Primul ministru este santajat!
Crin Antonescu, fost nr. 3, actual nr. 2 este santajat!
Cele mai importante institutii ale Statului sint santajate!
Presa este santajata!
Liderii opozitiei sint santajati!
Justitia si Presedintia sint santajate!
„Baietii destepti” ai ultimilor 22 de ani nu vor la PUSCARIE! „Cum BRE, sa fim arestati si inchisi pe banii nostri? Pe banii nostri furati de la popor si de la tara?”
Sub blasfemia lui Voiculescu, aceea de a-l pune pe Adrian Nastase pe aceeasi pagina a detinutilor politici cu Iuliu Maniu si cu Sighetul Durerii acestui Neam, in Jurnalul (anti)National, Romania moare subit in razboiul santajelor unui AN mai puternic din inchisoare decit era inainte de „marea impuscare” in git, cot sau umar! Fibrilatia in care a intrat biet poporul roman se trage din Rahova lui Nastase & Vanghelie!
Raspunsul la aceasta intoarcere in timp la „democratia originala” a fost unul penibil, atit din partea politicienilor de buna credinta cit si din partea ambasadorului american! Cu totii au venit cu reactii de tip „simpozion”! Singurii barbati ai acestor zile au fost Andrei Plesu si Traian Basescu! Cititi ce scrie Plesu pe 1 iulie, gasiti si pe Hotnews.ro. „Pentru prima data, in ultimii 40 de ani, imi pare rau ca ma intorc acasa! ” – scrie Andrei Plesu in devastatoarea epistola scrisa la Berlin pe 1 iulie 2012!!!!!!!
Pentru prima data, in ultimii 20 de ani de presa, vazind nevolnicia politicienilor care ar trebui sa lupte cu „santajatii” de la Putere, ma bate gindul sa intru in politica si sa ii desfiintez pe ticalosi pentru eternitate! Sa nu ne mai fie rusine niciodata in LUME cu acesti nenorociti care blasfemiaza aceasta NATIUNE! NU ! NU SE MAI POATE !
Din sursa sigura:la Costesti (langa Pitesti)s-au strans autobuze.S-a facut mobilizarea;fiecare
primar sa trimita 20 de oameni la Bucuresti.
In provincie li se spune ca Basescu va demisionasi va candida inca o data,ca are voie.
O porcarie-ntreaga.
manipulare tipic comunista..ca doar psd-ul e specialist
Dupa ce ca-i atat de cald,speram sa nu-si bage
boturile scarbele astea „oamenii nemultumiti”
dar platiti.
aia sunt nelipsiti..turnatorii de serviciu
Metoda lui Ilici din 1990: „IMGB face ordine” … „noi muncim, nu gandim” … „minerii care planteaza flori” (si rup oasele ‘telectualilor si ochelaristilor) … „oameni ai muncii” care aplauda ororile minerilor …
Noi trebuie doar SA MANIFESTAM PASNIC, SA NU RASPUNDEM LA PROVOCARI DECAT PRIN APLAUZE, SI SA NU NE LASAM INTIMIDATI …
Sa nu uitam ca NU SUNTEM SINGURI, si ca EUROPA SI INTRAGA LUME ESTE CU OCHII PE NOI … JOS GUVERNUL MAFIOT! … JOS PONTA!
mai mult ca sigur ca vor trimite cati mai multi provocatori.
Sper sa fim mai multi ca ei.Numai ca astia nu vin
sa stea linistiti.Isi vor zbiera lozincile jegoase.
Intr-o emisiune tv(cred ca la B1)MRU fost director SIE,fost premier- cu contacte directe cu presedintele-a spus clar si raspicat(citez din memorie):niciodata presedintele n-a incalcat constitutia,are un adevarat cult pentru respectarea legii fundamentale a statului.
Cum spunea tovarasul Stalin:
E important ca avem vinovatul, vina o gasim noi.
Fabricarea vinei, nu e o crima?
Evident! Si intotdeauna a incercat sa fie impaciuitor, sa medieze conflictele, a fugit de scandaluri si conflicte. Dar a avut chinionul ca langa el sa gaseasca persoane total conflictuale, care voiau sa faca rau tarii si progresului. Aceste persoane, de cele mai multe ori din opozitie, iar daca erau de-ai lui au tradat mai tarziu, s-au folosit de pozitia lor in stat sau politica, l-au sapat si denigrat.
…sunt mindru ca am un reprezentant din Brasov la mitingul de la ora 18,eu nu am putut merge,dar am convins-o pe sora mea sa mearga….!!!
….
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12710009-ppe-solicita-comisiei-europene-actioneze-imediat-cazul-romaniei-verifice-deciziile-ingrijoratoare-luate-guvern-ultimele-zile-prin-mecanismul-cooperare-verificare.htm
Au inceput sa apara tot multe reactii europene de CONDAMNARE A ABUZURILOR NEDEMOCRATICE ALE GUVERNULUI PONTA!!! … LA MAI MARE!
Iar noi … IN STRADA CONTINUU, PANA SCAPAM DE GUVERNUL DE HOTI SI BANDITI „MARCA VOICULESCU” … JOS PLAGIATORII SI BANDITII! … JOS PONTA!
astia n-apuca toamna. dupa bombonel baieti sa trageti un poker impreuna pe acolo
Gabriela draga, pai nu este vorba aia veche romaneasca: „omul potrivit la locul potrivit” ? … sau „dupa fapta si rasplata”? …
Noi, hai la demonstratie … pana scapam de ei! … Franta, SUA si UE ne ajuta, dar nu ne baga si in traista!
LA PUSCARIE CU HOTII SI BANDITII DIN POLITICA! … JOS PONTA! …
sper sa se trezeasca la realitate toti pomanagii
Daca U.E. si FMI le taie fondurile banditilor astia, or sa ramana doar cu vorbe goale si o sa le iasa la iveala minciunile …
Iar pomanagii, dupa ce or sa ramana vreo 2-3 luni fara pensii si salarii din lipsa de fonduri, o sa le treaca sigur si dragostea de Ponta si de Crin … SI ATUNCI OR SA PLANGA DUPA BOC, MRU SI BASESCU … 😉
„LA PUSCARIE CU HOTII SI BANDITII DIN POLITICA! … JOS PONTA! …”
corect, din POLITICA, adica din TOT spectrul politic, altfel nu am facut nimic.
deputatii si senatorii alesi, sa nu poata sa-si schimbe partidul sau sa devina independenti decat cu acordul alegatorilor din colegiul respectiv in proportie de 2/3 din cei prezenti la vot.
daca nu se prezinta 2/3 sa-si dea demisia si alte alegeri. costurile acestor consultari referitoare la schimbarea culorii politice sa fie suportate din buzunarul respectivului ales in proportie de 2/3 el si 1/3 de la buget.
ia sa vedem atunci cum se vor gandi de 2o de ori inainte de a migra dintr-o barca in alta.
se poate, orice se poate daca se vrea, USL-ul ne-a demonstrat-o, multumim USL! 🙂 😆
john,
Eu ma duc sa ma pregatesc pentru miting. Vreau sa prind un loc mai in fata, ca, dupa cum spun oganizatorii, vom fi cu miile, mai ceva decat in 21 decembrie ’89… Sper sa vina si domnu’ Hoara, ca mi-e dor de el, nu l-am mai auzit si vazut de mult. Acum n-are de ce sa se teama, vor fi numai portocalii iar pretul oualor a crescut mult de cand au venit uselistii la putere si nimeni nu mai arunca cu ele. Azi e ziua cea mare, daca ne vom strange cateva zeci de mii, sa vada uselistii ca nu-i de joaca, poate se razgandesc in privinta suspendarii… John, sa ajutam democratia!
Antenistii tot spun ca uselistii n-au violat constitutia, ci ea a fost deja violata de nenumarate ori de presedinte, in anii in care a condus. Minciuni!! Presedintele n-a violat niciodata constitutia, poate o fi facut dragoste, dar nu viol! Cum e binecunoscut – mai iubaret din fire, mai ales dupa ce si constitutia asta s-a tot schimbat, ca fata mare, era normal sa…
….
