Intreaga diversiune a pucistilor este pe cale sa reuseasca, din pacate cu largul concurs al mass media si al politicienilor, de o parte sau de alta!

Toate subiectele au fost mutate pe „mini recensamintul” populatiei, pe cind Romania are doua mari subiecte, vitale pentru vietile noastre: banii populatiei care se duc dracului prin devalorizare, scumpiri zilnice si cresterea ratelor la banci, coroborate cu lipsa oricarei masuri economice, doar vorbe.

Peste aceste catastrofe se asterne al doilea mare subiect, incertitudinea politica la nivelul celei mai importante institutii a Statului in ceea ce priveste garantarea Constitutiei si a unei Justitii corecte, Presedintia Romaniei!

Despre imaginea Romaniei in lume, nenorocita de cei doi, nici nu mai are rost sa vorbim, nici in 10 ani nu o vom repara!

Voi demonta diversiunea USLamistilor in citeva rinduri.

Daca Listele Electorale Permanente ce vor rezulta in urma „mini recensamintului” vor fi diferite cu o persoana fata de cele trimise si asumate de guvernul USL pentru 29 iulie, atunci CCR va invalida Referendumul, ii obliga Legea si Constitutia. Deci, daca se descopera ca un cetatean roman a fost eliminat de pe LEP, pe motive halucinante ca nu plateste impozite in Romania, ca munceste afara sau ca nu mai are buletin, atunci Listele Electorale sint considerate invalide, deci CCR invalideaza Referendumul fiindca nu se poate stabili cvorumul dupa ceva incert si ilegal!

Daca LEP vor coincide si pe 31 august cu cele trimise si asumate de guvernul USL pentru Referendum, atunci CCR va invalida procesul pe motivul neconstituirii cvorumului, hotarit prin lege de a fi 50%+1!

In ambele situatii, singurele posibile, CCR va invalida Referendumul si Traian Basescu se intoarce la Cotroceni! Restul e birfa ieftina! CCR nu are prerogative sa stabileasca Listele Electorale Permanente, sa le judece sau sa le modifice!

Absurdul e urias! USL a decis ca Romania a trimis prea multe gimnaste la Londra si, dupa incheierea competitiei, Dan Sova cere Comitetului Olimpic International sa tina cont ca Romania a calculat mai bine si ca ar fi trimis jumatate din gimnaste! In concluzie, ori se reface Olimpiada ori sa ni se acorde medalia de aur pe echipe! Altfel, toti uslamistii, alaturi de badea si ciutacu, ii vor porcai pe toti oficialii, ii vor suspenda si vor organiza ei toate Jocurile Olimpice! Pe care le vor cistiga, bineinteles, fiindca vor schimba toate regulile dar numai dupa incheierea fiecarei probe!!! Fiindca asa le-a zis lor Vocea Rusiei, sa actioneze in forta! Vai de capul nostru! Astia nu au inteles ca, de data asta, Vocea Rusiei ii impinge sa se faca de cacat!

Din pacate, o mare parte din uslamisti stiu ca sint perdanti, dar au reusit sa traga de timp pina pe 1 septembrie! Aici e grav! E clar ca cei mai infierbintati pregatesc ultimul scenariu! Nu o sa fie bine! Sper ca pentru ei! Sa fiti iubiti!

P.S.
Va rog, pentru prima oara, doar comentarii pe subiectul postarii. Ii rog si pe diversionisti, ei stiu ca ii stiu, sa isi ia liber de la acest topic. Pot reveni la urmatoarele. Multumesc.

688 COMENTARII

  1. cu siguranta se va descoperi marea frauda electorala practicata de USL si vor avea si mai putin locuri in parlament ,iar chestia asta o sa duca la batalii inversunate si nici nu or sa reuseasca sa-l demita pe Basescu

  2. Biblio, te inseli.

    CCR, avand de a face cu niste escoci, si numesc aici unul in persoana lui rus, care tot timpul a confirmat o cifra si dupa vot, strans de oua, pe plaja de la Neptun, de poanta si ala micu, a dat dispozitie sa fie trimisa o alta hartie la CCR prin care sa zica o stupiditate de genul noi nu suntem siguri de ceea ce spunem …

    ei bine,

    Curtea nu a vrut sa fie parte in aceasta escocherie si a cerut cineva sa isi asume responsabilitatea datelor pe care judeca.

    Odata datele asumate si confirmate de cineva, autorizat sa o faca, in ochii Curtii – ea va decide daca se intruneste sau nu 50%+1

    si atat.

    intre timp, Parchetul General, probabil la cererea curtii, si acum, la cald – poate verifica frauda masiva

    in cadrul „incurcaturii mari” care a insemnat acest puci „legal” (nu am cuvinte pentru ce incearca sa faca cei trei – probabil ar trebui sa inventam noi un cuvant, ca tot nu a mai facut-o nimeni , cel putin in lumea civilizata, in 3 zile, Hitler a fost mic copil)

    bun, in cadrul acestei mari incurcaturi in care este Romania acum, pucistii au gasit o solutie sa incurce in continuare. este ridicula solutia, dar asta este – nu e decat un motiv, intre multe altele posibile

    stiam ca o vor face, de acum ei sunt condamnati sa greseasca . ponta a fost bagat in gasca lor de zombie, cand a devenit un mort politic datorita scandalului plagiatului

    bine ca mai aflam ceva vis a vis de fraude, sper si de la PG. rau ca Romania va pierde in continuare la imagine. dar stiti ceva ? daca minciuna pucistilor va fi demontata de curte procedural, hmmmm, Romania va avea de castigat.

    altcumva , se potrivesc multe bine, uslul scade zi dupa zi odata cu cresterea cursului, noi suntem bine, tu mai ai idei asa de neasteptate si de unice ? 🙂

    hai ca glumesc, dar nu mi-a placut atitudinea fata de Radu si de cei din acest loc. Nu de la tine.

    • Cris

      CCR a spus foarte clar ce s-a cerut de la toate institutiile statului…ca unii au modificat cite un cuvant in Comunicatele catre presa si Guvern ,pentru a scapa pe unii de un dosar penal este alta treaba ,iar presedintele CCR a spus ca sesizeaza parchetul pentru ca deja a produs efecte ,iar este alta treaba .

      dar,cum a afirmat si Biblio in comentariul lui ,CCR poate sa ceara orice de la institutiile statului pentru a vedea daca s-au respectat regulile in desfasurarea referendumului.

      marea problema a USL sunt acum LISTELE ELECTORALE ,care difera si nu din cauza lui TB sau PDL

      USL VREA ACUM ANULAREA REFERENDUMULUI ,FARA A SE MAI VERIFICA LISTELE PE CARE EI LE-AU FALSIFICAT.

      USL SUNT ACUM INTRE CIOCAN SI NICOVALA SI ORICE RASPUNS AL CCR LE VA FI DEFAVORABIL.

      • „…USL SUNT ACUM INTRE CIOCAN SI NICOVALA SI ORICE RASPUNS AL CCR LE VA FI DEFAVORABIL.”

        Sa dea Dumnezeu, Night, dar eu pe astia nu-i mai cred

    • @ Cristian 777

      Dacă recitiţi ce am spus…

      CCR va evalua dacă noile cifre ale celor înscrişi pe listele electorale pot afecta referendumul. CCR nu este o instanţă de judecată care găseşte sau caută vinovaţi.

      Că cineva plăteşte pentru această situaţie… Bănuiesc că aşa ar fi normal, ca cineva să plătească dacă a greşit cu voie sau fără de voie. Cine anume plăteşte, nu treaba mea, ci a justiţiei. Problema mea ca cetăţean este, pe de o parte, că o anumită parte a politicii a îndemnat cetăţenii să nu voteze şi că acel partid nu este în acest moment judecat pentru a fi radiat, conform legii, problema mea este că în această ţară instituţiile merg din ce în ce mai prost şi habar nu au de capul lor, problema mea este că am votat… şi am votat fără să existe un rezultat de tipul „Majoritatea Decide”.

      Dar cea mai mare problemă a mea este că România cheltuieşte milioane de euro şi este în pragul unui război civil numai şi numai pentru că domnul Băsescu refuză să-şi dea demisia deşi o largă majoritate a cetăţenilor (60-70%) i-o cere.

      În orice ţară normală domnul Băsescu şi-ar fi dat demisia imediat după alegerile locale, adică în momentul în care avea dovada pierderii masive a încrederii populaţiei şi nu s-ar fi ajuns la referendum.

      Domnule Cristian 777, ştiţi care este adevărata problemă apolitică, fără doctrine, fără interese? Adevărata problemă este că în acest moment nu avem nici măcar un candidat cumsecade pentru alegerile prezidenţiale, nicidecum patru sau cinci candidaţi din care să alegem.

      MRU, Mihai Neamţu, Papahagi şi aşa mai departe au dovedit cu prisosinţă că sunt marionete ale lui Traian Băsescu. Crin Antonescu a dat şi domnia sa dovadă că nu se poate dezlipi de partid, deci am avea un Băsescu II. Dan Diaconescu? Corneliu Vadim Tudor? Hmmm…

      Dumneavoastră sunteţi concentraţi pe „ponta a fost bagat in gasca lor de zombie”, eu sunt concentrat pe acel proiect al legii sănătăţii ce parcă instituie genocidul ca politică de stat.

      Eu nu dau importanţă personajelor, nu-mi pasă cum se numesc cei care mă calcă pe bătătură, pentru mine este important ca cetăţenii, cei ca mine şi ca domnia voastră, să conducă această ţară… şi nu nişte păcălici care ajung în nişte funcţii gândind că au câştigat România la păcănele.

      Iată de ce respect Curtea Constituţională ca instituţie, dar nu pot să respect un preşedinte al CCR care are ca experienţă activitatea de juristconsult „pe comercial”. Respect instituţia prezidenţială, dar nu pot să respect un individ care atacă murdar în stânga şi-n dreapta şi aruncă cuvinte precum „Lovitură de Stat” într-un mod aşa de natural deşi este o afirmaţie penibilă.

      Toate aceste personaje care ne „încântă” viaţa (în frunte cu Băsescu, Ponta, Antonescu, Constantin) au calităţi, au şi defecte… Constanta este că toţi au furat de la cetăţeni suveranitatea iar cetăţenii nu mai au nici un cuvânt de spus. Neparticiparea la referendum nu m-a durut relativ la Traian Băsescu ci relativ la faptul că cetăţenii acestei ţări chiar s-au învăţat să fie slugi ale celor care ocupă fotoliile din statul român şi nu-şi dau seama că ei ar trebui să decidă. Un suveran nu votează pentru cineva sau altcineva, îşi alege tot timpul interesul suveran. Poporul însă şi-a uitat suveranitatea. Acest referendum putea să fi declanşarea sentimentului de suveran pentru cetăţeanul român dar a fost încă unul dintre acele momente în care politica a spus că cetăţeanul nu contează.

      Priviţi şi activitatea CCR în a valida rezultatele… în continuare problema este legată de lege, este legată de activitatea statului, sunt scheme, câte un schepsis în discurs, şmecherii politicianiste… totuşi un referendum ar trebui să însemne voinţa politică suverană a poporului român. Care este voinţa politică a poporului? Asta însă nu mai contează, importantă este procedura.

      Dincolo de ce am votat eu, dincolo de voinţa mea politică exprimată prin vot, mă doare că, în continuare, voinţa acestui popor serveşte nu poporului ci interesului politic restrâns la câteva personaje.

      • Bibliotecarule

        eu zic sa scrii asta si pe blogurile Pacalicilior si pe blogul Varanului ,daca ai curaj…

        ehehehehehe

        • @ nightmare

          Am scris şi lucruri mai rele… Unele dintre comentariilor mele au fost publicate, altele nu… eu oricum, spre deosebire de domnia voastră, comentez într-un stil serios. Chiar şi eu, când încep să citesc derapajele de limbaj precum „varan” sau „păcălici”… personal eu nu pot lua un serios un comentariu.

          Aici nu există o limită a curajului, că nu-ţi taie nimeni capul pentru un comentariu pe un blog, totul este să ai eficienţă şi, de ce nu, bun-simţ şi eleganţă.

      • Domnule Biblio,

        Scuze ca ma bag in discutia dvs. cu Cristian, dar vazand modul exceptional in care intoarceti si rastalmaciti anumite fraze, nu ma pot abtine. Inca o data scuzele mele, dar nu ma pot abtine!

        Ati spus:

        „Ce spune domnul Băsescu?

        C. Pentru că nu sunt un preşedinte în funcţie, nu pot să-mi dau demisia.

        Ce deducem aici, pe cale de consecinţă… Deducem următoarele afirmaţii logice ale domnului Traian Băsescu.

        C. Pentru că nu sunt un preşedinte în funcţie, nu pot fi demis.”

        A-si da demisia este, dupa parerea dvs. totuna cu a fi demis. Nu este, dupa parerea mea, o deductie logica. A-si da demisia inseamna vointa personala a celui in cauza, a fi demis inseamna vointa celui cu care cel in cauza are un contract de munca.

