Constitutia Romaniei, Articolul 2

(1)Suveranitatea nationala apartine poporului roman care o exercita prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice si corecte, precum si prin referendum.

(2)Niciun grup si nicio persoana nu pot exercita suveranitatea in nume propriu.

Marea Adunare Nationala USL de simbata promite, de citeva zile, ca se va semna o hirtie prin care nici PSD, nici PNL si nici PC nu vor colabora cu PDL, Basescu si MRU. Insa cel mai potent eveniment USL inainte de alegerile locale este aruncat in aer de scrisoarea Presedintelui Romaniei. Traian Basescu le reaminteste celor 3 presedinti de partide din USL ceea ce a promis la inceputul verii lui 2011: ca va renunta la 2 ani de mandat daca USL va accepta revizuirea Constitutiei, macar atit cit a cerut poporul la referendum!

Am spus tot timpul ca TB este jucator de sah dar nu mi-as fi inchipuit niciodata ca a gindit si calculat referendumul din 2009 pentru a-i servi la retragerea de dupa al doilea mandat. Am crezut, pina ieri, ca a folosit referendumul doar ca pe un truc aducator de mai multe voturi. Nici vorba!

In fapt, care e mesajul Presedintelui?! Dragi lideri ai Opozitiei, veniti sa facem Parlament unicameral, sa reducem numarul de alesi la 300, fiindca asa a zis poporul si, daca nu va suparati, hai sa scurtam mandatul prezidential si sa suprapunem alegerile, ca asa va rog eu! In schimb, voi demisiona in timp util si renunt la 2 ani de mandat!

„Criminala” scrisoarea „tiranului” TB catre liderii Opozitiei!

Daca nu accepta revizuirea Constitutiei, atit PSD, PNL si PC, cit si liderii Ponta, Antonescu si Constantin INCALCA GRAV CONSTITUTIA ! „Niciun grup si nicio persoana nu pot exercita suveranitatea in nume propriu” – art. 2 Constitutia Romaniei. Nu sint expert constitutionalist dar inteleg romaneste ce scrie in Constitutie. Poporul e suveran si, daca doreste ceva, isi exercita suveranitatea ori prin alesi ori, atunci cind acestia sint nevolnici, prin REFERENDUM. Suveranitatea referendumului nu poate fi batuta de niciun partid si de niciun presedinte de partid, spune acelasi articol 2!

Mergind pe singura logica posibila, daca nevolnicii politicieni, adica cele doua treimi necesare, nu reusesc revizuirea Constitutiei in mandatul in care poporul i-a delegat sa exercite suveranitatea romanilor, atunci, in ultima zi din acest mandat politic, intra in vigoare, automat, rezultatul referendumului.

Traduc din scrisoarea lui Base, ca poate Crin inca nu a inteles. Dragi prieteni USL, daca nu va intoarceti la munca in Parlament in viteza, tehnic nu va mai fi timp pentru revizuire pina la locale! Obligatoriu pina la locale pentru a avea timp, fizic, pentru suprapunerea alegerilor parlamentare cu cele prezidentiale in noiembrie 2012!

Daca TB ar fi incalcat art.2 din Constitutie, ar fi fost suspendat si torturat! Nu stiu ce decizii poate lua Curtea Constitutionala in cazul in care partide sau presedintii partidelor incalca grav Constitutia, tocmai suveranitatea poporului. Si o incalca degeaba, fiindca referendumul tot va intra in vigoare. Traduc din nou. Indiferent de decizia politicienilor, Constitutia Romaniei scrie negru pe alb ca viitorul Parlament va avea 300 de alesi, intr-o singura Camera!

Sah mare de la nenea Basescu! Urmeaza ore cumplite pentru Victor Ponta dar si pentru toti pretendentii la tronul „tiranului”! 2012 nu e 2014, iarna nu-i ca vara!

Sa fiti iubiti! (Va urma)

378 COMENTARII

  1. Mihai,
    Sa vezi ce-am patit: ma trimite Tracul sa citesc un articol pe blogul Angelei, comentez ceva ca anonim si sunt trimisa cat-colo 😉 ; a mai comentat cineva si el a patit aproape la fel. Ce sa fac?

    • Laura, piticugras glumeşte mai mucalit, aşa. Cel puţin eu care-l ştiu de multă vreme, aşa cred că glumeşte. Eşti liberă să comentezi cât doreşti, chiar şi ca anonim. În definitiv, avem şi noi o voce, nu doar ăştia ai USL-ului, nu? Pe asta mizează ei: tactica pumnului în gură şi intimidarea. Eu una nu sunt genul care întoarce obrazul celălalt, ba din contră, dau înapoi cu dobândă. Deci, eşti binevenită 🙂

      • domnisoara Angela Tocila

        Daca nu ma insel ,dvs. scrieti si la Evenimentul Zilei ,parca ????

        este o onoare pentru Blog One sa comentati si dvs aici!!!!

        Va mai asteptam cu drag aici ,pentru comentariile pertinente si la obiect!!

        cu respect Nightmare .

  2. Sa ne aducem aminte ! Referendum 2009 !

    1. Sunteţi de acord cu trecerea la un Parlament unicameral în România ?

    Raspuns : DA ! 6.40.213 voturi – adica 77,78 %

    2. Sunteţi de acord cu reducerea numărului de parlamentari la maximum 300 de persoane?

    Raspuns : DA! 7.765.573 voturi – adica 88,84 %

    Prezenta la referendum a fost de 50,95 %

    Acum sa ne aducem aminte si „pozitia” USL-ului prin vocea pontanacului , in legatura cu dorinta LEGAL exprimata de romani prin referendum !

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6a-C8Q-qXfM

    😯 …………..simplu, nu?
    Mai conteaza oare constitutia pentru pUSLamalele astea ?

    • Foarte bine ai intervenit O.K., mai ales ca emisiunea este recenta.

      Vazand opinia lui Ponta, as putea da o definitie substantivului popor, in viziunea unei mari majoritati a politicienilor:

      Poporul este o masa de oameni aflata permanent in slujba politicienilor.

      • Asa este , emisiunea a fost pe data de 19/03/2012 la B1 , „Ultimul Cuvant” .
        😉

  3. Vas ca USL-istii au pareri, emit chiar sunete la congres. Mai aud si o jurnalista cum sa subiectul constitutiei e mult prea important sa fie negociat cu basescu. Atat de important incat trebuie dicutat inca vreo 10 ani. Cum sa facem sa dispara toti cretinii care incearca manipulari prin presa si evident zilnic la TV?
    Se bazeaza toti pe generatia tanara care nu stie ce s-a intamplat in Romania dupa 89 si aici actioneaza bazandu-se si pe energia tinerilor + venirea primaverii.

  4. NASULE,bun articolul scris intradevar! Eu care nu prea am la suflet politica, recunosc ca felul de a scrie te acapareaza chiar daca nu esti nici jurnalist si nici critic in ale scrisului…..Totusi! ce imi place cel mai mult in acest moment aici pe blog ,sunt postacii, fluturii liberi ,spirite libere care efectiv sint f talentati si cu comentarii de competitie .Sa fiti iubiti ,oameni buni! 🙂

  5. Crinel zici ca e Hitler: camarazi,armata noastra….Mai lipseste heil si e treaba gata. Pana la heil e doar un legionar de 2012. Pfuiii…fereste-ne Doamne!

  6. Am prins partial discursul lui Dragnea de la Congres. Limbajul lui a fost de tip extremist, intalnit si la Dan Diaconescu sau Vadim Tudor. Se pare ca USL nu a prea retinut nimic de la Tony Blair. Daca Nastase este inca vocal si daca lui Iliescu i-a inflorit din nou zambetul acela largit pana la urechi, cand o ziarista la chestionat in legatura cu migratia spre PSD a unor politicieni ai puterii, partida de sah cu Presedintele va continua. Mai ales ca este probabil ultima lupta politica de anvergura a lui Iliescu.

    • Da sunteţi masochişti de-a binelea măi prieteni. Viaţa e mai senină când nu-i vezi pe Co & Gaşca.
      Mie îmi este suficient ce-mi livrează media despre USLamişti. Oricum sunt atât de imprevizibili, că-ţi dai sema ce vor face în secunda doi.
      Au dansat la nunta de azi exact cum a vrut Băsescu. Numai că nu realizează că de fapt le-a cam băgat mortu-n casă.

  7. Ruperea scrisorii a fost un gest infantil menit sa entuziasmeze publicul. Ma intreb daca onorabilii consilieri ai USLASILOR nu cunosc constitutia?

  8. Hei, Radu, mai putin lui TB cel de acum, proiectul celor 300 nu convine nici unui politician. De inteles, doar ar insemna reducerea aparatului de impartire a ciolanului. Insist pe ciolan deoarece am si reprezentare vizuala cu apucat, tras intr-un colt si ros la el.

    Daca as zice halvitza – hm, ar fi prea elegant, muscat, lins, plimbare. Ori astia nu fac asa. Ei apuca, mrrrrrraie la altul ce se repezea si el, il trage, se adaposteste si roade nene, ceoflaind si plescaind.

    Cum se opune fiecare? Unii uita, altii propun bizarerii, altii negand pe fata – un balet hilar.

    Cum am ajuns aici ? Democratic.
    Cum iesim de aici ? Nu stiu.
    Ce putem face noi ? Sa le punem in fata oglinda.
    Este riscant ? Da.
    Are rost sa riscam ? Da.
    Pana unde ? Pana unde nu ne punem in pericol ceea ce facem, adica punerea oglinzii.
    De ce? Deoarece asa este eficient.

  9. Finul ai dreptate! Acest gest a spus totul! Asa va frange si vointa poporului ca si pe aceasta scrisoare , sper ca din ce in ce mai multi sa realizeze acest lucru! Este afront adus noua si mie imi suna deja in urechi si scrisnitul din dinti odata cu ruperea scrisorii! 🙁

    • Da, Tina, este evident ca rezultatul unui referendum poate fi pus in practica doar daca devine lege. Dar legea o da Parlamentul, care este format din politicieni, iar daca vointa poporului le este potrivnica, de ce ar adopta o lege? Ii obliga cineva? Scrie undeva?

      Asta mi se pare o tema care ar trebui sa devina permanenta, fie pe site-uri, fie in media, fie la colt de strada, mai ales dupa gestul lui Ponta de a arunca la gunoi decizia poporului roman!

      Omisiunea unei legaturi intre rezultatul unui referendum si obligativitatea legislativului de a o transforma in lege, in cel mai scurt timp, chiar mi se pare extrem de grava si, prin gestul politic de astazi, chiar deloc intamplatoare!