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12709567-ultima-ora-franta-cere-guvernului-ponta-respecte-statul-drept.htm
Comme on dit: „Les amis de nos ennemis… ne sont pas nos ennemies” … (cum s-ar spune: prietenii dusmanilor nostri … nu sunt dusmanii nostri) …
François Hollande, socialistul francez, il trage de urechi pe huliganul politic Ponta, un plagiator nerusinat, care este fals socialist european dar adevarat bolshevik putinian …
Ti-au cam crescut urechi de magar, „Monsieur Ponta”, pe cand o sa incepi sa si ragi precum Pinocchio ??? … trimite-l pe Andrei Marga la Moscova, poate il mangaie pe crestet Putin si prietenul lui, Filipov … 😉
Like,Sandukan! 🙂 🙂 🙂
Sarut mainile Oriana … Sa fii iubita!
😆 😆 sa il traga sandukan pana ii vor ajunge urechile in CUBA,VENEZUELA,VIETNAM ….si pe unde mai sunt ai lui tovarasi…
Ha,ha,ha….Rodi, esti tareeeeee 😆 😆 😆
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
tareeeeeeeeeee
Pai Ponta crede ca socialismul din Franta este sora mai mica a comunismului din Romania? 🙂 🙂 🙂 🙂
oare or avea pampersi la guvern? destui? 🙂 🙂 🙂 🙂
Prietene Kukri, cred ca Pontacul a mimat („a plagiat”} si prietenia lui cu socialistul François Hollande …
Cand a fost la Bruxelles, Hollande nici nu l-a bagat macar in seama, desi Ponta renunta la miliarde de euro alocati Romaniei in favoarea Frantei …
Hollande, fiind om serios, nu a acceptat sa fie compromis de plagiatorul si „teroristul politic” Ponta, pupilul infractorului Nastase si inculpatului Voiculescu … 😉
absolut! astia compromit totul, ai perfecta dreptate, nu se pateaza Hollande cu minciunile astora;
or sa faca puscarie dar… atentie, astia nu se lasa usor, comunistii vor reactiona violent. cel putin pentru asa ceva se pregatesc.
maine il vor suspenda pe Presedinte indiferent de avizul Curtii. consultarea CCR e la misto, mimarea democratiei.
oricum, tot noi va trebui sa facem ordine in tara ceea ce inseamna lupta de strada…
foarte posibil sa se ajunga acolo, dar daca CrinoPontistii vor fi tradati, evitam bataia.
cred ca Chucky va fi primul Presedinte interimar care va trebui sa-si aresteze pucistii si pe el insusi.
daca noi romanii vom reusi sa ne recuperam statul de drept, Ungaria va prelua exemplul, Bulgaria la fel. dar la noi, sansele ca aceste lucruri sa se faca violent sunt mari.
PS: Ponta mai nou, expropriaza in stanga si in dreapta pentru A3- adica autostrada 3 🙂 – e gata impachetat.
PPS: ministerul de interne si cel al apararii nationale sunt detinute de USL. atentie, doar o parte din posturile superioare 😉
Franta cere Guvernului Ponta sa respecte statul de drept:
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12709567-ultima-ora-franta-cere-guvernului-ponta-respecte-statul-drept.htm
Hopa, in Franta nu sunt social-democratii la putere?
Fratilor, e groasa rau!
Leul a luat-o la vale rau:
http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-12709327-bnr-cotat-euro-4-4796-lei-deprecierea-monedei-nationale-0-18.htm
UPDATE:
ntrebat de jurnalisti, joi, despre aceasta pozitie a Frantei, premierul Victor Ponta a declarat: „Am verificat, nu este nici o declaratie a Ministerului francez de Externe, a fost purtatorul de cuvant al MAE francez care a spus un lucru care e valabil pentru toate statele europene; nu s-a adresat mie sau Guvernului”.
Doar ca Le Figaro zice asa:
http://www.lefigaro.fr/flash-actu/2012/07/05/97001-20120705FILWWW00538-paris-met-en-garde-la-roumanie.php
Iar L’Express zice tot asa:
http://www.lexpress.fr/actualite/monde/europe/la-france-s-inquiete-de-la-situation-politique-en-roumanie_1134829.html
Mark Gitenstein, ambasadorul SUA: Oamenii au dreptul de a NU fi condusi de o elita puternica, comunista sau nu, reprezentata de moguli sau „baieti destepti”, aflata in slujba propriilor interese
Institutiile slabe sau manipulate duc la esecul natiunilor, a spus ambasadorul american Mark Gitenstein in discursul cu ocazia zilei SUA, intr-un moment in care sunt atentate grave la adresa institutiilor statului roman. Prin urmare, in Romania, prosperitatea depinde de trainicia institutiilor si de reforma acestora. Diplomatul atrage atentia ca pietele internationale vor taxa orice „regres” institutional. In plus, el se declara constient ca sunt „forte puternice”, care doresc intoarcerea la situatia dinainte in justitie si lupta anticoruptie.
Fraţilor, luaţi de la Victor Băsescu:
http://baricada.wordpress.com/2012/07/05/victorian-plagiatorul-suprem/
NENOROCITUL DE BASESCU TOT NU SE LASA PANA NU IL VEDE FACUT PRAF PE PONTA. SPER SA INFUNDE PUSCARIA PENTRU CA AVANDUT FLOTA LA NORVEGIENI. BASESCU SI-A VANDUT SI TARA.
OAMENI BUNI SA NU ASCULTATI ADMINISTRATORII DE PE ACEST BLOG CA SA VA INDOCTRINEZE CU BASISTELE LOR.
PENTRU POPOR SI TARA LA REFEREDUM SA VOTATI „DA”.
Mai duceti-va dracului si lasati-ne sa traim in tara unde ne-am nascut si traim iar copii nostri sa aiba speranta.
Votam..NUUUU, cine vrea spagi si profituri personale..AFARA
Nu-ti convine? Pleaca tradatoare de neam si de tara. Pleaca cu Radu Moraru si cu Basescu din tara ca voi nu sunteti romani. Pun pariu ca ai pe cineva ungur in familie. Iesi de-aici!!!
Vom vota DA la intrebarea: „Sunteti impotriva demiterii Presedintelui actual al tarii?”
si
NU la intrebarea: „Sunteti pentru demiterea Presedintelui actual al tarii?”
Jigodiile chiar cred ca ne lasam calcati de cizma comunista???
Da, Gabriela, sunt convinsa ca ei cred ca suntem prosti din nastere (adica avem IQ-ul mic), needucati si neinformati. Ei cred ca, daca lor le ajunge sa inghita pe nemestecate („muieti ti-s posmagii”) orice informatie, nici noi nu suntem in stare sa gasim sursa si sa citim la sursa informatia. Si asta pentru ca nu suntem ca ei.
Băi t\mpiţel, când ieşi din delirul bahic poate-ţi aduci aminte că ţi-am mai explicat de câteva ori, VĂCĂROIU a vândut flota. Sunt documente semnate de el.
Mai schimbă melodia că plictiseşti.
ma baieti credeti ca l-ati prins pe Dumnezeu de un picior dupa locale…teapa mare ca sunteti la coada lui Satan. graba cu care faceti praf totul se va intoarce impotriva voastra.
..din nou esti BOU…!!!
PS.este pt. alex
Copacul din padure:
http://copaculdinpadure.wordpress.com/2012/07/04/promenada-ghilimelelor-seara-3/
http://copaculdinpadure.wordpress.com/2012/07/05/azi-piata-revolutiei-ora-18-mru/
http://copaculdinpadure.wordpress.com/2012/07/05/puciul-parlamentar-ziua-3/
Ce stiti de asta? Ati mai gasit pe altundeva stirea ca ministrul de externe va fi demis de presidintie?
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12708648-ponta-intalnire-reprezentanti-mediului-afaceri-tocmai-aflat-presedintele-lasa-fara-ministru-externe.htm
Am gasit. Era o diversiune:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/ponta-basescu-ma-lasa-fara-ministru-de-externe-990520.html
Europarlamentarul german Markus Ferber va iniţia procedura de SUSPENDARE a României din Consiliul European.