        Alta afirmatie a dvs. este ca:

        „În orice ţară normală domnul Băsescu şi-ar fi dat demisia imediat după alegerile locale, adică în momentul în care avea dovada pierderii masive a încrederii populaţiei şi nu s-ar fi ajuns la referendum.”

        Dupa parerea mea, la alegerile locale, populatia este intrebata cine doreste sa-i fie primar, care va fi structura CL si CJ si nu care-i va fi presedintele. Dealtfel, in anul de gratie 2009, TB a fost ales (deci i s-a intocmit un contract de munca) pentru 5 ani, perioada care se sfarseste in anul 2014, nici mai devreme, nici mai tarziu.

        Neavand, mai departe, nici timpul si nici nervii necesari pentru a sublinia (pot si eu sa aduc articole de legi si alte bazaconii) fracturile logice pe care va bazati in postarile dvs. kilometrice, va spun PA!

        • nici o discutie, Laura

          nici o asemanare

          oamenii astia SPER ca se imbogatesc din ceea ce fac

          o droaie de bani ar trebui sa primeasca

        • @ Laura

          Stimată doamnă,
          Cineva care se află într-o situaţie în care nu-şi poate da demisia se află într-o situaţie în care nu poate fi demis. Procedurile demiterii şi demisiei diferă, dar nu diferă capacitatea de a fi demis şi a-ţi da demisia, pentru că dacă nu eşti în funcţie astfel încât să îţi poţi da demisia din ea, nu eşti în funcţie nici să fi demis din ea.

          Domnul Băsescu ne-a trântit o gogomănie evidentă. Eu doar am dezvoltat-o pentru a apărea plenar absurditatea ei. Iată, dumneavoastră observaţi absurditatea dar nu acceptaţi gogomănia.

          În ceea ce priveşte alegerile locale aveţi perfectă dreptate. Numai că aceste alegeri reflectă cel mai bine şi mai complet acordul politic al cetăţeanului faţă de partide (şi aici mă refer mai ales la Consilii unde se votează partidele şi nu oamenii, nu la primari). Faptul că domnul Băsescu nu mai are susţinere populară este relevată de sondajele de opinie. Domnul Băsescu nu mai poate candida la preşedinţie, deci nu putem vorbi despre o intenţie de vot, putem însă vorbi despre încrederea în domnia sa, care are o plajă individuală de 0-100%… şi care are o valoare de sub 30%, sub 20%, chiar 17% şi în scădere. Rezultatul la locale este o confirmare a acestor sondaje. PDL ştie asta, Traian Băsescu ştie asta…

          Atunci când politicieni ţin cu dinţii de scaun deşi este evident că sunt doriţi de o minoritate şi nedoriţi de o largă majoritate… apare instabilitatea politică. Au fost manifestaţii şi domnul Băsescu a cerut, cu aroganţă, să iasă în stradă 5 milioane de oameni. Au apărut sondajele care nu-l mai creditau decât cu încrederea nucleului dur al domniei sale. Au fost şi alegeri locale care au subliniat că PDL a pierdut încrederea cetăţenilor, în consecinţă nici Traian Băsescu, părăsit de partidele „satelit”, nu mai are sprijin politică. Iată şi un referendum care îi oferă domnului Băsescu peste 7 milioane de voturi negative… nu este îndeajuns. Este absolut evident că Traian Băsescu este sursa instabilităţii politice şi domnia sa refuză se rezolve această problemă gândind că se mai poate târâi cumva încă doi ani şi jumătate cu o Românie instabilă astfel încât să termine mandatul.

          Sigur că da, nu trebuie să fiţi de acord cu mine, puteţi da vina, relativ la instabilitatea politică, pe Victor Ponta, pe Crin Antonescu, pe ministrul de Interne, pe oricine… Poate că ar trebui să vă gândiţi însă că orice zi în plus pentru domnul Băsescu ca preşedinte înseamnă un pic în plus în procentele USL… un plus nemeritat politic în procentele USL şi destul de periculos, pentru că dă USL o forţă pe care nu o are cu adevărat. Când în toamnă procentele PDL vor fi foarte mici, să nu-i înjuraţi pe cei de la USL, că ei sunt beneficiarii procentelor oferite pe tavă de Traian Băsescu.

          Democraţia înseamnă că se face voia celor mai mulţi. Astăzi este evident că voia celor mai mulţi este să nu mai avem la Cotroceni acest preşedinte destul de laş pentru a nu-şi da demisia (eu îl consider cel mai laş preşedinte al Românie de până acum). Chichiţele de procedură nu fac altceva decât să scuipe pe democraţie cu discursuri mincinoase despre statul de drept, libertatea justiţiei şi alte lucruri pe care domnul Băsescu a dovedit, cu prisosinţă, că nu dă doi bani.

          Şi acesta a fost ultimul meu răspuns. Cine mai are ceva de reproşat o poate face pe blogul meu dacă ţine neapărat. Chiar nu aş fi vrut să răspund la aceste comentarii. Curaj doamnelor şi domnilor, sunt convins că vă puteţi rupe de propaganda de orice fel şi fără ajutorul meu.

          • Bibliotecarule

            tu esti un propagandist innascut ….doar tu iti inchipui ca esti liber

            diversionist de mare clasa si erudit …nu stiu daca unde ai postat ai si avut rezultate …stiu ,doar ca aici nu-ai reusit nimic din ce ti-.ai propus

            ))))))))))))))))))))))))

          • Se pare ca si tie iti lipseste dicernamantul mare bibliotecar ,ia sa vedem ce aberezi(lucram cu materialul clientului stimabile): „Domnul Băsescu nu mai poate candida la preşedinţie, deci nu putem vorbi despre o intenţie de vot, putem însă vorbi despre încrederea în domnia sa, care are o plajă individuală de 0-100%… şi care are o valoare de sub 30%, sub 20%, chiar 17% şi în scădere. Rezultatul la locale este o confirmare a acestor sondaje. PDL ştie asta, Traian Băsescu ştie asta…”Poate ne spui si tu o tarisoara din lumea asta civilizata care se conduce dupa popularitatea in sondajele de opinie.Multi de pe aici nu cred in asa ceva.Te rog cand vorbesti de sondaje de opinie informeazate cine le face si cine sunt „pacalicii” din spatele acestor asazise compani care numai bine vor Romanilor.Bleahhhhh

  3. buna ziua ,dragi prieteni !!!

    Hopaaaa!!!….a aprut artileria gra diversionista ,musiu Bibliotecaru…ehehe

    asta inseamna ca USLamistii nu sunt deloc fericiti cum decurg lucrurile

    ))))))))))))))))

    • maidanezule
      de acum in colo
      ati cam …labarit-o…
      biblio nu discuta decat pe documente si pe lege
      nu ca noi, astia, muritorii de rand….

      • valetule

        din ce se vede este ca voi ati labarit-o si nu mai stiti cum sà o scoateti la capat

        ))))))))))))))))))))

        • griveiule,
          ia vezi ce se mai bucura ne-doamna tina cand aude de labareala…
          desi nu ne-a spus ce inseamna…

        • apropo, bai ham-ham
          al cui valet sunt eu?
          mai deunazi cineva m-a facut ratacit ca sunt intre tabere, deci cam fara de stapan…
          iar daca ar fi sa-mi aleg unu, asta ar fi ori chinezu, ori biblio…
          macar de la ei am ce invata…
          in nici un caz base…haa, haa,haa…asta s-a vrut un hahait prezidential, fie si temporar suspendat…

          • chinezu, ori biblio…
            macar de la ei am ce invata…
            pai atunci ce mai stai pe aici, mah ?!? hai, in pas de mars la chinezii si bibliotecarii tai, dar rapid, ai inteles ?

    • Cine zici ca a venit pe aici?Biblio „academicianul”,altul?…Of doamne, dar astia chiar nu se satura cate smetii iau pe aici.Poate ne spune necititul asta cateva din maretele realizari ale plagiatorului ,sef de guvern competent.Daca se poate din perioada cat a fost numit la control pe vremea „zgariatului” bombonel.Sunt foarte atent la ce ne va transmite,cred ca multe ……………..:)))))))))))

  4. buna ziua,dragi prieteni !!!

    hopa ….a aparut artileria grea diversionista ,musiu Bibliotecaru ….eheheheh

    daca, a aparut inseamna ca USLamistii nu sunt fericiti deloc cum decurg lucrurile

  5. Auzeam pe strada si la metrou si prin mijloacele de transport ca vorbea lumea de RAdu Moraru. Toti spuneau ca e Dan Diaconescu 2 si ca se milogeste de popor sa cumpere actiuni la o televiziune online. Erau doua fete si spunea ca e penibil si nu le vin sa creada ca intr-o tara din UE se gasesc redusi care sa cumpere asemenea tampenii. =)).
    Abia acum pot sa spun ca voi sunteti 1-15 insi si il pupat in fund pe Radu atunci cand va arunca o firimitura. Sa ma fereasca Dumnezeu sa ajung prostit in halul asta din cauza saraciei

    • Ce coincidenta si eu am auzit in autobuz ca vorbeau doi tineri ca e unu la Nasu numit Alex care maninca kkat.

      • (nu mi-a intrat toata postarea).Europa care s-a creat prin subscriptie publica Este un om de dreapta, care nu s-a lasat niciodata invins si ma uit cu placere la el decat la Rosca Stanescu,Chiriac,Nistorescu,Ciutacu si alte vuvuzele securiste dovedite.

    • ..mai mergi si tu pe la biserica, s-ar putea sa-ti fie mai bine ..evident daca ai si credinta…. 🙂

    • Alex,
      Esti penibil!
      Unde ai auzit ca se vorbea de RaduMoraru?
      In tren,in autobuz,in metrou?!
      Din cate ai spus tu,cu gurita aia plina de kka,ca esti un handicapat locomotor si ca nu mai poti merge in concedii,acum e de inteles,intai ca ai acel handicap si doi,ponta nu are bani si pentru concediile tale,in schimb,are f multe minciuni sa-ti dea.
      Cu alte cuvinte…esti un mincinos ca si adoratul tau copy paste.

  6. Observ:
    -pres.inter. Anto nu se refera niciodata, in discursul public, si la ceilalti romani, care nu au votat: aceia nu sunt si ei poporul?
    -numarul „exact” al populatiei cu drept de vot este, dupa marii analisti, cam 16,5 mil; ciudat, nu? de ce nu 17 mil?
    -suntem aruncati intr-o discutie aberanta despre un mini recensamint, cind, dupa ce s-a votat;
    -romanii din afara Romaniei, care au sprijinit economia in 2006-2008 cu apox 20 mlrd.lei, acum trebuie aruncati la „gunoi”; pai, economia „a duduit” datorita lor!
    -de ce nu ne oprim, cui serveste scandalul?

    • Cei care nu am votat suntem morti din punct de vedere al clovnului,sau dupa altii romani smecheri si lenesi iar noi cei din Harghita unguri ipocriti.Sa le fie rusine la obraz,dar se pare ca asa ceva nu au.

      • aveati posibilitatea sa spuneti nu.
        dar ati preferat sa aveti politica strutului, sau mai bine zis a sobolanului….
        asta se numeste lasitate.
        suna dur dar asta e.
        sunteti niste lasi care acum aveti tupeul sa spuneti ca ati castigat lupta.

        • Asta se numeste democratie,nimeni nu a castigat din aceasta lupta,a pierdut Romania.Nu este anidemocratic sau anticonstitutional sa nu votezi.Asa cum au boicotat sobolanii rosii referendumul din 2009,citez din Adrian Nastase ,,nu merg si indemn oamenii sa nu mearga la referendumul lui Basescu”.Nimeni nu a zis despre cei care nu au votat in 2009 la referendum, ca sunt antidemocratici.Apropo de ce refuza USL-ul sa puna in aplicare referendumul din 2009?Pot sa scape de Presedinte repede, daca dupa ce se intoarce la Cotroceni ,USL-ul este de acord sa modifice Constitutia in concordanta cu referendumul din 2009. Nu admit ca cineva sa-mi dicteze sa merg sau nu la vot.Acest lucru il decid singur.

        • Daca ma lasau si pe mine sa merg din casa in casa cu urna mobila dupa mine si sa conving lumea unde sa puna stampila iar apoi sa alung observatorii din sectia de votare si sa incercuiesc eu toate numele, sa semnez in locul tuturor si sa stampilez toate buletinele de vot cu NU atunci puteam vorbi de FAIR PLAY la REFERENDUMUL asta.

          Atunci ziceam la sfarsitul lui ca am furat cat am putut de mult si hai sa vedem care tabara a furat mai mult DAR pana cand doar uslasii au avut dreptul sa fure n-ai dreptul sa ne faci lasi, john.