      • Mda ..cam asa e, normal trebuia ca acest lucru sa fi fost facut pana acum 😉

  10. Nu stiu de ce, dar gestul lui Ponta, cel cu ruptul scrisorii, m-a trimis cu gandul la destuparea prematura a sticlelor de sampanie, din singura noapte in care Geoana a fost Presedinte, si doar in unele sondaje.

    Mergand mai departe, n-am vazut pe nimeni cum s-a chinuit sa puna dopul inapoi la sticla de sampanie, desi ar fi fost o imagine epocala, dar mi-am imaginat, si multi ca mine au facut-o si tare ne-am distrat pe seama fraierilor.

    Acum, chiar as vrea sa-l vad pe Ponta cum o sa caute bucatelele alea de hartie si o sa incerce sa le reasambleze in ceea ce era scrisoarea Presedintelui.

    Spun ca-mi doresc, nu ca vreau sa-mi imaginez, fiindca, daca romanii n-au inteles ca gestul pesedistului nu era pentru Traian Basescu, ci pentru cei 80% dintre votantii din noiembrie 2009, cei care, indiferent de cat de drag le era initiatorul, au spus clar 300 si unicameral, atunci o lunga iarna ne va fi viata si, culmea, vara chiar va fi ca iarna.

    Scriam ieri, la subiectul despre scrisoarea presedintelui, niste ipoteze. Primele gesturi si intentii ale USL conduc spre varianta rea, insa, dupa ce raul se va fi produs, raul si mai mare e foarte usor sa fie pus in practica.

    Intrebarea care ma framanta este:
    Cine si conform carui act normativ ar putea sanctiona politicul, in cazul in care nu tine cont de vointa poporului?

    • Buna intrebare finule.
      Mai pun si eu una:
      De ce Basescu le-a trimis aceasta scrisoare doar cu o seara inaintea Congreselor, cand e clar ca TOTUL era stabilit deja?
      (Sa nu-mi spuna mie cineva ca nu era deja stabilit sa nu se colaboreze in nici un fel cu PDL si TB)
      Deci, revenind la intrebarea mea, as putea sa fac si o ipoteza de raspuns:
      Basescu vroia de la ei chiar aceasta reactie ca sa vada tot romanul ca pe ei in doare undeva de vointa romanilor.
      Sa vedeti peste o luna sondaje de opinie si agitatii la USLasi…

      • Mihai,
        Sper sa vedem. Eu tot mai cred ca voi, din afara, vedeti mai bine decat noi, dinauntru, realitatea noastra. Tot ma rog sa ne dam si noi la o parte ochelarii de cal, ca ne asteapta o lunga iarna siberiana altfel.

      • Vezi tu, Mihai, unele gesturi pot fi luate in sensul direct, dar, la fel de bine, si ca forma de manipulare. A cui manipulare? A destinatarului scrisorii, in cazul de fata fiind Ponta? Ori a electoratului?

        Daca USL accepta trocul lui TB, atunci electoratul avea de castigat punerea in practica a vointei sale exprimate in 2009, desi nu inteleg de ce mai trebuia inca ceva facut(demisia Presedintelui) ca alesii sa-si respecte poporul!!!Dar sa zicem ca aveam ceva de castigat. Buuuun.

        Sa zicem ca le-a dat-o abia ieri, scrisoarea adica, tocmai ca sa-i manipuleze, anticipandu-le gestul. Gest ca o arma cu doua taisuri sau, daca vrei, ca un bumerang.
        Acum mingea e la poporul roman, totusi, pentru ca, in aceasta ipoteza, evident TB a batut saua ca sa priceapa iapa. Dar daca nici acum iapa nu pricepe, ci e doar o gloaba, atunci, intelegand ca esti stabilit in strainatate, Mihai, iti doresc sa stai linistit acolo si, daca poti, ajuta-i pe cei dragi tie sa vina langa tine cat mai curand. Va fi o necesitate, crede-ma!

        Si ar mai fi o varianta, ca manipularea sa vizeze poporul.
        In cazul de fata atentia va fi indreptata doar intre TB si PDL pe o parte, si USL de partea cealalta. UDMR-ul oricum va reintra in parlament si in noul guvern, UNPR-ul, dupa esecul de la locale, va face alianta electorala cu PDL, deci liderii vor reveni in forul legislativ, iar, in final, orice nou venit, care ar putea primeni clasa politica, nu va avea nicio sansa. Asta si vor!

        A, vor spune unii ca mai e si PP-DD in calcul. Da, dar tot in interesul „baietilor”, ca doar nu poate fi ceva serios cand vine vorba de DD.

        Nu stiu, Mihai, ce sa zic, totul pare absurd si in acelasi timp foarte posibil. Un lucru este cert, tara e pe butuci, cu resursele date aproape toate la straini, cu romani in/sau visand la pribegie ca sansa de salvare, cu politicieni care se sterg la c-r cu poporul, dar si cu un popor vesnic adormit, lipsit de reactie chiar si cand i se fura perna de sub cap.
        In democratie se lucreaza cu majoritati, iar majoritatea de la noi nu-mi da sperante, dimpotriva.

        • Da, stau in strainatate.
          A fost o alegere grea deoarece nu am vrut sa-mi aduc familia cu mine.
          Am considerat ca copiii mei trebuie sa creasca in Romania.
          Dupa anii petrecuti aici, iti spun ca nu am facut rau vazand si comparand diverse situatii.

  11. Doamne,ce rau imi pare ca va plictisesc cu ferma mea de curci,dar cel mai mult imi pare rau ca nu le-am lasat la spectacolul de umor al USL-ului,si m-am luat dupa cucanul lor sef.
    Discursuri mai slabe ca ale acestor martzafoi de la USL,nu am ascultat in viata mea.Curcile mele cred ca apreciiau aceste discursuri,pt.ca se distrau pe cinste.
    Bravo voua uslamistilor,o sa va voteze bunica mea,va folosi votul prin corespondenta impotriva voastra de acolo din lumea celor drepti. 😆 😆 😆

    P.S.Cel mai important este ca il ataca pe MRU, asta ii sperie si au o frica teribila pe viitor,nu pot fi votati. 😆

  12. Visez nostalgic,o reală PIATA a UNIVERSITĂȚII,cu protestari de toate categorile,cu cei care au votat la referendum,care să scandeze:USL respectati-ne vointa!Aplicati Constitutia!Apărati Democratia!Vrem Parlamentul uninominal!Vrem reducerea numărului de parlamentari!Nu vă mai votăm,pină nu aplicati vointa poporului!
    Societatea Academică Romană NU SE IMPLICA!
    PRO DEMOCRATIA este afiliată USL!
    Conceptul de zi la Congresul USL este.Să atacam!Obiect:Constitutia si drepturile omului!

  13. domnu radu cum zici matale la inceput:
    (1)Suveranitatea nationala apartine poporului roman care o exercita prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice si corecte, precum si prin referendum.
    de care corectitudine e vorba?
    parca toate alegerile facute de la 48 incoace
    vorba lu nenea iancu au fost trucate,masluite,furate numai corecte nu
    si atunci care e solutia?
    anarhia ar rezolva ceva,dar multi din pacate f.multi prosti cu carte o combat da nu da alternative ,bomba aaa da una pe palatul parlamentului cind se voteaza marirea indemnizatiilor parlamentarilor ar rezolva multenecazuri,da si-n cazul asta esti catalogat la teroristi,extremism si alte cele
    vorba lui scarlatache”si-asai rau si-asa nu-i bine”
    cred totusi ca solutia este la presa la audio vizual,daca astia vor renunta la curatat izmene si vor fi independenti ,apatrizi si nepartinitori vor putea indrepta lucrurile.

    • Solutia etse sa respecti legea fundamentala a tarii: Constitutia.
      In baza ei suntem definiti ca stat si ca popor , altfel da cred cum zici tu ca ar mai ramane triburile si anarhia 😉

      • pai de asta e vorba,de constitutie,
        constitutie care nu este respectata
        constitutia sunt regulile votate de popor ,singurele din speta .restu celelalte coduri asa zis legale sunt facute de institutii(secu)sau parlament .ei bine marea majoritate a acestor coduri:civile,penale,militare sunt anticonstitutionale.
        un exemplu :”imunitatea parlamentara”
        profund anticonstitutionala deoarece ea Maria Sa Constitutia in primele articole spune ca toti cetatenii sunt egali in fata legii prin sintagma „nimeni nu-i mai presus de lege”
        ei bine „imunitatea parlamentara”ca protectie a indivizilor angrenati in procesul parlamentar se refera strict in interiorul parlamentului adica acolo unde ar trebui sa ia nastere legile,imunitate necesara pt. a nu putea fi acuzat de anarhie atunci cind nu esti de acord sau ca protectie la vorbele deschise adresate colegilor sau chiar sefilor,daaaaar baietii nu s-au multumit si au extins asta in afara cadrului parlamentar,ei au protectie pe strada si nu impotriva unor huligani ci impotriva legilor insasi
        nu cred ca nu stii asta
        alte masuri anticonstitutionale care merita aduse in discutie ar fi TVA-ul prin definitie „taxa pe valoarea adaugata”
        insusi definitia ei spune clar asupra carei parti a valorii se aplica dar stupoare nu este asa definind doua posibilitati:
        1 sunt prosti si nu stiu sa calculeze oricare din contabilii tarii
        2 sunt borfasi sau hoti .
        reluind definitia reiese ca un obiect are o 1:o valoare a sa (pretul de productie)
        2:o valoare adaugata(adaos comercial)
        3:valoarea totala(pretul final)
        ce se intimpla insa stim cu totii tva-ul este aplicat la valoarea finala ,cine pierde sau cum ne cred smecherii?apreciaza tu
        desigur vei spune nu d-le nu stii tva-ul se calculeaza asa cum face toata lumea dar atunci de ce nu cheama aceasta taxa TVF(taxa pe valoarea finala)pai sa-ti spun de ce pt. ca s-ar suprapune peste impozitul pe profit
        O alta cacialma parlamentara sau mai bine zis institutionala caci este o regula a lui „secu”
        este amenda multipla ,de ce pt. ca legea primordiala stabileste ca nu poti fi sanctionat de mai multe ori (in mai multe feluri )pt. aceeasi fapta ,ei as sa se respecte asa ceva depasesti viteza platesti amenda,se scad puncte ,ramii fara carnet,iata ca aici avem o sanctionare tripla
        o alta incalcare grava a constituiei este limita de viteza intrucit ingradeste accesul la propietate in totalitatea funciilor ei adica platesti impozit la o masina de 200cp si folosi doar 50 de magari ,asta nu ca ar fi inutile restrictiile de viteza dar nuuuu, neexistenta nici macar a unui singur metru de strada unde tu propietar de masina sa poti beneficia la maxim de propietatea ta face totul anticonstitutional ,de ce pt ca statul prin constitutie garanteaza propietatea ,ei da o garanteaza pe naiba in anumite cazuri i-ti confisca masina (propietatea),de ce nu au voie sa faca asta pt. ca propietatea in cele mai multe cazuri nu este personala este a intregii familii ori nu poti sa confisti ceva ce apartine si copiilor mei cu toate ca o masina este inscrisa pe o singura persoana dar asta nu inseamna ca nevasta mea nu a contribuit la cumpararea acelei masini.
        exemple sunt destule ti-am zis majoritatea legilor parlamentare sau institutionale sunt anticonstitutionale si atunci ce este de facut?
        ai vazut cumva vreun sergent major sa aresteze vreun general?de ce n-ar faceo daca mister generale incalca legea.
        draga tina70 lumea e cu fundu-nsus o solutie ar fi inghetarea legii,mai explicit nimeni nu are puterea sa schimbe o lege,in acest caz parlamentul s-ar dizolva de la sine pt. simplu motiv ca nu mai are obiectul muncii.
        asta nu inseamna ca legile nu vor fi modificate sau nu vor mai fi legi noi.
        alte legi sau modificari vor putea fi facute de partidul care cistiga alegerile doar daca au anuntat asta in campania electorala inscriind in programul lor electoral aceste modificari sau elaborari de noi legi.
        chestiunea asta implica si pe Maria Sa Poporul care va vota pe cel mai bun program si deci implicit orice lege noua sau modificare ar fi facut prin aprobarea directa a poporului,cel care este suveran asa cum zice d-mnu moraru deci singurul in masura sa faca reguli,
        reguli pt. institutii ,pt.el insusi.
        acum insa institutiile fac reguli poporului ceea ce nu prea gidila bine pe nimeni,dar ne afundam capul in nisip si aprobam restrictii in numele democratiei(care democratie)

