nu mai ai nimic sfant.Omeni buni nu luam nimic cu noi, suntem trecatori.Uitati-va la bogatani, li se intampla accidente si altele, nu sunt fericiti.Trebuie sa avem unde munci si trai crestineste.
Absolut adevarat!!!
Doamne, apara-ne si pazeste de cel mai mare ordinar si escroc din ultimii 60 de ani in Romania.Oamnei buni nu vedeti ca ei in afara de flota nu au ce zice, iar flota a vandut-o Vacaroiu care era prim-ministru la data aceea.Pai daca il stiau cu ceva pe Basescu il omorau pana acum.Cum dracului un singur om este inamicul unu al Romaniei.Cer explicatii.
Trebuie sa ne aparam noi insine tara.
da ! este evident ca nu au ce reprosa domnului Presedinte Basescu. Daca ar avea ceva concret, dovedit de care sa se lege l-ar fi mancat cu fulgi cu tot de o suta de ori pana acum.
Deci …!!!!????
Daca asa stau lucrurile toti cei ce aveti copii ii condamnati pentru inca 40 de ani!!!!
Felicitari Romania, Felicitari popor adormit
Felicitari pentru ca gandesc altii pentru voi…..
Ma intreb daca „amerlociir” cu toata debandada asta nu o sa si stringa ” jucariile” de la Deveselu si o sa ne lase cu ochii in soare si fara umbrela! Fara umbrela nu mai sintem prea folositori UE si motanul Felix o sa ne vinda rusnacilor contra unei linisti hodinitoare pentru citeva generatii de molii! Mda! Trist dar posibil! Si ne mai miram ca multi regreta disparitia prematura a lu’ Ceasca! Mda!
Pai in anii acestia au tot fost comentarii de genul…
Numai Ceausescu a fost de vina?!
Numai el a mancat si a furat?!
Numai el ne-a tinut in intuneric?!
Numai el si-a batut joc de natiune?!
Cand prietenii de sprit te impusca acolo trebuie sa fie ceva ascuns….
Prostimea crede ca e revolutie si gata uita de tot….
Banii, averile, situatia externa fara datorii…..bilant sumar al situatie in urma lui Ceausescu…….
Utc-ul jaf, PCR ul jaf, UGSR-ul jaf, Fabrici si uzine jaf- toate dupa 1989….fara nici un audit.
Si daca toate acestea s-au uitat este timpul sa stam si mai linistiti pentru alti 40 de ani….
Se trezise TRAIAN BASESCU sa-i incurce!!!
Da’ bine zici!…
Doar ca, ma intreb ca un simplu privitor: unde era Base si pedelistii de frunte in acesti 22 de ani de jaf? Si inainte de revolutie? Oare in puscariile comuniste? Oare au muncit prin minele inchise de Ciorbea? Ei n-au asistat activ la toate „miscarile” si transferurile de valori din aceasta perioada? Bag seama ca ei au aparut din neant, sunt curati si imaculati, asa cum sunt camasile albe in care-i vedem acum la miting… Iar Base este cel mai mare disident si oprimat, a fost mereu in opozitie, n-a fost la conducere sau putere niciodata…
Este o discutie si cred ca nu trebuie evitata
Cred totusi ca acum miza e alta si nu cred ca merita sa ne suspendam presedintele care nu zic ca este perfect. Nici nu vreau sa ma gandesc ca atat poate da Romania dar ma apuca groaza daca in afara de Basescu nu mai avem decat Antonescu!!!
Imagineaza-ti cat de greu i-a fost lui Boc cu oamenii din PDL- de cacao. UDMR-ul alta cacao si UNPR ul alta si mai si – cacao neagra….!!!
Sunt de acord cu opinia ta dar hai sa o privim serios dupa aceastya zi 29 iulie
Deci Votati NU la referendum
Ne intalnim apoi…….
Popaleon.Atita timp cit ai in fata doua alternative:Basescu sau Ponta-Antonescu-Voiculescu,trebuie sa fii cazut in cap sa nu stii ce ai de facut!
Cine e voiculescu asta de nu-i vine nimeni de hac ?
Pe cine mai are in spatele lui ?
Or mai fi ca el , puternici dar nevazuti ?
@Ghilotina.Linga Voiculescu sta toata reteaua kaghebista.Tot sistemul mafiot cu radacini de dinainte de 1989, consolidata in timpul regimului Iliescu,o caracatita pe care doar o REVOLUTIE radicala ar mai putea sa o defriseze din teritoriul romanesc..
SUSTINETI PRESA LIBERA!
–––– altfel…. –––
veti vedea numai „realizarili” Varanului pe toate posturile, Gadea va intra la voi in casa cand o sa vrea muschii lui iar Ciuvica vă va trimite dupa apa minerala cat timp s eva uita din fotoliul vostru la filme porno.
LI SE RUPE LOR DE Uniunea Europeana,
EI VOR LA RUSI! ei numai cu rsii stiu sa conduca, numai cu NOI IN LANTURI!
CEAUSESCU… mic copil!
Si or sa inceapa epurarile, or sa fuga romanii peste hotare ca lacustele de foc. care mai apuca, care nu, la Canal.
Nu, nu, NU EXAGEREZ!
Kukri,
Sunteti din ce in ce mai jalnic de … patetici.
Imi aduc aminte ce cor era acum cateva luni pe blogul asta care declama cat de alarmisti sunt cei din trustul vedetei pusa in lumina hâncisto-profetica a lui Nasu astazi.
Mai ieri, literalmente, va bateati cu caramida in piept cum ca nu va intereseaza personajele ci principiile.
Recunoasteti ca ati ajuns deja mult mai exagerat-paranoic-patetici decat cei de la Antena3! Si cand te gandesti ca mai sunt (teoretic- prietenii stiu de ce) inca doua treimi din campanie
Hi hi hi
@ Chinezului
In fond, ce cautati dumneavoastra pe acest site daca nu va simtiti in largul dumneavoastra ? Aveti misiune sa combateti ? Aveti norma la postari ? la metru ? Vreti sa provocati ?
Va pierdeti timpul, domnul meu. Nu reusiti decat sa consolidati convingeri care sunt contrare celor pe care le etalati dumneavoastra. In fond nu-i rau deloc. Ha ! ha !
win-win, deci OK!
Hi hi hi
Ma gandesc la faptul ca ar trebui sa boicotam acest simulacru de referendum.Daca s-ar face si in doua zile ar avea timpul necesar sa fure la greu voturi…Dupa cate vad reactiile maselor largi,se pare ca toti vor demiterea!!!
Avand si atatia primari in mediul rural,mai ales….Ma tem si ar fi dezastruos!
Boicotul, da castig de cauza manipulatorilor, si munitie de propaganda.
unde vezi tu mase largi, eu nu stiu …
si eu am fost printre oameni , inclusiv in cateva sate si am auzit opinii exact pe dos
@ Vado,
Ar insemna sa le facem jocul. Nu vedeti ca ei fac totul ca sa impiedice accesul la vot al diasporei ? De ce ? Simplu : vor cat mai putine voturi NU pentru demiterea Presedintelui.
Nu va lasati furat de teorii parsive sau naive. EI vor ca noi, care nu suntem de acord cu ei SA NU VOTAM. Cu cat numarul nostru va fi mai mic si posibilitatea turismului electoral si a altor matrapazlâcuri mai mare, cu atat vor fi mai fericiti.
Suntem cetateni responsabili, ne pasa de Romania noastra (nu a lor !) si votam NU.