    • molto grazia,
      graziela
      ai citit si comentariile?
      ai vazut ca e aproape imposibil sa se faca verificarea asta?
      suntem in tara unde la putere este lista facuta de mana, nu calculatorul…

    • Si uite asa aflam noi totul chiar daca john crede altceva, inspirandu-se din comentarii bineinteles.

      • fata draga
        uite cum e
        tu faci o cerere
        si cineva tre sa caute in sutle de saci cu liste
        lista pe care esti tu
        si sa verifice ca nu ai votat
        apoi omul ala
        tre sa iti trimita o scrisoare/emai
        in care sa iti raspunda.
        asta e situatia.
        daca sunt sa zicem 50.000 de necredinciosi
        cati oameni si cat timp trebuie sa faca asta?
        hai, aduti aminte ca ai avut odata chiar si un 7 la aritmetica si calculeaza…
        astept cu nerabdare raspunsul tau.

          • Ai vazut ca stii care e problema ta, john, n-ai pus mana pe carte atunci cand trebuia.

            Iar problema adusa de tine in discutie aici, nu e chiar asa de complicata pe cat crezi, listele acelea se verifica foarte usor pentru ca sunt deja centralizate.

  7. Bah securistilor CCR-ul o sa fie desfiintat dupa ce se valideaza referedumul. Nu itnelegeti ca tara e a USL-ului si facem ce vrem noi cu ea. Am scapt-o de basescu iar acum o sa hranim poporul

  8. fane,
    sandu
    ma tem ca ar trebui arestati cel putin 7-8 milioane de romani…
    asa ceva , astfel de afirmatii nu pot duce la conciliere si pace si liniste sociala…
    eu nu-mi aduc aminte ca j, c, p, t sau mai nou b sa ceara arestarea voastra.
    a celor care sunt dovediti ca au furat, din buzunare, cu acte sau la vot, da…
    dar asta e altceva, nu cred ca mai poti azi aresta pe cineva pt ca nu-i place moaca si actiunile presedintelui….
    dar daca imi amintesc ca tocmai el ameninta cu puscaria, incep sa-mi explic atitudinea voastra…

    • Exagerezi intentionat(ca si iubitii tai guvernanti)..deci daca fraudau toti 7-8 milioane se facea 14-16milioane.

    • Nimeni nu a zis ca trebuie arestati cei 8 milioane de romani,cei doi clovni au declarat ca cine va spune ca in Romania este lovitura de stat, trebuie sa li se faca dosare penale,asa cum li s-au facut plangeri penale celor cativa in frunte cu Presedintele.Unde este libertatea de exprimare garantata de Constitutie?Cei care au fraudat la vot, trebuie sa raspunda penal,eu nu am votat niciodata multiplu,eu nu ma iau in viata niciodata dupa infatisarea unui om ci dupa actiunile si gandirea sa,Presedintele nu ameninta,ci avertiza vis-a vis de actiunile unor oameni ,care merg in sfera penala,acte oficiale care se pot incadra usor la fals si uz de fals.

      • din ce am inteles eu de la voi,
        toti cei care au votat da sunt complici la „lovitura de stat”
        de aceea am zis ca trebuiesc arestati 7-8 milioane…
        asa se intelege de la voi…

        • Nu trebuie arestati oamenii care au fost la vot,poporul are intotdeauna dreptate,trebuie arestati cei care au pus la cale aceasta lovitura de stat, care au decridibilizt aceasta tara,papusile si papusarii.

          • Eu imi permit sa spun ca TREBUIE ARESTATI TOTI VOTANTII CU VOT MULTIPLU SI BAGATI LA PUSCARIE numai cu paine si apa, doar asa se vor invata minte sa nu mai faca prostii altadata !

  9. Dacă la Marga trebuia acceptul Parlamentului pentru a fi tras la răspundere (deh…aşa e legea) pentru amăràtul ăsta de grefier care probabil se visează judecător la C.C.R nu există nicio piedică ca Justiţia să-şi facă treaba.
    Dacă nu, să ne spună şi nouă dacă-şi doreşte sau nu independenţa ? Nu mă intersează răspunsul ministrului!Il ştiu.

    • Ce bine ca B1 vorbeste si despre cazul judecatoarei Motoc de la CCR spunand adevarul si nu trece cu vederea nici stirea din linkul tau Mirica, si cum se uita multi la acest post tv, nu ramane multa lume la cheremul diversionistilor.

  10. Organizare Senat:
    „Senatul României este alcatuit din 137 senatori, fiecare având vârsta de cel putin 33 de ani si reprezentând aproximativ 160.000 de cetateni din cele 42 de circumscriptii electorale.”
    137 x 160.000 fac exact 21.920.000 locuitori ai RO !
    Scadeti copiii, decedatii si adunati pe cei care au implinit 18 ani.
    SURSA: http://www.senat.ro/Start.aspx si click pe Senatul Romaniei (bara de sus, stanga)
    Inseamna ca avem un Parlament Nelegitim ? Pai… toate legile, hotararile lor sunt NULE DE DREPT !

    Cetatenii romani cu domiciliul „afara”, sau dubla cetatenie (tripla, cvadrupla…) apar in listele electorale permanente. Legea 35 din 2008, art 26 alin 1 (invocata de Ponta la RTV) :
    Art. 26. – (1) […]. Listele electorale permanente ce cuprind cetatenii români cu domiciliul sau resedinta în strainatate se întocmesc de catre Autoritatea Electorala Permanenta si vor sta la baza delimitarii sectiilor de votare ce vor fi organizate în strainatate.

    • Am uitat: un nou „brand” de tara inventat de dl.Rus: „NEA VASILE, socotitorul absolut ! Si dl.Marga cu „operatiunea DESANTUL” (vezi DEX) !
      Nu ne ajungea „DOREL”…

  11. Contactat telefonic de cotidianul “România Liberă”, preşedintele ***ţii, Augustin Zegrean, a negat că ar fi cerut Guvernului actualizarea acum, după referendum, a listelor folosite la referendumul din 29 iulie. Mai mult, acesta a spus că a solicitat din nou de la Guvern listele ȋn baza cărora s-a votat deja la referendum, pentru că instituţii diferite ale statului au transmis ***ţii date contradictorii, care nu puteau fi folosite pentru a se putea da un verdict corect.
    Citiţi mai mult: A schimbat CCR conţinutul adresei către Guvern privind amânarea unei decizii în cazul referendumului în interesul USL? – Referendum pentru demiterea preşedintelui 2012 > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/ccr-995104.html#ixzz22eqWf400
    EVZ.ro

  12. Unii postaci isi permit sa-l faca pe Presedinte in toate felurile.Sunt niste frustrati, care n-au realizat in viata lor nimic,iar folclorul cu alcoolul chiar nu stiu de la ce prost a pornit.Acest om a realizat ceva in viata lui,pe cand cei care il vorbesc de rau, stiu ca nu o sa-l egaleze niciodata.Nu suntem turme de oi ,asa cum afirma unii aici,ci pur si simplu gandim altfel decat sobolanii rosii.Este rau sa-l sprijinim pe Presedinte ,antidemocratic sau anticonstitutional?Acesti oameni nu stiu decat sa jigneasca ,dar nu au argumente.Sa nu-mi explice nimeni mie ce inseamna comunuism,am trait in el si familia mea a avut de suferit enorm din cauza sobolanilor rosii.Presedintele este un dictator?Atunci Ceausescu ce era ,deontologilor?Preluati termeni dar macar uitati-va in DEX ce inseamna, pt.ca sau sunteti rau intentionati sau sunteti chiar analfabeti unii dinte voi.Treziti-va la realitate si va veti da seama ca aceasta tara a fost nenorocita de Vladimir Ilici Iliescu.Sa nu uitam istoria si sa ne aduncem aminte, ca Hitler a preluat puterea in Germania tot cu ajutorul unui referendum.Aceasta lovitura de stat din Romania inca nu s-a incheiat,ci dureaza pana pe 31.08.2012,pana cand se va pronunta CCR.

    • Astia trbue arestati cu totii,toti membri usl plus chinezu,john,timan pentru complicitate.

      • Bravo coane Fanica,

        In sfarsit esti si tu „pe tematica” recomandata de Nasu. Curat constitutional dar … umflati-i!

        Va invata bine marinelu’ piroman. El, spre deosebire de tine, stie si cum sa inceapa: intai cu Ponta, Antonescu si 256 de parlamentari, apoi continua cu primarii, chestorii.

        Mi-e teama ca pentru restul trebuie demarate niste proiecte mai serioase, necesare tarii si restaurarii legendei  de navigator curajos gen: un canal Cluj-Marea Neagra. 

        Eu, cam acolo ma vad, asigurandu-i un loc propice demonstrarii declaratiilor SALE de cum ar fi salvat el … Titanicu’.

        O singura rugaminte as avea, fiindca ma simt in forma (am batut azi la tenis tot ce mi-a iesit in cale – hi hi hi),  lasati-i pe John si pe Timan in pace si ma angajez eu sa fac norma tripla

        Hi hi hi

      • fane, ce sa faca cu ei ?? postacii astai echidistanti cu inclinatie USL-ista sunt si ei o plevusca ce are rolul de a induce lumea in eroare 😀 pestii mari – aia sunt de prins in plasa 😆

    • O ţară întreagă întoarsă pe dos din cauza unui grefier (asistent magistrat) care ar trebuii să răspundă penal.
      Aştept reacţia C.C.R şi a Justiţiei, au ocazia să o facă, nu numai să aştepte de la T.Băsescu şi noi cei care am refuzat să validăm puciul.
      Arătaţ că sunte-ţi putere în stat, nu marionete!

      • Ei, eu sunt sigura ca nu grefierul e de vina dar ma bucur totusi ca nimic nu ramane ascuns.

        • o ipoteza …halucinanta:
          daca comunicatul corect era pt guvern si cel asa zis fals era pt presa?
          sau daca asa s-a vrut?
          noi nu putem decat sa ne dam cu presupusu…

      • asta se cheama scurt ”caracatita mafiota ” infiltrata in structurile statului 🙂

  13. E un zid pe care john,chinezu si inviatul bibliotecarul nu-l vad…ei sunt fantome.

    • Aveam Schengen-ul în buzunar şi iată… ni l-a furat cineva… 😀 Şi dumneavoastră mă luaţi de prost? Neintrarea în Schengen ne este mai de folos chiar nouă, pentru că traficul drogurilor şi armelor se face, într-o pondere importantă, chiar pe graniţa cu UE.

      Aveţi impresia că sunt îngrijoraţi de cine este preşedinte în România? Nicidecum, ei sunt îngrijoraţi de alte lucruri, mai infracţionale.

      Citiţi părerea EUROPOL de anul trecut:
      https://www.europol.europa.eu/sites/default/files/publications/octa2011.pdf

      „Of all the hubs the South East has seen the
      greatest expansion in recent years, as a result
      of increased trafficking via the Black Sea, proliferation
      of numerous Balkan routes for illicit commodities
      to and from the EU, and a significant
      increase in illegal immigration via Greece. These
      developments in the region have contributed to
      the formation of a Balkan axis for trafficking to
      the EU, consisting of the Western Balkans and
      South East Europe. New transit hubs are in the
      process of being formed in countries such as
      Hungary, where several Balkan and Black Sea
      routes converge. Albanian speaking, Turkish and
      Former Soviet Union criminal groups are seeking
      to expand their interests in the EU, and may
      exploit opportunities in the possible accession
      of Bulgaria and Romania to the Schengen Zone
      ,
      and recent and prospective EU visa exemptions
      for Western Balkan states, the Ukraine and
      Moldova.”

      Căutaţi în continuare „Romania” în fişier şi veţi vedea de ce nu vor ei să ne primească în Spaţiul Schengen. Numai că „liderii” României nu explică ce şi cum, ei ne tot repetă că au cumpărat „sculele” securizării graniţelor şi deci că au făcut tot ce doreau „occidentalii”, au îndeplinit „condiţiili”.

      Ne mint în faţă, stimate domn. Pe mine însă nu reuşesc să mă păcălească cei care au preluat destinele României de parcă ar fi propria lor moşie. Dumneavoastră altfel puteţi să râdeţi de ministrul Marga, dacă vă distrează.

      În cazul meu domnul „fane” are dreptate, e un zid pe care eu nu-l văd, mie manipulările astea îmi par limpezi ca diamantul cel mai pur. Alţii şi-au înălţat ziduri încât nu mai văd realitatea ci doar proiecţiile propagandei (vezi filmul The Wall).

      • Nu te face ca nu stii bibliotecarule,nu presedintele e problema ci pe cine numeste presedintele.Daca numeste iarasi un Grajdan.

        • @ fane

          Stimate domn,
          Problema nu este persoana pe care o poate numi preşedintele, problema este că preşedintele îşi poate numi o „slugă” într-un astfel de post, oricine ar fi acel preşedinte.