Liderul eurodeputaţilor creştin-democraţi germani va iniţia procedura de suspendare a României din Consiliul European pentru „lipsa standardelor minime funcţionării statului de drept”, scrie adevarul.ro.
Eurodeputatul Markus Ferber, preşedinte al delegaţiei Germaniei (CSU-CDU), din Parlamentul European, bun cunoscător al scenei politice româneşti, a declarat că va iniţia demersurile pentru o sancţiune fără precedent împotriva României din cauza pericolelor care ameninţă statul de drept.
„Sunt extrem de îngrijorat în legătură cu situaţia din România. Ceea ce se întâmplă este împotriva spiritului şi principiilor Uniunii Europene. Voi contacta Comisia Europeană şi instituţiile europene pentru a face toţi paşii necesari în vederea suspendării voturilor României din Consiliul European, pentru lipsa asigurării standardelor minime funcţionării statului de drept”, a declarat Ferber.
Potrivit eurodeputatului german, procedura nu va fi una uşoară, fiind nevoie de vot în Parlamentul European.
Ferber se arată dezamăgit de poziţia socialiştilor şi a liberalilor, care au refuzat o dezbatere în plen, la Strasbourg, pe tema situaţiei din România. Întrebat dacă, în astfel de condiţii, monitorizarea Comisiei Europene asupra justiţiei româneşti ar trebui continuată, eurodeputatul german a spus: „Categoric, da. Este necesar ca un control să continue”, a spus Ferber, referindu-se apoi şi la nerespectarea deciziilor Curţii Constituţionale.
Da, e de rau. Oricum, nu pot decat sa admir cat de clar este totul pe la ei si cat de amuzanti suntem noi , cu democratia noastra de doi bani.
Uite John, si de asta mi-au placut ultimii ani. Europa ne lauda , am fost dati si luati de exemplu. Si acum …. ?
night,servus! 🙂
Banditii astia orbiti de putere nu tin cont de nimeni si de nimic.Doamne da ca,organismele internationale sa-i taxeze pana le ies ochii din orbite.
servus profa,si eu zic la fel doamne da sa ii scuture tare de tooottttt 😆 😆
http://www.contributors.ro/administratie/din-nou-stati-pe-loc-si-faceti-va-treaba-catre-toti-cei-carora-li-s-au-luat-abuziv-atributiile-blaga-anastase-iancu-ccr/
Cica… unii parlamentari PDL care au migrat la USL se intorc. Reactia lui Blaga ar fi trebuit sa fie imediata in sensul clarificarii acestei situatii.
Stie cineva daca Blaga a avut o pozitie de principiu clara si ferma? Eu nu am gasit pe nicaieri nimic.
http://www.b1.ro/stiri/politica/mai-mul-i-parlamentari-pleca-i-din-pdl-se-intorc-in-partid-deputatul-iosif-blaga-i-senatorul-gheorghe-david-confirma-i-de-vasile-blaga-32373.html
Uslasi penibili,ticalosi si lasipapeleon,john,alex,cine drac va da dreptul sa va larati ineptiile?Am mia spus-o,cu uslasii nu tin decat repetentii,plagiatorii,hotii si borfasii.Ati vazut zambetul sarcastic a lui nastase la intrarea in ambulanta?Vin cu povesti de adormit copiii ca presedintele si-a aservit institutiile statului.Sa arate negru pe alb cand Basescu a facut abuz de putere? Prin lovitura de stat care o dau ei sunt cei ce vor sa-si aserveasca puterile statului.Lichele s-au nascut,lichele vor muri,asta-i revolutia bunului simt mult trambitata de intaiul repetent si cartofor al tarii?Dumnezeu chiar si-a intors fata de la noi…
nu stiu ce lege iti da dreptul sa jignesti doar pt faptul ca nu avem aceiasi opinie.
mai rau chiar, ne faci sa votam mai hotarat pt demitere la referendum, desi, poate, nu sunt inca hotarat… dar ma faci sa ma hotarasc…
@john – gandesc ca este exact aceeasi lege, care va da si voua dreptul sa „aruncati” mesaje neargumentate, malitioase samd.
Numai bine.
PS Daca va hotarati sa votati demiterea sau nu, in functie de postarea apsancai sau a altcuiva, aveti o problema in plus 😉
e o diferenta intre un mesaj si o jignire.
daca nici asta nu se vede…. nu am ce sa fac.
@john – va dau dreptate. De aceea va rog sa tineti si dvs. cont cand va scrieti mesajele/jignirile.
mai tu si altii ca tine ati nenorocit tara asta dupa 1990. ati numit directori care au falimentat cu buna stiinta totul cu afaceri dubioase, ati vandut industria cui a dat spagi mai mari de s-a dus dracul totul. iar acum in foamea voastra calcati totul in picioare si vreti sa dati ceea ce a mai ramas. chiar credeti ca nu trebuie sa dati socoteala???
ne bagi pe toti in aceiasi oala si nu e corect.
base al tau a fost in guverne, a fost presedinte…
eu am fost un simplu muncitor, si sunt inca, ca si tine, cred…
te rog, fa diferentierea de rigoare.
ca sa vad ca poti fi si cinstita, si corecta.
daca vrei sa nu mai fi bagat in aceeasi oala..vezi pe cine sustii.
dupa cum te exprimi, crede-ma
nu vreau sa fiu in aceiasi oala cu tine.
de fapt, intre ce scri si pasarica, gaozarilor, tiganca imputita…nu prea e nici o diferenta.
deci si in concluzie, fierbi in oala ta.
Fie-mi ingaduit sa ma simt onorat ca sunt „penibil, ticalos si las”, alaturi de un om ca john! M-as fi simtit mult mai rau daca as fi laudat de cei care-l preaslavesc pe capitan si pe portocalii…
iti multumesc pt sprijin.
rautatile nasistilor ultra basisti nu ma mai deranjeaza.
doar ma intristeaza.
dar o pun pe seama unei disperari inutile, pentru o cauza fara rost.
tot ca ei va fi.
noi suntem doar simpli spectatori ai unei lupte idioate intre un presedinte bishnitar/scandalagiu/etc,etc si un grup condus de un plagiator.
singura intrebare care mi-o pun este:
ce e mai rau, sa faci specula sau sa copiezi dintr-o carte pe care totusi ai citit-o?
Nu stiu ce-i mai rau, dar stiu ce-i mai bine: sa te faci politician!!!
Chiar daca unii te injura, altii te adora si-ti iarta orice greseala. In acest timp, tu traiesti ca in rai, copiii tai invata ( daca nu-s bata) la scoli bune, esti tratat la spitale minunate, vezi toata lumea, nu te gandesti decat cum sa mai cheltui banii…
oamenii au inceput sa priceapa. USL-isti le-au promis o gramada si n-au facut nimic pana acum. sunt constienti ca n-au de unde da bani si sunt legati de UE si FMI. Fac balciul asta ca poate romanii sunt fraieri si o musca. mai baieti..totul pana atingi pe romani la lingurica.
DAr de unde stii tu draga ca oamenii au inceput sa priceapa? Parca au inceput sa priceapa in 2004 si in 2009 cand l-au ales pe basescu. Acum s-au prostit?
Adica tu faci poporul roman prost. Sa-ti fie rushine tradatoare de neam si de tara daca nu respecti alegerea poporului. Vorbesti ca o stalinista
lasa teoria chibritului ca nu mai tine. poporul a dat niste mandate la cei trimisi prin parlament iar ei fac numai ce vor ei pe baza de propriile interese. sunt votati ca fiind de la un partid si te trezesti ca se duc la dracul in praznic. altii de pe locurile 2 si 3 votati de un numar mic de oameni ajung mari scule si se erijeaza in vocea poporului. GATA !
