Cred ca nimeni nu se mai indoieste ca in vara lui 2012 a avut loc o lovitura de stat, poate doar Antonescu. Vorba lui Ponta, „ne-am miscat prea repede si s-au prins romanii si europenii”, asta era singurul sau regret. Anul trecut, in doar citeva zile, au fost decapitati Avocatul Poporului, Curtea Constitutionala, Presedintele Senatului si Seful Statului. La limita, la doar 3 procente, Romania a ramas pe harta civilizatiei europene.
Din pacate, ultima lovitura de stat, data miseleste, serpeste, in timp mai indelungat, a reusit pe deplin! Inceputa in urma cu 2-3 ani, aceasta lovitura de stat s-a desavirsit de Invierea Domnului, o ultima dovada ca satanistii care au confiscat Romania nu au niciun Dumnezeu!
Este cea mai importanta lovitura de stat si le-a reusit pe deplin, lovitura data celei de a patra putere in stat, PRESA LIBERA, atita cita a mai ramas! Iata PLANUL:
1. Ponta si Udrea, sub privirea blinda a lui Basescu, au cumparat toate televiziunile si ziarele pe care si le-au dorit, asta dupa ce presa locala si o parte din presa centrala apartinea deja unor puternici baroni.
2. A existat si presa de care nu au fost interesati sau nu au putut sa o cumpere. Dar pentru aceasta parte a presei, neimportanta pentru ei, sau libera si independenta, au pregatit planul B.
3. Guvernul Ponta a dat celebra ordonanta de urgenta care a blocat agentiile de publicitate sa mai vireze bani catre aceasta parte a presei, exact in debutul primaverii, EXACT cind se faceau platile. De peste doua luni nu se mai fac plati si nici nu exista vreo perspectiva. Evident, marii cistigatori sint Voiculescu si Pro Tv, ambele trusturi fiind extrem de favorabile cu Puterea.
4. Exact cind poporul era ocupat cu mititeii, zilele libere si can-can-urile de tip Prigoana-Bahmuteanu, Curtea Constitutionala isi aduce aminte, dupa 3 ani, ca insulta si calomnia trebuiesc pedepsite cu puscaria, mai ales atunci cind vorbim de ziaristi. Ca Pilat din Pont, dupa 2 zile, Base ii indeamna pe ziaristi sa fie liberi si sa nu accepte reglementari din afara breslei, chiar de Ziua Internationala a Presei. De parca Base habar nu are ca Udrea si Ponta au cumparat ziaristi si trusturi de presa, de parca nici nu stie despre decizia CCR.
5. In plus, ca ziaristii sa inteleaga bine ce ii asteapta, Ponta & Base il propun din nou, pe Nitu Procuror General, respins initial de catre CSM. Ca sa nu mai vorbim de ceilalti capi ai Justitiei, toti alesi pe sprinceana. Doar Daniel Morar ii incurca si l-au exilat la CCR.
In concluzie, echipa Ponta-Udrea-Base a umblat intii la finantarea presei care nu era a lor, apoi la intimidarea ziaristilor liberi, carora li s-au aratat gratiile puscariei si lipsa oricarei sperante in fata noii inJustitii!!! Curat murdar, Coane Traienica!
Sa fiti iubiti! Cit mai e voie…
P.S.
De 8 mai, ziua PCR si ziua premierului Ponta, baietii destepti si-au asternut LINISTEA! Ups, deja am comis o calomnie, o sa fac puscarie… Sper ca nu toti romanii se vor gindi la Superman Ponta care a salvat mititeii de „cotropitorii” de la Bruxelles sau la motocicletele pe care le va confisca Haiducul Copylot. Doamne ajuta!
Radule, acum nu mai e nimeni bun?
Mie Udrea mi se parea buuna rau de tot, dar daca tu spui ca nu e eu ar trebui sa te cred pe cuvant, mie nu-mi prea sta in fire sa cred orice indiferent despre cine e vorba, dar nu Udrea e importanta in ecuatie ci Base care probabil iar te-a suparat cu ceva.
Georgiana, La multi ani !
iti multumesc
situatia de acum din Romania imi aminteste de perioada de dianintea venirii bolsevicilor
si unii oameni de acum, imi amintesc de unii de atunci
si cuvintele lor, si seriozitatea lor, si determinarea lor, si dorinta lor de a afirma ca pot risca orice pentru principiu … cand ceilalti stiu asta si tocmai asta vor face, vor incalca principiul, lasandu-i pe acestia sa se sacrifice, culmea, benevol, pe teoria lui fiat justitia, pereat mundus
dragilor, cu principiul se lupta unde principiile mai inseamna ceva … si stau si ma uit la marele tsunami al indiferentei la toate aceste principii, val ce vine, ce se vede, zi dupa zi mai mare … si ma uit la ei ce seriosi despica firul in patru, cu valul frematand mult deasupra capetelor lor
exact ca atunci, inainte de bolsevici
m-am dus in acea perioada , deoarece s-a intamplat ceva similar doar atunci.
ca si atunci, si acum au venit unii care, cu sprijinul acestei majoritatii, cea vaduvita de cele cateva milioane (4-5) de varfuri plecate, au spus ca NEGRUL este ALB.
democratii si liberii au ras, initial. au fost ingrijorati mai apoi, s-au revoltat mai apoi, ei, si ?
UMPLU blogurile cu revolta lor, iar negrul devine, zi dupa zi, prin vot majoritar si, in curand, prin lege – alb.
exact ca aunci, deoarece doar atunci au mai fost pe aceeasi scena aceste doua personaje, umbland liber si nu programat/constrans, ca mai apoi: democrat/liberii si majoritarii de acest fel, cu nivel scazut.
Acest nivel permite ce se intampla acum si de acest nivel ar trebui sa fim speriati.
Fara votul celor plecati, Romania nu mai va avea sanse destui ani de acum inainte, chiar daca se schimba orientarile liderilor, politice, ma refer. Daca isi pastreaza naravul furatului de acest fel, apropiat de jaf … va fi la fel.
In aceasta perioada, oricine nu se zbate sa gaseasca posibilitatea ca cei plecati sa poata vota, semnificativ vota, nu circul de astazi, pe mine nu ma intereseaza, ca si formatiune politica.
Deoarece dovedeste ca a ingrosat randul celor ce au inteles ca democratia permite sa controlezi popoare prin incurajarea prostiei si a lipsei de valori, pana la pragul in care poti sa spui Negru la Alb … si sa iti si iasa.
Dl. Cristian,
Se pot face multe … din vorbe.
Pentru o analiza corecta e nevoie de o oarecare detasare insa. Si da, mai ales de … principii.
Nu doar de principii, e adevarat, ci si de intelepciune politica. Adica de acea componenta care iti impune sa faci anumite compromisuri, necesare pentru a te apropia de obiectivele fundamentale.
Pur si simplu, procesele la nivel social au cadenta lor. O invernsunare disproportionata inainte de vremea potrivita, poate naste … monstri.
Doar asa de dragul discutiei, sa presupunem ca prin votul „de afara” castigau cei pe care ai pariat si tu.
Asta inseamna ca Blaga, Udrea, MRU, Neamtu, Videanu si … compania, pe care si voi i-ati terfelit (pe buna dreptate) in ultimile luni, s-ar fi transformat in niste ingeri puri si destoinici ai conducerii luminate!?
Sunt de acord cu tine ca situatia de acum are pericolul ei. Dezechilibrul de putere este foarte mare. Nu o spun de complezenta, chiar cred in asta.
Vina insa, nu o pot arunca in carca celor care au castigat aceasta majoritate. In definitiv a fost vorba de cele mai curate alegeri din istoria postdecembrista.
Spre cinstea lor, pana acum, nu au scapat [inca] fraul decentei. Dar, pericolul este mare sa o faca. Si in tabara USL exista uscaturi si structuri de uscaturi foarte periculoase. Si puternice.
Eu sunt mai ingrijorat de perioada imediat urmatoare. Daca opozitia nu isi va gasi o articulare credibila, se pot intampla cele mai mari derapaje.
Daca teoria mea va functiona si acum, momentul crucial mult mai vizibil, va fi in a doua parte a lunii iulie a.c.
Din pacate, in primul rand pentru „voi”, factorul care impiedica o coagulare a opozitiei este chiar omul pe care voi il percepeti ca „arhanghelul democratiei”. El are inca impresia ca se poate juca de-a „Dumnezeu pe pamant”.
Dar aici incepe o alta poveste, mult mai … lunga.
Salut
Doar de dragul discutiei, Chinezu’. Este greu sa iti raspund cumva, acum, cand raul a fost facut.
Ma intrebi ce ar fi fost daca cele 4-5 milioane ar fi votat. Acum poate nimic, si eu sunt obosit de acei pedelei. Dar ar fi insemnat mult, daca ar fi votat mai demult. Poate nu ar fi fost plecati, atat de multi, de votau mai demult si de votul lor era primit de cine trebuia.
De prin 1990, din ianuarie, hai februarie 🙂
Nu, Romania este doar un exemplu de control prin incurajarea indobitocirii. Procesul se autoalimenteaza, e greu de gasit remediu, de acum.
Ce ma amuza … ce ma amuza, Chinezu’, este nonsalanta celor ce au glagorie si forta, in real zic, si care ignora valul ce va veni.
Sau poate nu il ignora, ci doar tac … si se pregatesc. Sper asta.
Cat despre virtual, chit ca sunt oameni ce au de spus si in real, sau doar „smei” – personalitati dedublate, ce nu mai au „treaba” cu realul )))) 🙂 … e foarte putin probabil a mai putea interveni in ce urmeaza.
