de Radu Moraru – [email protected]

Sa ne reamintim de unde avea biata matusa cei 400.000 de dolari care au aparut in anul 2000 in contul Danei Nastase. Ei bine, femeia „vinduse” citeva tablouri valoroase, Tonitza, Baba, Iser, Bancila, manuscrise vechi englezesti, scrise pe pergament, vase Lalique, etc si vreo 600 de grame de bijuterii! Cred ca matusa de 91 de ani facea concurs cu Adrian, se bateau in obiecte de arta, stiut fiind faptul ca fostul premier are in Zambaccian cam aceleasi lucruri.
Procesul in care Nastase a fost achitat, e drept, mai exista posibilitatea unui recurs in interval de 10 zile, deci procesul nu are legatura cu o eventuala spalare a banilor!!! Toata tevatura si imensa cheltuiala din ultimii 7 ani au legatura cu intrebarea: l-a mituit sau nu A.N. pe fostul sef al Spalarii Banilor?! Melinescu era in 2000 un sefulet pe la acest Oficiu si, spun procurorii, l-ar fi avertizat pe Nastase ca poate bloca cercetarea acestei presupuse spalare de bani!

Ce stim astazi, dupa 10 ani?! Ca Nastase nu a fost cercetat pentru spalare de bani, ca Melinescu a ajuns seful Oficiului cind Nastase a devenit premier, ca dosarul Tamara nu s-a centrat pe suspiciunile firesti ale provenientei banilor, ci pe darea de mita si luarea de mita! O frectie!!! Cine mai poate astazi sa dovedeasca, dupa 10 ani, ca poate ca Nastase a albit o spaga de 400.000 de dolari, folosind poate propriile tablouri si obiecte si pe matusica de 91 de ani!!! Sint doar ipoteze!

Cit despre Melinescu, el a fost promovat pentru calitatile sale!!! Eu as vrea sa stiu, macar acum, daca Oficiul pentru Combaterea Spalarii Banilor a facut vreodata o minima cercetare in cazul Nastase! Daca nu, atunci e mita pe fata si ar trebui sa urmeze o condamnare!

424 COMENTARII

  1. Eu una nu stiu cu ce sa incep cu subiectul fireste,o mizerie,care se vrea a fi pastrata ca de unora le place ,asa se simt ei bine in mizerie,ca de le merge bine!
    Stiu si stim cu totii cum sta traba este mafie in Romania cat CASA POPORULUI atunci cum sa stim noi cati dinti avea matusa,si cate oua vinde Nastase ar fi culmea,pai ei cu ce s-ar mai ocupa .
    Nu se vrea nu se doreste nu vor etc.,sfidare,sfidare,sfidare,rusine,rusine,rusine.
    Dar sa tina minte dumnealor doar atat ,ca nimic nu tine la infinit!

  2. Ma intreb si eu ca orice om de rind:o sa se mai faca vreodata dreptate in tara asta?o sa fim vreodata egali in fata legii?De ce la noi nici zicala:”banii cistigati fara munca o sa ii pierzi inzecit”,nu mai functioneza?Oare,nu mai putem face nimic,asteptam doar Dreptatea Divina?DE ce pentu AN si multi asemenni lui „legea e muma” si pentru cei oropsiti „e ciuma”?Cu toate aceste intrebari pe care mi le pun eu sper ca intr-o zi,poate mai indepartata ,o sa vad totusi luminita de la capatul tunelului!!!

  3. Buna ziua Nasule si tuturor bloggerilor
    Eu as spune doar atat…urmariti cu atentie ce pasi vor face in continuare procurorii care instrumenteaza cazul matusa Tamara.Dar incercati sa fiti obiectivi si sa il urmariti nu la tepeviziunile supuse partidelor pt ca deja acolo exista diferente imense in prezentarea decursului anchetei si a cazului in sine…au inceput sa prezinte viata judecatoarelor care au dat decizia in loc sa de-a un raspuns clar si la obiect.Asta e defectul nostru major,ne dam mari judecatori si dam condamnari verbale sau scrie fara sa fi urmarit cu exactitate cazul.In cei 7 ani de proces s-au intamplat multe,de la disparitia acelui dosar pana la declaratii date si apoi anulate sau negasite……Deci in concluzie lucrurile nu vor ramane asa…

      • Ma deranjeaza pentru ca coruptia e mult mai mare acum decat pe vremea lui nastase si nu e nastase mafiotul nr 1 al tarii. Banii se scurg mult mai mult acum prin diferite cai la baietii destepti

        • Stai linistit ..coruptia era mare si pana in 2004 dar ei detineau toate parghiile si cu greu aflai ceva.
          Oare cand o gramada de fabrici au fost falimentate voit de catre acolitii PSD-ului???