          Vă aduceţi aminte discursul…
          „Decizia de ieri a CCR a fost generată de un chestor – să nu ne facem iluzii că ministrul de Interne nu a ştiut şi nu a fost aranjată cu el – i-a scris ministrului de Interne că cifrele nu sunt bune. Nu ştiu dacă e bine, domnul chestor. Aţi minţit ori înainte de organizarea referendumului, ori ieri. Or, un chestor… Mă tem că eu v-am făcut chestor. Nu ştiu dacă-i bine, domnul chestor”
          (rtv.net/basescu-decizia-ccr-a-fost-generata-de-un-chestor-pus-de-mine-nu-stiu-daca-e-bine-domnu-chestor_38716.html#ixzz22eq2pBs1)

          Ce vă spune asta?

          Când vom trăi într-o Românie în care nici un funcţionar al statului nu va răspunde comenzii politice, nu-i aşa, nu va mai interesa cine este preşedintele pentru că el va pune un om competent în post şi nu o slugă. Cât timp nu este aşa şi funcţionarii răspund comenzilor politice, orice preşedinte ar fi îşi va numi executanţi în astfel de posturi. De ce? Pentru că poate să facă asta. Nu trebuie deci luptat împotriva persoanei preşedintelui ci împotriva sistemului care permite preşedintelui să-şi pună slugi în posturile cheie.

          Iată, nu m-am lăsat manipulat de către domnia voastră. 😀 Sunt on-topic.

          Mai mult v-am explicat că nu persoana preşedintelui este importantă. Eu lupt împotriva statului care serveşte politicienilor în loc să slujească cetăţenilor. Sunteţi alături de mine în calitate de cetăţean care vrea să fie servit de stat sau alături de politicieni (oricine ar fi ei) care se luptă pentru a avea un stat obedient (prin intermediul celor numiţi în posturile cheie)?

          Ce alegeţi?

  14. Ba nu va credem deloc, chiar sunteti facuti gramada daca stati ca turmele de oi in case fiindca asa va spune un alcoolic

  15. @ Radu Moraru

    😀
    Să vă spun eu cine mă crede pe mine prost:

    Traian Băsescu:
    Preşedintele suspendat, Traian Băsescu, a fost întrebat vineri dacă ia în calcul demisia sa din funcţie, el răspunzând: “Din postura de suspendat, eu n-am cum demisiona”.

    Domnule Radu Moraru,
    Ce spune domnul Băsescu?
    A. Sunt un preşedinte suspendat.
    B. Fiind un preşedinte suspendat nu sunt un preşedinte în funcţie.
    C. Pentru că nu sunt un preşedinte în funcţie, nu pot să-mi dau demisia.

    Ce deducem aici, pe cale de consecinţă… Deducem următoarele afirmaţii logice ale domnului Traian Băsescu.
    A. Sunt un preşedinte suspendat.
    B. Fiind un preşedinte suspendat nu sunt un preşedinte în funcţie.
    C. Pentru că nu sunt un preşedinte în funcţie, nu pot fi demis.

    Deci despre ce lovitură de stat vorbiţi când domnul preşedinte tocmai v-a demonstrat că nu poate fi oricum demis şi totul este o fanfaronadă.

    Domnule Radu Moraru,
    Sunteţi un om cu experienţă (de fapt nici nu ştiu ce m-a făcut să mai intru aici). Pot să suspectez că domnia voastră mă credeţi prost când puneţi acest articol de mai sus? Spuneţi, cu un aer superior, „In ambele situatii, singurele posibile, CCR va invalida Referendumul si Traian Basescu se intoarce la Cotroceni! Restul e birfa ieftina!”

    Ce spune legea CCR (LEGEA Nr.47/1992 privind organizarea şi funcţionarea Curţii Constituţionale)?

    Art.11. – (1) Curtea Constituţională pronunţă decizii, hotărâri şi emite avize, după cum urmează:
    B. Hotărâri, în cazurile în care:
    c) veghează la respectarea procedurii pentru organizarea şi desfăşurarea referendumului şi confirmă rezultatele acestuia

    Art.46. – (1) Curtea Constituţională veghează la respectarea procedurii pentru organizarea şi desfăşurarea referendumului şi confirmă rezultatele acestuia.
    (2) Pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor alin.(1), Curtea Constituţională poate cere informaţii de la autorităţile publice.
    (3) Biroul Electoral Central este obligat să prezinte, la solicitarea Curţii Constituţionale, informări asupra fazelor şi operaţiunilor de desfăşurare a referendumului.

    Art.47. – (1) Plenul Curţii Constituţionale decide cu o majoritate de două treimi asupra valabilităţii referendumului.
    (2) Hotărârea Curţii Constituţionale stabileşte dacă a fost respectată procedura pentru organizarea şi desfăşurarea referendumului şi confirmă rezultatele acestuia.
    (3) Înaintea publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, hotărârea Curţii Constituţionale se prezintă Camerei Deputaţilor şi Senatului, întrunite în şedinţă comună.

    După cum vedeţi veghează la respectarea procedurii pentru organizarea şi desfăşurarea referendumului şi abia apoi validează rezultatele.

    Iată de ce CCR, dacă va constata o diferenţă semnificativă, de natura influenţării rezultatului… ea va anula referendumul. Aici e prima concluzie.

    Mergem la Legea referendumului (legea 3/2000). Acolo, la art. 8, se spune că în cazul demiterii preşedintelui REFERENDUMUL ESTE OBLIGATORIU.

    În consecinţă, dacă CCR nu validează rezultatul referendumului, preşedintele nu se va întoarce la Cotroceni, ci va avea loc un al doilea referendum.

    Nu am avut răbdare să citesc comentariile de mai sus, dar aţi avut măcar un cititor care chiar a analizat cele afirmate de dumneavoastră în articol? A sesizat cineva că ceea ce afirmaţi este pe lângă lege? Dacă da, cinste lui, dacă nu… cine face propagandă?

    • hai, ma biblio,
      cum poti sa fii asa rautacios???
      oamenii astia , multi (totusi, nu prea multi ) buni la suflet, chiar isi faceau sperante sa il vada din nou pe base in fruntea aleselor bucate…
      si hodoronc-tronc, vi tu sa le strici bunastarea de duminica dimineata…
      sanatate!
      ps. daca vom fi (auto) eliminati de pe aici , sa stii ca toata echipa contrasilor va veni peste tine, si nu doar ca simpli cititori…

      • Păi şi ce, am spus eu că Traian Băsescu nu revine la Cotroceni? Eu nu discutam decât despre manipularea pusă în discuţie, respectiv „ne cred proşti”. Mai exact, aveam aceiaşi părere, şi eu simt că sunt luat de prost. Pentru că-mi dau seama de asta, probabil că nu sunt însă atât de prost precum cred alţii despre mine.

    • Biblio?ai intrat fraudulos,sub alt nume?AMARIS? Pai ,nu poate fi nimic mai usor sa dispara de pe aici si AMARIS!Cu pledoarii antiNASUl ,gen Antena 3 murdaresti locul!

      • @ markwilliams

        Nu intru niciodată sub un alt nick decât Bibliotecaru. Eu nu mă jenez cu nick-ul meu, asta pentru că nu am avut niciodată o atitudine de care să-mi fie ruşine.

        În plus, habar nu am cine sunteţi, nu cred că fi discutat până acum.

        Recitiţi ce am spus. Eu m-am adresat lui Radu Moraru, autorul articolului de mai sus şi în contextul articolului şi nu lui NASUl despre care vorbiţi domnia voastră.

        Mai mult, domnul Moraru a spus:
        „P.S.
        Va rog, pentru prima oara, doar comentarii pe subiectul postarii. Ii rog si pe diversionisti, ei stiu ca ii stiu, sa isi ia liber de la acest topic. Pot reveni la urmatoarele. Multumesc.”

        Vă atrag atenţia că tocmai vă îndepărtaţi de subiectul postării şi încercaţi să mă „trageţi” şi pe mine dincolo de acest subiect. Dacă nu aţi fi încercat şi dumneavoastră o manipulare, deci dacă nu v-aţi fi înscris involuntar în subiect totuşi, nu v-aş fi oferit un răspuns.

    • Bai nene OBLIO nu mai minti si denatura declaratiile lui TB , care a spus ca nu poate demisiona din cauza ca este suspendat deci nu este in functie ca sa aiba de unde demisiona…
      ..nu a spus ca nu poate fi demis …..

      deci hai du-te de unde ai venit ……..

      • …bai asa manipulare si minciuni ordinare eu nu visam sa vad in asta tara , se plateste bine , nu ???

  16. Teroristii nu sunt doar aceia care pun la cale un puci cu arma in mana. O gasca ilegitima care orchestreaza debarcarea unui presedinte legitim invocand motive care mai de care mai puerile/imbecile si care pune pe butuci economia nationala si afecteaza grav veniturile romanilor in decurs de doar cateva saptamani, poate fi incadrata la fel de bine drept o clica terorista. Asta ca sa nu mai vorbim de murdarirea imaginii Romaniei in lume si aruncarea tarii in neant, la un nivel de incredere similar cu cel de pe vremea mineriadelor. Pentru toate aceste lucruri acesti adevarati criminali, infractori de drept comun, trebuie judecati si condamnati exemplar. Indiferent daca acest lucru se va intampla peste o luna, un an sau cinci ani. Poporul trebuie sa le arate cu claritate ca nimeni nu este mai presus de lege si nimeni nu poate afecta grav interesele romanilor fara sa plateasca cu varf si indesat pentru asta.

    Acesti infractori de drept comun trebuie facuti sa inteleaga ca tentativa lor disperata de a se sustrage rigorilor justitiei ii va ingropa, de fapt, si mai mult in mlastina in care s-au zbatut pana acum si ii va aduce si mai aproape de puscarie. Sau, poate, cu putin noroc, chiar dincolo de aceasta.

    Acesti infractori trebuie sa inteleaga, in sfarsit, ca nu il poti demite pe presedintele romanilor, indiferent de sustinerea pe care o mai are, decat daca exista un motive extrem de bine intemeiate si nu ca sport national, practicat odata la cinci ani. Pentru ca, in caz contrar, romanii cu discernamant din tara asta pot considera asta mai mult decat o incalcare a legii. Pot interpreta gestul ca pe un afront personal. Acesti infractori de drept comun trebuie sa inteleaga, de asemenea, ca, in anul de gratie 2012, punga de plastic cu zahar si ulei este un concept kominternist absolut perimat. La fel si autobuzul cu turisti de ocazie din ziua scrutinului.

    Acesti infractori de drept comun trebuie sa inteleaga ca rezultatul unui referendum, confirmat de BEC este batut in cuie si nu mai poate fi schimbat in ruptul capului, cu atat mai mult cu cat tartorul Ponta ii felicita pe organizatorii scrutinului pentru felul magistral in care a fost organizat. Asta, bineinteles, inainte de aflarea rezultatelor.

    Acesti infractori trebuie sa inteleaga ca lipsa lor de minim bun-simt si dispretul lor pentru lege ne irita si ne mobilizeaza pentru a pune capat acestor abuzuri intr-o maniera decisiva. Pentru ca nu suntem niste copii retardati (cum sunt ei, in cea mai mare parte) si ca nu putem schimba legea de pe o zi pe alta, in functie de intersele noastre, fara sa ne asteptam la anumite consecinte.

    Acesta clica organizata exclusiv in vederea savarsirii de infractiuni trebuie sa plateasca pentru daunele incalculabile din punct de vedere economic provocate Romaniei, consecinta directa a actelor lor iresponsabile. Sa ne amintim ce a patit Ceausescu in 1989 fiind acuzat, in principal, pentru subminarea economiei nationale.

    Oare nu se poate vorbi despre subminarea economiei nationale cand, in numai cateva saptamani, din rezerva BNR se evapora peste un miliard de euro pentru stabilizarea cursului valutar? Bani care trebuie pusi la loc din noi imprumuturi la FMI pe seama copiilor si nepotilor nostri? Oare nu se poate vorbi de subminarea economiei nationale cand din Romania au iesit capitaluri in valoare de 850 de milioane de euro in doar trei saptamani? Oare cum se numeste cheltuirea a 20 de milioane de euro pentru afise electorale de o abjectie rara, in conditiile in care pensionarii si somerii sunt obligati la coplata tratamentului in spitale? Oare cum se numeste, altfel decat subminarea economiei nationale, erodarea monedei nationale la un maxim absolut de aproape 5 lei/euro, un adevarat cosmar pentru cei care-si castiga cinstit painea si trebuie sa-si plateasca ratele la banca luna de luna?

    Evident ca acesta klica penala trebuie sa plateasca! Nu se mai poate altfel! Acesta paguba imensa pe care au produs-o, in descreierarea lor, atat direct cat si indirect romanilor trebuie recuperata pana la ultimul banut. In acest sens, pe langa pedepsa pe care legea trebuie sa le-o aplice exemplar, este absolut necesar ca acesti infractori sa raspunda cu propria lor avere.

