Daca facem un rezumat al cerintelor USL, inclusiv dupa excursia europeana (o mare greseala!), romanii au inteles asa: guvernul rau si incompetent trebuie sa plece si sa lase USL sa faca bine poporului inca din primele secunde ale zilei de miine si ca, in Romania, avem dictatura. In rest, potrivit lui Victor Ponta, totul e bine, sefii de servicii secrete nu vor fi schimbati, institutiile care se bat cu coruptia ramin la locul lor, cota unica nu se modifica iar acordul cu FMI merge inainte.
Mare prostie au facut USLasii ca nu au stat cuminti pe fundul lor pina in toamna cind se terminau mandatele actualei puteri. Fiindca au devenit extrem de vulnerabili! Iata un posibil scenariu.
In citeva zile Emil Boc, in numele Coalitiei, prezinta demisia guvernului si anunta Cotroceniul ca atit PDL cit si UNPR sau UDMR vor sustine USL sa faca un guvern pina la alegerile din noiembrie. In prealabil, PDL s-a asigurat, prin Curtea Constitutionala, ca alegerile generale vor fi sigur in toamna. Ca sa arate romanilor si Europei ca nu avem nicio dictatura, Traian Basescu poate accepta un asemenea compromis, mai ales pentru a detensiona manifestarile strazii de dupa topirea iernii.
USL nu va putea refuza aceasta „super oferta”, pentru ca asta au cerut ca fraierii, „An-ti-ci-pa-te!” Basescu le poate da numai guvernarea fiindca anticipatele au fost interzise de CC! Ce va urma?!
USLasii vor bijbii, in lunile urmatoare, pe culoarele Puterii si se vor certa ca apucatii pe functii si pozitii in direct la televizor. Poporul uslamist va privi trasnit cum minunile promise de ai lor se duc dracului. In acest timp de dezmat stingisto-liberal, cu un Crin lasat fara hau-hau si obiectul muncii, Emil Boc, avind muuuult timp liber, va strabate Ardealul si tara si va recupera electorat, aratind ca a scos tara din recesiune si a lasat-o USLului pe crestere economica si, uite, ce timpenii fac noii veniti si cum se cearta pe ciolan. In vara, acelasi Emil Boc va redeveni primar al Clujului, orasul cu cele mai faine bugete din ultimii ani. Pe viitorul scenariu al regionalizarii, Emil Boc va putea ramine unul dintre cei mai puternici politicieni din tara. Chiar cu sanse la 2014!
Nici din punct de vedere financiar, USL nu o va duce roz, fiindca banuiala mea este ca banii pe 2012 au fost deja impartiti si a mai ramas putin loc de facut lovele electorale. Adica Ponta & Crin nici bani sa cumpere presa nu vor avea, in timp ce actuala putere si viitoare opozitie are si presa si televiziuni. Au fost harnicuti astia mici ai lui Boc! Ha, ha, ha!
Nu stiu ce va fi dar, daca Nenea Traian da guvernarea uslistilor, e de nerefuzat. Altfel, se vor face de rahat maxim in fata propriului electorat si a mitingistilor de 50 sau 100 de lei. Mare eroare au comis cu anticipatele si cu „dictatura”. Culmea, daca vin zilele acestea la guvernare si fac si majoritate in Parlament, nici macar sa-l suspende pe „dictator” nu mai pot! Fiindca Base isi va face campanie de reintoarcere la Cotroceni ori in preajma localelor ori a alegerilor generale, adica va redeveni agentul electoral no.1! Mama mama, ce tara vesela avem!
Sa fiti iubiti!
@Dora : Oare de la referendumul pentru modificarea structurii parlamentului si pana acum, altcineva decat basescu si pdl au detinut puterea(si majoritatea in parlament) ?
asta este argumentul meu. voi, adulacii, tindeti sa deviati de la subiectele care nu va convin.
E aici ai pus si tu problema corect dar sa nu uitam Basescu nu poate lucra in locul parlamentului, asa ca „galusca” ta ramane in contimuare fara sens, Andrei Martin.
deja ajungem intr-o situatie penibila. incerci sa-l izolezi pe basescu de pdl si de parlament. asta nu se poate. chiar voi il numiti liderul maxim si presedintele jucator. e sau nu e?
In discursul sau, inainte cu 2 zile de viscol, in transmisiune directa de la Presedintie, dl Presedinte Traian Basescu, a afirmat clar ca niciun partid politic nu s-a preocupat de punerea in aplicare a vointei populare exprimate la ultimul referendum. Nu inteleg unde e galusca cu 300 de parlamentari…
🙂 🙂 🙂
nu vrei sa intelegi.
Cat poti sa fii de nesimtit sa manipulezi oamenii in sensul crearii impresiei ca poti compara guvernarea Nastase petrecuta in perioada de crestere a intregeii Europe cu perioada de criza de acum si fara prea multe optiuni ale Guvernului Boc de a privatiza. Iar me enervez cand imi aduc aminte de privatizarea „istoriei” orasului meu, o firma care a fost cunoscuta inaintea Krupp sau Skoda si nascuta in 1771 care a dat specialisti trimisi apoi in toata Romania si chiar si in exterior. Se spune ca pe Eiffel ii gravat numele. A fost privatiata in 2003-2004 dupa ce au adus-o la 4000 de angajati de la vreo 14000 in 1990. Probabil au intrat ceva bani si probabil sunt multe fabrici si combinate in situatia asta.
Dacă s-ar face un bilant al guvernarii Nastase,cred că ministerul Public si justitia nu are mai lucra decit in ”folosul” acestuia!Are mare noroc că i s-au deschis doar citeva doasre,din care unele trase pe ată,cum a fost ”Mătuța Tamara”!Ca la radio Erevan:Nu a luat(mită 400.000 $) ci a dat(mită angajarea lui melinescu in schimbul dosarului de luare de mită)
Bine te-am gasit Mark !!!!….ma bucur ca esti aici!!!
heheheh….ce spui de maniPULAtorii astia de pe BlogOne ???…BiBi si chinezu’disperat??? 😆
Aveţi grijă că „bibi” este alt bloger. Să nu înjuraţi pe cine nu trebuie 😀
Florescule….tu esti BiBi de pe Blog One
ha ha ha ha
Cum doriţi. Eu mi-am făcut datoria şi v-am spus că mai există un bloger cu acel nick… 😀 Dar puteţi să faceţi ce doriţi. 😀 Nu e nici o problemă din partea mea.
Cand CDR a preluat puterea s-a spus ca, de fapt, PDSR a cedat-o, ca le-a dat tara in antrepriza si chiar ca unii lideri ai aliantei sustineau ca locul doi e cel mai bun, nu ai atatea responsabilitati, poti critica puterea, nu e inca momentul sa guverneze, bla, bla, bla.
Azi, desi lucrurile stau cumva altfel, situatia nu e chiar neasemanatoare, doar ca, si intre 1996-2000, si acum, poligonul de incercari am fost, respectiv, suntem noi, romanii.
Analizati, va rog, declaratiile de avere ale tuturor parlamentarilor aflati acum in activitate, si comparati-le averile in aceasta perioada de criza. Cand veti gasi macar unul care a pierdut fie si un singur leu, sa mi-l aratati si mie.
Oricare ar fi scenariul, cu aceasta clasa politica, prezenta de 22 de ani in viata romanilor, lucrurile nu mai pot merge bine niciodata.
Cate cicluri „na-ti-o tie, da-mi-o mie tara” mai trebuie sa treaca pentru a pricepe ca ei nu mai reprezinta o speranta, chiar daca unii au miscat ceva?
Cand alesii neamului discuta despre anticipate, comasate sau necomasate, in loc sa tina cont de vointa poporului (300 de parlamentari si Unicameral), ce mai trebuie sa se intample ca sa intelegem de ce ni se intampla ceea ce ni se intampla?
aia cu 300 de parlamentari a fost o galusca pe care a servit-o basescu naivilor cand a avut nevoie de ea. daca te iei dupa vorbele adulatrilor, putem desfiinta parlamentul, oricum basescu urmareste interesul national.
ESti amuzant dar conexiunile tale sunt gresite.
normal, tu nu ai nevoie de argumente. simplul fapt ca afirmi ceva devine litera de lege. din aceeasi categorie cu interesul national.
In aceeasi nota ne-ai servit si tu „galusca” fara a aduce argumente.
Mă intreb dacă graba pentru anticipate nu ascunde nepunerea in aplicare a vointei poporului exprimate prin referendum.Dacă USL neglijeaza in continuare rezultatul acestui referendum,inseamnă că ne aflăm la o gravă incălcare consttutională!Putem cere SUSPENDAREA USL?
Daca e asa cum spui tu, atunci cum iti explici ca voturile pentru TB, candidat la functia de Presedinte, au fost mult mai putine decat cele cu DA pentru „300 cu Unicameral”?
Bun, sa zicem ca e asa cum spui tu, adica a fost pentru naivi. Ok, dar asa naivi cum sunt romanii, ei, totusi, au vrut CEVA, si asta in mod democratic, corect? Atunci, de ce nu misca nimeni nimic?
In privinta desfiintarii Parlamentului nu cred ca e un subiect serios, insa epurarea forului legislativ de cei care au contribuit la „binele” romanilor, categoric DA.
Asta este si capcana in care cad multi, adica daca vrei sa duci la gunoi ceea ce nu-ti mai este de folos in casa, e similar cu a-ti da casa la gunoi. Voit sau nu, inca se practica manipularea cu „Da’ de unde, dom’le, sa gasim altii?” E, na! Vorba aia, „cimitirele sunt pline de oameni indispensabili”.
in principiu, sunt de acord. dar nu pot sa il victimizez si sa il vad in rol de salvator pe un om care a participat activ la prabusirea romaniei in ultimii 22 de ani. numarul de parlamentari trebuie resus, si cred ca nimeni nu ar trebui sa mai poata detine o functie de conducere in aparatul de stat(indiferent de nivel), mai mult de 4 ani. ar fii un prim pas spre eficientizare si destramarea nepotismelor si a baronatelor.
In afara victimei colective, numita poporul roman, am mai pomenit eu despre vreo alta victima?
Pentru unii, la cat de „buni” sunt, si 4 zile inseamna cam mult. Ca sa nu spun cum se perpetueaza „baietii” chiar si prin limitare de timp pe o functie publica; azi e tatal, maine fiul, apoi nepotul…
Pe mine insa ma deranjeaza cum este calcat in picioare un principiu fundamental al democratiei. E suficient sa mergem la dictionar, sa vedem ce inseamna democratie, si ne apuca nervii vazand cum este sfidat poporul.
Poti să fii mai explicit?Cine este omul care a dus la prăbusirea Romaniei 22 de ani?Cum argumentezi?
@ Finul
Spuneţi:
„cum iti explici ca voturile pentru TB, candidat la functia de Presedinte, au fost mult mai putine decat cele cu DA pentru “300 cu Unicameral”?”
Diferenţele sunt chiar foarte mari.
Voturi Traian Băsescu: 5.275.808
Voturi unicameral: 6.740.213
Voturi 300 parlamentari: 7.765.573
Ma refeream la rezultatele din primul tur, atunci cand a avut loc si referendumul.
Dupa primul tur TB a obtinut 3.153.640 voturi. Comparand cu voturile pentru 300 si Unicameral(cele indicate de tine) cum ti se pare rezultatul?
Chiar si asa, cand ai scris 5 milioane si ceva de voturi, nu te-ai gandit ca daca TB avea acest scor din primul tur, Geoana nu mai ajungea Presedinte nici macar pentru o noapte?
Rezultatul obtinut de TB, cel dat de tine, se refera la al doilea tur. Hai sa nu amestecam lucrurile, ok?
Bibliotecaru,
Referendumul s-a desfasurat impreuna cu primul tur de scrutin pt prezidentiale.
In primul tur al alegerilor Traian Basescu a obtinut 32.44% din voturi,adica 3153640 voturi,muult mai putin decit voturile pt referendum.
Finul,
Am postat aproape in acelasi timp!
Si aproape aceeasi corectie!
Comparaţi merele cu perele… Numărul de voturi obţinute de preşedinte este cel în al doilea tur de scrutin, nu în primul tur, după cum nota la un concurs nu este cea din preliminarii, ci cea din finală. Eu înţeleg cele ce le spuneţi, dar acele voturi nu sunt pentru „preşedinte”, ci pentru calificarea în turul al doilea. Dacă aţi dorit să spuneţi altceva… atunci este altceva. Eu m-am ghidat după ceea ce aţi spus.
Eheee bibliotecarule,gandeste-te ca in 2004 exista Alianta Da si lupta se dadea cu stanga socialista,in 2009liberalii erau in marea coalitie anti Basescu.S-au adunat cu catei si purcei toti sa-l invinga pe pirat.
ps.N-am avut unde sa-ti raspund la intrebarea cu doctrine.Uiti si aici ca suntem in alt ev,ca premisele cristalizarilor ideologice sunt altele ca in sec.anterioare-au aparut partide de centru -stanga sau dreapta -,formatiuni etnice etc.Nu exista puritate ideologica la nici un partid politic.Cu atat mai credibil a devenit PDL cu cat a reusit sa accepte mai multe curente compatibile sub cupola sa,cu exceptia celor de natura comunisto-socialiste.
@ profa
Socialismul de atunci nu este acelaşi cu socialismul de acum. Astăzi socialismul nu mai vorbeşte nici despre economia centralizată şi nici de etatizarea principalelor mijloace de producţie.