        • Multumesc pentru raspuns ,te rog spune mi care sunt principiile de baza care definesc dreapta si o diferentiaza de stanga.

        • Pe toti ne deranjeaza situatia Romaniei de astazi,toti fura,nu te mai lasa indoctrinat ca e o greseala fatala in Romania,poate ca tu esti obligat sa scrii ce scrii si esti si verificat,eu nu,sunt un om liber,cauta alta cale sa-ti castigi existenta,amice,nu merita,ai luat plasa.

        • @Alex,
          Pate ca ai dreptate, poate ca acum sunt mai multi corupti decit acum 10 ani. Dar eu te intreb, daca acum 10-15 ani erau si mai multi corupti, dar foarte bine ascunsi, iar cei ca tine si ca mine nu stiau nimic? Cum se cheama? Ca erau mai putini sau ca erau la fel dar nu stiam noi de ei? Noi dormeam linistiti,iar ei vegheau!!1 Parca asa era, nu?

          Nu crezi ca poate acum in sfirsit putem sa-i vedem? Pupem sa-i punem la zid, cu nume si prenume si mai ales putem sa-i judecam?
          Chiar nu vezi ca faptele, mari majoritati de corupti, nu sunt fapte de ieri sau alaltaieri, sunt fapte penale de acum multi ani? Vrei sa spui ca au inceput sa fure doar acum, in ultimii 5-6 ani?
          Incearca sa vezi putin mai departe decit ti se induce.

          Nu te doare sufletul sa te vezi la brat in fiecare zi cu Iliescu? Tu, care spui ca esti de dreapta…

        • Uite,Alex, si hotii tai din PNL.Asteptam cu interes si dosarele lor si ne dorim sa nu mai dureze inca 10 ani pana sa se judece.

      • Asta a fost cea mai tare postare. Poti sa definesti acea „dreapta” in care credeti? Este PNL un partid de dreapta? Hmmm, probabil ca ati incurcat dreapta cu stanga. Ca exercitiu de logica, va rog sa ne argumentati, cum este posibila alianta intre stanga si dreapta. Daca aduceti ca argument, numai inlaturarea presedintelui ati pierdut…

        • Singurul partid de dreapta din romania este PNL. PDL nu esti un partid ci o gasca de hoti. Este basescu de dreapta care el era sluga comunistilor in marina? Sa fim seriosi ca dadea cu sifonul la securitate. Deci nu imi vorbii tu mie ce inseamna un partid de dreapta. USL-ul a laut nastere pentru ca si psd-ul si pnl-ul nu aveau nicio sansa separate. PDL nu are nici un principiu, nici de dreapta nici de stanga. Singurul principiu este sa fure cat mai au de stat la putere. Adevaratul partid de dreapta este PNL iar crin antonescu nu a avut nicio legatura cu securitatea

          • chiar interesant ce spui..deci cele doua partide (PSD&PNL) nu dau doi bani pe propriile doctrine politice..hai la gramada si dupa aia ne-o tragem fiecare pe la spate.

          • Alex !!!1 dar cine a furat tara 15 ani????,,, cine a vandut tot ce le-a stat in cale :petrol ,gaze,bancaBCR..pdl este la putere numai de 3 ani,si in acesti ani nu mai era de vandut nimic..Parerea mea ca tu ai dormit aceasta perioada si te-ai trezit acum la comentarii

          • draga Alex acesta este un raspuns de realitati ,de politicieni fara speranta in viitor ,eu te cred mai inteligent te rog raspunde intrebarii eu sunt un simplu alegator de dreapta ,

          • mai Alex..daca si asta se numeste politica se duce dracu tara asta.
            ce fac aia ai tai este curvasareala.
            cum sa ai incredere in asa oameni daca vezi ca n-au coloana vertebrala, se plimba de la un partid la altul iar daca-i intrebi de doctrina politica la care au aderat o dau de gard.

          • Ai perfecta dreptate Crin Antonescu nu are legatura cu nimic…ptr el si 5 _ul este cu pereche…pe el singuri lucru care al deranjeaza este Basescu..”Jos Basescu sa vin eu”!!