    Averile actorilor implicati intentativa de lovituara de stat trebuie urmarite pana in panzele albe si confiscate pentru a reechilibra rezerva Bancii Nationale fara noi imprumuturi de la FMI si pentru plata daunelor pentru cei care au avut de suferit de pe urma devalorizarii monedei nationale, produsa de ei. Trebuie facut acest lucru chiar daca se va intampla peste o luna, un an sau cinci ani. Este datoria noastra morala. Realitatile crude de astazi ne arata ca nu se mai poate altfel!

    Un alt capat de acuzare al acestor infractori de drept comun este discreditarea Romaniei si reducerea prestigiului tarii la un nivel sub cel al statelor africane, in tandem cu devalorizarea monedei nationale. Daca mai exista in noi un dram de mandrie nationala si de dragoste de tara este imperios necesar ca acesti infractori sa plateasca pentru faptul ca s-au situat pe pozitii ostile Romaniei si au terfelit grav si fara scrupule imaginea tarii, ignorand toate semnalele comunitatii internationale.

    Asta, ca sa nu mai vorbim despre imposibilitatea Romaniei de a mai intra in Schengen in viitorul previzibil, tot din cauza klicii Antonescu, Ponta & Voiculescu.

    Nu in ultimul rand, pe langa lipsa de responsabilitate cu care au actionat in conditiile crizei economice profunde prin care trece Europa, si, implicit, Romania, acesti infractori trebuie sa raspunda si pentru felul absolut criminal, de un dezinteres absolut, cu care au tratat seceta cumplita care a lovit Romania si care aduce in discutie o veritabila criza a alimentelor in urmatorul an.

    Prinsi de luptele lor sterile si puerile, acesti kominternisti nu au facut nimic, dar absolut nimic pentru a veni in sprijinul taranilor afectati de cea mai cumplita seceta din ultimele decenii.

    Pentru toate aceste fapte, si pentru multe altele, acesti puscariabili trebuie tratati ca niste adevarati teroristi, ostili poporului si trebuie sa plateasca prompt si pana la capat in fata poporului roman. Fie ca acest lucru se va intampla peste o luna, un an sau mai tarziu. Este datoria noastra sfanta fata de acesta tara. Fiecare infractor in parte. Atat vazuti cat si cei navazuti. Numele lor este cunoscut de toti romanii, pentru ca acestia sunt deja foarte celebrii gropari ai Romanei din ultimii 23 de ani si puii lor degenerati, nascuti vii.

    PS: Inca o bila neagra pentru acesta clica tradatoare a aparut in legatura cu politica externa. Mai precis cu lipsa acesteia de cand “paiata” toceste cu fundul sau scunele de la Cotroceni. Profitand de slabiciunea “clasei politice” din Romania, Rusia a anuntat triumfalist acum cateva zile ca intentioneaza sa deschida o baza militara in Transnistria pentru a contracara “pericolul romanesc”. Nicio reactie din partea Romaniei pentru ca leprele de la conducere nu-si pierd timpul lor pretios cu astfel de detalii.

  17. Suntem prea dezbinati ca sa rezolvam ceva.Au pus ghiara,deja,pe noi, pe cei care am spus nu!
    Eu inca mai sper intr-o minune!
    Dar cum si cine sa-i sanctioneze pe cei care incalca vadit legile tarii?? Doar nu ei!?

  18. Domnule Moraru
    Primul cuvant folosit de d-voastra in acest articol este definit in felul urmator :
    Lovitură de stat

    De la Wikipedia, enciclopedia liberă

    Salt la: Navigare, căutare

    Lovitură de stat (din franceză coup d’État) sau puci (din germană Putsch) se numește o răsturnare bruscă și neconstituționată a puterii legitime a unui stat, impusă prin surpriză de o minoritate, de obicei militară, folosind forța. Se deosebește de revoluție prin aceea că la revoluție există o participare masivă a populației.

    O trecere a unei Armate de partea unei revoluții se numește lovitură de stat militară sau puci, pentru că se face împotriva guvernului și a puterii existente și în folosul unei puteri noi, revoluționare. [1]

    O formă a loviturii de stat este „lovitura de palat”, care se realizează departe de ochii și urechile multimii, aparține de regulă unei facțiuni aflate la putere, un partid sau o „tabără” politică, apropiată grupului conducător, uneori chiar din cadrul grupului, și se bazează pe relațiile și influența unor comandanți ai armatei sau serviciilor secrete câștigați de grupul complotist.[2]

    În cartea sa Coup d’État: A Practical Handbook (Lovitura de stat: un manual practic), Edward Luttwak sintetizează: O lovitură de stat se realizează prin infiltrarea unui segment mic, dar de importanță extremă, a aparatului de stat, care apoi este folosit pentru a prelua controlul de la guvern și a-l îndepărta de la putere. Prin urmare, folosirea puterii militare reprezintă un element definitoriu al loviturii de stat.

    Dacă este vorba de încercarea unui grup politic militar de a răsturna prin violență un regim politic sau o ordine statală, se folosește preponderent termenul de puci. [3]

    Intrebare : credeti ca stapaniti semnificatia cuvintelor folosite de d-voastra ?

    • Amaris.A fost lovitura de stat!Si am sa revin sa iti redau pasii.A fost premeditare,organizare si exact cum s-a pronuntat Dan Voiculescu la TV.După toate cele intimplate,vazute,,auzite,traite,ce si cui vrei sa demonstrezi?Parca ai fi Victor PONTA,dottore fara plagiat?

  19. Iata lista tradatorilor de tara si de neam si asa zisi jurnalist care sant conplici si eventual slugile lor care cu totii sant o mana de ticalosi:Dan Felix Varanul Voiculescu
    Victor Viorel Ponta ceausist ,stalinist si fascist
    George Crin Laurentiu Antonescu
    Daniel Costantin
    Ion Iliescu
    Tudor Chiuariu
    Relu Fenechiu
    Eugen Niculaescu
    Liviu Dragnea baron de Teleorman .A fraudat referendum
    Victor Paul Dobre
    Ioan Rus
    Catalin Voicu a votat cu doua maini e gras cat un porc si chiar porc si este puscarias condamnat la 5 ani inchisore cu executare
    Sergiu Andon securist incopatibil
    victor Socaciu
    Kelemen Hunor
    Lazlo Borbely
    Gyorgy Frunda UDMR
    Ludovic Orban
    Mihai Voicu fratele geaman a lui victor ponta plagiatorul
    Ioan Ghise
    Toni Grebla
    Valeriu Zgonea
    Ilie Sarbu
    Radu Mazare
    Dan Nica
    Robert Negoita
    Rares Manescu
    Diana Tuse
    Alina Gherghiu
    Rovana Plumb
    Ecaterina Andronescu rector conunist
    Puiu Hassotii
    Petru Filip
    Claudiu Elvis Saftoiu
    Varujean Vozganian
    Calin Popescu Tradiceanu Razgandeanu Tariceanu
    Cristian David
    Slugi complici si ticalosi tonomate pe euroi : Mircea Badea
    Victor Ciutacu
    Mihai Gadea
    Corina Dragostecu o ticcaloasa in jurnalistica
    Stefan Striblea
    Cornel Nistorescu securist ordinar care a cofiscat ziarul lui Ratiu (Ratiu fiind patriot si adevarat taranist )
    Sorin Rosca Stanescu securist Ordinar
    Bogdan Chiriac tradator,Securist gras ca un porc
    Dana Grecu
    Gabriela Vrancenu Firea ticaloasa Sorin Ovidiu Vantu Infractor Dan Radu Roseanu tradator USL
    Eugen Niculescu tradator baron de arges
    Si mai sant si altii dar nu le tin minte prenumele

  20. România a devenit în ultimele zile o ţară de socotitori. După decenii în care nu prea ne-a păsat de şcoală, descoperim că avem nevoie să socotim exact, să ştim cum e cu adunarea, scăderea şi împărţitul la doi plus unu. Operaţiunile matematice simple au devenit preocuparea analiştilor politici, a juriştilor de marcă. Liderii partidelor se uită cu ochii mari spre tabelele de cifre, şi-au luat consilieri care ştiu să citească numerele cu milioane.

    Pentru a socoti pragul exact de la care devine referendumul din 29 un vot popular cu efect de rejectare definitivă a suspendatului s-au montat abace în piaţa publică. Se mişcă bilele de la stânga la dreapta şi invers, pentru că s-au format două echipe de socotitori. Prima mişcă bilele să fie aduse cât mai aproape de numărul real al românilor; cealaltă echipă le mută noaptea, pentru ca România să fie o ţară suprapopulată, un Eldorado spre care vin puhoaie, sute şi sute de mii de oameni.

    Au descoperit, ambele tabere, că matematica asta e dată dracului. E ca în povaţa veche – să nu dai briciul la maimuţă! În toată povestea, care va tranşa soarta lui Băsescu, avem şi câteva motive de îngrijorare. Primul, şi cel mai important, este că de fapt nu ştim pe ce lume ne aflăm! Bulibăşeala naţională legată de aflarea pragului la referendum pleacă din starea de haos care s-a instalat de mulţi ani în instituţiile statului. Nimeni nu vrea să mai dea socoteală în faţa nimănui – nici unde stă, nici cât stă, nici câţi stau, unde stau. De la şmecheriile privind numărul persoanelor care plătesc întreţinerea, acoperite de vecini şi de administratorii de bloc şi până la afacerile cu înregistrările la evidenţa populaţiei pentru obţinerea cetăţeniei, s-a format un şuvoi, transformat în timp în fluviu al neadevărului. Descoperim cu uimire că listele electorale sunt mincinoase şi devin, iată, o armă politică. Ne agăţăm de cifrele de la recensământul neterminat, dar şi ele devin nesigure; acoperă şi ele o altă minciună din teren. Am uitat ca prin minune cum erau completate formularele cu cifre din burtă şi de felul în care erau puşi pe fugă recenzorii pătrunşi în gospodăriile apărate cu străşnicie de proprietari. Cum să-mi numere mie copiii şi găinile ăştia trimişi cu pixul la ureche, să ne pună impozite mai mari – ziceau cu îndărătnicie poporenii noştri. Populaţia stabilă, vedem cât de instabilă a devenit. Cifra anunţată de Rus cu siguranţa ardeleanului netulburat de incertitudini intelectuale se arată a fi şi ea o minciună. Din cele două minciuni vrem să scoatem un adevăr. Moisil spunea şugubăţ legea de bază a informaticii: dacă într-un calculator bagi rahat, rahat iese. Înţelegem de ce bălăngănim cu sistemele informatice la nivel naţional – cel de la Casa de Asigurări de Sănătate, cel de la Interne, cel de la Statistică. Fiecare are rezultatul lui, şi nu se pupă unul cu altul. Nici nu se putea să fie altfel: au băgat fiecare în el date de tot rahatul.

    Starea asta în care am ajuns – să nu ştim câţi suntem – ne întoarce în „Scrisoarea pierdută”. Caragiale este mereu actual şi aşa va rămâne pentru mulţi ani. „Da eu cu cine votez?”, se întreabă acum milioane de oameni care au venit la referendum ca să-l suspende pe Băsescu. Au votat, dar, vai, pe după gardul Cotrocenilor se iţeşte tot figura suspendatului.

    Problema de aritmetică simplă nerezolvată a pus România în stare de corigent de clasa a IV-a. Corigent nu doar la aritmetică, ci în primul rând la simpla democraţie. În fond, Băsescu rămâne până pe 12 septembrie în Comăniţa. A început să-i placă locul.

  21. George are dreptate!!! CCR-ul a trimis doua adrese diferite, una la presa si alta la guvern. Cica un asistent din cadrul Curtii ar fi facut-o. Chiar e penal. Se spune chiar ca presedintele CCR ar fi spus ca va corecta adresa catre guvern. Problema e ca pana la ora asta numai Romania libera a transmis aceasta stire. Daca e adevarata e belea mare!!!
    Ce parere aveti?

    • Sigur aici, pe site vor fi articole la subiect si cred ca si B1 va dezbate problema.

    • E foarte bine ca nimic nu ramane ascuns, toate acestea pregatesc caderea lui Ponta si Crin.

      • Servus Dora! Din pacate moliile astea cad „toujours” in puf! Horoscopul!!!
        ;(

        • Servus Patrocle! Sa stii ca nu pentru mult timp si asta tot horoscopul le-o prezice. 🙂

    • Normal ca NU SE POT STERGE persoane care au INCA pe Cartea de Identitate DOMICILIUL IN ROMANIA. Este o prevedere legala care functioneaza si in cazul in care un cetatean lucreaza intr-o localitate, NU A PREZENTAT UN DOCUMENT din care sa rezulte ca are VIZA DE FLOTANT in localitatea respectiva, ci are depus la dosarul de personal al firmei unde lucreaza copia CI cu adresa de domiciliu. Daca firma respectiva doreste sa-l recheme din concediul de odihna- sa zicem- NU ARE ALTA CALE , decat sa-i TRIMITA O ADRESA LA DOMICILIUL DIN ACTUL DE IDENTITATE.

