Cuplul Ţuca, el avocat, ea judecator la ICCJ! In 2010 au cistigat, in fiecare zi, timp de 365 de zile, 500 de milioane de lei vechi, repet, pe zi! Adica 50 de pensii bune pe zi, 50 de salarii ale unor tineri, tot pe zi! Doar in timpul somnului, cuplul minune a cistigat 150 de milioane de lei zi de zi, mai precis noapte de noapte, in miraculosul an 2010! E foarte bine platita dreptatea in Romania! 11.000 de euro pe zi!!!
Detalii in articolul de mai jos! Si probabil in toata presa de luni!
Maria,
ti-am raspuns ceva la December 4, 2011 at 07:35
Spun asta ptr ca blogul fiind foarte aglomerat, dovada de rating trebuie sa te cauti cu find ca sa vezi cine ti-a mai scris sau sa cauti asemenea pe cineva anume ale carui postari doresti sa le vezi.
domnu’ion…..unde l-ati lasat pe Bibliofilu’ pesedist???…ehehhehe…s-a saturat depostat p-acilea ???
Nu-l chema, ca vine un-doi.
Avem nevoie si de gica contra chiar si incapabili de obiectivare, ca parca si pe noi subiectivismul in mare masura ne-ar ocoli ? 🙂
nu-l chem,Doamne fereste …..are niste postari kilometrice ,de nici nu-l poti urmari…cred ca asta-i spilu’…loool
Repet, nu ma descurc cu like: incorect passport si alte chestii de astea. 🙂
asa o fi,alex,cum spui tu.merita sa aiba milioane de euro si poate noi mai gresim cand ii criticam. si chinzu amuzat tine partea la acest mecanism;dar cine a avut de/a face cu justitia stie cata coruptie e acolo,cat spaga tre sa dai,cate gaini si oua cer aia la taranii care nu au bani;ptr ei totul are valoare,chiar si o closca daca o duci lor nu o refuza.
voi spuneti ca au valoare!voi sunteti cateii de pe traseu ce latra tare ,mai si muscati cand va e foame din curul altora,in cazul in care satapinii se supara pe voi.
voi in incapacitatea voastra de a munci sia aface ceva constructiv inceepti sa lingeti pantofii pe la bogatasii astia intelectuali
multi dintre noi cunostem bine avocati procurori si chiar f bine si tot asa de bine stim ca unii au ajuns acolo dupa terminarea facult private de doi bani:dai un ban si devii destept si puternic.sigur ca e o fata a capitalismului ce multi dintre noi nu o accepta.
DE CE NU FACETI FAC PRIVATE SI AV ANGAZATI LA PRIVAT,UNDE DACA N/AI VALOARE ESTI UN CACAT.FA SI O SUTA DE FACULTATI DAR CUM SE FACE CA NUMAI LA STAT E LOC PTR CEI DESTPTI CA VOI>ALEX SI CHINEZU AMUZAT
Pai foarte bine! Inseamna ca au invatat si merita. Eu va doresc la toti sa castigati la fel. Eu ma bucur pentru ei
Du-te ba si cauta-ti elicopterul! Ha HA HA
mà,debilule ….ti-ai pus macar intrebarea daca sunt cistigati cinstit ???…de fapt cedreaqu sa astepti de la unu’ cu un neuron si ala atrofiat
Merita sa infunde puscariile!… Au invatat sa spolieze romanii! Din tata in fiu! Poate si tu ai invatat!!!!
Au invatat da, smecheriile!!!!!!!!!!!!
un mic exercitziu, vedetzi pe 7 dec. cum
magistratzii „inpartiali” il vor condamna pe nästase,
cu 2 plecäciuni, in fatza lui iliescu. si desigur
isi vor cere scuze, pt. deranj-.
vor fi multe probleme ,pe traseu,in cazul in care se vrea anihilarea acestui sistem jegos!pe linga persoanele implicate direct,mai sunt si alte si nu foarte putine, persoane ,ce castiga de pe urma acestor mizerii si mizerabili.astia vor pune piedici si nu putine intr/un proces de curatare a sistemului.
Fluturasi liberi,
ati vazut, cum v-am lasat singuri, cum va cearta Nasu ca nu faceti rating! Hi, hi, hi!
Nu-i bine ce a facut dna Tuca, de acord. Dar, hai sa vedem ce a facut.
1. Si cel mai grav. Nu a declarat conturile in care isi tine banii. Sau le-a declarat intr-o anexa, fiindca nu incapeau pe formular. Sau poate are un seif. Vom afla si vom infiera mai mult daca e cazul.
2. A castigat foarte mult. Hi, hi, hi si ce-i rau cu asta. In primul rand, nu i-a castigat ea, i-a castigat sotul. Un minim de deontologie profesionala, ar fi indemnat un ziarist sa verifice.
Ar fi aflat ca acesta conduce una dintre cele mai titrate case de avocatura din Romania.
http://www.tuca.ro/
Daca va uitati, pe langa recunoasteri nationale si internationale, acestia au avut in 2010 si contracte pe sume peste 500.000.000 euro.
Ce sa va fac eu daca nu va place societatea capitalista decat cand va vine bine? Asta e, avocatii stiu sa-si negocieze procente de la cei pe care-i reprezinta.
Spuneti ca justitia este pricina raului in tara asta. Nu va contrazic, zic ca are partea ei de vina.
Si daca vorbim de justitie, nu vreti ceva mai rasunator? De pilda legat de ministrul justitiei? Cel care are cel mai lung mandat? Nu de alta dar, stim cu totii ca pestele de la cap se impute.
Ia verificati declaratiile domniei sale de avere. Sa vedeti cum isi tot vinde niste cesiuni la o firma care ii include numele. Ce-i rau cu asta? Pai uite:
Pana acum a incasat vre-o 400.000 de euro si zice ca mai are de incasat tot pe atat in vreme ce firma respectiva nu apare la ministerul dede finante cu nici un bilant. Daca sapati, veti gasi totusi in alte surse de informare doar activitate in 2010 cu profit ~15.000 lei si datorii 45000 lei.
P.s. Nasu, iti propuneam un ramasag, eu dau 55000 euro daca pierd, tu dai doar 2000 de euro daca il pierzi.
Poate nu te poti risca nici cu 2000. Ok, inteleg. Atunci, eu iti propun doar sa spui, in caz ca pierzi, bine chinezule, ai avut dreptate si da, e posibil sa existe si oameni pe lumea asta care sa nu fie de acord cu mine din propria convingere, nu fiindca-i plateste cineva.
Daca nici asta nu poti face ca barbat, esti irecuperabil din punct de vedere moral.
mà,tu lipseai de p-acilea ….ala cu ratingu’…loool
iote ,unde statea barbatu’si nu-l vedea nime….si marele impartitor de moralitate.
fugi mà,d-acilea…ce manipulari subtiri ai…cine crezi ca pune botul??
Chinezuleeeeeee!…. Du te maaaaaaaa!… Tu nu vezi ca te faci de kk la fiecare postere de 2 bani?treci maaaa la naftalina!
Precum o picatura poluata ai scris tu aici, chinezule: lunga si plictisitoare in continut.Diferenta asta de inteligenta masculina o apreciem tocmai pentru ca intram de cateva ori pe pagina acestui respectabil domn Radu Moraru.
Mari u
Un barbat nu tipa strident si repetat noaptea la orele 3-4 pe propiul sa blog: chinezule, iesi afara, chinezule esti las, chinezule esti slujbas, te ascunzi fiindca stiu cine esti si multe altele.
Si daca totusi o face – toti putem trece prin momente nefericite – macar e normal sa aiba barbatia ori de a face dovada ca e mare si tare (prin asta nu inteleg doar ca-i de partea puterii -asta stiam) ori sa recunoasca faptul ca a gresit.
Cand trec cateva zile si … mucles … nu spune nici macar ca iepurasu’ din banc catre urs, ca-si ascutea gherutele si vorbea prostii ma lamuresc din ce in ce mai mult cata barbatie se ascunde sub numele de Nasu
mà,mamelucule ….R.Moraru n-a zbierat la tine ,cioara grivcovista si nici nu te-a dat afara ….daca te dadea nu mai puteai sa postezi acum ….ti-a zis sa nu mai umbli cu soparlica si manipularile ,cap sec ce esti!!
dar ,asta e stilul vostru grivcovist ,mintiti si dupa aia strigati ca nu sunteti lasati sa mintiti in continuare.
mà,cioara grivcovista ,daca e asa cum spui ,ce mama dreaq mai cauti pe aici ?
doara stii ca nu e important sa stim noi cum vrei tu sa te lamuresti chinezule, dar e absolut clar ca toata lumea vine aici pentru ca deja acest domn si-a castigat cu mult timp inainte respectul, faima. eu pot sa inteleg ca apesi cu bocancul invidios si pe multe alte pagini, nu trebuie sa ma convingi!
Chinezu’ da de unde ai mai scos asta ca ne-ar fi certat ”Nasul” -aaaa era sa uit de unde scoti si restul!!!!!!!!!
Uite de unde am scos-o, de aici de pe pagina.
La ora 0:57 va certa ca nu-i dati si lui ceva like-uri !?
Pe la 1:54 spunea ca sunteti doar o gluma buna (hi, hi, hi) daca nu va strangeti 5000 de fluturasi cu banii
Asa ca, vorba lunga saracia audientei la tv – proverb chinezesc actual.
Ar trebui sa citesti mai atent te rog,eu una ca acum vorbesc in numele meu ,nu am simtit asa ceva!PEACE!!!!!!!!!
Patrocle, nightmare
Cred ca voi sunteti deja angajati la nasu.tv
Pe post de zgomot de fond (huo, baaa, maaa, kk). Poate luati si niste cursuri la seral si invatati ca oamenii civilizati nu se exprima doar prin interjectii si onomatopee
Chinezule! Lasa textele! Nu esti binevenit aici! Ti am spus ca tu trebuie sa fi masochist sa poti indura atita umilinta si naftalina din partea ” Fluturilor Liberi” !!!! 🙂 🙂 🙂
Patrocle,
Asta-i loc de texte. Daca vrei ceva cu poze, da un click pe numele meu, mai sus. Bravos acolo unde scrie chinezu’ amuzat cu subliniere.
