Stiu ca e devreme dar nu se stie niciodata, va intreb, daca la sfirsitul lui 2012 vor fi alegeri prezidentiale, pe cine vedeti viitor Presedinte al Romaniei? Prezentati si argumente! Sint curios cu ce veniti! Sa fiti iubiti!
Stiu ca e devreme dar nu se stie niciodata, va intreb, daca la sfirsitul lui 2012 vor fi alegeri prezidentiale, pe cine vedeti viitor Presedinte al Romaniei? Prezentati si argumente! Sint curios cu ce veniti! Sa fiti iubiti!
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.
Deja stim cu totii:
MIHAI RAZVAN UNGUREANU
…Boc a facut sa fie posibil…
Ştiu că prin ceea ce am să scriu voi supăra pe mulţi. Le spun din capului că nu au de ce.
Şi eu mi-aş dori ca MRU să fie următorul preşedinte şi poate va fi. Dar vă spun de ce nu va fi. Nu sunt xenofob, da majoritatea românilor sunt, nu vor vota un candidat asupra căruia planază măcar bănuiala că ar fi evreu. Nu că ar fi o ruşine şi la urma urmei este tot atât de român ca oricare altul dintre noi.
Am mai spus la vremea respectivă acelaşi lucru despre candidatura lui Petre Roman, poate vă amintiţi că primul candidat la presedinţie al PD-FSN a fost Caius Traian Dragomir, poate din acest motiv, abia mai apoi colegii din partid l-au convins pe Petre Roman să candideze. Şi a pierdut (70% din acest motiv).
Dacă MRU va candida cu siguranţă îl voi vota, cu toată convingerea mea asupra xenofobiaei concetăţenilor mei. Sper să mă înşel.
Concluzie: nu vă pot spune decât cine aş vrea să fie viitorul preşedinte. Mihai Răzvan Ungureanu.
@paulionescu
A fi nu este totuna cu este. Daca nu se aduc dovezi ca este, ci luam in consideratie doar banuielile, inseamna ca n-am invatat nimic in 22 de ani de democratie.
Ca indivizi poate că unii au înţeles, ca naţie însă mă îndoiesc.
Trăiesc în ţara asta printre oamenii acestei ţări.
Am fost şi eu optimist multă vreme, idealist încă am rămas.
Ţi se pare că s-au schimbat multe în 22 de ani?
Plăpând de tot în ultimii 2-3 ani şi cu ce chin.
Încă ne paşte spectrul revenirii la ce a fost pe vremea lui Iici şi AN. De ce oare?
Tot ce-mi doresc este să abordăm realist aceste teme şi să căutăm soluţii.
Nu suntem în „Moromeţii” să tot fiu întrebat „pe ce te bazezi?”.
Mă bazez pe experienţa trăită.
poti argumenta de ce vrei asta ?
pentru mine nu conteaza ca este sau nu evreu, poate fi si malgas daca este cetatean roman si merita sa conduca.
Vrau FAPTE – pana acum nu are cum proba cu fapte de management politic la nivel inalt. Lasa-l sa munceasca si sa dovedeasca ! Ceea ce e valabil pentru toti – dealtfel.
Altcumva – a spune vreau pentru ca il „simt eu” = nu vreau pentru ca banuiesc ca e evreu.
MRU, ca orice alt om „din” si „de” stat – poate dovedi acum ca e un bun sef sau un bun partener la conducere. Boc a dovedit deja ca e un bun partener la conducere.
Citeşte şi reciteşte ce am scris, eu chiar ÎL VREAU PE MRU PREŞEDINTE.
Experienţa cu Petre Roman este reală, mai ales în Ardeal, am întrebat o mulţime de oameni la momentul respectiv, care erau susţinători PD-FSN cu cine au votat şi de ce. Au Votat Ion Iliescu şi nu Petre Roman pentru că ei ştiau că este evreu.
Eu vorbesc despre XENOFOBIA majorităţii românilor. Ne place nu ne place este REALĂ.
Încerc să fiu realist, nu prea mă îmbăt cu apă rece.
„Pentru orice părinte copilul lui este cel mai frumos şi cel mai deştept”. Obiectivitatea nu mai există în anumite momente.
Şi repet, dacă va candida EU ÎI ACORD DE PE ACUM VOTUL MEU!!!
TRIMITE-L IN FRANTA SA -I FACA CONTRACANDIDAT LUI SARCOZI.
Fi mai explicit.
P.S. Petre Roman a luat voturi sub partid. De ce oare?
Petre Roman n-a luat voturi putine ,pentru ca era evreu …..a luat voturi putine pentru ca a spart FSN si lumea nu l-a iertat atunci …))))
Erai în politică atunci? Ştii din auzite.
Eu am fost membru FSN şi ştiu cine a instrumentat scindarea, aripa Iliescu, nu aripa Roman. Eu am făcut „propagandă” din uşe în uşe şi ştiu ce spun.
Atunci poate imi explici si mie cum la Conventia nationala a FSN a aparut Programul Politic al lui Petre Roman ” un viitor pentru Romania azi ” cu care a si castigat alegerile si cum s-au fortat Severin,Vacaru si Marian Enache sa nu apara acel program si cum Berceanu a anulat voturile tineretului fesenist ??
@nightmare Chiar eşti nightmare, în cap ai numai marmeladă.
Roman nu a câştigat alegerile. Moţiunea sa, susţinută de un număr mare de membri FSN a câştigat şi şi-a păstrat preşedinţia partidului. Aşa este la acest partid, candidaţii depun moţiuni, un fel de programe politice. Severin şi Berceanu erau în echipa Roman, Văcaru şi Enache în echipa Iliescu. Delegaţii cu drept de vot nu au fost împărţiţi în ăia bătrâni şi aia tineri sau ai lui Iliescu şi ai lui Roman. Din întâmplare am fost delegat şi nu a forţat nimeni pe nimeni să voteze în vreun fel. Nimeni nu a falsificat votul nimănui. Voturi anulate au fost doar câteva. În comisia de numărare a voturilor au fost mai mulţi din aripa Iliescu, ar fi fost imposibil să se mânărească ceva.