Nu cred ca asta e o solutie!Ar fi un fel de fuga si noi ca si presedintele nu suntem lasi!Daca unii nu pricep acum cu toate riscurile ca nu asta e adevarul bun pentru Romania pana la urma asta e democratia!Se vor trezi ,prea tarziu si sigur in detrimentul tarii!Nu vreau asta dar se poate intampla.Eu si familia mea vom vota oricum NU!Si credeti-ma ca pentru asta vom merge 600km
Pe la începutul anilor 2000, exista un talk-show pe ANTENA 1, care se
numea: „Marius Tucă Show”. Acest excelent ziarist invita în emisiunile
sale, cele mai reprezentative personalităţiale momentului, de la
preşedintele statului, primul ministru şi membri ai guvernului, până
la sportivi, oameni de cultură sau de ştiinţă… pe scurt, invita în
fiecare seară, OMUL ZILEI! …Era unul dintre programele cele mai
aşteptate şi mai urmărite, întrucât realizatorul nu-şi „ierta” pentru
nimic în lume invitatul, supunându-l unui continuu tir de întrebări,
care de care mai provocatoare şi mai indiscrete referitoare la
activitatea profesională sau acţiunile publice ale acestuia. Totul cu
bun simţ, totul cu maxim profesionalism, beneficiind de o echipă
redacţionala de elită!
Într-o seară de acum circa zece ani, l-a avut ca invitat pe marele
nostru economist şi academician Anghel Rugină, profesor universitar de
anvergură mondială, care s-a stins din viaţa de curând, din păcate…
Emisiunea de pe Antena 1 din acea seară avea să devină, pentru toţi
cei care am urmărit-o, absolut memorabilă.
Sub Ceauşescu, Anghel Rugină a fugit din ţară , trecând Dunărea înot
la sârbi. A fost rănit la picior de un grănicer român, dar a reuşit în
cele din urmă să ajungă în Statele Unite, unde a devenit membru
corespondent al Academiei Statelor Unite, şef de comisii economice şi
consilier în diferite guverne americane.Pentru cine vrea să se edifice
mai pe larg despre personalitatea acestui român de excepţie recomand
lectura de pe Wikipedia şi din alte surse on-line.
La un moment dat, cu toată experienţa sa, Marius Tucă a scăpat
invitatul de sub control. Personajul „de mare calibru”din acea seară,
a pus treptat stăpânire pe emisiune, toată pregătirea acesteia
ducându-se „pe apa Sâmbetei”, deoarece răspunsurile sale la
întrebările moderatorului depăşeau cu mult tiparul emisiunii, prin
amplitudine, prin modul în care erau documentate şi mai ales prin
consecinţele lor!… Erau răspunsuri care impuneau de la sine alte
întrebări şi tot aşa… Ca un bulgăre de zăpadă lăsat să se
rostogolească pe o pantă proaspăt ninsă!… Dar să vedem ce s-a
întâmplat, concret!
Domnul Rugină a afirmat la un moment dat, că a fost invitat acasă la
George Bush!La „CASA ALBĂ”, bineînţeles. Fiica domniei sale era
prietenă şi colegă de facultate cu gemenele preşedintelui american,
iar acesta a vrut să îl cunoască personal, aşa că l-a invitat la o
cină în cel mai bine păzit obiectiv al planetei. Şi când Marius Tucă
l-a întrebat cum e de fapt preşedintele american „în privat”, au
început dezvăluirile:
„George Bush este un texan simpatic, cinstit şi foarte de treabă, dar
nu face ce vrea el!…”
„Cum, adică, nu face ce vrea el? Păi nu este el cel mai puternic om de
pe planetă? Nu conduce el guvernul celui mai puternic stat din lume?”
A întrebat, Tucă.”Păi, nu prea…” a răspuns domnul profesor. „Se vede
treaba că trebuie să fac unele precizări”, a mai spus domnia sa, „ca
să se ştie şi ca să puteţi înţelege mai bine”!…
Apoi a continuat: „Dragii mei, lumea asta este condusă de un fel de
guvern mondial, format dintr-un grup de circa 250-300 de persoane,
super-bogate, super-puternice şi super-bine-informate, care trăiesc
„ca în sânul lui Adam”! Oamenii ăştia deţin puterea absolută pe
planetă. În afară de accesul imediat la toate resursele economice şi
la cele mai recente descoperiri tehnico-ştiinţifice, multe ţinute în
secret, au la dispoziţie, în toate ţările lumii, institute de
cercetări psiho-sociologice, cu ajutorul cărora ţin sub control toate
popoarele planetei. Acestea le indică personajele politice cele mai
„potrivite” pentru a „câştiga alegerile”, în mod „democratic” în cele
mai importante state ale lumii; importante nu numai ca număr de
locuitori, dar mai ales prin resursele lor naturale, prin puterea
economică, militară sau prin poziţia lor strategică.
Practic toţi conducătorii statelor importante ale planetei sunt”aleşi”
cu „binecuvântarea” acestui „GRUP”, şi toţi cei aleşi nu fac altceva
decât să pună în practică „directivele” trasate de acesta…”
Întrebare telefonică de la un telespectator: „Domnule Anghel Rugină,
face şi România parte dintre ţările vizate de „GRUP”?”
„Da. Şi ca dovadă vă aduc faptul că, înainte cu două luni de alegerile
din 2000, persoana care a câştigat alegerile prezidenţiale, a fost în
vizită „privată” în Statele Unite, iar la două săptămâni de la
câştigarea alegerilor, primul ministru proaspăt numit a făcut acelaşi
lucru. Au fost amândoi să-şi ia „foaia de drum”…
Replică telefonică: „Adică dumneavoastră vreţi să spuneţi că pe
preşedintele nostru ni l-au ales americanii?”
Răspuns: „Nu o spun eu. Aşa este. Numai că nu americanii, ci „GRUPUL”
care conduce. În America a avut loc doar acceptarea şi instruirea
personajelor.”
Replică: „Să vă fie ruşine domnule, Rugină… Să vă fie ruşine că aţi
ajuns la vârsta pe care o aveţi, cu capul plin de păr alb, ca şi mine
şi că ne minţiţi în halul ăsta… Nu ştiu ce interes aveţi să o
faceţi, dar vreau să vă spun că pe preşedintele nostru l-am ales noi,
cu toţii, prin votul nostru, că aşa am vrut noi! Să vă fie clar: aşa
am vrut noi! Şi apoi cum să ni-l aleagă alţii când este o comisie de
votare care verifică vot cu vot, de la toate partidele… Sunteţi un
mincinos! Domnule Marius Tucă, nu mai chemaţi, domnule, din ăştia…
Bună seara!…”
Anghel Rugină, (A.R.): „Dragă domnule, te felicit!… Te felicit că ai
ajuns la vârsta la care ai capul plin de păr alb şi că ai trăit până
acum cu impresia că ai putere! Că votul tău contează! Poţi să mori
fericit în cazul ăsta! Eu nu am vorbit pentru cei care au vârsta şi
convingerile dumitale. Eu am vorbit pentru cine are urechi să audă şi
minte să înţeleagă!…
În ceea ce priveşte votul, nu uitaţi vorbele lui Stalin, care zicea că
nu contează cine şi ce votează, contează doar cine numără voturile!
Astăzi cu voturile centralizate electronic treaba asta a devenit un
simplu joc pentru un informatician: cu un program deştept, printr-o
simplă atingere a unei anumite taste, voturile plus ale unui candidat
se adună discret la cel care trebuie să iasă…
Îmi spui că nu ştii ce interes am… Am interesul ca POPORUL MEU SĂ
AFLE… Să afle şi SĂ ÎNŢELEAGĂ!… Să înţeleagă că la nivel global
„cărţile sunt făcute”! Oamenii ăştia sunt prea deştepţi şi prea
puternici!…”
Alt telespectator (TS), întreabă:
„Dar cine sunt oamenii ăştia? Este vorba de Franc-masonerie?”
A.R.: „Sunt şi masoni în „grup”, dar nu sunt majoritari!”
TS, (chiar dacă se tratează de un alt telespectator lăsăm iniţialele
cu titlu generic, pentru cursivitatea mesajului):
„Atunci, despre cine este vorba? E sultanul Bruneiului? Bill Gates?
Sau cine altcineva?”