Bun baiat, sezi acum si uita-te-n liniste
Azi duminica mai destindeti-va putin cu asta:http://youtu.be/h5w9LKhYvig
patrocle,ai dreptate.te apuca nervii,dar de care.
trebuie sa batem cu pumnul in masa sa se faca orbine in tara noastra.e si alor dar daca ei o distrug nu mai e a lor.
exilati cu toti in afganistan.
tre sa luptam cu adevarat ,e singura sansa sa mai rezolvam ceva .
NASULE NU TRE SA ABANDONAM PROIECTUL.E PRIMUL PAS SPRE VINDECARE
Buna dimineata tuturor!Nu-mi vine sa cred asa ceva,cum e posibil ca sa se intimple fapte din astea fara nici o mustrare de constiinta.Noi am plecat in strainatate la lucru cu gindul de a ne putea ajuta familiile ,de a le putea oferi o viata decenta ,multi tineri si-au parasit tara ,pentru a studia si a se educa in spiritul democratiei in afara tarii, fac eforturi deosebite de a se realiza pe plan profesional ,multi poate cu gindul de a se intoarce si a pune umarul la modernizarea ROMANIEI,dar am vazut ca parca situatia actuala tinde intentionat sa se mentina ,pentru nu le periclita celor care au pozitii de „raspundere” in acest sistem, „calitatile lor privilegiate” de a se opune curatirii masive a actului judiciar.Ei nu-si doresc concurenta cu adevarat,au apucat odata ciolanul si nu vor sa-l mai lase liber ,dar ma intreb Domnule RADU MORARU daca acesti oameni nu se uita vreodata in oglinda,de unde atita nesimtire ,de unde atita egoism,de unde atita ura impotriva poporului roman,parca sint inca aceleasi metode ceausiste de a sfida si de a experimenta inca o data rezistenta acestei natii, in conditii impuse de ei si numai de ei.Nu poate ministrul justitiei,prim ministrul ROMANIEI chiar sa nu faca nimic sa schimbe acest sistem,sa schimbe acesta situatie,autoritatile care trebuie sa controleze aceste abuzuri unde sint ,ce salarii au cei care se ocupa cu controlul acestor mirsavii?Mi-as dorii ca aceste cazuri sa se rezolve in cel mai scurt timp ,sa fie dusi in fata justitiei, sa fie cel mai aspru pedepsiti pentru caci nu au facut-o in necunoastere de cauza si astept de la cei care se ocupa de aceste cazuri sa fie cercetate in cel mai scurt timp chiar daca acest lucru necesita a se face ore suplimentare,(caci si noi la patron muncim la nevoie suplimentar si asta de ani de zile),sa se poata rezolva asemenea cazuri in situatie de urgenta chiar daca ar fi necesar sa se formeze o echipa.Nu cunosc ce atributii are DNA,ANI… dar este imperios necesar sa se formeze asa o echipa incoruptibila care sa trateze rapid si fara menajamente aceste depravari.
Pentru EI,Noi suntem doar un tract digestiv,care face un lucru mecanic ca sa-si poata sustine existenta,asa este de cand l-au belit pe Antonescu.
Valentin si Karin, oamenii astia n-au mustrari de constiinta pt ca ei cred ca li se cuvine tot ceea ce au luat.
Pe de alta parte, daca voi chiar vreti ca aceste cazuri sa se rezolve rapid atunci se vor rezolva pt ca suntem mai multi care vrem acest lucru si asa se va porni un camp de forta in acest sens.
http://lorylex.wordpress.com/2010/07/29/lista-cu-rudele-judecatorilor-de-la-iccj-angajate-in-sistemul-judiciar-roman/
Fiti atenti Fluturilor!!!! Fara cuvinte!. 🙁
Cititi Asta numai daca aveti chef sa va enervati! 😉
Astazi nu merci Patrocle!!!!!!Viata e frumoasa ,viata e frumoasa !!!!!!!!!Nu-i asa Dora!?
Eu nu spun ca nu i frumoasa!!!! Dar este scurta si jegurile astea ne maninca „creditul”!!!!! 😉
Daca-i scurta atunci sa ne bucuram de ea la maxim, fiecare in stilul lui.
Corect Dana, corect!
Ai pus punctul pe i.
Si noi mai speram ca increngatura asta de coruptie si rubedenii sa ne faca dreptate si sa vegheze la aplicarea corecta a legilor !!!!!!
nici macar nu stim daca este legal-moral sa ai rude in sistem si pin a unde se merge !!!!!!ma simt depasita de vremuri ……si coruptii
Vad ca aproape nimeni nu realizeaza ca primul care trebuie reformat e instrumentul cu care opereaza justitia: LEGEA. (inclusiv constitutia gaunoasa schweizer mai mult gaura decit brinza). Dau un singur exemplu: in constitutia din 1923 proprietatea era garantata prin lege. In cea actuala dreptul de proprietate e garantat de stat.( cum, prin functionari corupti si coruptibili?).Si daca ne vom cicii in continuare sa adoptam o legislatie clara si coerenta sa nu se mire cei respunzatori de asta daca ii va ajunge vaiul de care se vorbeste la Isaia cap10 pct1, 2 si 3.
ai mare dreptate prietene ….trebuie o Constitutie clara si Legi clare,aplicate pentru toata lumea la fel
Sigur ca acolo trebuie umblat ca doar ”nu-i batuta in cuie”,adica n-am inteles ei au putut sa o faca dupa bunul lor plac in favoarea lor parca numai ei traiau in Ro !
Felu, Cosanzeana, Sile, va salut , onor!
Cine credeti voi ca schimba ceva , cand toate sunt la mana lor!!!! Se va schimba cand lumea se va mobiliza si cu multe riscuri va iesii iar in strada si nu va pleca de acolo pana nu dispar toti! Dar trebuie sa fie pregatiti inlocitori BUNI ! Cam asa ceva se doreste aici, nu violent ca nu ne caracteizeaza, dar cu multa strategie, trebuie sa-i depasim , sa le urmarim toate miscarile sa-i asteptam la cotitura!
Alina Iuliana Tuca e aceeasi cu Alina Iuliana Tuca autor al manualului „Constructia, inchirierea si administrarea locuintelor” ed. All Beck , drept si legislatie, care nu mai este pe stoc la libraria Eminescu?!
Cind coruptia devine „lobby” pentru ei este doar un joc .mai jos 15 minute de explicatii cu detalii demne de un film Jack Abramoff ” marele vinovat ” de coruptia din USA .chiar avem ce invata ,cum sa fim cu ochii si urechile deschise …..vizionare placuta
http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=7387331n&tag=cbsnewsMainColumnArea.10
…pe acest blog mai sunt cateva persoane care scriu din Germania .Dece nu spuneti si cum este,cum se aplica unele pedepse cand este vorba de furt,mita ,evaziune fiscala..etc…1)veniturile sunt controlate pe familie(sot-sotie si copii si chiar necasatoriti daca traiesc inpreuna).2)vrei,nuvrei capul familiei este barbatul,nu poate sa spuna ca nu stie ce a facut sotia sau ceilalti….3)furtul dovedit se pedepseste cu inchisoare si se confisca…4)Venitul ilicit nedovedit ca furt s-au infractiune se confisca 80%..iar persoana-familia este tot tompul monitorizata….5)Evaziunea se pedepseste cu inchisore (in functie de valoarea ei)si se recupereaza toate datoriile la STAT plus celtuielile de judecata…6)pe perioada acestor sanctiuni(inchisoare) nu ti se permit continuarea afacerilor…Un impresar foarte cunoscut si in RO.povestea la Tv.din inchisoare ca in viata lui nu a plans atata cir a plin pe perioada pedepsei si a pierdut afaceri in bani mult mai mult decat suma pe care o datora statului…
Eu as fi vrut sa va spun mult mai multe dar felul meu greoi de a scrie am deranjat pe unii…incerc sa ma abtin cat se poate de mult…
…pe acest blog mai sunt cateva persoane care scriu din Germania .Dece nu spuneti si cum este,cum se aplica unele pedepse cand este vorba de furt,mita ,evaziune fiscala..etc…1)veniturile sunt controlate pe familie(sot-sotie si copii si chiar necasatoriti daca traiesc inpreuna).2)vrei,nuvrei capul familiei este barbatul,nu poate sa spuna ca nu stie ce a facut sotia sau ceilalti….3)furtul dovedit se pedepseste cu inchisoare si se confisca…49Venitul ilicit nedovedit ca furt s-au infractiune se confisca 80%..iar persoana-familia este tot tompul monitorizata….5)Evaziunea se pedepseste cu inchisore (in functie de valoarea ei)si se recupereaza toate datoriile la STAT plus celtuielile de judecata…6)pe perioada acestor sanctiuni(inchisoare) nu ti se permit continuarea afacerilor…Un impresar foarte cunoscut si in RO.povestea la Tv.din inchisoare ca in viata lui nu a plans atata cir a plin pe perioada pedepsei si a pierdut afaceri in bani mult mai mult decat suma pe care o datora statului…
Eu as fi vrut sa va spun mult mai multe dar felul meu greoi de a scrie am deranjat pe unii…incerc sa ma abtin cat se poate de mult…
Asta e culmea – pai daca Radu Moraru s-ar autocenzura pentru ca deranjeaza pe unii, unde am ajunge?
O singura intrebare isi pune fiecare – scriu cu buna intentie, sincer si fara sa fiu pus a scrie aici?
Daca raspunsul este DA – cu atat mai mult de atunci incolo zambesti cand te vezi atacat … si continui.
Ar mai fi o intrebare pe care ne-o punem toti dar nu se ia in calcul pentru a scrie aici – e intrebarea daca vrem binele tarii deasupra oricarui alt interes, constientizand ca pentru un om cinstit binele lui vine din binele tarii.
Unii dintre noi pierdusem acest sentiment si l-am regasit, unii l-au pastrat tot timpul – bravo lor.
Dar cam toti care scriu sincer aici vor binele tarii.
Gelu, da-i incolo de critici, ei se-mpiedica mereu de ceea ce nu e esential. Cei ce vor, inteleg mesajele tale, si cred ca suntem multi din astia, asa ca da-i bataie te mai asteptam.
