Demonstratia de forte de ieri, de la Romexpo, cu aducerea a 10.000 de oameni, a fost impresionanta, trebuie sa recunoastem. Discursul lui Ponta a fost foarte bun pentru toti activistii USL, ceilalti vorbitori, chiar si Crin, fiind mult sub asteptari! Felicitari Antena 3 si B1 pentru o transmisiune demna de premiile Oscar, cu lumini, efecte speciale si macara, costuri pe care le estimez la vreo 30.000 de euro, aproape cit o transmisiune de Champions League.

Daca punem in antiteza Revelionul USL de ieri cu disparitia liderilor PDL dar si degringolada din Coalitia de la Putere, am zice ca USL va lua 70% in alegeri! Dar…

Gestul lui Victor Ponta m-a pus insa pe ginduri, fiindca nu e un prost! Nu avea nevoie sa rupa scrisoarea lui TB! Gestul sau dar si anumite lucruri pe care le-am observat, plus citeva declaratii politice, ma fac sa cred ca USL joaca la cacealma! Una mare cit o divizie de buldozere! Uitind ca pokeristul Basescu a trecut pe sah la ultima sa mutare!

Daca e sa ma iau dupa declaratiile si gesturile lui Victor Ponta si Tariceanu la un loc, aflam ca USL arunca la gunoi referendumul in care milioane de romani au cerut „ceva” si ca Parlamentul este ilegitim, din cauza traseistilor!!!!! Si ca revizuirea Constitutiei va trebui facuta de viitorul Parlament!!!!

In concluzie, USL trece cu buldozerele peste vointa a aproximativ 7 milioane de romani, USL arunca la gunoi Constitutia si, tot USL, considera ca singurul Parlament legitim va fi doar acela pe care il vor controla EI, pesedistii, liberalii si pecistii!

Show-ul de ieri, cu ruperea scrisorii-capcana de la Cotroceni, a fost o petarda, buna pentru activistii USL! Sa-i tina mobilizati, sa se creada invingatori! Sa ia banii fraierilor care vor sa devina parlamentari! Intrebare: activistii USL stiu ca, desi li se promit aproape 300 de locuri in Parlament de catre Conducere, vor avea doar jumatate?!

Alte intrebari: daca USL se va desfiinta dupa alegerile generale din noiembrie, ce garantii are Crin ca va mai fi sustinut de PSD?! Sau ce garantii are PNL ca ministrii sai nu vor fi zburati pe capete din guvernul condus de premierul Ponta?! Nu de alta dar la locuri putine in Parlament vor fi multi pesedisti flaminzi dupa functii ministeriale!

Prin gestul ruperii scrisorii, Ponta arata ca e gata sa faca orice pentru ca USL sa cistige peste 50% din voturile romanilor! Altfel, cariera lui politica se sfirseste! De aceea, VP va fi gata ca, in urmatoarele luni, sa sacrifice pe oricine ii va salta USL-ul in sondaje!

Sa fiti iubiti! (Va urma!)

742 COMENTARII

  1. Am urmarit cu multa atentie ultimile evenimente si am tras o concluzie :
    In ciuda faptului ca este dezolant sa vezi cum toata clasa politica din ’90 incoace a avut scop primordial interesul propriu , respectiv imbogatire , am observat in aceste zile , ca unei anume parti a clasei politice nu-i ajunge si vrea ca jaful sa fie ”pe viata” . Si odata ce s-au asezat pe resursa tarii, nimeni si nimic nu-i mai da la o parte. Astfel ca nu-mi pot imagina cum ideologul de serviciu fost odata PDL-ist -Frunzaverde- arunca manusa cu Republica Parlamentara si Presedinte ales de Parlament.
    Adica un fel de …la al n-lea Congres ( Parlament), X-ulescu reales….

    Ma intreb si pe ce electorat mizeaza de are totusi curajul sa sugereze acest lucru ?
    In acest caz oare cati romani vor mai avea curajul sa stea in casa la alegerile din acest an ? 🙄

    • Sa i se traga de cand a fost ”recrutat” de USL , ca in PDL nimeni nu i-a dat tentie D-lui Frunzaverde si ideilor sale nastrusnice ??? 😉

  2. Ziua buna fluturasi ! O dupa amiaza plina de lumina si iubire pentru toti cei care astazi sarbatoresc Pastele si Floriile 🙂

  3. Canta bine si Slash si Santana, dar cred ca mie imi place mai must Radomir Mihailovici Tocak.

  4. Domne gestul copilotului a fost o adevarata dovada de barbatie politica, gestul unui mare om de stat. M-au busit lacrimile de emotie. Oameni puternici, cu caracter. A fost ca in comediile alea cand El ii spune Ei ca i-a rupt toate scrisorile iar Ea ii spune ca era si-un cec c-o mostenire printre alea. Cu gestul asta va ramane copilotul in istorie 😀

    • in istorie poate nu, dar in „doriti sa revedeti” posibil ca da, langa secventa cu bucuria lui Geoana din 2009 🙂

  5. D-le Ovidiu
    Spui:
    „De Marea Neagra, vanduta de Tariceanu, lui Patriciu, nu zici nimic? Asa, pe repede inainte, in ultima zi de mandat?”
    Este exact acelasi lucru cu ce se intampla azi.
    Si in plus, presedinte era aceiasi persoana.
    Si care nu a iesit la tv sa spuna in gura mare ca hotii de parlamentari vand pe sub mana averea poporului.
    Poate gresesc, recunosc ca cu detin toate datele cu privire la tranzactiile in cauza, doar ceea ce se vorbeste prin media.

    • @ivascu:
      S. Frunzaverde: “Dupa locale, PNL ar putea colabora cu PDL pentru o noua dreapta”
      https://www.nasul.tv/2012/04/08/s-frunzaverde-dupa-locale-pnl-ar-putea-colabora-cu-pdl-pentru-o-noua-dreapta/#comment
      Acum, Frunzaverde, e cu un picior in USL, care a validat prin congres, faptul ca nu va colabora cu PDL si TB, si cu un picior in PDL. Chestie de dosar…
      E net-ul plin de privatizari frauduloase facute de PSD, daca te intereseaza, cauti si citesti, nu trebuie sa-ti dau eu link acuma..

      Cred ca esti destul de batran sa stii ca oamenii nu se schim,ba, ci numai imprejurarile. Celor care au pus la punct aceasta coalitie, numita USL, au nevoie de imunitate, le e frica de dosare!!! Miza lor, imediata, e intrarea in Parlament, in acelasi numar de parlamentari, si dobandirea imunitatii.

    • Ba a iesit la tv si a spun de mai multe ori aceste lucruri!!! D-aia-l urasti, ca le spune pe bune.
      Ori te referi la faptul ca nu a intervenit in vanzarea Marii Negre? Pai daca Tariceanu a semnat H.G. la 22:00 si mandatul ii expira la 24:00, ce vrei mai mult de-atat? S-a aflat de acest lucru dupa o saptamana.
      Toata aceasta constructie e o minciuna.

    • Ma invascule, observ o schimbare de ton si la tine, si tu esti in mai multe exemplare? 🙁
      Io cu cine vorbesc aicea? 🙁

    • Neculai Ivascu.Traiesti in Absurdistan!Să nu stii că guvernul Tăriceanu NU A COLABORAT cu Traian Băsescu?Să uiti pentru ce a fost SUSPENDAT Presedintele?Cien a avut in mană painea si cutitul?BUGETUL/EXECUTIA?Primul ministru sau Traian Băsescu.Imi este silă de vesnicul amestec al lui Traian Băsescu cu infractorii,cu interlopii,cu contrabandistii,cu toate operatiunile ilicite,ilegale ale celor pe care tocmai noile institutii implementate de domnia sa i-a trimis in instante!Voi,cei de la PP actionati impotriva cui nu trebuie!Cind aveti TONE de material explozibil la dispozitie pentru partidele din opozitie!

  6. Dragi prieteni de pretutindeni ,nu pot sa ies de pe calc. pana nu va transmit ca sunteti minunati ,si prin acest mod cu NASUL ne putem manifesta liber in a ne spune opinia .FRUMOS. Daca e democratie nu ne impiedica nimic sa luptam pt ea sa ramana.

  7. Cristian, ce inseamna sa nu strangi maini ca premier? Si care e baiul cu interviul? Ca mie imi scapa ce vrei sa spui.
    Imi scapa ca si chestiunea cu neaplicarea referendumului de catre PDL, cand Constitutia prevede ca se face cu 2/3 din tot Parlamentul.

    • Alexa, eu sunt favorabil lui MRU, inca nu imi place, la mine dureaza ceva timp si gesturi reale pentru asta, dar ii sunt favorabil.

      Am spus si mai sus , doresc o atitudine deja exemplificata de Boc.

      Interviul de la Al Jazeera mi-a placut (desi presedinti ai Romaniei buni vorbitori de engleza inca nu am avut – hi hi , e gluma) si poate si din aceasta cauza am scris sfaturile de mai sus – ma gandesc ca poate Razvan citeste ce scriem noi aici si atunci are doua sfaturi in plus.

      • Cristi, spui asa: sa termine cu senzatia de premier popular cu actuala inradacinata clasa politica, dus pana la nivel de pupatura, strans maini cordial si zambete complice.
        Cand a facut asta MRU? Cand ii punea sa dea zapada? In plus, Base dadea mana cu toti, el este popular. Ori tu ii ceri lui MRU sa fie ca Base, dar sa nu fie popular,ceea ce este o contradictie. De fapt MRU nici nu da mana cu ei si nici nu se freaca pe burta cu nimeni, asa ca reprosul mi se pare fals. Dupa aceea spui de interviul de la Al Jazeera si de limbajul trupuilui, lasand la o parte o chestiune esentiala:MRU poarta ochelari.Ideea este ca ii faci reprosuri, dar clar nu reusesti sa exprimi clar ce ii reprosezi,de fapt.

        • Cristi, in alta ordine de idei, eu cred ca tu il judeci pe MRU, nu ca un produs politic, ci mai carand ca unul de arta.:D Numai despre unul de arta poti vorbi asa:canta bine dar parca trebuie mai mult curaj. Nu cred ca suntem la romanii au talent si ca MRU e pe scena. Si nici nu cred ca romanii sunt asa de ametiti sa ii vada pe Crin sau Ponta, profesionisti. De ce crezi ca se feresc sa se confrunte direct cu MRU?

        • Sfaturi Alexa, sfaturi pentru imbunatatirea imaginii cuiva.

          Il sfatuiesc ori sa controleze acea particularitate or sa o explice.

          Il sfatuiesc sa nu il mai pupe pe Oprescu cand il intalneste, sa nu mai zambeasca altcumva decat elegant si sigur pe el cand discuta cu Ponta si cu socrul lui, samd.

          Asta fac eu, il sfatuiesc pentru ca ii sunt favorabil. Eu construiesc.

          • Cristi, pentru cineva care sta in Romania, el stie foarte bine engleza.
            N-am vazut nici un politician sa se exprime asa de bine in engleza.

          • Cand s-a pupat cu Oprescu? Si cand nu a fost sigur pe el in relatia cu Ponta? A avut loc vreo intalnire intre el si Ponta si mi-a scapat mie? Ca i-a tot invitat la discutii si astia au fugit de frica. Deci, draga Cristi, pe ce baze construim? Ca daca nu-s reale, tocmai demolam.

          • Da Mihai, are o mare sansa si ii doresc sa nu o risipeasca.

            Alexa, eu construiesc in felul meu, identificand o slabiciune si sfatuind cum sa sa fie indepartata.

          • Cristi, care-i slabiciunea? Ca pana acum ce ai spus despre MRU nu sta in picioare, dupa cum ti-am demonstrat. Eu sunt de acord cu constructia, dar pe o baza argumentata. Ca am pretentii de la noi.

          • Cris …este prima data cand nu sunt de acord cu tine !!!

            cred ca uiti ca MRU e diplomat de cariera si este in felulul lui sa aiba o atitudine diplomatica si fata de opozanti ….cred ca sfaturile tale chiar nu-si au rostul in cazul de fata .

            😀 😀

          • 🙂 hi hi Night, pai ce , trebuie sa fim de acord ? nu asa avem progres ?

            ashaaaaa, amanunt nesemnificativ – pupaturile.

            Amanunt semnificativ insa – atitudinea. Eu recomand lui MRU o atitudine diferita de cea a lui Oprea. Deoarece MRU poate iar Oprea nu.

            O atitudine mai rece, preluand si din seriozitatea lui Boc si din eleganta englezilor.