Pune mana la munca ca nu prea te pricepi la politica.
va veni repetentul la conduceraea Romaniei si s-a terminat cu acesata tara frumoasa si blestemata sa fie condusa de nonvalori! Cum este posibil ca in Romania secolului 21 sa fim condusi de cel mai sinistru personaj:chiulangiu,repetent,o persoana care nu are nici un fel de performanta pe plan profesional!
mara
deocamdata suntem condusi de basescu, care e un intelectual rasat, pregatit in toate domeniile, etc, etc…
nu te lega inca de crin somnorescu, ca nu e inca presedinte…
Daca Ion Iliescu ar fi fost supus procedurilor de suspendare bazat pe textul citit de USL, din principiu, as fi votat la Referendum pentru reconfirmare.
🙂 )))))))
ca sa nu spun ca ieri … nu mai stiu , parca Tapalaga spunea, ca fiecare punct mai clar – se poate aseza de doua ori mai bine pe ultimile decizii ale USL
Pai radeau de basescu ca si pe mine m-a bufnit rasul la cat de ipocrit e
si pe noi la cat de handicapati sunt unii. usl-ul viseaza cu ochii deschisi.
Excelent discurs..la obiect.
Saracul Basescu, e bolnav psihic. Nici n utrebuie sa foloseasca numele poporului roman. Nu il crede nimeni. E penibil
mai de graba sunt penibili cei trei care rad ca prostii
Cine ride la urma…ride mai bine!
Pai acum e la urma ca pana acum ati ras voi. Acum luati si plangeti ca basescu si PDL-ul dispar din politica
BRAVO BASE..ZI-LE
“Fericiti cei saraci cu duhul, ca a lor este imparatia…”Matei 5, 3) Romaniei.
Ceea ce cred eu, am mai spus-o si inainte si o repet: USL distruge complet puterea institutiei prezidentiale, CACI NU MAI VOR DELOC PRESEDINTE IN FRUNTEA TARII …
Un presedinte ii incurca in planurile lor mafiote, caci poate sa ii vina „bâzdâcul” sa fie si „jucator” si sa le incurce tot jmenul …
Eu cred ca somnorosul Crinolin este planificat numai pentru rolul de „interimar”, dupa revocarea din functie a lui Basescu, doar cat sa apuce sa il gratieze pe Nastase si sa mai promulge o serie de legi scoase urgent dupa aceea „la foc automat” si sa aranjeze linistit alegerile simultane cat mai repede …
De ce are nevoie hydra stacojie ESTE UN MONARH MARIONETA … „conduce dar nu guverneaza”, nu are dreptul sa intervina deloc in jocurile lor politice … si se comporta exact ca in visele lor despre un sef al statului, adica: DOAR STA MOMAIE LA PARADE SI CEREMONII, DA MEDALII SI ORDINE, LEGITIMEAZA ACTIUNILE LOR PRIN SIMPLA LUI PREZENTA!!! … ATATA VOR EI, O MOMAIE IN FRUNTEA STATULUI!!!
Dragi prieteni, dragfi colegi de la Nasul,
Acum, cand astia se pregatesc sa ii dea lui Traian Basescu o noua motivatie (ca si-o pierduse, nu de alta 🙂 ) pentru a continua … vreau sa va spun ceva.
Felul nostru de a reactiona va fi diferit. Unii vom iesi in strada. Altii vor milita aici, altii vor schimba cat pot acolo unde sunt. Altii, poate mai singuri, poate mai slabi, SE VOR REFUGIA AICI, speriati de ce se intampla afara.
Cei care am venit aici – gashka asta frumoasa si mai nebunica uneori, hihihihihiihihihi, – NOI SUNTEM UN ORGANISM VIU. Ne manifestam diferit.
SI ASA NE STA SI BINE !
Toata admiratia pentru Paul, el este unul dintre varfurile noastre de lance. Dar toata admiratia pentru fiecare dintre noi, cei ce ne rupem din timp sa intram aici sau doar intram aici deoarece AICI SUNTEM ACASA.
AICI SUNTEM ACASA. Va rog sa nu uitati asta. Este locul pe care noi am ajutat sa apara si unde ne putem oricand refugia.
FAC APEL LA TOTI AI NOSTRII, FAC APEL LA TOTI – intrati aici si spuneti prezent. Nu uitati ca acst loc, la care ati contribuit cu totii este locul ce poate ne va apara pe toti cand va fi nevoie !
Ii spuneam , in urma cu 2-3 saptamani, Adnanei – vremuri tulburi vor veni, poate vei avea nevoie de sprijin.
Imi spunea – nu , de ce, cum sprijin? MORAL , ADNANA, si la cum se indreapta Romania – poate si fizic, cine stie !
APARATI ACEST LOC ! Spuneti prezent, spuneti un gand, spuneti ce vreti, militati cum vreti, sau doar refugiati-va in acest loc , cand valul va veni. Sprijinul PENTRU ACEST LOC – este o mare parte din obligatia pe care o avem pentru a apara democratia.
Care ies in strada, care militeaza, care asigura stabilitate in nucleul lor, ducand acel nucleu pe drumul bun (sau pastrandu-l pe drumul bun), care activati aici, care doar veniti si va refugiati aici – TOTI VA VETI FACE IN ACEST FEL DATORIA !
Un singur lucru VA ROG sa nu-l faceti in perioada urmatoare – sa absentati de AICI, sa fiti indiferenti pentru AICI, sa uitati sau sa negati AICI. Poate acest AICI va fi partial o salvare a noastra in viitor, poate efortul nostru a fost o inspiratie pentru ce va sa vina !
Suntem TOTI EGALI ! Si suntem toti constructori, si TOTI am construit acest AICI.
Va rog, pe toti cei care ati facut-o, de astazi, IMPLICATI-VA AICI !
cristi
traim vremuri tulburi, asa e…
dar cine de atatia ani tut se joaca cu batul in balta tulburand apa si asa nu prea limpede?
ne legam de unul care a plagiat, corect asta, dar divinizam un simplu marinar , autorecunoscut ca bisnitar, care avea la revolutie un milion de lei din trafic cu blugi, care nu stie cum arata o carte pe dinauntru…care traieste numai din scandaluri…
sustineti pdlul, ok, de acord, dar gasiti naibii un om de care sa nu ne putem lega…
si base a participat activ la mineriada…de ce uiti asta?
si base a fost activ in toata guvernarea de dupa 89… de ce nu spui si asta…
eu unul m-am saturat de toti, dar in primul rand de base.
ma nedumereste ca tu pui atata suflet pt un bisnitar…
si cristi
aici ce e?
daca scazi cei trei trolii si pe ciudatul de alex,
e o tribuna probasista extremista…de care , din pacate, ne-am atasat…si cred ca ne-am facut oarecum prieteni.
nu mai spuneti de echidisanta, de adevar, de…de….
tot ce e spus pro base e bun, divin, just, ce e contra e rau , josnic,rauvoitor…
nu mai am cuvinte, ma ineaca plansu, n-am mai dormit de trei zile….chiar asa???
pai clasa politica e bine mersi, se schimba putin rolurile si distributia si voi faceti infarct pt binele lor???
cristi, nu te mai inteleg.
John, nu vorbim de oameni. Ceea ce crede fiecare despre fiecare om politic – e treaba lui. Ca uneori discutam partinitor despre ceva – e frumusetea fiecaruia.
AICI – este grupul celor care au venit intr-un loc adusi de simpatia pentru Radu Moraru – si au devenit prieteni, dupa acea venire. AICI va fi mult in viitor – daca se va putea, sau macar va fi un refugiu , daca se va strange surubul.
Cred ca intelegi deja ce inseamna AICI – poate doar esti mai HÂTRU, de felul tau, cu noi – dar si cu tine, uneori. Poate e si altceva – dar poate nu.