BUNA DIMINEATA MONICA ,MA GANDESC CA NICIODATA NU ESTE TARZIU.S A NE TREZIM
AI VZ CA ACELASI REPROS MI L FAC SI EU CA AM STAT DEOPARTE,CAUTANDU MI SCUZE INTREBAREA NASULUI MA FACUT ,S A MA SIMNT VINOVATA .INVITATIA NASULUI IN CARE CHEMA S A NE PRIVIM IN OGLINDA CARE A AVUT F MULTA PROFUNZIME ..NU ESTE DEA AJUNS SA NU FURI S A NU MINTI S A TRAIESTI ONEST.DACA NU TE UITI CE FAC CEILALTI.SI II LASAM S A NE ACOPERE DE MIZERIE NASUL NE A PUS FATA IN FATA CU PROPRIA CONSTIINTA. M AM SIMNTIT DREPT SA TI SPUN VINOVATA NU AM LUAT NICIO ATITUDINE,TOT TIMPUL MI AM MAHNIT SUFLETUL. SI NU MI A FOLOSIT LA NIMIC,AM PIERDUT ANI BUNI DIN VIATA ASTEPTAND SA SE INDREPTE LUCRURILE DIN CER NU O S A NE PICE DIN CER NIMIC.BA MAI MULT ASTEPTAM S A VINA ALTE GENERATII,ADICA LE LASAM O MOSTENIRE DE TE DOARE CAPUL .MA GANDESC CA DACA NU LUAM O ATITUDINEACUM URMASI NOSTRI NICI LUMANARI NU NE MAI APRIND. DUMNEZEU ZICE CA NU TE INTREABA CAT DE MULT BINE AI FACUT?CI CAT AI FI PUTUT SI NU AI FACUT
Nu stiu cat inseamna viata pentru unii? Nu stiu cat cred ei ca merita si li se cuvine intr-o viata? Oare de ce existenta unei fiinte umane valoreaza mai mult ca alta? La citirea articoleleor Dumneavoastra legata de aceasta Doamna judecatoare, nu pot sa nu ma gandesc la scurta noastra trecere prin aceasta lume. Nu suntem vesnici, si ma gandesc oare de ce multi care pretind ca au ceva educatie in cap se preteaza la atata lacomie?
Nu spune nimeni ca nu ar trebui sa avem o situatie buna financiara, dar uneori mi se pare ca unii intrec limita bunului simt. Ca om nu poti manca cu 10 guri, nu poti purta 2 rochii de o data, de cate masini ai nevoie, de cate case…..Cand suntem chemati si trecem bariera in lumea celor drepti nu luam nimic cu noi. Pentru Divinitate nu conteaza cat am agonisit pe pamant ci cat de bine am stiut sa fim curati sufleteste. Oare banul face cu adevarat o fiinta umana mai superioara, sau este doar o bariera sociala pe care o intalnim in multe din societatile lumii? Tine banul loc de caracter, de moralitate?
Stiti ce e mai rau faptul ca astfel de oameni impart dreptatea suprema. Sunt ei oare imaprtiali? Se imparte dreptatea dupa cat avem in buzunar, sau dupa cate foloase putem sa tragem de pe urma cuiva? Are cel sarac acelasi tratament ca cel bogat? SI cum poate un astfel de om, sa fie pus intr-o asemenea functie? Cata valoare mai are? Cata incredere ii mai putem acorda? Sunt aceste persoane capabile sa faca dreptate? Pentru muritorul de rand, de multe ori judecatorii reprezinta un fel de Dumnezeu. Se presupune ca odata ajuns acolo un judecator trebuie sa fie drept, fara pata, sa nu poata fi corupt caci responsabilitatea lui este imensa atat in fata semenilor sai dar si a lui Dumnezeu. Ce ironie a sortii este sa constatam ca de multe ori judecatori sunt mai mafioti decat mafiotii. Pana unde poate merge nesimtirea si lacomia unora?
Nu inteleg de ce romanii simt nevoia sa agoniseasca atat de mult si sa epateze cu toata agoniseala odata. Sa fie oare de vina numai vechiul regim cu doctrina lui?
As fi curioasa sa stiu daca acesti oameni au participat vreodata la o campanie umanitara? S-au oprit vreodata pe strada sa dea un leu unui amarat? Macar daca au tot speculat atat pe banii statului sa faca si ei un bine din cand in cand.
E trista si aceasta poveste ca multe altele din istoria atata de zbuciumata a ultimilor ani ai Romaniei.OAre nu ar trebui sa ne cultivam decenta zic eu in loc de agoniseala? Cum poate aceasta judecatoare sa zica ca reprezinta Romania? In Statele Unite sunt generatii care incep o afacere, sau care muncesc si nu agonisesc cat agonisesc smecherii cu functii din Romania in cativa ani.Ca sa nu mai spun ca fiecare banut trebuie justificat la IRS dupa care se taxeaza. Si se taxeaza greu. Cat impozit a platit statului roman Doamna judecatoare?
PAcat este ca romanul de rand afla, si vede, si stie de atatia ani ca multe sunt cusute cu ata alba, insa se complace asa. Unde este vocea sociatatii civile? Are Romania sociatate civila? Au fost si mai sunt atat de multe masuri economice luate fara sens, s-a impotrivit cineva? Se pot face atatea lucruri ca sa li se faca auzita vocea,insa din pacate multi asteapta de la altii. Sa se zbata altul si pentru drepturile mele. Poate ca ar trebui sa existe mai multa solidaritate intre romani.Ar trebui sa ne trezim din amorteala. Ne declaram patrioti dar cati dintre noi si facem ceva pentru tara noastra?
( ma includ si pe mine aici, caci nici eu nu sunt perfecta) Prin a ne ridica si a cere sa se faca dreptate nu o facem doar pentru noi ci si pentru copii nostri. Trebuie sa incetam odata cu ” merge si asa” si ” asta e „. A spune nu nedreptatilor este un pas imens. Sa avem curaj sa o facem. Niciodata nu este prea tarziu.
Sper Domnule Radu Moraru ca acest caz sa nu fie singurul. Daca e sa dezgropam toata ” comoara” sa o facem pana la capat. Imi plac anchetele de genul asta, ne tin cu ochii deschisi, si nu ne lasa sa ne culcam pe o ureche. Le doresc romanilor sa se dezmorteasca si sa fie mai activi.Oare nu tine tot de patriotism sa incercam sa eliminam astfel de oameni ca Domana judecatoare(si altii ca ea) din sistem, ca tot fuse Ziua Nationala?
Duminica placuta va doresc.
Cu respect Pentru Dumneavostra si pentru cei ce posteaza pe blog, Monica.
Am lipsit citeva zile si a mai aparut o Monica ma bucura ca esti de partea justa dar te rog mai adauga ceva la numele tau .NU am intentia sa ma retrag de pe acest blog si am ceva vechime crede-ma .
vad diferena,i ea este cu M ,pe tine te stim de mult monica o sa tinem minte!O zi buna!
erata diferenta
monica si vezi-membru fondator-te asteptam! 🙂
O Dumnezeule nu am vrut sa fac pe nimeni sa se retraga. Numele meu este intra-devar Monica. O distinctie ar putea fi ca eu va scriu de unde sunt stabilita acum, adica in California. Si ma puteti recunoaste si dupa faptul ca intotdeauna inchei postarea cu ” Respect pentru Domnul Moraru si pentru cei care scriu pe blog”. Sper sa nu fie cu suparare pentru nimeni. Asa cum am mai spus si in alta postare de a mea cu cat suntem mai multi cu atat mai bine, caci avem de invatat unii de la altii.
Cu respect, Monica.
Da Monica, cu cat suntem mai multi cu atat mai bine!!!!!!!!Sa auzim de bine!!!!!!!!!
Asa am patit si eu si uite acum cati de sapte am pus! 🙂
Monica, de rog, sus stanga, buton membru fondator, nici o obligatie, doar beneficiul de a fi intre prieteni si a contribui la un proiect pentru Romania.
Unde e voluptoasa de Oana Stancu aceasta razboinica cu Udrea, care vine in emisiuni cu fuste mulate ca la Capatos cu treijdemii de documente sa-i intrebe pe judecatori daca chiar merita salariile astea ca doar nu salveaza copii de leucemie? Sa-i vad si eu p-astia duri de la tv cum dau in justitie si in mizeria care colcaie acolo, multi dintre ei in combinatii cu interlopii si sa ne spuna de spagile care se iau ca sa intri in sistem si de cum se blocheaza dosrele si cum suna mobilele pentru tarifarea solutiilor. Nimeni nu s-atinge de ei. Atat de tare s-au separat puterile in stat incat nici nu se mai ating, au devenit stat in stat.
Domnule Radu Moraru, ca pensionar medical cu 522 lei pensie/luna nu pot decat sa va sprijin verbal si va urez mult succes in ceea ce intreprindeti precum si multa sanatate si fericire. Imi pare nespus de rau ca nu va pot ajuta material, dar situatia financiara nu imi permite. Sper, din suflet, sa reusiti !. Cu stima, Tony Popescu
Bine ati venit intre noi domnule Popescu.
Prezenta este o participare mai mult decat suficienta.
Castigul este masiv de partea noastra in relatia cu dvs.
Va multumesc domnule Cristian 777 si va ures mult succes in viitor. Cu stima, Tony Popescu
Spun asta deoarece cred ca moneda care circula in acest loc al lui Radu Moraru, cum spuneam si altundeva, nu este ron sau eur ci o moneda a bunului simt, a onoarei si a inimii.
Si am inteles despre dvs. ca aici sunteti foarte bogat.
Domnule Cristian 777, vorbele postate ma onoreaza si ma fac sa cred ca situatia economica a tarii se va schimba in bine si datorita efortului depus de dumneavoastra. Va urez numai succese in misiunea de-a putea schimba, in bine, viziunea unora care la ora actuala nu mai stiu ce sa faca. Cu stima, Tony Popescu
Domule Tony Popescu, eu cred ca situatia la noi in tara se va schimba datorita fiecaruia dintre noi, in parte dar datorita si unui spirit national pe care nu credeam sa-l mai avem.