Nu au acceptat rezultatul şi s-a produs scindarea, care repet fusese regizată cu mult înainte. Se vorbea de ea de vreo şase luni în partid.
Lămurit?
O rugăminte, nu mai croşeta pe temă doar de dragul de a părea mai luminat. Eşti pe dinafară rău de tot.
Cristian Diaconescu, Mugur Isarescu
Nici la degetul mic nu ajung !!!
Avem nevoie de persoane bine scolite dar din 2015.
A l’instant este Domnul Mihai Razvan UNGUREANU care se profileaza !!!
Iti place rolul de Pythia ? Vino cu argumente nu sperante … ca sa nu mai spun ca daca faci 20 de afirmatii diferite si nimeresti una e probabilitate si nu premonitie 🙂
NU INTELEGI CA NU NE MAI INTERESEAZA EXPERIMENTE ?
DE CE NU VOTAM NOUA REPUBLICA ?
INTAI VREM FAPTE – dupa aceea vorbe.
Asteapta 2 ani sa vedem cum guverneaza MRU si mai vorbim dupa. Credit, inainte de fapte = 0.
Wow Cristian ce incisiv esti azi!
Intrebarea asta suna la fel cu cea pe care mi-a pus-o la telefon o fetiscana de la o firma de sondaje: Daca maine ar fi alegeri prezidentiale pe cine ati vota? si mi-a pus o lista printre care era si Basescu…Si eu i-am raspuns Basescu, chiar daca nu mai are dreptul sa candideze. Adica la o asa intrebare, asa raspuns.
Mai sunt 3 ani pana la alegerile prezidentiale si se pot intampla multe pana atunci, recesiune, razboaie, foamete, cutremure sau dimpotriva, crestere economica miraculoasa, o Romanie-exemplu, sau cine stie…Cert este ca cel care va dovedi in acesti ani onestitate, diplomatie, tarie de caracter, eficienta, bun-simt, dedicatie fata de popor, acela va avea succes. Important e sa li se dea la cat mai multi sansa sa se afirme, sa arate ce sunt si ce pot. Deocamdata, am in minte trei nume in aceasta ordine: Cristian Diaconescu, Mugur Isarescu si MRU.
Nu avem prea multe oferte,Ungureanu ar fi
o solutie,insa vreau sa aleg nu sa zic altul nu este hai pe acesta.
NU ANTONESCU!!!ESTE VREMEA CA TINERII SCOLITI IN AFARA SA AIBA CURAJ!VOM VEDEA CANDIDATII SPER SA NU FIE FOARTE MULTI INCOMPETENTI.
Antonescu este singura solutie pentru ca Romania sa propspere si sa devina una dintre cele mai mari natiuni ale Europei. Antonescu o sa va iubeasca si pe voi chiar daca o sa ramaneti basisti
Daaaa, o sa ne iubeasca asa cum ne iubeste si acum. Cum a iubit-o pe Adina Valean neglijandu-si sotia bolnava. Adica o sa-l doara undeva de poporul roman in timp ce-si va urma propriile interese meschine.
Ai dreptate. Se va trezi atat de tarziu incat nu o sa aiba timp sa faca nimic si implicit nu o sa faca greseli.
qed 2
O sa ne iubeasca ca si pe d-na Aurelia.
Care Antonescu, mareşalul?
@alex…antonescuu..??..calitati:..se trezeste tirziu,are accese de isterie,nu suporta sa fie contrazis,pierde nopti cu „beutura” se vade pe chipul lui…se iubeste numai pe el..vezi logorea….deci LASA-NE SI DUTE CU EL CU TOT…!!!
te tragi cumva din Alexandru?
te-ntreb si eu destul de tandru…
fii mandru de ce nume porti!
..dar..nu ne crede ..idioti.
fii calm,lucid si pertinent!
si nu propune-un repetent!
Mai ales dupa ce a comentat fundul lui Boc intr-o emisiune de doi rahati !!
Dl Alex, da Antonescu ar fi fost bun ca presedinte , dar nu asta de acum ci Maresalul Antonescu 🙂
dute cu CRINUTA SI FAI UN BINE?
Unul care sta sub influenta cotoiului si le are „mici” cat doua bobite de mazare nu are cum sa devina presedintele Romaniei. Tu chiar crezi bazaconiile care le scrii ???
Dl Alex cat de mult gresiti, acest individ care la prima casatorie a luat numele sotiei Aurelia Antonescu,(evita sa spuna ca numele sau de familie este rusesc) a pierdut orice sansa de a fi ales.
Am prieteni care il simpatizau si doreau sa-l voteze, dar au fost dezamagiti de prestatia acestui individ mai ales in ultimul timp asa ca nu-l mai voteaza.
Situatia sta cam asa:
1. Romanii au un sef. Se numeste Traian Basescu. Isi merita pozitia, a reusit sa schimbe directia drumului pentru Romania.
2. Daca romanii inteleg asta si ii multumesc, majoritar, lui Basescu – el ramane in politica si atunci putem avea :
– Boc (sau MRU) presedinte si TB jucator politic girant al bunului drum sau un presedinte cu autoritate si iarasi TB jucator si girant.
3. Daca nu inteleg romanii asta – nu ii recunosc meritele lui TB – si totusi Basescu vrea in continuare sa se implice in politica, atunci numai un presedinte cu autoritate, cum este Mugur Isarescu, este solutia. Basescu devine sef de partid, poate de guvern – si continua impreuna reforma.
In toate cazurile de mai sus, presedintele nou trebuie sa aiba sprijinul lui TB.
4. Exista si riscul de a-l plictisi cu impilarea asta de doi bani, datorata bolilor de mai jos, prezente la multi romani:
– se zgamaie pana da sangele si urla ca ii ustura.