  14. azi m-am plimbat un pic cu taxiul am facut reclama la Nasul.tv si vorbim de una de alta am aflat ca a vazut el ceva pe „scrol” ca ar fi spus ceva Basescu dar nu stie exact ce…
    Trist este ca sunt multi cei ce trec aceasta stire ca gasca prin apa. Ar trebui sa fie un scandal de presa mult mai mare pentru ca televiziunile sa vorbeasca deschis despre „oferta lui Basescu” cateva ore.
    Asadar dupa mine trebuie insistat pe ideea ca uslasii incalca constitutia si ar trebui demisi asa cum au incercat ei sa demita pe altcineva care in mintea lor incalca constitutia. Cred ca trebuie platit cu aceeasi moneda sa simta gustul identic cu toate aromele

    • Acum iar o sa intre pe fir pechinezu’razgaiat sa-ti spuna ca uslasii au un proiect de lege… bla,bla,bla…

    • De acord cu tine georgiana,ca altfel nu se potolesc si mai mult sint un pericol

    • Ipoteza cat se poate de plauzibila Alexa,si tu o stii mai bine ca noi,oameni care nu avem acces la atatea informatii.
      Iti fac o confidenta si tie si celorlalti:Nu am fost pana acum,niciodata la alegerile locale,dar anul acesta voi merge 100%,pt ca m-am saturat de toti martzafoii astia de uslamisti.
      Stati aproape uslamistilor,sa va savurati esecul! 😆 😆 😆

      • Eu am fost la toate si ma duc si-acu’. Daca nu-mi place ce-i pe lista, votez doi-trei ca sa se anuleze, dar tot nu-i las sa voteze ei in locul meu. Chiar vorbeam cu ai mei ca ne trebuie o cutie de tus, nu cumva sa nu se vada toate stampilele de pe buletin si sa nu-l anuleze. 😆

        • Alexa, pare plauzibil. Oricum USL nu are cu ce sa-l atace pe MRU si asta este marea lor problema 😉 Eu am fost la toate alegerile si ma duc , numa’ sa nu iasa USL. Asta e ! Eu cred sincer ca in aceste momente conteaza directia pe care o ia aceasta tara si cel care va continua ce a inceput BASE !

    • Alexa, nu ma indoiesc , dar ei ataca de dragul atacului 😉 Asta este marea prostie a lor 🙂

  15. Uniunea Social Liberala s-a constituit datorita lui Dan Voiculescu. Acesta si-a dorit foarte mult constituirea acestei aliante.

  16. INTREBARI DE BARAJ :
    1-CINE ARE CURAJ SA VOTEZE O FORMATIUNE CARE NU RESPECTA LEGEA FUNDAMENTALA A ORICAREI TARI DIN LUMEA ASTA : CONSTITUTIA ?
    2-CINE CREDE CA ODATA CE FORMATIUNEA POLITICA IN CAUZA INCALCA LEGEA FUNDAMENTALA A TARII, PROPRII VA MAI RESPECTA VREO LEGE IN ACEA TARA ?
    3- SE POATE INTIMPLA ACEST LUCRU INTR-O TARA DEMOCRATICA ?

  17. Laura nu sunt niciuna din cele trei variante,sunt un om liber care sta intre oameni,si judeca clar.

    • Atunci esti bun de toate trei! 🙂 Si ce-o mai fi, ca o meserie tot ai si inseamna ca o faci si pe aia bine 😀 .

  18. Nu stiu ce joaca presedintele, sah, moara sau go, dar eu cred ca sigur are dreptate, ca totdeauna. Si-n acest sens, ca sa reducem cheltuielile si sa nu mai punem poporul in postura de a-si bate capul cu tot felul de discutii si certuri, cred ca cea mai buna solutie ar fi sa-l numim rege si sa nu mai avem parlament. Prea multa cheltuiala. Sa ne conduca el, sa numeasca guvernul (organul executiv), sa numeasca toti conducatorii din functiile importante din stat si sa fie noul rege al Romaniei. De ce nu putem sa fim din nou monarhie, prin vointa poporului? A demonstrat in acesti ani ca este cel mai bun conducator. Cred ca un nou referendum, pe aceasta tema, ar confirma spusele mele.

      • De ce „alunecoase”? Eu cred ca sunt tari si solide. Infipte bine in realitate. Cel putin in realitatea pe care o vad si inteleg eu.
        Parlamentul oricum n-a prea facut mare lucru in ultimii ani. A cheltuit doar banii degeaba. Ce daca suntem in UE? Nu ne putem schimba Constitutia, daca asta-i dorinta poporului? N-ar mai fi democratie? Daca democratia pe care o avem nu ne lasa sa progresam si nu rezolva problemele mari pe care le avem la toate nivelele, o monarhie absoluta n-ar fi mai rentabila? Daca monarhul este cel mai bun, se pricepe la toate si a demonstrat ca poate conduce intelept. Am incredere si ca urmasa la tron, care deja ne reprezinta in structurile europene, o va face la fel de bine.

        • Am zis alunecoase pentru cei care citesc. Esti (sau te vrei) pro-democratie si vrei monarhie, dar sa fie monarh un presedinte de tara ce se afla la ultimul mandat si nici nu vrea sa mai auda apoi de politica din interior. Neuronul meu stresat de atata zgomot de fond este bulversat. De-aia esti alunecos.

    • Leon eu te inteleg ca esti regalist,si ca Duda prin alianta sa cu tovarasul Ilici Iliescu,a dat peste cap toata casa regala,adica va facut uslamisti.
      Mergeti pe drumul vostru,spre pierzanie. 😆

  19. ”TIRANUL ” JOACA TOTUL PE O CARTE : CONSTITUTIA. ASA CUM A SPUS-O DINTOTDEUNA.
    TOT RESPECTUL !!!! 🙂

  20. Ce se poate spune altceva decat FORZA BASE! A fost un fleac i-am ciuruit!

  21. Si uite aşa,Alexa,riscăm să ajungem la màna (votul),,stupid people”care striga cum că ,,nu ne vindem ţara,noi muncim,nu gàndim”,stràngea mîinile minerilor şi votau I Iliescu.Ce a urmat am simţit-o cu toţii.Riscăm să ne întoarcem înapoi la justiţia lui A.Năstase şi R.Stănoiu,la desfiinţarea ANI,a declaraţiilor de avere etc-şi să vezi atunci furturi şi corupţie.Si cum este dovedit că,gradul de corupţie este direct proporţonal cu sărăcia dintr-o ţară ,nu mă va încălzii cu nimic căinţa ,,stupid people”.Sper totuşi să nu se întàmple aşa ceva.

  22. Alexa eu imi dau seama ce vreau,pt.ca tu stii ce vrei.:lol:
    Dupa cum observ in jurul acesti aliante s-au adunat toate partidele ca in 2009,si mai mult de atat,toate ong-urile cu analistii lor de doi lei.
    Teama lor cea mare este viitoarea forta politica a lui MRU.
    Dupa cum vedem acum,aceasta adunare de pisici moarte isi dau si ei seama ca peste o luna,sunt egali cu zero.
    S-au aliat toti pushcariabilii tarii,cum draku sa-i votezi?
    Lumea pricepe mai greu,dar isi dau seama repede de pericolul care vrea sa vina.
    Chiar daca luau in calcul scrisoarea Tiranului,tot nu aveau sanse,pt.ca deja se vorbeste cu mare entuziasm pe la toate colturile strazii de puterea si inteligenta lui MRU.
    Pana si vanzatorul meu de ziare,care este opozant,si-a dat seama de pericolul pushcariabililor,si i-ar omora pe toti.
    Momentan nu vad decat frica in randul uslamistilor,pt.ca au uitat de Tiran si au inceput sa sara toti la gatul lui MRU.
    Cei care vor castiga,sunt PDL-isti,pt.ca uslamisti nu fac decat sa-i victimizeze,si stii ca romanul se inmoaie repede la acest sentiment.
    Va iubesc si va veverit pe toti cei cu mintea limpede!

    • Veve,
      Te contra-veveritez! Daca nu esti jurnalist, ori bun psiholog, inseamna ca esti paranormal 😀

      • E bine cateodata sa auzi o parere … semidocta.

        Asa poate prinde mai usor viață expresiva vorba populara „gura pacatosului adevar graieste”!

        Cam asta e starea de spirit de azi a portocaliilor,

        DUPA NOI …POTOPUL !

        Alexa scapa porumbelul crezand ca e ironica. Spre distractia mea, ea nu stie ca expresia respectiva inseamna

        NU NE INTERESEAZA CÂT DISTRUGEM/ CE JAF LASAM IN URMA.  SA NE BAGAM IN DESAGA CAT MAI MULT

  23. De pe facebook:

    Triplul congres US„L” seamănă leit cu comunicatele de la Phenian privind super-starea de bine a lui Kim Ir Sen, când acesta era la rece, cu vată în nas.
    Nu aveți aceeași senzație?