Desi ar fi trebuit sa sesizez acest spirit la ultimile alegeri prezidentiale, atunci cand un incredibil monolit politic si economic din jurul lui Geoana nu a reusit sa castige.
E drept ca atunci si Radu Moraru era pe sticla si nu iti trebuie multe maciuci la un car cu oale.
Si merita urmarit si blogul dinsului eu am intrat atunci cand ne-a facut-o cunoscuta adresa dar din pacate nu am notat-o !
……facut cunoscuta adresa-scuze
Pentru doamna ( domnisoara ) Dana afisez adresa de blog : panda1949.blogspot.com Multumesc doamnei ( domnisoarei )de mai sus pentru bunavointa si ma simt onorat sa mi se poata citi cele scrise de mine pe blog deoarece contin unele adevaruri pe care eu in cei 62 ani de viata ai mei le-am trait. Doresc doamnei ( domnisoarei ) Dana numai si numai fericire. Cu stima, Tony Popescu
Multumesc mult am notat!!!!!Sanatate!!!!!!!
P.S. Oricand este bine-venita!!!!!!Ca sa fie cunoscuta si de ceilalti!!!!
Nasule,nu am cuvinte.Eu ii scriam la CTP acum cativa ani ca doresc sa sustin financiar o echipa de judecatori straini care pe baza informatiilor,ca aceasta cu Tzuca sa-i judece dupa legile uniunii europene si legea europeana sa se aplice de o alta echipa,dar mai departe nu pot sa-ti scriu ca daca iti descriu a doua echipa… SI ASTAZI SUNT DISPUS SA PLATESC O RATA LUNARA pentru angajarea unei echipe de judacatori si avocati care sa aplice doar legea.
IONUT,b seara
m
b seara Ionut,
ma uimesti, oare se poaate asa ceva????!!! nu cred…..dar sunt total de acord cu tine….sa vedem reactia si la alti prieteni de pe BLOG.
sa auzim de bine!
P.S.nu stiu ce s-a intamplat ,doar am inceput sa comentez si a fost postat.???!!!
http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/ce-putem-face-noi-pentru-romania-246633.html
Super articol, sunt multe de invatat din el.
Pana la urma familia modeleaza oamenii viitorului si trebuie sa stie cum s-o faca dar pana atunci schimbarea in bine a tarii, a poporului tine de cat de repede ne schimbam noi fiecare in parte, in mod individual.
Superb articol!intradevar IN EDUCATIE STA CHEIA SUCCESULUI.Speram sa auda cine trebuie.
Acum, după 19 de ani, îmi aduc aminte tot mai des de sfatul unui deputat, fost coleg de fabrică, care mi-a spus în 1992 cînd eu pornisem entuziast pe drumul capitalismului.
” Nu fi așa optimist, politica celor care conduc acum (1992) este ca un patron independent si cinstit ca tine să nu cîștige mai mult decît un director de la stat. În plus, legile sînt și vor fi făcute astfel încît să poți fi redus la tăcere rapid dacă deranjezi SISTEMUL. Așa cum te cunosc eu, vei reuși. Dacă nu-ți pierzi modestia pe drum, nu vei avea necazuri. Pînă la un anumit nivel de dezvoltare, nu vei fi interesant pentru șacalii politici”. Au trecut anii, privesc în urmă, privesc în prezent și constat că a avut dreptate. Cît de perfid au gîndit totul încă de la începuturile democrației originale românești.
http://bizlawyer.ro/avocatidetop/Florentin+Tuca
Alexa, in cazul asta NU MAI E NIMIC DE FACUT. Are protectie de sus.E asa cum am banuit. a comparut in conflicte privat-statul roman.
Cifrele de afaceri invartite de casa de avocatura sunt enorme. Iar procesele sunt la nivel de stat. Radu pune o problema insa, care are mai putin de a face cu sumele, ci cu declaratiile de venit, unde acesti bani nu se regasesc. Daca socotim valoarea proprietatilor trecute acolo si a bijuteriilor, ne da cu minus. Unde-s restul banilor ? Nu apar conturi nicaieri. Asta-i baiul !
Au „cotizat” la greu undeva. Adica, ma gandesc ca li s-au platit sume colosale, ca mai apoi sa RETURNEZE UNDE TREBUIE ce nu li se cuvenea. Si acum ajungem la REGINA. Estea aceasta familie „curtean” in ograda reginei, au ba?
Nu avem date, doar putem presupune. Presupunerea poate merge chiar si in curtea lor, pot fi in Elvetia, de exemplu. Traseul banilor este de competenta ANI, art 39, alin 3 din Legea 176/2010.
Auziti da de ce nu i-am trimite si pe ei in Elvetia unde-si tin baniii!!!!!!!
Multumim Alexa pentru informatie.
Ma tot intrebam, dupa ’89, ce s-au apucat toti sa dea la Drept? 😐
Pianistule, vezi aici un tabel interesant:
http://www.econtext.ro/dosar–2/analiza/topul-salariilor-incasate-de-judecatorii-din-romania-vezi-cat-castiga-cei-mai-puternici-judecatori-din-tara-noastratop-national.html
Da, Alexa. Dar trebuie sa reamintim cititorilor ca aceste venituri nu reprezinta salariul de incadrare. Sumele declarate sunt VENITURI TOTALE in care sunt incluse si orele suplimentare, sporuri. De vazut daca la categoria sporuri se includ, de exemplu, cate dosare au avut in lucru si solutionate/luna. Exista astfel de sporuri?
Majoritatea lucrarilor si studiilor sunt pana in anul 2008…..multe pana in 2000 ….si nu uitati facultatea terminata imediat dupa asa zisa „cadere a comunismului”…asta spune f.mult…cine are de inteles sa inteleaga!.
Baiat destept trece atita bani in declaratie cati pate justifica.Bani negri ce trebuie albitise depun in seifuri pt valori in tara sau strainatate care au regimuri speciale de confidentialitate. Vorba unui mare ganditor ,,Astia nu stiu nici sa fure„
Caseta de valoare este un serviciu oferit de institutiile bancare. Bunurile de valoare (monede, bijuterii, titluri, certificate de depozit, actiuni, cetificate de mostenire sau orice obiect de o valoare mai mult sentimentala decat materiala) pot fi depozitate in astfel de casete, in cea mai mare siguranta. Bancile se angajeaza sa pastreze confidentialitatea tuturor operatiunilor.
Casetele de valori sunt pastrate in cadrul bancilor, unele dintre cele mai sigure institutii. Acces la o cutie de valori nu poate avea decat persoana care a inchiriat-o sau o persoana imputernicita.
Cutia de valori de la ……..are o incuietoare magnetica dubla care poate fi deschisa doar prin actionarea simultana a doua chei. Cele doua chei nu raman nici in posesia bancii, nici a clientului, impartindu-se in mod echitabil. Un functionar al bancii nu va putea deschide niciodata o cutie de valori din proprie initiativa.
La BCR, cheia de la caseta este data clientului, in timp ce cheia de la dulap este pastrata de casier.
Trebuie sa recunosc ca; Nu suntem saraci Daca statul vrea sa siba bani cred ca pontul il au !…Acum trebuie doar sa constate daca veniturile sunt ilegale ,sa sechestreze foloasele necuvenite …Si cati or mai fii? Sa- l intrebam pe SOV !!..
da te auda cel de sus ! si DL. BASESCU!si….Guvernul normal,nu??
Neata…ce frumoasa este viata!
Te trezesti si citesti despre MADAME TZUCA.Te inchini de trei ori,scuipi de trei ori(ca si cum ti-ar fi trecut prin fata pisica neagra) si exclami…DOAMNE cu ce am gresit sa asistam la asa ceva? Totusi este DUMINICA,zambesc si ma gandesc la faptul ca va fi judecata in urmatorii cinci ani.
LUNI articolul cred ca o sa apara la rubrica de sport cu titlul „SE POATE SI ASA:sa furi startul si sa nu te penalizeze nimeni.” Oricum cred ca e unul din cele mai mari recoduri mondiale „SA CASTIGI ATATIA BANII IN FIECARE ZI” fara sa faci nimic,doar faptul ca ai „urdori vesele” in fiecare zi cand te trezesti.
Duminica placuta!
Sa fiti iubiti!
AM LIMBARITA IN DIMINEATA ASTA.VA ROG S A MA SCUZATI. DAR NU MA POT ABTINE DE O SAPTAMANAMA UIT LA OTV,O SA ZICETI CA AM LUATO RAZNA CA OAMENI SERIOSI NU SE UITA LASA CEVA. BA EU CRED CA AR TREBUI SA VA UITATI CA DE LA O VREMEINTRA SI OAMENI SERIOSI SI NU I INVINOVATESC DOAMNE FERESTE.NICI CU DAN DIACONESCU NU AM NIMIC,DAR NU VREAU S A TRAIESC IN TARA ELODIEI . DAN DIACONESCU S A IMBOGATIT CUM SI EL A DECLARAT LA UN MOMENT PE PROSTIA ROMANULUI.,SI A CREDULITATI. ASADAR NE PASTE UN NOU PERICOL
Acea miscare doar populista DDD nu se va compara cu posibila miscare patriotica cu principii intelectuale (nu doar cu intelectuali, nota bene, cu principii de valoare) a lui Radu Moraru.
diferenta ca de la cer la pamant!!!!!!!
O ZICALA .AI GRIJA CAND VINE SANSA S A FI PREGATIT, ALTFEL TRECI PE LANGA EA. ASA AM PRIVIT EU PROIECTUL NASULUI CA PE O SANSA CARE NE AJUTA S A SCAPAM DIN HAOSUL GENERALIZAT IN CARE AM INTRAT.
DA – ai dreptate, este o noua SANSA acest proiect, parte din SANSA ROMANIEI din aceste zile.