Spuneţi:
„in 2004 exista Alianta Da si lupta se dadea cu stanga socialista”
Stimată doamnă,
Eu am trăit altă istorie decât domnia voastră. Alianţa DA conţinea Partidul Democrat care era social-democrat, membru în Internaţionala Socialistă. Lupta DA era pentru putere, nu avea nimic ideologic.
Cât despre „PDL cu cat a reusit sa accepte mai multe curente compatibile sub cupola sa,cu exceptia celor de natura comunisto-socialiste”. Aveţi impresia că PDL are mai puţini membri PCR decât ceilalţi?
Părerea mea este că ar trebui să studiaţi mai în profunzime afirmaţia tip „slogan”. De cele mai multe ori se dovedeşte a fi mincinoasă. Nu vă încredeţi în nimeni, verificaţi tot.
Nasule sunt de acord cu parerea ta, dar mai este o nuanta. Basescu trebue sa le ceara uselistilor, acordul cu schimarea constitutiei, in privinta procentului de cheltueli din buget. Daca sunt de acord, atunci au cedat si nu le va sta bine in fata electoratului. Atunci Basescu si Boc merg mai departe. In caz ca uselistii nu sunt de acord, Basescu din interes de stat, merge pe varianta ta.
ACTA si SOPA.
Chiar daca cred cu tarie in protejarea drepturilor de autor, si eu am fost afectat de furt intelectual, nu cred internetul trebuie controlat. Nu sint de acord cu restringerea libertatii internetului si a individului. Exista justitie , legi si organe care sa urmareasca respectarea drepturilor intelectuale. In tarile unde nu exista, ok , sa li se impuna legea ce functiuneaza deja in USA, Europa, etc. De acord cu o parte din ACTA, fara capitolele care atenteaza la dreprurile omului. In plus, cu preturi mici vinzi mai mult. Daca platesti sa vezi un film 0,5-1,5$, de ce sa furi? Iar site-urile care furnizeaza gratuit, pot fi urmarite si inchise asa cum s-a intimplat deja.
Banii se pot strânge ca la televiziunile comerciale sau posturile de radio comerciale, cu ajutorul reclamei pe care fiecare o vede la descărcare. Este un mod simplu de a strânge banii pentru drepturile de autor.
Am inteles si eu ca Balcanii sunt vinovati, dupa parerea Corinei Cretu
Și totuși unde naiba să mai și comunice guvernul Boc în ultimii 2 ani? Le-ar trbui si lor niște mahalagioi ca ai USL.
tracule,
dezvolta, te rog, ideea, ca pe asta n-am prins-o.
Explica cum ca plecand din America si cu cat te apropii mai mult de Balcani controlul asupra banului public nu mai e asa strict etc..
Aiureli..
Aaaaaaaaaaa, deci in acelasi ton, monoton, de bruiaj. Am inteles, merci.
Din cauza zonei geografice, banii se scurg in anumite buzunare. O fi vreo chestie paranormala, mai stii 🙂 ?
Cel mai tare ma enerveaza PDL-isiti pentru ca nu fac politica la TV asa cum vad ca fac USL-istii
-Sulfina Barbu respunde pragmatic, corect cu argumente si PSD-ista C. Cretu turuie pur politicianist. Pe B1TV
Parcă ne pare rău că n-au racolat-o pe Aura Vasile s-o trimită cața la tv. 🙂
Sa nu amintim de Aura ca poare reapare si ne strica bruma de buna dispozitie ce ne-a mai ramas. 🙂
Ar fi bine sa fie mai multi PDListi de calibrul Sulfinei Barbu. DE fapt ar fi chiar indicat sa avem in toate partidele oameni ca Sulfina.
Corina Cretu e jalnica, cred ca nu-i prieste deloc aerul de Bruxelles.
Ii trebuie un sânage mai tanar, batranul nu mai poate si daca mai tinem cont de vezica biliara, …, si colonul,..etc.
Unii au sange tanar si la varste inaintate, Stefan.
Totul e sa stii cum sa te pastrezi OM.
Am vrut sa spun prin sange tanar ca batranul iliescu nu mai face fata la pat !!!
HAHAHAHAHAHA! Ok Stefane!
Observatia ta e de nota 10. 🙂
corect DORA 🙂 🙂
Pai, madam Cretu, ce sa zica si ea? N-a facut decat s-o bruieze in mod jalnic pe D-na Barbu, de nu si-a putut duce nici o fraza la bun sfarsit.
pe b1 e lupta !!!!
Corect. Deja au infiltrat-o peste 30%!!!
Nasule@
Uramarindu-l de atitia ani pe Base, mi-a trecut si mie prin gind ceva asemanator. Am gasit prea multe argumente contra acestui scenariu si le-am vazut deja expuse aici de ceilalti fluturi liberi. Stilul lui Base este sa vina cu orice altceva decit gindim noi si usl. Cred si eu ca pregateste ceva dar sa nu uitam ca el are multe alte informatii decit noi care-i permit elaborarea unei strategii de lupta in mai multi pasi. Cred inca ca faza cu Raed Arafat a fost prima mutare intr-un joc de sah unde noi nu vedem prea bine asezarea pieselor pe tabla. Totdeauna a jucat sah. El da mat exact cind expira timpul alocat jocului. Este prea devreme pentru mutarile finale, acum este joc de hartuire de ambele parti.
Argumentul principal contra scenariului propus este JUSTITIA, motivul grabei USL.
Interesant scenariul prezentat de Nasul personal nu cred ca e posibil riscurile sint cam maricele, iar in privinta schimbarii lui Boc personal nu cred ca se va face –
1.oricum nu ar rezolva nimic
2.e prea tirziu – daca era acum 1 an ar fi fost altceva
3.sigur Dl.Traian Basescu are inca ceva asi in mineca
Nu cred foarte mult in acest scenariu, nu, pentru ca Base este consecvent si ambitios, cred ca vrea sa mearga inaninte cu rezultatele pronosticate de el.Acuma nu ca nu ar avea dreptate, insa astia care invata si vantul cum sa bata , nu se vor lasa usor. Va fi o lupta , ca la fotbalul actual, „pe viata si pe moarte”…ce jargon, sau „de infarct”.
Daca previziunea Nasului e buna, posibil, nustii niciodata, va fi bal!
Daca ar fi fost vorba de primul mandat al lui TB cred ca „shmichiria” asta le-ar fi fost servita celor din opozitie fara rezerve de catre presedinte.Dar acum este o cu totul alta situatie,presedintele s-a schimbat mult si a devenit foarte responsabil fata de soarta Romaniei si-si doreste foarte mult reforma in profunzime a tarii pentru care i-a mai ramas putin timp daca ia in considerare ca populatia nu i-a inteles intentiile si nu vede benefiiciile de viitor aduse cetateanului de rand de aceasta reforma si e foarte posibil ca pentru restul mandatului sa nu-i dea un premier care sa faciliteze aplicarea acesteia.In plus,situatia de criza economica din lume si lupta surda de a tine tara pe linia de plutire e iarasi o piedica serioasa pentru o astfel de atitudine ludica la care ne-am fi asteptat de la TB.
De pe partea opozitiei eu cred ca n-ar cadea in aceasta plasa intinsa de presedinte.In multe randuri si-au exprimat intentia de a numi un guvern tehnocrat pana la alegeri care sa-i pazeasca de raspunderea unor masuri dure care sa-i coboare in sondaje si care pe de alta parte sa nu le dea sansa PDL-istilor „sa fure mai mult decat ei” la alegerile viitoare (nu ca nu s-ar pricepe avand in vedere ca ei au inventat spaga electorala,ci din prisma faptului ca de prea multa vreme nu mai au acces la resurse). 😉
Ariana,iesi la interval,sintem atacate de john!
john,ai spus cumva moldovence afurisite si mincinoase,sau poate nu am auzit eu?
A spus in postarea de ieri.Si i-am promis ca-i dau satisfactie,ca pentru domnia sa o sa fiu o afurisita si o minciunoasa.
asta ar fi o crima pt felix…ca doar stim toti ca opozitia nu vrea puterea acum..ci dupa alegeri ca sa-si faca mendrele…fac pariu ca voiculescu sia facut deja tot programul pe urmatorii patru ani….dar il sfatuiesc sa nui ramina sampania in git ca dupa ,,GEOANA PRESEDINTE,,….RESPECT DOMNULE PRESEDINTE BASESCU
Asta era continuarea dar din graseala am apasat pe posteaza
Pana si buldogul Blaga vede iadul ce va sa vina.Au cazut cu totii in capcana bocitoarelor de la antene si irealitati care toata ziua prorocesc apocalipsa care va sa vina daca nu pleaca acum boc si basescu.Cine ignora inteligenta poporului se inseala.
Nu opozitia reprezinta un pericol.Se pare ca emil boc a c-am ramas singur pe baricade in partid.P
Nu cred, NATIUNEA si Presedintele sunt alaturi de el pentru VIITORUL ROMANIEI.
Nu va lasati impresionat si impresionati de MINCIUNA si MANIPULARE.
Curent jurnalistii sunt cumparati si va vand ILUZII !!!
VIITORUL are o singura cale, MODERNIZAREA ROMANIEI si continuarea accelerata a REFORMEI !!!
us LASII nu au nici o SANSA sunt DEMAGOGI, MINCINOSI si GELOSI de succesele actualului GUVERN.
Si evz a innebunit, dar rezultatul dovedeste ca televiziunile nebune au intrat in criza de reting si raison d’être !!!
SONDAJ
Cine crezi că va fi viitorul premier al României?
Total: 4465 voturi
Emil Boc 50.5% (2255 voturi)
Mihai Tănăsescu (reprezentantul României la FMI) 12.8% (573 voturi)
Lucian Croitoru (consilierul guvernatorului BNR) 7.8% (349 voturi)
Altul 7.5% (335 voturi)
Vasile Blaga (PDL, preşedintele Senatului) 5.9% (263 voturi)
Mugur Isărescu (guvernatorul BNR) 4.4% (195 voturi)
Mihai Răzvan Ungureanu (directorul SIE) 4.3% (192 voturi)
Călin Georgescu (director executiv al Centrului Naţional pentru Dezvoltare Durabilă din România) 4.3% (190 voturi)
George Maior (directorul SRI) 2.5% (113 voturi)
Citiţi mai mult: SONDAJ. Ghiceşte cine va fi noul premier şi câştigă un telefon de ultimă generaţie. INTRĂ AICI – Guvern > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/vrei-sa-castigi-un-telefon-de-ultima-generatie-indicand-corect-numele-viitorului-premier-964.html#ixzz1lQuiIUSU
EVZ.ro
Logica imi spune că sefii serviciilor secrete nu fac obiectul propunerilor.Sunt buni acolo unde sunt,Romania este fierbinte,interesantă ,IN ACEST moment in raport cu derularea evenimentelor de politică externă care intersecteaza societatea romanească din punct de vedere strategic,economic si militar!
un scenariu tras se par, care are atatea variabile incat il face sa aibe sansa infime de realizare…
e suficient una din conditiile puse de nasu sa nu se realizeze si totul se spulbera…
dar, pt bucuria extremistilor probasisti, ar merge…
vreti sa detaliez?
adnana, esti atenta?
M-ai chemat,draga John?!Ti-a fost dor??
Ntz,ntz,unii nu pot trai fara moldovencile astea afurisite si minciunoase!
ieri am zis, citez:
„or fi moldovencile afurisite, dar stiam ca sant si corecte…”
afurisit era cu inteles de femei de isprava, cu care e greu sa te pui…nu rea sau altfel. cel putin in sud asa se zice.
si cinstite e…cinstite, ce sa interpretezi?
dar daca dvs cititi una si interpretati cum va convine, asta e alta treaba…
cu stima
Asta a fost tare:
„”Am reusit sa aflu de pe surse
PROGRAMUL USL DE GUVERNARE!!
Iata masurile pe care le va lua USL-ul cand va veni la guvernare:
1) Scapa nastase
2) Scapa vantu
3) scapa Felix
4) scapa toti ceilalti mafioti si sunt adusi la guvernare,alaturi de toti securistii si serviciile din fosta uniune sovietica,
5)…..si incep sa fure cum nu s-a mai furat din 2004.””
Din alte surse eu am aflat de urmatorul program de guvernare al uslasilor:
1) nu scapa acolitii basescieni
2) nu scapa cocosii, placintele, videnii si alti iubitori de economie portocalie
3) nu scapa elenele care au devenit deja legendare si-n istoria noua a Romaniei (adica scapam noi de ele, nu neaparat trebuie sa nu scape ele…)
4) scapa tara macar o perioada scurta de lipitorile si lacustele care au cam supt si prapadit tot din bugetul si asa sarac al statului ( spun „perioada scurta” – pana se pun pe picioare ceilalti si apuca sa le ia locul si sa faca la fel)
Cam asta ar fi programul declarat, dar, dupa cat ii stiu eu, nu vor reusi sa realizeze decat punctul 4 – partial…( partea a doua a punctului 4)
Cand te detasezi de o anumita vulgaritate (chiar daca vine din aripa pro), draga Radule, textele iti ies mai bine. Scenariul descris de tine, e logic, cursiv. Insa eu cred ca TB nu va merge pe aceasta varianta pentru ca are o experienta in ceea ce priveste executivul lui Tariceanu. Cu Boc premier, realizarile lui Basescu au fost mai mari, e adevarat ca si angajamentele la inceput de mandat au fost mult mai mari. Nu stiu daca acest scenariu va conduce la ceea ce basescu numea „reformarea clasei politice”. Dar ca ipoteza de lucru, cred ca e interesant.