Si apropo de bisnitar, asculta si tu cum vorbeste un om , acum in Parlament. Daca nu il intelegi – nu e vina mea, dar nici nu iti voi imputa ceva. E dreptul tau la opinie iar eu te inteleg, dar nu voi accepta sa ma minti sau sa ma judeci partinitor.
nu cristi
am dubii despre modul in care decurge suspendarea.
nu imi place functiile care le au multe din institutiile statului: parlament, ccr, icr, presedintie, etc…
nu imi place de ce a facut ponta
si nu imi place de loc cum a condus basescu tara de atatia ani.
chiar nu are nici o vina ca de 7 ani avem numai scandaluri, scandaluri, scandaluri, in timp ce nicht e obligat sa munceasca la portofele in italia??? (asta e o gluma cu substrat real ,chestia cu munca afara ).
de ce sa nu avem si noi oameni normali si cu portofelele pline in romania? de ce numai politicienii si baietii destepti?
de ce nu s-a facut nimic pt economia reala de atatia ani? nu a avut timp base sa faca asta? dar a avut timp sa dea miliarde pe mana doamnei udrea?
cu tine nu am absolut nimic, chiar te stimez si simt ca am putea fi mai mult decat prieteni.
numai ca la varf eu vad altfel lucrurile.
sunt convins ca noi doi, chiar cu pareri opuse, am conduce mult mai bine tara decat o face basescu sau ponta, pentru ca , in adancul sufletului, stiu ca nu suntem nici plagiatori, nici bishnitari.
john
sunt in multe puncte de acord cu tine
dar eu sunt un om pragmatic. am hotarat sa nu fac politica – deci nu am propuneri. aprob, daca sunt de acord, laud, daca imi place si critic mai putin, tocmai deoarece nu m-am implicat.
ce pot face este sa lupt pentru respectarea principiilor in care se desfasoara totul si sa aleg , eventual sa promovez argumentand, politicianul care mi se pare mai bun.
si inca ceva, nu sunt un anarhist – nu ma intereseaza anarhia.
Măi dragă Ionele, Băsescu ne conflictual zici. Bun. De când a început bătălia cu Băsescu, la baionetă? De când a devenit preşedintele PD, apoi primar, sub guvernarea Bombo. Cine i-a tăiat toate prerogativele de Primar General. Oare nu Bombo şi PDSR, la acea vreme.
E rău că a vrut să dea forţă unei puteri aservite total, JUSTIŢIA. Că aici e buba, a spus-o Cristoiu, nu-mi aparţine, GAŞCA ASTA DE ŞOBOLANI PENALI (POLITICIENII CORUPŢI) nu acceptă că trebuie să dea cu subsemnatul, nu acceptă că pot face puşcărie pe bune.
ARESTAREA, ÎNCARCERAREW LUI BOMBO I-A FĂCUT SĂ TURBEZE!
Şobolanii care au făcut averi de miliarde pe spinarea noastră au pus la bătaie O GRĂMADĂ DE BANI ŞI PROMISIUNI să scape de Băsescu şi să încalece iar JUSTIŢIA.
Nu e Băsescu uşe de biserică. Dar nu-ţi spune nimic faptul că pe prietene lui EBA, doamna Ridzi, nu a scăpat-o de justiţie. Putea foarte bine să fabrice o vină pentru altcine, să găsească un Acar Păun. Cazul Ridzi merge mai departe. Cazul Apostu, nu crezi că ar fi putut la fel să manipuleze o retragere fără tămbălău. Mai ales că duce către conotaţii negative la Boc. Traian Băsescu nu şi-a menajat partidul de suflet deşi putea s-o facă, cum au făcut Iliescu şi Constantinescu.
De-asta îl respct pe Preşedintele României Traian Băsescu. Ştiu că la o adică nu se dă pe după cireş şi nu se împuşcă în picior.
Ştiu, o să-mi aduci aminte de CASA MIHĂILEANU. Casa mihăileanu este un apartament de 2 camere.
O să-ţi aduc eu aminte de VILA LUI ILIESCU, luată benevol cu japca de la foştii proprietari, care săracii au renunţat de bunăvoie s-o mai revendice aflând cine o vrea. Tovarăşul Ilici a cumpărat-o cu Llegea 112 cu enorma sumă de 5.000.000 lei (Vechi), adică 500 de lei noi, o litră de leafă de bugetar.
Şi aşa de final poate poţi, tu sau tovarăţii tăi, timan, chinezu, de ce bal, popa ţopa, cum nu a lăsat guvernul să lucreze în astea 50 şi ceva de zile de când s-a instalat. Nu i-a lăsat să-şi numească prefec-ii, care aplică politica guvernului în teritoriu. Nu l-a lăsat pe Copy Paste să-şi pună ce miniştrii a vrut muşchiu lui. Da, a greşit că l-a lăsat să pună toţi tâmpiţii, în frunte cu Copy Paste.
Apropo ce zici de tupeul lui Copy Paste. Nesimţire La Maxim.
Şi să ştii că la referendum voi vota pentru demiterea preşedintelui în funcţie la acel moment (adicătelea Antenescu)!!!
Ingenioşi cum sunt s-ar putea să pună astfel întrebarea pentru referendum! 😆 😆 😆 😳
postez mai rar din lipsa de timp dar cand se de adunarea..sunt prezenta. totul are o limita..pana aici ca s-a mers prea departe. nu vreau sa ma intorc de unde am plecat.
Multumim ca existati! Suntem aici.
Domnule Cristian.
Doamna Maria , nu va sfiiti sa aratati cine sunteti. Pe de alta parte – e nevoie sa stim toti ca fiecare suntem aici. Vin vremuri grele, Doamna, e bine sa fim uniti in fata valului. Sustinerea noastra va fi sprijin pentru Paul, pentru Ani, pentru Kukri, cei din lupta, dar si pentru Night si Maya si toti cei care nu se pot implica direct.
In ceea ce priveste modul de adresare, in tot ce va fi acest loc, eu voi fi Cristi, prietenul lui Radu si al dumneavoastra si al acestui loc, cu bunele si greselile mele. Ce este insa esential – greselile va asigur ca vor fi intotdeauna ori din nepricepere ori din neatentie – adica neintentionate. Intre prieteni nu iti e rusine sa gresesti, daca nu ascunzi vreo intentie. Ei vor intelege.
Nu ma ascund in spatele prenumelui, dar sunt prea mica pentru a-mi arata muschii. Daca as locui in Bucuresti sau intr-un oras mare, prezenta mea fizica stiu ca ar conta. Asa nu pot decat sa stau pe blog sau tv. Va doresc succes.
Maria, nu la nume ma refeream, bineinteles.
Ma refeream la suflet, la omul care sunteti. Frumusetea acestui loc este si trasatura ca puteti fi prezenta si inteleasa 100%, fara sa trebuiasca sa implicati (daca nu doriti asta) – ceea ce sunteti in viata reala.
subscriu Cristian777!
Doamne ajuta-ne!
Deja a devenit un slogan pentru mine.
o zi buna tuturor!
Rodica DRG ( 🙂 ) pe tine te stiu prezenta aproape zilnic de atatea luni, uneori doar in treacat, dar prezenta. Cand scriu ceva mereu ma gandesc ca seara sau dimineata , vei citi. Ceilalti ma ingrijoreaza.
NU VREAU SA SE SIMTA STRAINI ! Deoarece NU SUNT. Pianistul, dar ce sa mai enumar, toti ai nostri. Vine valul fratilor, avem nevoie sa reveniti activi! Pe vreme buna, mai treaca mearga, intram sporadic, avem prietenii sau nu, ca asa e intre prieteni.
Dar pe vreme rea avem nevoie sa ne simtim unul pe altul.
Si dintre cei noi – ieri am avut 6.000 de vizitatori – ii dorim activi, ii dorim exprimandu-se.
Orice parere e buna, sa nu uitam ca si aici este o Piata in care au intrat pentru a citi si a se exprima liber – 47.000 de oameni luna trecuta.
Prezent!
Aici sunt! Acum citesc ce s-a mai scris de aseara. Nu plec de aici pentru nimic in lume!