– contestarea autoritatii doar pentru ca este autoritate.
– suspectarea continua a sefului ca e elefant.
– tendinta de „a-si reface viata” adica de a se desparti de cel cu care au facut casa buna, a pierde ce au facut si a lua-o, saraci, de la capat …
.. si atunci nu mai stiu, cu un Basecu scarbit de reactia oamenilor, poate nici macar un presedinte cu autoritate nu mai ajunge la Cotroceni si Dumenzeu cu mila.
E prea devreme sa vorbim despre asta.Marfa ce este pe piata e alterata.Asteptam prospaturi.
qed
MIHAI RAZVAN UNGUREANU ne-ar reprezenta cu demnitate
Frumos spus Giselle!
MONICA MACOVEI,EMIL BOC,M.R.UNGUREANU,ADRIAN VIDEANU. Pe Crinuta as pune-o presedinte la sindicatul curvelor din Romania. Imi cer scuze daca nu-l vor nici acolo, sper ca nu am jignit fetele cu o astfel de propunere.
@ prichiciugabriel
Din pacate, intr-o Romanie unde misoginismul e in floare, o femeie nu are nicio sansa, nici macar ca prim ministru.
ALEXA,de Monica Macovei le este frica ca de dracu celor din Coalitia de la guvernare,altfel este mult mai capabila decit toti laun loc.Nu stiu ce surpriza ne va face TRAIAN la toamna? El se va gindi si nu cred ca le va da vreo speranta zevzecelor de Crinuta si Victorita.
Plus ca tot il sapa antenele de luni de zile si nu-i gasesc nimic, cu afaceri, cu manevre, cu baieti destepti, copii din flori, pitipoance prin cluburi, afaceri cu statu sau dosare. Deci pare ca e si curat.
Ungureanu ar fi perfect. E elegant, are cultura, e diplomat, de limbi straine nu mai vorbesc ca se stie deja, inteligent, prezenta demna. Ies la vot daca e pe lista.
Eu cred ca este prea devreme sa vorbim de noul presedinte, atita timp cit avem unul pina in 2014, sint convins ca as va fi.Din 2014 vom vedea si ce mai apare la orizont,dar de un singur lucru sint convins ,ca functia de presedinte nu poate fi ocupata de orice neavenit.Ce doresc eu de la noul presedinte;sa fie bine pregatit,informat,patriot,demn,vertical,fara legaturi in vechea structura comunista.Ori pentru toate acestea, si altele nu poti sa nu-l pregatesti din timp,de aceia pina in prezent cred ca ar fi bun MRU.Doamne ajuta pe romani,sa pota alege pe cel mai bun din cei buni,nu pe raul cel mai mic.
Buna dimineata!
Gandindu-ma de catva timp la ce se intampla in Romania cu clasa politica am ajuns la concluzia ca este izbitoare asemanarea dintre „luptele pentru putere a fanariotilor” cu cele actuale, iar niste oameni politici iubitori de tara au facut un lucru fenomenal, l-au adus pe ascuns pe Carol I, si astfel au pus capat certurilor!
Cum ar fi ca D-l Presedinte sa ne faca o ditamai surpriza si sa aduca pe cineva la care noi nici nu visam?
De aceea eu ezit sa ma pronunt, D-l Basescu este un initiator si un iubitor de tara si cred ca va incerca sa intrerupa aceasta cursa de „robire” a tarii de catre grupurile de interese si a tradatorilor care nu ezita sa o vanda!
Asa ca mai astepta in a ma pronunta!
Oare Mihai Razvan Ungureanu ar putea fi ? Stiu ca este evreu (nu este o discriminare, ba chiar ar putea fi o bila alba pentru el),stiu ca este si mason. Am sa-i tin pumnii, cred ca nu degeaba a vrut Traian Basescu sa fie prim-ministru.
Nu avem candidat la presedinte ( momentan ).
Ponta – prea copil , cand l-am vazut pus presedinte PSD am zis ca sau schimbat timpurile , m-am inselat cand a inceput sa faca afirmatii penibile despre Basescu fara dovezi.
Crin – vai de capul meu , Crin merge prin strachini mai ceva ca motanul , sa ne fereasca Ala de Sus daca vine presedinte.
MRU – poate fi un candidat , insa eu cred ca Base are pregatit deja un alt candidat pentru postul de presedinte.
[Off Topic] Nasule vezi ca ai o problema la Comment Section , folosesc Google Chrome versiunea 17.0 si casuta pentru comment-uri nu isi modifica marimea in timp ce tastez.
Buna ziua, sper din tot sufletul sa-si duca la bun sfarsit mandatul, Traian Basescu. Sunt de parere ca, momentan nu exista un alt candidat care sa-l poata inlocuii cu succes. Cat despre Antonescu, SA NE LASE-N PACE!!!
Subscriu Iacob Elena la ce ai spus.
Intrebarea mi se pare deplasata, chiar foarte idioata !!!
Scuze Cher Monsieur Radu MORARU !
Un Comndant de nava nu parareste nava pe timp de furtuna !!!
Domnul Presedinte a cunoscut in viata sa profesionala tot felul de furtuni, important in aceasta perioada de furtuna si politica, COMANDANTUL are solutia si va fi utilizata pentru a invinge si aceasta FURTUNA.
Altfel spus Presedintele va invinge sistemul MAFIO néo comunist care a paralizat ROMANIA de 20 ani.
Istoria politica a ultimilor ani si viata de toate zilele a demonstrat, CURAJUL incontestabil a Presedintelui îi da IMENSA FORTA a actiona!
Bine inteles ca la sfarsitul mandatului 2014 viitorul Presedinte va fi Domnul Mihai Razvan UNGUREANU.
Cordialement
Vezi Stefane, nici eu nu cred probabila acum dar intrebarea este intrebare si in urma cu 3 saptamani parea posibila. Cine iti spune ca nu va fi posibila peste 1 luna, la dezghet?