Unii dintre comentatori spuneau ca Basescu e prea preocupat de a intra in cartile de istorie, eu unul cred ca deja este pe acolo pe merit, cu toate minusurile care oricum sunt minore iar istoricii nu le vor mentiona.
Voila la différence entre ceux qui désirent le futur de la NATION, LA REFORME, LA MODERNISATION et le deux ponta & antonescu et le petit !!!
„Chaque homme dans sa nuit s’en va vers sa lumière.” (Hugo)
Vaincre la crise économique est nécessaire pour que soit aussi vaincue la crise de confiance dans les valeurs fondamentales de notre civilisation.
Quelles sont ces valeurs ?
D’une part,
• la solidarité entre les membres d’une même communauté;
d’autre part,
• le respect de l’individualité de chacun afin de s’opposer à la dispersion,à la division et à la disparition de notre communauté.
L’harmonie est tension entre d’apparentes contradictions; le corps doit être en paix mais l’esprit en éveil.
Tout peuple ne peut progresser que grâce à ses élites et ne régresse que le jour où il veut niveler par le bas en faisant avancer au même rythme ;
• la gazelle et l’escargot
ou
• voler du même vol l’aigle royal et le passereau,
• l’albatros et le canari.
„Quand le sage montre la Lune l’imbécile regarde le doigt.” ( Proverbe chinois )
Voila la différence entre ceux qui désirent le futur de la NATION et le deux ponta & antonescu. !!!
alexa, 🙂
asta ii raspundeam si Nasului si Fluturelui Kukri
numai daca,Doamne fereste,odata cu ghioceii de primavara nu pun uslasii de-o miscare sociala cu mil. de oameni
Profa, ies tot aia manipulati de Felix. Lumea nu mai crede in manipulari si s-a vazut clar asta. Daca era pe bune, ieseau. Pentru ce sa iasa ? Sa vina USL la ciolan ? N-ai sa vezi asta.
– singurul motiv care ar scoate multi oameni in strada ar fi ACTA. USL se gandeste cum sa politizeze mai bine aceasta idee. Au un ajutor prin faptul ca Romania a semnat formal, discret si obedient un act discutat de „adultii lumii”. Ca nu e singura… asta e altceva.
ACTA chiar ar trebui sa fie un subiect!!!
ACTA e mic copil pe langa SOPA. Cred ca o discutie aplicata pe ce s-a semnat ar fi edificatoare pentru care anume articol sa ne impotrivim. SOPA in schimb este extrem de toxica.
Iesitul in strada pentru ACTA in necunostinta de cauza e tot ca ala cu desfiintarea SMURD.
corect Alexa!
VESELIE MARE, TELEVIZIUNILE NEBUNE FAC GUVERNUL.
Sa auzi si nu crezi, chemat in studio, BLANCULESCU isi asteapta scaunul.
Intr- adevar CURATA NEBUNIE, tara piere si baba se pieptana.
O SCARBA totala pentru acesti „politicieni” care accepta jocul de ascunselea pe dupa ecran.
Ii spunem lui BLANCULESCU, Cher Ami, il credeam ca nu mai este imbecil si a schimbat de opinie.
M-am trompat, a ramas asa cum a fost construit, o bestie in politica, cel care a creat RAUL ROMANIEI in guvernarile pe care le-a servit.
Nu merita nici macar BONJOUR, la cules de flori de tei si cu el.
Hmmm…nea Traian ar face bine sa nu le dea nicio guvernare. Nu de alta, dar baietii pot trasa alte colegii si PDL o sa fie pa. Criza nu ii vainteresa pana la alegeri, fiindca ar fi ideal pentru ei sa scada TVA,sa scada CAS, chiar daca automat scad pensiile si sa faca toate pomenile electorale posibile, ca sa castige alegerile. Plus schimbat niste legi incomode.
@alexa,04/02/2012 17:37
corecta observatie. ceea ce s-a construit in 5 ani se pate darama in 5 saptamani, dar in 5 luni?
bun scenariul NASULE, dar nu cred ca BASE, nu ar negocia la singe cu ei cea ce ar vrea sa obtina ptr binele tarii,dar cu jartelele astia doua nu prea are ce, in toate tarile din lume cind a fost nevoie de votarea legilor bune ptr tara opozitia a votat la fel cu guvernarea, dar la noi cica opozitia are doua chestii pe un picior si nu poate ajuta tara.
Foarte adevarat ary.
@
Pentru cei care latrau,
JOS !!!
JOS !!!
Colonelui DOGARU
Pensionarilor militari care sunt contra ROMANIEI MODERNE
Cie cei contra
Le ofer gratuit solutia a castiga banii cinstiti,
SA CULEAGA „FLORI DE TEI” SI SA LE COMERCIALIZEZE IN OCCIDENT.
Daca sunt harnici devin milionari si nu mai LATRA !!!
Iata adresa.
Lizenznehmer
Kennel AG, 6340 Baar
Bio-Zertifizierung
bio inspect AG 5070 Frik
Bravo,Stefane! 🙂
Un sfat excelent de urmat!
am locuit 2 ani in baar…
super
Buna sugestie,d-le Radoveanu!Felicitari pentru tot ceea ce faceti aici pe blog!
Urmarin din cand in cand emisiunii din tara, aceliasi figuri printre ele unul BODA si altul BLANCULESCU.
Stiu de toate si capabili sa schimbe totul dar nu au punctul de sprijin, au schimb misiune politica de la cei care ordoneaza JOS, JOS.
De aceea i-am propus pe blogul sau si daca este alb ca zapada sa devina subscriptor sau actionar la NASUL.TV.
Astept sa vad curajul sau politic.
Pe BODA nu-l mai putem schimba, probabil dupa,…
Buna ziua dragilor si Nasule ce mai scenariu ne-ai propus spre analiza.
Eu nu cred ca Presedintele se v-a dezice de Premier. Cum poti sa explici oamenilor daca reformele au fost bune de ce l-ai schimbat?
Dar probabil ca v-a fi o remaniere in unele domenii.
Maimutelele Crinut si Pontut s-au facut de ras in Parlamentul European, si au avut grija „greii” din partide sa le spuna.Ceea ce la inceput de an pentru putere parea o pierdere acum cu multele greseli ale opozitiei oamenii au inceput sa nu-i mai agreeze. Problema este ca se duc spre Partidul lui Dan Diaconescu. Opozitia nu s-a gandit la asta, si sunt pusi sa lupte pe doua fronturi si cu puterea si cu noile partide.
Daca jocul se va desfasura ca si pana acum s-ar putea ca dupa alegeri Dan Diaconescu sa devina seful opozitiei din viitorul parlament. 🙂
Prin reformele drastice pe care Guvernul Boc le-a adoptat Presedintele Traian Basescu a avut argumentele necesare sa pozitioneze Romania intr-o pozitie „interesanta” in cadrul Marelui Circ european care continua sa dea reprezentatii pe timp de criza cu „casa inchisa”. Daca masurile au fost prea drastice sau daca Reformarea Statului Roman a mers cu o viteza variabila si pe un drum uneori prea ocolitor – acestea sunt alte discutii ce se pot deschide.
Chestiunea e de ce USL tine mortis sa faca anticipate, cu orice pret, chiar si cu promisiunea de a lasa neatinse posturi importante in schema Puterii. Au incercat suspendarea Presedintelui, apoi au sustinut protestele (de acum penibile) din Piata Universitatii si din tara – nivelul de participare al oamenilor fiind jenant de mic – s-au folosit de chestiunea Arafat chiar si cand nu mai era obiectul „muncii”, au mers la Bruxelles incercand sa faca „zgomot” desi audienta, daca ar fi aplaudat, n-ar fi reusit sa acopere sunetul unui stranut mai vartos – acum, boicoteaza lucrarile de plen ale Parlamentului Romaniei. Televuvuzeaua A3 tot ii da ca jumatate de Romanie este in strada…
Bun, deci antincipate. sa zicem ca s-ar organiza, chiar foarte repede, intr-o luna – cum spuneau ei in Ianuarie. Si, da ar fi posibil. De ce atata graba? Pai sa vedem.
USL sustine acordul Romaniei fata de Noul Tratat Fiscal. Asta inseamna adoptarea unei legi speciale sau introducerea in textul Constitutiei – cel mai dorit lucru- a unei prevederi in conformitate cu cerintele Tratatului. Pe fondul iernii si al nemultumirilor populare usor de stimulat si de „umflat”, alegerile anticipate ar aduce la Putere, cu sanse serioase, USL. Apoi, va urma rapid modificarea Constitutiei cu USL LA PUTERE, in vederea acordarii ei la cerintele Noului Tratat fiscal, ceea ce va deschide usa si ALTOR MODIFICARI ALE TEXTULUI CONSTITUTIONAL 😉
De aceea USL ridica problema „dictaturii” lui Traian Basescu, ei fiind „deosebit de ingrijorati de modul in care se vor aplica hotararile UE in Romania”. Deja mi-a plecat o lacrima pentru cat de atenti sunt CrinoPontistii cu problemele Europei. Altceva ce ar avea de obiectat? Poate multe dar s-ar pune contra Germaniei, SUA, etc. Deja liberalii germani au atentionat PNL. Cred ca vor urma framatari si in cadrul acestui partid istoric care tinde sa iasa din istorie atat de rusinos.
Asa ca, USL, a gasit o arma buna, cea a generarii lipsei de cvorum in sedintele de plen ale Parlamentului Romaniei pentru a impiedica armonizarea Constitutiei Romaniei la cerintele Noului Tratat Fiscal, SUB ACTUALA PUTERE.
USL nu vede niciun rost in a fi la putere avand un guvern minoritar, s-ar compromite total pana la campania electorala. Pentru ei, singura varianta pentru care merita sa lupte este ajungerea la Putere prin alegeri anticipate. Vrajeala aia cu pastrarea oamenilor in pozitii de forta ale societatii, gen DNA, ANI, SRI etc… cred ca nici Purcelusii de Guineea n-ar mai inghiti-o.
Sunt multe „calcule parlamentare” care se pot face, o Motiune de Cenzura depsua acuma ar servi Puterii o ocazie nemaipomenita de a-si schimba guvernul cu o noua garnitura. Nici chiar USL-istii nu sunt chiar atat de fraieri.
Sansele lui Boc de a pleca de la Palatul Victoriei sunt 50-50% si balanta se va inclina in momentul in care Traian Basescu va avea solutia parlamentara cea mai buna. In cazul acesteia din urma, cum bine spunea Radu Moraru, Boc va redeveni acel primar extraordinar la Cluj, va da la lopata acolo, va cosi iarba din spatiile verzi si va taia lemne la oameni in curte. Va scapa si de presedintia PDL lasand locul domnului Cezar Preda.
In tot acest tablou, lipseste campania de imagine a PDL-ului care ar fi putut sublinia contrastul dintre atitudinea antiromaneasca a USL si politicile PDL, in coalitie sau singur. Lipseste pentru ca unii sunt aroganti, autosuficienti, se bazeaza prea mult pe Traian Basescu si mai ales, unii dintre ei, cred ca asanarea spatiului politico-economic al Romaniei, ii va ocoli.
–––––––––
Fluturii sunt Liberi!
Fluturele Kukri,
subscriu in cea mai mare parte la comentariul tau. 🙂
-opozitia chiar asta a facut:a folosit toate mijloacele care i-au stat la indemana(unele daunatoare chiar democratiei)pentru a reveni in „loja”puterii.Obstacolul cel mai greu de trecut este guvernul condus de E.Boc.De asta au lasat-o mai moale cu suspendarea ,ca tot de la Cotroceni le poate veni ‘miruirea”,iar lupta cu inamicul public nr.1 poate fi amanata.
-s-a omis sau a fost ignorat cu bunastiinta un aspect:ezitarile,incetineala promovarii unor legi de reforme-sustinute constant de perechea executiva Boc-Basescu – s-a datorat rezistentei din Coalitie,inclusiv din partea parlamentarilor pedelisti mai” slabi” de inger.
-de ce sustin continuarea guvernarii Boc(nu exclud remanierea unor ministri mai putin vizibili)?S-au adoptat legi de importanta structurala ,absolut necesare,dar mai trebuie si reglementarea lor prin regulamente de aplicare si asta cat mai repede.
-uslasii dau unda verde intentiei de ratificare al Tratatului european(e lunga denumirea).Atat le-a mai ramas din arsenalul solutiilor politice trambitate fara predictibilitate.
-mi-as dori sa-l am din nou primar pe Boc,dar inca nu si-a incheiat drumul Golgotei pentru tara.
-piratul nost’trebuie sa se gandeasca bine si ori cum,nu are incredere in parteneriatul cu dusmanii reformelor si campionii coruptiei.
Kukri,cred ca m-am prins de ce usl-istii vor neaparat sa faca ei constitutia…vor sa dea putere de decizie nelimitata premierului ca viitorul presedinte sa poata dormi cat are chef la Cotroceni. 🙂 🙂 🙂
exact 😉 printre multe altele;
de exemplu, in cadrul Noii Ordini Mondiale care se construieste cu pasi rapizi, cine castiga alegerile din acest an are aproape-garantat cel putin un ciclu electoral.