            Dar, din vorba in vorba am observat acum un amanunt – nesemnificativ prin valoare dar semnificativ prin lipsa. Pupatura de care vorbeam a fost cu ocazia inspectiei/vizitei MRU in Bucuresti la deszapezire. La vremea respectiva toate posturile de televiziune au dat imagini cu acea pupatura dintre el si Oprescu. Caut acum si nu mai gasesc nimic. Este arhivare (de pe net?) sau delete? Iar daca este delete sa inteleg ca presa isi revizuieste opinia? ))))) 🙂 🙂

          • Eu nu am vazut faza cu pupatura. Si nu cred ca presa, majoritar uslasa isi sterge asemenea documente de atac la MRU. Ca tot veni vorba de presa, daca citesti cu atentie vezi si urmatoarea manipulare usl din campania electorala. Pe mine ma distreaza sa citesc tot, fiindca oamenii spun foarte multe, atunci cand par sa nu spuna nimic sau altceva decat spun. 😀

      • Cris ….te-a deranjat „pupaturile” din COALITIE …ca nu inteleg ???

        concret ce sfaturi ii dai lui MRU?

        😀 😀

        • 🙂 MRU poate sa fie altcumva decat dambovitenii nostri, in sensul ca mult mai bun, una

          si a doua, sa demonteze (deoarece poate) o vulnerabilitate de imagine, intorcand-o in favoarea lui, stii tu, oamenilor le plac oamenii diferiti.

          … hi hi , lasa ca Razvanel intelege ! daca e studios, cum zice Laura mai jos !

          • Cris ….MRU este PRIMUL POLITICIAN altfel decat politicienii nostri damboviteni .

            chiar ,N-ARE NICI UN CUSUR ,oricat ne-am stradui noi sa-i gasim .

            ESTE EDUCAT SA FIE DIPLOMAT SI POLITICIAN !!!

            asemenea oameni se formeaza greu si in ani de zile .

            de aceeia eu cred ca nu are nevoie sa-i gasim vini imaginare si slabiciuni unde nu exista .

            CRED CA A FOST MAI NESIGUR LA EXAMENELE DE LA OXFORD DECAT CU POLITICIENII NOSTRI DE 2 BANI ,CHILOT’ELUL SI LENEVESCU !!!

            😆 😆 😆

          • Night, de la afirmatia ca un om nu are nici un cusur … ma pierd 🙂 🙂

          • Cris ….nu m-ai inteles !!!…. 😀 😀

            nu m-am referit la Cusururi de caracter sau personale ….m-am referit la CUSURURILE OBISNUITE ,ale clasei politicie si in special la cei 2 PACALICI NATIONALI SI TRANTORI

    • 😆 Ia sa-l lasati voi in pace pe ștudu’ lu’ tușa, ca n-are nicio meteahna! Vreti ca-n 23.04 sa arunc dupa voi cu ochelarii de rezerva? 😆

      • Eu nu o sa-l las, deoarece altii nu o sa-l lase (sau o sa taca daca stiu reactia publicului mediu) iar eu am nevoie de un succesor pentru Traian Basescu si acela sa nu fie de felul celor propusi de actuala opozitie.

        Eu pe cel bun il vreau si mai bun. Pe serioase acum, Laura.

        • Scuze, eu am glumit. Vreau si eu la fel ca tine; si-mi place de el ca are alt discurs decat ce-am vazut la necioplitii aia 2 (3 daca-l punem si pe ala micu’ la socoata).

          • Scuze, te-am inteles perfect ! si sunt de acord cu tine dar Laura , cei potrivnici lui nu vor avea bune intentii si atunci este bine sa radiografiezi un om in special in punctele unde ceilalti vor ataca (sau nu, repet, sunt anumite puncte unde si ei vor tacea, mizand pe ce reactie are omul care se uita superficial in politica).

        • Si eu vreau asta, desigur. De aceea si vreau o discutie corecta, fiindca nu vreau sa le dau apa la moara eventualilor manipulatori, care incearca sa ii lipeasca lui MRU eticheta ca ar fi mai slab decat Ponta. Sau decat Crin. Crin era bine merci, pana sa apara MRU. Si Ponta la fel. Acum au concurenta, asa ca trebuie demolat cumva. Asta e ratiunea pentru care vreau eu sa se discute argumentat. Cred ca ai inteles, Cristi. 🙂

          • Am inteles Alexa. Eu despre Crin nu am ce discuta, nu il vreau mai bun. Despre Ponta sunt mai amestecat dar, iarasi, nu il vreau mai bun.

            Insa, orice varianta am de succesor al lui Traian Basescu – il vreau mai bun. Iar MRU este una dintre aceste variante.

            Diferenta dintre noi doi, Alexa, este de metoda. Tu sprijini favoritii tai dar lovesti si tabara adversa, pe merit, nu zic nu. Eu de multe ori o ignor si incerc sa inving ajutand o echipa mai buna decat tabara adversa.

            Dar (si dealtfel am si spus-o de cateva ori pana acum) daca as sesiza ca echipa aleasa de mine ar lua-o aiurea si nu ar mai merge pe directia a ceea ce eu cred ca este interesul national – primul as renunta la ea.

            Pana la coada acest interes national ma intereseaza – poate este si un sentiment egoist, este adevarat, deoarece din bunastarea locului un om cinstit are bunastare. Iar pe mine bunastarea mea, a prietenilor mei, a cunostiintelor mele, a locului in general – ma intereseaza.

            Acum – nu ascund – as dori ca si echipa cealalta sa devina mai buna, opozitia ma refer. Ca Cetatean al tarii as dori mai multi furnizori de servicii politice, pentru a crea competitie.

            In definitiv – interesul meu este unul singur – de Cetatean corect al tarii numita Romania din Uniunea Europeana.

          • CRIS …corect ce spui ,toti ne dorim in fond acelasi lucru …O Clasa politica mai buna

            Acum,trebuie sa recunosti ca MRU este exponentul unui alt fel de politica ,cu care noi nu suntem obisnuiti…ESTE DIPLOMAT SI POLITICIAN EDUCAT PENTRU POLITICA.

            noi,nu avem asa ceva si nici n-am avut politicieni educati pentru politica ,MRU este Primul .

            sa-l lasam sa-si faca treaba cum stie el mai bine si sa nu ii mai gasim VINI IMAGINARE SI SLABICIUNI ACOLO UNDE NU SUNT ,noi fiind obisnuitit cu politica damboviteana si cu PANARAMELE OPOZITIEI.

            eheheheheh

  8. Despre MRU – hm, MRU trebuie sa lucrese la doua aspecte daca vrea sa il urmeze lumea ca pe Traian Basescu:

    – sa termine cu senzatia de premier popular cu actuala inradacinata clasa politica, dus pana la nivel de pupatura, strans maini cordial si zambete complice.

    – sa incerce sa rezolve sau sa atenueze treaba cu ochii nefixati in obiectiv – il afecteaza la imagine. Cand esti intr-o sala nu se vede dar ma uitam la interviul de la Al Jazeera – nu da bine deloc.

    Asta nu stiu daca se poate impiedica, dar macar atenuata. Imi pare rau ca o aduc in discutie, de fapt e un sfat, deoarece nu stiu cati oameni stiu ca aceasta este o particularitate nenociva a ochilor.
    Bineinteles ca nu e vina lui, din contra, il individualizeaza dar, inca odata, omul are tendinta de a judeca repede.

    • MRU are sansa de a reprezenta tipul de politician nou, profesionist, dar, mai ales, RUPT DE METEHNELE de cumetrie imbarligata ale vechii clase politice.

      Putin mai sobru cu fostii colegi (de clasa politica, ma refer), ii recomand sa fie, mai ales cu cei profesionist cumetri.

      • Si am si un exemplu de atitudine recomandata fata de actuala clasa politica, in politica ultimilor ani – si acela este Emil Boc.

    • Cristi
      Cam prea mare distanta intre ce spune si ce face primul ministru.
      Asi vrea sa stiu parerea lui despre marele succes/esec cu cuprul…
      Pe tine nu te intereseaza?
      Ori e un mare succes ori o mare teapa nereusita?
      Pentru ca sunt sigur ca parerea lui nu o voi afla, vreau sa stiu ce zici tu despre acest subiect.
      Respect tie.

      • Intrebarea mea este ce interese au fost la mijloc care sa justifice aceasta graba ???

      • Neculai, de asta si il sfatuiesc sa adopte atitudinea lui Boc, adaugand intransingenta intelectualului mai asemanator englezilor.

        In privinta cuprului – ma ierti, nu am avut timp sa ma uit pe caz.

        In privinta particularitatii cu privirea. Uite, mie mi-a placut Traian Basescu de la inceput, cu tot cu dintele lipsa, cu parul peste chelie, cu privirea de corsar – DAR – ochii sunt esentiali pentru a inspira incredere.

        Cand vrei sa vezi sau sa transmiti ceva, il fixezi pe celalalt in ochi si Basescu a si privit, a si fost privit adanc in ochi.

        Razvan ar trebui sa inchida acest subiect prin explicarea faptului in sine – este o particularitate probabil din nastere si nu are de a face cu nimic altceva.

        Stii cum e – explica si vei fi liber. Pana atunci si cel care il priveste (nu eu, eu stiu si trec peste asta, cel care priveste superficial sau rauintentionat) si cel care il priveste, spun – are o nesiguranta dar si el (am sesizat ca isi supravegheaza acest fapt) si el, MRU, are o mica , suplimentara si nemotivata nesiguranta.

        E pacat ca o particularitate ce nu are nimic rau sa afecteze si pe privitor si pe cel ce transmite mesajul.

        De ce spun astea? Deoarece daca discutam despre ele , le asezam acolo unde sunt – adica in nesemnificativ.

        Multi oameni nu vorbesc despre aceste particularitati si le lasa sa aiba o prea mare importanta in viata lor.

        • Cris …..nu stiu unde vezi nesiguranta la MRU ,din moment ce fricosii astia de la USL au refuzat sa se duca la discutii cu el ,dupa ce le-a facut o invitatie asa de frumoasa si diplomatica ???

          😀 😀

          asa „nesiguri” ca MRU ,sa tot ai Prim Ministrii ,cind invita diplomatic Opozitia si ei TOT REFUZA CONSTANT

    • Cristian tine cont ca in toamna avem parlamentare si nu se stie care va fi raportul de forte politice. Deci..trebuie lasat loc de buna ziua peste tot.

      • Gabriela, chiar vreau sa cred ca MRU va fi un alt exemplu (pe langa TB) de om venit din sistemul lor care s-a rupt de acel sistem si a plecat pe un drum bun pentru tara.

    • Cristi poti sa-mi dai un link cu interviul la Al Jazeera ca eu nu l-am vazut.
      Mersi anticipat.

  9. Ei, Nasule, se vede treaba ca esti foarte ocupat daca scrii doar noaptea.
    Ca sa-ti raspund la intrebarile puse de tine, adica:
    „activistii USL stiu ca, desi li se promit aproape 300 de locuri in Parlament de catre Conducere, vor avea doar jumatate?!”
    Cred ca se imbata cu apa rece dar se vor trezi in curand.
    „daca USL se va desfiinta dupa alegerile generale din noiembrie, ce garantii are Crin ca va mai fi sustinut de PSD?! Sau ce garantii are PNL ca ministrii sai nu vor fi zburati pe capete din guvernul condus de premierul Ponta?!”
    E clar ca USL se va desfiinta pentru ca nici o nunta nu dureaza cand se face in Postul Pastelui, ca sa o dam pe religie.
    Dar sa ne intoarcem la pragmatism: credeti voi ca PSD renunta la toate aceste posturi de dragul PNL?
    Hai sa fim seriosi! Sa vedeti cum vor incepe cat de curand sa sara unul la beregata celuilalt. Sa avem rabdare si sa asteptam sa treaca luna de miere. Sa vedeti showri dupa asta.

  10. Sincer m-am saturat de jocuri de imagini si resturi de oase aruncate ca la ultimii flamanzi cum fac toti cu pomenile lor. Din 2009 de cand am votat acel referendum n-am vazut nimic..nici scrisori, nici ca PDL-ul sa se bata cu pumnii in piept si sa arate cu degetul la opozitie ca ei nu vor punerea in aplicare. Odata ajunsi la putere, ciolanul devine atat de gustos ca nimeni nu vrea sa-l scape. N-am auzit pe nimeni sa se lamenteze ca politica i-a adus la sapa de lemn.
    Puteti sa ma atacati cat vreti dar..asta e parerea mea.

    • Gabriela,
      Te vor ataca doar cei care nu doresc schimbarea clasei politice, adica improspatarea ei, cu tineri scoliti, care sunt si patrioti si stiu ce inseamna, de fapt, politica. Eu daca as putea, l-as clona pe Tiran, pe M. Macovei si inca pe cativa 🙂

      • Laura..din pacate tinerii de care vorbesti tu nu vor putea fi promovati, doar daca sunt fii sau nepotii lui Arcul de Triumf.