A.R.: „Mai, băieţi… Pe oamenii ăştia nu-i cunoaşte nimeni… Adică
nimeni dintre „muritorii de rând”! Ce, sultan? Ce, Bill Gates? Ăştia
sunt mici copii, pe lângă cei din „GRUP”! Trebuie să înţelegeţi că
adevăraţii bogaţi ai lumii nu apar în nici un top, al niciunei
reviste… Se bucură de anonimat pentru ca astfel să aibă libertate
deplină de mişcare. Doar un număr limitat de persoane, alese pe
sprânceană, cunoaşte identitatea unora dintre ei, alte persoane
„alese”, cunosc pe altele, şi tot aşa. Nimeni nu poate pune toate
piesele acestui puzzle împreună… Nici măcar preşedinţii marilor
state ale lumii. Directivele ajung la ei prin interpuşi. V-am spus că
este vorba despre oameni deosebit de inteligenţi şi despre o
organizare perfectă!…”
TS : „Atunci sunt evreii?”
A.R.: „Sunt şi evrei dar nu sunt majoritari!”
TS: „Arabii? Sunt şi arabi? Că ăştia au petrol…”
A.R.: „Dragii mei, sunt reprezentanţi de peste tot, într-o proporţie
echilibrată. În asta şi constă succesul „GRUPULUI”, deciziile în
interiorul lui se iau într-un mod absolut democratic, iar locul în
acest „GRUP”se moşteneşte, pe principii monarhice, cei ce urmează să
intre fiind foarte bine testaţi şi pregătiţi în acest sens…
TS: „Bun, şi cam de când se întâmplă chestiile astea?”
A.R.: „Se zice că acest „GRUP” a luat fiinţă cam pe la începutul
anilor 1800, cu scopul declarat de a prelua conducerea lumii. Prima
mişcare cu relevanţă la nivel planetar ar fi fost iniţierea valului de
revoluţii din Europa anilor 1848. Apoi „GRUPUL” a încercat preluarea
puterii pe tot globul prin intermediul ideologiei comuniste.”
TS: „Cum adică, să preia puterea în lume cu ajutorul comunismului? Păi
comunismul nu zice că totul este al tuturor? Nu înţeleg. Puteţi să ne
explicaţi?”
A.R.: „O.K. Să raţionăm un pic… Deci ideologia comunistă spune că
totul este al tuturor, este adevărat, dar şi că nimeni nu poate
dezlipi nici un strop din bunurile în comun pentru folosul său
personal. Deci totul este al tuturor şi în particular al nimănui. Şi
chiar dacă nu sunt ale nimănui, după victoria planetară a
comunismului, aceste bunuri trebuiesc totuşi „administrate” de cineva.
Şi de ce acel cineva n-ar putea fi un „GRUP”, de administratori la
nivel mondial de, să zicem… 250-300 de persoane!… ” …Toată
lumea… mută. Inclusiv Marius Tucă…
Şi domnul profesor a continuat: „Toate mişcările de rezonanţă mondială
de după 1848, s-ar fi produs cu acceptul acestui „GRUP”. Totul bine
studiat. Totul cu un scop precis.Bineînţeles că au apărut şi
evenimente neprevăzute. Las un moment dat, liderii comunişti, supuşi
unei propagande deşănţate cu scopul creării cultului personalităţii,
pe criterii de marketing politic, au început ei înşişi să creadă în
ceea ce propovăduiau şi să se creadă nişte ZEI în viaţă, aşa că au
scăpat de sub control. Şi atunci a fost nevoie de crearea unei
ideologii care să contrabalanseze comunismul şi anume fascismul. Şi
aşa a pornit cel de-al doilea război mondial… Şi când şi fascismul a
început să aibă derapaje i s-a opus o coaliţie mondială, şi pentru că
nu fusese înfrânt comunismul „independent”, a fost nevoie de un
„război rece”, care s-a încheiat aşa cum ştim cu toţii, cu victoria
„GRUPULUI”, asupra copilului rebel – comunismul!
Acum suntem în faza în care „GRUPUL” se concentrează asupra unei noi
strategii de putere şi anume „GLOBALIZAREA”. Au fost create organisme
la nivel global în sprijinul acestui concept: NATO, G8, G20, FMI,
Banca Mondială, BERD, Comunitatea Europeană, etc…
Trebuie să recunoaştem că acest „GRUP” a avut un rol foarte important
în menţinerea unui echilibru strategic la nivel mondial. În perioada
dominaţiei acestuia, nivelul de trai al populaţiei a crescut în mod
constant, nu peste tot e drept dar încă se mai lucrează la acest lucru
prin intermediul organismelor mondiale controlate de „GRUP”. De
asemenea nivelul tehnologic a cunoscut un progres uriaş care nu ar fi
fost posibil fără direcţionarea resurselor necesare în acest sens.
„Drepturile omului”sunt impuse permanent pe ordinea de zi a tuturor
reuniunilor la nivel mondial, sau regional, acolo unde acestea nu sunt
la înălţimea momentului. În general se impune o nouă ordine mondială,
care încearcă să înlăture haosul, anarhia şi pericolele potenţiale la
nivel planetar…V-am spus că este vorba despre persoane deosebit de
inteligente.
E drept, uneori sunt mai răi câinii, că stăpânii, dar sunt sigur că la
momentul oportun, stăpânii îşi vor pune câinii cu botul pe labe !…”
Marius Tucă (M.T.):
„Domnule Anghel Rugină, m-aţi uimit! De unde ştiţi toate astea?
A.R.: „În cercurile academice americane se dezbat destul de des
subiecte de genul ăsta!”
M.T.: „Şi nu vă este frică să dezvăluiţi aceste lucruri?”
A.R.: „În primul rând, am o vârstă: „mi-am trăit traiul, mi-am mâncat
mălaiul”, şi apoi sunt lucruri, repet, deja cunoscute, iar scopul
pentru care am făcut-o este de a limpezi cumva apele şi de a potoli
spiritele înfierbântate din România, care încă mai cred că tot ceea ce
zboară se mănâncă!…”
TS: „Şi noi ce trebuie să facem?”
A.R.: „Aici am vrut să ajungem cu discuţia noastră!… Pentru noi,
important este să ne facem viaţa frumoasă în jurul nostru.Să lăsăm
gândurile mari, la scara internaţională, că acolo jocurile sunt făcute
şi echilibrele nu trebuiesc rupte! Nu avem nici informaţiile, nici
competenţa, nici resursele şi nici mijloacele necesare să acţionăm la
un nivel atât de înalt.
Putem în schimb să ne comportăm civilizat, să ne educăm bine copiii,
să ne conservăm şi să ne protejăm mediul în care trăim, să ne
respectăm şi să ne ajutăm, pe scurt: să ne trăim viaţa liniştiţi…”
cam da
Eu imi amintesc de interviul cu Rugina, aici e o manipulare. Omul a vorbit despre necesitatea leului puternic, de aur,de cum vede el dezvoltarea Romanei. Se pare ca interesul e sa nu se grabeasca omul la vot, sa dureze 2 zile, sa poata frauda peste noapte. Nu luati totul de bun. Nu tot ce zboara se mananca.
Adica mesajul postarii de mai sus este : traieste linistit si lasa atitudinea civica, nu sanctiona derapajele de la democratie, nu iesi in strada, ca oricum altii conuc lumea si fac ce doresc!
Povestea aia de mai sus este un scenariu s.f. bun de ecranizat.
Baietii astia de la usl au inceput sa aplice tactici de manipulare din cele maisubtile.
Pentru cine crede.
Sincer m-ai bagat in ceata!Imi aduc aminte de emisiune desi e cam mult de atunci dar imi amintesc ca am fost la fel de bulversata si atunci.Ma intreb daca noi mai avem vreun rol?Multi si prosti?Daca spre exemplu iese la vot ca trebuie ca Basescu sa se intoarca la Cotroceni dar de sus s-a gandit ca nu trebuie sa se intample asta se intervine”discret”? Nu vreau sa cred asta!!
nu cred ca trebuie sa consideram ca totul este decis si noi n-avem de facut decat sa asistam la ceea ce se intampla cu seninatate si epicureism.