Tiiii,ce nebunie sa dormi ca Frumoasa din padurea adormita 4-5 ani neintrerupt! 🙂 🙂 🙂
USLasii sunt in general prost sfatuiti sau poate dupa cum spunea cineva zilele trecute tot aici pe blog tocmai acest lucru se urmareste discreditarea lor pentru ca inlocuitorii sunt deja pregatiti.
PDListii sunt divizati. Ar trebui sa priveasca interesul partidului in general si nu orgoliile personale stupide. Blaga vrea neaparat sa fie presedinte de partid iar prostia asta cu primul ministru care trebuie sa fie seful partidului e deja comedie.
MAMA MIA !!!
„SCHIMBAREA SEFILOR BUCURIA NEBUNILOR”
A table comme en amour, le changement donne du goût, DAR NU IN POLITICA !!!
Si pentru a parfuma zicala in versiune franceza iese cam asa,
« Le changement de chef fait la joie des sots. »
Fac memorie la un ami de la profesion care in situatii grele amintea,
« Nous ne pouvons pas toujours changer le monde, mais nous pouvons changer d’idée. »
Si la care va rog sa acceptati, Presedintele Romaniei a dat dovada de aceasta calitate.
Cei doi, ponta si antonescu confirma citatul,
« Il n’y a que les imbéciles qui ne changent pas d’avis. »
Nu o lasa cu jos, jos !!!
Bien Cordialement,
Stefane esti neschimbat. 🙂
Adevarat graiti domnule Radoveanu,veniti mai des pe aici pentru a suplini si prezenta mai rara a uneia ca mine aici pe blog,asta datorindu-se in mare parte a”priceperii”mele in a intra inaceasta mare casa(noua).Am citit intr-o interventie putin mai veche a lui Cristian in care ii solicita pe cei care mentineau”vie”activitatea de pe blog si care probabil datorita altor probleme devenisera mai putin prezenti,sa-si mai faca timp si pt.ceea ce am dori sa se dezbata la Nasul Tv.Scuze Cristian,iar ai sa zici ca a pornit fluviu!Din amintire,erau vizati ,pianistu,Night,sa,nu-mi mai amintesc.Eu zic,de-a Domnul sa inceapa Nasul mai repede ca avem ce discuta,subiecte sint,si daca nu sint le facem sa apara.Am spus ca vrem sa construim,pentru aceasta avem nevoie sa avem alaturi de noi persoane calificate profesional,de ingineri de toate felurile,inclusiv agronomi,doctori,avocati,persoane din toate categoriile sociale,dornici de a face ceva pentru Romania si pentru romani fara a astepta sa fie platiti pentru acest lucru.Ar fi extraordinar de frumos si de benefic daca si politicienii ar accepta sa lucreze pentru tara fara a pretinde nici un ban,macar pentru o perioada de timp.Ma opresc aici deocamdata,ii salut si pe ceilalti pe care nu i-am salutat inca.Va doresc o dupaamiaza placuta,poate mai revin mai tirziu.Sa fiti iubiti!
e bine si fluviu, Mary, revizuiesc, decat deloc … doar ca te dor ochii mai mult cand sunt postari lungi – ca nici nu pot citi in diagonala, o iau la rand, cum se cuvine 🙂
Doresc ca Nasultv sa devina un post national cat mai repede posibil pt a prexenta cat mai real drumul pe care presedintele doreste sa ne puna! Trebuie sa acoperim zgomotele facute de opozitie!
Numai sa nimereasca drumul, sa nu ne puna in sant, domnu’ Nelu… Mai ales pe viscolul asta…
Bine spus Nelu astia fac DOAR zgomote.
http://www.versuri-si-creatii.ro/poezii/m/mihai-eminescu-9zudtpd/glossa-7zudoun.htmd
Salutare !
Sincer, nici eu nu cred ca ar fi solutia cea mai buna avand in vedere situatia internationala . Ar fi un experiment care ne-ar dezavantaja fff tare mai ales ca Opozitia nu poate schimba nimic din situatia actuala -este doar pura demagogie , cine nu a inteles asta mai are timp pana la alegeri 🙂
Actualul guvern trebuie sa ramana in functie si sa continue cu masurile de reforma.
Sunt perfect de acord si eu ca aceasta continuitate.
Dora,nu stiu cit tine de Traian Băsescu această decizie.Sunt voci din interiorul partidului care doresc remaniere,in frunte cu permierul Boc.Este posibil ca să existe si un cal troian ,bi sau tricefal care să facă jocul USL!
In această seară,pe Money Channel am văzut un mitocan in persoana lui Emil Hurezeanu dezlăntuit impotriva unui domn ,care posedă arta conversatiei si eleganta exprimării,domnul Paleologu,care de altfel a si părăsit studioul ,profund jignit.Ce am retinut din urletele gazdei:De 8 luni,vă spune Blaga că Boc trebuie să plece…..Meditati!
Asta da scenariu Nasule!
Cred ca Basescu s-a gandit la asa ceva intr-un moment de relaxare dar serios, niciodata n-ar da tara pe mainile unor inconstienti.
Totusi s-ar putea ca aceste idei sa fie la ora actuala modalitatea prin care Basescu negociaza buna purtare a USLAsilor pentru urmatoarele luni, pana la alegeri.
O fi ceva de genul DACA NU VA BAGATI MINTILE IN CAP VA DAU GUVERNAREA PANA LA ALEGERI SI SA VA VAD EU ATUNCI CUM VA ADUNATI DE PE JOS IN SONDAJE! 🙂
Exact,Dora! 🙂
Parca-i si vad cu ochii iesiti din orbite a mirare la asa pleasca venita din senin.
Serios vorbind,guvernarea Boc -buna,cu mici ezitari -trebuie sa ramana,trebuie sa-si duca „crucea”(sacrificiul de imagine politica)pana la capat
S-a tot vorbit de deficitul de comunicare.Premierul Boc a iesit de multe ori sa transmita mesaje,a fost invitat la cateva posturi tv.si ce a urmat?Un atac furibund pe aspecte minore,niciodata la esenta mesajului.Emil Boc si-a asumat tot timpul responsabilitatea pentru duritatea masurilor,a dat si mesaje incurajatoare referindu-se la efectele pozitive pe termen mediu si lung allegilor adoptate.Nu exceleaza in oratorie,vorbeste repede,de parca ar fi regatean,are ticul verbal cu „repet”….dar era tot timpul bruiat de moderatori cu intrebari gen „cand va dati demisia?”,sau cand se maresc pensiile si salariile?
Deci,premierul a pierdut batalia cu presa,ceea ce ma face sa insist pe necesitatea declansarii unui razboi total contra mogulizarii presei.Fara punerea pe un fagas normal al mijloacelor de informare vom pierde tot ce am castigat pana acum.
De asta sustin Nasul tv si putinele oaze de credibilitate ramase in presa si printre elitele societatii civile. 🙂
nu stiu de unde a aparut un „n”in coada.Nu e clona,eu am scris comentu’
hi!hi! si cate mai sunt inca ..:) profa, colcaiesc si mustesc 😉
@profa
Are si Boc orgoliul lui, nu poate fi un supraom pe langa care sa treaca toate sagetile otravite iar el sa le ignore mereu senin mai ales ca stie cate a sacrificat pentru portofoliul pe care-l ocupa.
JOS GUVERNUL !!!
JOS BASESCU !!!
Latrau us LASII la miting, platiti de de cei care RAVNESC ROMANIA LA JACMANEALA.
SUPARAREA LOR ESTE CLARA, DORESC JEFUIREA ROMANIEI, NU NATIUNEA, NU DEMOCRATIA !!!
MANIFESTREA PRIN TACERE A NATIUNII ESTE CEA MAI INTELIGENTA FORMA DE FIDELITATE CU PRESEDINTELE ROMANIEI SI GUVERNUL EMIL BOC.
NATIUNEA STIE SA ALEAGA, VOTUL VA DEMONSTRA ADEVARATA VALOARE A ROMANULUI, MODERNIZAREA SI CONTINUAREA PROGRAMULUI GUVERNULUI EMIL BOC.
PROGRAMUL INCEPUT NU POATE AVEA INTRERUPERI SAU INCETINELI, VIITORUL VA FI CU NATIUNEA SI NU CU PROSTIA CELOR CARE DORESC REVENIREA INAPOI A ROMANIEI.
Sa va auda Dumnezeu, domnule Radoveanu!
Welcome back Stefan, am fost ingrijorati pentru tine …
Bine ati revenit ,domnu’Radoveanu !!!!
NU VA FACETI GRIJI, ROMANII DIN ELVETIA, FRANTA SI GERMANIA APRECIAZA MUNCA, DISCIPLINA SI ORDINEA.
SUNT PE ACELASI PROGRAM CU AL GUVERNULUI EMIL BOC SI A PRESEDINTELUI ROMANILOR DE PRETUTINDENI.
AU INTELES CE INSEAMNA
JOS GUVERNUL, JOS BASESCU
LA FEL DE BINE CA MAJORITTATE ROMANILOR DIN TARA !!!
A TRES BIEN TÔT.
CORDIALEMENT
Stefane,da-ne informatii din presa straina despre evenimentele din Romania,cele credibile desigur.
La fel si la Bruxelles a fost perceput,cu sigurantza STEFAN.
Cum „Politica e o curva” pe care o frecventam din ce in ce mai multi,toate scenariile par posibile.
Mi-as dori insa scenariul sugerat de Dl.Moraru pentru a intelege si cei care mai au dubii, ca minuni se intampla numai in basme.
Numai asa se vor trezi unii la realitate.
imi pare rau, dar, daca asta e pretul trezirii prostului, eu nu vreau sa-l platesc …
Consimt, Cristian 777!
Asa, pentru o noapte, cum am mai vazut, scenariul ar fi numai bun, exact pentru trezirea lor.
Lasa Laura, ca Romania are multe de facut, inca nu e descoperita si dorinta comunistilor de a o intoarce înapoi, în şi pe piaţă – sper ca va fi infranta.
I could have danced all night
http://youtu.be/7Ezy50aY6Bg
:)Just you wait
bun scenariu si de pus in aplicare,daca n-ar fi criza si opozitia de carton ar avea cum afirma ei 60%……..
asa,ramane doar un scenariu ,pentru ca pretul trezirii este prea scump ,pentru 20 de milioane de romani,cat arata recensamantul
pai,daca Chilotu’afirma ca toate raman la LOCUL LOR,inclusiv acordul cu FMI ,atunci eu am o intrebare de baraj
PENTRU CE SA MAI VINA OPOZITIA LA PUTERE????
PRIN „RIVULUTIE” ???!!! 🙄 🙄
Eheeeee…night,s-a golit pusculita,d’aia! 🙂
Daca ar vota repede Bocut o lege de limitare a sumelor pt.campanii,iar pt. cea cu mita electorala o inasprire drastica de pedepse….sa vezi cum incep unii sa stea pe ganduri daca sa candideze,or ba.
Ja! 😉 prin ‘RIVULUTZIE’ Night !
altceva nu au in HEAD…..
imi pare rau, dl Moraru este blogul domniei voastre, dar va contrazic! avem o tzara extrem de trista, inca ne bucuram de subtilitatile teatrului de cabaret tanase; glume rasuflate cu acorduri de moculesti, chiriace, simile, arsineli, popesescaresti, danutisrl, loredanedegroaza, brenciuri, de florari, bale, stoicescurigoalein vitrine si spagatisti antenisti in lumea corporatistilor ally mcBeal
Nici-un pas inapoi. Groaza penalilor neobolsevici din USL si nu numai este ca institutiile statului de drept au inceput sa lucreze. Si lucreaza bine. Inca odata o spun: JUSTITIA ESTE SPAIMA „BAGABONTILOR”. Miza cea mai mare pentru USL este JUSTITIA. Desi miza pare a fi economica in fapt USLasii neobolsevici incearca sa transmita, prin intermediul miscarilor de strada ilegale(cate dintre miting-uri au autorizatii de desfasurare…? ) un fel de mesaj codificat de genul „vedeti de ce suntem in stare?” Tocmai de aceea justitia trebuie sa continuie sa-si faca bine treaba imperturbabil pentru a asigura functionarea statului de drept si de ce nu de a-si recastiga increderea si respectul populatiei.
Sa fiti iubiti dragi romani!
Caragiale,credibilitatea institutiilor statului trebuie recastigata.Si cred ca si ultrasii au invatat ceva.M-am si mirat sa vad o pancarta cu”Represiunea naste violenta”,asta inseamna ca tinerii respectivi(vreo 30 la numar) vor sa-si consume adrenalina in exces,altceva nu vor.
Ii salut si pe lae,tataita care au intrat in timp ce scriam eu.
Ultima parte a coment.era pt.praf.de biblio.
😀
Preşedintele Traian Băsescu a citit articolul de mai sus?
😆
Salut Nasule,ii salut si pe cei prezentiacum,Cristian,Laura,floos.Fereasca sfintul Nasule sa se intimple asa cum ai spus ca cine stie ce le mai trece prin cap nemernicilor care ne-au dat de lucru iarna aceasta,mai ceva decit criza si frigul.La ce te poti astepta de la niste indivizi care se gindesc cum sa-l scoata pe presedinte vinovat”de inalta tradare”,doar poate sa ne inchida pe noi toti intr-un ospiciu pe motiv ca sintem nebuni cu totii si nu vedem „clar”binele pe care incearca ei sa ni-l faca.@Prafuitule,nu are nevoie presedintele Romaniei de apararea ta,presedintele ne-a citit blogul si daca eu mi-am dat seama unde”bati”tu,te-a ghicit si presedintele,sa nu cumva sa crezi ca ti-ai pus o pila acolo sus!