      • D-na Laura
        Ma conving pe zi ce trece ca cei de aici sunt absolut independenti de partide si de ideologiile lor.
        Singurul in care se are incredere nelimitata si neconditionata este Traian Basescu.
        Nu se vrea a se lua serios in discutie ce zice presedintele, daca e bine, daca nu e bine…Se gandeste ca daca a zis el asta, atunci e bine, nu se mai discuta.
        Si personal,daca Dvs il considerati detinatorul adevarului absolut, treaba Dvs, e parerea Dvs si sunt OBLIGAT sa o respect.
        Dar si eu am dreptul , nu ?, sa am o opinie.
        Toata povestea e sa venim si cu argumente in sprijinul a ceea ce afirmam.
        Altfel, mai bine discutam despre piciorul Angelinei jolie…

        • Acum il sustin pe Tiran! Subliniez, acum. L-am votat de la inceput pentru ca il simpatizam.
          E posibil sa ai dreptate cu adevarul absolut (tinand cont ca e Seful Statului), cu toate ca eu cred ca nu exista asa ceva.
          Iti multumesc ca respecti parerea mea! Nu cred ca, in ceeace te priveste, reciproca nu e valabila.

  11. Papa Benedict al XVI-lea la slujba pascala din Catedrala San Pietro: „Intunericul care ascunde valorile umane si pe Dumnezeu este un adevarat pericol”

    Si mare adevar daca ne vom lasa pacaliti de acesti submediocri Pona_Crin .

  12. Gestul ruperii scrisorii trebuie sa dea aripi PDL-ului care, la drept vorbind, nu se astepta la pomana asta electorala.
    Basescu face el ce face si le mai da cate o mana de ajutor.
    Daca ei nu profita acum si nu incep o campanie dura la adresa acestui gest, adio locale…
    Domnule Boc, eu stiu ca ardelenii sunt mai molcomi si se enerveaza greu dar… cand se enerveaza nu le mai sta nimeni in cale. Gestul acesta nu e sufucient de puternic pentru a va scoate din sarite?
    Profita-ti acum pana nu e prea tarziu. Arata-ti romanilor nehotarati, cara isi dau seama mai greu, adevarata fatza a ciumei rosii.

    • Corecte aprecierile … Corecte precum iti este scrierea in limba romana

      Hi hi hi

      „Profita-ti acum …” corect: profitati acum
      „Arata-ti romanilor …” corect: aratati romanilor

    • Aici Alexa vrea sa faca o analogie, zic eu, fortata intre oamenii lui Iliescu si niste Piloti Orbi. I-am dat raspunsul de mai jos, pe site-ul ei dar, a ramas in moderare. Profit de mingea la fileu pentru a posta aici respectivul raspuns.

      „Sunt de facut cateva comentarii. Macar pentru a pune cele scrise de Eliade in adevarata paradigma a vremurilor noastre.

      – Persoana Iliescu si actualul PSD au fost la putere 10 ani.
      – PDL isi recunoaste cu mandrie obârsia FSNista
      – Persoana Basescu si actualul PDL au fost la putere peste 14 ani

      Acestea fiind spuse devine derizoriu de simplist sa arunci toata vina in carca lui Iliescu. Mai ales daca facem si comparatia dintre acuratetea cu care PSD ul cu pilotii sai au gasit in 4 ani perfect drumul pentru:

      – scadea inflatiei anuale de la 40+% la 8-9%
      – atingerea unui ritm creste a PIB de peste 8%
      – ridicarea vizelor de calatorie in UE
      – intrarea in NATO
      – navigarea precisa printre cele 46 de capitole necesare aderarii la UE
      – finalirea negocierii de aderare

      In timp ce PDL sub bagheta neinspirata a lui Basescu nu a reusit in ultimii 7+ ani includerea RO in spatiul Shengen si ridicare MCV. Ca sa nu mai insistam asupra scaderii nivelului de trai pe fondul supraimbogatirii propriei clientele.

      Altfel, ar mai fi multe de discutat despre Pilotii Orbi a lui Eliade, care este mult mai amplu.”

      Ma rezum deocamdata doar la a spune ca pilotii orbi pusi asociati politicienilor impotenti erau piloţi de nave. Asa am si un bun motiv, in plus de … amuzament

      hi hi hi

      • @Chinezu.a.Gata!Te-am supraapreciat!Nu esti decit o gorilă gata de atac,bine instruită să sari la jugulară,in orice moment!Consideri că poti SCHIMBA părerile sau afinitățile cuiva de pe aici?Iti recomand pe Bogdan,Alex,Ivascu,dacă nu cumva iti sunt ajutoare…
        Cui crezi că dirijezi mistificarea si alunecarea pe lingă adevăr?
        ”Persoana Ion Iliescu si PSD au fost la putere 10 ani”după care revii si insinuezi că Băsescu si PDL au fost 14 ani,adică cu patru ani mai mult ,drept pentru care toate nenorocirile din tara asta li se cuvin a fi imputate!
        Haide zău!Incepe să miroasă foarte urit!
        Dacă iti insir cu date ,luind ca reper ce era in 1989,inclusiv rezerve valutare,inclusiv creante de recuperat,inclusiv conturile securității,inclusiv datoria externă plătită si ce a lăsat Ion Iliescu si lacustele pesediste după cei 10 ani,nu ti-ar pica bine!
        Te intreb,incă odată?pe cine incerci să influentezi,sau care crezi că este scopul existentei tale pe aici?
        Materialele prefabricate in laboratorul lui Felix,cu ajutorul lui Ciuvică,SRS,Ciutacu,Nistorescu se plaseaza sub o formă sau alta ,pe internet,pe tehnică rusească de dezinformare!NU AVEM NEVOIE DE ASA CEVA!Provocatorii nu sunt bineveniti!

  13. Hamesitu-le, ia-o si mananc-o dupa ce Morarul isi face treaba, pentru ca vad ca-ti place sa mananci kkt.

  14. pai cum sa schimpe constitutia lui NASTASE cu 5ani la presidentie,cind e oportun pentru ARICI POGONICI { CRIN ANTONESCU },sa stea si nealui la COTROCENI 5 ani, sa fim seriosi,si apoi CRIN ANTONESCU a spuso clar, ca el nu aste angajat in parlament ,si nu trebuie sa se prezinte la MUNCA ca ia luat doamna MASA si domnul TASU parlament sa se joace cu el ,ca ,cu o jucarie.Si in legatura cu parlament ILEGITIM sa fim seriosi ,si parlamentari de la UNPR ,nu au fost alesi in parlament ,ei au fost alesi in alte partide ca parlamentari ,dar stati linistiti ca o sa mai vedem asfel de jocuri ,uitati ca vine un partid PPDD ,asta oare cu cine so alia ,GHICI GHICITOAREA MEA.

  15. Un raport recent al Institutului de Politici Publice ne arată care sunt proporţiile jafului actual. Peste 20 de miliarde de euro au fost numai anul trecut cheltuite de această guvernare în mod dubios. Disciplina fiscală mult-cerută de oamenii de afaceri din România a lipsit în această guvernare cu desăvârşire. Curtea de Conturi, în raportul pe care l-a întocmit anul trecut, a arătat că sunt peste 9 miliarde de euro care au fost cheltuite în mod necorespunzător. S-au desfiinţat, din păcate, numai în câteva luni peste 67 de spitale. Sute de mii de oameni, sute de mii de români nu mai au acces la servicii medicale, iar aparatura de zeci de milioane de euro, de sute de milioane de euro, din păcate, este lăsată să se degradeze. Viaţa a peste 90 de mii de români bolnavi de cancer este pusă, din păcate, în pericol de proasta guvernare portocalie. Zile în şir bolnavii cei mai gravi au fost lăsaţi să sufere în lipsa morfinei. Au fost daţi afară din sistemul educaţional peste 15 mii de dascăli, iar 1.000 de şcoli au fost închise numai în mediul rural. S-au dat unui ministru pe mână, în timp ce oamenii sufereau de pe urma reducerilor de salarii, peste 4 miliarde de euro pentru a cumpăra parlamentari şi primari din administraţia locală. A fost folosit în mod abuziv fondul de rezervă al Guvernului. Numai la ultima rundă, pe care o cunoaşteţi foarte bine, aproape 200 de milioane de euro au fost puse la dispoziţia administraţiilor portocalii înainte de campania electorală. Se renunţă, din păcate, în mod accelerat, fără nici un fel de transparenţă, la resursele minerale şi energetice pe care le are România. Un pachet de 15% din acţiunile Transelectrica a fost vândut zilele trecute la un preţ de numai 37.6 milioane de euro. Ceea ce înseamnă că adevărata valoare calculată de această guvernare a întregii companii este de doar 250 de milioane de euro. Şi vreau să vă spun că nu vorbim de o companie oarecare, ci este compania care deţine monopolul transportului de energie din România. Zilele trecute, ieri, puteam să asistăm la vânzarea celei mai importante, celei mai consistente rezerve de cupru din România. Societatea Cupru Min, prin ceea ce a făcut media în această perioadă, prin presiunea pusă de USL, s-a reuşit ieri să nu se semneze contractul de vânzare a acestei companii extrem de importante pentru viitorul României.
    Si toate astea au fost facute sub supravegherea unui om care trebuia sa vegheze sa nu se intample asa ceva.
    De ce nu e logic ca un grup , sa le zicem USL, sa nu le placa ce ea ce e scris mai sus si sa incerce schimbarea lui?

    • De Marea Neagra, vanduta de Tariceanu, lui Patriciu, nu zici nimic? Asa, pe repede inainte, in ultima zi de mandat?

    • :)))) te chinui in zadar, nu convingi pe nimeni, pe mine, cel putin, nu!!! Ba mai rau, as vrea sa existe un miting care sa ceara modificare Constitutiei, de urgenta, as fi acolo!!!!

    • Ba ciuciunghezule ai invatat si tu sa dai copy-paste , sau ai primit sarcina sa promovezi discursul marionetei felixiene constantin!
      Esti penibil ca de obicei p(r)ostacule !
      Dar te inteleg , traim vremuri grele, trebuie sa „mananca” si g(a)ura ta ceva !
      😆 😆 😆

      • Pacat ca nu ne spui cat au furat securisto-comunistii tai pana acum 3 ani! Asta era mai interesant…Dar oricum vad ca primesti teme bine???? facute, esti ordonat bine in front! Nu stiu de ce crezi ca pe acest blog ar fi interesat cineva de peroratiile tale…Dai cate o emanatie si apoi ceilalti te contrazic cu o invrajbita frenezie, iar tu te duci sa te culci linistit si sa visezi usl verzi pe pereti! Ai putea de exemplu sa ne lasi in pace, sa fierbem in sucul nostru propriu (portocaliu, daca vrei).

    • Canadienii s-au rasucit si nu au mai vrut sa cumpere , USL nu a facut nimic. Ei fac presiune ca sa o vanda ei asa cum a incercat si Taricieanu la pretul de 18 milioane de euro.
      Dar tu ai o problema si uiti cum s-a vandut Petromul, sau cum s-a distrus totul intre ani 1990-2004 si 2006-2009 guvern minoritar PNL sustinut de PSD. Sa vorbim si de ApaNova sau Enel Electrica? Acestea ne ard pe toti la buzunare.

  16. USL – nu mai are tim de SAH nu cred ca timpul este problema lor ,ci simplul fapt ca nu sint Capabili sa joace un astfel de joc.
    Ruprea scrisorii presedintelui – este un moment care ar trebui punctat la maxim in sensul „Ingnorarii vointei poporului” exprimat intr-un procent covirsitor la REFERENDUM. Ignorarea acestei vointe ne arata ce importanta este vocea celui carara doresc sa le obtina voturile. Bravos Tovarasi – ati comis-o iarasi – sper ca acest gest sa lumineze multe minti aburite.

    • Fratilor,ei, USLasii, care se erijeaza a fi „vocea poporului” ne rup in fata vointa poporului,adica de a avea parlament unicameral,cu 300 de parlamentari,deci,revizuirea constitutiei!!!!Toti manipulatorii de pe acest site,sint ori prosti,ori nebuni,ori drogati de nu mai au logica.Saracii,le pling de mila,cit de prosti sint.

  17. Stiti bine cum se zice,cine are ochi sa vada,cine are urechi sa auda si minte sa priceapa ,pt toate fleacurile interpretate si comise de ei noi sa le dam nota cuvenita,adica votul,dupa care sunt exasperati. Dl Ponta a dovedit ca nu se respecta dar sa ne respecte!!!