Hai sa credem ca va fi bine deoarece atunci va fi bine? Pai ne vezi pe noi adeptii vre’unui sarlatan „armonios”?
Mai bine fa ca mine mai jos, raspunde general, valabil si pentru 2012 si 2014. Deoarece exista acest general.
A doua afirmatie gratuita (mama, ce imi plac mie afirmatiile astea 100% sigure, cum erau, ma repet, siguri „aranjatorii” cu multe oale si a venit unu mic negru si rau cu o maciuca MARE si au ramas „aranjatorii” cu falcile cascate, la propriu si la figurat 🙂 ) …
a doua afirmatie gratuita : „Bine inteles ca la sfarsitul mandatului 2014 viitorul Presedinte va fi Domnul Mihai Razvan UNGUREANU.” HA HA HA
Cristian 777, ce sa fie dupa dezghet? Chiar si aia cumparati si falsi din Piata si-au dat seama ca ne-am dat seama de ce manipulare au in plan! Acum totul va fi un mare fas, important a fost atunci cand i-a prins pe toti cu chilotii in vine! 🙂 Acum, pot iesi si 10 000 (adica atata cat nu au fost adunati in toate zilele, in Bucuresti) caci, cel putin pe mine, nu ma va impresiona si nu cred ca vor mai impresiona pe multi…Acum pot aparea chiar si contramanifestanti, impotriva milogilor. Deci, in concluzie, oricata gloata ar aduce dezghetul, sigur Base nu va demisiona, pentru ca el nu e Crin sau Ponta. El e Basescu…tizule! Adica Basescu, adica un om puternic, greu de intimidat, greu de fraierit.
Aa, daca ies peste 1 000 000 de oameni in strada, atunci este posibil. Dar pana la 1 000 000…stii si tu foarte bine, „BINILI INVINGE!” Asculti Radio Guerilla? 😉
are votul meu pentru presedinte MRU !!; bonus,optiune pentru functia de PM : Monica Macovei
DOAMNE AJUTA !
vazind ce se intimpla pe plan extern,cu miscarile de trupe americane in goful PERSIC,cresterea capacitatii nucleare a iranului,razboiul din siria ,libia,egip,dar si atacurile frecvente ale RUSIEI ca va folosi bomba nucleara in caz de atac,pozitia chinei…si multe altele pe care pe posturile din romania nu le vedem deloc,..pentru mine e clar ca razboiul bate la usa…e doar o chestiune de timp si mai vb dupa alegerile din RUSIA,AMERICA,FRANTA….mai mult vazind ca in state occidentale se pun conducatori,iar banca mondiala,FMI,fac regula trimitind oameni ca sa colecteze bani de la prostime…nu intimplator e pus in joc MIHAI RAZVAN UNGUREANU….care sigur va fi presedintele ROMANIEI..multa lume a ramas blocata in mizeria de pe plan intern pt ca tv mogulilor nu arata nimic din ce se intimpla in jurul nostru.eu cred ca al treilea razboi mondial bate la usa…..nu vreau sa panichez pe nimeni ,dar asta e tot ce cred eu,vazind ce se intimpla in jurul nostru…
Cu acordul vostru,mai ales ca ne-ati luat prin surprindere cu aceasta intrebare,eu ma propun pe mine.
Ce ziceti? Cum suna Presedintele VEVE? :)))))))))))))))))
P.S Presedinte la sfarsitul lui 2012 va fi Basescu,mai are deocamdata 2 ani de mandat,din 2014 il vad ca viitor presedinte pe M.R.Ungureanu.
imi cer scuze pentru asi din postarea mea si eventuale alte greseli…..
Pài,nu prea avem ce alege …..daca nu apar figuri noi,la viitoarele alegeri prezidentiale ,nu stiu pe cine vom pune stampila
din ce avem la ora actuala l-as vota pe Mugur Isarescu,pentru sustinerea din afara
MR Ungureanu sa vedem ce poate….ramane o varianta pentru alt fel de politica si alt fel de politician,educat ,scolit si stilat…apoi mi-ar placea sa-l vad pe Bogdan Aurescu scos la inaintare ….Aurescu a castigat pentru Romania ,Insula Serpilor in procesul cu Ucraina si a fost seful echipei de negociatori in Noul tratat strategic cu SUA
a renegociat pentru Romania noi garantii de la SUA
cu siguranta Basescu mai are asi in maneca pentru 2014
e de asteptat, Night, mai putin Isarescu pe care-l cunoastem … mai vedem, cum spui, dupa fapte
totusi, vorbim de Presedinte, capul celor bune sau capul rautatilor … dupa cum am vazut in ultimii 22 de ani
M-as gandi de ce nu acum la un Mihai Razvan Ungureanu presedinte si premier Victor Ponta, asta daca si spun DACA usl nu se destrama si daca intr-adevar vor castiga alegerile parlamentare. Dar la cum se prezinta acum am mari dubii. Cu toate ca nu vad ca un Traian Basescu sa nu poata iesi si din criza asta politica.
Nu se compromite actualul Premier cu solutii à la PONTA.
Un caine tot caine ramâne spune un proverb elvetian la care ajuta 1CHF =1 CHF
Pe MRU.Daca l-as fi cunoscut cand eram „golan”in Piata Universitatii de-atunci i-as fi strigat numele ca presedinte.Pregatirea profesionala,educatia primita,caracterul,tinuta,fermitatea,tenacitatea,seriozitatea,toate acestea il confirma ca om de stat.Daca cineva l-ar putea convinge pe dl.Basescu sa fie prim ministru ar fi mana cereasca pt.Romania.
compune,scrie, aduna si de la ceilalti,pentru un OMAGIU noului viitor presedinte,mru.desi nici eu,n-as fi vrut sa „ne vindem tara”,dupa cum se vede,ea,tara,s-a dus de facto.toti cei ce vor sa se duca si de jure,uniti-va !veniti pe acest blog si ,umar la umar,heirupistic,stahanovistic,utemistic,utecistic,tovaraseste,uniti in glas si nesimtiri ,inainte ! cu tov mru .