Traianele, uite, nene ce iti spuneam – mai citeste pe la noi ca un puls mai clar al celor carora te adresezi nu gasesti prin toti consilierii tai !
Ca am incercat ieri sa iti trimit un mesaj sa te apuci de comentat pe aici – dar nu am avut unde.
Pe site-ul Presedintiei e doar o adresa a unui consilier si cred ca ala e preocupat sa numere frunzele la Cotroceni – altcumva nu imi explic cum nu ti-a spus sa vii aici 🙂
poate comenteaza anonim ..de unde stii tu???
🙄
expresia, de acum celebra „Un felac ….I-am ciuruit” a luat-o de pe site-ul basescu.ro,site-ul lui Traian Basescu…ehehhehe
ei anonim … la nasul tau, l-ai mirosi imediat pe „şmecheria cu ghivent”
ehehehe….si crezi c-as bate toba ??!! 🙄
tzin sa fie?!tzin sa fie??!! 🙂 🙂 🙂
Salut Adnana
,,daca esti atacata,strig-odata si venim”io mary si Ariana si toti moldovenii mei”
😀 Ce se mai aude cu poeziile premiate?
hi!hi!hi! corect zis Cristian ,msy mult!
x
nanasule nu-i mai invata atatea lasa-i sa se faca boc pardon bors
pardon 1907
NASULE,
Daca situatia economica internationala ar fi alta ar merita asa ceva,dar eu cred ca ar fi o prostie sa dam acum tara pe mina unor besmetici,nici guvernul tehnocrat nu este o solutie pentru ca ce am strins in 2ani se poate pierde in mai putin de 2 luni de zile.Eu vada solutia continuarea cu guvernul BOC,reformarea statului in continuare pina la capat.Iar la alegerile din toamna poporul va fi acela care va hotari ,cine sa guverneze nu tv.vuvuzelelor.
Foarte corect:)
@ Radu Moraru
Am trei puncte-observaţii.
1. De ce spuneţi că „excursia europeană a USL” este o mare greşeală? Care este motivaţia acestei afirmaţii?
2′. Spuneţi: „guvernul rau si incompetent trebuie sa plece si sa lase USL sa faca bine poporului”
Faceţi o afirmaţie incorectă. USL nu doreşte să preia guvernul decât după alegeri. USL doreşte un guvern de tehnocraţi care să pregătească alegerile.
Victor Ponta, a explicat, aseară, la România Tv, de ce USL vrea un guvern tehnocrat. În primul rând, pentru că membrii noului cabinet nu ar mai putea fi acuzaţi că favorizează un anumit partid politic, şi ar asigura organizarea unor alegeri corecte.
(evz.ro/detalii/stiri/victor-ponta-un-guvern-tehnocrat-ar-organiza-alegeri-corecte-962203.html)
2”. Faceţi încă o afirmaţie incorectă, „anticipatele au fost interzise de CC”. Cum să interzică CCR anticipatele 😆 Au interzis comasarea alegerilor, atât „posticipate” cât şi „anticipate”. Necomasate, alegerile parlamentare anticipate se pot face, de unde până unde aţi ajuns la concluzia că nu se pot face?
ccr.ro/decisions/pdf/ro/2012/D0051_12.pdf
Citiţi exact ce au spus judecătorii CCR
3. Spuneţi „Poporul uslamist va privi trasnit…”
Domnule Moraru,
Intraţi în contradicţie cu Constituţia României. Ce înseamnă „poporul uslamist”? Poporul privit global nu are apartenenţă politică, chiar dacă fiecare cetăţean are voinţă politică. Pentru a fi „uslamist” cineva trebuie să se asocieze.
Mă opresc la cele trei puncte pentru că nu vreau să comentez tonul zeflemitor la adresa liderilor politici şi a preşedintelui României. Dacă aţi considerat că este necesar, probabil că vi-l şi asumaţi.
Bibliotecare, ma voi fi onorat daca accepti sa subscriu la afirmatiile tale!!!!
Domnilor,
Imi place ;). Echidistanti, „ca tot romanul”.
Chiar ne-am trezit aici intr-o lume absolut echidistanta, ca sa ne simtim jenati de lipsa noastra de echidistanta!… Rusine sa ne fie!!!! Mi-e si frica sa ies pe gerul asta afara: sa nu-mi crape obrazul de rusine…
Draga Laura, cand o sa ma vezi laudandu-i pe uslasi, atunci sa-mi atragi atentia despre „echidistanta”!…
Chiar nu aveti nici o simpatie? Ca nu trebuie adulati vreunii sau altii, dar v-am vazut mereu incrancenat. Relaxati-va, permiteti-va o simpatie, doua. 🙂
Nu echidistanta ma intereseaza pe mine – argumentele ma intereseaza. Echidistanta e pentru roboti si robotii nu mai intereseaza.
@ Laura,
Imi pare rau ca par incrancenat. In realitate toate astea ma lasa rece, nu pun suflet si nu incerc cu orice pret sa fac pe cineva sa ma inteleaga sau sa fie de acord cu mine. Nu intra in lista preocuparilor mele sa ajung politician sau formator de opinie. Ma distreaza sa-i critic pe cei de la putere (indiferent de partid), cred ca este dreptul meu sa-i critic, macar atat am castigat prin iesirea in fata gloantelor atunci cand cei care azi ni se prezinta mari capitalisti, moguli si politicieni erau ascunsi pe sub mese si nu aveau curaj nici macar sa asculte ce se intampla in acele zile de decembrie… Acum sunt toti democrati, detinatori ai adevarului absolut…
Pe lumea asta exista lucruri mult mai interesante si frumoase de facut decat a incerca sa convingi pe cineva ca punctul tau de vedere este mai aproape de adevar decat al celuilalt… Este o lupta cu morile de vant si n-am de gand sa cad in acesta capcana.
@ Cristi:
Orice argumente as aduce eu ca sa-ti demonstrez ca Basescu nu este nici pe departe omul providential care a facut cel mai mare bine in istoria Romaniei si ca pentru asta trebuie sa-i ramanem vesnic indatorati (lui si pedelistilor), tot n-ai accepta aceste argumente si mi-ai aduce contraargumente dinspre psd si pnl… Nu ma intereseaza acest lucru!
@decebal_TM,
Daca asta e distractia dumneavoastra, atunci am inteles. Si inteleg si dreptul fiecaruia de a avea opinii, nu-i problema. Iertati-ma, dar mie asa mi-ati parut – incrancenat – si e asa frumos si alb afara, zapada-i acusi de juma’de metru 🙂
Mulţam de apreciere.
@ Laura,
Adevarat, e frumos afara: e alb si frig – nu prea e vreme prielnica zborului fluturilor…
Relaxati-va, va rog, spun, din nou! Metaforele pot zbura pe orice vreme 🙂
ooo, ce placere, ce placere – hai la duel:
1. Cei trei craisori de la rasarit au gresit directia. Mai bine se duceau la Moscova ca erau mai bine primiti. Ducandu-se in vestul ce respecta pozitia Romaniei, si acuzand ce au acuzat … nu au facut decat sa confirme ca in Romania nu exista opozitie reala ci doar o pozitie oportunista filo-rusa. Si de aici greseala. Totusi, nici unei democratii nu ii convine sa stie ca intr-o tara nu exista opozitie corecta. La noi se opun astia, prostii si nationalistii – de aici spanceana ridicata a Vestului – daca vor veni la putere?
2′. no comment, am spus mai sus. si a spus si Bleen si mai sus.
2″. mai vedem, pana una alta au spus cum nu se face si nu cum se poate face.
3. no comment, fir-ar sa fie, e doar o exprimare, ce esti asa tipicar?
Fii doi te rog – Bibliotecarul din alte parti si Biblio de aici. Biblio de aici e net superior Bibliotecarului – vezi Bleen, din nou, ca asociere.
YOU’RE TURN PLEASE !
Biblio, Biblio, citeste ce scrie si Dan Andronic ca e de citit:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/editorialul-evz-victor-ponta-si-teoria-haosului-in-politica-964791.html
SI DE ADAUGAT LA DAN ANDRONIC URMATOAREA REPLICA A LUI PONTA, ATAT DE CUNOSCUTA SI ATAT DE EDIFICATOARE:
“Sunt politician, am o problema sa va promit ?”
ha ha ha ha ha ha ha ha Dane, Dane, ai uitat?
@ Cristian 777
Păi scrie acolo că domnul Ponta vrea să-l de jos pe domnul Ponta pentru a-i lua locul? Am citit aşa, pe repede înainte (nu prea am o stimă pentru domnul Andronic Jr. de când a făcut ce a făcut relativ la doamna Alexandrescu… un intelectual nu face niciodată aşa ceva), şi nu am văzut deloc aşa ceva.
Cât despre „Nu schimbăm conducerea de la Banca Naţională! Nu schimbăm structura funcţională a DNA şi ANI…”. Păi domnul Ponta are competenţa instituţională, în calitate de parlamentar, să schimbe conducerea la BNR, DNA şi ANI? 😆
De exemplu, în cazul DNA:
A. ministrul justiţiei propune un candidat,
B. CSM prin secţia de procurori exprimă un aviz cu caracter consultativ,
C. preşedintele ţării decide.
Unde are treabă domnul Ponta? Poate dacă ar fi preşedinte.
OK, fac şi eu o declaraţie oficială. Nici eu nu am de gând ca săptămâna viitoare să schimb conducerea BNR, DNA şi ANI… 😆
A ta, Biblio, e mai semnificativa ca a lui ponta. Si a mea – macar noi nu vrem ciolanul in general, cu atat mai mult cu pretul a orice, chiar orice … iar la numarul de neuroni interconectati , ce sa mai vorbim 🙂 ca raportul e fara numar, fara numar ….
Eu nu sunt un mare fan al schimbărilor, eu mi-aş dori un sistem în care un pus în funcţie să nu poate să abuzeze de funcţia respectivă. Asta ar însemna ca democraţia să reacţioneze astfel încât să dea peste mâna introdusă în buzunarul cuiva sau al statului. Aş vrea un asemenea sistem funcţional nu pentru un anumit partid politic (adică nu printr-o schimbare politică) ci pentru toţi cei ce vor veni, oricine ar fi ei. Mi-aş dori ca fiecare să-şi facă treaba acolo unde este şi să nu poate dă cadă „în păcat”. În momentul în care un funcţionar se foloseşte de poziţia sa pentru a se înscrie într-o reţea de tip mafiot, înseamnă că i se permite să facă asta. Îi permite sistemul alterat de politicieni, îi permite şi o structură politică care beneficiază din asta cu ceva (că altfel de ce ar permite).
Iată, există suspiciuni la adresa domnului Blejnar de atâta timp. Poate că sunt manipulaţiuni, poate că sunt nişte instrumentări menite ca, dimpotrivă, să dea un om afară pentru că este competent şi anumiţi oameni nu-şi pot face evaziunea…
Cu toate acestea nu se poate să dai tot felul de declaraţii gomoase (vă amintiţi cum preşedintele şi premierul au spus că nu vor ezita să reacţioneze în cazul suspiciunilor de natură penală) şi pentru un şef la ANAF nu. Vă amintiţi reacţia la cazul Ridzi (şi doamna ministru nu era chiar oricine în acel moment în PDL)? Vă amintiţi cazul Urban, parlamentarul care „a fost demis” din partid pentru o simplă declaraţie prea „puternică”? A da afară din partid, sau a pune pe linie moartă, un parlamentar pentru care doamna procuror şef cere ridicarea imunităţii (şi această ridicare a imunităţii pentru percheziţie se situează într-un stadiu preliminar urmăririi şi, uneori, chiar cercetării penale) şi, în acelaşi timp, să menţii în post pe şeful ANAF după ce apar tot felul de stenograme pe post care identifică în dl. Blejnar un cap al reţelei. Prezumpţia de nevinovăţie este o instituţie la care ţin şi eu, dar pe de altă parte nu vorbim despre un om cum era acel senator PSD, îmi scapă numele, ce a fost arestat preventiv… este totuşi şeful fiscului, adică exact acel post unde corupţia nu ar trebui să fie nici măcar ca o aluzie… nicidecum înregistrări şi stenograme (chiar şi abuzive)
Ei bine, gândişi-vă la un sistem funcţional care nu ar permite nici punerea sub acuzare mediatică a unui funcţionar, dar nici rămânerea lui în funcţie în momentul în care există o suspiciune îndreptăţită. România a ajuns o ţară bolnavă de suspiciune. Când bate cineva la uşă, nu-ţi vine să deschizi ci să mai pui un lacăt. Cât vom mai putea să trăim aşa?
@ Cristian 777
Domnul Bleen este cel care m-a banat pe blogul domniei sale pentru că nu a putut să suporte ca cineva să aibă o opinie diferită de „Linia Oficială Blogary” pe care o deja aveau acolo, aproape unanim (mai erau două sau trei voci aparte). 😆 Dacă domniei sale i-a displăcut atât de tare părerea mea încât nu a putut să o vadă în faţa ochilor (şi cred că argumentele îl deranjau foarte tare), vă rog să-mi permiteţi să nu citesc ce anume a scris. Sper că mă veţi înţelege.
Stimate domn,
Asocierea cu Moscova de unde apare? Tot aud asta dar nimeni nu a reuşit să-mi explice cum de leagă ceea ce face USL, respectiv domnii Ponta şi Antonescu şi alţi politicieni ai USL, cu Rusia.