    • exact aceeasi senzatie Alexa. Vom trai si vom vedea ce va iesi in noiembrie. Ne-am construit un colac de salvare cu nasul.tv

    • @Alexa.Bine zis.10 mii de oameni manipulati ca la carte de o mana de traficanti de iluzii.In prim plan:clanul familiei Sirbu,Adrian Nastase,cu cel putin două condamnări penale,criminalul Ilici,informatorul desemnat al Romaniei,Felix si Porumbacu alias Chiulangiu!Urmati indeaproape de liota de primvicepresedinti,vicepresedinti,alcătuită din dezertori și baroni…Cum să nu ingurgiteze politică maoistă?

    • Alexa imi dai fiori 🙁 Sper ca nu s-a murit degeaba in ’89 ca se rasucesc oamenii aia in mormant 🙁

  24. Ponta simplu:Nu vrem! Deci nu ii intereseaza suveranitatea poporului. Mai direct si mai clar nici nu se putea. Cine se mai amageste ca USL vrea binele acestei tari?
    Cine crede ca doar stomacul poate controla o natiune?
    Boc a facut ce trebuia facut dar nu indeajuns. Rezultatele se intrevad, ne-a scapat de faliment. In viitorul apropiat cei care nu vor sa recunoasca acum,vor fi obligati sa recunoasca ca a fost un premier curajos, demn, cel mai bun dupa 89. Presesdintele stie sa joace sah, inteligent a prevazut mutarea adversarului si si-a pregatit din timp mutarea pentru mat. Mai exista o posibilitate PAT. Depinde de intelepciunea adversarului, dar orgoliul si aroganta l-a orbit pe adversar,asa ca rezultatul este previzibil mat.
    „Constiinta este acea voce care ne ajuta
    sa ramânem „mici” si atunci când facem lucruri „mari”.”
    „Ura izvoraste deseori din invidie sau din zavistie. De aceea,cei care urasc pe cineva,nu pot fi convinsi,aratându-le ca afirmatiile lor sunt de fapt clevetiri si minciuni.
    Din contra, când acestia sunt pusi în fata adevarului,ura devine si mai mare.” M.Basilea Schlink
    Ce bine se potriveste USL-ului!

  25. Auzi veve, NASUL ar trebui sa iti gaseasca un loc pe la una din em de divertisment ! 🙂

    • Eu zic ca in emisiunile serioase, ca le simte bine, dar la zice ca pe glume 😆

  26. ”USL nu ca colabora cu PDL și presedintele Traian Băsescu”!Acest deziderat convoacă 10000 de membri de partid la un megacongres după chipul si asemănarea Partidului Comunist Roman!Este imaginea care se vrea imprimată cu privire la o SuperPutere atit pentru multimile anonime din intern,cit si la extern!Aceeasi teorie!
    Dar,nici o noutate!Pină acum cum a fost?
    Sistematic,de cind Traian Băsescu a fost ales Presedinte,căzind Nastase,cazind Geoană,căzind 322,PSD,PNL si PC au sabotat si au boicotat atit pe presedinte cit si alte institutii,virf de lance fiind Parlamentul!profund ANTICONSTITUTIONAL!
    Această monstruoasă coalitie desfide democratia,incalcă normele unui stat de drept,anuleaza principiul reprezentării,instigă si atită la diverse actiuni menite a inlătura Puterea constituită LEGAL si democratic!S-a născut un monstru in sinul unui stat de drept!Care functioneaza doar pe liberul arbitru,doar pe o gindire propie ce exclude regulile!Cind ameninti public jurnalisti,magistrati,procurori cu ce li se va intimpla cind se va schimba Puterea,cum se eticheteaza?
    Propunerea presedintelui vizeaza DIRECT un drept constitutional si ca atare,IMPOSIBIL de evitat!
    Dacă USL nu pune in miscare aplicarea rezultatelor referendumului ,milioane de oameni care l-au votat nu vor primi pozitiv aceasta reactie!
    Este clar pentru toată lumea că USL functionează independent de orice lege,de orice principiu al unui stat de drept!STAT in STAT!
    Faptul că ,deja există motiune de cenzură contra actualului premier,doar pentru că a respectat LEGEA,nu va fi un punct forte in rindul alegătorilor,avind in vedere popularitatea in crestere a lui MRU!

    • Foarte bine punctat!
      Eu ma bazez pe inteligenta noastra nativa si sper ca, in ciuda agresivitatii si monstruozitatii dovedite sistematic, astia isi vor da cu firma in cap la alegeri.

      • Problema cu inteligenta nativa este ca nu iese la vot . O sa iasa gloata usor de cumparat cei indoctrinati pana la spalare de creier de parte ambelor tabere ne excluzand pe dei de la putere . Exista o singura solutie vot obligatoriu sa nu fie nevoie de artificii gen referendumuri .

  27. Ce tot o dau uslaşii cu proiectul lor de lege cu privire la reducerea nr-ului de parlamentari.Referendumul impune 300 de parlamentari şi Parlament unicameral.Proiectul usl prevede 317 parlamentari şi Parlament bicameral ,ceea ce este total altceva .Referendumul are aplicabilitate directă (nu se negociază).

    • Florine, astia vor sa rescrie realitatea, asa cum fac si cu istoria recenta. Asa ca nu te mira. Stai sa vezi ce urmeaza daca castiga. Vom avea partidul uni al securistilor si mafiotilor si opozitie? Ca vad ca nimeni nu isi pune problema ce opozitie va mai fi la aceasta huiduma? Si in cazul asta unde va mai fi democratia si echilibrul? Nu va mai fi nimic, iti zic eu. Anii 50 au fost nimic pe langa ce va urma.

        • Laura draga, din pacate sunt realista. Cand ai o constructie formata din USL+PNG+PRM+PE+PPDD, ce ramane de partea cealalta? Ce putere va mai avea o opozitie formata din PDL+eventual UDMR? Oamenii lui Putin au reusit practic destructurarea statului democratic si pare ca nimeni nu baga de seama asta. Cum nimeni nu baga de seama ca ne indreptam fix in anii 50, fiindca fara suparare, romanii nu isi stiu propria istorie, fiindca nimeni nu a fost interesat sa o stie. Au manipulat poporul asta in cel mai bolsevic mod posibil, cu nationalismul exacerbat de pe diverse bloguri asa numite crestine, unde scriu securistii lui SRS de la ziua, cu UE e cah si apocalipsa cu globalizarea. Multa lume nu stie ce inseamna bolsevismul. Asa ca nestiinta se plateste, ca sa nu zic prostia. Ce a iesit? Iata ca romanii spun astazi in proportie de 60% ca UE e cah, ca nu ne vindem tara si alte sintagme, care nu au de-a face cu nimic altceva, decat cu un plan la vedere, pe care oamenii refuza sa il ia in considerare. Cand se vor trezi, va fi prea tarziu. Si baga de seama, asta e rezultatul doar a cativa ani de spalare a creierelor. Urmatorii 20 de ani cu USL la putere, ca tot nu va mai exista opozitie, va fi minunat. Si unde mai pui ca stupid people chiar i-a ajutat sa ajungem aici…

          • Am scris si mai jos, raspunzandu-i lui Mark: eu inca ma bazez pe inteligenta noastra nativa. Sper ca vom face abstractie de circul pe care l-am vazut din 2009 incoace, vom lua cadourile preelectorale (faina, orez pentru chinez, galeata si ce-o mai fi) si vom alege cu capul limpede. Cel putin cei care au inteligenta nativa, urechi de ascultat parintii ori bunicii, ori cap limpede.

          • @Laura: Din pacate nu e atat de simplu. La sate omul este fortat si prin alte mijloace comunitatile fiind mici: nu li se da o adeverinta, nu primesc ajutoarele sociale, sunt omisi de la orice drepturi legale pentru ca „primarele” e „big boss” si el face legea. Nu veniti la vot, v-ati lins pe bot. Iar primarul e un mic mafiot care are oamenii lui si actiunile lui de convingere: mai un cetatean batut, mai un teren luat cu japca, asa ca oamenii care stau efectiv acolo nu au ce face. E dureros.

          • @Andreea,
            Pai, vrei sa spui ca nu ei isi aleg primarele? Ce, nu mai au furci si securi, sa-l dea jos? Sau, macar, sa-l ia la bataie, sa-l invete minte? Tocmai pentru ca e mica acea comunitate are parghii mai multe decat urbanul. Eu nu ma pot duce sa-i trag una primarului la picioare (probabil are bodyguarzi la poarta), dar ei pot sa-l determine sa fie corect. Repet, inca ma bazez pe inteligenta romanilor.

          • @Laura: Oamenii sunt abrutizati. Nu gandesc. Sunt imbatraniti inainte de vreme si hrasiiti de viata. Nu i-ai vazut pe cei inzapeziti. iar cei care „stateau in carciuma” erau oamenii primarului.

          • @Andreea,
            Am vazut tot ce spui. Dar am mai vazut si oameni care-l alerga prin batatura primariei pe primarul care nu-i baga in seama. Eu la aia fac apel.

  28. Pai in nebunia lor si obsesia antibasesciana, toti uita ca de fapt Basescu reprezinta vointa unor oameni, n-a fost pus presedinte de Sf. Duh. Ei prin jignirile si mizeriile spuse la adresa lui, jignesc de fapt o parte din poporul asta. Lumea uita ca A3 i-a facut cretini pe romani si lasi ca nu ies in strada. Dar in micimea lor intelectuala cei 2 Lolek si Bolek nu realizeaza asta. Obsesia asta pentru Basescu si Udrea le-a intunecat mintea 😀
    Miscarea lui Basescu e foarte eficienta. Schimba Constitutia mai devreme, uneste alegerile deci reduce balamucu a 2 ani de alegeri si cheltuieli si linisteste si apele social vorbind sa nu mai intarate antenele poporul cu iesirea in strada. Vad ca acum tot astia care-i cereau demisia urla ca trebuie sa-si duca mandatul la sfarsit. Va dati seama ca astia ne prostesc in fata fara sa le tresara un muschi pe fata, cu o „poker face”? Joaca totu avand o pereche doar. E o manipulare si dezinformare cum rar am mai vazut si nu din partea puterii. Nasule, cred ca ar trebui sa demasti toate manevrele astea ale unor analisti eterni din antene care le intorc si ascund dupa cum vine ordinu.

  29. Amprenta lui Traian Basescu in politica noastra este foarte bine conturata. Daca Iliescu a domnit in virtutea unei inertii a vechiului sistem, Constantinescu a fost invins de sistem, Basescu a grabit democratizarea tarii, a impulsionat implementarea masurilor anticoruptie.