  18. Constitutia Romaniei rupta si uitata de liderii USL. Trist pentru Romania, pentru poporul roman, ca are asa alternativa la carma tarii, acum la atatia ani de la evenimentele din 89.
    Si totusi Constitutia trebuie respectata. Autoritatile publice sa-si faca datoria.

  19. Era de asteptat ca acesti cretini usl-isti,criminali,ca nu-i pot numi altfel..sa se manifeste in asemenea fel.Incep sa-si exteriorizeze frustarile,contiinta incarcata de furt si crima,vezi cazul lui ponta si nastase..a procurorului Panait,furturile si delapidarile lui voiculescu si tot asa.

  20. La Multi Ani de Florii tuturor cu acest nume !
    Hristos a inviat pentru toti catolicii care sarbatoresc azi Pastele !

  21. Laura,
    Daca suntem inca in stare de salbaticie si ne jucam cu margeluse este posibil.
    Dar problema este alta si o afirm de mult : de la Miorita citire adica de la fondare in natia nostra raportul intre bine si rau este de 1/3 la 2/3.
    Cam asa s-au terminat alegerile cand aceste doua opuse s-au infruntat si s-au implicat cu adevarat respectiv in 1990.
    Desigur ca in 1990 Binele nu era structurat (era imprastiat prin lumea libera din tara noastra, Mordorul fiind foarte bine structurat.

    Azi, daca PDL el singur ar reusi cu adevarat sa motiveze binele existent(nu pe Alina Mungiu sau pe Soros) si sa-l adune ar putea avea 30% cu care ar face el cartile dar pentru asta trebuie sa asculte de cine trebuie si nu stie inca acest lucru.

    • Eu sper ca lumea civilizata in care ne strofocam sa accedem nu ne va lasa asa, cu obsedatii pe cap. Dar daca noi nu vrem sa vedem cine lupta pentru Bine, ce sa ne faca ei?

  22. LA MULTI ANI FLORILOR!

    PS Nasule, excelenta si realista analiza, astept continuarea.

  23. Nu stiu cum va simtiti voi, dar mie aceasta desfasurare de forte mi-a dat fiori pe sira spinarii.
    Adunand toate declaratiile facute in decursul timpului cu cele de ieri de la congres, daca va ajunge aceasta monstruozitate de coalitie la putere, putem (suntem condamnati) s-o luam de la capat, cu ceva ce seamana a comunism.
    Mi se pare extrem de putin ca doar un om politic (Seful Statului) sa tina cont de vointa electoratului.
    De multe ori, in decursul istoriei, am avut oameni care, singuri, au realizat ceva pentru tara. Acum avem parte de un asemenea om.
    Daca nu ne trezim, macar in ceasul al doisprezecelea, ne-am dus pe copca, fratilor! Criza economica e adiere fata de ciuma rosie.

    • Vad foarte clar din ceea ce spui ca nici partidele de la guvernare nu vor sa schimbe constitutia in sensul dorit de referendum.
      Iata ce spui:
      „Mi se pare extrem de putin ca doar un om politic (Seful Statului) sa tina cont de vointa electoratului.”
      Pai atunci de ce nu acuzam si pdl-ul, si unprul, si udmr…si doar opozitia, care de aceea se numeste opozitie, ca se opune, nu?
      Vad eu o frantura do logica aici.
      O logica franta, mai exact, sa nu se interpreteze altfel…

      • Unde ai vazut tu ca eu iubesc vreun partid? I-am raspuns chinezului ca nu sunt si n-am fost vreodata membru al vreunuia. Si ce ai citit n-are fractura de logica, atata timp cat am zis ca UN singur om politic tine cont de noi.

          • Spune-i Laura acestui prostanac, ca daca nu doresc toate partidele sa tina cont de vointa poporului, atunci cand (si daca) vor fi la putere vor schimba dupa bunul lor plac tot ce nu le convine! N-ai stiut neculai, sau te faci mai prost decat esti?

      • Dl Neculai Ivascu, coalita de guvernamant nu are 2/3 din voturi in Parlament pentru a modifica Constitutia iar UDMR-ul s-a opus categoric la acesta modificare.
        Oricum USL s-a sters la c….cu referendul votat de 7 milioane de fraieri.

  24. acest tonta este un fel de vax, la fel ca porumbacu, de „ala micu” nu discutam, cantitate neglijabila.

  25. Revin cu intrebarea :
    De ce nu apeleaza domnul T. Basescu la majoritatea care il sustine pentru revizuirea constitutiei?
    De ce e nevoie sa apeleze la cele cateva procente ale opozitiei? Spun asta ca, din ce vad aici sustinatorii presedintelui sunt in mare majoritate.
    Hai sa punem in practica vointa poporului.

      • Spune-mi, te rog
        Ce actiuni a facut partidul de guvernamant pt implementarea dorintei poporului exprimata la referendum?
        Nu trebuia ca cel mai activ in aceasta privinta sa fie coalitia care are raspunderea guvernarii si ducerea la indeplinire a doleantelor poporului? Sau doar opozitia?
        Stii, politica are multe enigme pentru mine…

        • Nici eu nu ma pricep la politica. Citeste, te rog, ce-am scris mai jos si fa abstractie de ce nu-ti convine.

  26. Am auzi ieri o multime de oameni ,care faceau mult zgomot,galagie ca atunci cind este meci pe stadion.Spun am auzit pt ca eram in casa ! Acum imi pare rau ca nu am iesit sa vad despre ce e vorba.Mi-am amintit de haosul din iarna….Am fost chemata pt figuratie, o filmare cu plata bineinteles…Cind am ajuns la locul stabilit,defapt era locul de plecare pt manifestatie…..

  27. asa-i mà Ivascu …..da,cand uslamistii tai FURA LA CANTAR ,trebuie negociat peste cintar.

  28. Este regretabil ca Dl Basescu a putut sa conditioneze, revizuirea constitutiei, cu demisia. Pe romaneste un „troc”.
    Face din Institutia prezidentiala un aprozar cu…”iti dau, imi dai”…???

    • Parca ar fi avut un avantaj din aceasta. Este de datoria lor sa urgenteze aplicarea rezultatului referendumului. Dar fomistii nu se gandesc decat la cum sa saboteze modernizarea tarii.

    • Zau? Dar coalitia „Jos Basescu” are dreptul sa conditioneze revenirea in Parlament cu demiterea Anastasei? Iotete, unii se comporta ca la piata, altii n-au dreptul, ca, deh, ce, suntem la piata?!

    • Pai fata de ai tai, care doar vor sa ia cu japca…mi se pare ca Base ar face orice pentru a indeplini dorinta oamenilor care s-au pronuntat la referendum (spre deosebire de titulescu-pogonici-felix…).

    • @ivascu, ai o atitudine ca si Ponta.
      Pai 2 ani de zile au urlat ca vor sa plece Basescu, nu ziceati voi asa? Iar Costitutia, oricum, trebuia modificata, conform referendum!!!
      Ce spune Basescu e faptul ca vrea sa se indeplineasca si acest scop al lui, asa cum a promis in campania electorala, si el pleaca de la Cotroceni!!

      Cum puteti avea o gandire atat de ingusta? Recunoaste ca voi nu vreti sa se modifice Constitutia, asta-i miza voastra, ca Basescu pleaca, ca i se termina mandatul.
      Mi se pare o propunere corecta!!!

      • D-le Ovidiu
        Corect ce ziceti, cu doua amendamente.
        1.De ce trebuie sa actionam toti pentru un scop ” al lui”???
        Din cate stiu, el nu prea a actionat pentru binele poporului, ci mai mult pt binele familiei lui, al apropiatilor lui…si mai stiu ca nu a ascultat niciodata de dorintele grupului numit opozitie, chiar jignindu-i de cate ori a avut ocazia. De ce e de mirare ca astia, asa necopti la minte cum spuneti ca sunt, vor fi impotriva la tot ce zice Dl Presedinte, fie corect sau nu?
        @. Nu stiu cat de ingusta e parerea mea, nu am datele necesare sa pot avea o parere completa asupra problematicii politice actuale, eu dar constat ca sperantele celor din jurul meu sunt foarte mici, constat ca actiunile guvernului girat de Presedinte par mai degraba jafuri decat actiuni pt binele poporului, si cu toate astea se dezbate aprig o initiativa care nu ma face sa dorm nici mai bine nici mai rau.
        Daca domnia voastra aveti mai multe date si informatii care sa ne edifice, aveti va rog bunavointa sa ni le impartasiti.

        • @ivascu
          1.De ce trebuie sa actionam toti pentru un scop ” al lui”???
          Scopul lui, e si al nostru, ma rog poate nu si al tau, depinde cum ai votat la referendum, acela de a avea Parlament unicameral, cu 300 de parlamentari!
          1.1 Din cate stiu, el nu prea a actionat pentru binele poporului, ci mai mult pt binele familiei lui, al apropiatilor lui…si mai stiu ca nu a ascultat niciodata de dorintele grupului numit opozitie, chiar jignindu-i de cate ori a avut ocazia. De ce e de mirare ca astia, asa necopti la minte cum spuneti ca sunt, vor fi impotriva la tot ce zice Dl Presedinte, fie corect sau nu?

          Tu, Ivascule, ai habar de ce se intampla in lumea asta? Stii ca e o criza economica, mondiala, recunoscuta chiar si de sefii opozitiei?
          Esti impotriva lui pentru ca-l urasti, daca spui ca esti impotriva lui, infiferent de ce spune. Probabil ca ai motivele tale, dar eu nu-l urasc!! Ba chiar imi place si-l sustin! Si crede-ma ca nu am tangenta cu politica si nici cu presa, sunt un om de rand (de parca astia din politica si presa ar avea cate 4, in loc de doua :))) ).

          2. . Nu stiu cat de ingusta e parerea mea, nu am datele necesare sa pot avea o parere completa asupra problematicii politice actuale, eu dar constat ca sperantele celor din jurul meu sunt foarte mici, constat ca actiunile guvernului girat de Presedinte par mai degraba jafuri decat actiuni pt binele poporului, si cu toate astea se dezbate aprig o initiativa care nu ma face sa dorm nici mai bine nici mai rau.
          Daca domnia voastra aveti mai multe date si informatii care sa ne edifice, aveti va rog bunavointa sa ni le impartasiti.

          No, aici ma dezamagesti profund, da’ profund de tot…ai si dat-o p-aia cu poporul oropsit… Daca poti sa spui asa ceva inseamna ca esti genul de om care, desi ninge afara si e zapada de un metru, tu pleci de-acasa, sa-ti vezi soacra, incaltat in tenisi chinezesti.

        • DL.Ivascu, nu interesele presedintelui, ci interesul nostru al poporului trebuie sa primeze. Intelepciunea lui Ponta et.co, nu stie sa opereze in acest interes, caci interesul lor se invarte in jurul Jos Basescu, dar nici nu au intelepciunea necesara s-o faca chiar si acest interes corect. I-a orbit ura nemasurata, nici nu vad incotr-o se indreapta, prapastia ii asteapta. Mi-e mila de ei! Niste puradei, pe ulita prostiei, toarna apa, dar tot imala o sa iasa si apoi se improasca cu noroi, crezand ca auru-i gunoi.

    • @N.Ivascu.Si care este perdantul?Sau ce cistig are Presedintele?SCOPUL,in sine,este lăudabil!Nu oricine are Puterea acestui gest,lăsind deoparte functie,rang,privilegii ,din respect pentru oamenii acestei tări!

  29. Gesturi disperate si teatrale, cum s-a spus si mai sus. De fapt, dupa mine, nimeni, la ora actuala, desi vrea sa creada, marseaza chiar pe tema asta, nu are cum sa se dea si sa se creada invingator. Nici un politician nu ar trebui sa fie atat de sigur ca va castiga pentru ca nici unul din ei nu stie sigur ce e in mintea romanului acum. Asa zisele institute de sondare si-au dovedit „competenta” in acesti ani asa ca mi se pare cam devreme ca cineva sa se erijeze in castigator. Poate dupa locale. Si au cam trecut cei 20 de ani de „adormire” prezisi.”Buldozerele” usl-ului isi va rupe lama in piatra tare a electoratului. Cei 3 „crai” cu sprijin de la Rasarit nu conving pe nimeni cand se insira la intimidare la „masa” ca avocatii care merg la intimidare (calcealma) nevand in maneca nici un as!