In fond poate nici nu e atat de rau ce urmeaza, hahahahahhahahahahahahahahhahahahaha, regula sa fie, hahahahahhahahahahahahahhaha, PREDICTIBILITATE sa fie … scuze ca am ras asa tare 🙂
Bahmuterie de dreapta
Un proiect politic se-nfiripă de regulă, în jurul unui personaj. A unei imagini. Bine concepută şi minuţios construită, imaginea e calea spre lauri. Aşa e-n toată lumea. Personajul poate fi dublat de un individ execrabil dar dacă-şi joacă rolul cu talent, adică în conformitate cu imaginea din proiect, convinge. Convinge chiar şi când faptele lui vin în contradicţie cu discursul public. Din momentul în care imaginea “pozitivată profesionist” a personajului intră în percepţia -deformată- a publicului, a evidenţia discrepanţa între vorbe şi fapte nu mai are mare efect. La fel e şi reversul medaliei. Un proiect denigrator minuţios conceput şi profesionist aplicat poate face praf orice imagine. Şi, implicit, orice om. Personajul poate fi al unui ins remarcabil dar -odată imaginea malformată pusă-n circulaţie- e greu să reziste. Există şi excepţii care confirmă regula. În fine, există şi oameni, o minoritate- evident, pentru care discursul fără fapte nu contează, oricât ar fi de abil. E vorba de cei sensibili la contradicţii, la nuanţe, la factorii perturbatori din mediul politic şi social, de cei care nu sunt manipulabili şi nici contaminaţi de gândire politicianistă.
Președintele Forței Civice a declarat în cadrul emisiunii „Sub semnul întrebării” din 8 mai, că dacă dreapta nu se va uni pentru a crea o forță puternică pentru câștigarea alegerilor în 2016 USL-ul va prăbuși cu succes țara. O afirmaţie responsabilă- s-ar zice, pe măsura politicianului MRU -2011, promovat de preşedinte ca premier în locul d-lui Boc. Cu o imagine excelentă pe care- dacă n-a reuşit USL să i-o dărâme, şi-a făcut-o zob el însuşi, cu ai lui, pe când escalada parlamentarele şi mai ales, după. Tot MRU, în aceeaşi emisiune: „În acest moment există un vacarm și nu un cor al dreptei. Dacă rămânem divorțați, cu vanități, 2016 nu va însemna nimic pentru noi. Sunt oameni politici care înțeleg că 2014 este esențial în câștigarea partidului politic pentru 2016 și alții care spun că nu au nevoie de 2014, dezinteresați, care se gândesc că vor ajunge în 2016 pe alte căi.”
Dar spre cine ţinteşte acum MRU reclamând divorţul politic, de data asta cu forţă civică? …Cum spuneam mai sus, unora nu le-au scăpat atacurile, directe ori prin interpuşi, de luni de zile, pe care şi le-au administrat liderii- unul altuia, fără să se gândească câtuşi de puţin la efectul lor asupra unităţii şi viitorului dreptei. Atacurile la Băsescu, în special. Nu şi invers! Preşedintele nici măcar nu le-a răspuns. N-a aruncat cu săgeţi nici în MRU, nici în Neamţu. Pe de altă parte, Băsescu, da, e singurul care a divorţat de PDL, în direct, după congresul lui Blaga! Singurul care a spus deschis de ce nu mai e posibilă relaţia. Moment în care, încetând să mai joace, ca altă dată, rolul opoziţiei în locul lor, toate şandramalele politice i-au devenit brusc potrivnice. USL+ FC+ NR contra Băsescu. Asta ar fi opoziţia! Unică…
…Totuşi, ce nu se poate reface când vorbim de dragoste? …Dragoste de ţară? Când există tigăi politice nerăbdătoare, gata de pus la foc pentru apropiatul ospăţ al prezidenţialelor? E clar că e nevoie de reîntregire. Dar cum să mai crezi în asta?
Nora Damian
http://noradamian.wordpress.com/2013/05/09/bahmutarie-de-dreapta/
Foarte bun materialul scris. Am discutat cu persoane care au votat USL-ul, sunt total dezamagiti de toti politicienii din orice formatiune de orice culoare politica ar fi.
Au de ce si pentru ce !
Prima data Radu Moraru a atacat-o pe Udrea inainte de alegerile locale din 2012, asa, ca sa ajute la alegeri.
Cea mai puternica expresie a unui om care nu gandeste si a altui om care prea gandeste este: -toti politicienii sunt la fel!
Dan Diaconescu a fost atacat de Moraru, ca si Udrea, ca televiziunea lui e pe banii lui Vantu.
Rezultatul, OTVeul distrus si aproape toate emisiunile trecute la cea mai libera televiziune.
😉 😉
Mda….așa-i cind penticostalii de aiurea ,se baga in politica…. 😀 😀
Nasule, si la ce i-a servit Elenei Udrea intreaga colectie de ziare si televiziuni???
ca la Ponta mai inteleg, sta in fruntea guvernului 25%
Poate ar fi ajutat-o mai mult daca ar fi devenit si ea actionara…
Inteleg frustrarea…Unii s-au simtit tradati cand Tiranul a batut palma cu copylotul, altii dezamagiti de suceala celor in care si-au pus toate sperantele…ca de partea financiara nu mai amintesc.
Sa fii iubit!
Observ ca de cand cu acest articol.. mai nou e Nasule 😉 🙂
Weekend placut!! 🙂
D-le Radu Moraru(in legatura cu emisiunea de ieri) mie imi plac si panselutele si muscatele ca sint frumoase ,greu de ales :)si totusi pot decide daca vreau sa aiba si miros ,etc . 😆
Sa vedem ce mai scrie d-nul Mircea Marian
http://insidestory.ro/coabitarea-cu-ponta-il-va-trimite-pe-basescu-intr-o-trista-pensionare/
VOM TRAI SI VOM VEDEA ,ACUM SE VEDE -LINISTE .SSS SA NU-I DERANJAM !!
http://m.hotnews.ro/stire/14778774
D-le Radu Moraru ,raspunsul dvs . este aici intr-o zi de 16 aprilie 2013 🙂
Raspund si prietenilor BlogOne, NASUL TV va tine intotdeauna cu ROMANII si ROMANIA iar in particular…doar cu acei OAMENI care se ridica la acest standard.
Apropo.. asta stiam demult !! 😀
Multumim ,noi romanii!!
Bravo,Dana! (y)
Nasule, aici este locul convocatorului! nu pitit printre reclame…as fi curioasa cati actionari au luat la cunostinta ca maine se va desfasura Adunarea Generala a Actionarilor „Nasul, prietenii…”?
CONVOCATOR A.G.A
S.C. NAŞUL, PRIETENII DE PRETUTINDENI ŞI ASOCIAŢII S.A.
România, Mun. Bucureşti, Sector 2, str. Paleologu, nr.2,
et.2, ap. 10, Camera Nr. 10.
Cod Unic de Inregistrare 30151536
Nr. de ordine in registrul comertului: J40/5102/04.05.2012
CONVOCATOR
Consiliul de Administratie al S.C. NAŞUL, PRIETENII DE PRETUTINDENI ŞI ASOCIAŢII S.A. înmatriculată sub nr. J 40/5102/2012 avand C.U.I. 30151536, intrunit in sedinta sa din data de 07.05.2012, in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 forma republicata si modificata si ale Actului Constitutiv al Societatii, convoaca in data de 11.05.2013 ora 12.00 la adresa din Bucuresti, Calea Victoriei nr. 21-23 etaj 1, Sector 3, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii, cu urmatoarea Ordine de zi:
Prezentarea, dezbaterea si aprobarea situatiilor financiare pentru exercitiul financiar 01.01.2012-31.12.2012.
Prezentarea Raportului de Activitate al Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 01.01.2012-31.12.2012.
Aprobarea descarcarii de gestiune a Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 01.01.2012-31.12.2012 in baza raportului prezentat.
Aprobarea Bugetului de venituri şi cheltuieli pentru exerciţiul financiar 01.01.2013–31.12.2013.
Aprobarea aportului in natura a S.C. FIRE BREAKING NEWS S.R.L. , in limitele prospectului de emisiune;
Stabilirea administratorului societatii comerciale FIRE BREAKING NEWS S.R.L.
Stabilirea raspunderii editoriale a realizatorilor si moderatorilor postului de televiziune “Nasul TV” pentru continutul editorial al emisiunilor difuzate si articolelor postate.
Diverse
Adunarea se convoacă pentru toti actionarii inregistrati in Registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 11.05.2013.
Documentele şi informaţiile referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi vor putea fi consultate începând cu data de 20.04.2013 la sediul de pe Calea Victorie, nr. 21-23, Sector 3, Bucuresti.
Formularul de procură specială pentru reprezentarea în Adunarea Constitutiva se va putea obţine de la sediul societăţii, procurile speciale în original si instructiunile de vot urmând a fi depuse la societate înainte de adunare.
În cazul neîntrunirii cvorumului necesar la prima convocare, următoarea Adunare Generală se convoacă pentru data de 05.05.2013 în acelaşi loc şi la aceeaşi oră.