NU !
eu cred ca va trebui, ca avem datoria sa ne spunem cuvantul cu RESPONSABILITATE pentru Romania noastra.
Votam toti si votam NU !
hai sa fim seriosi! „genialul Rugina” a decretat in 1990 ca salvarea Romaniei ar fi „introducerea monedei de aur. gENIAL!!!!!
Este vorba de grupul BILDERBERG!
I-am raspuns lui Adi.
Da, credeam si eu intr-astea cand aveam vreo 20 de ani, am iesit de atunci in lume si am devenit matur
Eu nu prea cred chestiile astea cu nu stiu ce grup, o fi dar nu stiu daca pot influenta atat demult incat sa schimbe si rezultatele de la urne, cel putin nu intr-o tara cu 200 ani de democratie cum este SUA.In alta ordine de idei la noi nu ete nimic prea sofisticat in ceea ce se intimpla, de 20 de ani s-a creat o mafie cu adanci radacini in politica si se pare ca justitita a cam inceput sa dea la radacina ei, motiv ptr care baietii au ajuns la concluzia ca daca mai lucreaza mult justitia independenta ei vor fi istorie si mai mult vor sta multi ani la racoare iar averile le vor fi confiscate, asa ca au trecut la atac. Nu stiu daca chiar putem trai intr-o tara in care justitia sa fie doar ptr noi si ptr ei nu- as prefera sa ma duc pe alte meleaguri ptr ca aceste lucruri vor duce la inechitati sociale fff mar asa ca in America Latina- nu zicea Ilici in anii’90 ca America Latina este un model de democratie ? Eu cred ca in aceste momente exact atitudinea civica ne mai poate salva…….
Da adi, f interesant iti multzumesc si il voi citi pe Rugina,dar….dar…ce ne facem cu lingaii de pe langa aceste mari grupuri care nu se gandesc decat la ei si noua ne dau doar OSUL sa nu murim de foame(ref.cazul RO.)…si acesti ‘EI’ mai mici o HUZURESC.
E corect oare in fatza lui Dumnezeu?!
Din pacate nu este exclus acest scenariu.
Intarzierea lui Putin la intalnirea din Ucraina este un alt semnal aproape pe fata.
Siguranta cu care vorbeste USL-ul despre Referendum nu ma pacaleste dar linistea si calmul cu care discuta despre asta ma inspaimanta.
Daca Romania va fi lasata sa „evadeze” din UE poate insemna declansarea Oficiala a celi de-al doilea Razboi Rece.
Imi este frica pentru viata Presedintelui.
SINGURUL JUCATOR care poate intoarce situatia a ramas POPORUL ROMAN.
NU POT, NU VREAU sa cred ca am putea fi atat de prosti sa-l punem pe Varan presedinte.
Voi i-ati lasa cheile de la casa, Varanului, sa va ude florile cat timp sunteti plecati in concediu?
Io nu.
D-le Moraru ati exprimat extraordinar de bine temerile mele de la caderea guvenrului MRU!
Acesta este cosmarul meu de atunci, l-am spus in cuvinte putine si saracacioase ca inteles, dar acelas lucru am incercat sa-l spun!
Ma rog ca cest cosmar sa ramana doar al meu sa nu devina al romaniei, pentru ca aceasta tara MARTIRA nu merita aceasta soarta!
da, Romania trece prin momente de cumpana si singur poporul roman poate sa-si salveze tara.
Cumva,dupa citirea acestui articol,incep sa pricep acest plan diabolic.Se leaga parca toate…si dupa ce se vor vedea la toate butoanele,va fi egal ce vor vota oamenii…varanul va ajunge presedinte…in 1936 sau 1938 la fel a ajuns si hitler la putere…
Vaaaaaaai….mi-e frica!
Romani cu mintea inca incuiata,voi judecati ce va paste???
Aproape totul e posibil în politica românească dar eu personal nu cred aşa ceva.Îl văd exact aşa cum au spus şi ceilalţi: în spate, păpuşarul, cu aţele fiecăruia în mâini.Cred că ar avea o stare orgasmatică în această postură din cum l-am văzut pe la a3.
Dar are un bolovan cam greu de spart: psd-ul…că nici ăştia nu-s nişte fetişcane neiniţiate în arta seducţiei, corupţiei şi scenariilor.Cine ştie care o fi şi planul secund al lor?
Un melanj urât mirositor…mocirlă care te îndeamnă să stai departe de ea…sper să nu o facă şi UE.
Si totusi planurile lor vor esua.In 2007 tot Voiculescu, Hrebenciuc, Tariceanu… au purces la suspendarea presedintelui, nu le-a iesit, nu ne-au iertat.Acum Antenele,Voiculescuetc.co au trecut la vechea lor pasiune suspendarea presedintelui, tot nu le va iesi. Caci acum se vede mai limpede decat atunci ca justitia e pasiunea lor. Ei asta nu le-o dam,oricat de nesuferit ar fi Basescu. Acum cand incep sa plateasca pentru raul ce l-au facut, tocmai noi sa-i salvam? Nici chiar asa! Va plati si Basescu daca-i vinovat, peste 2 ani, pana atunci cei ce sunt la rand sa-si primeasca pedeapsa bine meritata. Aparam Justitia, votam NU.
Da,dar in 2007 Presedintele Basescu nu avea impotriva lui acele mase de oameni usor de manipulat formate din cei carora li s-au taiat banii pe care ii primeau desi nu aveau dreptul.
Vezi pensii medicale pentru oameni sanatosi,ajutoare sociale pentru cei care sufera de alergie la munca,vezi pensiile nesimtite…plus mare parte din romanii care nu ii iarta presedintelui cei 25 % luati din salariu.
Nasul nu prea are cum sa ajute mai mult decat face deja,telespectatorii lui sunt oricum pro Basescu,ei sunt deja convinsi
Aici pe blog,in majoritate intra si citesc/scriu tot oamenii „presedintelui” si unii care sunt deocamdata nehotarati,dar sunt prea putini.
Asa incat ramane datoria noastra,a celor ce credem in ceea ce afirmam aici,sa pornim o „lupta” de convingere a celor din jurul nostru.Ca in reclama aceea…tu cunosti cativa…el cunoaste cativa…
Numai de noi depinde.E mai greu sa-i convingi sa se uite la Nasul sau B1 mai ales ca e vara si oamenii stau mai putin pe acasa,dar poti sa le vorbesti si sa incerci sa le explici pericolul care ne paste.
Si la fel de important,activitatea online pe site-urile de socializare.
Chiar si pe youtube
Asa
http://www.youtube.com/watch?v=NUYWe7FiLO4&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=enfUXLSp59g&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=sOOp9rMPuds&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=amI3PDq6ZNw&feature=plcp
Sau asa:
http://www.youtube.com/watch?v=wJZO3sm63v0
http://www.youtube.com/watch?v=F2S_7EMFzFg&feature=plcp
HAI BASE !!!
Viorica bine le spui dar astia n-au nici un Dumnezeu,ca daca ar avea,n-ar face ceea ce fac.Isi bat joc de naivitatea unui popor intreg.A iesit marioneta de Ponta si a anuntat masurile ce le va lua.De ce n-a inceput cu asta la inceputul guvernarii?Au tinut-o langa doua luni.De fapt ei stiu foarte bine ca din moment ce plus valoare=0,investitorii straini nu se inghesuie sa-si investeasca banii intr-o tara instabila economic si politic.Vor trece cele doua luni pana la alegeri,de facut nu vor putea face nimic,ne vor ameti cu vorbe desarte(pe mine una nu;am vazut ce le poate capul)si se vor trezi in fruntea tarii.Daca va indrazni cineva sa le conteste deciziile se va gasi o masa de manevra care sa-i puna la punct pe carcotasi.Viitor sumbru tara noastra are si prevad de-acum,a ei delasare.Romanmi,treziti-va
greu de trezit apsanca, ca le-au fost spalatzi creierii de mult din timpul raposatului,iar acum cu invatzamantul din ultimii 22 ani s-a urmarit aceeasi linie …ce a fost incercat sa fie cladit in sensul bun a fost imediat DARAMAT…. pentru ADORMIRE si P…….