          • Okay, daca vreti sa ne tutuim pot fi de acord.
            Eu va doresc sa aveti curajul sa stati fata in fata cu oameni care au lucrat cu domnul presedinte pe vremuri… Nu, nu va doresc, pentru ca nu vreau raul nimanui.
            Nu te-ai dezmintit si fara sa vrei, iarasi ai facut o afirmatie care mai multi iti strica decat de ajuta: „USL-ul a laut nastere pentru ca si psd-ul si pnl-ul nu aveau nicio sansa separate”
            Asta se traduce in (atentie!!!): politica nici nu intereseaza si vrem doar sa ajungem la putere. Sau o traducere populara: lasa-ne nene cu politica, important este ciolanul.
            Felicitari, dar cred ca angajatorul dvs, va va atrage atentia ce/cum sa postati pe viitor.
            Numai bine.

            PS La intrebarea cu firma care a profitat de pe urma dnei ministru Ridzi nu ati raspuns. Nu stiti sau nu vreti???

          • Si inca ceva (stiu, astazi scriu cam mult), afirmatia ta, arata cat de mult va intereseaza de lumea saraca, care moare de frig si de foame.
            No comment.

          • Alex….spune-mi te rog care sunt principiile liberalismului…sunt 3 la numar

          • Alex..raspund eu in locul tau lui floos

            cele 2 firme care ai beneficiat de banii ministerului,fara semnatura ministrului Ridzi ,sunt 2 firme ale lui Voiculescu infiintate atunci…2 firme de apartament.

            decontul l-au facut 2 directori din cadrul ministerului ,repet,fara semanatura ministrului….este concluzia Raportului Curtii de Conturi,condusa de pesedistul Vacaroiu.

            Ridzi,nu este acuzata de furt ….este acuzata de neglijenta in serviciu …..care este o deosebire ca de la cer la pamant intre dosalul Matusii Tamara.

          • Alex, cu toata stima, dar nu ai raspuns la intrebarea lui Tesi.
            Ma faci sa cred ca ai mintit, spunind ca esti de dreapta. Ti-o spun eu care in pe la inceputurile lui ’90 am devenit membru PNT-CD din convingere, asta pe vremea Dlui Coposu. Apoi, dupa moartea domniei sale, si distrugerea dreptei, nu am mai aderat la nici un partid, dar convingerile de dreapta nu mi le-am schibat.
            Si tin sa-ti spun ca nu sunt bugetar,nu am fost si muncesc pentru privat.

            Cum spuneam, nu sti cu ce se maninca dreapta, dar vorbesti.

          • Tu ai dat doar o definitie, ai citat din `clasici`. Nu are nici o importanta ca e stanga sau dreapta, important e scopul urmarit de un partid. Tot din definitie e de preferet spre dreapta.
            Dar in limbaj popular impartirea e intre pomaanagii si workeri.

      • @Alex,esti de dreata cu orientari de stinga.Un PNList adevarat nu intra in cardasie cu PSD.Daca ai fii de dreapta nu ai plinge atit de mult soarta asistatilor sociali,care ar face orice numai sa nu munceasca.

      • Mai Alex in USL nu esti nici cal nici magar iar aici pe blog esti o …sopirlita .

      • Nu Alex, aici te inseli.
        Si eu am fost PNL-ist, deci de dreapta in 1991-92, dupa care am vazut ca PNL-ul a intrat la guvernare langa partidul lui Iliescu asa ca nu am mai fost PNL-ist, dar am ramas de dreapta!

        • Asa este Mihai, convingerile de dreapta nu se pot schimba. De aceea nu poti face aliante contra naturii. Cei ca Alex, nu au fost niciodata de dreapta, au cochetat doar cu ideea, era mai „exotic” sa spui ca esti de dreapta, dar doreai sa stai la bugetari, ca era mai cald.

      • Gresit Alex, esti de stanga atat timp cat PNL-ul a incalcat cele mai elementare reguli si s-a unit cu PSD-ul cel mai mare hot al tarii.

    • @Tesi – sorry, dar nu pricep ce legatura are subiectul AN cu dreapta sau stanga. Pentru cei de aici, este (probabil) important ca cei care au „jefuit” tara sa plateasca (dupa un proces corect facut). Si gandesc ca este egal din care colt politic vine persoana respectiva.

      • asta nu mie trebuie sa mi explici ci celui care se numeste Alex ,eu doar am fost curioasa din ce directie bate vantul .