  30. AMUZATULE las-o jos ! opozitia zice de 318 parlamentari,au boborul a zis 300 ! sa-ti desenez ? Te dai c-ai apartine dintr-un popor cu o cultura gastronomica ( si nu numai ) impresionanta ; da` eu nu cred ca EI le au cu mancatul rahatului,ADICA CU „ARTA„ SCATOFAGIEI,la care tu ai titluri academice! pe campiile patriei nu prea este orez,da` daca te duci dupa turmele de mioare gasesti niste „orez„ cu bobul mai mare. pofta buna sau 胃口好 !!

    • De pe mures, orez vrea nu ce a votat poporul, adica milioane de romani, prin vot, ci trebuie sa facem ce vrea Felix,SRS,Ilici si Porumbacu. Adica marea adunare de securisti kgbisti resapati in oameni de bine.

      • Alexa 🙂 ,sincer? nici eu nu prea vreau sa plece inca diktatorul.Desi cred ca din „off„il va putea asista pe THE NEXT mai bine.Tema de „reflectie. 😉 Pana la urma daca vor bal,are cine sa le faca! Si nimic nu-i„vine„ mai bine corsarului decat sa navigheze pe „furtuna„!
        Numai bine, trec si „pe la tine„.

        • Veverit, n-ai inteles. Eu vreau, fiindca vreau sa se aplice referendumul. Chestiunea este ca USL nu vrea. Nu-ti dai seama, ca ditamai huiduma politica trebuie sa aiba si suficiente locuri in parlament? Ce sa faca ei numai cu 300?

  31. USLamismul…….

    Definitie : USLamismul este o religie crinopontica monoteista fondata in 2010 in Romania si bazata pe textul religios sau incantatia JOS BASESCU ! 😀

    Marea schizma din 2007, cunoscuta si sub numele de SUSPENDARE, pricinuita de luptele pentru conducerea califatului roman isi gaseste cauza in ponderea canonica bazata pe principiul sunna (consensul, ca de reflectie nici vorba ) apartinand profetului Felix, dovedit un adevarat al shaytan, dupa verdictul ICCJ.

    Care este similitudinea dintre USLamism si islamism ? Sa vedem ce zice Coranul despre al shayatin (la plural ):

    Atributele negative ale lui al-shaytan sunt: ademenitorul (2, 36; 3, 155), cel care trezeşte frica (3, 175), vrea să-i îndepărteze pe oameni de la calea dreptăţii (4, 60), induce duşmănia şi ura (5, 91), provoacă uitarea (18, 63; 6, 68), provoacă conflicte (17, 53) şi e tovarăşul necredincioşilor (4, 38).

    Ups ! Ca sa vezi ce potriveala .. 😀

    • 😆 😆 😆 Alune trase in ciocolata zici!
      Vreauuuu 😯 ,ca sa pot citi religia uslamista. 😆 😆 😆

      • Veverit, pentru ca meriti! 😀 Citeste,citeste ca articolul este de acum 2 ani, cand democratia uslamista de tip mucles a inceput sa fie implementata.

    • hi hi hi

      Stiam eu ca nu-i o simpla intamplare aparitia lui MRU la Al Jazeera

      Iata, s-au sculat si muezinii si ne-ndeamna sa ne temelim la intelepciunea cartii sfinte a Islamului!

      Sa luam seama:

      Atributele negative ale lui al-shaytan sunt: ademenitorul (2, 36; 3, 155), cel care trezeşte frica (3, 175), vrea să-i îndepărteze pe oameni de la calea dreptăţii (4, 60), induce duşmănia şi ura (5, 91), provoacă uitarea (18, 63; 6, 68), provoacă conflicte (17, 53) şi e tovarăşul necredincioşilor (4, 38).

      ademenitorul oare cine l-a ademenit pe Motanul Felix cu indemnul la guvernare, cine a ademenit PSDul la guvernare, cine a ademenit USL sa-i predea conducerea tarii?

      cel care trezeşte frica cui i se spune Zeus, cine-si indeparteaza toti colaboratorii, cine pune serviciile pe urma lor ?

      vrea să-i îndepărteze pe oameni de la calea dreptăţii cine nu respecta nici legile promulgate de el ?

      induce dusmana si ura cine a adus tara cel mai inalt nivel de intoleranta agresiva, cine vede numai dusmani in jurul sau ?

      provoaca uitarea cine isi tradeaza toti apropiatii, cine se razgandeste la nesfarsit, cine-si-a uitat total atributiunile constitutionale de arbitru impartial?

      provoaca conflicte cine a destabilizat CDR, cine a rupt alianta DA numai din ambitia de a crea un alt partid numai al lui, cine a dat tonul agresivitatii in limbajul politic?

      tovarăşul necredincioşilor cine danseaza cu infractorii si accepta ca acestia sa-i puna salbe de aur la gatul doamnei, cine-si da singur si incalcand legea casa, cine isi depaseste atributiunile insistand la instrainarea avutiei nationale?

      „Ups ! Ca sa vezi ce potriveala … „ de asta data cu exemple clare

      hi hi hi

      • Ciaina shugubatza,
        Esti tare in manipulare! Felicitari!

        O sa zici, probabil, ca si portocalii fac la fel. Dar, cand nu esti afiliat politic, mai citesti prin presa, mai ai, inca, ceva neuroni activi (n-au reusit astia sa ti-i omoare pe toti), zau ca nu prinde niciun fel de manipulare.

      • Manipulare, manipulare, porti semnele urii tale. „Se pare ca invidiem, mai mult decat pe altii, pe aceia care se ridica prin singura putere a aripilor lor, si se despart de cusca in care ceilalti raman inchisi.” Francesco Petrarca.
        „Invidia nu se poate ascunde ea acuza si judeca fara dovezi, ea mareste defectele, ea are denumiri enorme pentru cele mai mici greseli, graiul ei este plin de fiere, de exagerari si de ofense” Luc de Clapiers
        „E preferabil sa starnesti invidie decat mila.” Publius Syrus
        „Nu exista semn mai bun al reusitei decat ura si invidia celorlalti.” Gabriel Liiceanu

    • aloooo, blogareala alexa, legea nu-ti permite „similitudini” de ordin religios numai si numai daca iti asumi raspunderea pe cont propriu, fara noi.
      ma delimitez absolut de colegiala cu alexa ionescu si are un report comment cu privire la comentariul ce asociaza islamismul cu orice definitie devenita pamflet

      • Madame mariu, spre deosebire de tine care ataci fara sa stim cine esti, eu scriu cu numele meu de cand am intrat pe net. Asa ca las-o jos cu intarcatul balaiei despre scrisul meu, asisderea lui Crina. Scriu ce vreau eu, da? Da din picioare in alta parte.

        • alexa nu ti-a priit nici o educatie scolara, pacat ca statul a risipit din banii publici ca sa inveti si tu ceva din alfabet. mai ai un pic si ajungi centenara, sper ca n-ai urmasi!

    • Ha ha ha Dar nu pe chinezeşte, pe bune.
      De unde le scoţi? Ţine-o tot aşa.

      • Ce poate fi mai convenabil decat sa lucrezi cu materialul clientului !?

        Hi hi hi

  32. cred ca nu stim despre ce vorbim,auzi opozitia are un proiect in parlament pentru schimbarea constitutiei ,poate dar daca sunt atat de porniti sa faca vreun bine tarii lor de ce nu merg la munca ca toti prostii care suntem noi si care ii platim si sa-i oblige pe cei de la putere sa-l scoata si sa-l discute si sa-l voteze?daca ar fi la munca si ar striga la fel de tare cum striga ”jos dictatorul ”si pentru vrem revizuirea constitutiei oare nu s-ar fi facut auziti?dar cine spune ca le pasa?crinut care nici nu prea stie pe unde se inta in parlament si ponta care a cescut la scoala comunistilor?sa fim seriosi din toti maimutoii din parlament si pe care i-am ales singurul caruia i-a pasat de poporul asta a fost presedintele basescu si pentru asta l-au crucificat ,ca n-au fost lasati sa fure fara numar in continuare si le-a stricat ploile nerusinatii!!

  33. Stati linistiti…Ponta si Antonescu,n-au nici-o sansa…Base mai are niste asi in maneca..atunci cand ii va scoate,vor ramane toti stupefiati(vezi dosarul lui Ponta criminalu’)…si tare mi-e ca ,chiar la Nashu’in emisiune,se vor dezbate acestea…Ponta si ai lui,mai au cateva ‘zbateri spasmodice’,dar o sa le treaca repede..Da,Base e un sahist bun…si chiar daca joaca cu „calculatorul USL”,tot ii va face praf…Bun articol Nashule,tine-o tot asa…

    • Pe surse am aflat si adevaratul motiv al scrisorii.

      I-a telefonat Tunsulică MRU de la Al Jazeera din studiou si l-a rugat.

      „Sefu’, baga te rog o fumigena de aia a matale care abureste mai mult portocaliii, ca m-am facut de cacao cu privatizarea lu Cupru Min si acum mi-e si rusine sa imi mai arat fata prin lumea buna. De aia m-am pripasit pe-aci pe la jazeerezii de un Te sun”

      hi hi hi

      • Orez,voi uslamistii imi sunteti simpatici rau,simpatici pt.ca ma faceti sa rad copios,si din aceasta cauza am ajuns un greu de 100 kg. 😆 😆 😆
        Voi uslamisti cand nu aveti argumente intemeiate,si sunteti bagati rau in corzi,treceti la alt subiect.
        Brava ma orez,esti tare bashtept! 😆 😆 😆

      • @Chinezu.a.Premierul are un fel aparte de a face privatizări!Respectă legea!Să ne asteptăm pentru acest”esec”la o motiune de cenzură?

      • Cand fu vorba ca se privatizeaza, s-a discutat aprins si combatut ca nu e bine, cand nu se mai privatizeaza, se subliniaza ca e un esec. Pai puse tunsu’, cum ii zici tu, niste conditii de respectat, iar daca cumparatorii nu le respecta, ce sa-i faci?

        Dar acum strigam si batem toba ca a esuat!

        Pai nu sunteti voi, carcotasii a tot si a toate, buni de luat la ciomege?

  34. Gabriel,

    Pe voi, astia portocaliii va alege intr-un fel anume ca nu pricepeti lucrurile simple nici daca va face omul schema la tabla?

    Nu ai vostri au majoritatea? De ce nu-i pune idolul vostru pe EI sa respecte, discutabilul de altfel, rezultat al refendumul. Trebuie sa iti scriu cu majuscule, inca odata!?

    USL ARE, DE MAI BINE DE UN AN DEPUS UN PROIECT DE LEGE PENTRU REDUCEREA NUMARULUI DE PARLAMENTARI

    PE CARE „M A J O R I T A T E A” îl I G N O R Ă

    • Orez,vad ca vrei sa te dai mare cu o hartie,care este buna de sters la fund,hartia uselistilor tai.
      Mai citeste putin constitutia,carticica aia care are tricolorul pe ea.
      Majoritatea suntem noi poporul,nu fitzuica uselistilor tai,dar bine…tu faci parte din cei 20% care se opun majoritati care va vor nimici in toamna.
      Orez,fii un „greu” ce draku! 😆

    • Proiect care dacă va fi adoptat şi devine Lege, nu este aplicabil la alegrile din toamnă, iar după va fi abrogat de acelaşi Parlament cu majoritate USLamistă. Ha ha ha
      Păcălici nu se mai joacă nici la grădiniţă.