Data de 05.05.2013 este gresita!!!
mda, multi citesc, putini pricep…
Oriana, imi pare rau ca nu ne-am intalnit azi, mi-ar fi placut. Eu de ziua mea am aflat cateva surprize cadou si vesti zic eu bune. Sa aveti soare in suflet
ps: cvorumul a fost un pic peste 95%. Asta pentru carcotasi. Iar stirile de acolo le veti afla cand Radu Moraru le va vorbi. Pana atunci eu le voi savura cu mare incantare
din ciclul se poate si la altii
http://www.ziare.com/muzica/cantareti/eros-ramazzotti-la-budapesta-buna-seara-bucuresti-1234453
in spatele zambetelor pentru ce au venit de fapt?
Cum se face ca nu l-au mai chemat pe pres. Basescu la locul obisnuit de intalnire?
http://www.gandul.info/stiri/vizita-istorica-doi-dintre-cei-mai-puternici-oameni-ai-planetei-langa-bucuresti-10869587?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+gandul%2FMJcu+%28Gandul%29
Un lucru de discutat. Oare chiar avem nevoie de asa ceva? Ce tara de nimic am ajuns…putem spune ca vom fi „prostituata Europei” 🙁
http://corneliuturianu.blogspot.ro/2013/05/prostitutia-in-integrum.html
buba, buba, unde este buba?
buba este aici: eu pot sa conduc aceasta societate, folosind o majoritate. ca sa o folosesc mai bine, pe aceasta majoritate zic, o vreau cat mai proasta.
minoritatea mai desteapta ori va pleca ori se va mai prosti, oricum va ramane minoritate tot mai minora.
hi hi , ma amuza o vorba de dimineata, visavis de prime si romani:
– mi-a taiat-o …
– ti-a taiat-o si tie ? aaa, ce bine, suntem chit!
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) 🙂
hi!hi! (y) bine ochit si puctat Cristian 777 😉
erata;’ punctat’
Intr-un articol sau comentariu trebuie sa existe o analiza(care are la baza LOGICA) a unui eveniment sau sir de evenimente REALE.
In acest comentariu sau articol al Dl. Radu Moraru, observ o insiruire de „LOGICI”(mai precis deductia logica) rezidate din acel sir de „evenimente”.
La sfarsitul comentariului ar fi trebuit ca logica mea sa cupleze cu aceasta deductie logica insa in loc de aceasta ma confrunt iar cu un „conflict de intelesuri” din cauza ca aceasta lovitura de stat era indreptata nu impotriva DREPTEI care capitulase prin tradarile in masa la caderea guvernului MRU, ci impotriva PRESEDINTELUI BASESCU, care acum prin deductia logica a dv. mi-l scoateti ca partas al acestei lovituri de stat.
Deci o intrebare simpla de reglare a unei „pozitii logice” se impune si anume cum poate un om sa participe la o lovitura de stat cand ea este conceputa tocmai impotriva lui???….cum poate sa fie BASE vinovat de propia lui „lovitura de stat”???….ori era victima acestei lovituri, ori este co-autor al acestei „reusite”???
Acum o sa dau un pont pentru cine vrea sa fie sau ii place INTELIGENTA si anume ca manipularea unei minti se poate face doar la nivel EMOTIONAL nu si cel RATIONAL,adica cu alte cuvinte poti sa-i manipulezi emotiile nu si LOGICA sau RATIUNEA cu conditia ca emotia sa fie de aceeasi INTENSITATE sau in raport cu RATIONAMENTUL….un om usor de manipulat este cel care nu-si poate stapani EMOTIILE in momentul cand tre sa GANDEASCA(RATIONEZE),pe cand cel care are stapanire de sine se v-a confrunta intotdeauna cu un „conflict de logica” tocmai fiindca nu poate fi manipulat.
logica o gasesti in scrierile de tip Sun Tzu – arta razboiului si similare. Cand esti puternic te arati slab, cand esti slab te arati puternic, cand vrei sa controlezi adversarul te apropii de el ca fiind cel mai bun prieten, ii citesti scrierile, ii vizitezi prietenii. Romanul spune ca te faci frate cu dracul pana treci puntea. Acum vine intrebarea de fond: Ce anume este puntea?
Georgiana,adevarul se regaseste in lucrurile simple si implicit intr-un RATIONAMENT simplu. Daca rationamentul se „complica” atunci sigur nu dai de ADEVAR,deci puntea este doar LEGATURA pe care ai creat-o impreuna cu „dusmanul” si in cazul de fata ea reprezinta INTERESUL COMUN rezultat din negociere/mediere.
Claudiu
Este corect rationamentul..uneori mi se pare ca visez cind trebuie sa admit ca asa ceva este scris chiar de RM..
Mark,eu nu mai „visez” demult,deci nici asteptari pe acest palier nu am….si prin urmare nu mai sustin decat pe cei care au o gandire bazata pe aceleasi PERCEPTII ca ale mele…..base este cel care nu m-a dezamagit nici chiar acum fiindca nu intervine acel conflict de logica intre gandirea lui si a mea.
Pacat ca pe DL. RADU MORARU nu-l mai regasesc in aceeasi logica fiindca pe de-o parte il inteleg,in sensul ca banul lui e la mijloc si orice se termina cu bani pe lumea asta, dar pe de-alta parte ar putea fi mai diplomatic cand abordeaza un sens tabu,asa cum este pe acest site si anume sensul de PRO BASESCU,fiindca oamenii de pe acest site nu sunt naivi si nici mari erori in rationament nu au.
Subscriu Claudiu. Doar cei care nu ne-au dezamagit trebuie sustinuti. Basescu a fost singurul politician care nu m-a dezamagit pana acum. MRU m-a dezamagit o singura data insa consider ca ar trebui sa i se acorde tot sprijinul in acest moment. Politicienilor le oferi sustinerea pentru actiunile lor care sunt in concordanta cu asteptarile tale; nu pentru ca ne plac sau nu cum arata sau pentru vestimentatia afisata. Referitor la notiunea de fan al cuiva : pe undeva sunt contra acestui mod de exprimare al sustinerii, poate sunt defecta insa niciodata nu am reusit sa idolatrizez pe cineva; respect si imi plac anumite persoane pentru actiunile lor dar aceasta nu inseamna ca sunt de acord cu tot ceea ce fac acele persoane. Cand actiunile unor persoane sunt in concordanta cu asteptarile mele normal ca apreciez acele persoane. Cand Radu Moraru lupta impotriva sistemului, impotriva USL si il sustinea pe Basescu era normal sa fiu de acord cu Radu Moraru. Acum din pacate nu mai pot fi de acord.
Dmitri Rogozin ieri, la Tiraspol:
„Sunt convins ca Moldova va avea un viitor frumos doar daca se va integra in Uniunea Euroasiatica si credeti-ma ca asa si va fi”
la cat ne-am chinuit noi sa ii aducem in Europa, si la cat de nepriceputi suntem noi sa ramanem in Europa, parca vad ca ne duc ei in Asia )))))) 🙂
nu ca ar fi prea rau , hahahahhahahahahahahhaha, i-auzi la Putin, cica Uniunea Eurasia s-ar baza pe “cele mai bune din valorile Uniunii Sovietice”
am pus-o !
Domnul Rogozin , ca orice politician care se respecta, vorbeste ceea ce i se spune sa spuna. Pana la urma daca stam stramb si judecam drept cu intrarea Rusiei in Europa se formeaza Eurasia. Restul detaliilor se pot deduce din carti scrise de Volkoff, J. Perkins, sau putem sa visam sf-urile lui P. Corutz si sa credem ca „rusii s-au schimbat”
citeam ce scriu oamenii mai sus
am citit pe Northof60 si i-am dat dreptate:
„Mai bine de 5 milioane de romani au parasit definitiv Romania in ultimii 20 de ani emigrand cu acte in regula. Stii cine au fost aceia? Au fost oameni care au fost profund dezamagiti de calitatea morala a majoritatii conationalilor. Pentur ca democratia are si parti proaste: te supui majoritatii. Si daca majoritatea hotaraste ca este bine sa traim in rahat, pentru ca este manipulata si nu are minte suficienta sa gandeasca limpede, atunci vom trai in rahat indiferent ca unii, putini ce-i drept nu sunt de acord.
Da, trebuie sa recunosc ca Romania este sub o anumita forma, o tara ocupata. Ocupata de ignoranta, delasare, nesimtire, marsavism, snobism si imbecilitate. Asta este armata de ocupatie invizibila pe care o cautati cu totii. Este in NOI! Si contra-arma se numeste CIVILIZATIE.”
cunosc destui dintre cei plecati si stiu ca multi gandesc asa, mai ales dintre cei din Canada si State.
Riki, ” SUNT ROMANCA SI IMI ESTE RUSINE … PENTRU LIPSA DE ACTIUNE, PT. FAPTUL CA STAU NUMAI CU OCHII LA TELEVIZOR SI ASTEPT SA SE INTIMPLE O MINUNE.”
Riki, „Sa nu mai spuneti ca romanii sunt saraci, mor de foame si nu au nimic in buzunar, POVESTI. Romanilor le merge foarte, foarte bine, daca nu ar fi asa, ar fi pe strada, ar intoarce cu susul in jos toata clasa politica, ar fi mindri si s-ar lepada de specimene ca Antonescu, Ponta si gasca.”
Gogu „Deci,draga riki,de pus punem capul pe perna,dar nu dormim linistiti,noi astia,romanii din Romania!”
v-as spune ca multi dintre romanii ce nu au plecat, poate chiar intr-o majoritate reala … vor rezista cu 400 euro salariul mediu (plus ce mai „pica”) … sa calculez … vreo 10.475 de ani
au rezistat si cu 50 pe luna, atatia ani. cu 400 atat mi-a dat … 10.475, plus minus 1,01%
asa ca, Riki, nu te mai uita la televizor asteptand altceva, ca nu ai ce, din acest punct de vedere
CRIZA ? ADEVARUL ?