Noul presedinte al Romaniei…eu as opta pentru Mihai Razvan Ungureanu , de ce? E simplu, o fata relativ noua pe scena politica se deosebeste de haita care a fost la putere sau in lupta pentru putere, acei oamnei slab pregatiti si fara idealuri comune. Haideti sa avem incredere in partidul Noua Republica, oameni tineri, o noua viziune politica, de asta are nevoie Romania, si noi cetatenii romani!
Adevaraul te face liber si iubirea te vindeca!
Buna dimineata.Stiu sigur cine nu as vrea sa fie presedinte: Antonescu si Ponta.de ce? ptr. ca nu ei ar conduce ci ar conduce cei din spatele lor: felix,bunicuta matusa ,tamara s.a.m.d.Cine as vrea:de MRU,nu prea se stie multe.Trebuie lasat sa vedem ce poate ca prim ministru.O varianta ar mai fi ,dupa parerea mea Emil Boc un om ferm care chiar daca a fost injurat de toate tembeleviziunile lui felix si vantu cred ca ar avea sanse bune.Oalta varianta ar fi M.Isarescu avand an vedere criza economica in care se afla lumea.
MRU,este responsabil,inradacinat,informat,educat,
Nu stiu.
E foarte greu sa dau acum un exemplu.
Mihai Razvan Ungureanu poate fi unul dintre exemple, dar sa asteptam.
Pot insa sa spun ce-mi doresc sa se intample.
Nu alegeri in toamna pentru presedentie.
Da , chiar daca Presedintele Basescu ar renunta la un an de mandat asi dori sa se fi gandit mai de mult la un candidat demn pentru o astfel de functie. Adica – un om riguros,responsabil, competent, cu un c/v european, recunoscut ca profesionist in domeniul sau, un om educat (avand cei 7 ani de acasa), respectos si respectat……..Chiar si un bun diplomat in ale politicii – aceasta cred ca este o calitate f imortanta pentru cine vrea sa faca politica.
A te gandi la viitorul tarii inseamna sa pregatesti din timp un om potrivit pentru o astfel de functie, chiar si mai multe variante.
De aceea nu pot sa spun pe cine asi vota pentru a devenii urmatorul presedinte al Romaniei.
Da sunt de acord ca Mihai Razvan Ungureanu poate fi o varianta dar sa nu ne infierbntam.
Cu siguranta nu asi vota cu Ponta – cu toate mimarile de-a se fi schimbat- sau Antonescu.
Da poate asi vota cu Ponta peste alti 4 ani cand ar dovedi cu adevarat ca a inteles ce trebuie si pentru tara nu numai pentru partid.
Este doar o parere!
Nu cred ca va fi Crin. Alianta cu PSD se va strica cat de curand. O mica dovada este si atacul PNL Brasov la PSD. Pe pagina de Facebook a ziarului Perspective Liberale, istetii de la PNL Brasov au postat un facsmil din 1990 „Daca Libertate nu e, nimic nu e!” Probabil ca un indemn de lupta impotriva „dictaturii portocalii”. Doar ca in text este vorba de tovarasul Ion Iliescu :-)http://wikibrasov.wordpress.com/2012/02/16/pnl-brasov-atac-dur-la-psd/
FuriousWordPressRipper, să nu uităm obiceiul ancestral de supraviețuire, al locului…ascunderea în burta calului, sacrificat după ce te-a adus unde ești, până trece urgia…vremurilor…Apoi cauți alt…cal…
Timan, sa presupunem ca este asa precum spui. Trebuie sa recunosti, insa, ca iarna aceasta a reusit sa deschida burta imunitatii de tip parlementar, aceasta burta de hoit de magar care a ascuns multe „personalitati” cautate de lege. Unii dintre ei au iesit cu tot cu caltabosi.
E prea puțin…sufletului meu doritor …de dreptate…E mizilic. Voința politică e viciată originar…de complicitate …în prima linie. Sper mult de la …măciuca…Ungureanu…
Timan, uite cum ne loveste consensul batranului bolsevic, desi, ca sa ramanem lucizi pana la capat, MRU nu are nicio competenta orientata in directia despre vorbim.
Justitia, ultima frontiera dintre noi si lumea civilizata, nu se supune vointei premierului. Aceasta oarba, proasta, dar vicleana si hoata, este bariera care a tinut Romania dincolo de granita civilizatiei.
Ești naiv și interesat. În structurile sociale de tip piramidal, subliminal, se transmite o adiere, de sus în jos,care dă ritmul vieții structurii. Adierea poate fi de tip …musonic, mistralic…, crivăț…sau cum s-o mai numi ea prin diverse locuri…Sper ca de la Ungureanu să ne vină una …temperat oceanică…ce bate prin Franța și Germania. Apoi natura umană face rostul ei…nu se opune vântului, și-l face aliat…Să scăpăm de iarna vrajbei noastre, insuportabilă de 2 ani…de cod …portocaliu…Guvernanții actuali fug ca dracul de tămâie de …codul roșu…deși e amestecat cu galben și albastru, aproape identic cu culorile naționale. Dar n-au scăpare…
ai dreptate Furios…..la protestele din strada ,n-am auzit pe nimeni sa scandeze impotriva Justitie si a judecatorilor corupti ,sau sa ceara cineva demisia Varanilor din Justitie
Timan, nu credeam sa iti atingi limitele analitice superioare atat de devreme. Regret ca te parasesc, dar cineva mai trebuie sa si plateasca impozite pe profit. Sper sa fiu eu acela. Tu poti continua sa comentezi, pentru ca, asa cum bine spunea Radu Moraru, unii fac istoria iar celalti o comenteaza.