    • Iertati-ma portocaliilor,

      Eu am gresit si recunosc spașit punandu-va sa va ganditi la mai multe idei de-o data. Iata o singura intrebare, sa nu vi se-nfiebânteze creierasele

      Hi hi hi

      Ce a facut coalitia portocalie pentru respectarea rezultatului referendumului?

      • Hai că eşti amuzant. Măi china, tu n-ai terminat grădiniţa încă? Ha ha ha … Da te crezi doctor într-ale politicii ţi polemicii pe teme politice.
        Nu pricep de unde-ţi vin anumite umori.
        Ţi-am mai spus, eşti plăpând, pueril…

        • Bla, bla, bla

          Argumente … Ioc

          Pai se poate dl Paulica, doar invective si ale super facile si rasuflate!?

          • Poti sa scrii cu litere cat vrei tu de mari ca USL-ul are un proiect de lege de un an.
            Iti aduc aminte ca referendumul votat de popor e mai vechi si are nevoie si de voturile jigodiilor tale ca sa fie aplicat. Nu este nevoie de schimbarea lui dupa cum canta jigodiile tale in nouul proiect de lege.
            Pe cine crezi tu ca prostesti aici?

      • Orez,eu iti raspund cu o alta intrebare:Ce a facut alianta ta uselista pentru respectarea rezultatului de la referendum?
        Sa nu vii iar cu fituica aia de sters la fund, ca ma faci sa ma indoiesc…
        Coalitia portocalie!…ma mir ca nu ai vazut pana acum.
        Portocalii sunt doar PDL-isti,nu intreaga coalitie,ce draku ma orez!
        Asa ca portocalii au facut destule,numai simplu fapt ca sunt de acord cu MAJORITATEA POPORULUI.
        Galusca de orez,este astazi la voi in teren orezare,si va cam frige rau. 😆

        • Hi hi hi

          Nici vorbe nu aud de la portocaliii tai pe tema respectiva. Ce sa mai vorbim de FAPTE !?

          • @Chinezu.a.Este evident pentru ce esti omniprezent.Este la fel de evident că te consideri superior tuturor.Arogantă tipică USL!Ti-am raspuns la primul comment și chira ti-am explicat ce inseamnă OTRAVA numită proiect de lege a USL!Iar dacă tot au initiat acest proiect DE CE nu si l-au dus la capăt?Pentru simplul motiv,că NU SE POATE promova,avind in discutie doar UNUL dintre cele două subiecte votate de popor!Partide neserioase ,inselătoare,mincinoase!

          • mai chinezule …eu cred ca pina la urma tu esti un mare admirator al lui nasul …vad ca esti zi lumina pe blogul asta sau nu ai cu cine vorbi din tabara ta uslista consideri ca cei din tabara ta nu sint demni de a vorbi cu tine … da de gindit..de fapt ce sa te astepti de la uslasi condusi la vedere de un arici pogonici si de un toanta copil infantil si dinumra de motanul felix vrajnic turnator al epocii de aur,,

        • Veverit, raspunde-i tu crinopontistului, ca mie imi e greata de orezuri, ca referendumul are nevoie pentru aplicare de 2/3 din totalul parlamentarilor. Promit sa dau alune trase in ciocolata 😀

          • Bravo Alexa te ajut si eu cu ciocolata,eventual cu fructe de mare 😆 😆 😆 .
            xxx

        • Te inseli orez!
          Vocea Tiranului este vocea portocaliilor,si tot spun din 2009 rezultatul MAJORITATII POPORULUI.
          O constatare:orez,voi uslamistii trebuie sa va faceti spalaturi auriculare. 😆

          • iconul pus de tine este destul de expresiv.

            nu am legaturi directe, dar, am sa le transmit oferta ta pentru respectivele spalaturi (cu tot cu poza animata).

            hi hi hi

        • Orez,uite ce zice Alexa:” ca referendumul are nevoie pentru aplicare de 2/3 din totalul parlamentarilor”
          Calculeaza tu ce insamna 2 pe 3,si anunta-ne si pe noi ce rezultat ai obtinut,ca portocalii nu stiu matematica.
          Dupa ce obtii rezultatul,sa ne spui si noua ce partid are aceasta majoritate ,in parlament la ora actuala.
          😆 😆 ;lol:

    • chinezule daca nu-ti place o tara libera dute-n china ca acolo-i de tine sau incuba ca acolo-i si mai bine…esti dus cu pluta rau de tot baete

      • H & M,

        Voi sunteti aia cu preturile de dumping la ţoale?

        Eu nu vreau sa cumpar de la voi dar, va felicit ca v-ati deschis raion (sic!) la Nasu’

        hi hi hi

        • mai chinezule …eu cred ca pina la urma tu esti un mare admirator al lui nasul …vad ca esti zi lumina pe blogul asta sau nu ai cu cine vorbi din tabara ta uslista consideri ca cei din tabara ta nu sint demni de a vorbi cu tine … da de gindit..de fapt ce sa te astepti de la uslasi condusi la vedere de un arici pogonici si de un toanta copil infantil si dinumra de motanul felix vrajnic turnator al epocii de aur,,…

    • Preastimabile chinez,din cate isi aduce aminte neuronul meu ofilit referendumul se referea nu doar la numarul de parlamentari ci si la parlament unicameral.Cu numarul de parlamentari e simplu,nu e nevoie de modificarea Constitutiei(si asta exista cu adevarat si in propunerea uslasilor depusa la parlament).Dar pentru cea de a doua cerinta votata in referendum e obligatorie modificarea Constitutiei cu 2/3 voturi ale actualului plen.Deci aici e schepsisu’.Pricepusi,dragule??!!Deci nu-i mai da atata cu uslasii au vrut,portocalii s-au facut ca n-au putut.

    • @chinezu amuzant-Te crezi foarte ,istet si interesant .Incerci sa manipulezi si sa distorsionezi adevarul ,sa-l rastignesti ,sa-l pui la zid ,sa-l batjocoresti ,sa-l scuipi….Afla ca noi „astia portocalii” intelegem toate manevrele made in” crinel si pontuta” .Voi Usl a-ti venit cu un proiect de lege pentru reducerea numarului de parlamentari DA sunt de acord DAR nu asa cum vroia poporul la 300 parlamentari ( „În ce priveşte reducerea numărului de parlamentari, am iniţiat un proiect de lege, suntem de acord cu reducerea semnificativă a numărului de parlamentari, nu o reducere de faţadă, dar care să respecte principiul constituţional al proporţionalităţii, în sensul în care reprezentanţii în Parlament să aibă în spate un număr aproximativ egal de alegători”, a spus Antonescu.”)cu alte cuvinte usl a depus un proiect de lege pentru reducerea nr. parlamentarilor dar asa cum hotarasc domniile lor ca ar fi de cuviinta ,poate reducerea cu max.10 parlamentari?Iata cum incalca acest partid struto camila suveranitatea poporului–Rusine Schimonositilor! PENTRU A SE PUNE IN APLICARE VOINTA NATIUNII E NEVOIE DE REVIZUIREA CONSTITUTIEI ! „Revizuirea Constitutiei a devenit o necesitate, pe de o parte datorita unui referendum national valid al carui rezultat trebuie pus in practica de catre Parlament, iar pe de alta parte, datorita unor discrepante intre prevederile sale si situatia actuala.” Rosule infiltrarea ta pe acest blog desconsiderarea opiniilor celor care posteaza liber aici, atitudinea superioara ,ostila poate sa-ti aduca doar blam.

  35. Varujan Vosganian VENIT DE PARLAMENTAR Vezi Caragiale n-a murit valoarea beneficiilor non profit dar bag in buzunar anual 120.000 lei
    Declaratie de interese Nr 95 / 14.o6.2011 ( nr inreg senat)
    cunoscand prevederile art 292 cod Penal, privind falsul in declaratii, declar pe proprie raspundere:
    Ununea Armenilor din Romania- Calitatea presedinte, valoarea beneficiilor- Non -profit
    Uniunea Scriitorilor din Romania — Calitatea prin vice, valoarea beneficiilor — Non profit
    Prezenta declaratie constitue ACT PUBLIC si raspund, potrivit legii penale, pentru inexactitatea sau caracterul incomplect al datelor mentionat
    data complectarii 14 iunie 2011
    DECLARATIA DE AVERE SENAT Nr 96/14.06.2011
    VII. Venituri ale declarantului si ale membrilor sai de familile .realizate in ultimul an fiscal incheiat (potrivit
    senator 66.049
    Uniunea Armenilor din RO 68256 Presedinte curat ( non profit)
    Uniunea Scriitorilor din RO 49568 prim vicepresedinte ( non profit)
    Institutul National de cercetari economice Cercetator 14.500
    Titular Drepturi Autor 20.000
    8.1 Venituri din alte surse
    1.1 Legea recunostintei Donate integral 17 350 pentru merite deosebite in levolutie
    total=218373 pentru domnul senator fara legea recunostintei
    total = 12000/an pentru nepotul meu intrebare de bun simt cu aceste venituri isi poate intemeia o familie ??? domnul senator castiga intr-un an cat nepotul in 18 de ani.

  36. @chinezu amuzat,neculai-Mandrilor postaci intelegeti ca poporul Roman a ales prin referendum REDUCEREA NUMARULUI PARLAMENTARILOR ce nu este clar?Dar se pare ca pentru a pune in aplicare rezultatul referendumului este nevoie de consens politic mai clar acceptul opozitiei( a se citi clica mafiota comunista),care nu este de acord cu ceea ce doreste un popor intreg,dupa parerea mea atat de umilit si dispretuit de catre acesti politicieni perimati care cu nerusinare mint natiunea ca ei „doresc binele tarii” ascunzand adevarul stiut de lumea intreaga :ca ei” alesii”nu mai reprezinta de mult timp interesul tarii si al Romanilor,stim ca doar se agata cu disperare de privilegiile care le sunt conferite de poztiile ocupate ,pazindu-si afacerile si pe tovarasii care alcatuiesc cercul viciului.IGNORAREA VOINTEI POPORULUI reprezinta incalcarea constitutiei Romaniei care spune ca „Nici un grup si nici o persoana nu pot exercita suveranitatea in nume propriu ” Eu am exemplificat aici un singur aspect discutia fiind mult mai larga .Exceptional articolul -Maestre asteptam cu nerabdare inceperea emisiei .