NU AI LOC DE MASINI PE DRUMURILE ROMANIEI, la benzina 1,35 euro/litru
stai cu orele in trafic, in toate orasele Romaniei, la benzina 1,35 euro/litru
umbla nenumarate limuzine, cu un consum peste 15, la benzina 1,35 euro/litru.
IO AM VAZUT CRIZA. la sarbi, dupa razboi. numai masinute mici, consum mic, rare si foarte rare. Lumini stinse si preturi mici si oameni rari.
ma uitam la Mamaia, la ce preturi, ce servicii si ce aglomeratie era
pai daca era criza … lua omul cortul la spinare, manca peste de la cherhana, braga de la machedoni, covrigi tot de la ei, pepenele de la taran si piersicile din zona … adica manca sanatos si ii facea si pe hotelieri, vanzatori, etc… cu tot cu mazare, sa vina la realitate cu preturile/servicii
Exact @cristian, nu este criza. Presa vehiculeaza criza pe post de bau-bau care sperie. Diaspora stie ca in Romania se moare de foame. Da poti sa spui ca se moare de foame deoarece 80% dintre romani nu au bani pentru a achizitiona toate produsele carora li se face reclama la greu; nu mai spun ca nu exista bani pentru tigaia Dry-Cooker sau alte minuni de scule destepte. Ma uit si in lume: in plina „criza” pitzipoancele dau mii de euro sa-si faca operatii sa semene cu papusa Barbie. Fratilor criza este morala nu materiala.
Buna Cristian!
Nu ne-am mai auzit de mult, itzi dau perfecta dreptate in toate! (y)
Numai bine si weekend placut!
D-nule Radu Moraru am urmarit emisiunea dvs . exact ce aveam nevoie de o sexi politicianca ,asa ca parca nu era fauna destul de colorata .
IAR FANII ,CARE URMARESC EMISIUNILE (DESIGUR )NU PUN FEL DE FEL DE INTREBARI UNDE ASTEAPTA RASPUNS ,DEOARECE DUMNEALUI EXPLICA TOT IN TIMPUL EMISIUNILOR -ESTE SUFICIENT SA-L URMARIM ,IN CAZ CONTRAR NU SUNTEM FANI CI DOAR SUSTINATORII PRESEDINTELUI-DE UNDE SE EXPLICA TOTUL .
„Adeptii” ,pritre adepti suntem si noi fanii care ii suntem alaturi ziaristului Radu Moraru acum si televiziunii ptr care s-a luptat mai ales de catre dumnealui si echipa dumnealui ,ma bucur ca am putut contribui !De ce ..ptr tot ce face si a facut si nu a dezamagit(dpmdv) ?!Si ptr. Romania si presa Libera .
Hai Romania !!
In urma si D-nul Presedinte Basecu era altul ,acum este noul D-nul Basecu -sa vedem ce face viitorul D-nul Basescu.
buna idee, sa vedem ce va face in continuare domnul Presedinte, politicienii, asasinii economici
Raspunsul *superinteligent* pe care mi l-ai dat la 13:13 m-a facut sa te cunosc, fara a te cunoaste.
Buna Dana 🙂 ai mare dreptate, parca avem un nou Base ….
Se vorbeste de faramitarea dreptei…pai cine a pus punctul pe „i”? A inceput PDL cu orgoliile lor si a terminata Base cu infintarea Miscarii Populare. Pe mine m-a dezamagit presedintele, tocmai prin infintarea MP, astfel ca eu nu mai sunt o sustinatoare infocata a lui. Daca ar fi infiintat MP dupa plecarea lui de la presedentie, vedeam cu totul altfel comportamentul lui….din pacate am ajuns la concluzia ca lupta pt „tron” o doreste in continuare de partea lui si nu sustine pe cei care l-au sustinut in campanie.
Daca nu ar fi existat politicieni de dreapta de calitate, asi fi inteles, dar sunt MRU, Monica Macovei, Baconschi, Preda, Boc, Pavelescu etc. ce merita sustinuti. Nu, domnul Basescu vrea politicieni formati de el, iesiti din viitorul lui partid MP.
In concluzie, ceea ce spune domnul Radu Moraru, ma pune pe ganduri si incep sa-i dau dreptate. Sunt dezamagita, dar sper intr-o minune. Minunea cred ca va veni doar de la Forta Civica, pacat ca prea multi sunt „gelosi” pe prestatia, impecabila, de politician, al lui MRU. Ne mai trebuie ceva zeci de ani de „cursuri” de educatie civica pentru a intelege ceea ce inseamna un adevarat politician. Momentan ii apreciem pe cei cu gura mare si cu dosare penale.
Acum va trebui sa vorbim cu grija, sa nu cumva sa deranjam pe cineva, ca ne trezim cu dosar penal si ani de inchisoare, pentru calomnie sau injurii inchipuite. Adio libertate de exprimare, mai ales ca limba romana si legile sunt atat de interpretabile, incat iti trebuie luni de explicatii sa demonstrezi ce ai vrut sa spui cu adevarat, ca nu ai jignit sau ca nu ai calomniat.
Trist dar adevarat!
Multumesc Lorelay ! Mi-ai luminat partial, mi-ai indreptat privirea in directia omisa de mine: PDL-Blaga.Ei sunt primii ofuscati pe presedinte, ei sunt acea mareata forta de dreapta care fara presedintele Basescu nu sunt in stare de NIMIC. Scuze, ma insel, sunt in stare sa muste mana celui ce le-a dat sa manance. Josnic !
Mai faci draga Lorelay o afirmatie: *Daca nu ar fi existat politicieni de dreapta de calitate, asi fi inteles, dar sunt*
La aceasta afirmatie, iti raspund cu ce a declarat pe FB
…” Misu Jamie :
M-am saturat de povestea “sa faca Base”, indiferent despre ce e vorba (justitie, partid de dreapta, fundatii, fundulite, aliante, economie….). Astia, de-i vor locul in fruntea dreptei, sa mai faca, tata, si ei ceva. Pana una-alta, cele mai notabile fapte de arme ale lor au fost criticile la Base, nu la USL, ca despre propuneri constructive nici nu poate fi vorba. Unde va sunt, mah, ostile alea cu care sa protestati impotriva numirii lui Nitu, sau a orice?”
Si inca ceva.Mai faci o afirmatie curioasa:
*Acum va trebui sa vorbim cu grija, sa nu cumva sa deranjam pe cineva, ca ne trezim cu dosar penal si ani de inchisoare, pentru calomnie sau injurii inchipuite. Adio libertate de exprimare*
Simti neaparat nevoia sa injuri sau sa calomniezi pe cineva ? Daca ai pareri critice la adresa cuiva, nimeni nu te opreste sa ti le exprimi. Daca nu stii, ia dex-ul si citeste ca injuria si calomnia nu au nici in clin, nici in maneca vre-o legatura cu critica si revolta, atata timp cat sunt exprimate decent si nu ca la usa cortului.
corect! ai intuit ceva. Nu stiu daca comentul meu va trece, am simpatizat Nasul inca de cand avea BlogOne dar treptat ceva ciudat se intampla. Este adevarat ca e greu sa ramai pe piata fara sprijin. Poate se visa tv-unea lui Base dar asta nu a cerut nimic. Multi au plecat trantind si injurand presedintele daca acesta nu a raspuns cum trebuie asteptarilor tacute, apropourilor mai voalate sau nu. El nu a cerut nimic, nici de la justitie, nici de la mass media sa il apere de baietii „rai” Este o legatura in toate. Lovitura de stat din 2012, dar cu putin inainte, Hotnews prin Tapalaga incepe atacul la Basescu. La o intalnire on line cu cititorii C. Sima (patronul) zice ca s-au terminat banii si deci si democratia. Aflam dupa o sapt ca a fugit cu banii si Hotnews scade. Mai tarziu, inainte de alegeri, apar primele atacuri ale lui Blaga la Basescu, strategia editoriala a Evz se schimba, apar articole evidente Pro Blaga si ante Basescu (comentam acolo sub pseudo „aschie”). A inceput cenzura-e destul sa vezi ce se intampla la comentarii si cum sustinatorii Basescu s-au rarit. La anul vor fi alegerile la prezidentiale, USL are tv-unile lui si candidatul…Ponta (visul lui sa ajunga presedinte la 40 de ani, a se vedea pe net o inregistrare mai veche) dar „dreapta” are si ea nevoie de tv-uni mai ales ca singurii din PDL care au spus ca pot candida la presedintie sunt…Blaga 🙂 si Videanu. MRU incearca si el ceva cu tradatorii din PNL, adica cei care au votat sa-i cada guvernul acum il vor sustine la presedintie 🙂 Ce naivi! Apare MP care-i da peste cap pe toti si apar atacurile desi pare a fi singura autentica de dreapta si ceva nou neviciat de FSN este MP. singura fara televiziuni, ziare ci doar cu internetul. Iata unele amanunte interesante…si lupta cu Basescu este la inceput. Toti cei care au profitat de pozitia lui, toti cei care s-au agatat de vaporul lui care avea multi sustinatori care-i suflau in vele, iata ies la atac.
Aceasta va face noul Base:
Va castiga in primul rand TIMP pentru intarirea unui lider al dreptei care sa contracandideze cu succes stanga la prezidentiale. Avand “de partea sa” pe premier, nu obtine alte favoruri, decat ca a indepartat musca zgomotoasa penelisto-pecista care striga in permanenta Jos.