FuriousWordPressRipper, Nu mă interesează ce zice Radu Moraru despre Badea. Și apoi ce credibilitate mai poate avea când în jurul lui se fac zilnic posturi Tv…iar el ne ține numai în abureli…El are o problemă cu Badea, tranșată și de justiție. De ce e așa important Badea pentru voi toți? Vă doare durerea lui R. Moraru? Dacă chiar vreți profit nu asta e calea …
hai sa iti raspund si eu la asta ca la restul ti-am raspuns, Timan, daca poti intelege, mai jos
pe multi dintre noi nu ne mai intereseaza toti cei ca Badea, am renuntat la ei
dar poate pe Radu da si asta este treaba lor, lupta lor, ea trebuie dusa de cine poate, deoarece acei asemenea lui Badea pot fi inca extrem de periculosi pentru toti romanii
noi aparam aici doua principii – libertatea individuala a noastra si bunul drum al Romaniei – acesta este „profitul” si doar acesta … in cazul in care nu ai inteles in atata timp petrecut impreuna 🙂
profitul…timan ..e un drept moral,
si ..nu asa….. ca sa castigi un ban.
profit e si un tel in viata,
asa…..de-a fi liber…pe piata.
rogu-te muuult sa ai rabdare,
si nu fii crunt la suparare!
asteapta calm si optimist,
nu fii tacut,…. dar nici prea trist,
si ai sa vezi bine-nteles,
ca Nasu ..v-a avea ..succes!
Oarecum pare scos la rampa intentionat cu scop precis MRU. Sa arate pe parcursul acestui mandat ce poate, are toata sustinerea si se face cunoscut cetatenilor. Degeaba vreau eu sa fie D-l GHEORGHE CIUHANDRU -om vertical, de dreapta (sa castigi trei mandate consecutive la primaria Timisoarei, orasul poate cel mai european din Romania, e o carte de vizita pozitiva) daca nimeni nu ni-l pune in fata. Jocurile se fac in mod limitat.
Primarul Timisoarei se numeste Gheorghe CIUHANDU, doamna sau domnisoara !! Acest domn ar trebuii sa-si bage cartea de vizita in buzunar si sa se duca invartindu-se !!
In trei mandate consecutive nu a reusit decat sa repare treptele Operei. Centrul orasului arata deplorabil, in special de sarbatori, ca un bazar turcesc nu ca un oras occidental. E responsabil si ptr faptul ca tiganimea a pus mana, in mod fraudulos si cu acordul primariei, pe toate cladirile istorice din centrul Timisoarei. O sa le integram intr-un circuit turistic al orasului ca sa avem cu ce sa ne mandrim in 2019 cand, poate, si nu cu Ciuhandu-n primarie, Timisoara ar putea devenii Oras Cultural European. Ciuhandu, du-te !!! Asa, n-are legatura cu subiectul dar mi-am spus tot naduful !!! Apropo, Nasule, clanurile tiganesti cu care ne „mandrim” noi, timisorenii, si care sunt in vizorul Interpolului, ar putea fi unul din subiectele unei emisiuni.
erata : ar trebui
Eu zic sa nu ne grabim. Sa-i lasam sa se mai cunoasca …
Cum? S-au cunoscut deja? O sa avem un nepotel?
MRU, inainte de toate, trebuie sa confime. Nu poate fi considerat candidat credibil la presedintie doar pentru ca l-a numit presedintele Basescu in functia de premier.
Eu vad un alt presedinte, unul care va intruni atat conditiile de competenta atat de dorite de electoratul de dreapta cat si „originea sanatoasa” si, daca se mai poate vorbi despre asa ceva intr-o comunitate europeana, lipsa rudelor in strainatate, conditii reclamate de remanenta comunista de pe partea stanga.
Pai s-a dovedit ca poporul nu prea stie sa aleaga. D-aia l-a si numit prim ministru ca sa poata fi cunoscut, i s-a dat posibilitatea sa confirme. Nu mi se pare a fi mai rau decat altii, din contra!
Ovidiu, tocmai ca nu mai trebuie sa alegem pe cel mai putin rau dintre cei propusi, ci pe cel mai bun dintre cei mai buni. E greu, aproape imposibil intr-un sistem lovit de cancer, dar merita sa ne orientam in aceasta directie. Altfel, ne vom trezi iar ca suntem pusi sa alegem, precum la alegerile dintre Iliescu si Vadim, intre Ponta si Antonescu.
Deocamdata, nu vedem altii mai putin rai, sau buni. Dispusi sa intre in lupta.
Zi-mi unul foarte bun, macar unul!
Eu as putea fi unul dintre ei, dar momentan am ceva treaba. Trebuie sa plec pe santier. Revin pe seara.
:))) Si de ce stai ascuns?
Fara indoiala ca e putin cam devreme sa ne gandim la viitorul presedinte, doar daca nu ne face Basescu vreo surpriza si sa faca recomasarea alegerilor prezidentiale cu cele parlamentare.
MRU nu pre e cunoscut la nivel national.
Teoretic are la dispozitie 8 luni ca sa ne demonstreze ca e diferit de ceilalti.
Daca ne luom dupa sondajele actuale ar avea si doi ani de opozitie (timp suficient de erodare a viitoarei puteri.)
Important e sa realizeze marea schimbare care a tot fost invocata in 2008 si 2009 iar PDL-ul sa sereformeze cu adevarat.
Nu știu de ce dar eu mă tot gândesc la soldații lui Napoleon și la iarna lor …rusească. Poate doar pentru că nu am retrăit-o decât până-n…Vrancea? Sau, poate,… cuplul Putin-Medvedev…?…medvedevul nostru pare găsit…dar de unde luăm…putinul…? Iar francezii se retrag…se retrag…se retrag…
Nata, Timan! Ai dormit bine?
Ce ochelari ai Timan. Nu de Putin ducem noi lipsa … si nici de Medvedevi – avem 2 acum.
Sa vedem ce linie doreste Basescu.
Daca nu reusesc romanii sa-l plictiseasca 🙂 si atunci il lasa pe Isarescu.