    • Dacă acum dau ascultare poporului devine CUTUMĂ şi nu e bine pentru viitor ca poprul să fie ascultat. Trebuie să ni se bage în cap că ne exprimăm voinţa conform Consttuţiei degeaba. Constituţia E EI (USLamiştii)!!!
      Şi vin şi vă mai spun încă o dată:
      ROMÂNI, DORMIŢI LINIŞTIŢI, USL VEGHEAZĂ!!!

      • Explica-i lui zeus cel mic, al vostru, cum sta treaba cu cutumele.

        El nu e-n stare sa se tina de spiritul constitutiei scrise, de legile promulgate inclusiv de el, daramite de cutume.

        • Chiunezule, iar ai ochii mici. Nu vă lasă ăştia de la partid să vă odihniţi deloc. Cum lucrei 24 din 24, şapte din şapte, fără pauză. O să dai în bengă mă flăcău. Aseară te-ai dat în stambă până la miezul nopţii şi acuşi la 6 deja semnasei condica. Şi-n exprimare se vede surmanajul. Mai ia un Almanahe să te relaxezi.

          • Paulica,

            Reciteste-ti propriul text dupa ce te (mai) limpezesti la minte. Vei vedea cine are grave probleme de surmenaj.

            Va dati artisti in invective dar, am observat ca daca va fac un BAU, cat de mic sau, imi activez si eu spiritul ironic cand ma adresez domniilor voastre, incepeti sa va plangeti ca niste fete mari care se trezesc parasutate in parcarea tiristilor pe soseaua de centura.

            Hotarati singuri. E ca la teatrul clasic, fac Cum va place

  37. Veverit!
    La finalul topicului precedent,am facut o remarca cu privire la scrisoarea Tiranului si curcile mele de le ferma. 😆
    Si mai este un aspect Nasule:de cat timp s-o fi gandit Piratul,sa tina pe linie moarta un lider ca Frunzaverde,ca la un moment dat, cand are nevoie de el sa fie intodus pt. a distruge din interior, un partid sau o alianta?
    Frunzaverde a dinamitat alianta neputintei alaltaieri la a3 spunand: „Guvernul BOC a trebuit sa redreseze greul creat de Guvernul Tariceanu,si o dreapta autentica se poate forma doar cu oamenii vechi, adevarati de dreapta care stau in asteptare in PNL”.Frunzaverde,stie toata lumea ca este membru PNL de luni.Rad si acum cand imi aduc aminte de acea emisiune,rad cu lacrimi. 😆 😆 😆
    Si mai exista ceva care te face sa-l pupi pe Corsar pe chelie. 😆
    ” Bravo…

    la cat de orgolios si doritor de putere este Porumbacul, in mod sigur propunerea lui Basescu se va lasa cu discutii aprinse, cel putin in interiorul PNL. Pentru ca oricine se gandeste la un lucru. In 2009, PSD a rupt alianta cu PDL pentru ca avea convingerea ca Geoana o sa fie presedinte si astfel vor avea si premierul. De ce sa creada Antonescu ca Ponta si PSD nu isi vor dori functia si in 2014? Mai ales ca PDL si UDMR ar veni dupa 2 ani de opozitie (adica foame) si mai mult ca sigur ar accepta ceva firimituri aruncate de PSD cu conditia sa le sustina guvernul.
    Deci, propunerea lui Basescu pune la incercare in primul rand pe Antonescu si „greii” din PNL.”(comentariu cat se poate de plauzibil,postat de user-ul boxyro pe ziare.com)

    P.S. Acum curcile mele sunt linistite si astepta victoria lui Cashcheta. 😆 😆 😆

    • Stii ce cred eu? Cred ca Antonescu nici nu-si doreste sa fie Presedinte, e prea mult pentru el si e constient de faptul ca e o basca prea mare pentru el. Si-apoi, toata viata lui si-a dorit, si a obtinut, un loc unde sa-i fie cald si bine, dar fara batai de cap…Pe cand, in ultimii ani, a cam transpirat si atitudinea lui, imi spune ca s-a cam saturat…Momentan rezista, datorita conjuncturii, nu prea mai are cum sa dea inapoi.

  38. Se pare ca postacii USL sunt speriati tare, ca le dispare obiectul muncii, daca nu mai e Base, nu-i mai plateste nimeni sa posteze jos Base, logic nu.
    USL-ul e in dilema majora, daca accepta modificarea constitutiei si demisia, MRU devine locomotiva electorala pentru fortele de dreapta inclusiv PDL, cu sanse sigure de castig in fata pogoniciului. Daca respinge demisia lui Base in aceste conditii devin penibili strigand in continuare jos Base.
    Penibili au fost si anumiti comentatori aseara, acum nu le mai convine demisia, ca de ce nu sta tot mandatul etc, sigur ca motivatia lor e tot finaniciara ca daca dispare Base de pe scena politica pe ei cine-i mai plateste sa strige jos Base.

    • exact, si uite asa devine desuet sa strigi jos Basescu. Va trebui sa invete si ei sa gandeasca, numa’ sa nu se fi transformat si creierul lor intr-un singur neuron care plange de singuratate

  39. Vai, vai, vai cel mai mult imi place asta cu//automat// profund gandeste domnule autorul postarii mai profund chiar decat autorul scrisorii si al initierii referendului….Cand va spuneam pe la inceputul blogului ca ati ajuns aici din prea multa lingusire ati zis…..

    • sa mergi sa te culci,ca te-ai ingalbenit de la atatea vise cu usl-isti. 😆

    • Vai Elena ne ierti ca ti-am deranjat somnul de frumusete. Eu zic sa nu te mai deranjezi cu noi ca o sa arati ca si cum ai bagat degetuţele tale fine in priza

    • Eu unul, te-as lingusi pe tine, daca as sti ca am de ce 🙂 E, si daca nu am de ce, mars la cratita!!

    • @Elena: Ca sa lingusesti pe cineva trebuie sa ai un interes. Precizeaza ce interes avem noi. Iar daca nu-ti place du-te pe pagina USL. Are nevoie de capete ca tine.

      • @ Pentru cei ce ma tot indemnati sa plec.Eu vorbeam cu autorul nu cu voi.Din exprimare, pe cei mai multi va consider niste victime ale fostelor emisiuni .Cred ca de aceea a ramas fara emisiune ca provoca sentimente inverse. Ce caut aici? E un interesant studiu de caz. Incercati-l si voi,mai ales cei sinceri si fara interese cred ca sunteti multi dar…..

  40. Neculai şi chinezu, vi s-a scurt-circuitat neuronul pe care-l folosiţi la comun.
    Vă doare că le-a (v-a) tras-o iar Băse.
    Ha ha ha … Ho ho ho
    Asta-i avantporemiera la gala care urmează.

    • Paulica,

      El se agita singur la scara lui,l fara sa-l mai bage nimeni serios in seama si apoi hăhăie.

      Hă hă hă. Ce le-am mai tras-o !?

      In realitate eu imi aduc aminte ca in ultimul an, de cate ori a incercat sa le-o tragă WTF !%^{}~>?! brrr, uslistii i-au dat peste mâna ori s-au ferit oripilati.

      Hi hi hi

    • Slăbuţ. Sunteţi încă în stare de şoc. Sau la partid nu au apărut încă instructorii.

      • Da, Paulica, ne-am speriat cand l-am vazut pe MRU la al Jazeera

        Hi hi hi

        • Habar nu aveţi în ce joc se intră. Tolomacu vostru a făcut singurul gest de bravadă de care este în stare, fiind tare ca femeia la telefon.
          A rupt scrisoaraea trimisă de Traian Băsescu. Cât curaj. Câtă bărbăţie. În faţa întregii spume (la gură) a opoziţiei. Bravos Naţiune Halat (n-am geşit, n-am vrut să spul hala ci exact ce vedeţi HALAT) Bărbat.

        • Iar a inceput jocul de sah,daca nu te-ai prins chinezoiule.Va dat sah exact cand aveati congres.
          Ha ha ha….miau ,miau, miau(pt felix)

      • Da sunt in stare de soc, au cazut in sondaje si viteza a devenit aiuritoare. Sa vedem daca mai au cum sa intre in parlament daca nu schimba constitutia.
        Este un sah-mat.
        Oricum nu mai au cum sa intre in parlament in numar suficient ca sa mai faca ce vor ei

  41. Si totusi mai exista iubire… Si totusi mai astept rezultatele subscriptiei…
    Tacere, numele tau e tacere…
    Vreau sa stiu daca actiunea mea e unica cumparata sau daca mai are frati si surioare…si cate…Dar mi-e teama ca vom afla asta cand vom afla cat inseamna 5 minute pentru domnu presedinte…
    Si daca nu ni se spune cate actiuni se dadura, inseamna ca a mea e singura si deci eu si tractorul meu ( ca am luat-o impreuna) suntem marii barosani de la nasu tv…si de aceea spunem: Nasule dupa doua articole corecte, (sau la ordin), ai revenit la vechea si ireparabila dragoste pierzatoare…

  42. Daca ” 5 minute ” inseamna …o infinitate,
    cat timp inseamna ” in timp util ” ???
    …regula de trei simpla…
    …iar „un presedinte nu demisioneaza in perioada de criza”…
    Nu cred nici mort de foame ca s-a gandit vreo clipa la demisie.
    La orice altceva, da.

    • „Este mai usor de sfaramat un atom decat o prejudecata.” Albert Einstein
      Eu cred ca isi dedea demisia, dar a fost informat de ceea ce i se pregateste, sa nu poata candida din nou,motivul demisia. De atunci e mai vigilent. Ca dovada ca ura unora ii sapau groapa, e perseverenta in a ataca continuu si fara motiv orice atitudine a presedintelui. Ei nu iarta nici presedintele si nici poporul care le-a zadarnicit suspendarea. Sunt stapaniti de o tulburare a spiritului, manifestată prin prezența unei idei fixe, Basescu.
      „Ura – mania celui slab.” Alphonse Daudet

  43. Omagiu Mândrului Conducator -*- Traiasca PCRDL

    Nasu schimba televiziunile da’ naravul, ba!

    A avut o tresarire, dar i-a trecut repede. Acum ce-i drept, dupa ce a predicat talibanismul politic nu poate renunta, peste noapte, la șaria aferenta fara sa-i sara-n cap muftii.

    Cat farseism iti trebuie pentru a arata cu degetul doar spre USL !? 

    Pai, chiar daca nu a mai fost la servici (sic!) de mult tot ar fi trebuit sa stie nasu ca exista de peste un an un proiect de revizuire, inaintat de opozitie si nediscutat de majoritate.