Iasul spune PREZENT!
vorbeste tov. Grebla..se pregateste tov. Sapa
… pe urma, la final, tov. Lopata… Oare pe cine va lua?…
popica
ti-am spus si ieri
rautacios esti…fratele meu necunoscut
chiar, tu cu cine tii?
cu plagiatorul sau cu bisnitarul de zgarciuri care n-a citit o carte in viata lui?
vezi, romanii au dintre ce sa aleaga…
Discutii sterile. va dati toti rotunzi si habar nu aveti pe ce lume traiti. Creiere spalate. Mai rugati-va la D-zeu ca doar El va poate ajuta si lumina mintea. Se vede ca nu aveti credinta si sunteti usor de manipulat. Manipularea si spalarea creerelor se poate face f. usor si de la distanta.
http://www.sinaxa.net/romanilor/2012/06/sfarsitul-democratiei-2/
Dumnezeu sa dea minte romanilor in al 12-le ceas! cand nu e prea tarziu….SUCCES TUTUROR CELOR CU ADEVARATI DE DREAPTA!
Stimati propagandisti basisti: legea actuala a CCR, modificata ieri prin ordonanta de urgenta de catre guvern, este identica cu legea CCR de acum 3 ani. Identica! Puneti mana si cautati!
Iar acum 3 ani, idolul vostru absolut, providentialu’, s-a gandit el ca partea cu suspendarea e cam nasoala. Si a modificat legea CCR astfel incat avizul acesteia sa fie obligatoriu, nu consultativ. Atunci de ce nu ati sarit de cur in sus? Sau de legea referedumului, modificata tot de titanul politicii romanesti? Adica, el poate fi ales cu 50% + 1 din voturi, indiferent de numarul de cetateni care se prezinta la vot, dar nu poate fi suspendat decat prin votul a 50% + 1 din totalul alegatorilor (cca. 9 milioane). Nu, asta e perfect democratic. Sunteti penibili!!!!!!
@Razvan – ati scris:
1. „Si a modificat legea CCR astfel incat avizul acesteia sa fie obligatoriu, nu consultativ. Atunci de ce nu ati sarit de *** in sus?” – Raspuns: pentru ca acesta este rolul CCR (a veghea respectarea constitutiei). Consider ca acest rol, nu poate fi preluat de „specialistii” din parlament (egal de partidul in care sunt inregimentati).
2. „nu poate fi suspendat decat prin votul a 50% + 1 din totalul alegatorilor (cca. 9 milioane). Nu, asta e perfect democratic. Sunteti penibili!!!!!!” – Raspuns: daca populatia Romaniei s-a „saturat” de presedintele tarii, banuiesc ca nu are nici o problema sa exprime acest lucru prin _vot_. Daca insa, USL sau alt grup de interese, invoca ca adevar suprem numai niste „sondaje de opinie”, atunci este de inteles de ce actuala „majoritate” au modificat modificarea. Penibili sunt ei si cei care gandesc ca nu ne folosim neuronii din dotare 😀
…Base merge in parlament….CURAJ BASE…!!!!
pe ei..pe mama lor
Parca-l vad pe Rambo sau Chuck Norris, in scena in care isi pune toate armele pe el si se pregateste de batalia finala…
Cred ca va face macel… Vor zbura bucati din uselisti pe pereti, pe usi si geamuri, ca la desene animate… Ziua de azi sper sa intre-n istorie sub numele de „Ziua de apoi a judecatii politice „…
Presedintele vine in Parlament!
acum e momentul sa le dea lovitura de gratie.
Da! Acum e momentul de glorie! O sa-si faca toti uselistii seppuku…
Dragii mei ar trebui sa facem putin inventarul tradatorilor din PDL care au favorizat derapajul tarii noastre si s-a dus naibii tot efortul pe care l-am facut noi , inflatia creste , euro la fel asa ca ne indreptam spre dezastru si propun sa ne ocupam de acesti tradatori care sunt cauza haosului in care suntem , care sunt responsabili pentru ceea ce se intampla acum tare mi-as dori sa-i cunoasca intregul popor pe acesti tradatori stiu ca usl si pnl si pc toti s-au unit pentru a mai suge din seva tarii atat cat a mai ramas , dar nu puteau face fara ajutorul tradatorilor daca este cineva care poate ar trebui sa se faca investigatii si sa fie dati in gat cei care au tradat in ziu caderii guvernului MRU ,poate asa pe viitor inainte sa mai faca asa ceva se vor gandii de doua ori daca nu la Romania macar la faptul ca vor fi dati ” in gat” dea lungul istoriei tradatorii au platit ,acesti misei sunt bine mersi si basca mai sunt si platiti din banii nostrii HADETI DRAGII MEI SA-I DEMASCAM PE TOTI , ca sa fie aratati pe strada cu degetul ca sunt sigura ca mai sunt care gandesc ca mine , femei sau barbati nu conteaza ,istoria tot ca tradatori ii va vedea si cred ca este de datoria noastra sa-i demascam , d-na longin vrea sa continue memorialul durerii cu nastase noi in contrapartida ar trebiu sa facem asta ce spuneti ar fi niste seriale frumoase la tv ?
Cand ma gandesc ca se va instala la cotroceni tontenscu ma ia cu tensiune , cel care mai degraba ar trebui sa fie prin parcuri drept mascarici , cel care stim cum a intrat in parlament nu urmare voturilor majoritatii si el sa ne reprezinte tara chiar si pentru o noapte o paiata uitativa la el este o marioneta in mainile lui voiculescu daca nu luam societatea civila masuri urgente va fi prea tarziu se vor instala si de acolo nimeni nu-i va mai da jos nu vedeti ca ponta demascat cu atatea falsuri este orb si surd , culmea chiulangiul parlamentului sa fie presedintele tarii va dati seama ? ce se intampla cu parlamentarii responsabili ? nu pot sa cred ca in PSD SI PNL nu mai sunt oameni onesti , dar ei pentru acest circ vor fi penalizati la alegeri am prieteni care au votat pana acum cu ei si acuma sunt dezamagiti si nu vor vota la toamna cu ei.
Eu nu mai vreau sa plece romanii buni din tara lor. Sa plece leprele, sa fuga tradatorii de tara ca sobolanii, la mama Rusia sau in lumea larga(in insulele lui Mazare)! Cu cat au furat, pot trai linistiti.
Ne-a ajuns cutitul la os!
Timp de aproape 20 de ani, am stat, in mare parte pe margini, in tribune, ca si chibitii din fotbal.In teren(ca sa vorbesc in termeni fotbalistici), caracatitei i s-au ingrosat tentaculele astfel ca a cuprins toata Romania.
Sa coboram cu totii din tribune, sa nu mai fim doar chibiti, sa ne redobandim tara! Sa incepem din pietele oraselor, localitatilor. Sa demonstram ca plaiurile mioritice nu sunt doar populate!Sa ne aparam tara si sa starpim caracatita.Numai uniti vom reusi.
Continuare la întâlnirea cu românul din Suedia. Omul este pensionar acum. Şi în Suedia s-au tăiat pensiile, mi-a spus omul, nu s-a făcut tămbălău, ca la noi, este adevărat că şi suma tăiată este mică, 60 de euro, din 1.200, totuşi înseamnă 5%, s-a tăiat de acum 2 ani şi nu s-a revenit şi nu se ştie dacă se va reveni curând. Nimeni nu s-a plâns, pensionarii suedezii au înţeles că guvernanţii nu se pot întinde mai mult decât le este plapuma, decât să îndatoreze copii şi nepoţii, mai bine rabdă ei cât mai au de trăit.
Încă odată, abia aştept să continuăm dialogul.
Paul,pensionarii mai pot avea si cate un mini-job,sau ?
Ce i-ar impiedica pe pensionarii romani sa stea cateva ore pe zi cu cate un copilas,sa stearga un praf,sa curete o baie sau sa calce cateva camasi ?
Aproape fiecare ar putea sa-si rotunjeasca venitul lunar,pensia.
Aseară la Promenada Ghilimelelor am stat de vorbă cu un român venit din Suedia, în vizită să-şi revadă ţara, familia prietenii, locurile pline de amintiri ale copilăriei, adolescnţei şi tinereţii. M-a surprins calmul şi convingerea că Traian Băsescu are deja soluţia de a scăpa poate definitiv de lichelele din politică. De afară altfel se vede politica dâmboviţeană. Optimismul acestui om era debordant şi molipsitor, dar mai presus de toate cu o argumentaţie fără replică. Omul nu este pro Băsescu, nu este pro PDL, pro MRU, pro nimeni, este PRO ROMÂNIA.