Pentru tara, veti vedea ca sub mandatul sau se va finaliza reforma justitiei, revizuirea Constitutiei si reorganizarea teritoriala. Toate acestea nu au fost posibile cand PDL (a se citi Blaga) era la putere, datorita animozitatilor din Partid, care s-au acutizat in ultima perioada de timp.
Eu nu cred.
Ati cules adepti, ati facut o televiziune care nu are in comun nici macar 10% cu emisiunile Nasul, urmarite cu sufletul la gura de o tara intreaga pana in urma cu doi ani. L-ati sustinut pe Basescu, i-ati sustinut politica acesta fiind unul dintre principalele motive pentru care adeptii v-au urmat si v-au sustinut la randul lor. De cateva luni ati schimbat ruta. Pare debusolare si daca nu o vedeam si la alti jurnalisti credeam ca e debusolare in goana dupa audienta. O recenta experienta cu o jurnalista de monden de pe FB (care in ultimul an s-a consacrat sustinerii lui Basescu iar in ultima luna, exact ca Dvs, domnule Radu Moraru a inceput sa arunce cu gunoaie verbale si scrise in acesta, in familia acestuia si in anturajul feminin politic) mi-a demonstrat ca de fapt tehnica este sa iti faci adepti si apoi sa le formezi opinia avand astfel posibilitatea sa ii conduci dupa bunul plac. Domnule Moraru ati fost un analist de elita si nu cred ca succesul televiziunii Dvs. poate sa fie asigurat pe principiul tabloidelor manipuland audienta pe principiul ca gloata e gata formata. Inchei cu regret specificand cu majuscule CA FOARTE MULTI DE PE ACEST BLOG V-AU URMAT DATORITA FAPTULUI CA IN URMA CU 1,5 ANI ERATI UN SUSTINATOR AL LUI BASESCU. Desi nu cred pana nu vad dovezile ca Elena Udrea a cmparat „televiziunile” va intreb doar atat: daca are televiziunile „pe mana” de ce nu il sustine pe Basescu astfel incat sa se inroseasca cablurile?
Buna intrebare ,poate ne raspunde d-na Udrea acestei intrebari.
Se intampla ceva ce inca nu inteleg. De la o vreme, din ce in ce mai multe publicatii si mai multi jurnalisti pe care-i urmaream cu atentie au intors foaia. Numai ieri, pe RL Radu Campean il defaima pe Basescu, Pe bloguri de dreapta a inceput defaimarea lui Basescu, Nasul TV a inceput defaimarea lui Basescu, Cristoiu, vulpoi batran, la EVZ face acelasi lucru dar mai voalat, Sabina Fati si altii la fel, ca la un semnal, au schimbat macazul.
Ce se intampla ? Pana nu se va gasi acel jurnalist integru care sa vina si sa ne spuna noua, prostilor, ce i-a apucat pe toti, ce li s-a intamplat de brusc s-au *luminat* si acum se leapada de tot ce-au sustinut inainte (ca tot romanul, au devenit *impartiali*), spun si eu ce ma taie mintea mintea mea cea proasta: lumina vine de la rasarit, iar banii jegosi tot de acolo.
raspunsul este in reactiile domnului presedinte
Care sunt reactiile Presedintelui ? Spune-ne si noua cateva, dar cu argumente, nu cu presupuneri sau cuvinte preluate de pe la latrine, poate reusesti sa ne luminezi si pe noi, cei cativa prosti ce am mai ramas pe aici.
nu ma cunosti si in plus nu sunt lumanare
Care ,care mai sunteti ,ca e prima data cand te citesc aici pe blog ,sau e doar nik-ul e nou ?? 😆
sau doar nik-ul este nou??
Care sunt reactiile atat de controversate ale presedintelui? Mie mi se par normale, in situatia in care are de luptat cu trio USL-majoritate de cca 70%, mai nou nu are o formatiune puternica care sa il sustina si mai nou cei din jurul lui au intors foaia iar presa atat asteapta ca sa-l balacareasca.
Sa ne amintim situatia din vara anului 2012: revocarea presedintilor celor doua camere ale Parlamentului, SUSPENDAREA presedintelui, o luna de cosmar in care vocile firave ale dreptei nu contracarau decat in mica masura lozincile Jos Basescu. O strategie de culise,numita BOICOT a fost singura salvare. Cifre eronate au permis tergiversarea repunerii in drept a presedintelui.
In tot acest timp, la Cotroceni, Crin Antonescu facea declaratii paranoice. Asa presedinte vreti?
Sa ne amintim mai mult, mergand 6 ani in urma. In aprilie 2007, la propunerea PNL, respectiv parteneri ai coalitiei guvernamentale, presedintele Basescu a fost suspendat. Ca replica PD a iesit de la Guvernare, iar PNL a pierdut aripa Stolojan, care a intemeiat PLD (acesta ulterior a fuzionat cu PD, rezultand PDL). Ca urmare a acestei scindari, PNL nu a avut succes atunci. Insa guvernul Tariceanu si-a facut de cap, inducand o falsa bunastare, datorita careia in prezent sufera majoritatea romanilor.
In 2012, era cat pe ce.. Totul a fost posibil datorita aliantei PNL cu PSD sprijinita indeaproape de antenele lui Voiculescu. Pe baza lectiei din 2007, PNL a actionat pe baza unui plan, mizand sa-l manipuleze pe Victor Ponta in vederea distrugerii institutiilor statului si instaurarii unei dictaturi a PNL. Daca suspendarea reusea acum l-am fi criticat pe Antonescu. O munca destul de grea avand in vedere ca individul nu prea face si nu prea zice multe.
Schema suspendarii nu a mers datorita sprijinul institutiilor europene si puteti sa radeti datorita faptului ca acest „carlan’ numit Victor Ponta nu vrea sa isi riste cariera politica astfel incat a decis sa colaboreze cu Presedintele.
Alegerea a facut-o Victor Ponta se vede clar ca se delimiteaza de PNL in fiecare zi cu fiecare actiune de „coabitare” cu Presedintele.
Ce castiga Basescu? Basescu castiga in primul rand TIMP pentru intarirea unui lider al dreptei care sa contracandideze cu succes stanga la prezidentiale. Avand „de partea sa” pe premier, nu obtine alte favoruri, decat ca a indepartat musca zgomotoasa penelisto-pecista care striga in permanenta Jos.
Sub mandatul sau veti vedea ca se va finaliza reforma justitiei, revizuirea Constitutiei si reorganizarea teritoriala. Toate acestea nu au fost posibile cand PDL era la putere, datorita animozitatilor din Partid, care s-au acutizat in ultima perioada de timp.
Toate actiunile lui Basescu sunt de bun simt bazata pe cifre statistice si pe o strategie clasica. Nu poti sa te lupti cu trei dusmani deodata. Daca acesti trei dusmani sunt reprezentati de USL, este firesc sa te aliezi cu unul (Ponta), sa-l indepartezi pe al doilea (antonescu) si sa-l calci in picioare pe al treilea (Voiculescu). Pacat ca cei care erau prieteni au inceput sa sufere de lipsa de animatie si incearca sa se incorporeze in al patrulea dusman.
Raspunsul este: draga, fara audienta si fani nu pot sa supravietuiesc. Daca oamenii il critica (fiindca nu inteleg) iar politica la noi e la nivelul celei din Poiana lui Iocan hai sa critic si eu sa nu-mi pierd audienta. E mai greu sa explici e mai usor sa confirmi.
NASULE
Ma dezamagesti profund
Erai sincer in emisiunile tale PRO Basescu?
Esti azi sincer ANTI BASESCU?
Ce maipot crede in tine?
Daca te dezici,ARGUMENTEAZA!
Sa priceapa tot prostul DE CE odata a fost de execelenta si mai apoi albie de porci?/
de ce prima oara ai fost alaturi si acum te dezici?
Cu subiect si predicat RM…Sa pricepem si noi,fanii tai…
…pentru cei care vor sa inteleaga explicit cine sint „satanistii” din articolul de mai sus, TREBUIE sa cititi neaparat: Traian Romanescu Marea Conspiratie Evreiasca (gasiti cartea pe internet in format „pdf”)…Veti intelege de unde au primit si Ponta / Naumovici bani pentru a controla presa din tara! Distrugerea Romaniei a inceput in 1990 (cu reprezentanti „satanisti”) si este in derulare si acum!
Draga Radu Moraru,
Nu-mi vine a crede ! In barca cui ai sarit ? Imi cer scuze pentru maniera abrupta de a te aborda, dar chiar nu te inteleg. Daca as crede macar 1% ca nu intelegi ce se intampla in viata politica din Romania ti-as acorda circumstante atenuante, dar cum convingerea mea despre inteligenta ta este alta, nu te iert deloc.
Sa le luam pe rand (n-am sa ma lungesc prea mult)
De ce te sperie asa de tare faptul ca insulta si calomnia vor fi aspru pedepsite ? Nu cred ca e cazul sa-ti spun definitiile acestora si din cate stim amandoi, critica nu este nici insulta, nici calomnie, deci ai liber la a critica si de a te revolta.