      • floos..gandeste-te un pic …studiaza istoria si da-ti o parere despre ce crezi ca ar spune Bratianu si cei care au fondat si ridicat Partidul Liberal,care au luptat pt el si care au refuzat sa faca aliante cu acesti comunisti.Ce ar zice despre aceasta alianta Crin-Ponta? Unde mai este principiul Liberal ? Nu mai exista ,l-au ucis cand au facut aceasta alianta rusinoasa

        • Liviu, nu trebuie sa ma gandesc mult sau sa studiez, pentru ca iti dau 100% dreptate.

        • nu te mai mira..tradarile PNL-ului au inceput de la Campeanu cand s-a dat cu Iliescu, dupa aceea cu scindarile Tariceanu si Patriciu cu aripa lor tanara. Deci au in sange tradarile.

          • Gabriela,
            Tradarea liberalilor a inceput muuult mai devreme. (see Maresalul Antonescu)
            Le este in singe sa tradeze.

        • Poate nu m-am exprimat eu la inceput destul de clar. Intrebarea am pus-o numai ca sa ii arat lui Alex, ca ceea ce face partidul lui nu are „nici in clin, nici in maneca” cu ideea de liberalism.

          • cu unii se pare ca vorbesti de unul singur ca radioul ca in obsesia lor dusa pana la extremis orice le-ai spune tot degeaba.

          • Candva admiram partidu…devenisem si membru si fondasem si o organizatie de tineret in care aduesesm mai mult de 200 de tineri ….dar am refuzat sa mai fac ceva in momentu in care s-a creat aceasta alianta pt ca mi=am simtit tradate toate principiile liberale…..Imi cer scuze fata de acei tineri pe care i-am atras lg mine…

          • Liviu, nu trebuie sa-ti ceri scuze. Ai crezut in ceva frumos si ai crezut ca poti sa schimbi in bine. Nu tu esti devina, ci cei ce au tradat acele idealuri, care s-au complacut in mocirla numita „alianta” cu criminalii de dupa revolutie.
            Doar ca cei ca noi, care inca mai aveau demnitate, s-au scuturat de ei ca de o ciuma si au incercat sa duca mai departe idealurile de dreapta.

      • nimicuri,in comparatie cu marile tunuri din RO.
        Probabil mai sunt sute ca Rizi care nu au iesit in evidenta…si raman in anonimat in continuare.

      • Te bagi in seama ca OB-ul…. !! Pleaca mai baiatule ,nu te mai baga in seama cu noi .

    • puscariile sunt largi, or sa intre in ele toti care nu inteleg de ce sunt trimisi in politica

      iata un nou drum pentru viitor

  4. Cutremur in lumea politica
    14:52 Deputatul Virgil Pop, condamnat la cinci ani de închisoare cu executare pentru trafic de influenţă (Adevărul)
    Deputatul PNL Virgil Pop a fost găsit vinovat de instanţa supremă în dosarul în care este acuzat de trafic de influenţă şi a fost condamnat, vineri, la cinci ani de închisoare cu executarea pedepsei, decizia nefiind definitivă.

        • Offff Cristian, degeaba incerci… nu vrea sa priceapa si cu asta basta. Si dnule Alex, va rog sa observati ca am scris _nu vrea_ si nu _nu poate_.

      • CRUCTADA DALMATIENILOR (Politicieni patati) condusa de un viitor prim sinistru pentru suspendarea presedintelui
        Ce sa facem cu prezumtia de nevinovatie? In cazul cand o lege trece la un vot diferenta si acest vot este dat de acesti prezumati nevinovati, ulterior se dovedeste vinovatia lor si sunt condamnati,se presupune ca avem legi votate de presupusi infractori?! In parlamentul Romaniei au fost alesi 13 golanasi cu dosare penale conform analizei din decembrie 2008 a postului de televizune Irealitatea TV .Oare cati din parlamentul Romaniei au la ora actuala dosare penale se pare ca sunt fara numar deoarece unii au mai multe dosare penale. Cosmin Popescu , Dan Ilie Morega au condamnari definitive de peste 1 an cu suspendare la care se ma adauga domnul Catalin Voicu care afost retinut in arestul cercetarilor penale peste un an de zile pentru presupuse fapte de corruptie Va rugam stimati ziaristi publicati lista sa cunoastem si noi tradatorii sfertodocti ce ne dau lectii de morala. Cu asemenea politicieni viitor luminos tara n-are eventual riscam ca Romania din Casa Noastra sa se transforme in Cosa Nostra. Cand i se va cere alesului din fruntea tarii cazier si test psiho cum i se cere soferului la angajare sau ei sunt mai presus de lege.( In unele locuri se cere si fisa matricola care spune multe) Un patron daca are condamare definitiva adio afacere . Politicianul daca desface abuziv contractul de munca si justitia il repune in drepturi angajatoru plateste conform codului muncii. normal ar fi sa plateasca persoana viovata de abuz.