    • privind filmul acesta, mai inteleg o buna parte dintre romanii ce au votat „da”

      foarte multi dintre ei NU PREA AU MULTE DE PIERDUT

      interesul lor este strict local si strict imediat

      A CUI E VINA SARACITRII UNUI POPOR ? a cui e vina saracirii unui popor intr-o tara bogata ?

      zonele cu oameni mai instariti, care au de aparat mai mult decat ZIUA DE AZI – nu au votat

      mi-e teama ca ceea ce am lasat sa se intample in Romania de dupa revolutie, acest dezmat, de data asta va veni si ne va lovi pe toti.

      vinovati sunt cei pusi de noi sa gospodareasca aceasta tara, chiar toti

      vina este diferita, bineinteles … de la infaptuire pana la dezinteres – dar vina exista

      • am uitat sa mentionez de unde am luat link

        „skorpion | august 4, 2012 la 23:32 |

        Dezbatere politica: Cat de corecte au fost alegerile la Olt = linkul de mai sus, merita sa va uitati”

  22. D-le Radu,aveti perfecta dreptate!Mi se pare ca e prea mare linistea la cat de grava e situatia romanilor.Ma intreb ce fac anumite organizatii civile,care de ani de zile spun ca apara democratia ,legile,statul de drept.Unde sunt?Sper totusi ca Procuratura,care inca nu a incaput pe mana pucistilor sa faca lumina in ceea ce priveste listele,neregulile grave.Astia,adica guvernantii cu toata gasca de ,,penali,,ne cred prosti.Si ca sa nu fiu banuita ca sunt din PDL,va spun ca nu fac parte din nici un partid,doar ca atunci cand esti de buna credinta,si nu ai nimic de ,,protejat,,nu poti sa nu vezi anumite lucruri ca incep sa functioneze.Daca putinii oameni care mai cred si spera sa traiasca intr-un stat normal,unde legea e lege pentru toti,nu vin in sprijinul presedintelui ales,pucistii sunt capabili de orice.La cat au maintit ,au un tupeu de neimaginat.Va doresc multa putere in tot ce faceti.Numai cu astfel de oameni ,Romania poate iesi la liman.Si o sa inchei ,spunandu-va ,,sa fiti iubit!,, desi nu am indoiala ca publicul este de partea d-vs.

  23. Vrei sa mergi la magazinul de langa tine sa cumperi ceva, stiind ca-i deschis.
    Ajungi in fatza usii si dai sa intri dar vezi lacatul pe usa si mesajul scris pe geam: VIN IMEDIAT.
    Ai incredere ca vine imediat si iti spui sa astepti cateva minute acolo, decat sa mergi la alt mmagazin care e mult mai departe.
    Si astepti… astepti… si nu mai vine…
    Si noi tot asa am patit:
    asteptam de trei luni sa deschida la guvern ca sa inceapa si astia sa faca ceva bun, concret, pentru tara.
    Si asteptam… asteptam… cred ca o sa ne ia dreaqu de atata asteptat ca astia nu au de gand sa guverneze tara.
    Stau si ma intreb: CINE-I DE VINA?
    Ei, ca au lasat mesajul in geam sau noi, ca citind acel mesaj, CREDEM in el?
    Oare cat timp ii mai trebuie acestui popor ca sa nu mai creada toate tampeniile debitate de tradatorii si penalii care ne conduc acum?

    • si cand vanzatorul care a pus in geam VIN IMEDIAT e in cardasie cu hotul ce vine si iti pune cutitul in gat si iti ia banii … ce faci Mihai ?

      Romania sta pe buza unei prapastii … hm … statea, deoarece deja a inceput sa alunece si sta agatata acum , atarnand in gol – si niste iresponsabili care NU MAI AU NIMIC DE PIERDUT, ei si toti care i-au pus acolo – nu fac altceva decat sa ii desfaca degetele, UNUL DUPA ALTUL.

      Nenorocirea noastra este ca doar aceasta cadere va insemna salvarea lor, de acum.

      CULMEA este ca ii inteleg pe cei ce provoaca aceasta cadere, decat 20 de ani in puscarie, mai bine potopul.

      Pe unii dintre romani nu ii inteleg, cum nu vad acestea. Sper sa vada inainte de a fi prea tarziu.

        • 😆 Mihai si cei care nu am facut carate ce ne facem ?! 😆
          Fiindca vad ca prin vorbe frumoase nu rezolvam nimic,atunci trebuie sa recurgem la alta strategie;dar care?!

  24. cititi in Romania libera articolul”la CCR se falsifica hotarari in folosul usl?”.

  25. O spun de la inceput, nu am fost si nu sunt de accord cu sintagma “romanii sunt prosti”.
    Brucan a lansat-o iar cei care au repetat-o obsedant sunt cam aceiasi, ba chiar s-au inmultit. Cine sunt ei? O sa-i numesc “intelectualii lui Brucan”.
    In mod gresit s-a vorbit despre asa zisa profetie a lui Brucan. Nu a fost nicio profetie, a fost o directiva, o sarcina, cu un termen précis. Eu am inteles mesajul lui Brucan asa: Daca baietii astia isi vor face treaba cum au fost invatati, dupa douazeci de ani, vom putea pune seaua pe aceasta tara, fara sa mai carteasca cineva.

    O buna parte din populatie chiar a fost si este prostita consecvent de acele televiziuni a caror sarcina a fost de a-i tine anesteziati in fata televizorului care ii hraneste cu emisiuni imbecilizante.
    Cate televiziuni au oferit alternative? Dumneavoastra, domnule Radu Moraru o stiti mult mai bine.

    Romanii ar fi avut nevoie sa fie invatati ce este democratia de la abecedar pentru ca dupa 50 de ani de stat in cusca comunista, sa inteleaga si sa-si assume un alt mod de a trai, cel democratic. Cati formatori de opinie s-au deranjat sa faca acest lucru, presupunand ca ar fi vrut? Cati asemeni lui Radu Moraru putem numara? Unii au fost intr-o competitie absurda cu propria lor incompetenta, altii ticalosi iar altii amandoua la un loc iar ce a iesit a fost numai o jalnica tentativa de intoxicare.

    Pucistii diversionisti ne cred prosti pentru ca au convingerea ca le-a iesit planul de a ne tine asa cum le-a ordonat Brucan.
    Ei, bine, s-au inselat!

  26. Dragilor,

    Nu sunt prea inventiv astazi si de aceea ii copiez ideea lui John.

    E adevarat ca, asa cum probabil deja ma stiti eu sunt un pic mai orgolios.

    Daca Radu Moraru imi spune simplu,” chinezule prezenta ta a devenit dezagrabila in acest loc”, fara a mai fi nevoie de nicio alta explicatie, dispar si nu mai auziti de mine in acest loc.

    Asa cum a mai facut-o in mai multe randuri, sunt sigur ca nu ii va fi greu sa coboare din sferele inalte, postand direct pe propriul sau blog si sa taie nodul (chinezesc hi hi hi) gordian si sa rezolve problema in doi timpi si trei miscari.

    Vedeti, e foarte simplu, nu e nevoie de atata … incrancenare pentru a ramane iubiti … intre voi!

    Hi hi hi

    • Mai chinezule, ce nu intelegi tu, sau intelegi, dar esti pus sa nu o faci – este chiar rostul acestui loc, in momente ca acestea, de criza acuta. Este un rost de adapost si consultare.

      Cand lucrurile erau ok dpdv siguranta omului privind respectarea legii in tara in care traieste sau de care ii pasa – discutiile o pot lua si razna.

      Dar cand lucrurile se ingroasa, si chiar regulile statului de drept sunt calcate, lucru vazut de INTREAGA lume civilizata (nu fii ridicul si comenta ceva la asta , chiar nu intereseaza, este prea evident pentru a mai discuta) – ei, cand vremuri de rastriste vin – NOI AVEM NEVOIE DE ANUMITE LOCURI, UNDE SA NE STRANGEM IMPREUNA SI SA ANALIZAM CE SE INTAMPLA.

      Atentie, te rog, nu ma refer la guvernare pdl (caruia multi ii gasim destule lipsuri) – alarmarea noastra tine de ce se intampla acum cu respectarea legilor statului.

      Pe vremuri ne uitam la Nasul pe B1. In noaptea votului din 2009 – acolo ne gaseai pe toti. Acum venim aici, unii mergem si la Copac, Blogary, Politeia, etc … si ne uitam si pe B1.

      Ce faci tu este sa ne intrerupi, si nu cu argumente care sa ne intereseze, ci doar sa ne intrerupi. Din pacate unii pleaca sau nu se mai implica, vazand si aici certuri absurde.

      Sunt de inteles, prea sunt pline aceste zile de exact acest absurd, practicat de cei 3 pacalici din usl si oamenii lor.

      Poate totusi intelegi ca aici se strang oameni de un anumit fel si cu un anumit scop, repet, MAI ALES IN ACESTE MOMENTE.

      • Mai Cristiane,

        Tu … nu intelegi (de ce nu ma mir – hi hi hi) ca e foarte simplu sa scapati de mine!?

        Uite, simplific si mai mult procedura. Nu mai am nevoie de mesajul direct de la Nasu’. Poate am fost prea orgolios 😉

        E suficient ca oricare dintre voi, cei din comitetu’ de integritate sa imi spuna  ca e imputernicit de Nasu’  pentru transmiterea mesajului de a disparea din zona si … dupa ce imi iau la revedere de la cei pe care ii consider prieteni (promit sa nu fac nicio referire la ceilalti)  nu va veti mai „impiedica” de mine.

        Nici nu voi avea macar pretentia ca cel care imi da vestea sa imi dovedeasca in vreun fel faptul ca are imputernicirea respectiva.

        Sper ca, macar acum sa fie , chiar si pentru tine, clar si fara echivoc ce  am spus!

        Hi hi hi

        • nu vrei tu , mai bine , sa ne intelegi ? mai ales daca atat de simplu ai putea sa pleci, aceasta insemnand ca nu depinzi de altcineva decat de propria constiinta …

          si, intelegandu-ne, daca ai ceva sa ne spui, referitor la ingrijorarile noastre – sa o faci , daca nu – nu .

          • Raspunsul e pe intelesul celor care se joaca cu prastiile: ‘nț sau …’ î’î!

            Eu ma simt impacat asa cum … sunt, deh … chinez. 

            VOI vreti altceva si aveti o chestie foarte simpla de facut, atata timp cat exista oferta mea ferma.

            Dati dovada de barbatie sau … [incercati sa]  ocoliti subiectul. Nu-mi cereti mie sa iau decizii in locul vostru sau, si mai deplasat, sa empatizez cu cauza voastra!

            Asa intelegeti voi sa va pregatiti de marile lupte!? Prin … neprezentare si ascunzandu-va? …  Din nou!? A devenit, dupa numai o saptamana,  un obicei, o cutuma portocalie!?

            Hi hi hi

          • stau sa ma intreb daca tu chiar esti asa cum scrii … si daca e asa, frate , vai de capul tau !

            mai bine te las postac, inca as mai avea ceva stima pentru tine !

  27. john, …. nu il suport pe chinez,…… dar fata de tine omul e super destept…… tu nu faci parte din nici o tabara ! pur si simplu esti un ratacit ! 🙂

    • din pacate pt voi,
      tipul , sa-i dea dumnezeu sanatate,
      e cu doua clase peste toti cei de aici.
      singurul care i-ar fi facut fata ar fi fost bibliotecaru, pe care l-ati cam dat afara…nu tu, tu nici nu erai nascuta cand se petreceau cele ce le zic eu…
      si nici nu am pus la indoiala vreodata ca eu, umil tractorist, as putea avea nivelul chinezului.
      vezi, asta e adevarata modestie, sa-ti cunosti si recunosti locul…

      • ps. ca uitai
        si la ce tabere sunt acum,
        base/pdl/nasu pe de o parte
        usl pe ailalta parte
        sunt un fericit ca sunt la mijloc.

  28. BERCEANU EMIL,…. sint doar niste cacaciosi,dupa cum bine ia numit dnul Radu Moraru … 🙂 🙂

  29. Dragii mei, din pacate cartile sunt facute (m-as bucura sa nu fie asa).
    Cum spunea cineva mai sus, este si a treia varianta. Aceea ca CCR sa valideze referendumul.
    Dupa ce in reara referendumului, Cacarau a aparut la tv cu o fata de parca-murise vaca gestanta, la o zi sau doua a dat-o cum ca „CCR va da o decizie care va nemultumi pe unii si curtea nu trebuie blamata pentru asta”.
    Luni, marti dupa referendum , „mintile luminate” usl-iste au cautat solutii pentru iesire din latrina in care s-au aruncat singuri. Si-au dat seama ca au jucat la cacealma, si au mers pe varianta asta cu numarul de votanti. Astfel se explica declaratiile lui Cacarau dinainte de decizia curtii.