Observ ca am scris simultan cu Cristian 777 (credeam ca eu postez primul comentariu). Nu terminasem de spus ca dupa ce au rezolvat Romania cum au rezolvat-o distrugind totul, nu mai sintem interesanti pentru UE ba, ii deranjam cu tiganii nostri peste tot, multa forta de munca ieftina. Nu cumva Pontanacul a semnat de fapt ca renuntam la bani lor? Poate vom afla dedesupturile acestei nenorociri.
Cineva, cu acces la surse, imi spunea ca poanta este plantat mai ales pentru a apara interese economice (contracte, universitati private, ce curge din robinete…) si sa apere pe cei amenintati cu iminenta condamnarii in dosare grele.
Eu cred ca este santajabil, cum santajabil este si antenescu. Ambii si sa vrea, nu prea au cale de intoarcere si atunci, avanseaza precum soldatul sovietic la lupta, cu politrucii inb spatele lui.
Mi se pare semnificativ faptul ca cei doi au fost pusi in fruntea partidelor fratesti la interval de cateva luni si par a fi croiti dupa acelas calapod :
– ambitiosi,
– fara scrupule,
– fara adevarata valoare personala,
– santajabili.
Nu cred ca este o simpla intamplare, ci o strategie in care cei doi sunt obiecte de unica folosinta, simpli grajdani. Greu insa de vazut clar si complet ceea ce se afla in spatele acestor figuranti. Deducem cu usurinta un varan, un crimunal patat de sange tanar, nevinovat, mai intrevedem niste interese financiare de propirtii, banuim niste interese nu numai transpartinice, dar si transnationale mergand spre Rasarit, dar nu putem avea conturul precis al monstruoasei lucraturi.
Tonta si Floricica nu sint nici prosti,nici manipulati,sint fie santajabili,fie parte a planului de a ingenunchea RO!
Varanul nu cred ca va deveni presedinte ,deoarece nu va fi garantul linistii lenesilor si asistatilor;trece mai degraba ca si garantul hotilor,smecherilor;
Romanilor-celor multi- le trebuie un garant al incompetentei,lenei,al salariului nemeritat.
Cine crezi ca il va alege pe Felix presedinte…??? De cand e in politica nu a facut un procentaj sa mearga singur in parlament…S-a lipit intotdeauna de unii sau de altii…!!!
Nasule…am o intrebare la care inca nu mi-a raspuns nimeni…!!! Cati membrii de partid exista in Romania ???. Rog impartiti pe caprarii: PSD_PNL_PDL_UDMR_ELODIA_OPREA…Incerci Nasule…??? Cu multumiri…!!!
e logic ce spuneti, dar exista posibilitatea demisiei pontacului si ca desemnarii ca PM avaranului de catre crin lucacenco .
Fury.De pe blogul lui Cristian preda,la data de 9 .01.2012:
PSD=409833
PNL=131908
PDL=86817
UNPR=49051
PPDD=31929
PRM78943
PV=9060
Chiar daca reactualizarea ar da alte cifre ele sunt nesemnificative și uite cum un numar de cca 550000 de oameni isi bat joc de o tara intreaga!
multumesc pentru precizare. De mult am vrut sa cunosc aceste cifre.
asta este dovada absenteismului de la vot markwilliams si a LEHAMETEI (reg.) poporului raman care tot asteapta de 22 de ani un trai mai bun si nimic nu s-a intamplat in sensul bun al cuvantului pentru majoritatea,doar pentru un procent f.f.mic este bine si in rest se razboiesc pe fatza,din umbra(tovarasii fosti cu urmasii si mai putin tovarasi)…deci ca la noi la NIMENEA…
Nu lasati sa se intample o asemenea marsavie.
Este o rugaminte in numele nepotilor mei ,care nu ma vor ierta niciodata ca am tacut atunci cand
am citit artcolul dvs.Atat pot eu sa fac , restul depinde doar de voita celui de sus.Cu stima.
Dumnezeu iti da, nu-ti baga si-n traista. Nu ne putem multumi sa asteptam ca lucrurile sa se rezolve NUMAI prin voia sa. NOI AVEM DATORIA DE A ACTIONA. Toti putem face ceva, fiecare dintre noi poate vorbi celor din jur, poate manifesta, poate reclama la diverse institutii romanesti si internationale, poate scrie pe bloguri si mai ales VOTEAZA. Avem putin timp, dar nu trebuie sa-l irosim plangandu-ne soarta. E timp de plans dupa 29, daca, Doamne fereste, nu va mai fi nimic de facut. Daca va fi prea tarziu ca sa mai actionam.
Va impartasesc, prieteni, ingrijorarea mea in legatura cu campania pentru acest referendum.
In timp ce USL se organizezaza si se acopera cu legi si decizii, comitete si comitii, sustinatorii Presedintelui Basescu se pierd intr-o filozofare sterila si care nu face decat sa duca eventualii sai electorii in ceata : ne prezentam sau nu la referendum pe baza ideii legitimarii sau nu a referendumului ?
Sa fim seriosi : USL-ul isi vede de treaba in directia tintelor sale ! Legitimati sau nu vor gasi ei chichita „legala” prin care sa se instaleze si mai comod la butoanele tarii.
Nu inteleg atitudinea de invinsi, deja invinsi, a sustinatorilor Presedintelui. Ei nici nu mai vad ca cei care sunt impotriva a ceea ce face USL sunt deja multi, evident mult mai multi decat cred ei. Si pe acestia ii lasa de izbeliste …
Nu inteleg de ce nu se incearca o concentrare in lupta pentru castigarea referendumului. De ce ? Cine nu vrea asta ? Nu este o misiune imposibila, e doar o misiune foarte grea. Romanii vad toti minciuna USL, oamenii de afaceri mari si mici, mediul privat, tinerii etc. vad si si-au format o opinie care nu aproba ce se intampla cu tara. De ce nu incercati s-o cristalizati, s-o coagulati ? De ce nu incercati sa mai lamuriti si pe altii ? Ce pot intelege oamenii astia din teoria unor sustinatori ai statului de drept care nu vor sa voteze impotriva celor care incalica tara ? (Vorbesc punandu-ma in locul lor, a celor care n-au citit acele fascinante lucrari de sociologie si de psihologie sociala valabile, desigur, pentru democratii diferite de a noastra).
Ce se intampla ? Chiar nu credeti in ceea ce faceti si va dati invinsi fara batalie ? Nu-mi vine sa cred !
Ieri seara, dl Iancu, ex-Avocat al Poporului, spunea cu fermitate ca trebuie mers la vot. Fiecare abesent ofera USL-ului un „vot orb” pe care aceasta il poate converti, prin practici in care uslasii exceleaza, intr-un DA pentru suspendare. De ce altfel s-ar omorî USL sa blocheze votul diasporei ? Pentru ca voturile NU ii incurca. Pai, haideti sa-i incurcam, prieteni !
Noi stam si filozofam pe legitimitate – marea masa a electoratului habar n-are de asta ci are o reactie sanatoasa, fireasca si simpla in fata referendumului -: vreau sau nu demiterea Presedintelui cu implicatia vreau o Romanie izolata, sau o Romanie europeana – asta au inteles imensa majoritate a romanilor. Timpul trece si sansele castigarii referendumului se scurg printre degete … Ei profita, noi romanii, nu. Sa nu uitam ca rezultatul votului se calculeaza pe numarul voturilor, nu pe profunzimea filozofilor docti. De ce refuzam sa fim realisti, practici ? Mi-e teama sa nu ne trezim prea tarziu. Mi-e teama ca ne dam invinsi fara lupta. Mi-e teama de lacrimile de dupa.
Ma intreb cu toata seriozitatea : de ce n-ar castiga Presedintele Basescu ? De credeti ca n-ar avea sanse, cand sanesele i le dam noi ? Cu conditia sa fim uniti, realisti, sa ne organizam si SA CREDEM IN CE FACEM.