Ne vom întâlni şi astăzi în Piaţa Revoluţiei să continuăm dialogul. Un om remarcabil, plecat înainte de 89, muncitor într-o ţară care apreciază munca şi face totul pentru a putea câţi mai mmulţi cetăţeni ai săi de dreptul la muncă, încurajând mediul de afaceri fie şi pentru crearea unui singur loc de muncă.
Abia aştept să-l revăd.
Erată – cât mai mmulţi cetăţeni ai săi să beneficieze de dreptul la muncă.
Scuze.
Pentru azi, multă baftă şi inspiraţie maximă, domnule preşedinte Traian Băsescu!
Buna dimineata!
Dupa vreo 3 nopti de nesomn, am dormit mai bine. Si stiti de ce?Am iesit aseara in strada.La Cluj. N-am fost prea multi(vreo 150), dar azi vor veni si altii.
Iesiti si voi, veti vedea, vom fi tot mai multi.Sa lasam concedii, alte planuri pe care le-am avut.Nimic nu e mai important acum decat sa iesim in strada, sa ne afisam revolta!
Daca la Cluj, unde a castigat Boc primaria cu 41%, ati iesit doar 150 de manifestanti in strada, la ce sa ne asteptam ceilalti, din orasele in care ne-au umilit uselistii la alegeri?!… Sa mizam pe caldura? Poate le-o fi revenit mintea si simpatia pierduta, poate si-au dat seamam ca au gresit si ar fi cazul sa-si repare greseala si sa-i ceara iertare presedintelui…
NU ! NU SE MAI POATE !
O.U.G. BATE CONSTITUTIA SI LEGILE ORGANICE???
ARTICOLUL 142
(1) Curtea Constituţională este garantul supremaţiei Constituţiei,
DECI FUNCTIONALITATEA CCR STABILITA PRIN CONSTITUTIE NU POATE FI INVALIDATA PRIN SIMPLA ORDONANTA DE URGENTA a unui guvern fara cusur, dara-mi-te patat de umbra infractiunilor de tot felul, cum ar fi coruptie, plagiat, furt, etc …
E ca si cum fotbalistul care faulteaza, i-ar baga fluierul pe gat arbitrului, ca sa nu ii mai poata fluiera sanctiunea!!!
ACEASTA O.U.G. ESTE ANTICONSTITUTIONALA si pentru faptul ca: PRIN SIMPLA OUG NU SE POT STERGE ATRIBUTIILE CONSTITUTIONALE ALE CCR prevazute la:
ARTICOLUL 146:
g) constată existenţa împrejurărilor care justifică interimatul în exercitarea funcţiei de Preşedinte al României şi comunică cele constatate Parlamentului şi Guvernului;
h) dă aviz consultativ pentru propunerea de suspendare din funcţie a Preşedintelui României;
l) îndeplineşte şi alte atribuţii prevăzute de legea organică a Curţii.
UN O.U.G. NU POATE INVALIDA ARTICOLELE DIN CONSTITUTIE SI NICI LEGEA ORGANICA A CURTII. DECI ASTFEL DE OUG ESTE ANTI-CONSTITUTIONAL!!!
Solutia ar putea fi sesizarea de catre parlamentarii PDL ai unui conflict de natura constitutionala intre guvern si parlament privind abilitarea de modificare a legilor organice (cf art.72 alin.3 din Constitutie). As fi curios cum o „descurca” pe asta „juristii” USL…
Si daca Traian Basescu isi da demisia maine dimineata? ah? 😉
si luni CCR-ul se pronunta impotriva Puciului? ah? 😉
Ar fi cea mai inteligenta miscare care i-ar pune cu botul pe labe pe jigodiile astea. Dupa aceea sa treaca la formarea unei drepte puternice prin propulsarea unor noi oameni. Este singura persoana credibila care mai poate face ceva la ora asta.
Ar fi bine sa-si dea demisia,ca oricum 80% dintre cei care vor veni la referendum vor vota pentru demitere,asa ca evita sa se faca de ras,zice si el ca si Constantinescu,”m-a invins poporul roman”.
SICTIR Rozo!
Sunt cateva nuante care ne-au scapat analizei.
Am incercat sa ma opresc un pic din supararea care mi-au provocat-o tradatorii astia de la USL si sa ma indepartez un pic de subiecte ca sa le vad mai bine.
Am inceput sa-mi pun intrebari mai neobisnuite si, deasemenea, am gasit si raspunsuri interesante.
In mod sigur, cand au venit astia la guvernare, trecerea acelui Institut condus de Grajdan la guvern a fost facuta pentru a-l scapa pe Nastase, dar… nimeni nu si-a pus problema ca lui Ponta, de fapt, ii convine siuatia disperata in care se afla Nastase. De ce spun asta? Pai el a trecut acel institut la guvern pe presiunea penalilor dar… s-a spalat pe maini si nu a facut nici un alt pas in favoarea lui Nastase.
De aceea, cel care a luat legatura cu Grajdan, a fost Nastase, pentru ca pe Ponta l-a durut undeva de mentorul lui.
Ponta, asta, daca are ocazia si i se iveaste o situatie de avantaj, o tradeaza si pe ma-sa. Lui i-a convenit de minune sa scape de Nastase, asa s-a gandit ca ramane el cel mai tare din parcare in PSD.
Pe Nastase putem sa-l acuzam de orice dar el nu e prost si, mai mult, nu pune botul la vorbele lui Ponta pentru ca-l cunoaste foarte bine. In acest context, stiindu-se faptul ca el a facut copii de pe toate documentele in perioada lui de glorie, ne indreptateste sa credem ca a avut o copie si dupa teza de doctorat a lui Ponta. Ca indrumator, probabil a primit-o chiar de la Ponta la vremea respectiva.
Sincer, pe mine m-a mirat ca Ponta, la primele vorbe ale presei, l-a si demis pe Grajdan, De aici Nastase si-a dat seama de intentiile ascunse ale lui Ponta si, ca orice mafiot care se respecta, cand este tradat de un apropiat de-al lui, nu iarta.
Nasule, ai incercat sa obtii acea copie dupa doctorat prin Catalin Antohe si ai vazut ca nu reuseai iar, dintr-o data, ea a aparut pe piata si ati facut toti rost de ea. Doar cine nu a vrut nu avea o copie dupa acel doctorat.
Cum iti explici asta? Eu afirm ca acea copie a aparut de la Nastase iar Basescu a aflat ulterior. I s-a pus in carca lui Basescu aceasta miscare dar dupa parerea mea, creierul si mana a fost unul singur: Nastase.
Apoi Nastase a ajuns la puscarie. Pana in acel moment Ponta nu a avut ca prioritate suspendarea lui Basescu, in schimb, acum, nu stie cum sa faca sa o realizeze mai repede. E clar ca ceva a declansat in el aceasta graba. Care o fi motivul? Mafia. Aceasti mafioti care vroiau sa-l vada liber pe Nastase fac presiuni pentru eliberarea lui. Cum se poate face acest lucru? Printr-o gratiere semnata de presedintele Romaniei. Si, care ar fi presedintele care semnneaza aceasta gratiere chiar legat la ochi? Crin George Laurentiu Antonescu. Iar Nastase stie de asta, de aceea a renuntat prin avocati la acea cerere pe care au depus-o initial pentru intreruperea pedepsei. Cat despre Ponta, acum nu stie ce sa mai faca sa intre din nou in gratiile stapanului care la crescut si caruia i-a muscat mana cu prima ocazie pe care a avut-o.
Ponta se vede deja terminat politic din cauza plagiatului iar singura lui speranta este sa execute tot ce spun mafiotii ca sa mai recupereze un pic din increderea pierduta.
Acum, de ce credeti ca Antonescu nu a suflat un cuvant despre plagiat? Pai ce motiv avea sa-l apere cand Ponta a declarat in repetate randuri ca suspendarea lui Basescu nu e o prioritate. Ce si-a spus Antonescu: buuuun, acum esti tu la mana mea si o sa joci cum canta mafiotii ca asta e si in interesul meu, ca vad ca numai asa pot deveni presedinte.