  30. sunt cativa handicapti mintali care posteaza aici tot felul de ineptii.cat ai vrea sa fii de civilizat si de binevoitor,nu te poti abtine sa fii dur cu aceste gunoaie(gica contra).e normal sa ai pareri proprii,sa le si spui oricand si oriunde,fara teama si fara complexe.dar sa spui ca un om trebuie demis dintr-o functie,indiferent care,doar pentru ca nu-ti place tie de acel om, numai un handicapat mintal,un ratat si unul cu nisip sau pamant in cap in loc de creier poate fi. dupa rationamentul acestor retardati si dementi,ar insemna ca daca la viitoarele alegeri ar castiga cacarau,toti cei care nu-l pot suferi pe acest cacarau trebuie sa solicite referendum ptr. demitere! cat de BOLNAV MITAL pot fi cei care gandesc asa?a fost ales conform legii,trebuie sa-l suporti 4 sau 5 ani. asta e regula.mai e ceva de comentat?bineinteles ca nu.ma deranjeaza ca sunt unele persoane care intra in dialog cu aceste spurcaciuni.eu am vrut doar sa arat ca indiferent de partea cui suntem,LEGEA trebuie respectata.

    • Emil, nu ca nu as fi de acord cu tine.

      Dar toti ne dorim o tara unde sa nu trebuiasca sa „trebuie” nimic, altceva decat regula si mecanisme si stat de drept.

      Daca ala ales calca pe bec si o ia rara , nu „trebuie” nimic. Decat sa ai mecanisme sa ii dai un mare sut un fund.

      Problema cu TB este :

      – nu exista motive reale, dpdv constitutional

      – nu s-a facut suspendarea corect

      – ce s-a intamplat in Romania in numai 3-4 zile – nu s-a intamplat nici in Africa si nici pe vremea lui Hitler

      Aici e problema reala, nu numai pentru noi, pentru INTREAGA lume civilizata.

      • si de aceea uslul trebuie sa plece acasa, acum

        sa scape de penali si, cati or mai ramane, sa mai invete democratie

        • ai perfecta dreptate Cristian,dar daca acest USL sa presupunem ca ar pleca….ei tot vor colcai din umbra in continuare(cum au facut in totzi acesti 22 de ani)….si cred ca liniste tot nu va fi….trebuie o noua strategie folosita(gasita)ca sa putem total sa ii indepartam de la putere si din tot ce inseamna institutzie publica,fiindca numai VENIN au imprastiat peste tot……si poate atunci vom rasufla usuratzi…ufffff!!!!

    • stimate domn
      te rugam frumos sa numesti persoanele la care faci referire.
      nu as vrea sa creada cineva ca te referi la cristian777 sau la chinezul, sau la john,
      persoane foarte respectabile dupa parerea mea.

  31. cifre 🙂

    in iulie am avut 73.099 vizitatori unici !

    in crestere cu 58% fata de luna precedenta

    si de 5,6 ori mai mult ca acum 6 luni

    • e, asa mai zic si eu !
      ce zici, da si nasu o bere pt asta?
      recas nu , ca e apanajul contrasilor, carcotasilor, railor samd.

  32. john,04/08/2012 21:19

    Nu mai pot răspunde sub mesajul de mai sus.

    Aici e blog, John.Aici nu fluturăm profesii ci păreri personale.Textele lui Radu Moraru nu apar publicate în cotidiane ci…pe un blog.

    Între profesionistul de tv şi omul care scrie pe un blog cred că e firesc să fie diferenţe.
    Azi citeam comentarii postate la judecătoarea Iulia Motoc pe facebook.O trimiteau la treabă fiindcă ei o plătesc.Să înţeleg că o persoană publică nu are dreptul să aibă opinii personale?

    În privinţa alegerilor anticipate, e punctul tău de vedere.Eu le prefer aşa cum le fusese scris să fie chiar dacă pentru asta trebuie să văd feţele unor parlamentari de care mi-e silă.Nu cred în abaterile de la reguli, crearea de precedente, fiindcă norodul o ia ca pe o vulnerabilitate.Şi-l văd cum se manifestă azi.

    • Citisem articolul mai devreme.Se pare că juniorii se distrează cu hocus-pocus cuvintele din documente.Şi cred că e grav fiindcă astea nu se redactează precum semnează primarii.

  33. Şova este un netrebnic-şi e şi el sportiv profesionist în gaşcă cu alţii din sporturi-şi profită de ceea ce am dovedit eu în dizertaţia mea Masterală şi cunosc şi alţii d.a., ca să facă pe nebunul cu EUropenii care, în ultimii ani, ne-au ajutat mult. Iată:
    Marturia Iuliei Motoc
    de cpreda

    Iulia Motoc, judecatoare la Curtea Constitutionala, a declarat pentru Romania libera ca, incepand din 27 iunie, cand CCR s-a pronuntat asupra reprezentarii Romaniei la Consiliul European, asupra membrilor Curtii s-au exercitat numeroase presiuni.
    E o marturie care arunca o lumina noua asupra procesului decizional din cadrul acestei instante.
    Trebuie adaugat si faptul ca judecatorii au fost obligati sa se pronunte in numeroase cauze intr-un interval de timp foarte scurt.
    Se poate spune ca USL a creat astfel un stil politic in care intimidarea ia locul deliberarii.

    0 comentarii

    1 Amy Neagoe { 08.04.12 at 8:08 PM } 1. Are perfectă dreptate şi această strategie pe care eu am experimentat-o şi încă o experimentez atît în familia părinţilor pensionari, cît şi în aceşti 2 ani de facultate şi înaintea lor, în contact cu ‘tinerii’, părinţii şi bunicii acestora: este exact aceeaşi strategie-tactică pe care o folosesc diplomaţii şi politicienii Ruşi, de ani de zile . Şi este o tactică diplomatică-de comunicare şi de negociere, adică-pe care am descris-o amănunţit, în dizertaţia mea de master. Şi mi-au dat nota 7.5. ;ă întreb de ce: nu au înţeles-o, oare, doamnele şi domnii profesori şi Rectorul?
    Iată descrierea dizertaţiei mele, vă mulţumesc,
    Stimate doamne şi stimaţi domni Directori,

    Permiteţi-mi să vă încredinţez secretul meu de ani întregi, prin rezumatul acestei dizertaţii Masterale în limba Engleză, pe care am susţinut-o d.a. oral, tot în limba Engleză, în data de 20 iunie a acestui an 2012.
    Astfel, prezentarea mea în faţa Comisiei a conţinut această carte de 65 pagini pe care le-am redactat şi paginat într-un format A4, cu note de subsol şi trimiteri şi în conformitate cu regulile de Copyright ce corespund cu principiile legale şi general valabile de ne-furt/ne-plagiat, adică . Şi d.asemeni, conform primelor mele două licenţe anterioare în Grafică Publicitară şi in Graphic Design, pentru aceasta a 5a licenţă profesională care îmi oferă mie numai drepturi politice şi statut diplomatic, si în continuarea experienţelor mele independente în aceste domenii şi în cel jurnalistic: am făcut o prezentare personală în Power-Point, cu un design/brand personal şi complet, conform primelor mele profesii amintite. Însoţit, de asemeni, de un scurt articol pe care l-am distribuit fiecărei dnă profesoară-membră a Comisiei de notare.
    În condiţiile în care la examenul de Engleză avansat, tip Cambridge, în anul 2012 şi fără o pregătire temeinică precum în facultăţile de filologie şi limbi străine, eu am obţinut nota 8.00 iar ultima mea experienţă în domeniul profesional diplomatic-diplomaţie culturală, a fost în domeniul traducerilor şi în cel al consilierii politice şi diplomatice(în schimbul resurselor mele avansate pt.studiile superioare, numai), permiteţi-mi să vă rezum experienţele profesionale-personale pe care le deţin în Cvul meu, în completă conformitate cu studiile mele multiple, cu menţiunea că acum sunt şomeră şi caut un loc profesionist de muncă,înregistrat şi recunoscut birocratic, de către toate formaţiunile politice şi justiţiare în Romînia, cu care am avut confruntări încă de la începuturile crizei financiare în S.U.A.
    Vă rog să mă ajutaţi să obţin un loc de muncă şi-sau finanţare, în domeniile în care credeţi că vă pot ajuta, inclusiv precum în toate scrisorile mele de recomandare, obţinute de-a lungul anilor.
    În final, vă mărturisesc că sunt de religie Romano-Catolică dar nu într-atît încît să nu pot să observ imixtiunile faste ale politicului, în toate formele sale, în orice acţiune parohială, orişiunde.(cu excepţia Vaticanului, probabil).
    Iar acesta este un lucru care mă face să cred, în primul şi în primul rînd, numai în propriile mele experienţe legate de un adevăr Creştin al unei vieţi după cea lumească, privit dintr-o perspectivă strict profesională şi evoluată în sensul ideii de civilizaţie şi modernitate.
    Închei cu nădejdea că sunteţi persoanele cele mai potrivite pentru a mă înţelege, astfel încît vă cer ajutorul profesionist de care eu am întîi, cea mai mare nevoie, cu rapiditate.
    Cu respect, vă prezint rezumatul în limba Romînă a primelor 2 capitole ale cărţii mele necomercializate, încă:

    DIPLOMACY AND WORLD’S INTELLIGENCE INDUSTRY

    AMY ANA MARIA NEAGOE

    A Thesis

    Submitted to the Faculty of the Foreign Affairs

    In Partial Fulfillment of the Requirements for

    the Degree of

    MASTER OF SCIENCE in

    BUSINESS INTERNATIONAL COMMUNICATION and DIPLOMACY

    DEPARTMENT OF FOREIGN AFFAIRS

    THE ACADEMY FOR THE ECONOMIC STUDIES

    BUCHAREST, ROMANIA
    20. 06.2012

    ………….(…)

    INTRODUCTION(descrierea succinta a cartii mele si plasarea ei in contextul politic international din ultimii ani precum si a celui politic national, mai ales cu ocazia celor 2 lovituri de stat, pina acum Si d.a. inainte sau in acelasi timp ca a 2a lovitura de stat in Ro sa aiba loc si, inainte ca eu sa fiu batjocorita si plasata in contextul politic national, la universitate, pt.ultima oara).
    Idéi explicate in dizertatie, in ordinea lor:
    • importanta Crestinismului Grec si a celui Latin-Roman in moralizarea oamenilor si in constructia valorilor democratice, opuse anarhiei de tip Social si strict Liberal).
    • dovada importantei principiilor suveranit.in gindirea socio-psihol. Britanica, care a influent. politica lumii)
    • iata de ce Franta si Germania au devenit, dat.acestei infl. Anglo-saxone, cele m.puternice natii
    • .iata modelul lui Ceausescu de a infl.polit.Balkanica, din perspect. Anglo-Saxona
    • (iata perspect.moderna opusa gindirii de tip Anglo-Saxon socialist si communist de tip Laburist si Clinton si Tony Blair si D.Cameron)
    • (iata opinia mea pers.asupra unei logistici potrivite in rel. internat)