ERAU DECAT NISTE ZVONURI LANSATE CU BUNA STIINTA CA S A NE SPERIE.CA O PARANTEZA SECURITATEA STATULUI ESTE F NECESARA DAR GENERATIA NOASTRA A PRIVIT SECURITATEA CA PE O DIHONIE . EU CRED CA SI IN ACEST SENS AR TREBUI SA SE FACA NISTE LAMURIRI ..CA OAMENI SA STIE ,EU AM CUNOSCUT F MULTI OAMENI CARE LUCREAZA ORI AU LUCRAT IN SECURITATE DE TOATE ISPRAVA .CARE CHIAR ISI IUBESC NEAMUL SI TARA. ,
nu ei sunt de vina, TEAMA inoculata ca ei au fost dusmanul a fost cheia in a-i controla si pe ei si pe multi dintre romani, in orice legaturi cu ei
a fost simplu si extrem de eficient
buna dimineata. cand un lucru incepe prost se termina si mai prost.DEZATRU ROMANIEI .A INCEPUT CU ANI 90, ,NE AM BUCURAT CA L AM DAT JOS PE CEAUSESCU DAR NU NE AM UITAT PE CINE PUNEM IN LOC. VINA NU ESTE NUMAI CELOR CARE AU CONDUS TARA EU CRED CA CEI MAI VINOVATI SUNTEM NOI . SOCIETATEA CIVILA. CU DEOSEBIRE INTELECTUALI. DE CATE ORI AM AUZIT EXPRESIA OAMENI SERIOSI STAU ,DEOPARTE. SIGUR CA ACEST STAT DEOPARTE ARE SI JUSTIFICARE. UN EXEMPLU SUNT SI EU.AM RESPECTAT RUGAMINTEA TATALUI MEU CARE NE SPUNEA CAT TRAITI S A NU VA BAGATI IN POLITICA, PT CA EL SUFERISE INGROZITOR DIN ACEST MOTIV,ALT MOTIV AR FI CA ADEVARAT ORI NU TARA ESTE CONDUSA DE FOSTA SECURITATE EU CRED CA NU .
Ce a fost a fost – AVEM SANSA sa pornim inca odata, pe baze noi. DUPA ce pornim tara vom analiza.
Niste oameni importanti (eu eram mai micitz) in noiembrie 1989 la intrebarea mea: Ce faceti? Mi-au raspuns: ce sa facem asteptam
Eu le-am spus dar eu eram mai mic cum va spusei; Raspuns gresit de la dvs asteptam:ASTEPT SI MA PREGATESC!
Dar ce sa fac, nu a fost sa fie. Au si popoarele pacatele si soarta lor.
Buna dimineata prieteni,
am deschis ca de obicei laptopul si m-am minunat cand v-am parcurs , si am zis duca-se pe pustii cu asemenea oameni.DRAGI PRIETENI, dar oare unde ne trezim??IN JUNGLA?? AU AJUNS ASEMENEA NESIMTITI SA CASTIGE ATATA AMAR DE BANI PE ZI???!!! INCREDIBIL!!!!!SI CAND TE GANDESTI CA VIN SARBATORILE DE IARNA SI MII DE ROMANI ASTEAPTA PENSIA SAU UN AJUTOR DE UNDEVA SA FIE SI EI UN PIC FERICITI…..SAU SE DUC LA SERV.O LUNA OAMENI CU STUDII SUPERIOARE PENTRU 300_400 EURO….RUSINE SA LE FIE! NU ARE CINE SA II CONTROLEZE REPET …. ESTE CARACATITA FORMATA DE ILIESCU…CHIAR DACA INDEPARTAM UN TENTACUL ,LE MAI ARE PE CELELALTE …GREU… DAR TREBUIE TRECUT LA TREABA SERIOS!
cuvinte cheie spui
este cheia bunului simt al omului cu onoare
Cristian777 la noi in Romania cam lipseste asemenea cheie.
trebuie sa o refacem noi.
In acelasi gand cu tine RODICA -nesimtirea unora din sistem nu are limite.Pensiile si salariile ,cetatenilor de rand au fost toate reduse.DAR SALARIILE NESIMTITE de bugetar din justitie nu numai ca au crescut dar sunt aberante ,jignitoare si umilitoare la adresa celorlalte profesii.Undeva mai sus DORA spunea :”sa nu simtim ura…,simtind si gandind ca totul se rezolva”SA VA SPUN EU -CU TOTII TREBUIE SA NE INDIGNAM si sa condamnam aceasta stare de fapt, acest aspect nedemn ,si injust .Pentru unii muma pentru altii ciuma „sau „cine imparte parte i-si face”zicatori romanesti care au aplicabilitate doar in ROMANIA .Sa nu ne enervam ? Sau mai bine le trecem cu vederea „pentru ca oamenii cu functii importante in justitie stiu sa imparta bine dreptatea .Nu? ACESTI judecatori nu merita sa castige aceste sume fabuloase–pentru ca acestia sunt bani din bugetul tarii acolo unde cotizeaza toti cetatenii ROMANIEI chiar si cei defavorizati,care poate nu au bani de medicamente ,…..dar cotizeaza. RUSINE! TUTUROR CELOR DIN SISTEM , CARE CUNOSC CU SIGURANTA SALARIILE NESIMTITE PE CARE LE INCASEAZA JUDECATORII-dar care nu iau masuri –oare de ce? PENTRU CA VOR SA RADA SI SA -SI BATA JOC DE PROPRIUL POPOR.RUSINE FATARNICILOR CARE ADULEAZA POPORUL – IN REALITATE EI TORTUREAZA POPORUL.
Am intrat pe blog de aproape o ora, v-am citit disperarea, m-am uitat si la filmul pus de tracul si sentimentul apasator a crescut si mai mult. Am tras aer in piept si am inceput sa va scriu.
Oameni buni, e foarte bine ca Radu face dezvaluiri, e in regula, sa iasa mizeria la suprafata, toata mizeria daca se poate dar intrebati-va de ce tocmai acum si nu mai demult? Pentru ca toate se petrec la timpul lor, atunci cand le-a sosit timpul.
Revin cu vorba mea preferata: NICIODATA, NIMIC NU ESTE INTAMPLATOR! Nu e intamplator ca aceasta femeie judecator a avut posibilitatea sa adune atatia bani. Nu e intamplator ca acum Radu a putut sa ne dezvaluie acest lucru. Se prea poate sa fi sosit clipa in care viata sa-i spuna STOP acestei femei, pana aici ti-a fost!
Si-acum voi scrie ceva care poate va va enerva si mai tare. Noi chiar putem ajuta in acest caz dar NU simtind ura si gandindu-ne mereu ca sigur astia vor scapa, ca e mafie si alte chestii care cresc acel sentiment de rau interior. Maica Tereza spunea: nu ma chemati sa lupt impotriva razboiului ca nu voi veni, chemati-ma sa construim impreuna pacea si voi veni cu bucurie. Aici e cheia actiunilor noastre- cu cat lupti mai mult impotriva a ceva, cu atat acel ceva va fi mai puternic.
Daca vrem ca aceasta judecatoare sa primeasca pedeapsa cuvenita sa gandim si sa simtim in acest sens fara a ne indoi o clipa de rezultat.Daca am putea face acest lucru o masa cat mai mare de oameni am fi in stare sa mutam si muntii daca am vrea. Cu Rosia Montana e acelasi lucru. E bine sa cunosti ce se petrece dar fara lamentari care n-ajuta la nimic CI gandind si simtind ca totul se rezolva asa cum e cel mai bine pt toti cei implicati in proiect. Cu asta ajutam si influentam si noi oamenii de rand desfasurarea evenimentelor. Stiu ca e greu de crezut dar lucrurile asa functioneaza in invizibil indiferent de ceea ce credem noi. Cu nemultumirea facem mai mult rau decat bine.
Sa nu ma intelegeti gresit a fi informat e una, nu sunt impotriva informarii dar sa faci cu nervii din cauza informatiei e alta. Sa stii tu exact ce vrei si pe acel lucru sa te concentrezi cu incredere e drumul catre reusita in orice intreprindere.
Frumos spus Dora ,spune-mi tie cum ti s-a parut atitudinea mea !
Si eu gandesc la fel ca tine!!!!!!!!
Numai ca as grabi lucrurile daca se poate dar stiu ca pana nu se coace!!!!!!!!
Tu esti joviala ca-ntotdeauna Dana.
Te pup si-ti doresc noapte buna, pe maine!
Sunt de acord cu tine,noi sa ne vedem de ale noastre si sa fim echilibrati,CANCERUL din sistem este evident pentru noi de zeci de ani,pentru mine e din momentul mineriadelor,noi trebuie sa demonstram in timp ca nu sta totul pe umerii lui Radu,ca devenim o celula ce sustine aceleasi idei,
o celula ce nu poate fi atinsa de cacarezele sistemului.
Ai dreptate Ionut. Oricum nu noi suntem cei care ne asumam riscuri – Radu o face.
Radu informeaza – noi dam un feedback, pe el il ajuta acest lucru si ca inspiratie dar si ca asezare pe drum corect. Corectiile noastre sunt importante pentru el – sunt convins.
As putea spune mai mult – drumul lui a fost, o perioada si „vazand si facand „, ajustat si functie de noi.
Ce este important insa este ca noi nu suntem o celula. Ci doar cei care stim de acest loc. Ca noi sunt multe alte sute de mii, daca nu deja milioane.
Cand aceia vor avea acces la acest fel de a gandi va fi o mare miscare cu principii intelectuale.
Trebuie Radu pe sticla deoarece multi dintre aceia nu intra pe net. Dar sunt si multi pe net care inca nu au venit aici.
Este posibilitatea noastra sa ajutam ca aceasta celula sa devina grup larg de patrioti si , mai apoi, miscare patriotica cu principii intelectuale si nu doar o miscare populara tip DDD.
Ceva de genul:
Proiect Pentru Romania – NASUL TV – propus de Romanii Liberi de Pretutindeni.
Asa sa ne ajute Dumnezeu!!!!!!!
DA, IAR ASTA ESTE O OCAZIE FOARTE BUNA!!!!!!!!!!!
Noapte buna tuturor! Sa auzim de bine!!!!!!!!!!!
Dragilor, RO nu are astazi un motor de evolutie! TV-ul poate fi un imbold si de aceea, toata ofuscarea noastra trebuie sa mearga inspre oameni. Timpul e foarte scurt, din pacate, de aceea avem nevoie sa convingem mii de romani sa fie alaturi de noi. Nu stiu cum veti face, dar avem nevoie de suport popular, nu atit pentru bani cit pentru IMAGINE! Fara minim 5000 de sustinatori financiari, vom fi doar o gluma buna! Pe 10 decembrievom incepe campania. Va fi momentul adevarului! Pe 15 decembrie vom trage linia si abia atunci vom stii cum stam! Oricum, indiferent de mobilizare, avem o singura sansa, sa mergem pe drumul nostru si al Romaniei! Sa fiti iubiti, pe miine!