    N-am sa mai strofoc acum urechile muezinilor de serviciu cu teoria despre cum trebuie dezbatute temele supuse referendumurilor  pentru a nu arunca in derizoriu respectivele exercitii democratice.

    Hi hi hi

    Cica „Sah mare de la nenea Basescu!”. Mare șah, cand el e si arbitru si jucator. El are voie sa isi ia si mutarile inapoi, sa si subtilizeze piesele adversarilo etc. 

    Se mira apoi  ca nimeni, inafara talibanilor din propriul trib, nu-l apreciaza ca pe marele Kasparov de pe Dambovita

    • Chinezule
      USL e cel mai mare dusman al anumitor interese.
      Ale lui basescu, ale pslului, ale anumitor grupuri de presa…
      Ma astept sa vad cum il ataca si pe boc, ca n-a facut saracu mai mult decat a facut.
      Eu nu cred ca joaca sah. Mai degraba dame, ca la asta se pricepe.
      Sau daca joaca sah o face cu buldozeru…
      Nu mai merge aceasta insistenta constitutionala la popor cum ia pacalit in 2009 cu referendumul.
      Poporului i se cam rupe de parlament, el vrea sa vada pedepsiti pe cei ce au furat si care sunt acum, in majoritate prin pdl…nu ca n-ar fi si pe la ceilalti, dar curatenia trebuie sa inceapa din propria ograda.

      • Etete la maimutoii astia ce matinali sunt !
        Ba baieti ati ramas „lipiti” de aseara sau impartiti acelasi calculator ?
        😆

      • da usl-sti vor sa faca ce vrea poporu?
        pai i-ti dai seama ce bocete va fi la usa penitenciarelor,cum vor plinge beizadelele psdiste pe tatucii lor mafioti

    • Salut! „N-am sa mai strofoc acum urechile muezinilor de serviciu cu teoria despre cum trebuie dezbatute temele supuse referendumurilor pentru a nu arunca in derizoriu respectivele exercitii democratice.”
      Pai de muezinii angajati ai Televiziunii-Partid(Conservator), ce zici? Chiar il vezi pe Voiculescu demisionand pentru vre-o cauza, sau pe Crin, Ponta, ILIESCU, Nastase- care a marit mandatul la 5 ani crezand ca va beneficia de asta? Iliescu a fortat cumva la limita legii pentru a mai prelungi sederea la Cotroceni cu inca un mandat, astia sunteti voi! Daca vor fuziona candva PNL si PDL, poate la toamna, sau mai tarziu,ce-ai sa spui? E simplu, Basescu ramane consecvent, respectarea votului popular. Aici este lege nu tocmeala. Basescu s-a supus votului popular ca si candidat la presedinte, si intr-un referendum. Sigur, din punctul tau de vedere, este un nemernic, un jucator, chior, marinar, dictator, et,etc,etc. Pentru mine este cel mai bun presedinte pe care l-am avut, este singurul care a luptat cu „structurile”- Iliescu le-a salvat, Constantinescu s-a declarat invins- iti amintesti? Daca a avut greseli? Sigur, este omeneste, si le recunoaste el insusi, insa a dat o sansa modernizarii statului. Spuneati ca „Jandarmii lui Basescu” sunt fortele de interventie ale lui Basescu, uita-te sa vezi cum intevin fortele de mentinere a ordinii publice in Spania, Marea Britanie, Grecia, Franta… O sa-l avem pe Ponta conducand guvernul, o sa-l avem pe Antonescu presedinte, o sa avem oamenii lui Voiculescu infiltrati pe functii de decizie in stat, si? Oricum, nu Basescu sau PDL-ul este amenintarea sau problema voastra, sau ale puterii, ci Dan Diaconescu si Partidul Poporului, va pot „sufla” functiile, visele de marire ale lui Crin, se poate duce naibii toata munca de dezinformare a lui Voiculescu si ale Trusturilor! Pentru a cata oara?

      • „Pentru mine este cel mai bun presedinte pe care l-am avut, este singurul care a luptat cu “structurile”- Iliescu le-a salvat, Constantinescu s-a declarat invins- iti amintesti? Daca a avut greseli? Sigur, este omeneste, si le recunoaste el insusi, insa a dat o sansa modernizarii statului”.
        Sunt intrutotul de acord. Poate isi aduce cineva aminte ce spunea presedintele Israelului cand l-a vizitat, ca este cel mai responsabil sef de stat pe care l-a intalnit, poate da cineva citatul exact.
        Bravo Mened!

        • Asa este! Ai perfecta dreptate! Numai oligofrenii nu pot sa vada si sa inteleaga ca Basescu este – ca si AI Cuza – fauritorul Romaniei Moderne dupa sovietizarea fortata a tarii!

          dec

          PS. Nu mai scrieti prostii pe internet ca va va arata intreaga planeta cu degetul! chiar daca „i-ati lamurit” deja prietenii de cartier si nu va mai baga in seama de multa vreme!

      • USL-istii nu vor nimic concret. Daca ar pleca Basescu, ar ramane fara nicio substanta, atata timp cat toata ideologia lor se rezuma la „Jos Basescu”. In spatele vorbelor goale nu e nimic, decat un vid dureros dimineata sau… ma rog, la pranz cand se trezeste si Crin Antonescu.

    • Buna dimineata!
      Vad ca joaca tare D-l Presedinte, bravo lui!
      Tot respectul pentru tot ce face!
      I-am cerut, noi cei mici, poporul simplu, sa ne scape de PARAZITII din parlament, vrem mai putine plosnite in capul poporului roman!
      Avem nevoie in parlament de OAMENI nu de lichele, de PATRIOTI NU DE HOTI, de OAMNEI HARNICI NU DE SOMNOROSI puturosi, DE CETETENI care sa ne reprezinte pe noi ROMANII nu alte intereze si interesati, vrem ROMANI loiali tarii nu grupurilor de interese si de clanuri!
      Asta imi doresc eu un CONTRIBUABIL mic si neinsemnat, un cetatean nemultumit de ceea ce vede in jurul lui, O ROMANCA ce-si iubeste patria si sufera cand vede cum este JEFUITA SI BATJOCORATA de niste parveniti!
      D-le PRESEDINTE TOT RESPECTUL!
      Sa aveti un sfarsit de saptamana superb, cu soare in suflete si cu bucurii.
      I.M.

    • Ai citit tu ambele propuneri de modificare a Constitutiei? Si proiectul PDL si proiectul USL? e vreo diferenta?

      USL nu va accepta sa fie modificata Constitutia, acum!
      Vor sa mearga, la alegerile din toamna pe actuala Constitutie. Adica, in toamna sa nu fie numarul de parlamentari, redus. Pentru ca ei sunt multi si infometati.
      Daca antenele lui Voiculescu au tupeu sa repete asta, in fiecare seara, se duce dracului tot USL-ul.

      • @ovidiu, sa dea Dumnezeu sa se duca usl unde a intarcat ala puii!
        Daca trantorii vor veni la putere, ups era sa scriu la putoare, il vor pune pe nastasel la DNA si pe ilici la ANI, iar apoi vor modifica Constitutia si vor cere ca ei sa fie numiti pe veci si copii lor sa le succeada, iar in parlament sa vina doar hotii, excrocii, criminalii, etc, doar ai lor!
        Atunci ROMANII adevarati vor fi nevoiti sa paraseasca tara!

        • Stii ce e foarte grav, nociv? Clasa politica romaneasca, nu mai face politica, ci numai jocuri politice. Vesnic sunt in campanie electorala, vezi mascarile, intre ei, cand sunt la tv, iar realizatorii tv, nu pun tunurile pe ei!
          Intelegi?

          • @ovidiu, eeei de asta am ajuns sa urasc televizorul!
            Daca nu ar fi pe drum NASUL TV, si D-l Moise Guran, l-as desfiinta!
            Ei sunt speranta mea intr-un viitor ADEVARAT al romaniei!
            O seara superba!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • @Chinezu.a.Proiectul la care faci vorbire exclude parlamentul unicameral!Este găselnita de la alt referendum!Să incalci suveranitatea constitutională a poporului modificindu-i vointa prin o lege!Asa cum s-a intimplat cu votul uninominal ,transformat in struto-cămilă prin acceptul votului pe liste de partid,astfel incit unii nedoriti de popor să acceada la functii NUMITI de partid!
      Nu esti aliniat partinic,spui tu intr-un moment anterior,dar sigur expui principii care apartinu unor partide!Altfel,cum ar mai intra in Parlamentul Romaniei,unii ca Antonescu sau Ghișe?

    • „Ura izvoraste deseori din invidie sau din zavistie.De aceea,cei care urasc pe cineva,nu pot fi convinsi,aratându-le ca afirmatiile lor sunt de fapt clevetiri si minciuni.
      Din contra, când acestia sunt pusi în fata adevarului,ura devine si mai mare.” M.Basilea Schlink
      Prea multa ranchiuna,la inca cativa ca tine, care se tot invart pe aici.
      „Exista frunze care nu cad, oricât de puternic ar fi vântul; exista clipe, oameni si fapte care nu se uita, chiar daca uitarea este o lege a firii.”
      „Este mai usor de sfaramat un atom decat o prejudecata.” Albert Einstein

        • Daca ar fi asa,aunci am fi o tara plina de ura. Dar o nedreptate o poti trece, caci „Iertarea inseamna a te ridica mai presus decat cei ce te-au insultat.” Napoleon Bonaparte.
          „Cu iertarea dobandesti si pe dusman prieten.” Iordache Golescu
          „Nici o razbunare nu este atat de completa ca iertarea.” Josh Billings
          „Nimic nu-i mai greu de iertat decat meritele altuia.” Denis Diderot
          „Iertarea intra si ea intre legile omenesti, cei destepti sunt toleranti si iarta, numai prostii sunt rai si razbunatori.” Victor Duta
          „Invidia nu se poate ascunde ea acuza si judeca fara dovezi, ea mareste defectele, ea are denumiri enorme pentru cele mai mici greseli, graiul ei este plin de fiere, de exagerari si de ofense” Luc de Clapiers.

          • frectii propagandistice
            ce iertattor era napoleon si ce opere de caritate a mai facut,crime si atit
            ce iertatori sunt politistii cind gresim ,pe naiba sactionat pe loc
            toate dulcegariile alea citate mai sus sunt lingusiri parsive a unor dezaxati cleptomani care nu vor altceva decit sa fie mai presus de altii
            stirpeste raul din radacina asa zice proverbul romanesc si fii atent ca hotul striga hotii

    • Bai chinezule! Dupa ce ca i-ai „lamurit” pe toti prostovanii din cartierul tau (fara apa, canalizare dar cu internet) acum vrei sa-ti citeasca prostiile intreaga planeta! (father fucker full of shit!)…
      De ce nu scrii tu al revista Arici Pogonici!

      dec

Comentariile sunt închise.