  30. Ma tot gandesc ce putem face noi, adevarata societate civila care nu iese in strada. Cu riscul de a ma repeta, in primul rand, nu trebuie atacati in aceasta perioada cei care conduc acum PDL. Chiar daca au facut greseli in timpul guvernarii (eu nu pot ierta impozitul minim care m-a falimentat), trebuie sa recunoastem ca pana la urma rezultatul a fost bun, adica au tinut tara pe linia de plutire si chiar au ridicat-o la nivel macro. Lucrurile nu pot fi satisfacatoare la nivel micro daca nu merg bine la nivel macro.
    Eu apreciam in anii trecuti agresivitatea PDL-ului. Acum nu-mi place ca sunt prea moi, prea domni. La un popor majoritar primitiv inca (vezi succesul PP-DD) nu ai succes cu „intelectualisme”. Din pacate, asta e adevarul dureros. Oamenii isi dau cu usurinta votul celor care dau mai mult sau care promit mai mult. Si atunci, ca PDL-ul sa reziste, ce ar trebui sa faca? Sa explice la nesfarsit la TV ca masurile pe care le-au luat au fost necesare si benefice pentru tara? Asta au tot facut si degeaba, ca oamenii nu vor sa inteleaga.
    Eu vreau sa fie mai agresivi in discurs. Boc e prea ardelean, prea moale. Ar trebui facuta o campanie agresiva legata de neaplicarea rezultatelor referendumului. Cu asta ar castiga alegerile.

    • Da mirica, ia problema in mana 

      „Ar trebui facuta o campanie agresiva legata de neaplicarea rezultatelor referendumulu”

      Sa iasa curajos si sa spuna raspicat:

      – Base a fost cu tema referendumului
      – Noi nu am avut nici o initiativa chiar daca suntem si majoritari si ai lui Base
      – initiativa PSD  nu ne place ca ei vor 310 in loc de 300. Asa ca
      – nu am vrut nici macar sa discutam/ negociem initiativa lor

      Da, ar trebui sa va faceti mai agresivi si sa le spuneti clar

      lasati-ne naibii in pace sa furam cat putem acum, ca cine stie daca vom mai avea ocazia

      Hi hi hi

      • Pechinezu ‘ dresat pe diversiuni abjecte….tu ori esti prost de bubui ori esti spalat pe creier ….din 2 ,una .

        bài latratorule ,despre ce initiativa PSD sa discute ???

        pai ,initiativa bolsevicilor tai este EGALA CU ZERO

        chiar,daca o luau in discutie si votau o lege in sensul asta ar fi fost EGAL CU ZERO ,fata de REFERENDUM SI CONSTITUTIE CARE REPREZINTA VOINTA POPORULUI SUVERAN .

        ce tot faci praf pe aici cu initiativa voastra de tot rahatul si egala cu ZERO BARAT.

        nu vezi ca esti penibil si ridicol???

        • Auzi, daca atunci cand esti amuzant faci spumele astea si nu poti articula omeneste o argumentatie, ce naiba te faci cand te bantuie suferinta de la care ti-ai luat numele !?

          Hi hi hi

          • WOW !!! ….daca nici argumentul VOINTEI POPORULUI SUVERAN,CONSTITUTIEI SI REFERENDUMULUI nu te satisface ,yo cred ca trebuie sa te muti in alta tara sau sa-ti faci o tara in virtual unde pUSLamalele tale sunt cele mai cinstite ,corecte si sarace ( cu duhul)

            P.S …..acum,referitor la „spumele” mele ,asa face un DIVERSIONIST ABJECT SADEA ,exact ca si tine si isi inchipuie ca abate atentia de la ARGUMENT la SPUME INEXISTENTE .

            Mài tati ,daca argumentul meu ti se pare „spuma” ,vino cu buretele de sters ….daca poti !!!!

            😆 😆 😆

          • Normal ca simplul enunt Vointa Poporului nu e un argument el singur

            Macar pentru faptul ca e invocat de toata lumea. Asa ca, ce conteaza sunt faptele, nu lozincile.

            Tu vrei ca opozitia sa sustina singura o initiativa care nu i-a apartinut. 

            In ciuda faptului ca PUTEREA NU A FACUT NIMIC, (NICI MACAR NU A INCERCAT) voi,  portocaliii tot celor care au avut o propunere concreta le reprosati in mod exclusiv o mare vina.

            Sunteti de tot râsul !

            P.S. Imi țiuie urechile de tăcerea răspunsului la intrebarea ce ti-am pus-o la 12:00

            Fii barbat, poate gasesti un raspuns care sa te multumeasca, macar pe tine

          • Pechinezu ‘…..din cite vad si pe tine de DOARE IN COT SI DE CONSTITUTIE SI REFERENDUM DAR SI DE VOINTA SUVERANA A POPORULUI ,care spui ca e lozinca .

            PUTEREA a votat FOARTE MULTE LEGI necesare STATULUI DE DREPT …sper ca nu trebuie sa ti le amintesc….numai daca insisti.

            PUTEREA ,n-avea ce sa discute CONCRET ,O INITIATIVA DE ZERO BARAT ….era pierdere de timp ,de fapt asta era si INTENTIA BOLSEVICILOR TAI

            sa se piarda timp ,cu discutii sterile care nu duc la nimic.

            P.S. …vad ca ai devenit si CHIOR SAU ORB …vezi mai sus ca ti-am raspuns.

            😆 😆 😆

          • Tataie,

            Iesi odata din bucla. Ti-am spus-o si dovedit-o cu argumente de cateva ori numai pe pagina asta

            AI VOŞTRI, PORTOCALIII, SUNT CEI CARE AU IGNORAT COMPLET REFERENDUMUL !

            Nu mai aburiţi lumea cu faptul ca au votat ALTE legi, vorbim aici de REFERENDUM.

            Cand vrei, reluam si legile ale votate si cum s-au votat si ce s-a ales din punerea lor in practica. E clar ca de-abia gestionezi 1 (una) problema.

            Vrei sa-ti agravezi cosmarurile gandind multitasking?

            hi hi hi

        • Pai spune-i chinezului hahait ca nu mai avem ce fura ca au furat ai lui cam tot

      • Initiativa PSD, o batjocura pe fata la adresa vointei exprimata la referendum. Un joc de-a mata-prinsa. Cand iau totul ca pe o joaca, observi cum vor sa ti-o coaca, caci, ce, daca…! Parca, e mai bine-n cloaca. Vorba toaca, toaca, toaca… Cine din ale lor sa-i scoata? Pune, bade apa-n troaca! Oac,oac…..

      • Chinezu.a.Esti la fel ca ei.Faci parte din grupare.Sigur că tema a fost a lui Băsescu.Este imputernicit prin Constitutie,EXACT pentru acest lucru.Să consulte poporul.Ce negociere mai vrei cind 7 milioane de oameni – observă că sunt votanti si din alte partide-ti-au comunicat VOINTA lor prin vot?Cine esti tu sau grupul tău să vă permiteti să incălcati suveranitatea poporului!?CONSTITUTIA Romaniei nu vă permite să interpretati,să desfigurati,să modificati rezultatul unui referendum,publicat in Monitorul Oficial,LEGALIZAT!Neobrăzarea ciocoiască fată de electorat vi se va scoate cu virf si indesat!

        • Mark,

          Esti liber sa crezi ce vrei despre mine. Dar, nu e vina mea ca tu nu intelegi niste lucruri elementare, dupa mine, despre procesul legislativ.

          Un referendum este doar un punct de plecare. Cel mai adesea o singura intrebare, la care raspunsul asteptat este exclusiv DA sau NU.

          Poate acum iti dai seama ca o lege nu poate avea doar 1  (un) cuvant. 

          Ca sa faci o lege, este nevoie de un proces. Care incepe cu o initiativa legislativa si un proiect.

          Desi nu au avut ideea referendumului, USL a marsat si a facut primii pasi, care in mod normal trebuiau facuti de cei de la putere.

          PDL NU A ACCEPTAT DE LOC TEMA REFERENDUMULUI. !  

          Daca voia, avand majoritatea, 

          PUTEA IMPUNE TOATE AMENDAMENTELE NECESARE !

          Suplimentar, iti recomand cu toata deferenta, sa citesti ce i-am raspuns lui Nightmare imediat deasupra.

          • Chinezu amuzat.Rezultatul referendumului tine loc de initiativă legislativă.Un proiect de lege,pe această temă nu are dreptul să modifice structural votul popular.La orice lege ordinară ,prin initiativă legislativa sau prin aprobarea unei OG se pot adăuga amendamente,in cadrul dezabaterii pe comisie.
            Am exemplul unui amendament la OG cu privire la pretul energiei electrice pentru Ion Nicolae.Dacă OG prevedea livrare de energie preferentială DOAR pentru lunile de vară,cu termen precizat,in Parlament atunci cind a intrat in dezbatere pentru a deveni lege,s-a adăugat un amendament care prelungea durata contractului preferential.Asa a ajuns Ion Nicolae să beneficieze de un pret de cost scăzut la energie si pentru lunile de iarnă!
            Poti să mă crezi,că stiu ce se intimplă in dispozitivul elaborarii unei legi!
            In cazul nostru TOTI parlamentarii trebuie să vină in Parlament să să elaboreze legea in care să se regăsească vointa exprimata prin referendum,lege care permite revizuirea Constitutiei!Iar USL REFUZA!

          • sa-mi bag cricu’,chinezule chiar esti batut in cap …terminà odata cu manipularea asta ieftina cu nu’s ce lege initiata de PSD si ca PDL nu i-a luat in seama .

            STII LA FEL DE BINE CA SI MINE CA REFERENDUMUL NU SE MODIFICA CU O LEGE,CARE POATE FII SCHIMBATA CIND VIN ALTE PARTIDE LA PUTERE !!

            REFERENDUMUL SE MODIFICA IN CONSTITUTIE SI ESTE NEVOIE PENTRU A MODIFICA CONSTITUTIA DE 2/3 DIN PARLAMENTARI ,ADICA SI DE OPOZITIE .

            LEGEA INITIATA DE PSD ,NU ARE VALOARE DE CONSTITUTIE ,CHIAR DACA ERA VOTATA IN PARLAMENT.

            DACA ,NU VREI SA INTELEGI ASTA ,inseamna ca esti ori PROST ,ori BATUT IN CAP

            si eu cu tine nu mai discut .

  31. O adunatura sinistra. Un ochi se tavaleste de ris , celalalt plinge amarnic. Ce scursuri se bat cu caramida in piept dupa > 20 ani.

    • „Un ochi se tavaleste de ris , celalalt plinge amarnic”

      Excelent de sugestiv. Si ca portret si ca analiza a starii de fapt.

      Un sincer, Bravo

      • Chinezul a.Fii măcar odată SINCER.Ti-a plăcut Congresul?Calitatea discursurilor?Tinuta politică a liderilor?Ti-ar place să trăiesti intr-o societate CONFISCATA?
        Nu te sperie declaratia dementă a lui Ponta:”Vom schimba TOTUL,in institutii,in procuratură,in servicii,in instante…”
        Ti se pare inteligent Antonescu ca sosia lui Hitler?Cum sună ”partidul ca o armată”,”vom ataca”,”razboi”,partidul in tot si toate la o adică,sincer nu iti dă fiori?Nu miroase a dictatură?AMENINTAREA predomină discursurile celor 2 lideri către presă,către procurori,către magistrati,către statul de drept insusi!
        Dacă esti de acord cu toate anomaliile,cu aroganta și nesimtirea revărsată public,peste tot poporul roman,iti meriti si numele si existenta!

        • Mark,

          Am spus-o de la inceput, n-am urmarit ce s-a petrecut ieri.

          Dupa franturile spuse de tine, nu pot face decat speculatii.

          1. Au zis ei ca vor sa CONFIŞTE SOCIETATEA? Daca da, e intr-adevar grav.

          2. Au zis ca vor schimba TOTUL in institutii cu oamenii lor? Iarasi ar fi grav. Daca isi propun sa schimbe sistemul clientelar si comanda politica cu un sistem bazat pe competente, este laudabil.

          3. Antonescu nu seamana fizic cu Hitler deci cuvantul sosie este impropriu (si, chiar daca ar semana si ar avea si mustacioara -hi hi hi, nu asta trebuie sa primeze la un om politic).

          4. Nu stiu in ce conext s-a vorbit de razboi si partidul ca armata, dar vaccinat fiind de unu’ care promitea ţepe in piata Universitatii si apoi periodic nenumaratele alte razboaie purtate impotriva tuturor (mai putin impotriva jecmanitorilor si ţeparilor semnalati in apropierea sa) nu mi se pare ceva iesit din comun. Vezi si executarea publica a lui Cristi Preda.

          Personal as fi mai dornic sa aud ca renunta la colectarea tuturor traseistilor portocalii (as mai vrea eu multe, dar sunt sigur ca nu te intereseaza).

          USListii nu sunt idolii mei. Ii percep insa mult, mult mai putin nocivi decat cei aflati acum la putere.