Si in fond, cu ce legitimeaza pe pucisti votul NU la referendum ? V-ati intrebat ? Sa fim seriosi !
Ei insa lucreaza si sunt bine organizati : prin ministrul ioan rus au organizat „comisia transparentei” formata din jurnalistii si ONG-istii lor, singurii abilitati sa controleze corectitudinea votului, noi filozofam., timpul trece.
Noi asteptam sa ne rezolve UE toate problemele. Cred ca o neprezentare masiva la vot soldata cu o victorie strivitoare a DA-ului nu ar face decat sa confirme in ochii strainatatii indiferenta, lipsa de civism a romanilor si ca ne meritam pucistii. La asta v-ati gandit ?
Am scris mult si poate nu foarte clar. O descarcare !
In rezumat ma revolta apatia din insasi tabara Presedintelui Basescu si am convingera ca aceasta face jocul uslasilor. Stiu ca ei vor abuza si fura voturi la referendum. Dar de ce sa nu fim noi, cei cinstiti mai multi si mai hotarati decat ei si, dincolo de furt si abuz sa iesim cu fruntea sus, noi si Romania noastra, din aceasta mârsava inscenare ? De ce nu credem in ceea ce suntem si in ceea ce facem ? Prima conditie penytru a obtine ceva este s-o vrei, sa crezi in ea si sa actionezi pentru a o realiza.
La vot, frati romani ! Votati NU penbtru a pune capat puciului prin care ni se fura tara !
Nu cred ca varanul vrea sa fie presedintele ales al Romaniei, presedintele din umbra, da. Vrea sa inspire frica tuturor. Cred ca vrea sa fie marele papusar, recunoscut de toti. Nu sint sigur ca PSD accepta orice. Iar daca se trezesc incalecati de Varan si Crin, foarte bine, sa se manince intre ei. Va veni si vremea cind se vor minca intre ei. Cind nu vor mai avea bani de salarii si pensii ce vor face? Cum vor explica plebei ca n-au solutii? Singura posibilitate este ca cei care conduc Romania in buna intelegere cu USA, Nato si UE sa pregateasca iesirea Romaniei din toate structurile euroatlantice si plasarea sub pulpana mamei Rusia. Nu ma-ar mira sa fim vinduti
Salariile si pensiile vor fi platite prin devalorizarea RON si prin cresterea inflatiei;a spus-o voalat ministrul de finante!
Nu-i suficient
Cum sa nu fie?
De la 4,3 la 7 inseamna „cresterea” salariilor cu 50% ca „abureala” sa ramana constanta. Dar ei o vor creste cu mult mai putin si uite asa ne baga in r.ahat si mai mult.
specialitatea lui florin georgescu. Este expert in inflatie, caderi de banci si privatizari dubioase. A se vedea ce-a facut cand era Ministru de Finante in guvernul vacaroiu.
(eu pentru numele astora nu-i pot folosi majuscule …)
Pentru vreo 2,3 metri cubi de gaz
De acum, ma astept la orice, nasule. Prostimea se desteapta greu… Si o mai bate si soarele in cap… Ma cam sperii, dar se cam leaga ce spui. Cred ca vor fi doua saptamani de foc. Si uite ca diaspora (barometrul obiectivitatii in votare) este practic blocata sa voteze! Pana unde pot merge tupeul, nesimtirea si incapatanarea? De ce au „muscat” cei doi cocopresedinti? Parca nu as crede ca sunt asa de „nevinovati” -cum spui- la propriu si mai ales la figurat! Trebuie sa se intample ceva totusi, pana nu e prea tarziu! Mi se pare ca TB nu este inca destul de sprijinit. Si -ma repet- nustimea va vota NUMAI dupa tembelizoare… Bine ar fi sa se mai destepte, desi nu prea cred ca inteleg multi ce se intampla!
DE CE RDS/RCS-ul lu’ peste ne face atata rau noua, romanilor, refuzand cu obstinatie sa transmita NASUL.tv pe sticla? DE CE? Pentru ca ar creste exponential audienta? Sunt convins ca foarte multi s-au saturat de vuvuzele, dar nu au alternativa. Cei mai multi nu vad nici macar B1 tv! Cum putem renunta in bloc la acest unguras care rade de noi, pe banii nostri? CUM? Dati-mi un sfat, sa-i pot covinge si pe vecini!
sa se mute pe romtelecom si prinde si NASU TV SI B1 SI CE VOR EI ,EU ASA AM FACUT SI E OK.
Singura diferenta este ca ei au Digi Sport 1,2,3.
Daca poti renunta la asta, poti renunta fara nici o problema la RCS-RDS pentru ca si ceilalti au aceleasi programe.
O zi buna, Radu.
Varanul – poate nu presedinte, dar are mare importanta cine e marioneta-presedinte cand voiculescu e papusarul ?
Trecem vremuri grele, este posibil sa vina vremuri si mai grele dar, mai mult decat facem, fiecare unde suntem – nu cred ca putem face acum.
In cazul in care UE reactioneaza violent saptamana asta – este posibil oamenii simpli sa se trezeasca.
Sau vor avea nevoie de viza sa isi viziteze copiii din UE.
Radu, eu am o nelamurire.
De ce romanilor nu li se spune TOT ADEVARUL ?
Chiar si tu ai, din pacate, aceste tendinte.
De ce afirmi: „Pe ce ma bazez?! Pe informatii si analize bune, dar toate la timpul lor.”
Crezi ca nu suntem capabili sa intelegem niste situatii daca ni se expun si ni se explica un pic?
Crezi ca noi nu trebuie sa stim toate intelegerile lor secrete? Doar e in joc soarta noastra. De ce suntem aburiti?
In alta ordine de idei, varanul chiar ca nu are sanse sa devina presedinte.
Parerea mea e ca nu l-ar vota nimeni in afara de acolitii lui.
Pentru mine era un mare mister de ce Ponta si Antonescu au tot afirmat ca dupa 29 iulie nimeni nu mai poate contesta rezultatul referendumului,deci sunt absolut siguri ca vor castiga, indiferent de cum vor vota romanii.Acum inteleg jocul. Ce putem face noi simpli cetateni?.Cum ii putem opri?Avand asemenea informatii aveti dvs.OBLIGATIA si TREBUIE sa le spuneti tuturor romanilor ce se intampla.Nu lasat
ÎN ATENȚIA TUTUROR CELOR CARE CONSIDERĂ CĂ BOICOTUL ESTE O OPȚIUNE BUNĂ :
2 elemente de luat în considerare de către cei care se gândesc la boicot :
1). În cazul în care referendumul este declarat invalid din cauza neîndeplinirii pragului de 50%+1, Parlamentul decide ce urmează.
În momentul de față, considerăm logică respectarea legii, anume că, în cazul nevalidării referendumului, Președintele Traian Băsescu se întoarce în funcție și punct.
Dar : cei 256 au luat măsuri ca, în cazul pronunțării referendumului ca invalid, Parlamentul să decidă asupra a ceea ce urmează.
Dovada :
”MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 457/6.VII.2012
[…]
HOTĂRÂRE
privind stabilirea obiectului și a datei referendumului național pentru demiterea Președintelui României
[…]
Parlamentul României adoptă prezenta hotărâre.
[…]
Art.3. — În situația în care Curtea Constituțională va stabili că nu au fost îndeplinite condițiile de valabilitate stabilite de lege, Parlamentul României va lua act de hotărârea acesteia și va decide asupra procedurii de urmat.
[…]
PREȘEDINTELE CAMEREI DEPUTAȚILOR
VALERIU ȘTEFAN ZGONEA
PREȘEDINTELE SENATULUI
GEORGE-CRIN LAURENȚIU ANTONESCU
București, 6 iulie 2012.
Nr.34.”
Acest Art.3 este neconstituțional. S-a încercat introducerea lui și la suspendarea din 2007, dar a fost contestat la Curtea Constituțională și a fost exclus.