Faci tu bine la oameni dar daca ei tot iti spun ca nu si daca tot te suspecteaza ca esti elefant … exista un prag de la care te plictisesti sa le mai faci bine.
Eu il vad pe MRU si in momentul de fata la datele pe care le avem despre el nu mai e nevoie de prea multe argumente. Orice alegere se face prin comparatii deci MRU comparativ cu cei doi „embrioni politici” putem spune ca a crescut la locul de munca si acum prin postul de premier se maturizeza la locul de munca.
Ceilalti doi Ponta si Antonescu au fost aruncati in lupta fara a „creste” la locul de munca desi au fost ministri; de maturizat nici vorba.
Am pe cineva in minte dar nu il spun fiindca va fi facut praf imediat, bineinteles daca numele lui va fi enuntat de mai multi. Asa s-a intamplat si cu Elena Udrea, un politician foarte carismatic si care zic eu avea sanse chiar la presedintie. Numele ei a fost vehiculat si Nistorescu a lansat primul atac dur, dupa care propaganda comunista nu s-a mai oprit pana nu i-a taiat orice sansa de a candida pana si la primaria Bucuresti unde cred eu ca ar fi cel mai bun primar pe care l-a avut Bucurestiul. Imi pare rau de tot de Elena Udrea, are suflet bun si este foarte priceputa, probabil va reveni din nou la varf. Zic un nume care deja este luat in vizor de propaganda condusa de Felix, Mihai Razvan Ungureanu dar cred ca nu el va candida la presedintie, a fost aruncat ca momeala.
Draga Cornel67
Udrea e ca si Mazare . Orcat de bine si-ar face treaba, comportamentul lor lasa de dorit.
Sunt de parerea ca daca esti cioban, comportate ca atare(vezi Becali), daca esti ministru nu te comporti ca o parasuta.
In legatura cu marile „irealizari” ale doamnei se stiu deja (vezi frunza, vezi gondola , ….
„are suflet bun si este foarte priceputa”
Depinde la ce!
cred eu ca ar fi cel mai bun primar pe care l-a avut Bucurestiul
are suflet bun si este foarte priceputa
Nene,daca te uiti numai la Antena 3 niciodata nu vei vedea realizarile lui Udrea. Imi ceri mie sa-ti fac revista presei cu realizarile ei in loc sa ti-o faci singur cu singura conditie sa citesti si alte surse de informare, sunt destule realizarile ei. Iti spun cateva: turismul romanesc a avut o crestere anul trecut de vreo 17 la suta, am luat 2 trofee internationale la turism ceea ce Romania nu a mai avut decat o singura data si cred ca era pe vremea lui Ceausescu, Udrea a adus o gramada de bani europeni in tara prin proiectele ei de la dezvoltare, chiar si telegondolele sau partiile de schi despre care vorbesti cu atata dispret de parca ar fi nimica. Acum te rog eu pe matale care ar fi bilele negre pe care i le-ai acorda lui Udrea, dar te rog limiteaza-te strict profesional nu-mi zice de posete sau pantofi, stii prea bine ca asta este un argument de om tampit.
Bravo Cornel ce bine-ar fi daca toti barbatii ar gandi asa ca tine, poate ca am avea o lume mult mai armonioasa.
Si barbatii ca barbatii dar ce ne facem cu femeile care probabil ca intr-un numar foarte mare ar fi impotriva Elenei Udrea doar asa, din invidie.
Sincer imi pare rau ptr dvs sa vad asa opinie referitoare la D-na Udrea , ptr ca nu este meritata .Doar pentru ca arata foarte bine si se imbraca la fel , credeti ca este suficient s-o catalogati asa ?? Atunci d-rele care apar la TV in ipostaze deocheate ce sunt ?? Credeti ca exista termen de comparatie ??
de acord cu tine cornel67
Doamna Udrea este om de actiune si planurile sale le duce la bun sfarsit …. nu doar promite.
Felicitari doamna Elena Udrea, astept sa va revad cu noi proiecte importante pentru tara.
Ampenta pe care Basescu a lasat-o in politica romaneasca este prea puternica si nu cred in alegeri anul acesta.Pentru urmatoarele alegeri prezidentiale as dori o „pesonalitate cu personalitate”, un om puternic, cu idei clare, de dreapta (exclus Vadim, Antonescu), pana in 50 ani, care sa lupte sa schimbe sistemul si sa nu fie invins de acesta. Dar inainte de alegeri ar trebui revizuite atributiile presedintelui in relatiile cu guvernul si parlametul si revizuita Constitutia
Fara indoiala MRU al nostru,de mult l-am ‘rumegat’ in creierul meu 😉
O zi minunata!
erata: 😉 indeplineste toate conditiile unui politician adevarat,pe care il asteptam de mult.
Asa cred si eu Rodica, dar sa vedem ce ne mai rezerva viitorul. 🙂
1. pe cine vad eu?
pot spune pe cine nu vad:antonescu
2. cine ar avea curaj sa candideze la presedentie dupa ce d-nul basasescu a fost suspendat si acum este amenintat permanent de ponta&antonescu (voiculescu)
nu stiu
la momentul actual: as vota Cristian Diaconescu( fara nici o legatura ca e la UNPR) sau M.R.U.(aici mai vedem, dupa cum se prezinta promite multe nu in sens electoral ci ca moralitate si pregatire)
Cristian Diaconescu sau Mihai Razvan Ungureanu. Cel putin pana acum au avut sobrietate si intotdeauna discurs decent.
Fara nici o indoiala, Mihai Razvan Ungureanu!!
Ca argument, in primul rand, e altceva decat vedem de 21 de ani incoace, e ceea ce asteptam de mult timp sa apara pe scena politica. Si daca mai are cunostinte de oameni asemenea lui, ar face bine sa-i promoveze ca sa scapam de nenorocitii astia de PDL, PSD, PNL, PC, UDMR.
Mi-ar placea sa-l ia in echipa si pe Mihail Neamtu.