😉
D-le Radu Moraru poate puneti un link despre proiect, undeva sa apara tot asa cum apare fotografia,titlul etc. sau undeva langa vrem sa fim membri fondatori,actionari,asa va fi usor de accesat si la indemana tuturor care vor vizita Blogul dvs.!
Sa fie tot timpul pe prima pagina.Multumesc!
Da DANA este o idee foarte buna ,inca de la inceput sa fim familiarizati ,sa avem ca un cap de afis acest proiect, direct la intrarea pe blog titlul”VREM TELEVIZIUNEA NASUL” cu orice pret!
Buna dimineata dle Moraru,
incercam sa facem tot ce este omeneste posibil.
nu uitati mereu alaturi de dvs!
o zi buna va doresc!
Domnule Moraru, proiectul se va REALIZA. Stiu SIGUR! Veti rade, dar sa stiti ca am visat asta noapte. Eu am vise premonitorii. Mai multe va voi povesti altundeva.
Dragă Radu,
Eu cred că este mai rău decît spui. Nu numai că nu avem un motor de evoluție ci avem cîteva motoare cu cutia de viteze stricată . Merg numai în marșarier , producînd și multe noxe, fiind motoare de tip vechi Volga și Moskvich. De asta sînt de acord cu tine că ne trebuie un motor ecologic puternic care să traga inainte un road monster care să strivească sub roțile lui imense cele citeva Moskvich-uri și Volga aliniate.
Moskvich-urile si Volgile au fost tari…rezistente….nu sunt la inaltime cum stau acum..
…..dar sa speram caci au mai scazut din putere si rezistenta.
Chiar vreti sa mai va rescriu inca odata pe cine am vazut in fundal la Irealitatea un instant? Tot cv ul lui?
spune patrocle
ia spune!
SUSPANS!
Pai va m mai spus ca in copilarie , la Sibiu(orasul meu) am crescut intre blocri.In blocul meu traiau si niscai comunisti!Printre ei si un judecator care mai tirziu dupa 89 a fost procuror general! Odrasla care a crescut cu noi ,bea bepsi noi socata, halea caprior(tata vinator) noi nutrie etcetcetc.Odrasla elev mediocru! Si soc!!!!! Pe Irealitatea ,probleme pe la vami si odrasla apare ca director interimar al vamilor!!!!!!! Chilotii mi au cazut si m au napadit lacrimile!!! Voila! detalii nu aici! 🙂
mai mic ca mine cu 3 ani si cel mai fraier din banda! Suturi in k zilnic!
DA TOATE PARCA SUNT CU SUSUL IN JOS!
patrocle scuza-ma dar eu ma asteptam unde crezi ca sunt cei pe care i-ai enumerat prin Diaspora!?
Sibiu frumos!!!!!!!! 😉
Si totusi sa sti ca socata face toti banii,de cate ori vin acasa ai mei imi fac socata !Si ce buna e!!!!!!!!! 🙂
Nu Dana ! El este pe felie ,in schimb toata banda sintem plecati! de mult!
daaaaaa, asa merge!!!!!!! Bravos!!!!!Interesant!!!!!
Hai ca sunt obosita ,nu ma refeream la voi copii, la tata si restul ca dumnealui -scuze eu ti-am raspuns ceva gresit ,nu o lua in considerare! Noapte buna!
eheii!Patrocle si cati din astia mai avem.
apropos avem o cunostinta,tatal a fost PRIM SECRETAR de partid si ceva Ministru Industriilor,de prin jud.Arges,mama din Vrancea(norla in timpul raposatului) si ne-a spus ca au scolarizat toate neamurile din ambele parti, si toti au fost plasati pe functii exxtraordinar de bune,si am si cunoscut cativa din ei…DIRECTORI BANCA,Sefi pe la interne, etc….domenii cumparate…….asa ca ce te mai miri???le stim cu totii…cum ii indepartam???!!!!ASTA E PROBLEMA……DE CE NU S_A APLICAT LEGEA LUSTRATIEI???
Domnu’ Moraru …stiti ce-i tragic pentru tara asta???
ca si cei tineri au intrat in sistem rapid ,fara prea multe nazuri …cei tineri sunt mai verosi si mai jegosi ca cei batrani
pai da ca au ajuns in varf prea usor si repede!
m-am bucurat cind l-au ales pe Horatiu Dumbrava ,presedinte CSM …..nu a trebuit sa treaca mult timp sa dezamageasca…
si inca cum nightmare…aici intervine EDUCATIA ….cei de acasa plecati sa castige painea cea de toate zilele pretutindeni…..sau in tara si la scoala NASPA(PE ROMANESTE)
Eu am inteles ca presiunea trebuie sa vina din partea noastra.
probabil,asta este si explicatia de unde vine atata liniste !!!!
Eu am inteles ca nu este normal acest castig,ce nu inteleg este cum de li se permite!
inteleg si asta dar parca nu-mi vine sa accept!!!!!
pai,cine sa-i opreasca??
n-ai vazut-o pe Madam Barsan cum a amenintat CSM?
se bazeaza ea pe ceva …daca a avut curajul.
Cum pe ce pai acolo asa merg treburile eu cred ca lor li se pare normal !
pai asta m-am intrebat si eu DANA cum e posibil sa nu fie un organ care sa ii controleze????
cu siguranta exista dar este si el „uns”.
Pana la urma am inteles, dar asa ne-am obisnuit cu chestiile astea ca „am luat la cunostinta” si atat. Mai comentam putin , mai dam un link si la altii, mai postam pe retele sa vada lumea si cam atat. Recunosc ca nu-mi dau foc pentru asta in fata judecatoriei asa cum nici Campeanu care plange pe umerii pensionarilor nu si-a dat foc pentru ei cand a fost Ministru. Lasand gluma la o parte ceea ce trebuie sa facem e sa constientizam „populatia” pentru a o transforma din nou in popor.
Populatia stie!Problema este ca pt orice kkat ajung la tribunal si fara tzechini nu si rezolva problemele! (deoinde care da mai mult!)Si cred ca toti sint demoralizati!
Patrocle,eu stau si ma minunez,populatia Ro. este cat cea din NY !!
Sint altii care pt 500 M / zi nici nu se dau jos din pat! Astia doi sigur „finanteaza” alte molii(pt a putea face banii astia) care la rindul lor cotizeaza la „Partid”(pt a putea actiona in siguranta)! Si ca ei sint toti! Cu ce bani credeti ca si face machiajul Dna Pivniceru????
Da Patrocle, sint foarte curios cum va explica madame Tzuca Judecatoarea banii incasati si cheltuiti! Neavind in declaratia de avere nici proprietati, nici conturi in banci, nici alte precizari, rezulta ca de toti banii cistigati in familie si-a cumoarat 2000 de rochii de firma, minimorum Louis Vuitton!!!
eu cred ca are si Hermes …ca Vuitton isi cam permite lumea
pai da este la moda!!!!
Nu are vre-o matasa, unchi ceva!?
erata matusa
Pai se aranjeaza cu Madama P si gata! Cine din presa o sa le dea in git luni? OK! aici a fost publicat! si cine o sa se sesizeze??? Sint curios! Doar daca moliile isi spun ca poate au material sa si umple o juma de pagina!Bine….. cu justificari!
Ori a „facut” donatii familiilor cu probleme! (ale lor)
ei pe naiba NASULE ….in bancutze in ELVETIA….ce acolo nu stau bine si in siguranta???!..
asta iara o alta prostie !!!!!!!!!!!
B seara dle Moraru,
Madam Tzuca se va motiva, cum s-au motivat „N” persoane „importante”….pana in prezent……si va iesi „basma curata”
Culmea este Patrocle, ca ai mare dreptate. Despre cat vorbim aici 4 milioane/an? In anul de varf? Pai le-ar trebui multe VIETI pentru a ajunge, in acest ritm la nivelul unor miliardari stiuti si nestiuti ai Romaniei.
Pai daca vorbim de cifre – le-ar trebui asa vreo 25-30 de vieti, cu o medie de produs de 2-3 milioane si cu 40 de ani de activitate/viata.
Din aceste calcule, din amploarea lor vine si resemnarea.
Macar de acum inainte sa se mearga corect – e speranta. Undeva trebuie oprita hemoragia si sa mai speri ca pacientul isi va reveni – e speranta.
Pierderea este atat de mare, hemoragia a fost atat de mare incat, sa fie al naibii, eu as accepta orice, INCLUSIV UITAREA TRECUTULUI, cu conditia opririi acestei hemoragii care ne poate ucide pe toti.
Orice as accepta, cu conditia inceperii unui drum nou pentru acest popor.
usor de spus,greu de infaptuit fiindca ei nu se dau deoparte sa lase oamenit noi, tineri,bine pregatiti si cu o mentalitate sanatoasa sa preia puterea.
Nu este bine ce spun – este trist ca o spun, dar daca am de ales intre a opri hemoragia si a pedepsi vinovatii – aleg oprirea hemoragiei. Speranta mea este ca bolnavul sa traiasca, asa, la limita.
Ce vad eu acum bun in Romania este oprirea acestei hemoragii – a jafului. Si de aceea SPER.
Cristian 777, nu se poate opri hemoragia daca nu inlaturi cauza,uneori trebuie sa cureti tesutul, sa-l arzi .Ei sunt cauza, banii trebuie recuperati si cauza inlaturata,altfef ramane riscul unei hemoragii oculte.(Lupul isi schimba parul, dar naravul ba!)
O zi frumoasa !
Din pacate ai dreptate. Dar ce ne facem cu cauze vechi, care au generat cauzele de azi. Daca ne pierdem in a rezolva totul mi-e teama ca nu mai avem timp di energie cu re-constructia tarii.
Nu stiu daca ai observat, cand propui o idee buna – cei prosti, care vor sa nu se aplice o contrazic, incercand sa o submineze direct. Dar cei destepti care nu o vor – doar o incurca, o intrerup si incearca sa te trimita in detalii nesemnificative.