În ideea că există un argument al acestei ironii, nu aş putea să o numesc totuşi acuzaţie. Filo-rus (deşi acest „filo” înseamnă cu totul altceva decât vă imaginaţi, FILO- Element prim de compunere savantă cu semnificaţia „trib”, „neam”… De exemplu, „Regele Carol era filo-german”). Dacă ei sunt apropiaţi de ruşi, care ar fi problema? Şi eu sunt iubitori de cultură rusă. Nu fanatic, dar am citit destui de mulţi autori ruşi la viaţa mea şi nu m-am simţit deloc viciat de acest lucru, ba aş putea să spune că poate o pătrime din filmele mele preferate sunt ruseşti. Ce treabă are politica cu faptul că-ţi place „Călăuza”?
Eu am avut un fel de marotă în perioada de început a fenomenului blogurilor politice şi, de oricâte ori am prins un politician pe net, am început prin a-l întreba care este cartea doctrinară a partidului din care face parte. Nu veţi crede câte dificultăţi au politicienii în a exprima un lucru atât de banal, şi aici nu vorbesc despre simpli membrii ci chiar de cei de la vârful partidelor. Mulţi nu făceau nici măcar diferenţa dintre programul politic al partidului, cel cu care partidul se înscrie la tribunal, şi aşa aberant numitul „Program de Guvernare” cu care partidele defilează prin campania electorală. Nu vă ascund că impresia mea despre clasa politică s-a schimbat fundamental în acei ani 2007-2008.
Ei bine… au fost două excepţii. Prima excepţie a fost domnul Năstase. După ce m-a trimis la bibliografia cărţii domniei sale, a indicat şi conceptul laburist marca Tony Blair. A doua excepţie a fost Victor Ponta. L-am întrebat de doctrină şi, după obişnuita ezitare, a indicat imediat Tony Blair, „The Third Way”. A mai adăugat câteva din cărţile domnului Năstase… L-am prins apoi pe domnul Geoană şi… m-a trimis la cărţile lui Adrian Năstase. Mai mulţi membrii PSD m-au trimis la cărţile domnului Năstase.
Atunci am înţeles că PSD (pe atunci sub conducerea lui Mircea Geoană) nu este un partid de stânga, ci de centru-stânga.
Evident, am răsfoit şi vreo două cărţi ale lui Adrian Năstase, în care explica actul de guvernare şi poziţia României îi context european, şi am descoperit că acolo încep să apară explicaţiile lucrurilor pe care până în 2004 le consideram abuzive şi arbitrare. Nu am fost neapărat convins de ceva anume răsfoind cărţile, nu am fost „dat pe spate”, dar mi-am dat seama că în spatele deciziilor care la televizor par gânduri ale premierului sau ministrului, şi totuşi există raţiuni, nu neapărat secrete, dar care nu interesează presa.
De ce v-am făcut această lungă introducere, pentru a ajunge la concluzia că dacă există acel „filo” al PSD (nu ştiu despre PNL, aici nu am avut prilejul unei astfel de întâmplări, lumea liberală m-a trimis undeva prin interbelic după doctrine de politicieni morţi), atunci acesta este pe linia Blair-Clinton.
Cât despre PNL, ei au o doctrină (nu foarte clar exprimată în documente programatice) de tip neo-liberal, adică merg spre centrism, dar dinspre dreapta… Nu sunt deci de dreapta, ci de centru-dreapta.
Poate o dată vă povestesc şi despre aventurile cu doctrina PDL, dar aici nu văd de ce aş aduce şi PDL în discuţie.
Vreau să ajung deci la concluzia că ironii de tipul celor spuse de dl. Emil Boc, care repetă obsesiv „uniunea socialistă” este o aberaţie care nu stă bine unui politician. Dar acesta este nivelul „bătăliei” între politicieni (pentru că bătălia nu are efectiv nimic doctrinar)
auzi ,Bibi…. din ce spui tu ,cartile de capatai ale PSD ,sunt cartile lui Nastase …numai ca Nastase una a scris si alta a mancat .
si multi din PSD nu sunt „filo rusi”,probabil multi dintre ei nici n-au citit autori rusi, sunt chiar fosti agenti KGB ,acum reactivati
asa,ca lasa tu gargara asta ieftina ,cu cartile si vezi faptele
Aţi citit (răsfoit) măcar una din cărţile domnului Năstase?
😀 Dacă domnia voastră ştiţi cine sunt KGB-iştii din politica românească, mă întreb ce funcţie aţi avut sau aveţi domnia voastră? Astfel de informaţii nu prea apar prin ziare, sunt cunoscute mai ales de anumite persoane din anumite servicii.
da,mài Bibi …normal ca stiu cine sunt fostii agenti KGB acum reactivati ….daca vrei pot sa-ti enumar citiva ,daca esti curios …dar mai bine citeste tu ,cartea generalului in rezerva Aurel Rogojan ,FERESTRA SERVICIILOR SECRETE ,si o sa te dumiresti….ca tot esti tu mare cititor de carti !!!
dar,ca sa-ti fac pe plac ,iti enumar citiva fosti agenti KGB si care acum sunt reactivati de Rusia.
si incep cu febletea ta Adrian Nastase,Petre Roman,Ion Iliescu,Alin Teodorescu ,Verestoy Atila,Frunda,Dan Voiculescu,S.O Vantu ,SR Stanescu,Tokes,Melescanu,Dinu Patriciu….simpe restu’ te las sa-i descoperi tu
🙂 🙂
@ nightmare
Aurel Rogojan nu era un vârf prin Securitate, sau nu mai ţin eu minte bine?
si Adrian Nastase nu era cumva ginerele cuiva din guvernul Ceausescu???…eu parca asa imi amintesc?
Stimate domn,
Eu nu spun că acea listă nu este cu membrii KGB, de unde să ştiu eu aşa ceva?, spun că mi se pare improbabil ca vârfurile securităţii româneşti să ştie o astfel de listă şi aceşti oameni şi să lase să stea liniştiţi prin societatea românească socialistă în regimul unui stat în care Nicolae Ceauşescu tăia şi spânzura. Nu credeţi că logic ar fi fost ca Securitatea să anihileze o reţea KGB pe teritoriu României, să-i aresteze, să-i demasce, să apară ca inamici ai poporului român prin revista Pentru Patrie?
Astăzi arhivele KGB sunt accesibile. Orice istoric poate să plătească nişte bani pentru a studia cât vrea în acest arhive. Există liste cu KGB-işti în Bulgaria, există şi în Republica Moldova… iată şi în România.
Dacă vă amintiţi, şi domnul Adrian Severin avea o listă de agenţi secreţi din politică şi presă care i-au produs până la urmă demisia din funcţia de ministru. Lista pe care o citaţi mai sus apare parţial şi în Larry Watts – “With Friends Like These…The Soviet Bloc’s Clandestine War Against Romania”.
Astfel de liste însă nu au ca sursă NKVD-KGB-GRU, nu este nimic oficial. Din acest motiv aceste liste nici nu depăşesc stadiul de mici scandaluri pe câte un blog, pe la câte o televiziune în miez de noapte. Dacă ar exista o dovadă cât de cât palpabilă, aceşti oameni ar fi arestaţi la acest moment. Eu vă întreb aşa, sincer, omeneşte… Aveţi impresia că domnul Băsescu are cea mai mică dovadă că S.O. Vântu, Adrian Năstase şi Ion Iliescu sunt spioni KGB şi nu se foloseşte de asta să scape definitiv de ei… 😆
Repet, poate aveţi dreptate… logica mă face însă să mă îndoiesc serios.
🙂 🙂 🙂
corect night!
Bibi,spre deosebire de Severin care este un POLITICIAN CORUPT DOVEDIT ,Aurel Rogojan in cartea sa ,din pacate da si sursa si dovezile .
vezi,Bibi …de aia ti-am zis sa citeste carte ,ca sa te documentezi 🙂 :)…petru ca tu vorbesti pe dovezi …nu?
Da, dar până să ajung să pun mâna pe această carte uit că trebuia să o citesc 😀
Trebuie sa o iau pe puncte si am reply jos , uf e mai greu.
Nu stiu nimic despre Bleen – mi-a placut articolul. Nefiind un profesionist(as putea spune din contra) al net-ului – nu am opinie.
Asocierea cu Moscova apare din actiunile concertate ale unor parti ale politicului din tarile din estul Europei – in lungul nevoii Rusiei de a crea destabilizare si slabire a pozitiei americane in Europa.
Nu ma incurc in cuvinte. Filo, provenit din philos – prieten, inseamna in special „prieten”, „amator”; „iubitor de”, „a prefera”.
Si mie imi place Tarkovski dar nu imi plac comunistii rusi … cum nu i-au placut nici lui. Cred ca ne cunoastem de la Eforie sau de la Muzeul de arta unde am vazut si revazut integral AT.
Nu ma intereseaza clasa politica din Romania deoarece cred ca nu exista politicieni in Romania, poate cu exceptia lui TB. Cu atat mai putin ma intereseaza orice doctrina a unui om care fura.
Ca si in cazul barbatilor care isi mint femeile (deseori obligati de acestea sa o faca, ca alternativa la a nu se autocastra) – ei inceteaza sa mai fie barbati si devin barbatusi (o semicastrare morala).
La fel si oamenii politici – cand fura inceteaza sa mai fie oameni si sunt omuleti.
IAR PE MINE NU MA INTERESEAZA GANDURILE OMULETILOR !
😀
Eu scriu, de regulă, răspunsul pe o pagină alăturată.
Cine este Bleen…
Bloggerul Mirel Axinte, cunoscut drept Bleen, anunta vineri pe platforma Madame Blogary ca a acceptat sa devina consilier personal al ministrului Muncii, Sebastian Lazaroiu
şi
http://bleen.ro/2009/11/18/interviu-cu-traian-basescu-si-citeva-precizari/
Stimate domn,
Eu sunt iubitori de americani (nu sunt însă extaziat), asta pentru că reprezintă un popor ce a cunoscut o luptă a apariţiei conştiinţei de sine extraordinară, nu-mi place deloc însă politica oficială de astăzi a SUA, asta pentru chiar şi domnul Obama îşi asumă globalizarea şi sistemul acaparării suveranităţii tuturor statelor. Astăzi peste ocean sunt nişte politicieni extrem de slabi (şi alegerile ce vin nu semnalează o îmbunătăţire semnificativă) şi de slăbiciunea lor profită sistemul oligarhic mondial. Statele Unite nu vin astăzi în România pentru a căuta un partener cu drepturi egale, ei încearcă, în mod evident, să ne facă cumva sclavi. Reacţia statelor europene de a reuşi unirea într-un singur interes toate statele UE are drept origine exact această atitudine a USA de a capta slujbaşi, sclavi, de a devaliza ţările „partenere”.
La un moment dat,Bula ajunge intr-o mare criza de bani.Se gandi sa mearga la vecinul lui cămătar Itic,si sa-i ceara 2 lei,ca imprumut pana la primavara.
Itic il asculta atent,apoi ii zise:
-Bine,iti dau 2 lei imprumut pana la primavara,dar imi lasi toporul ca zalog,si la primavara imi dai 4 lei inapoi,altfel nu ne invoim.E bine?
Mai de voie mai de nevoie,intr-un final Bula se invoi.Lasa toporul ca zalog, luase banii,si da sa plece
Insa Itic il striga:
-Bai Bula!Ia fi atent la mine,la ce m-am gandit.La primavara stiu ca o sa-ti fie greu sa-mi dai inapoi cei 4 lei,intrucat iarna e lunga si grea,asa ca stii ce?Ia da tu acum 2 lei inapoi,si la primavara iti mai ramane de dat decat 2 lei,ce zici,o sa-ti fie mai usor?
Bula se gandi putin,si recunoscu in sinea lui,ca Itic are dreptate,si ca uite e un vecin adevarat,asa ca se invoi,ii dete inapoi cei 2 lei,si pleca acasa,ceva mai usurat.
Insa pe drum tot calcula:
-Hmmm!Bani nu am,topor nu am,insa m-am ales cu o datorie de 2 lei,si totusi nu a fost nimic in neregula…
MORALA:Acelas Itic ne dadu si noua Romaniei imprumut de atatea ori,numai ca acum se numeste FMI!
Obiectivul EURO a fost în mod evident o soluţie de excludere a dolarului din UE. Se încearcă şi un punct de vedere separat a unor ţări UE în ceea ce priveşte acţiunea NATO. România în relaţia sa cu SUA este în contra interesului acestor ţări europene, nimeni nu pare însă să observa astfel de „amănunte”.
De ce credeţi că foarte multe ţări europene exclud contactul cu FMI? Oare nu pentru că FMI induce mecanismul economic prin care SUA poate supune un stat (vezi principiul asasinilor economici)?
Toate statele europene, inclusiv SUA, se înghesuie astăzi să aibă o relaţie cât mai privilegiată cu Federaţia Rusă şi China. De ce? Pentru că ele sunt protejate de politica această agresivă a globalizării, dat fiind că „s-au prins” şi nu au putut fi „îmbrobodiţi”, suspiciunea războiului rece i-a protejat. Iată deci că zona ruso-chineză este parţial protejată de criza pornită din Statele Unite (primul şoc a trecut şi acum profită).