Si mai e un aspect.
Studiind problema in continuare, s-ar putea ca mafiotilor sa nu le iasa pasenta si crizelul sa nu devina presedinte interimar. Pe ce ma bazez? Pe faptul ca PDL-ul a facut contestatie la CCR in legatura cu inlaturarea lui Blaga. Daca aceasta contestatie poate fi judecata luni, asa cum a fost programat, e clar ca Blaga va fi repus in functie si se vor trezi mafiotii cu presedinte interimar Vasile Blaga sau… Basescu daca-l voteaza masiv diaspora. Singurul aspect este acela daca CCR-ul poate analiza acea contestatie, avand in vedere ca a fost facuta inaintea ordonantei care interzicea acest lucru.
Se pare ca asta e singura chichita care le-a scapat USL-asilor. In rest le-au calculat pe toate. Au fost surprinsi doar de reactia prompta a PDL-ului care a facut contestatie in aceeasi zi cand s-au petrecut demiterile, deci, cu o zi inaintea ordonantei guvernului. Daca e asa, se pare ca justitia va castiga acest razboi dupa care o sa-i ia pe rand pe toti penalii, in regim de urgenta, si o sa faca cu ei echipa de fotbal a penitenciarului Rahova avand capitan de echipa pe ilustrul impuscat.
Asa vad eu lucrurile, la acest ceas tarziu din noapte.
Mihai,in stilul acesta cred ca gindim mai multi,si da Doamne sa fie asa cum vrem noi si cum e corect.Nu e corect sa-i fie atribuite presedintelui,exact timpeniile si nelegiuirile facute de „cel mai cinstit guvern”.Rusine sa-i fie lui frunza ofilita ca incearca sa „lamureasca”PPE ca ei au dreptate.In fapt ei usl-ul si toti care participa la aceasta mascarada sint cei care au calcat in picioare constitutia si legile tarii pe care au jurat sa le respecte si sa le apere!Ei sint cei care trebuie sa plateasca!
Dragilor si cind te gindesti tot ceea ce se intimpla in zilele noastre e oglindit in bogatul nostru folclor.
„Are balta peste” Momeala sa ai! E drept si scule.
„Nu e pentru cine se pregateste ci pentru cine …” eeee ?
Traim zile istorice. Vor intra in istoria noastra pentru totdeauna.
Atentie la pesti! Se vor da in masinute! Pilot cu pilot… pilot cu pilot …
Doamne ajuta dar si … fereste!
„Da pot ca om, punctiform, sa dau dovada de curaj si sa ies in strada. Dar ce folos ar avea inca o cruce nevinovata pe acest pamant sfant?
Sunt, am fost si voi fi mereu dispusa sa fac orice este util pentru tara in care am crescut si traiesc.”
Fereasca Dumnezeu sa mai apara o cruce langa a celor care au murit de curand, acuma 22 de ani, acum 70 si ceva de ani.
„Problema mea este ca informational habar nu am ce ii trebuie acestei tari sa iasa invingatoare nu doar intr-o lupta de cateva ore sau zile ci pentru milenii de acum incolo.”
ti se fura statul de drept deci sansa la o libertate legal definita intr-un spatiu european la care cu totii am aderat si ne-am bucurat ca am intrat.
„Sunt, am fost si voi fi mereu dispusa sa fac orice este util pentru tara in care am crescut si traiesc.”
si
„Voi urmari cu interes si voi astepta sa aflu ce doreste Patria mea, prin reprezentantii ei, de la mine.”
Georgiana, nu e bai, stai acasa si asteapta sa-ti spuna Ponta si USL-ul ce doreste de la tine. Io cam stiu ce vor dar exista un singur loc unde poti afla ce: in strada! langa cei care poate isi planteaza o potentiala cruce, pentru ca se pare ca acasa… USL nu suna niciodata de 3 ori!
repet poate nu ai inteles, vreau sa vad ca am o justitie, o politie, servicii secrete functionale.
daca nu sunt, degeaba iesim noi in strada. Va fi un alt tien an men
@Georgiana. Institutiile de care vorbesti au nevoie de sustinerea noastra. Ce curaj vor mai avea judecatorii sa dea sentinte corecte, daca vad ca populatia tace? Si politia si serviciile au si oameni de calitate. Pe aceia trebuie sa-i sustinem!Cum altfel acum, decat iesind in strada? Daca stam in casa, noaptea se va asterne peste tara.Si o liniste de mormant.
@ Georgiana
am inteles perfect
spun de ceva timp iar sotul meu de foarte multi ani ca tehnicile aplicate in concordanta cu politica lui Stefan cel mare nu pot fi valabile in situatia cand ai de-a face cu Ponta, Crin, Nastase, Tericeanu, Catalin Voicu, Voiculescu, Toni Grebla, Radu Berceanu, Udrea, Hunor, etc etc etc.
Cum poti folosi in lupta tactici cavaleresti avand ca adversari oameni care nu respecta nici pe mama care i-a facut/crecut. Cum poti lupta cu o putere mondiala scotand din joc niste pioni nesemnificativi gen Adrian Nastase, SOV, etc? Care este logica utilizarii resurselor in acest scop?
Imi este foarte clar ca situatia a fost determinata extern, ca suntem in stare de asediu ca si tara, ca si populatie.
A venit timpul ca justitia, politia si oamenii din SRI, SIE, alte servicii romane inteligente sa arate ca inteleg puterea din mainile lor si datoria pe care o au fata de tara. Ca inteleg riscurile ce asteapta aceasta natiune daca ei nu isi fac datoria, fiecare in parte pe bucatica lui/ei chiar cu riscul vietii personale sau a familiei lor, prietenilor.
Daca are loc suspendarea nefondata a presedintelui tarii si aceste institutii nu aresteaza factorii determinanti, judeca la urgenta si reinstaureaza libertatea de decizie a acestei tari in cateva ore, zile, atunci ce rost are sa decid eu ce au dansii nevoie. Da pot ca om, punctiform, sa dau dovada de curaj si sa ies in strada. Dar ce folos ar avea inca o cruce nevinovata pe acest pamant sfant?
Sunt, am fost si voi fi mereu dispusa sa fac orice este util pentru tara in care am crescut si traiesc. Problema mea este ca informational habar nu am ce ii trebuie acestei tari sa iasa invingatoare nu doar intr-o lupta de cateva ore sau zile ci pentru milenii de acum incolo.
Primul act coerent de protejare a tarii a fost realizat de Vlad Tepes. Dansul a organizat primul serviciu secret european cu rol de protejare a tarii, a instaurat ideea de stat care protejeaza cetateanul si afacerea oricarui roman. Cred ca e momentul domnilor, doamnelor sa va aduceti aminte istoria reala a lui Vlad Tepes. Rapiditatea si inteligenta cu care a actionat au substituit lipsa de personal si resurse. Se poate aplica macar sub forma de principii ceea ce s-a facut atunci. Voi urmari cu interes si voi astepta sa aflu ce doreste Patria mea, prin reprezentantii ei, de la mine.
Va doresc sa aveti ganduri bune si marete, curaj si intuitie
Subscriu Georgiana celor spuse de tine,astazi vom fi si noi,eu adnana si monica!Doamne ajuta!
Radu Cucuteanu
La Iași, azi, în două ture, circa 60-70 de oameni. Mîine, să vedem. Dar cu siguranță mai mulți.
http://www.argument-cs.ro/content/frunz%C4%83verde-vrea-s%C4%83-conving%C4%83-partidul-popular-european-c%C4%83-e-invers
bai, e cam nasol
suntem la un pas de razboi civil, la doi pasi de rusia si la jumatate de pas de interventie militara straina „de mentinere a pacii”.
sper din tot sufletul ca negocierile subterane sa aiba o finalitate pasnica. daca va fi asa si sper din tot sufletul! nu ma voi mai supara pe catelul din strada care latra ca nebunu’ mai toata noaptea. o data i-am dat o petarda sa-l potolesc.
Comentariile sunt închise.