Apoi, ai dovezi concrete cand afirmi ca Ponta si Udrea, cu complicitatea lui Basescu au pus mana pe presa libera ? Cand afirmi ca *au pus mana pe presa libera* se subintelege ca presa a devenit in totalitate (cu o singura exceptie : Nasul tv) o presa mincinoasa si manipulativa. Asa sa fie oare ? Daca da, si ai informatii verificate in acest sens, pentru credibilitatea ta, frumos ar fi sa ni le prezinti si noua
In alta ordine de idei, ce te face sa crezi ca Presedintele a devenit complicele usl-ului si al lui Ponta ? Ce te face sa crezi ca este *expirat* si nu mai are nimic de spus in politica de dreapta la care, cu regret constat, ca pui din ce in ce mai vartos umarul pentru dezmembrarea ei ? As vrea sa stiu ce alternativa VIABILA de coagulare a dreptei ne propui in asa fel incat la alegeri sa reuseasca sa doboare colosul usl-ist?
Si inca o intrebare: ce ti-a facut Basescu de ai ajuns sa-i negi totul si sa-ti iei neincrederea drept scut de aparare ?
Stiu ca n-ai sa raspunzi la nici una din intrebari, stiu ca vei cenzura aparitia comentariului meu, asa ca ma abtin de a mai continua si cu alte intrebari si nedumeriri.
Inca odata scuze pentru impolitete, dar m-am razvratit prea tare constatand ca si unica televiziune libera cum se autointituleaza (si cum mi-a placut sa cred ca este)a devenit factor de dezbinare in unificarea dreptei romanesti. De ce ? Nu stiu, dar speculatii pot face si eu.
Aveti perfecta dreptate : se intampla ceva cu dl.Moraru si nu pricep ce! Si eu, ca si dvs., as fi curios sa aflu cum a cumparat dna Udrea, impreuna cu Ponta, presa din Romania si, mai mult, cum s-a bagat la joc si presedintele! Si mai sunt curios de ce calomnia si insulta i-au devenit dragi dlui Moraru! Sigur ca, cinstit vorbind, multi romani sunt dezamagiti de PDL, de dreapta faramitata si fara politicieni repectabili (cu exceptii, desigur), de Basescu (poate) dar nici eu nu vad de ce e bine sa dam in toti, sa ne plangem soarta trista in loc sa facem ceva, daca suntem in stare! Cainii s-au instalat tacticos la usa macelariei si nu dau vreun semn ca ar pleca de buna voie! Eu cred ca nu vor pleca nici daca primesc cate-un sut in dos! Acum trebuie construit, cu rabdare, cu intelegere, cu sprijin total! Sa nu uitam, totusi, ca presedintele este cel mai in masura sa coaguleze o dreapta adevarata. Macar pentru inceput, macar pana vor iesi la iveala acei oameni care se vor dovedi capabili sa goneasca haitele tolanite langa gramajoara de ciolane!
http://www.petitieonline.com/solicitare_adresata_presedintelui_de_a_nu_semna_numirea_lui_nitu
LA MULTI ANI ROMANIA, LA MULTI ANI FRATI ROMANI, INTR-O ZI DE 9 MAI STRAMOSII NOSTRII NE-AU CASTIGAT INDEPENDENTA!
PE 9 MAI PATRIA NOASTRA A DEVENIT INDEPENDENTA, asa ca avem dreptul sa ne bucuram!
Va multumim ROMANI EROI, ai vostri URMASI MANDRI, va IUBIM.
Cu respect si mandrie,
I.M.
🙂 LA MULTI ANI !!
http://adevaruldespredaci.ro/la-multi-ani-romani-astazi-sarbatorim-ziua-independetei/
E in ordine Dana! xxx 🙂
I.M. La multzi ani Romania!Recunostintza stramosilor nostri! xxx
Rodica si DANA, va multumesc frumos ca sunteti alaturi de mine si de alti cativa ROMANI, care se BUCURA INTAI CA SUNT ROMANI si apoi „europenii”.
Pe 9 Mai Romania trebie sa-si srbatoreasca INDEPENDENTA si apoi „apartenenta la UE”.
Inca o data LA MULTI ANI ROMANIA SI SA RAMAI INDEPENDENTA!
Cu respect,
I.M.
excelenta emisiunea. Multumesc Nasule
D-le Moraru, EI AU DREPTUL SA NE INSULTE, ca sunt stapanii nostri (tantalaii i-au votat),
dar noi (adica dv. ziaristii) nu avem VOIE, NOI SUNTEM SCLAVII LOR, EI SUNT STAPANII.
D-nule Radu Moraru -daca politicianul este inalt si se dovedeste atunci este inalt ,justitia sa functioneze ..asta e si sa le ridice si lor imunitatea ca prea isi fac de cap .
BALADA ELIBERARII
http://youtu.be/vsdZh6WBCKk
PETITIE ,SEMNAM CEVA ,NE AUDE CINEVA???
sant cu totul de acord cu tine
(y) total de acord cu tine Dana !
nu va ajunge niciodata antonescu la cotroceni lovitura din 2012 se intoarce acum impotriva lui
in loc sa foloseasca metoda Rudan de investigare, noninvaziva si mult mult mai ieftina, Chevron …http://adevarul.ro/economie/business-international/afp-chevron-obtinut-permisele-cauta-gaze-sist-costinesti-vama-veche-1_518ba7bb053c7dd83f844d76/index.html
Metoda asta e o metoda paranormala? Dete rezultate la explorari dintr-astea, de gaze de sist? Ca nu stiu, de-aia intreb 🙂
Vad ca guvernul n-are acum nicio apasare sa aprobe. Cand guvernul MRU a picai si din acest motiv.
Buna Laura!
Suntem in tzara lui Papura Voda, guvernul MRU mergea extrem de bine,si nu s-au lasat baietzii pana cand nu i-au”taiat” capul! Bine regizat filmuletul gandit de mult 😉 🙁 spre rusinea Romaniei in fatza Europei,si a celor care inca mai gandesc sanatos si nu au creierele spalate.
Servus, Rodica!
Ma bucur sa te vad 😀
Cu alte cuvinte, penalii astia au dat legea ca sa sperie ziaristii liberi.
Dragilor, voi nici nu stiti ce bine v-au facut astia!
Ei cred ca va sperie?
Se insala amarnic pentru ca, in general, ziaristii care au ramas liberi pana acum sunt tocmai cei care au sange-n instalatie.
Penalilor astora le e frica de voi ca de dracul si s-au gandit cum sa faca sa va sperie.
Ei bine, n-au nimerit-o deloc pentru ca cel (cei) care vor fi inchisi pe baza acestei legi vor deveni si mai puternici, vor avea un cuvant si mai greu de spus in fata oamenilor.
Nu va fie teama, puteti sa-i trimiteti pe astia chiar la origini, si tot nu va vor aresta pentru ca daca o vor face… atunci sa te tii… ca nu mai au scapare, deveniti mult mai puternici decat sunteti acum!
Buna ziua si Hristos a inviat!
1. De acord. Dar de ce-l bagati pe Tiran in ecuatie? Nu el e cel mai hulit de toti astia cu presa lor? Nu-i el cel care a adunat toata ura din tara? Nu inteleg, atunci, cum e cu “privirea blanda”. Cam n-are ce face mai mult decat a facut. Si a cam facut vacarm toti anii astia (tot astia cu presa lor au zis ca nu-i liniste).
2. Asa e.
3. Nu ma pricep la mecanismul platilor facturilor din publicitate, dar am inteles ca, in privinta ordonantei de urgenta, UAPR a facut o sesizare la Comisia Europeana: http://www.mediafax.ro/cultura-media/uniunea-agentiilor-de-publicitate-va-sesiza-comisia-europeana-referitor-la-oug-legea-audiovizualului-10748710 si ca nici CNA nu e de acord cu ordonanta, cel putin pentru faptul ca modifica o lege organica si ca nu a fost realizata o dezbatere publica pe marginea ei. Sa vedem ce va iesi din toate astea.
4. Cele 2 (insulta si calomnia) au mai fost pedepsite cu puscaria. Si, cred eu, daca exista buna credinta, probabilitatea de a se ajunge acolo scade. Mai e, in plus, demna de luat in calcul si posibilitatea de a ataca la CEDO sentintele nedrepte.
5. Chestiunea cu Procurorul general si adjunctii lui e chiar groasa. Sa vedem ce va zice CSM-ul iar apoi Tiranul.
Iar cu linistea, ce sa zic? Nu mai zic, ca zise Georgiana mai sus.
Domnule Moraru,
Observ ca sunteti cam pesimist in ultima vreme. Nu-i bine, cauzeaza la sanatate 🙂 Cred ca niste glucide (a se citi ciocolata) ajuta. Din experienta vorbesc 😀
D-NA MONICA MACOVEI
http://www.facebook.com/pages/Monica-Macovei-Nu-ma-las-si-nu-va-las/131253600384765
He,heee,mama ce ma distrez…Acum niste ani buni un finantist de top imi spunea ca Romania subventioneaza dolarul american…M-am uitat la el sa vad daca nu era beat sau drogat – nu era.Ma gindeam totusi ca scriitor de sf-uri,gen Pavel Corut – canci,nu era. Discutia era prin ’94,secolul trecut.Mi s-a parut prea fantasmagoric sa mai spun cuiva despre discutia respectiva. Dar, iata, vine acum economistul Constantin Cojocaru la TVR (!) si certifica! Sintem cei mai tari de pe planeta mincati-as…si-am ajuns cei mai saraci!
http://www.badpolitics.ro/economistul-constantin-cojocaru-romania-a-taiat-pensii-si-salarii-si-s-a-imprumutat-la-fmi-pentru-ca-a-imprumutat-sua-cumparand-titluri-de-trezorerie-americane-si-a-alimentat-generos-conturile-firmel/
Despre loviturile de stat silentioase:
Am observat tacut pana acum o lovitura data unui alt domeniu decat in cel in care profesez, stomatologia(medicina dentara mai nou).