Eu vă întreb, de ce suntem noi plini de pudoare în a avea relaţii cu China şi Rusia de frică să nu ne declarare cineva că sunteţi pro-comunişti (deşi nici Rusia şi nici China nu mai sunt societăţi etatizate ci economii de piaţă)? De ce „anti-comuniştii” occidentali nu au o astfel de problemă?
Da, Bibliotecarule,se da batalia politica si pe taram doctrinar.
-despre pesedisti si A.Nastase nici nu vreau sa vorbesc,mi-au arata ce pot cand au fost la guvernare si cum au pustiit tara
-partenerii lor ,in schimb,liberalii, sunt o dezamagire pentru mine.S-au laudat cu trecutul lor curat si onorabil,au vrut sa confiste doar pentru ei dreapta esichierului politic.
-dupa destramarea Aliantei DA(si alungarea democratilor din guvern) n-am auzit decat reprosuri si atacuri murdare numai ca sa-i discrediteze..Desi in PDL au intrat membrii de-ai lor,nici pana azi nu pronunta numele legal al partidului(L -ul fiind intentionat omis).
-dar cea mai mare cacialma au facut-o infratindu-se cu socialistii.Si Boc are perfecta dreptate e o „alianta socialista”,chiar si de conjunctura.
-si pana la urma,liderii ce se revendica de dreapta,nu sunt decat urmasii partidului rosu -cel corupt,vandut muscalilor,antiromanesc,parvenit,asa cum i-a descris Eminescu la vremea sa.
– a fost si a ramas PNL un partid rosu.
@ profa
Ceea ce dă guvernului roşu aproape caracterul unui guvern străin, tot atât de vitreg precum ar fi domnia muscalilor sau a turcilor, este atât lipsa de respect pentru tradiţie şi trecut cât şi deplina necunoaştere a naturii statului şi a poporului românesc, pe cari le privesc, pe amândouă, ca pe nişte terene de experimentare .John Stuart Mill observă deja în scrierea sa asupra guvernului reprezentativ că sunt spirite, „cari privesc arta guvernământului ca o chestie de afacere”. O maşină de vapor sau una de treier , o moară, c-un cuvânt orice operă mecanică cu resorturi moarte a cărei activitate şi repaos se regulează după legile staticei şi ale dinamicei e pentru ei ceva asemănător cu statul; maniera lor de-a privi lumea, societatea,poporul e o manieră mecanică. Formulele şi frazele cari umplu programele acestor oameni nu sunt adevăruri în sine, ci numai nişte expediente timporare, pe cari e sau nu oportun de-a le aplica.Tradiţia ? Nu-i nimic. Vechile datini de drept ori de cuviinţă ale poporului sunt nişte prejudiţii. Modul de-a exista al statului, forma lui monarhică bunăoară, sunt lucruri despre cari e în sine indiferent de există sau nu; valoarea lor e numai relativă şi are numai atâta preţ pe cât contribuie la realizarea ambiţiei personale a unui om sau a unui grup de oameni cari văd în stat un mijloc de-a face avere, de – a – şi câştiga nume, de-a ajunge la ranguri şi la demnităţi.Dar se ruinează poporul? Le e cu totul indiferent. Dar se alterează dreptatea moştenită a caracterului naţional, dar se viciază bunul simţ, dar se împrăştie ca de vânt comoara de înţelepciune şi de deprinderi pe care neamul a moştenit-o din bătrâni mai vrednici decât generaţia actuală? Ce-i pasă liberalului de toate astea? Toată lumea să piară numai Manea să trăiască! Orice idee
a priori,
răsărită în creierii strâmţi a unui om curios, orice paradox e bun numai să aibă puterea de-a aprinde imaginaţia mulţimii şi de-a o duce pe calea aceea care n-o conduce
pe ea
spre bun trai, spre muncă şi adevăr, ci care poate ridica o pătură nouă de oameni în sus,o pătură turbure, despre care să nu ştii bine nici ce voieşte, nici ce tradiţii are, nici daca e capabilă a conduce un stat ori nu.„Există alţi logiciani politici — continuă John Stuart Mill — cari privesc ştiinţa de-a guverna ca o ramură a ştiinţelor naturale”. Nu pe ales aşadar sunt formele de guvern, nu expediente sunt, nu opera unor intenţiuni premeditate, ci un produs organic al naturii, gingaş ca toate produsele de soiul acesta; afacerea noastră e de-a cunoaşte proprietăţile lui naturale şi nu de-a-i dicta noi legi, ci a ne adapta legilor cari- i sunt înnăscute.Genialul Montesquieu însuşi, întemeietorul cercetării naturaliste în materie de viaţă publică, zice (în cartea
De l’esprit des lois )
că, înainte de-a exista legi, existau raporturi de echitate şi de justiţie. „A zice că nu există nimic just şi nimic injust decât ceea ce ordonă sau opresc legile pozitive este a zice, adaugă el, că înainte de-a se fi construit un cerc razele lui nu erau egale”.Această îndoită manieră de-a vedea am găsi-o petrecând istoria tuturor statelor; ea e istoria paralelă a ideilor conservatoare pe de-o parte, a celor demagogice pe de alta. Deosebirea pătrunde şcoală, justiţie, administraţie, vederi economice, tot.Pe terenul muncii liberalul, care nu vede decât rezultatele, va zice: scopul economiei politice e producţiunea.Producţiunea numeroasă, bănoasă , ieftenă, iată singura ţintă ce-o urmărim. De aci apoi o împărţeală a muncii după naţiuni; una săproducă numai un lucru şi să fie absolut ineptă şi incapabilă de-a produce altceva; alta alt lucru. În adevăr imens, ieften, bănos . Fiinţa inteligentă a omului, redusă la rolul unui şurub de maşină, e un produs admirabil al liberalismului în materie de economie politică.Oare nu are mai multă dreptate acela carele zice că obiectul îngrijirii publice e
omul
care produce, nu lucrul căruia-i dă fiinţă? E vorba ca toate aptitudinile fizice şi morale ale omului să se dezvolte prin o muncă inteligentă şi combinată, nu ca să degenereze şi să se închircească în favorul uneia singure. E vorba apoi ca totalitatea aptitudinilor unui popor să se dezvolte, nu să degenereze toate şi să se condamne poporul întreg la un singur soi de muncă care să-l facă unilateral, inept pe toate terenele afară de unul singur.Natura poporului, instinctele şi înclinările lui moştenite, geniul lui, care adesea, neconştiut, urmăreşte o idee pe când ţese la războiul vremii, acestea să fie determinante în viaţa unui stat, nu mai muţarea legilor şi obiceielor străine. Deci, din acest punct de vedere, arta de-a guverna e ştiinţa de-a ne adapta naturii poporului, a surprinde oarecum stadiul de dezvoltare în care se află şi a-l face să meargă liniştit şi cu mai mare siguranţă pe calea pe care-a apucat. Ideile conservatoare sunt fiziocratice , am putea zice, nu în senzul unilateral dat de d-rul Quesnay, ci în toate direcţiile vieţii publice. Demagogia e, din contra, ideologică şi urmăreşte aproape totdauna realizarea unor paradoxe scornite din mintea omenească.Legile demagogiei sunt factice, traduse de pe texte străine, supte din deget, pe când ele ar trebui să fie, daca nu codificarea datinei juridice, cel puţin dictate şi născute din necesităţi reale, imperios cerute de spiritul de echitate al poporului; nu reforme introduse în mod clandestin, necerute de nimenea sau vulgarizate ca o marfă nouă sau ca un nou spectacol, ca eligibilitatea magistraturii, pe care nimeni n-ocere. Măsurile economice ale demagogiei sunt o maimuţărie. Îi vezi creând drumuri nouă de fier, tot atâtea canaluri pentru scurgerea industriei şi prisosului de populaţie din străinătate, pe când adevărate măsuri ar fi acelea menite a dezvolta aptitudinile cari sunt în germene în chiar poporul românesc.Căile ce se deschid concurenţei absolute, departe de-a dezvolta unul din acei germeni , [î]i face să se usuce şi să degenereze,restrângând pe român numai la acel teren mărginit pe care mai poate suporta concurenţa, la agricultură. Dar, nefiind toţi plugari, ce devine restul? Restul caută funcţii şi liberalii esploatează inepţia economică pe care ei au creat-o, deschizând din ce în ce mai multe funcţii pentru miile de nevolnici economici cărora le-a dat naştere tocmai liberalismul în materie de economie politică.De teapa aceasta sunt toate planurile de reformă şi organizare ale d-lui C. A. Rosetti.
[Mihai Eminescu 1 aprilie 1882]
În acea vreme era în funcţie Guvernul Ion C. Brătianu (4), adică PNL.
Stimată doamnă,
Întrebarea mea este ce anume însemna roşu în 1882, pentru Mihai Emineascu?
*Eminescu
Bibliotecarule,
tin sa-ti multumesc pentru acest fragment eminescian.Nu-l citisem.El confirma apartenenta poetului la curentul conservator,national,agrar si antiliberal.Fiind caracterizata de moderatie, doctrina conservatoare se opune convulsiile ce duc la schimbari radicale,promoveaza modificarile lente potrivit specificului fiecarui popor ,trecutului si traditiei sale.Este binecunoscuta teoria „formelor fara fond”sustinuta de junimisti.
Neoconservatorismul de astazi pastreaza principii ale vechii doctrine ,dar le-a adaptat conditiilor actuale.Nu am avut inca timp suficient sa parcurg in intregime doctrina PDL,dar stiu ca unii lideri mai tineri au (Sever Voinescu de exp) au vobit de curentul conservator din partid.Sper sa nu se faca vreo asociere cu Pc-ul lui Felix.
Aveţi doctrina PDL?!?!
Eu nu am reuşit să pun mâna pe ea.
Nu este vorba despre un curent conservator ci creştin-democrat.
Familia populară europeană are drept document constitutiv o listă de principii (cam o pagină). Aceste principii sunt născute din creştin-democraţie. Pe alocuri creştin-democraţia merge destul de bine alături de conservatorism, este adevărat. Numai că PC este un partid de centru şi PDL-ul se declară de dreapta…
Bibliotecarule,
in PDL sunt mai multe orientari ideologice,curente,ceea ce si explica unele pozitii contradictorii ,interpretate de unii drept conflicte.L-am auzit pe Valeriu Stoica vorbind despre doctrina mai generoasa a partidului cu includerea mai multor curente, pe Sever Voinescu asumandu-si ideile conservatoare,pe Baconschi cele crestin-democrate,si pe Paleologu liberale.
Vă daţi seama că dacă ceea ce spuneţi este adevărat, acest adevăr mută PDL din soluţia partidului politic (care este inevitabil definit doctrinar, de o singură doctrină) într-o asociaţie de tip „gaşcă de interese”?
Cel putin la prima intrebare iti acord un posibil raspuns decent.
-NICIODATA ,un pîrîcios(sau mai multi)nu este bine văzut de ceilalti!Exemplul il avem din comportamentul elevilor fată de această ”slăbiciune” de caracter!Automat,colegii il izoleaza!
-Care au fost sperantele celor doi lideri in această interventie?CE anume și-au dorit să obtină?Sprijin pentru activitatea politică imatură,infantilă și fără pragmatism ca partide de opozitie?Să isi justifice actiunea distructivă ,contrară regulilor opozitiei care construieste?Care oferă alternativă actualei Puteri?
-O altă variantă ar putea fi o justificare prin care să explice de ce USL abordeaza instigarea si de ce a devenit contrară ordinii publice?
Stie cineva pe ce au mizat Ponta si Antonescu și dacă ce au obtinut îi satisface?
Pledoaria a fost construită pe fundalul nemultumirii populare,datorită gradului ridicat de sărăcie,pusă pe seama unor măsuri ”aberante” de austeritate luate de ”dictatorul”Traian Băsescu.De fapt,bluful consta că trebuia să se contracareze efectul acestor măsuri dure,dar absolut necesare.Indicatorii economico financiari au fost cei care au dat evidenta,de necontestat si la nivelul Uniunii Europene.Stabilitatea si trendul ascendent pe care Romania incepuse să le cunoască i-a ingrijorat profund pe uselisti,care s-au văzut nevoiti să accepte recunoasterea justeții politicilor aplicate la timp de către un presedinte RESPONSABIL ,in perceptia Parlamentului European..
.Ori asa ceva nu corespundea cu portretul negativ sustinut ca un leit motiv de ce JOS BASESCU!
După punerea in scenă a copiei loviturii de stat din 1989,cu toate ingredientele,la scară mică(despre asta o să mai vorbesc) băietii au strins material ”doveditor”,de care probabil nu au mai avut nevoie.CINEVA le-a demonstrat că măsurile de austeritate care au generat ”proteste”sunt tardive si privite pozitiv de Uniunea Europeana!Bilantul acestor măsuri era evidentiat cu cifre,cu rapoarte ale organismelor financiare internationale,agentii de rating,etc. si erau ,ca atare de necontestat.Desigur,intoarcerea la 180 de grade ,cu incălcarea democratiei,a statutului dedrept,de incălcarea constitutiei de către presedintele „dictator” ,puteau fi analizate intr-un context necunoscut Parlamentului European si se putea justifica astfel DE CE USL are ca obiectiv JOS BASESCU,de ce strada se simte lezată prin atentatul la valorile democratice,DEcE opozitia este atit de neputincioasă să se exprime politic!Să isi exercite mandatul parlamentar!De CE este prezentă in societatea romanească DOAR prin agresivitate si neparticipare la decizii!