Astăzi, 2012, nu poate fi contestat la Curtea Constituțională, mai bine zis Curtea Constituțională nu se poate pronunța asupra hotărârilor parlamentului, pentru că, așa cum știm cu toții, este legată la gură de OUG a guvernului condus de Ponta.
2). Buletinele nefolosite de cei care nu s-au dus la vot pot fi ștampilate și băgate în urne de către trișorii care ”veghează” asupra desfășurării referendumului ; mai ales acum, când vorbim de urne mobile etc. Sau pot fi băgate neștampilate în urne, devenind voturi nule, dar care contribuie la prezență, asigurând atingerea pragului de 50%+1.
[Punctul 2) a fost adus în atenție și de fostul Avocat al Poporului, cel înlăturat de coaliția 256, domnul Gheorghe Iancu, la Nașul tv]
______________________________
Fabulație pur personală* cu privire la punctul 1). :
Ce va decide Parlamentul ca procedură de urmat, dacă referendumul este declarat invalid de către Curtea Constituțională, din cauza prezenței insuficiente la vot ?
Scenariul 1. Poate decide organizarea unui nou referendum.
Scenariul 2. Dacă sunt 5 milioane de voturi ”DA” pentru demitere, și un număr inferior sau infim de voturi ”NU” din cauza boicotului, Parlamentul poate decide că Președintele Traian Băsescu poate fi considerat demis și nu se mai poate întoarce la Cotroceni, chiar dacă nu s-a atins pragul de 50%+1 (9 milioane), având în vedere că a fost ales cu 5 milioane, iar acum a primit 5 milioane de voturi pentru demitere.
Scenariul 2 sună nebunește, nu ?
Dar :
Credeți că în capul coaliției 256 încap delicatețuri ca ”românii de fapt au boicotat” ?
Când ei urlă cât e ziua de lungă că tot ce au făcut e legal și nu acceptă ca nimeni să le spună contrariul ?
Când amenință cu ”înțărcatul bălaiei” ?
Când Voiculescu spune : “Va asigur că, după Referendum, nimeni din interior sau exterior, nu va mai comenta voința națiunii române!”
5 milioane de voturi ”DA” pentru demitere va constitui ”voința națiunii române”, dacă nu sunt contracarate de un număr superior de voturi ”NU”.
Credeți că având 5 milioane de voturi ”DA” pentru demitere la cingătoare, se vor rușina și se vor considera boicotați, pentru că nu s-a atins pragul de 50%+1 pentru validarea referendumului ?
Credeți că veți putea sta în fața șenilelor USL cu argumentul boicotului ?
Veți fugi după tanc strigând ”Eu voiam să votez NU la referendum, dar am vrut să vă dau o palmă morală prin neprezentare ! Am crezut că vă veți prinde și vă veți jena !!” ?
–––-
*Între timp, Președintele Traian Băsescu a menționat aceste două variante într-un interviu, pe data de 18 iulie 2012, în cadrul emisiunii ”Ultimul Cuvânt”, B1tv.
______________________________
P.S. Un vot neexprimat pur și simplu nu există.
Iar ca atribuire teoretică, și-l va adjudeca decisiv tabăra ale cărei trusturi nu vor înțărca bălaia.
_______________________________
Să fim sănătoși.
Și iubiți, de cine mai poate, cât timp i se va mai permite.
Erată : Președintele Traian Băsescu a menționat aceste două ipoteze într-un interviu, pe data de > 16 iulie 2012 <, în cadrul emisiunii ”Ultimul Cuvânt”, B1tv.
Ana.Ai un comentariu argumentat logic si fundamentat.Trebuie sa mergem sa votam ,cei care opteaza pentru NU demiterii.Sa fim atenti la tot ce se misca.Sa deschidem o pagina pentru eventuale fraude si sa le comunicam intimp util.
Indivizii astia au scenariu pe care il vor duce la final.INDIFERENT de ce sau cine li se impotriveste.SUNT OBLIGATI de CINEVA sa procedeze astfel pina la finalul care prevede eliminarea lui Traian Basescu.I(cu toate mijloacele posibile.)De aceea Voiculescu isi permite anticiparea.Dau un link,este posibil ca petitiile noastre sa fie preluate
AICI,o comunitate cu peste 6 milioane de membri din toata lumea:
http://wwwAvaazorg.ro/bankers behind barsf/?tta,semnati petitia si vi se vor transmite restul datelor.
reiau linkul:http://wwwAvaaz org.ro/bankers behind bars f/?tta
Scuze.http://wwwAvaaz org/ro/bankers behind bars f/?tta
Sper sa iasa bine,sunt pur si simplu stresat de tot ce ni se intimpla…
@ markwilliams, prietene,
Tot nu pot accesa nink-ul respectiv. Mai dati-l o data, dar pe cel care merge ! Multumesc.
markwilliams nu se poate accest link,oare de ce? a intrat VARANUL VOICULESCU si aici?!
erata;
@markwilliams
nu se poate accesa acest link
Accesati linkul redirectionat.
Deja petitia exista.SALVATI DEMOCRATIA DIN ROMANIA,mai jos la Schubert Margareta gasiti linkul si semnati.Pina acum au semnat doar 168 persoane.Rectific si numarul membrilor Avaaz Sunt inregistrate 15 milioane de membri.Aceasta petitie va circula pe tot globul.Semnati si redifuzati.
Val si Rodica.Am observat si eu,mai mult eneori indica pagina inexistenta.Dar,am raspuns mai sus,intrati la linkul plasat de SchubertM,mai jos.Acela este bun!
Absolut de acord cu dumneavoastra, Ana !
Si eu sustin acelas lucru din primele momete ale suspendarii Presedintelui in Parlament.
Cred ca aceste ezitari si bîlbîieli nu fac decat sa deruteze electoratul cand, Presedintele Basescu ar avea sanse reale sa primeasca mai multe voturi de NU pentru demitere, decat DA.
Se pierde un timp pretiops cu tot soiul de meandre si arabescuri interpretative in loc sa se mobilizeze romanii. Am scris asta intr-o postare mai jos.
cititi va rog :
http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/de-ce-trebuie-sa-votam-la-referendum-270946.html
Castigul MORAL al Presedintelui Basescu ar fi sa aiba MINIM acelasi numar de voturi ca in 2007.
Nu conteaza daca ACUM multi <> vor sa dea cu piatra in cel care a anuntat masurile dure luate de cei mai putin co**si, de la PDL aflati cu sula in coaste de catre FMI, BM si ceilalti…
Din cate stiu eu, votul nu-i obligatoriu! De cand si pana cand Parlamentul Romaniei obliga pe romani sa mearga la vot? S-a votat asa ceva si nu stiu eu? Un al doilea referendum NU va avea loc! Ei umbla la cacialma, sa sperie lumea sa vina la vot, sa fie 9,1milioane de votanti!Problema mare este ca vor fi fraude imense! sa ne hotaram ce vom face.Cu respect, Vlahos
tu cu teoria conspiratei a ta ia`ti un bec si du`te in munti copilo
Dragii mei boicotanti ai referendumului, luati in considerare urmatoarele:
1. Nu stim inca daca referendumul va avea ca conditie de validare pragul de 50% +1 din votantii de pe liste, iar acest prag este singurul argument ca un boicot poate functiona, desi sunt slabe sansele, explicatia vine mai jos.
2. Conform hotararii parlamentului din data de 6 iulie 2012, articolul 3, „In situatia in care Curtea Constitutionala va stabili ca nu au fost indeplinite conditiile de valabilitate stabilite de lege, Parlamentul Romaniei va lua act de hotararea acesteia si va decide asupra procedurii de urmat”. Deci in caz de invalidare, nu se termina totul la CCR, ci parlamentul are ultimul cuvant.
3. Mugurel Surupaceanu de la PSD a spus ca procedura de urmat din articolul 3 poate insemna un nou referendum.
4. Dan Mihalache de la PNL a spus ca daca, sa spunem, 7 milioane de romani voteaza DA la referendum, adica pentru demiterea lui Traian Basescu, deci impotriva lui, „doar n-o sa stam cu el acolo”, adica la Cotroceni.