    CHAPTER I

    A brief description of foreign vs international affairs with their mission to preserve the security of a nation: the diplomats and the intelligence agents
    • import.geopoliticii in afacer.internat si ce au gresit politicile intern. Si nat. din ultimii ani, in rel.lor si ex.pozitiv pe care eu il dau in Ro cu Mares. Antonescu
    • (iata de ce, prin dictatura pe care o impune, USLul si partidele sale se opun caracterului bun al dictaturii Maresalului Antonescu si il adopta numai pe cel f. rau si nedemocratic)
    • (iata de ce am fost permanenta, prin multitudinea si complexit. Licentelor si al exper. Mele, o agenta de informatii f.buna si responsabilitat. Pe care eu mi le-am luat fata de stat Romin dar si fata de cel internat
    • import.politicii nat in in/succesul afacerilor internat: diplomatia si security. Informatiei)
    aici i-am acuzat eu, cel mai mult pe USListi si pe PSDisti prin mailul catre Iulian Orban si prin Twitterul meu, dar si pe Europarlamentari si pe politicieni, profesori si juristi si diferitii ‘profesionisti’ cu etniile si tinerii si copiii lor, dar si pe MRU-cel care m-a spionat absolut toti acesti ani, desi mi-a facut legatura cu Stratfor, cu Ambasadele si cu S.Celibidache si actorii, dar si cu ceilalti din Serviciile Secrete)).
    • logistica si legislativul afacerilor internat)
    eu am acceasi viziune asupra import. logisticii instit., asupra securitatii, precum o au organiz. Internationale) *lata dovada impotriva. PSDului si USLului)
    • (so I’m a real and only Democrat, like Mr. President Basescu is, and contrary I want a Parliamentary System of 300 politicians like mr. President Traian Basescu does only
    • (aici mi-am exprimat clar vointa si preferinta politica)
    • am aceeasi idée precum dl.Min. de Externe C.Diaconescu, asupra interactiunii si a evolutiei permanente in REI iar aici dau exemple din experientele mele personale, de a lungul anilor, ca diplomata de cariera) ii sustin pe dnii jurnalisti R.Turcescu, Radu Morar, I.Cristoiu si Mihai Neamtu, precum si pe dna judecatoare Laura Codruta Kovesi si pe domnii Funeriu si C. Predoiu
    • diferenta intre AfaceriInternationale & Relatii Internationale).aici stau impotriva Comunistilor si a PSDului si a USLului dar si a majoritatii din PNL si a celei din PD si in toate celelalte partide)
    • o dovada a Comunismului si a prostiei American, a primitivismului de tip indian)
    • AICI descriu LIBERTATILE DIPLOMATIEI IN RELATIE CU LIBERTATILE CIVILE SI CELE PROFESIONALE SI DE AFACERI SI MISIUNEA COMPLEXA A MINIST. PT.AFACERI EXTERNE) (d.USLamism, tiganisme, evreisme si orientalisme si perversiuni socialiste si analfabete cu libertati false si cum l-au favorizat oficialii Americani)
    • rolul intelectualului profesionist in deciziile Guvernam. si de leadership si importanta deosebita a agentilor de informatie vezi Ph.D.)
    • eg.d.ceea ce ne fac statele cind ne reproseaza inexist. Educatiei si altele, dar si tacticile lor de atac si de negociere si politica ofensatoare si ofensive)eg Evrei si preferinta lor pt. politicile agresive ale Ame)
    • my Ph.D. and the connection btwn. the strategic & information& security studies
    • diplomatia si afacerile plus rel.internationale isi au originea ca disciple.academice in USA)
    • originile diplomatiei sunt in intellect. si in aristocratia Italiana care era insa primitiva de tip usl. Si Berlusconi)
    • diplomatia si afacerile plus rel.internationale isi au originea ca disciple.academice in USA
    • Ph.D. comunicarea in Afacerile Internat si importanta ei informat.)
    • d.caracterul violent intrisec, al diplomatiei si d.efectul direct al dipl. in politica nat.)
    • Ph.D. iata de ce activit.de informare cere mult timp plus intellect chiar d.partea unui official guvern. si m.ales, de ce serviciile internat.trebuie sa obt. Info) (aici am dovedit coruptia din politica si format. Pol. Ro si din university. Si in mediile private si non private, in special)
    • (importanta speciala pt.securitate, a diplomatiei, in raport cu politia si stint. Inform.)
    .(imp. Security in afaceri)
    * importanta studiilor diplomatice in afaceri si in strategiile de management 1)(Ph.D. import studiilor diplomatice in comportam. Si in afacerile internat).
    aici m-au sustinut dnii Th. Baconski si C.Preda in blogurile d-lor, imediat ce eu am transmis mesajul dar si dl. Sever Voinescu si dnii Liiceanu si Plesu si Paleologu si, citeodata, dl. Cristian Diaconescu si dl. Adrian
    • iar aici demonstrez de ce tirfele si Socialismul si Liberalismul nu trebuiesc lasate, sa determ. Rel.externe

    CHAPTER II

    Geopolitics and the state of the modern world today: the concept of power in the geopolitics, war, peace and the terrorism
    • rezumatul celor 2 capitole si al istoriei lumii si a relatiilor internat. In contextul ascensiunii internat, a puterilor geopol. majore si, mai jos, cu instit.internat.) (evolutia in istorie, a politicii angajarilor profesionale in cadrul domeniilor Relatiilor Internat iar aici sunt sprijinita din nou, in afirmatiile mele, de catre dnii Th.Baconski care denunta politica externa a Min. Marga sip e cea a angajarilor in instit guvernam. din aceste domenii, de catre membrele component ale USLului; sunt d.a. sustinuta si de catre dl. Europarlamentar C. Preda care anunta asocierea PDului cu PNTCD si MRU si Th.Baconski, dupa acest al 2lea Referendum si decizia CC de reluare a deciziei asupra Referend. Exact in data de 12.Sept, odata cu incheierea Mandatului dnei Procuror Laura Codruta Kovesi)
    • .(importanta aplicarii si a respectarii acordurilor in rel. internationale)
    • ce insemneaza imunitatea diplomatica si cea politica pe care si eu le am, dar nu complet)
    • aici dau exemple d.cum se folosesc in mod corrupt diplomatii straini, familiile lor precum si politicienii, de drepturile ce le survin in urma imunitatii de tip diplomatic)(iar aici arat cum mogulii si oamenii de afaceri ii pot controla pe politicieni si diplomati si in special in Rominia si in Balcani. Ca exemplu, arat d. exemplele negative pe care le dau primitivele vedete ale Ro, de gen Oana Zavoranu, Pepe, fam.lui Prigoana, etc. Iar in rindurile urmatoare descriu influentele proaste ale Evreilor, de-a lungul timpului, asupra intelectualitatii Romine interbelice, asupra religiei Crestine si asupra comertului))
    • (in continuare explic de ce eu am actionat, de-a lungul anilor, precum un agent secret-de informatie si de ce anume, contrar preferintelor mele intime pt.un regim pro-Maresal Antonescu, ma regasesc d.p.d.v. conceptual strategic in diferite moduri de gindire ale organiz.Evreiesti de tip Mosaad si Grecesti si Romane si Frantuzesti si Anglo-Saxone si de tipul lui Kant etc.)
    • (aici aduc propria-mi opinie asupra caracterului Comunist al Pactului de la Varsovia, dar imi aduc in paralel si aprecierea deosebita fata de doc.secret de Strategie Nationala de Aparare al Ro, asa cum acesta a fost re-conceput in anul 2010 de catre dl. Presedinte Traian Basescu, dar si definesc Puterea ca termen geo-politic).
    • aici reamintesc concluziile mele din tema de statistica in primul an de Master al meu in Relatii Internationale, unde am facut o comparatie intre Ro si Franta)
    • aici arat din nou importanta respectarii cu strictete a regulamentelor internationale, ceea ce ne duce automat atit la condamnarea ambiguitatii justitiei in Rominia precum si a politicilor anti-Basescu, din acesti ani. Am inceput sa scriu capitolul al 2lea al Dizertatiei Masterale, in data de 4 Aprilie a.c., care este totodata ziua sarbatoririi aliantei militare NATO, d.a. numit Tratatul de la Washington.)(iar dl. Presed. Basescu este nascut in 4 noiembrie)
    .(este d.a. ziua comemorarii anuale a lui Martin Luther King, care a actionat precum activist social si a primit Premiul Nobel pt.aceasta) d.a. fac aici o legatura cu acest an in care Romano-Catolicii si Vaticanul celebreaza Anul International al Credintei)
    • (iar aici eu Amy Neagoe, re-definesc acea ‘Teorie a Echilibrului’ pe care si vechiul Comunist-Socialist si nou UList ’ domn’’ Ion Iliescu o descrie in termeni mult diferiti de ai mei, pe blogul sau iar opinia mea este similara cu cea aunui Ambasador si Dr. in Studii Islamice din N.Y., care mi-a trimis mie, o copie a documentului sau original, ca sa inteleg care este cu adevarat, definitia pacii in contrast cu razboiul).
    • (aici eu Amy N., definesc pacea in termini de Advertising si de marketing international, in timp ce dau un contraexemplu prin Manualul de Negociere al fostei doamne profesoare Constantinescu-Stefanel, cea care a fost, d.a., coordonatoare a celei de a 2a Comisii de Evaluare a Examenului de Master, alaturi de dna. Dr.Mariana Nicolae, coordonatoare a programului de Master, Decan si pro-Rector si sustinatoare a P.S.D.si P.C. si a P.N.L.).
    iar aici, la pagina 28 a Dizertatiei mele Masterale in Afaceri si Rlatii Internationale, demonstrez de ce timpenia si primitivismul socialist si liberal chiar, sunt o dovada de lipsuri mentale generatoare de terrorism, intotdeauna) (iar mai jos demonstrez importanta deosebita a investigatiilor jurnalistice profesioniste, in combaterea terorismului si in demascarea coruptiei si in curatirea societatii).Si arat cu exactitate diferenta intre llibertatea de exprimare, responsabilitatea profesionala si coruptia politica, prezenta sub forma unui Comunism mascat, in societ. Si in zilele noastre).
    iar aici demonstrez de ce imunitatea politica de tip diplomatic trebuie sa fie pentru extrem de putini, contrar legislatiei Rominesti actuale si aduc exemple)
    • (iar aici imi aduc cziile personale asupra a ceea ce am invatat in acesti 2 ani de Master, in parallel la facultate si apoi din experientele si studiile mele individuale, ca diplomata si inchei din nou, printr-un exemplu de politica coerenta si extrem de asemanatoare logisticii mele,prin cea a Vaticanului, opusa politicilor Ortodoxe si chiar Islamice si celor Coreene, chiar Japoneze, Chinezesti etc.)
    • iar aici aduc eg.d.caracterul illegal al prostitutiei in USA si in alte state si fac legatura cu retele teroriste si de crima organizata, dar aduc si exemple referit. la modul in care personalitati internationale de genul unor cunoscuti actori Americani de diverse origini, fiind totallemente opusi V.I.P.urilor din Romina care cred inca in vrajitorii si in zodiace si in alte idiotenii de mostenire Ortodoxa si Bizantino-Asiatica, stau impotriva terorismului. Si lucreaza continuu in colaborare cu Serviciile Secrete, precum sunt si SIE si SRI in Rominia). Si tot aici, la pag. 30 din cele 65 ale Dizertatiei mele de Master, pe care eu numai intre toate si toti am prezentat-o si sub forma de rezumat dar si in forma orala de comunicare cu profesorii din Comisie in lba Engleza, dar si in forma de prezentare computerizata, conform licentei mele cu nr.2 in Graphic Design si Grafica Publicitara) Iar aceasta licenta de Master in limba Engleza, este licenta mea profesionala cu nr.5)
    • .(aici la pag.31, aduc un exemplu de tip Academic, in exclusivitate, care sa imi sustina teoriile anti-Comuniste egal anti-Marxiste sau anti-Leniniste si anti-Socialiste)Si, mai incolo, aduc exemple de terorism in politicile de tip Socialist si Comunist si chiar Liberal, in Relatiile Internationale. aici descriu coruptia evidenta in manifestari internationale politice recente si aduc dovezi prin citarea-intre ghilimele, deci nu precum Ponta si Antonescu-din editii ale unor ziare celebre Chinezesti si Moscovite.
    • iar aici, la pag.32, fac similitudini cu psihologia copilului, atit de evidenta in desfasurarea politicilor internationale. Si aduc exemple concrete in relatarea sumara, a unor evenimente din Asia si din Orientul Mijlociu)
    • Inchei la pag.33/65, a lucrarii mele de Master in limba Engleza,capitolul 2 din 4 al cartii mele, cu exemple din dificultatile oricarui negociator si diplomat si afacerist si persoana care comunica verbal dar si in scris-jurnalistic, in desfasurarea Relatiilor Internationale).
    • CHAPTER III
    • The Intelligence in Foreign Affairs (Diplomacy and National Security)

    • CHAPTER IV
    • The moral constraints on war: case studies and other examples
    • Copyright 2012 Amy Neagoe All rights reserved

    Bibliography(4 pagini, de bibliografie generala di bibliografie de si carti din care am dat citate, publicate si citite intre anii 2005-2012)

    La sfirsitul cartii mele, am adresat
    Personal thanks to :
    I send my appreciations to my co-ordinating Professor Ph.D in Diplomacy, mrs. Anca Ilie, as she treated me and my private goals with deep consideration and confidence, from the beginning. And to all the not familiar friends in the leader and top intellectual positions in Romania and abroad, to their connections in the administrative bodies in Foreign Affairs, in the Ministry of Justice, that of Defense and National Security. My best thoughts for that, to the elites within the Roman Catholic Archidocese from Bucharest and in the Vatican City. And to the former Minister of Education Ph.D. mr. Daniel Funeriu only, as he respected me deeply, for my honest and deep knowledge with hard work, and still tries helping me in the policy against-theft, and corruption conditions. My regards to the top representatives in international organizations like ‘Say No to Violence against the Women’, ‘C.I.A’, F.B.I.’, OPC , ‘ICD’, Alliance Francaise de Washington, ‘Amnesty International’, N.A.T.O., U.N. and E.U., and to the top Romanian sportives with their collaboratives from above, for their continuous help with my sportive(and cultural) diplomacy. I thank you all for your help with my diplomacy and to your top intellectual collaboratives in some embassies, and in the top universities from Bucharest. My gratitude to all these, only as they have always tried to moderate the continuous discrimination caused to me by all the different-abnormal, false-artificial, immoral, ordinary or corrupted, not-intelligent ill( minded) people, ethnics.

Comentariile sunt închise.