          • obiectez!ai scapat „…mult mai putin nocivi decat cei aflati acum la putere”.corect era „tot la fel de nocivi”…si as mai adauga,aceeasi mizerie…

  32. La intrebarea:-ce vrei sa devii cand v-ei creste mare, copilul raspunde, pensionar.
    Daca majoritatea alegatorilor, vor sa devina pensionari, atunci useleul castiga.
    Cred ca si Radu Moraru se gandeste la pensie.
    Oare si dupa ce useleul castiga, RM, o v-a critica pe EU, sau pe Ponta?

    • RM, va critica pe oricine si oricand, care greseste. E liber!
      „Este foarte important ca omul sa-si ia din nou in propriile sale maini propria sa sacralitate si odata cu aceasta va intelege ca adevarata cale de a scapa de teama si angoasa, de absurd si neimplinire este numai aceasta.”
      Sorin Cerin

  33. Pe mine un singur lucru ma nedumereste. Cifra 10.000.
    De ce la orice miting anti (orice) regizat de USL participa fix 10.000 de oameni. De ce la un congres USL participa fix 10.000 de oameni.
    De ce cand se ameninta cu demonstratii vor veni fix 10.000 de oameni?
    Domnilor 10.000 din 20.000.000?
    10.000 nu sunt nici 50% din cei care sustin mandatul unei lichele (pardon parlamentar corupt nedovedit de judecatori cu toate ca dovezile te izbesc in fata).
    Ce este cu cifra asta?
    Daca e sa ne luam dupa mercurialul publicat prin ziare in cazurile anterioare.
    50 lei/om la fiecare zi prezenta x 10.000 de oameni rezulta 500.000 lei. La un curs de 4,3 euro avem pe cam 116 – 117 mii euro costuri cu participarea.
    Cam scump.

    • asta scump ? pai vin alegerile si au de mituit sute de mii de oameni … multe sute de mii

      plus afise si cheltuieli de campanie plus , plus, plus

  34. O analiza a scenei politice romanesti pertinente . Bravo lui Nasu si echipei lui ! Tara asta are nevoie de oameni care o iubesc sincer .

  35. Eu aş spune că, dimpotrivă, gestul necugetat al lui Ponta va avea drept rezultat scindarea electoratului usl, sau chiar destructurarea lui.
    Nu poţi scăpa cu pantalonii nesfâşiaţi după ce ascunzi osul pe care l-ai plimbat ani de zile pe sub nasul câinelui.

  36. Abia din toamna o sa inceapa dictatura cu acesti iresponsabili.
    Acesta o sa fie comportamnetul si fata de populatie.
    Crede cineva ca o sa ne mangaie pe crestet parinteste?! Ca o sa curga lapte si miere pentru noi?!O sa minta ca din cauza celor de la PDL ei nu pot face NIMIC
    Cu siguranta tot asa o sa faca cum face acum mai ales ca noi nici nu o sa mai reprezentam NIMIC dupa ce am pus stampila.
    Ca si acum cu referendumul.

    E o batalie pe viata si pe moarte
    Ca si la realegerea lui Traian Basescu

  37. IN NUMELE DEMOCRATIEI, NOI AM INSTAURAT DICTATURA ! ORI FACETI CE ZICEM NOI, ORI SUNTETI ANTIDEMOCRATICI, RESTUL NU CONTEAZA … acesta a fost MESAJUL Congreselor USL. Nu va aminteste de modul cum s-a instaurat DEMOCRATIA HITLERISTA ? Cum se va pune stavila la aceasta DICTATURA instaurata in numele DEMOCRATIEI? Doamne ajuta! Intram in saptamana patimilor.

  38. sunt impresionat de-a dreptul de CONGRESU’PCR

    ca sa vezi,au reusit sa adune in sala ce n-au reusit sa adune la Miting in ianuarie

    of,of….mài ,mài

  39. Buuuun, sa demontam chestia cu mandatele lui Basescu si posibilitatea unui troc politic sau a unei conspiratii pentru inca o candidatura.

    Adica, faptul ca ar putea candida din nou la Presedintie daca are un mandat incomplet, cu precedent pentru CC – al treilea mandat al lui Iliescu – ceea ce ar face sa aprobe aceasta noua candidatura.

    Fata de atunci , si poate tocmai din acea cauza, avem acum articolul 10 din Legea nr. 370/2004 privind alegerea Presedintelui Romaniei care spune că “nu pot candida la Preşedinţia României persoanele care, la data depunerii candidaturilor, au fost alese de două ori ca preşedinte al României”. Eliminandu-se definitia de mandat complet cu numarul de alegeri, s-a inlaturat posibilitatea candidatului perpetuu care isi da demisia mereu in ultimul mandat.

    Discutiile despre cel de-al treilea mandat sunt nefondate.

    Speculatia ca legea se poate modifica, cand ea tocmai pentru a evita aceasta situatie a fost data, e doar o speculatie. Repet, fara aceasta lege practic un presedinte care ar avea sprijin popular ar tot scurta ultimul mandat si ar tot ramane presedinte.

  40. Cu ce drept, domnule Ponta?
    ––––––––––-

    Ponta nu a rupt atat scrisoarea unui Presedinte cat optiunea poporului. Adicatelea „i se rupe! „.

    Gestul teatral si de prost gust – oare ce parere ar avea dl Tony Blair despre asta? – nu va fi unul fara urmari. Nu cred ca mai este nevoie de nicio echipa de imagine sa faca valva si sa maximizeze grobianismul acestui gest in defavoarea lui Ponta, el in sine este puternic si va lucra in mintea si sufletele tuturor, chiar si aderentilor USL si PSD.

    Cetateni, iata ce face un politician ca Ponta cu vointa voastra exprimata la vot, la referendum sau nu: O RUPE IN BUCATI!
    Si cu toti aplaudacii de langa el.

    Ofensa adusa autoritatii unde e? Poate ca scrisoarea nu avea antetul Presedintiei, dar Traian Basescu nu este oricine, el este Presedintele Romaniei, el nu-si mai apartine nici chiar lui.

    Cu ce drept imi rupi dorinta mea si decizia mea, domnule Ponta?

    Acuma ar trebui sa fim in Piata Universitatii, toti, nu mai conteaza aici pro sau contra Basescu, conteaza ca Ponta si ai lui ne-au rupt votul, ne-au aruncat la gunoi decizia ca popor.

    Tacem? Vom fi sclavi, SCLAVI!!!!

    Sa mergem in Paita Universitatii, fiecare cu o copie a scrisorii in mana si s-o fluturam.

    Pancarte pe care sa scrie: Ti se rupe de noi? Ne rupem si noi de tine!

    Din ce popor faci tu parte domnule Ponta? Al carui popor vrei tu sa fii conducator, domnule Ponta?

    –––––
    Asta e, cu rusine trebuie sa pun intrebarea:
    daca acest gest ar fi fost facut de catre Sarkozy, la nici 1 ora, baricadele din Galia ar fi fost ca un rug pentru Europa.

    Aici in Est merge.

    • Eu zic sa faca marinelu’ mult iubit un miting ca al lui Ceausescu in dec. 89, de infierare a agenturilor straine.

      Ar fi pentru prima data cand si-ar trece in cont o actiune cu urmari preductibil-benefice pentru popor

      Hi hi hi

    • Si eu sustin ca poporul va amenda gestul lui Ponta, ca doreste altceva si ca abia astept sa inceapa Nasul emisia, sa ne prezinte ceea ce gandeste si doreste cu adevarat poporul. Chiar daca as putea spune ca am cam devenit regalist, dorindu-l pe Basescu rege, sper sa-si revina PDL si sa castige din nou, spre binele tuturor. Nu stiu daca ar fi bine sa iesim in piata si sa protestam impotriva gestului lui Ponta, uslasii sunt mai bine organizati si pregatiti si ar putea sa ne scoata din circuit, sa nu mai apucam votarea. Ar fi pacat, acum cand fiecare vot va conta si trebuie sa ne mentinem fortele pentru lupta electorala care urmeaza.

    • Sustinatorii USL nu or sa faca meeting impotriva lui Ponta.

      Pacat ca sustinatorii PDL-ului n-au fost in stare sa organizeze macar o singura manifestatie pro Basescu-Boc, cand in piata se striga jos cu ei.

      Pe restu ii doare la basca.

  41. Hi hi hi

    Imi pare rau ca am pierdut spectacolele de ieri. Daca l-au impresionat chiar si pe Nasu’, incat si la 12 ore dupa nu-si gaseste cuvintele, inseamna ca au fost lucruri tari.

    Pacat de faptul ca nu pot comenta in cunostinta directa de cauza.

    Observ doar ca lipseste cu desavarsire o logica. Se pare ca zgomotul buldozerelor au paralizat judecata minima. In tot textul se descrie un fragment dintr-o epopee care pune in lumina doua forțe:

    USL-ul cel rau si numeros

    Contra

    Vajnicului zeus cel mic de dambovita

    In fapt, e cava ce am mai vazut, rasuflat si desuet.

    Nu se spune nici o vorbulita de vajnica coalitie cere e la putere in ultimii ani, nu de o saptamana, doua si care NU A FACUT NIMIC PENTRU A IMPLINI MICILE AMBITII COTROCENISTE, ci si-a vazut nestingherita actiunea de spoliere si saracire a tarii.

    TOTUL doar in logica inbuibariii proprii

    Eu cred ca vine cat de curand vremea sa socotim, ca si in cazul lui Ceausescu,

    cât e vina lui si CÂT E VINA SLUGARNICILOR DIN JURUL LUI !?i

    Si totul pe fondul dezumflarii galopante a inaginii ultimului jolly jocker basescian, MRU.

    • Pechinezu ‘ cred ca vorbesti de China ,mài tati si ai amenzie avansata ,daca uiti de VAJNICA COALITIE PSD-PNL si MOTANU ‘ TURNATOR ,timp de 20 de ani si ce-au mai SPOLIAT SI IMBUIBAT

      • Tataie,

        Stai … prost !

        Si cu istoria … si cu artimetica (sic!). Cu tabla adunarii in special. E tarziu acum asa ca iti spun doar ca, nivelul e cam de clasa … pregatitoare.

        Asa ca atunci cand vrei sa dezbatem, vino de manuta si cu un frate mai mare

        Hi hi hi

        • Pechinezu ‘ …..yo vin cu Big Brother, numai daca tu te tratezi de amnezie ….ok???

          ca sa fac si yo ,daca sunt „slabut” ….trebuie sa pap ca sa mai pun pe mine .

          😀 😀

          • Io spun ca, in 14-15 din ultimii 22 de ani, marinelul si apropiatii lui au fost la putere.

            Tu ce zici !? Iti dau cosmaruri cifrele? Socoteste pe degete

            Hi hi hi

          • Phuiii…drace !!!….ca sa vezi ce chestie !!

            „am uitat ” ca Base si ai lui au condus tot timpul !!!

            da,mài pechinezu’…”ai dreptate ” ei au instaurat SISTEMUL MAFIOT SI SPOLIATOR ,iar ai tai uslamisti au stat si s-au uitat la el si l-au lasat sa faca ce-a vrut muschiu lui de marinar .

            si Carpa Kaghebista Iliescu e sarac si cinstit ,mare democrat,adeptul capitalismului si n-are nici in clin si nici in maneca cu Rusia.

            of,of…si mài,mài,mài …ce te chinuie talentu’diversionist si manipulator sa-mi aduci aminte asta .

            da .mài pechinezu’ USL tàu ,pentru care manipulezi si faci diversiuni abjecte pe aici ,este format din partide ” CURATE SI ISTORICE,NOU APARUTE ACUM ” ,in contra partida la Base si ai lui ……si cel mai elocvent fapt a fost discursul lui Adrian Nastase ,care este cel mai „curat” dintre ei si care afirma ca trebuie inlaturat „regimul lui Basescu coprupt ”

            😆 😆 😆

            P.S……..mài amaratule ,ai grija ca de regula cainii de talie mica cum sunt maltezii,bolognezii si pechinezii pe la 3-4 ani devin agresivi si sariti de pe fix ,datorita micimii creierului.

            😆 😆

          • Hi hi hi

            Ai dat in balbaiala amice. Te dor adevarurile rău de tot.

            Vezi sa nu ne faci vreo surpriza cu o … Criza de cosmar pe aici ! Bea si tu un pahar de apa rece si lasa, pentru 2 ore macar, tescovina italieneasca.

            Cand te linistesti, ia-o incet si numara pe degete. Daca te incurci, ridici doua degetele (asa rășchirate cum sunt ele) si zici „nenea chinezu’ lumineaza-ma si pe mine”.