5. Acest articol 3 a fost bagat si in 2007, a fost contestat la CCR si retras, iar Basescu a castigat cu peste 70%, deci nu avea cum sa-si faca efectele. Acum insa, in 2012, nu poate fi contestat si probabil retras pentru ca CCR i-au fost amputate atributiile si nu se poate pronunta in privinta hotararilor parlamentului.
6. Traian Basescu a afirmat public intr-o emisiune TV pe data de 16 iulie 2012, tinand sa atraga atentia asupra acestui articol 3, ca el se asteapta ca „procedura de urmat” sa insemne ca parlamentul sa-l cheme si sa-i spuna ca l-a demis. Stiu ca este neconstitutional ca parlamentul sa se pronunte, dar care din actiunile USL de pana acum au tinut cont de Constitutie? Care?! In momentul de fata se afla in ilegalitate pe mai multe teme si continua sa comita ilegalitati. Iar acel articol isi produce efectele atat timp cat nu e contestat si retras.
7. Credeti ca daca in urma unui boicot, daca vom avea un rezultat de, sa spunem, 5 milioane de voturi DA, deci impotriva lui Basescu, USL-ul se va jena pentru ca au votat doar o suta de oameni NU, deci pro Basescu, si o sa zica „vai dar am fost boicotati, deci sa fim baieti finuti si sa tinem cont de o suta de oameni care s-ar putea sa reprezinte restul de 13 milioane de votanti care aparent nu au fost de acord cu noi, deci ne considera niste ilegali”?
8. Promovarea boicotului nu face decat sa debusoleze electoratul anti-USL, desgustat de performanta lor la putere. Fiti siguri ca multi oameni se vor duce la vot sa zica NU demiterii lui Basescu. Ideea de boicot nu face decat sa reduca, sa spunem, la jumatate numarul acelora care vor spune NU, iar speranta de invalidare si de respectare a invalidarii nu este sustinuta de comportamentul USL.
9. O forma de sanctionare a ilegalitatilor USL este si sa spui NU la referendum. Un boicot e o aluzie prea fina pentru ei, mai ales ca incearca sa elimine orice conditie de invalidare si incearca sa ia orice rezultat in considerare, chiar si unul invalidabil, deci boicotul isi pierde telul.
10. A nu te duce la vot inseamna ca este posibil sa se voteze in locul tau, dupa inchiderea urnelor. A spus-o si Gheorghe Iancu la in emisiunea Nasul.
11. In urma scandalului de plagiat, si in urma dramoletei Adrian Nastase, USL a inceput sa scada in sondaje, nu cu mult ce-i drept. In urma incarcerarii lui Adrian Nastase si a dramoletei din jurul ei cu Grajdan si Rus si Bradisteanu si Ponta care ne asigura ca Nastase arata groaznic, au inceput sa se confirme tepele lui Basescu care trebuiau sa vina mai repede si pentru a caror intarziere Basescu a fost abandonat de electorat. In urma prestatiei lui Ponta la Bruxelles s-a trezit si a fost intaratat un electorat cu alte valori care chiar poate pana acum nu a votat. Avem o sansa.
12. Toate actiunile USL infaptuite impotriva constitutiei si toate incercarile de a fenta referendumul prin incercarea reducerii numarului de votanti la 15 milioane in loc de 18, prin reducerea numarului de sectii de votare din afara tarii, prin incercarea de scoatere a pragului de 50%+1, prin organizarea de tombole cu clovni si zane, prin incercarea de a intinde votul pe mai multe zile sau mai multe ore, arata faptul ca nu au atat de multi votanti, mai ales ca electoratul USL s-a racorit la alegerile locale si tot la alegerile locale multi nu au votat la consilii, deci nu au votat partide, iar unde au votat, in unele localitati au votat un primar PDL si consilii USL si invers, deci nici pe toti USListii nu se poate conta. Avem o sansa.
13. In loc sa determinam noi ce trebuie sa facem, ar trebui sa plecam urechea la persoana in cauza si anume Traian Basescu, care spune ca trebuie sa ia cu un vot peste cei care spun DA, si tot aici mai recititi punctul 6. Basescu a tinut sa reaminteasca de cel putin 4 ori acel articol 3, prin care parlamentul 256 isi lasa o portita de fentare a rezultatului referendumului. Si membri ai PDL au facut-o. Acest articol este mai important decat poate parea avand in vedere cate drepturi neconstitutionale si-a luat cu japca USL-ul.
14. Daca mergem la vot si nu castigam, macar stim cati mai suntem, iar daca nu mergem si USL nu va tine cont de boicot si ne va da in cap cu milioane de voturi favorabile lor, nu o sa mai putem sa spunem nimic, deja nu prea mai putem cu oricate legi si coduri de etica le-am da noi in cap, nu tin cont de nimic. Un vot neexprimat nu exista si nu poate fi decontat de nici o tabara, nici de cea pro si nici de cea contra.
15. Mihai Razvan Ungureanu a spus de cel putin 3 ori ca va candida in 2014 la prezidentiale. Asta, in limbajul sau diplomatic cu care este obisnuit, inseamna ca daca se ajunge la alegeri anticipate pentru presedinte este posibil sa ne procopsim cu Crin Antonescu presedinte. Cand puteti dormi mai bine noaptea? Cand Traian Basescu, de bine de rau, a fortat statul sa inceapa sa se modernizeze, justitia sa inceapa sa mearga chiar impotriva partidului care il sustine, care a organizat un summit NATO in Romania si a pus un scut antiracheta aici, care de bine de rau are experienta in ceea ce se cheama geopolitica, sau cand Crin Antonescu face gafa dupa gafa, deja, de la pupitrul prezidential si de pe scena mitingurilor electorale din pozitia de presedinte? Am certitudinea ca Crin va dormi foarte bine…Si doar 3 luni de interimat Crin e prea mult. Europa nu ne poate face bine cu sila daca vointa populara spune DA demiterii iar cei ce ar spune NU nu se aud pe nicaieri.
Update: Crin spune de la pupitrul prezidential ca se va implica intens si la vedere in campania pentru referendum. A spus-o si repetat-o si a zis ca poate ii va deranja pe unii implicati dar el tot se va implica INTENS si la VEDERE in campanie. Stati un pic sa ma reculeg… Da-mi Doamne ce n-am avut sa ma mir ce m-a gasit… Bun, deci, ce poate insemna asta? Ca electoratul USL nu e tocmai bine mobilizat de e nevoie taman de el in campanie?! nu poate restul USL sa se descurce si fara el?! Mobilizati-va la vot pentru ca de cand au votat pragul pentru validare, ei se chinuie sa intruneasca conditiile de validare ca sa nu ajunga sa se faca de kko la Bruxelles cand il vor demite oricum pe Basescu, chiar si cu invalidarea pe masa. Zgonea zice ca se va alege un nou avocat al poporului ABIA IN SEPTEMBRIE. Nu va lasati inselati de faptul ca au dat nitel inapoi din cauza Europei. Vad ca in continuare isi tot lasa portite de scapare si art.3 din hot. parlamentului inca nu poate fi contestat la CCR.
Update: Basescu spune: PDL SA NU BOICOTEZE REFERENDUMUL ALTFEL VOR INTRA IN COLIZIUNE CU MINE. A mai zis si ca solutia lui este ca romanii sa VINA la vot.
Excelente postari, Zusia ! Va aplaud fara rezerve. Sunt intru totul in asentimentul dumneavoastra. Ma tem ca boicotantii nostri isi vor frange mainile daca nu ne mobilizam si nu avem o atitudine ferma. Timpul joaca in detrimentul ezitarilor noastre. Ca sa nu vorbim de deruta pe care o transmitem celor care simt ca ar vota NU, fara sa fie fani Basescu. Pacat de atata timp si energie pierdute de dragul unei teori care nu are nimic de-a face cu dura realitate romaneasca.
Comentariile sunt închise.