Nu e prima lovitura silentioasa pe care partidul o da acestei tari, as vrea sa cred ca este ultima situatie in care calca cu bocancii oamenii de pe aceste meleaguri.
In 90 stomatologia a devenit oaia neagra a medicinei, a trebuit sa se privatizeze, a mai ramas pe casa de asigurari cat sa se spuna ca este acolo. Veneau pacientii si se certau cu medicii ca sunt nerusinati cerand asemenea preturi crezand ca ne imbogatim de pe urma lor. Nimic mai fals. Prin 9o si ceva, invatamantul a inceput sa primeasca lovitura dupa lovitura. Tin minte copil fiind, cu ambii pariti „profesori”, cum au fost nevoiti sa sune la prieteni, rude sa ceara imprumut bani de paine si alte necesitati primare. Apoi tata a luat un al doilea job extrem de injositor dar platit suficient incat sa putem avea ce manca.Il vedeam diminata la 5 si seara la 1 noaptea daca stateam treaza. Si-a dorit intens sa uite comunismul si acea perioada din viata lui. Aceasta a fost din puntul meu de vedere lovitura silentioasa data invatamantului.
In timp, nu stiu exact cand s-a dat lovitura confectiilor. E greu sa gasesti haine din bumbac la un pret onorabil, bine tratate. Frecvent insa gasesti haine la pret de brand, vezi o firma din 2 litere, din inlocuitori. Firma respectiva, multinationala, a venit si la noi cu magazine, cu haine frumoase din avion, insa de aproape intra la categoria carpe de sters pe jos la preturi astronomice pentru aceasta functie. In alte tari sunt din materiale 100% naturale, frumoase, ingrijit tesute, etc.
A fost tot in perioada aceasta lovitura silentioasa data economiei cu totul. Au fost cumparate fabrici, uzine, sau chiar furate peste noapte, daramat totul nivelat. Daca nu au lasat sa creasca buruieni in stil ostentativ au crescut mall-uri.
Alta lovitura data agriculturii, las pe altii sa povesteasca aici.
Una peste alta, domeniu peste domeniu au crescut in forta loviturile pana au ajuns la fortele vizibile ale statului. Au confiscat parlamentul, aducand doar securisti din diverse agenturi pentru ca ceea ce s-a petrecut in strada in 89 acum sa se petreaca silentios in parlament, au pus niste marionete pe post de „ministri” care sa faca dezastru in jur.
Si din pacate, nu in ultimul rand, au lovit presa in stilul descris foarte corect de Radu Moraru mai sus.
Din afara asa cum vad eu presa, avand un amic, cunoscut prezentator de radio ce nu si-a primit salariul din august as avea urmatoarele remarci de facut.
In primul rand cred ca aceasta decizie este una gresita din partea partidului deoarece creaza MARTIRI, anuland astfel aspectul silentios al micarilor lor. De vazut in istorie, e plina, cat de important este sa nu ajungi la stadiul la care sa creezi unul, daramite o armata de martiri.
In al doilea rand, avand in vedere ceea ce am expus mai sus, sunt convinsa ca nu va dura mult pana cand presa libera si din pacate pentru ei cea mai putin libera va aduna unu cu unu si va rezulta doi. Acasa de luni de zile se roaga de rude si prieteni sa ii ajute cu mancare, lucruri de stricta necesitate, etc. Ceea ce a fost odata orgoliul personal, este in trecut. In puscarie ai 3 mese pe zi, suficient de bune incat sa nu conteze ca nu ai ales ce sa mananci, poti comunica, poti face investigatii multe pentru ca ai timp bereghet, rufele iti sunt spalate, esti obligat sa iti faci somnul de frumusete, sa te speli, cu sapun platit de la stat, ai vizite conjugale, etc. Asadar cati ziaristi vor ajunge la concluzia ca nu mai au nimic de pierdut si vor deveni cu adevarat jurnalisti de investigatie si isi vor aduce aminte de toate visele din facultate si pasiunile?
Cati vor considera ca e mai bine sa traiesti in puscarie decat cu rusinea de a mai imprumuta bani de aici sau de dincolo?????
Cati vor visa sa fie cunoscuti in Romania si la nivel mondial pentru ca sunt in puscarie din cauza unui cuvand vorbit. Dar „fir-ar sa fie l-am spus” si uite ma admira lumea si considera ca „sunt cineva”.
Eu cred ca domnii de la CCR nici nu stiu ce au facut cu aceasta decizie,spun si eu ceva ce a spus Papa.
In locul dansilor as face repede ceva pe tema, pana nu apar martirii.
Haideti domnilor din presa sa ne aducem aminte ca suntem un „popor gica contra” si sa luptam pentru ca asta este tot ce ne-a mai ramas. Asta este arma dacilor… lupta inteligenta
Altfel, sa continui povestea stomatologiei. Cu timpul multi au plecat in afara „la mai bine” sa lucreze. Acum la colegiu se inscriu din ce in ce mai multi medici straini ce vin sa lucreze la noi. Cum sunt ei fata de medicii nostri? Nu stiu. Doua categorii buni in tara lor sau saturati de tara lor. Avand in vedere ca si aceasta lovitura silentioasa de inlocuire a populatiei din tara gradinii maicii domnului cu „cea care trebuie” este in curs de desfasurare, ganditi-va ca doar daca dumneavostra renuntati, au altii loc unde sa vina. Vreti sa faca chinejii, magrebienii, africanii, congolezii presa in Romania?
Cu asta am incheiat minutele de plangere a existentei mele. Ma dus sa lupt cu facerea unor chiftelute din legume(da stiu tot un inlocuitor, dar intamplator sanatos)
ps: uite si o dedicatie pentru noi toti: Daniel Iancu – Patria. As vrea sa il vad lasat sa mai scoata albume. Pana acum am fost norocoasa cu dorintele mele. Nasul.tv creste cat alte televiziuni in 10 ani. Mi-e tare drag de voi, Nasilor. Curaj
PS iertare pentru greselile de ortografie, ma straduiesc dar sunt imposibila uneori
Ai dreptate, Georgiana. 🙂
a fost dorinta arzatoare a lui Antonescu sa stea si el la pupitrul presedintelui ……….
Buna ziua, tuturor.
Parerea mea este urmatoarea- COMUNISMUL N-A MURIT, fratilor, CI SI-A SCHIMBAT DOAR PALARIA, pentru ai PACALI pe cei MICI SI PROSTI, adica pe alegatori, respectiv pe noi.
In rest TACERE SI DURERE.
Sa aveti o zi frumoasa.
P.S. Acum nu mai avem nici Romania Libera si nici Europa Libera, asa ca trebuie sa „papam informatia lor”, daca o vrem (eu nu o vreau pentru ca daca nu mint nici nu accept sa fiu mintita)!
in ce-l priveste pe baselul – cred ca nu mai are incotro …
in ceea ce priveste presa – cred ca nu mai e loc
in ceea ce priveste tara – ea va merge taras-grapis, se va vinde ce e de vandut, cui trebuie vandut, oamenii vor ramane saraci – cum si-au au ales …
iar in ceea ce priveste pe pedelei, mai putin basescu si boc si cativa de langa ei – sa se aleaga praful de ei deoarece puteau sa nu fure si au facut-o.
astfel, FURAND, au devenit mai rai ca ceilalti si i-au OBLIGAT pe romani sa voteze cum au votat
Cris,in ce priveste prima fraza -nasol .. asta ce inseamna ca a fost invins ..asta numai in caz ca ar fi fost o incercare cinstita acolo in care noi o parte dintre romani am crezut ,nu mai cred in nimic decat in ce vad si mai mult in rezultat, iar prezentul nu suna deloc bine .
Uite aici ca se poate ,a fost odata in Romania …
http://youtu.be/BEpuA05VL_I
King Carol I (1866-1914), was the first king of Romania, leading the country to independence and prosperity. By 1914 Romania was pumping out millions of tons of oil, and grain, and it was more advanced than Russia, in the shape of democratic freedom, etc.
ionut,06/05/2013 09:31
Dragi romani,ganditi singuri!
Romania conteaza! Nu va lasati manipulate
..”manipulati ! ”
Da asa este, iar linistea nu este deloc buna in astfel de vremuri ,nu duce la nimic bun ptr.tara!!
Daca baselul spune ca a dus nava la ţarm… e nasol… pentru ca navele pe timp de furtuna nu trebuie sa stea la tarm ci in rada portului.
Uite asa, furtuna o sa dea cu nava de peretii docului de o sa o faca praf.
Un capitan de cursa lunga ar fi trebuit sa stie asta.
N-a avut de ales?
Intotdeauna exista solutii alternative.
Trebuie sa ai doar un pic de sange-n instalatie ca sa le aplici.
D-le R.Moraru acesta este motivul pentru care suntem alaturi de d-voastra, puneti suflet in ceea ce faceti.
Totusi nu uitati ca mai presus de orice istetime a unor persoane exista un ochi o mana ocrotitoare care spune STOP !
Da, acesta este chiar Dumnezeuzeu!
In viata asta lucrurile sunt schimbatoare, uneori este bine sa fie asa dar, ADEVARUL este unul singur, ramane in picioare indiferent de situatii, grele sau usoare.
Ramaneti pe baricada iar satisfactia multumirea sufleteasca va vor fi pe masura garantat.