M-am asteptat să văd un model al democratiei autentice,la modul in care organizatorii ar fi explicat mecanismele democratice raportate la valente europene. Traian Ungureanu a descris partida ca fiind arbitrată părtinitor,la 11 luări de cuvint USl ,doar 4 admise din parteaPDL.La o probă ,prin prezentarea unui clip de către USL,nu s-a admis ,una si din partea PDL.Nu stiu ce clip aveau,cred că era zdrobitor cel filmat la Sacele cu cei 150 de rromi care manifestau in fata sediului PNL să li se dea BANII!50 de lei pentru Brasov,50 de lei pentru Bucuresti!
Impresia lăsată de Ponta si Antonescu ,in acest demers,de o uritenie dezgustătoare pentru romani nu le este favorabilă și nici nu le saltă popularitatea!Din contră!Imaginea Romaniei ca țară TURNATA de romani la Inaltul Scaun prduce furie,produce durere,produce ură,pentru un lucru destul de simplu,la prima vedere:ROMANUL nu agreeaza TURNATORII!reactiile sunt inregistrate,descărcarea va produce surprize,la urna de vot!
Pontanacul gânsşte aşa:
„Independent este cel ce s-a hotărât de cine să depindă.”
Tu iei in serios ce spune Ponta la Tv?
Azi zice ceva, reactiile nu sunt cele scontate si maine zice altceva.
Sperietoarea e aceeasi pentru toti: dosarele!! Toti au boticul plin de miere. Justitia a inceput sa se miste, asta e problema lor cea mare si nu nivelul de trai al romanilor.
Sunt multe scenarii posibile. Cert este ca noi (cei din afara) nu cunoastem toate detaliile/informatiile pentru a ne putea forma o parere cat de cat corecta. Scenariul domnului Moraru este foarte interesant si daca ar fi aplicat, s-ar convinge si mai multa lume, care este realitatea.
Si eu cred ca Domnul Basescu va merge pe drumul pe care a pornit si nu va lasa sa intre circarii in arena. Daca ar face dupa scenariul dumneavoastra, am avea la ce sa privim, dar cred ca ne-am pierde si bruma de credibilitate pe care, cu greu, incepem s-o avem in lumea civilizata. Dar timpul ni le va dezvalui pe toate.
Citez aici o replica frumoasa a lui Bleen :
„PS3. Ca să fiu mai explicit, PDL va trebui să susţină în campania electorală că în aceşti patru ani a făcut bine sau a făcut ce trebuie. Cum va explica că a făcut bine sau că a făcut ce trebuie după ce va fi concediat guvernul care a făcut bine sau a făcut ce trebuie? Casa e solidă, e bine făcută şi arată frumos, zise el la cîteva minute după ce concedie arhitectul şi constructorii.”
dar, inca odata, e de citit intreg articolul acestuia deoarece este foarte bine scris :
http://www.blogary.ro/2012/02/guvernul-boc/
uneori cei de pe Blogary o mai iau ra-ra, alteori insa, jos palaria !
Cristi, explica-mi te rog de ce madame blogary.ro imi cenzureaza prietenele. le-am trimis cateva mesaje si inca nu le apar commenturie
Fiecare casa cu obiceiurile ei …
Zi-le sa vina la noi, cat timp limbajul este adecvat si au argumente – oricine e bine primit. Cu cat mai diversi, cu atat mai bine aici.
Cristi, ei isi boicoteaza pana si regulamentul, pentru ca asta era in discutia prietenelor mele: vocabularul obscen intalnit pe blogary.ro. Pentru voi, pe blog cred ca am sa port inca discutii, le-am spus totusi ca eu nu sunt prea bine vazuta pentru argumentele mele, dar ele si nici eu nu avem nici o importanta in acest context; ele ma stiu ca uneori pot fi dificila…dar mai e problema plictisitoare, cu paginile incarcate de atatia chinezi, timani, biliotecari, johni pentru care toata lumea le acorda cel putin un comentariu
Mari – cat timp lucram pe argumente , toata lumea e binevenita. Iar cei mentionati de tine nu fac rau, zic eu – din contra. Biblio, Timan, Chinezul, John … vin cu argumente, si asta este mult.
Si atitudinea lor este in schimbare, ceea ce ii apropie de noi, chiar daca situati pe pozitii diferite.
Spre deosebire de Alex, Dani luptatorul cu balaurul, nu mai stiu, CAC si altii … care, intr-adevar, au adus putin locului.
Cristi, ei vin doar cu un „dialog” tendentios, prea mult prelungit de niste povesti ale promterului pe care il interpreteaza cu nivelul lor de intelegere, dar pe cat mai mult spatiu ocupat aici.Fac asta cu scopul de-a dezarma oamenii de afaceri sa se arate in mod evident pe acest blog.
Mari, ma gandesc la ce spui si incerc sa urmaresc in viitor si acest aspect.
@ mariu
Deci suntem un fel de cretini care scriem mult cu gândul că ne vor citi oamenii de afaceri inteligenţi veniţi să investească în televiziunea capitalizată prin emisiune de capital? 😆 Ne-aţi prins. 😆 Trebuie să vă spun că sunt un milion de oameni de afaceri care pierd minimum 10 ore pe zi să citească ce scriu eu şi ceilalţi de pe lista dumneavoastră în diferite locuri din blogosferă. 😆 Ia vedeţi, nişte agenţi KGB nu suntem? Că văd că a început să se poarte pe acest blog d’astea cu serviciile secrete. 😆 Nişte agenţi KGB care încearcă să saboteze această televiziune pentru ca nu cumva să fim descoperiţi în urma investigaţiilor… 😆 Or poate suntem chiar oamenii de afaceri care vor să preia fraudulos toate acţiunile televiziunii pentru a le da lui Vântu şi Voiculescu.
Stimate domn,
Aveţi la îndemână poveşti mai interesante… de ce vă opriţi la chestii mărunte? Visaţi în mare.
Scuze, acum văd că sunteţi o doamnă.
Daca TB ar mai vrea joc electoral – asa ar putea fi.
Dar Traian Basescu are alte ambitii acum. Vrea Cartea de Istorie – vrea sa ramana in aceasta carte ca reformator de tara, un fel de Carol I. Comparatia este chiar si mai in favoarea actualului sef de stat – prin posibilitatea implicarii lui si in politica europeana.
De aia nu va renunta la Boc, va continua reforma si va miza pe intelegerea romanilor.
Care au si ei o sansa istorica – sa-i inteleaga planul de reforma si sa-l sustina in noiembrie, prin pastrarea la conducere a actualei coalitii.
In 2 ani ramasi, TB poate orienta Romania pe un drum mai greu a fi deturnat, indiferent cine va fi urmatorul presedinte.
(Care eu oricum cred ca va fi cel recomandat tot de TB, si atunci continuitatea drumului va fi asigrata).
Nu cred ca le va face jocul celor ”tineri si nelinistiti”.D-nul TBasescu a avut o ocazie cu Tariceanu sa-l lase” sa-si faca de cap” si nu a facut-o s-a gandit la consecinte etc.Asa ca nici de aceasta data nu se va da batut chiar si ptr. o mica pauza.Eu una as comunica mai mult tarii si as arata multe dedesupturi si nereguli si as puncta avantajele si situatia reala a tarii.Bine deja a facut-o dar ar fi indicat sa insiste,chiar si cu purtartori de cuvint.Comunicare ,oamenii trebuiesc informati,f. important!!!!!!!!
erata ale
Scuza-ma, Cristian, ca ma var in fata,dar numai am stare la asa postare excelenta a d-lui Radu Moraru.Sunt de acord cu tine ca, miza piratului este consacrarea pentru posteritate ca reformator al Romaniei europene.Acesta este si motivul sustinerii „piticului”(cel drag mie)in ciuda rafalelor de impuscaturi trase in el din toate partile.
Profa, piratul nostru si piticul vostru au reusit sa ridice Romania din genunchi
au fost, Higgins & Pickering , cu ea la curse … si a mers
stai sa vezi cand o vor duce la bal in Vest !
Ca analogie – Ponta poate fi Karpaty, de ce nu? 🙂
My Fair Lady – The Embassy ball
http://youtu.be/5cmaCOf4LMM
Cristi,multumesc frumos pentru aceasta bijuterie muzicala ….si pentru analogii!
Cine va fi” ea”-fascinanta si miraculoasa la bal? 😆
Ei,ei ! De ce piratul vostru?Este si al nostru al ardelenilor,ce te-a impins la aceasta „discriminare?”
Ea, Profa, este Romania – o tara frumoasa trimisa in piata de ciudateniile de dupa 89 si dorita a fi din nou, de data asta, mai rau – pusa pe piata, la mezat, de fii ciudateniilor.
Ok, TB e de-al nostru cum Boc e de-al vostru in felul meu de a vedea, divers spre frumusete.
Unde unii transilvaneni au vazut diferente in rau, noi , unii dintre regateni, am vazut diversitate in bine.
TB e regatean. EB e ardelean.
Ambii sunt romani.
Am lasat suspansul…..daca ziceam dintr-o suflare ,Romania,disparea farmecul. 🙂
Acum iarta-ne si pe noi, suferim de excese de patriotism localDa’TB e dobrogean daca e sa pastram corect teritoriile istorice…. si asa diversitatea in bine si diferentele in rau.. dau unitatea romaneasca.
NASULE<,
incep cu un ha,ha,ha! sanatos si revigorant
Si mie mi-a trecut prin minte un scenariu similar,in ideea ca ,circul starnit in familia tricefala ar fi in beneficiul lui Bocut si al lui Base.Mi-a trecut repede buna dispoziti,din cauza spectrului suspendarii.Mogulii si vuvuzele au avut grija sa inoculeze neincredere in actuala putere,sa intretina teama pentru ziua de maine si sa arunce anatema pe presedinte si pe primul ministru.
Sigur ca uslasii au comis greseala vietii cu marota dictatorului si cu graba cu care vor sa ajunga in „loja”puterii prin orice mijloace.Oricine cu scaun la cap se intreaba”bine,bine ,da’ schimbarea guvernarii inseamna reasezari pe functii,reorganizare si iata ca ajungem cu alegerile la termen,atunci de ce sa acceptam circul?
Stiu ca nu erai mereu de partea Bocutului.Pentru mine el ramane ,in primul rand,primarul care ne-a scapat de teroarea lui Funar bacsi,ne-a adus investitii externe,a transformat capitala Ardealului intr-o metropola europeana si nu o data strainii s-au pronuntat ca au pasit in spatiul Schengen venind la Cluj.Iar ca PM s-a incapatanat ca un veritabil ardelean sa aduca lumina europeana si nu ciuma rosie moscovita.
eu il ador pofa,asa cum il balacaresc toti in fel si chip nu se compara cu niciunul.
jos palaria pentru Dl Boc!
Rodica,
am in tine o sustinatoare de nadejde in Bocut. 😆
Si eu il sustin pe dl Boc 🙂 Mi-e foarte drag si ii admir curajul de a tine piept hienelor. Mi-ar parea rau sa nu mai fie la guvernare. Sincer, nu prea am incredere in nimeni…nu stiu cine ar putea avea atata forta de a continua reforma tarii.
lore,
stalpul de sprijin ramanem noi femeile si Nasul,bineinteles.
Ceea ce spui tu e perfect adevarat.Nu prea mai sunt politicieni curati in care sa ai incredere.
eu cred ca ar fi o solutie de criza suprema sa il lase pe bocaneata sa plece.
Cel mai bine ar fi sa comunice in toate formele posibile de ce e bine ceea ce s-a facut si ce rezulta din eforturile acestui popor. Pentru acest motiv, lipsa de comunicare, am avut o involutie in 89.
Romanul are tendinta si dorinta nativa sa ajute, insa trebuie sa inteleaga de ce sa ajute si cu ce si cum
Problema comunicarii cu romanii este foarte dificila, atata vreme cat tv-urile vuvuzele arunca veninul in casele romanilor 24 de ore zi de zi. O minciuna repetata, ajunge sa fie perceputa ca adevar. Mie mi-e frica sa nu patim ca in 2000, cand am ajuns sa alegem intre vadim si ilici.
Opinii
Am votat!
Corect.
Şi eu cred că românii vor înţelege până la urmă că TB doreşte schimbarea de paradigmă.
Ce este România la ora actuală Nici cal nici măgar. Nici socialişti nu vrem să recunoştem că mai suntem, nici capitalişti nu am devenit.
Sistemul ticăloşit încă trege cu dinţii spre socialism.
Fiind ţara paradoxurilor, foştii comunişti, salvaţi de Ion Iliescu în evenimentele din decembrie 1989, au devenit cei mai bogaţi aşazişi capitalişti. Ei au condus din umbră şi încă vor să facă jocurile de putere. Ei vor să ne facă să credem în democraţia lor originală. Ei vor controlul absolut al statului în tot, economic, social, politic, juridic, presă ….
Traian Băsescu vrea să intrăm în normalitate, statul să fie cât mai puţin prezent mai ales în economie.
Eu unul am înţeles ce vrea Traian Băsescu şi de aceea are toată susţinerea mea.
De aceea nu cred în scenariul Naşului, dar …. în România orice este posibil.
P.S. Nu cred în ipoteza lui Radu Moraru pentru că ar însemna stagnarea României 6-9 luni, lucru cu care sunt sigur că Preşedintele nu poate fi de acord, plus rating de ţară, plus altele şi altele care ne trag înapoi.
Comentariile sunt închise.