Si mai ales, as vrea ca sie prim ministru Basescu. El e cel care a pornit acest tavalug al schimbarii, a avut fler si mi se pare iubitor de tara si de romani.
Hopul cel mare il avem cu baietii destepti, cum scapam de ei? Decamdata incepe sa se vorbeasca tot mai mult, ies oameni in strada…trebuie sa faca ceva.
Nasule, as dori sa incepi o campanie pentru schimbarea constitutiei in sensul ca, mai mult de doua mandate, timp de 20 de ani, sa nu mai poata castiga nimeni din cei care sunt in parlament de 21 de ani. Stiu ca nu e democratic, dar altfel nu se poate cu astia.
de ponta si crin sa ne fereasca Dumnezeu,si uitandu-te in jur ,toti o apa si-un pamant singurul care se vede acum ar fi MRU altul n-as mai vota nicicum
Care ar fi potentialii candidati in afara de Crin? Ungureanu e prea nou ca sa fi dovedit destule pentru a fi votat ca si presedinte. Altii care ar merita nu stiu daca candideaza. La momentul respectiv daca ar fi sa aleg pe altcineva in locul lui Basescu, as alege Mugur Isarescu. De ce? Simplu, se are cu banii si cred ca nu i-ar risipi aiurea.
Chiar daca in atributiunile unui presedinte nu sunt incluse modalitatile in care se impart bugetele ar sti cum sa puna punctul e I.
Si mie mi se pare ca Isarescu ar fi o varianta buna dar mai sunt si altele de luat in calcul, de exemplu Elena Udrea. 🙂
a mai candidat odata Mugur ISARESCU dar fara succes,l-am votat de aici de departe!Dar….fara rezultat..pacat!
Radu.Esti in afara temei.MRU a fost adus opoiniei publice de Traian Băsescu care vede in el un succesor care să poată duce mai departe ceeace el a inceput.Mai sunt trei ani,timp in care MRU are multiple posibilități pentru a da valoare!Are un c.v de invidiat,atit ca studii,dar ca si carieră.Si-a dobindit in arena internatională un renume greu de echivalat de alti competitori.Este om de dreapta ceeace inseamnă că va fi sprijinit de oamenii de afaceri,de marile companii,de trusturi multinationale.Este tinăr si echilibrat,dinamic si decis,are stiinta diplomatiei insusită la alte standarde decit cele ale lui Geaonă,care era in stare brută cind l-a trimis Iliescu in SUA!In balanță atirnă greu si proamericanismul său,cine stie de ce,știe!O meteahnă a tuturor politicienilor,in ansamblu,este de a se auzi vorbind. MRU vorbeste cit trebuie,unde trebuie și ce trebuie! Acest imperativ tine de știință,de educatie,de reguli!Să vedem ce va face,cum va reusi să isi satisfacă ”stagiatura” ca prim ministru,anticamera pentru Presedentie!
Bună dimineaţa! Iată şi evenimentul săptămânii, senzaţie de senzaţie:
http://baricada.wordpress.com/2012/02/16/senzational-gigi-becali-a-deszapezit-azi-noapte-national-arena/
🙂
Chiar ma gandeam la viitor cand vedeam tot circul afisat de cei doi lideri USL, cum as putea eu sa votez asa ceva doar de dragul schimbarii?
Cu ultimul discurs lui Ponta pare ca i-a mai venit minte la cap sau e doar o farsa, in timp ce Crin e din ce in ce mai disperat, tipa ca din gura de sarpe (cica asa a castigat Basescu; eu nu imi aduc aminte ca Basescu sa fi urlat asa fara argumente reale).
Dar o data cu numirea lui Ungureanu la functia de prim ministru mai am o speranta, dintre toti liderii PDL nu gaseam un nume convingator care sa aiba sanse reale la batalia pentru presedentie. Nu stiu ce surprize o sa ne rezerve viitorul dar in acest moment este singurul pe care l-as vota. Din discursul lui mi se pare un om vertical, corect, un tanar profesionist cu chef de treaba nu de prostit lumea, care are argumente pentru ceea ce spune, nu sunt doar vorbe in vant. Sper sa nu ma fi inselat si o data cu trecerea timpului sa confirme prin fapte si sa convinga oamenii ca este alegerea cea mai buna.
Dupa parerea mea inca nu se stie dar sper ca sa isi depuna candidatura MIHAI RAZVAN UNGUREANU oricum nu cred in usl si nu le mai dau zile multe impreuna sau unit ptr ciolan dar nu se vor putea intelege fiindca nu mai e atata carne pe el si osul nu le place
Despre Mihai Razvan Ungureanu (ca si afinitati anterioare externe) nu am gasit chestii care sa ma faca sa cred ca Romania va avea un traseu in interesul national de lunga perspectiva.
Un presedinte ADEVARAT nu va trebui sa accepte privatizarea CFR Marfa (viitorul in transporturi conform CAFE), a rezervelor de carbune precum si a Hidroelectrica.
Actualii guvernanti ca si cei anteriori se gandesc prea mult la prezent in detrimentul viitorului.
de 20 de ani CFR marfa e
‘viitorul” in transporturi , si de 20 de ani e furata si pagubeste statul roman. A ajuns in ultimul hal..parca ar fi o companie din lumea a treia..sa fim seriosi…
Tema foarte grea! Necesita mai mult timp!
Greu, dar indraznesc: inca l-as mai vedea pe Cristian Diaconescu, dar poate fi si MRU daca se descurca bine pana in toamna. In nici un caz Antenescu, ca imi pun cartonul de gat si ies in piata in secunda 2… Mai bine NASUL (?), decat el! Ar mai fi si altii, dar as vrea mai intai sa vad cum se vor descurca in campaniile de pana la finele anului in curs! Eu as mai vota-o fara rezerva pe doamna Macovei.
M-am mai gandit la Isarescu, Blaga, Boc… si credeti-ma ca nu, nu am inca febra!
Comentariile sunt închise.