Pe un om puternic situatiile dificile grele il fac mai puternic, mai rezistent, mai de calitate.
Cred ca nimic nu trebuie sa va inspaimante, oameni sunt cei care vor aceasta schimbare, tot oamenii pot sa faca o alta schimbare.
Cu toti, sa fim uniti, sa fim iubiti, iubirea sincera este divina, vesnica nu o poate starpi nimeni !
Pt. Radu Moraru,
Va felicit pt. radiografia corecta facuta in acest material postat astazi.
Sunt romanca si doare, insa politicienii romani reflecta poporul, sunt exact ce meritam. Nici mai mult, nici mai putin. Nu cred ca mai exista scapare. Nu exista natie mai parsiva, mai josnica, cu un caracter mai urat. Ce folos ca romanii sunt ospitalieri, cui foloseste, numai orgoliului nostru, ne gadila in mod placuta cind nu ne place sa ne uitam in oglinda, cui ii pasa ca Romania este din punct de vedere geografic o bogatie a Europei, cui foloseste? NIMANUI. Suntem patetici.
Sa nu mai spuneti ca romanii sunt saraci, mor de foame si nu au nimic in buzunar, POVESTI. Romaniilor le merge foarte, foarte bine, daca nu ar fi asa, ar fi pe strada, ar intoarce cu susul in jos toata clasa politica, ar fi mindri si s-ar lepada de specimen ca Antonescu, Ponta si gasca. Se intimpla asa ceva? Dimpotriva romanii merg la vot cu nasul pe sus si aleg ultimele gunoaie ale societatii si se mai si bat cu pumnul in piept. FRATI ROMANI, VOUA NU VA ESTE RUSINE? CUM PUTETI PUNE CAPUL PE PERNA SI DORMI LINISTIT?
SUNT ROMANINCA SI IMI ESTE RUSINE, SA IMI FIE SI MIE RUSINE PENTRU LIPSA DE ACTIUNE, PT. FAPTUL CA STAU NUMAI CU OCHII LA TELEVIZOR SI ASTEPT SA SE INTIMPLE O MINUNE.
Salut oameni ca si Radu Moraru, Robert Turcescu, Grigore Cartianu care au coloana vertebrala si lupta asa cum pot unde sunt incercind sa demaste murdariile, hotiile si marsaveniile acestor specimene care jecmanesc Romania si indobitocesc poporul.
Acest hoti la drumul mare si-au asternut bine culcusul pt zeci de ani de acum inainte, si-au asigurat generatiele urmatoare si POPORUL ROMAN ASISTA CU NESIMTIRE LA HOTIE, in consecinta POPORUL ROMAN ESTE PARTAS. Sa nu il mai gadilam si indulcim pe roman, sa nu ii mai tot spunem cit este el de frumos, genial, ospitalier,… APA DE PLOAIE. UN POPOR FARA COLOANA ESTE UN POPOR DE CARPE. SA NU NE MAI AMAGIM, sa ne vedem de vietiile noastre de nimic, IN ROMANIA ESTE FOARTE BINE!
MULTUMIM PENTRU CA SUNTETI PRINTRE FOARTE PUTINII CARE FACETI CU ADEVARAT CEVA PRIN NASUL TV SI B1, DIN PACATE ESTE NUMAI PT SATISFACEREA NOASTRA INTELECTUALA, PENTRU CEI CARE STAM SI NE UITAM LA VOI SI VA DAM DREPTATE FARA INSA SA PUNEM UMARUL, SA FACEM CEVA. NOUA SA NE FIE RUSINE, VOUA CINSTE SI ONOARE, NUMAI DUMNEZEU VA RECUNOASTE DEVOATMENTUL IN REST SA NU ASTAPTI NIMIC DE LA NIMENI….TRAIM CU TOTII IN ROMANIA.
O TELESPECTATOARE FIDELA….
Doamna RIKI o reala radiografie clara, expusa pe articolul lui RADU, sint si eu total de-acord cu cele scrise ,punindu-mi si eu o intrebare:ce putem face (noi)cei de pe magine, care-s dau cu parerea? Eu asta incerc de mult, caut sa intilnesc si sa adunam un nucleu de oameni sa-i constientizam ca fiecare persoana are o valoare numaitrebuie pusa in valoare, dar se pare ca „plaga” este atit de raspindita ca OMUL(romanul) nu mai poate sa gindeasca si sa-si exprime gindurile, devenind un YES-men.
Draga @riki…prin ceea ce ai scris ai renuntat TOTAL la dreptul de a te mai numi romanca! Necunoasterea realitatilor din aceasta tara,care ti-a devenit straina,te duce in zona penibilului,ca sa nu spun altceva mai dur.
In Romania se moare de foame,draguta! Este o realitate pe care a spus-o si d-l Calin Georgescu si crede-ma ca este un bun cunoscator al realitatilor din Romania.Ziceai ca esti o telespectatoare fidela…ma indoiesc!
Politicienii post-decembristi nu sint la putere prin vointa poporului,nu au fost votati de popor,deci ce si pe cine reflecta?
Faptul ca poporul roman s-a trezit ocupat de o cu totul alt fel de armata,pe care inca nu a stiut la vremea respectiva sa o identifice ca sa poata lupta impotriva ei, nu inseamna ca e partas la hotiile si nemerniciile care se intimpla de 23 de ani. Asta incearca ziaristii sus mentionati – identificarea armatei de ocupatie, pentru ca daca nu-ti cunosti adversarul…cu cine te lupti? Deci,ai tras alta concluzie eronata!
Deci,draga riki,de pus punem capul pe perna,dar nu dormim linistiti,noi astia,romanii din Romania!
Daca ti-e rusine de originile romanesti…uita-le si Adio,nu La revedere!
In fond si la urma urmei,ubi patriae ubi bene,nu?
Domnule Gogu,
Sunt curios cine va da dreptul de a decide cine se poate numi sau nu roman sau romanca. Cat despre folosirea apelativului „draguta” cand va adresati unui alt blogger sunt convins ca v-ati creditat cu de la sine cu puteri executive.
Armata de ocupatie? Nu vad tancuri pe strada. Nu vad activisti insotiti de trupe de soc cum se intampla in anii ’50 la colectivizare. Ah, nu vrei sa intri in CAP? Gulag-ul sau glontele, astea erau optiunile.
Poporul roman s-a trezit ocupat de alta armata? Dar unde Doamne iarta-ma a fost poporul roman de 23 de ani? Plecat de acasa si a lasat chia sub pres? Tocmai ca nu a fost plecat deloc domnule Gogu. A stat frumos acasa, cu spinarea incovoiata de cate ori simtea ca o poate lua pe coaja. Si cand au venit minerii acum 22 de ani si astazi cand Romania este o ruina economica. Nu ne-au furat strainiii: ne-am furat singuri, cu nesimtire, fara limita si cu nonsalanta. Iar astazi ne miram ca vom crapa de foame si aratam cu degetul unde nimerim.
Nimeni nu trebuie aratat cu degetul in afara de noi, care ne numim poporul roaman. Stii de ce? Pentru ca am contribuit direct si nemijlocit la distrugerea tzarii in care ne-am nascut.
Nu ne-am deranjat sa mergem la vot, ca oricum nu avem cu cine vota. Iar daca am facut-o, ei bine, fie am primit ceva de baut sau ceva de inghitit si cateva carpe colorate sa atarnam pe noi. Am votat cu hotii pentru ca i-am admirat si inca admiram hotii! Invidiem toalele cu care isi infasoara suncile, masinile in care isi taraie fundurile, bijuteriile care le etaleaza, prostul gust si imbecilitatea cu care se exprima. Da, admiram asta si dorim sa fim ca ei, nu contraza prin ce mijloace.
Atata vreme cat romanii vreme de 23 de ani au avut la indemana toate mijloacele democratice sa se exprime prin vot direct nu acuza pe nimeni ca a ocupat Romania. Nu am stiut ce inseamna civilizatia, ordinea si democratia. Nu am invatat asta niciodata in 23 de ani si nu mai avem nici o sansa sa o facem de acum inainte.
Mai bine de 5 milioane de romani au parasit definitiv Romania in ultimii 20 de ani emigrand cu acte in regula. Stii cine au fost aceia? Au fost oameni care au fost profund dezamagiti de calitatea morala a majoritatii conationalilor. Pentur ca democratia are si parti proaste: te supui majoritatii. Si daca majoritatea hotaraste ca este bine sa traim in rahat, pentru ca este manipulata si nu are minte suficienta sa gandeasca limpede, atunci vom trai in rahat indiferent ca unii, putini ce-i drept nu sunt de acord.
Da, trebuie sa recunosc ca Romania este sub o anumita forma, o tara ocupata. Ocupata de ignoranta, delasare, nesimtire, marsavism, snobism si imbecilitate. Asta este armata de ocupatie invizibila pe care o cautati cu totii. Este in NOI! Si contra-arma se numeste CIVILIZATIE. Continua sa dormi domnule Gogu, linistit sau nelinistit pentru ca oricum nu are nici o importanta.
la ce scor ati scos la alegeri inca mai aberati . nu santem atat de prosti pe cat ne credeti !
Adrian, in articol nu se vorbeste despre alegeri, se vorbeste despre libertatea presei. Senzatia mea este ca n-ai inteles nimic si ca esti asa cum te simti. Tu, insa, mai ai o scapare, pentru ca dai semne ca esti constient.
ba da
Cu carul !
Pe mine ma amuza ca Antonescu se crede autoritar 😀
Comentariile sunt închise.