Cam de asta imi e teama si mie intr-o eventuala „vanatoare de vrajitoare” cu atat mai mult cu cat o faci cu armele democratiei, aceasta democratie care a putut sa-i permita lui Vantu sa-l dea in judecata pe Emil Boc.
Nici ulciorul nu merge de prea multe ori la apa-da pai macar atat si tot ar fi o realizare si inca cum, dar totusi!
Cristian777, nu crezi ca „banii cinstiti” au fost facuti din tranzactii necinstite cu retrocedari sau din procese pers.juridica-statul roman? La asa interese si COMISIOANELE sunt pe masura. Poate ar trebui vazut si ce „cazuri” a aparat-judecat fa. Tzuca.
Cat timp se foloseste ORICE FEL DE INFLUENTA din sistem, influenta la care altul, avocat obisnuit dar cinstit, nu are acces – relatie de rudenie, spionaj informatic, trafic de influenta – BANII NU SUNT CINSTITI.
Ar trebui sa fie verificate acele cazuri.
Ar trebui……………….multe!!!!!!!!!!
Oameni buni, stiti ce ma mira?! Ca cei de pe blog nu inteleg ce inseamna sa cistigi, net, 500 de milioane de lei vechi, adica peste 11.000 de euro pe zi, in conditiile in care, orice om de afaceri roman, care nu a facut afaceri oneroase sau cu Statul, ca sa obtina acesti bani in mod NET, ar trebui sa aiba o AFACERE de minim 150.000.000 de euro cifra de afaceri pe an!!! Cu o conditie, sa fie o afacere care sa mearga! Deci, ar trebui sa fi un Bill Gates de Romania ca sa obtii acesti bani pe care cuplul avocat-judecator ii fac!
sau macar Steve Jobs….da cum dreaqu ii fac…asta e intrebarea???
n-am pus intrebarea bine ….cum saracie de nu le este frica la asemenea sume??….mie mi-ar fi o frica teribila sa stiu ca nu sunt munciti cinstit….
Auzi Night,lor de cine ca cica mai sus de ei nu mai este nimeni!Asa zic ei este totusi Dumnezeu!!!!
……zic ei, este…….
tie da….dar nu la nesimtitii care au spatele acoperit.
Cand muncesti fiecare leu, Radu, amploarea unor cifre mari nu mai inseamna decat multa amaraciune. E intr-un fel o atitudine ca in fata unei boli care nu te mai lasa sa speri.
Dar acolo, in justitie, stiu ca sunt multi oameni care ne inteleg acum, mai mult, care ne aproba – si ei sunt parte din speranta reformarii justitiei.
Cristian 777, pe vremea lui Nastase circula legenda ca la judecatorul de la ICCJ te duci cu valiza plina de 500.000 de dolari! Naiv fiind, nu credeam! Am aflat, mai tirziu, ca era reala legenda si constat astazi ca, in anumite cazuri, nu acesta, spaga e legalizata, valiza cu euroi se da la vedere!!!
Trist, trista soarta am avut, Radu.
Cumva insa, azi, imi pare ca aceasta hemoragie, de care vorbesc si mai jos – se opreste. Si atunci SPER din nou.
Si din aceasta cauza (nu numai aceasta, dar si aceasta) te sprijin in ceea ce faci – am inceput sa sper din nou pentru Romania si proiectul tau e bun pentru Romania de acum, un bolnav SPER in convalescenta.
RUSINEEEE!!!! sunt platiti din munca poporului amarat.
Desigur, stim de mult ca ce Rockefeller?, ce Bill Gate?s nici vorba.
Vantu et co astia sunt geniile economice mondiale care salveaza omenirea. =))
Despre membrii justitiei romane de azi:
Au cerut venituri mai mari si au primit.
Toti am aprobat asta sperand ca vor fi mai putin coruptibili in acest fel.
Au cerut ne-dependenta aproape totala de celelelte puteri in stat si au primit.
Toti am aprobat aceasta independenta deoarece nu vroiam sa mai existe telefoane ca mai jos.
Au putut fi aproape singurii bugetari care nu au simtit criza, in acest fel.
Aproape au pus Guvernul Romaniei in incurcatura financiara, in acest fel.
Eu i-as intreba cinstit pe judecatorii onesti:
Oare isi mai amintesc de vremurile cand primeau salarii mici si se discuta la telefon ca mai jos, fara teama primviceprimilor de ascultarea SRI-ului sau existenta DNA-ului?
Oare le-ar mai conveni sa se intoarca acolo, cand erau doar instrumente in mana altora?
Unii dintre ei isi mai amintesc acest fel de convorbiri, ar mai vrea sa le faca din nou? Sper pentru ei sa gaseasca solutia de a-si face ordine in propria ograda!
Parodiind putin, ceva de genul asta probabil se putea auzi in trecut:
– Sa traiti domnu primviceprim, sunt eu, misu, de la curtea …
– da misule zi repede
– am un caz, vine la noi … ce sa fac cu el, ca a fost bun; in treaba cu … stiti dumnevoastra …. de langa …
– da-da daca zici ca a fost bun tine-l
– am inteles
– a luptat? a dat tot?
– i-a mai ramas putin sa poata continua, ca in rest a dat …
– bun, spune-i dupa aia sa treaca la munca ca uite alegerile sunt la anu
– am inteles, sa ne traiti domle primviceprim
– bine bine
ne amintim….si totusi cu aceste salarii nesimtite continua sa nu respecte legea.
Da, ai dreptate. Ceva insa se misca in ultimul timp. Unele venituri aiurea au fost limitate, macar se vorbeste despre cei corupti de la putere, acestia sunt si pedepsiti.
Uneori in viata conteaza promisiunea, trend-ul, pentru A SPERA.
Te gandesti ca daca anut trecut a fost mai bine ca inainte si anul acesta e mai bine dacat anul trecut – poate si la anul se va continua acest drum.
Nasule, ma intreb daca acest cuplu sau macar un „membru” al lui coboara privirea spre acest blog. Poate au auzit si ei ca sunt „unii” care ciripesc ceva despre ei pe net. Sunt absolut convins ca nu simt nimic, nu au niciun sentiment fata de aceste randuri ale tale sau ale noastre; ceea ce ei nu stiu e ca noi avem sentimente fata de de ei si altii ca ei.
Si totusi cu Rosia montana cum ramane? Cand redeschizi subiectul?
E singurul punct major unde nu sunt de acord cu Presedintele dar din cauze istorice si de rentabilitate nu de praful in ochi aruncat cu poluarea.
http://quartzfilm.ro/?p=137
Scuze pentru deviere.
Tracule, eu stiu ca Presedintele este de acord cu Rosia dar nu in orice conditii! Eu sint de acord cu Rosia doar daca vom obtine conditii exceptionale pentru RO! Ne documentam si cred ca, nici de aceasta data, nu vom dezamagi! Am deja niste materiale tari, dar toate la timpul lor!
cred c-au dat like pe cel cu anuntul …s-au inca n-au citit articolul ….lumea este plecata sambata dupa amiaza
Da o este o varianta!
chiar si bloggeri pleaca in week…sa asteptam pana maine sa vedem…
Noi am ramas de paza! :))))))
NIGHTMARE b seara,unii lucreaza si unii sunt cu adevarat in weekend.
Eu personal nu sunt pe nici o retea de socializare..imi ajunge asta..fac tot ce este posibil pentru NASUL…doar aici pe blog si ce va mai fi nevoie….cu siguranta 100% MEREU ALATURI DE EL(scuze ptr.”el”)
Asa si mi se pare normal sa fie ,sa obtina conditii speciale Ro. si asa s-au lasat prea multe de la noi in alte imprejurari!
domnu’Moraru ….ce dreaqu poti sa faci cu atatia bani ?….cind pleci dincolo si asa nu poti sa-i iei cu tine!!!
pai ce ei gandesc ei cred ca traiesc o vesnicie,!
Cand ajungi sa iubesti banul si atat asta devine o boala!!!!
eu sunt curios daca preia stirea asta cineva din presa …..daca n-o preia nimeni …..inseamna ca nimic nu trece de cortina de fier a presei
Care presa ,Night, A LOR!!!!!!!!
asa am zis si eu de nenumarate ori….nu pot sa le spun acestor categorii de oameni decat NESIMTITI….nu privesc in jurul lor cata saracie si nedreptate este,se gandesc la” mormanul ” de „dulari”,”euroi” din banci.
OK! Pe faza ca de obicei.
Pentru mine conditia exceptionala ar fi nu doar sa nu ne distrugem istoria ci chiar sa o promovam. Poate sunt eu prea visator pe anumite subiecte, dar vine o vreme cand o sa tragem linie si o sa ne intrebam ce am realizat in viata. Pe Discovery nu cred ca o sa vedem prea curand documentare despre daci sau geti. Ma intreb daca chiar se merita sa exploatam acea zona? Cu ce pret? Seamana perfect cu expresia importata „Nimeni nu e de neinlocuit”. O idiotenie de expresie daca nu are si continuarea, „dar cu ce pret?”. Rezultatul l-am vazut la nivel micro la firma unde lucrez: decat sa-i dau 100 de lei la salariu mai bine-l las sa plece ca vine altul; dar asta era deja format pe cel care vine imi trebuie cel putin 3 ani sa-l formez, deci investesc mai mult in el si nu e sigur ca nu-mi cere si el 100 de lei la salariu peste 3 ani.
asa sa te ajute dzeu NASULE!
NASU, ma bucur nespus de mult sa citesc aceste randuri in legatura cu Rosia Montana.
Cel putin acum in al doisprezecelea ceas sa se mai protejeze ceea ce a mai ramas. Pt. noi romanii, sunt valori de neestimat. Sincer, am avut o strangere de inima cand am vazut vizita d-lui Basescu la Rosia, dar am refuzat sa judec momentul, avand speranta interioara ca va lua decizii benefice pt. oameni si Apuseni, pt. Romania.Mai avem inca paduri populate cu animalute si plante minunate, munti si bogatii in munti.Nu trebuie ca toate bogatiile sa se trasforme in bani lichizi imediati. Oameni ca aceti jud. ce castiga asa usor miliarde au dispret pt. aceste bogatii, si avand bani sunt in stare sa rada Romania de pe pamant.Raul si uratul, atrag dezastrul, toate se leaga. Trebuie taiat nodul nesimtirii care le leaga.