            Hi hi hi

        • Pechinezu’ dresat …yo,cred ca delizezi deja !!

          ai mai vazut un Cosmar pe care sa-l doara ceva ???…ai cu capu’mài,daca iti inchipui ca merge si diversiunea asta.

          sunteti naivi cà mergeti pe asa ceva ,tipic SECURISTIC…..se vede si din avion si de peste ocean.

          ha ha ha ha ha

          nu puteti ataca altfel si atunci aruncati DIVERSIUNEA SECURISTICA ,a fost cu noi .

          DAR ,UITATI SA SPUNETI CIND BASESCU SI-A DAT DEMISIA ,CIND A RENUNTAT LA IMUNITATE SI CAND A FACUT DEZVALUIRI CUM FUNCTIONEAZA SISTEMUL MAFIOT INSTAURAT DE CARPA KAGHEBISTA ILIESCU .

          PENTRU ASTA NU-L IERTATI VOI ,KAGEBISTII SI BOLSEVICII USL .

          PENTRU CA VA ATACA SISTEMUL MAFIOT .

          • Hi hi hi 

            Hai sa ne linistim putin. Chiar sunt ingrijorat sa nu faci o criza 😉

            Raspunde-mi cinstit, te rog, la o singura intrebare vis a vis de ceea ce numesti tu cu obida

            „DIVERSIUNEA SECURISTICA”

            Ti se pare normal că Basescu, dupa toate functiile avute, inclusiv cele asociate nomonclaturii la Anvers si dupa, nu are nici dosar de colaborare, nici dosar de supraveghere operativa !?

            Nu trebuie sa iti spun ca si tacerea e un raspuns

          • Pechinezu’ vad ca ai inceput sa faci tumbe !!!

            bài tati,daca voi pUSLamalele ati cautat 20 de ani dosarele lui Basescu si nu le-ati gasit ,pentru mine este foarte clar ca ele nu exista si nu mi se pare dubios nimic.

            eu ,vreau sa vorbesc de cei care le-au fost gasite DOSARELE DE TURNATORI ABJECTI SI DE INFRACTORI .

            cum ti se pare tie ,un ANALIST CORECT , cum te dai ,ca in FRUNTEA SENATULUI ROMANIEI STA UN TURNATOR ABJECT VOICULESCU,SUSTINUT DE UN PARTID ISTORIC ?????

            si ca Felix nci n-are de gand sa demisioneze si N-ARE NICI ONOARE ???

            cum ti se pare Corectule ,ca ADRIAN NASTASE INFRACTORUL vorbeste la CONGRSU’ PCR de sistemul corupt a lui Basescu ???

            😆 😆 😆

            chiar nu vezi ,ce AIUREA SI NENORMAL este ????

          • Tataie,

            Ce-i de mirare ca nu s-au gasit dosarele lui Base, nu „ai lui”, securistii au facut trierea?

            O spun toti analistii, nu doar chinezu’ amuzat, celor care au ramas in servicii „şi după” nu li se poate consulta doasarul. Poate tu nu ai aflat inca, dar intamplator toti securistii importanti din jurul lui Basescu dinainte de ’89 au avansati de el si … tinuti in apropiere sa TOT timpul !

            La senat e sef Blaga. Au avut majoritatea pana de curand. Daca legea le permitea de ce nu l-au indepartat pe Voiculescu? Iti spun asta ca sa fiu politicos, altfel, ma doare in cot de fostul aliat al idolului tau care si-a instalat puterea portocalie cerandu-i prietenia la Grivco. Din partea mea, luaţi-vi-l iar inapoi, ca m-ar amuza mai tare !

            hi hi hi

          • Pechinezu ‘

            haidi bre ,ca devii hilar si hazliu cu replica asta rasuflata.

            😆 😆 😆

            l-ati facut pe Base,cand securist ,cand traficat de arme,cand fost agent kgb ,cand agent CIA….acum veniti cu ultima GASELNITA de agent sub acoperire .

            SUNTETI DE MIRU’ LUMII !!!!….HILARI SI HAZLII!!

            gasiti altceva ,ca asta e deja rasuflata .

            cit despre schimbarea lui Felix ,ea trebuie sa vina din partea parlametarilor care l-au propus ….trebuie sa fie ceruta aceasta schimbare,ma mir ca nu stii asta!!

            cit despre legile votate si care sunt numeroase ,e foarte bine c-au fost facute si votate ….de bine de rau au facut ceva in 2 ani de zile ,cit n-au facut pUSLamalele tale in 20 de ani ,in afara de a JEFUI

            si cam tarziu imi raspunzi dupa 2 ore…ai asteptat copy paste-ul????

            😆 😆 😆

    • M-am tot intrebat de ce trebuie s-o tii in contre pe-aici, totusi e o incarcatura nervoasa inutila tie (cred), cand ai la indemana bloguri care agreaza si sustin USL…cred ca nici nu crezi ce spui, altceva nu-mi pot imagina ce-ar putea fi la mijloc.
      Nu cred ca esti platit sa scrii comentarii contra PDL&Base, totusi, nu esti de factura lui Alex, dante..si alti cativa, mai degraba inclin sa cred ca-ti plac oamenii de-aici, comentatori si proiectul Nasul.tv, ca eu unul d-asta sunt aici:NASUL.TV!

      Mi-e greu sa inteleg aceste fenomene, si am observat ca e o practica…care mai de care sa-si arate motzul lui mare si impunator.

    • Slugarnic esti tu,chinezule.Nu pierzi nici o ocazie in a fi nesimtit,facandu-i pe cei ce sunt de alta parere decat interventii,cum iti vine la gura.Tu vi cu afirmatii ce contrazic realitatea,orb si de rea credinta sa fii ca sa contesti tot ce s-a facut bun in ultima guvernare1Vii tu sa ne luminezi,vai si amar de capul tau!

    • Iar hahaie chinezu, chiar daca nu stie, ca n-a vazut, dar el le zice-neuitand sa rada incontinuu de ce emite chiar el!!

  42. acum gestul Chilot’elului se vrea o ridicare in sondaje ,dar nu cred ca le iese figura ….pe toate site-urile ziarelor on line ,postacii uslamisti sint cu tunurile pe MRU si sunt foarte agresivi ,mai agresivi decat pana acum .

    Base le-a bagat mortu’n casa si nu cred ca pot sa-l scoata ,decat daca taie usorii

    ehehehehehe

    • Salut, @ nightmare
      Sa fii sigur ca ceea ce urmeaza (continua, in fapt), va fi si mai urat,mai mizerabil. Minciuna, delatiunea, manipularea vor inunda spatiul public mai dihai ca oricand. Comunisto-securisto-kgbisto-mafiotii regimului „emanat” dupa ’89 mizeaza pe vulnerabilitatea oamenilor la manipulare, asa cum au facut-o intotdeauna. Miza este uriasa: daca pierd alegerile din 2012, daca nu revin la putere, ceea ce s-a inceput in ultimii ani, in ciuda crizei si a greselilor puterii actuale (nu putem nega ca au existat greseli si ca PDL-ul are falitii lui, dar nu se compara cu cei din opozitie), deci, ceea ce s-a inceput, un program de reforme importante si necesare, un sens de drum menit sa normalizeze, sa insanatoseasca institutiile statului,economia, scena politica si societatea romaneasca, isi va arata roadele si lumea o sa inceapa sa inteleaga si sa aprecieze eforturile actualului presedinte si ale fostului si actualului guvern.
      Premierul Ungureanu este o imensa amenintare pt interesele liderilor opozitiei si pt sforarii lor din umbra, asa ca acestia nu vor ezita sa foloseasca orice prilej si orice metoda murdara (doar sunt experti, nu?) pt a-l decredibiliza in ochii opiniei publice, in ochii electoratului. E destul sa vedem ca „tonul” atacurilor la adresa lui Ungureanu vine de la Rasarit (pe acest site am vazut „dovezi” impotriva premierului avand ca sursa Vocea Rusiei, via Cronica
      Avem sansa, in acest complicat si furtunos 2012, de a inchide un cerc, de a inchide un parcurs initiat de lovitura de stat iliesciana si de a intra, dupa mai bine de 20 de ani, intr-o etapa de normalitate. Nu ne asteapta lapte si miere, dar vom avea sansa de rezolvare a multor probleme care ne-au tinut pe loc atata amar de vreme. Vom avea sansa diminuarii coruptiei, recredibilizarii justitiei, vom avea sansa unei reforme sanitare, a insanatosirii sistemului de invatamant etc.
      Marii „iubitori” ai neamului, cei ce nu mai pot de grija noastra, sunt cei ce s-au imbogatit furandu-ne si care stiu ca ii asteapta dosare grele. Vor sa revina la putere pt a-si reconsolida sistemul mafiot si pt a nu da socoteala in fata legii.
      Pe acest blog am vazut atacuri, „dezvaluiri” la adresa lui MRU, avand ca sursa Vocea Rusiei (via cronicaromana.com)
      Sper ca tot mai multi romani sa iasa de sub influenta manipularilor, sa deschida bine ochii si sa judece corect lucrurile. Avem o sansa anul acesta. Va fi nefast s-o ratam in favoarea inamicilor neamului nostru (din interior si de la Rasarit!!!)

      • Tot circul de la congres a fost o parada a la anii 50.Daca vor castiga pdleii vor tipa ca din gura de sarpe ca alegerile au fost fraudate,daca vor castiga uslasii toate vor fi OK.De aceea cei de buna credinta sa iasa in numar cat mai mare la vot,sa dovedim ca ne pasa ce lasam copiilor nostri!

      • Mih,
        Confirmi ce spun de mult si anume ca FSB nu sta degeaba si are tot ce-i trebuie prin conservele lasate si imbogatite.
        Te rog aduna si sistematizeaza aceste informatii daca ai timp. Publica-le pe unde poti daca nu ti-e frica p[entru ca fii sigur este un joc periculos .
        Alexa nu are frica poate te va ajuta ea.
        Nu prea mai avem timp vorba lui Preda nu mai are timpul rabdare cu noi si se pare ca de la Eminescu incoace si Norocul s-a cam plictisit sa ne petreaca si noi nici macar sa intelegem asta si sa-i multumim, nu suntem in stare 🙂

        • @ionadrian – dom’le, ai fost mai destept ca noi. cu inteligenta legionara si daruire revolutionara, ne-ai prins! multumita vigilentei matale, si cu ajutorul dedicatului celuilalt care strange date si ce mai face el acolo, planure noastre narsave au fost dejucate! mai e doar o mica problema de distinctie, usor de iertat intrucat nu e mentionata in Carticica sefului de cuib – aia pe care ii cauti tu sunt SVR, nu FSB. Ca sa priceapa si restul de camarazi, simplificat : FSB = SRI, aua cu operatiuni in afara, adica echivalentul SIE, sunt SVR.

      • salut Mih !!!!

        Mare dreptate ai …Excelent ,comment-ul tau !!!!…FELICITARI !!!!

        te mai astept cu postari pertinenete si la obiect !!!

        sa fii iubit !!

      • Daca actuala putere o sa piarda alegerile, inseamna ca au esuat in dialogul lor cu romanii. Nu cred ca de vina e opozitia pentru asta.
        Si daca romanii sunt usor de manipulat asta n-ai cum sa schimbi si o sa astepti o normalitate pana cand numarul alora inteligenti o sa depaseasca 60%.

        • pina vor creste procentele inteligentei nu crezi ca ar fi mai la indemina munca cinstita un pic de opinie publica mai indrazneata ,jurnalisti cumparati mai putini,poate daca masele ar refuza sa mai plateasca birurile ,actualii 40% inteligenti vor pune inteligenta la treaba cinstita nu la gainarii mirsave,evident nu se poate vorbi statistic,daaarrrr cam 90% din inteligentii aia cu functii (parlament,guvern,justitie,secu,functionarime mai marunta)nu sunt altceva decit lichele

      • da,mare manipulare,aia cu dezvaluirea consultingului sotiei mruului prestat omv-ului.curat manipulare, „dezvaluiri”…in rest ar fi nefast sa ratam sansa anul acesta si in special in favoarea unora din est.

      • Mih,servus! 🙂
        Intai sa ma identific:sunt Dora si profa in acelasi timp.
        Ai perfecta dreptate….lumea se lumineaza la minte si pana la urma „socotelile de acasa nu se potrivesc cu cele din targ”.

        • Servus, Dora! 🙂
          Cu bucurie te regasesc aici!
          Am intrat sa-i spun ceva lui @ nightmare, desi cred ca e cam dificil in asa „desis” de comenturi.
          Da, ar cam fi cazul sa nu li se mai potriveasca socotelile…
          Pe curand! 🙂

          • Mih

            sunt eu ,nightmare ….iti multumesc din suflet pentru postari …ti-am raspuns la prima .