O duminica frumoasa !
Da’ cu cine se „juca”-pardon!- judeca noaptea acest „cuplu PROFESIONIST” ? Ce „tehnici” foloseau ca sa castige atata „malai”? Poate ca ar trebui sa ne invete si pe noi „tehnicile” astea ca sa fim fericiti. De ce NUMAI EI ?
:))))))) Alice,pai numai ei nu ai vazut ca nu vor sa imparta decat intre ei!!!!!
Cand il mai auzeam pe Mazare ca ”le plingea de mila ”celor care nu au lemne ptr. iarna si ca il astepta pe Boc sa i le duca in spate , poate apeleaza la duduia sa-l ajute cu treaba asta ,ca sa-si dea ceasul lui de la mana cred ca nu s-ar incumeta s-o faca!!!!!
Da’ ce, are Rolex?
Nu stiu dar arata scum,oricum ,eu ma gandesc asa, a facut atatea afaceri,si nu a agandit nici una in acest scop de a ajuta localnicii la nevoie ,de ce sa nu arunce pisica la Boc in curte cum are o ocazie cum o face este mai usor si oricum nu-i place Boc !!!!!!
de imbecilul,drogatelul vorbesti????….abureala…ptr.propagarea USL…il doare in suflet de lemnele saracilor.
Night and friends, la ce calcule va referiti? La cele din Justitie?! Apropo, nu inteleg, poate imi explicati, de ce la articolul cu judecatoarea Tzuca am primit doar 5 like-uri si la alte articole au fost chiar 200?!
D-le Radu Moraru ,este o intrebare,se poate sa fie mai multe la un loc, multi au uitat,multi nu mai suporta,multi au dat like pe prima postare ,………multe explicatii!!!!!!!!!
…..nu mai suporta mizeria sa ma fac inteleasa de toata lumea.
cred c-au citit doar anuntul ..si-au dat like la acel anunt
Night ,te refereai la calculele din justitie,nu!?
da la calculele alea…pur si simplu ma ingrozesc
Pai unde este un buton de like, ca i-as da lui Radu „like” fara numar daca s-ar putea?
E ala pentru Facebook? Din pacate, n-am aprofundat ce e cu butoanele alea, sub articolele lui Radu.
😐
Da !
Like ptr like. share este ptr. fb si uite asa nu ai restul dai numai LIKE daca iti place 😉 🙂
Mersi Dana,
noapte buna! 🙂
o ”Rapsodie”????? 🙂
Noapte buna!!!!!
Eu nu stiu ce e cu Like ? Nu am dat niciodata asa ceva. Dar rezulta ca altii dau si si dau selectiv . De ce?
Eu intru, citesc, comentez daca am ce sau cred ca este cazul .
Sunt, recunosc destul de vieux jeu.
Ce ar trebui sa mai fac ca sa te ajutam?
Cand articolele sunt bune,uit sa dau „LIKE”.
Asta e! Se intampla!
Asta nu inseamna ca apreciem mai mult sau mai putin.
Nashule,tot ce scrii e BINE,FOARTE BINE…nici nu pot comenta.
Aprecierea este MAXIMA!!!
Asta cu LIKE este ceva vizibil ,nu ajunge doar sa-ti placa daca nu arati ,este totusi o apreciere la articolul postat!Numai bine!!!!!!!!Si la mai multe LIKE!!!!!!!!!!!!!! 🙂
P.S.Eu stiu o treaba daca nu ar conta atuci de ce ar mai fi Like !?
Da D-l Radu Moraru ,din pacate!!!!!!
Pai si noi cerem acetora sa se autosesizeze ,legea trebuie respectata ,sau ar trebui!
Noapte buna!
Ti-am spus ca mi-e greata de astia asa ca revin la ce mi-a spus un prieten care se pricepe:
a) a evaluat investitia de creare a unei televiziuni digitale si crede ca structura de control, salariile specialistilor, contractele moderatorilor, drepturile de autor, audit, energie, cheltuielile tehnice de transmisie s-au ridicat la cca 12 milioane euro ptr. platile curente pe an;
b)Proiectul nu este imposibil de realizat daca exista un investitor credibil pe langa care sa se obtina si un imprumut bancar. Dar cel mai important si greu lucru, intr-un post TV, este, conducerea manageriala si in acest sens i se pare ca actualmente, B1 are, surprinzator, una dintre cele mai coerente structuri de emisie, apoi, respectarea informatiei nealterate sau emisiunile „de impact” au furat telespectatorii multor alte televiziuni. Acesta este management
c) cea mai mare si grea problema, dupa gasirea unui management ar fi aceea a personalului tehnic, comentatori, reporteri, realizatori, pentru ca ceea ce se vade live la toate posturile romanesti, depaseste cele mai penibile faze ale amatorismului intr-o profesie.
Nu stiu daca aprobi toate acestea , mie mi se par de bun simt si vad ca a cazut pe o suma apropiata de cea anticipata si de tine, un minimum de 10 milioane euro anual.
Cred ca cea mai mare grea problema, dupa gasirea unui management ar fi aceea a personalului tehnic, comentatori, reporteri, realizatori, pentru ca ceea ce vad live la toate posturile romanesti, depaseste cele mai penibile faze ale amatorismului intr-o profesie.
scuze pentru repetitie
Draga Ion Adrian, televiziunea va fi una clasica, nu doar digitala! Sint in industria asta de aproape 20 de ani, stiu si in somn toate butoanele! Nu vom avea concurenta! Cit despre costuri si retete, cred ca sint „doctor”! Fiti linistiti, totul e sub control! Avem nevoie de 5000 de suporteri si apoi vom umple stadioanele! Noapte buna!
nu mai stati cu noi,domnu Moraru ???…chiar avem nevoie de incurajari ….eu ,cel putin ma simt pierdut in fata unor asa calcule …chiar daca nu stau in tara
Asa sa fie.
DANA & Nightmare, Justitia a fost construita dupa chipul si asemanarea celor care au ocupat Romania in ’90! Vom avea nevoie de 5 ani, incepind de astazi, sa facem curatenie! Testul va fi luni, sa vedem cine preia, din presa, aceasta dezvaluire! Totusi, e vorba de niste milioane de euro despre care nu stim pe ce s-au cheltuit! Madame Judecator are de dat niste explicatii! CSM, DNA si ANI sint obligate, prin lege, sa se autosesizeze! Noapte buna!
interesant de stiut in ce procese au fost implicati!
@ Radu Moraru.
Decizia CC de a permite avocaţilor care au rude la ÎCCJ să pledeze nu mi se pare a fi corectă.
Mă întreb de ce Traian Băsescu a apelat la Ţucă şi Asociaţii în procesul cu Patriciu doar se ştia de mult că soţia domnului Ţucă este judecătoare la ÎCCJ?
http://bizlawyer.ro/stiri/piata-avocaturii/Tuca-zbarcea-amp-asociatii-castiga-pentru-traian-basescu-procesul-cu-magnatul-dinu-patriciu-aparat-de-budusan-baldea-amp-asociatii
da…. nu sunt cuvinte…. nu-i acuz pe ei asa de tare ,eu ii acuz pe cei care au acceptat ca sotii Tuca sa incaseze banii astia…banuiesc ca cineva (de sus)a fost de acord ca ei sa poata primi sumele acestea…nici nu vreau sa ma gandesc la cata polemica s-a facut pe micsorarea pensiilor si ale salariilor,care pentru unii (tot de sus)le gaseau ca „nesimtite”…totusi ma intreb ??? …in ce categorie se incadreaza salariile (daca se pot numi asa)Cuplului Tuca ?
Justitia asta este ADEVARATUL PUTREGAI !!!!
Ea este MATCA putregaiului din Romania..si trebuie RASA de pe fata acestei TARI !!!
JOS DICTATURA JUSTITIEI CORUPTE !!!!
Da ,de aici ni se trage !!!!!
NIGHT CUM????????????SA SE DESPERTA CEI CURATI DE CEI MURDARI SI SA FORMEZE O NOUA JUSTITIE????????
TREBUIE SA EXISTE O POSIBILITATE SA SE TERMINE CU ASTA!
LUCREAJA JUSTITIA CORECT …TOTUL MERGE PERFECT SAU APROAPE PERFECT!
DE CAND SE TOT LUPTA NASUL SI S_A LUPTAT PE UNDE A PUTUT CU EA???!!!! si rezultatul …….SALARII NESIMTITE.
erata.;LUCREAZA
EDUCATI este putregaiul din Romaia, si nu ma refer doar la aia ministeriala, desi nu o exclud.
Daca fiecarui diriguitor, legiuitor, doctor, profesor universitar etc, din Romania mamica lui iar fi inoculat adanc in subconstient bunul simt si sa-i pese de aproapele gandindu-se ca daca ia el tot, altu’ o sa crape de foame, nu s-ar fi ajuns aici.
Copacii cresc stramb atunci cand sunt puieti, noi ii observam ca sunt strambi atunci cand sunt mari!
Si noi avem copii, sa avem grija cum ii crestem, altfel ei vor fi coruptii de maine, iar pe coruptii de azi sa-i „juganim” (metaforici vorbind, va dati seama 😛 ), astfel vor disparea pe cale naturala in ani de zile, asa cum ar trebui procedat si cu cainii maidanezi.
Din pacate, tare ma tem ca nici unii nici altii nu vor disparea cu timpul, ba din contra, se vor inmulti.
„educatia”, scuze, nu mi s-a cuplat un „a” 😀
Ma simt mult mai linistita acum, dupa spusele Nasului pe bine documentate , si dupa sublinierea lui nightmare ca justitia e un putregai….si nu ma mai tem sa sustin cu toata convingerea ca tot raul acestei tari se trage de la magistrati si lacheii lor.Ne-a fost teama sa spunem ca breasla lor ascunde fosti securisti si nomenclaturisti,ca ei apara sistemul ticalosit, de la bun inceput,ei se opun, prin deciziile lor nedrepte, modernizarii tarii,ei asmut cainii interlopi care musca fara incetare partea frumoasa si curata a tarii.
Comentariile sunt închise.