            SUNT EXCELENTE SI ANALIZE FOARTE BUNE !!!

            AI DREPTATE IN TOT CE SPUI !!!

            TE ASTEPT SA POSTEZI MAI DES AICI PE BLOG ONE …ESTI UN COMENTATOR EXTRORDINAR DE BUN SI LUCID .

            MII DE MULTUMIRI INCA O DATA !!

            cu respect Nightmare !!!

          • Salut,@ cosmarule :)!
            Vroiam sa-ti spun ca ti-a clonat cineva nickname-ul (nightmare) pe blogul lui Sare, la 1:23
            http://sareinochi.com/2012/04/09/la-congresul-marii-lor-iubiri-putoismele-lui-ponta-au-lovit-in-interesele-a-milioane-de-alegatori/

            Nu-i cine stie ce, dar profit de moment sa atrag atentia ca e posibil sa mai apara „clone”, se practica in anumite „zone”.
            ………………..
            Multumesc pt aprecieri, nu fac decat sa spun ceea ce cred, cu convingerea, pe care sigur, o impartasim, ca nu e doar un drept, ci si o datorie.
            S-auzim de bine ! 🙂

  43. Eu cred ca Basescu o sa demisioneze oricum ca sa-l propulseze pe MRU ….la numit Prim Ministru ,iar Mru si-a facut o intrare spectaculoasa chiar la Antena Motanului …l-a sondat ,sta foarte bine ,nu are de ce sa-l erodeze ,iar Oltean certifica ca el este viitorul prezidentiabil.

    • Tot nu m-am hotarat asupra intentiei lui Traian Basescu in ceea ce il priveste pe MRU (daca exista una sau sunt luate in calcul amandoua variantele enumerate mai jos).

      Aceea de a-l trimite (voit sau nevoit, nici asta nu stiu inca) pe MRU la rodat pentru presedintie sau la erodat pentru presedintie. 🙂

      Deci, Traiane, am doua intrebari:

      1. Le-ai luat in calcul pe amandoua ? (banuiesc ca da, tu spuneai ca nu exista varianta sa nu o iei in calcul 🙂 – dar o confirmare ar fi interesanta).

      2. Voit sau nevoit? Sau un pic din amandoua?

    • night, 🙂
      feelingul meu imi soptea ca viitorul prezidentiabil va fi MRU in momentul numirii sale la SIE.Colaborarea a fost fructuoasa in tot acest rastimp.
      Demisia lui Base va avea loc nainte de termen doar in situatie critica.Nu cred sa-si incalce convingerea ca un presedinte nu demisioneaza in orice conditii.Miza trebuie sa fie uriasa pentru acceptarea unui asemenea gest.

  44. =)))….USL o coalitie cladita pe amintiri putrede cu miresme rosii, fetide din perioada socialista a Romaniei!!deci Nu au cum sa castige nici macar 25% din ceea ce isi propun!!!….abia astept sa vad Sfarsitul lor…1 data pt Totdeauna!!! doamne ajuta

  45. ce ma mira pe mine este finantarea

    ar trebui ca usl-ul sa fie epuizat dupa investitia pierduta in ultimile alegeri , dupa anii de opozitie

    si nu pare epuizat

    si atunci – cine ii finanteaza?

      • night, in legatura cu bannarea…zau, asa poate iti faci si timp sa nu uiti. am observat ca-ti trebuie cateva ore distanta ca sa-ti amintesti.daca ai vorbit cu mine dimineata aici si m-ai admonestat dincolo dupa amiaza…serios, am rabdare. chiar nu ma pot supara pe tine cu toate incercarile tale de a te certa cu mine de cateva zile

        • S-o bulit iar blogu…si trimite mesajele aiurea…
          de bucurie ca o fost Radu la tv…

          Cristian 776+1

          În urma unei proceduri destul de obscure, corupția din România a ajuns să fie înscrisă în patrimoniul mondial al UNESCO având statutul de monument al culturii universale, ca atare nu va putea fi distrusă niciodată. În consecință, conservarea corupției din România a devenit o prioritate națională, la fel ca intrarea în spațiul Schengen sau obținerea independenței energetice. Mai mult, orice acțiune care împiedică buna desfășurare a actelor de corupție este considerată sabotaj și se pedepsește cu închisoare de la doi la cinci ani.
          Motivele pentru care România a cerut înscrierea corupției în patrimoniul UNESCO sunt destul destul de complexe, dar ar putea fi rezumate la un singur lucru: pentru bani. Orice țară care are un obiectiv înscris în patrimoniul UNESCO primește automat zece milioane de euro, bani care trebuie investiți în conservare și ca atare vor dispărea fără urmă în cel mai scurt timp.
          În memoriul trimis către comisia UNESCO, guvernul României face o seducătoare apologie a corupției, subliniind contribuția corupției românești la cultura universală. „Corupția, acest liant care de sute de ani ține societatea românească dezbinată, funcționează pe bază de mici atenții. Doi români care se împrietenesc prin aceste atenții devin apoi parteneri, cel puțin până vine altcineva cu o atenție mai mare și le strică șmecheria.”

          • Repet mesajul si pentru neculai si pentru chinezu hahait, ca sa fiu sigura ca ambii il absorb: Pacat ca nu ne spui cat au furat securisto-comunistii vostri pana acum 3 ani! Asta era mai interesant…Dar oricum vad ca primiti teme bine???? facute, sunteti ordonati bine in front! Nu stiu de ce credeti ca pe acest blog ar fi interesat cineva de peroratiile voastre…Dati cate o emanatie si apoi ceilalti va contrazic cu o invrajbita frenezie, iar voi va duceti sa va culcati linistiti si sa visati usl verzi pe pereti! Ati putea de exemplu sa ne lasati in pace, sa fierbem in sucul nostru propriu (portocaliu, daca vreti).

          • @Ivascu.Ce legătură este intre postarea ta si SUBIECTUL?iti cunosc specificul si menirea:Ori de cite ori există un subiect fierbinte pe opozitie,năvăliti cu devieri de la subiect.Ca discutiile să fie indreptate spre o altă zonă,deobicei,in sens invers,către adversari!
            Nu mai incercaspălatii pe creier sunt la http://WWW.Antena 3.ro si la DDtv.dati un sms.

          • Chinezule
            Numai noi ne uitam la blogu asta???
            Si la nasutv tot numai noi doi si o umbrela o sa ne uitam???
            Ce plictiseala…cum o sa ne certam noi intre noi?

    • eu stiu ca in viata trebuie sa vezi de unde vin banii ca sa stii cu cine vorbesti 🙂

      ca doar reclamele tv aiuristic (aparent) directionate nu acopera bugetul 🙂

      ajuta, dar nu acopera; deci – de unde vine banul, mai ?

      florari, interlopi, vamesi si alte mizilicuri la asa mare si des platit efort ? hai sa fim seriosi !

      • un calcul simplu la toate masinile luxoase din trafic…si nu mai razi Cristi 🙂

        • ai impresia ca au scos bani din JEBUL PERSONAL ???

          ma faci sa rad …a fost un articol pe platforma cu PNL -ul sarac si sefii lor bogati

          • night, tunurile de la buget pleaca la casele lor de vacanta si alte cumparaturi importante sau hobby de relaxare din cv pe cazino. mizilicurile multe si marunte raman in tara pentru mititei care string gramada la clap your hands, banii astia sunt importanti, ca te lovesc in trafic. cica stau multi la panda, te lasa sa treci intentionat si te lovesc sa-ti ia asigurarea 😉 asta intereseaza cetateanul la el in tara!

          • oricine citeste acum zona asta de postari pleaca cu o intrebare , hi hi

            mai, deci inteleg multe, dar banii, banii – de unde vin banii?

            pentru supravietuire, pentru toate actiunile facute in acesti ani, pentru campaniile mamut ratate in 2008 si 2009 , pentru inca doua campanii acum 🙂

    • Nu are partidul bani insa baroni precum Mazare, Dragnea, Tutuianu, etc au bani cat nu ne putem imagina. Credeti ca astia in teritoriu pierd vremea. Uitati-va numai la „saracul” Dragnea ce avere colosala are.

        • Si Daniel, pentru portretul robot, hi hi , daca te intereseaza , tine cont si de :

          – trebuie sa aiba posibilitatea sa ii aduca la negru, cat mai putin trasabil

          – trebuie sa aiba suficient tupeu, daca este roman, sa nu ii pese de faptul ca cel care a dispus infractiunea si beneficiarul ei – Nastase a luat 2 ani iar cei cu stransul banilor si executia ordinului au luat 6.

          – daca banii vin din afara se aplica usor „qui prodest”, pe un aranjament de genul te sustin aici si, cand vii – aia si aia si aia si … a da, si ailalta.

          • Banii sunt de la baronii partidului CLAR , cat priveste pe Nastase , asta-n aroganta lui imensa n-a crezut niciodata ca cineva poate fi cu-n pas inaintea s-a , omu n-a avut frica , lucra pe fata , pe vremea ciordelii iliesciene nimeni nu ridica mana la Nastase , acum ca Basescu a dat verde la justitie la fript . De asta nu-l inghite clasa asta politica pe presedinte

        • Cristian777,
          politicienii uneori si dau ,dau putin pentru a obtine(prin guvernare )si mai mult in viitor pentru ca vor dainui la putere mai multi ani deacum inainte.Si ce multi si ce bogati are psd-ul stim si noi ,dar cred ca nu tot? ei stiu f bine .Si mai e ceva in mii de primarii sunt la putere iti dau eu un exemplu in Brasov Cancescu e la putere nu in opozitie face studii de fezabilitate ,dar de fapt nu le face ,incepe aeroport dar nu-l incepe, repara multe dar nu repara nimic si toti banii astia merg la campania electorala.La fel fac si psd-isti ca si acest pnl-ist. Iata de unde vin banii,vor lua ei insutit cand vor castiga si de vina suntem NOI ca ii votam(eu NICIODATA)°

    • @Cristian777, de unde au banii? foarte simplu de la noi, acum s-au imprumutat iar cand „vor veni la putere” vor jefui ce vor gasi, iar daca nu va fi de ajuns vor vinde restul tarii!
      Sunt foarte de acord cu ce spune @nightmare finantare putiana!
      Rusii cu siguranta platesc un pret foarte mare pentru DESTABILIZAREA ROMANIEI, iar acesti bipezi mecanici o vor VINDE cu maaaaaaaare placere!

      • Maria, pai s-au mai imprumutat odata din gros , si in 2008 dar mai ales 2009 🙂 🙂

        si indarat de unde ? iar acum cine ii crediteaza, tot aia? ha ha ha, i-au re-esalonat ? ))))))

        or fi declarat insolvabilitate partiala , mai stii ? 🙂

        • @Cristian777, gata stiu cie-i finanteaza…………………..MATUSA TAMARA ha ha ha ha ha !

    • Finanţarea este momentan din buzunarele lor, de-aia doare. Dar după alegeri fiţi convinşi că-şi vor „recupera” înzecit investiţia.

      • lasand la o parte, Paul, „fenomenul” ca buzunarele lor au niste dintzi ca de stiuca ha ha ha ha ha si daca bagi mana adanc sa iei bani nu o mai scoti ))))))) 🙂

        lasand asta la o parte zic, pai de unde sa mai aiba dupa efortul din 2008-2009 ?

        nu, excludem buzunarul propriu )))))) 🙂 aici au un gest reflex ei, doar de a alimenta animalul flamand de acolo !

    • Eu sunt de parere ca daca nu se modifica constitutia si nu se reduce numarul de parlamentari, iar tovarasii uslamisti se STERG UNDEVA cu vointa noastra sa nu iesim la vot!
      Mergem cu totii in Piata Universitatii si pana nu se face vointa noastra nu votam!
      Dragi ROMANI BOICOT TOTAL!

    • Moscova in primul rind! Nu v-a spus basinosul de Ilici KGB ca Crin este perfect pentru USL!!!

      dec

    • Salut Fluturi liberi de orice culoare ati fi!
      Trebuie sa incep cu o nedumerire:l-am vazut pe d-l Radu Moraru la realitatea lui Ghita si a trebuit sa ma frec de cateva ori la ochi, ca sa fiu sigura ca nu visez.

      L-am ascultat cu mare atentie si mi-am dat seama ca Nasul isi face incalzirea pentru ziua mult asteptata de noi si care va fi in 20 aprilie. Mi-a placut analiza fenomenelor politice recente si modul in care a tinut platosa in fata loviturilor date de expesed istul Alin Teodorescu(si actualul).Bravo!!!!

Comentariile sunt închise.