  5. Domnule Moraru ma intereseaza parerea dumneavoastra, referitor la acordul semnat de Domnul presedinie Traian Basescu cu UE. In legatura cu masurile pe care trebuie sa leia fiecare Tara semnatara pentru a salva moneda euro.

    Eu personal nu sunt foarte deacord, dar pe de alta parte nu cred ca aveam de ales.
    Astept raspuns

    Doamne ajuta

    • laura, nu era loc, altcumva iar veneau inconstientii de socialisti si dadeau ce nu aveau … nu numai la noi, oriunde in Europa

  6. Vorbiti de Nastase dar de Ridzi va faceti ca ploua? Era gravida, a nascut. De ce nu e judecata acum dupa ce a nascut? Mi-a duc aminte ca domnul Radu Moraru o ridica in slavi pe Ridzi si acum tace chitic. Nu mai vorbiti voi de Nastase care el cel putin a fost judecat dar aia a furat bani si in ciuda dovezilor tot nu a fost bagata la puscarie ca vai doamne e mama.

    • Ca sa aduc aminte pentru toata lumea poate nu stiu toti: Ridzi era omul lui basescu si a furat banii tineretului in valoare de 300 de mii de euro.

      • esti total pe dinafara in ceea ce priveste dosarul Ridzi, vorbesti din „bucatarie”. in dosarul Ridzi sunt multi prietenuşi de-ai tai din PSD, intreaba-ti sefii care iti dau fisierul de copy/paste, desi ma tem ca te-ai alege cu o trimitere la colt.

        ca imagine, insa, da, este o pata.

        • Se pare ca ce visezi tu noaptea vii si ne spui noua ziua. La tine totul se rezuma la PSD. Nu vezi ca esti obsedat si ai ramas cu sechele? Vorbim de Ridzi din PDL. Pricepi?

          • Domnule “foarte bine informat”, scrie-ne te rog si care a fost firma care a incasat acei bani !!! Hai, acum sa te vedem… Pun pariu, ca sefu’ nu te va lasa.
            Daca ne mai jignesti mult, s-ar putea sa-ti raspundem cu aceeasi moneda.

        • Asa se face Ionut, din pacate Justitia a atacat doar pdj si nu psd, crezand ca le face un deserviciu – dar s-a dovedit ca a fost bine, au reusit sa faca un serviciu de imagine partidului pana la coada, va fi mai curat.

          Cat despre faptul ca este singurul partid care lasa membrii cu greseli sa fie judecati si condamnati – de asta nici ca poate fi vorba.

          Ce comparatie imediata se face cu atitudinea mafiota a psd-ului care isi apara orice membru …

      • daca era intr-adevar vinovata crezi ca nu scapa de mititica??? – vezi cum sunt cautati cei din PDL cu lumanarea de catre justitie. probabil n-au motive solide

        • Hai ca vad ca ipocrizia e la maxim iar nerusinarea e pe fatza. M-am lamurit eu ce post o sa fie asta: exact cum e pe blog. O sa injurati opozitia o sa-l laudati pe Basescu o sa faceti emisiune penale de divertisment; ce sa mai zic: exact ca Otv. Penibil. Va decalarati invingatori. DAca voi sunteti invingatorii care sunt pierzatorii sau ne fiind bagati in seama ati luat-o pe aratura si va imaginati lucruri. PENIBIL SI JENANT

          • cu ce vine opozitia concret ca sa ne capteze atentia???? in afara de jos Basescu nu auzim nimic constructiv.
            poti sa fi obiectiv si fara a lauda pe unii sau altii. daca esti obsesiv nu o sa vezi niciodata calea cea buna indiferent de culoarea politica.

          • Mai citeste o data si raspunde la intrebare. Care sunt pierzatori idaca voi sunteti invingatorii?

          • Cate filme de arhiva are Tvr 1,iata motivul pentru care trebuia improscata cu nori TVR 1
            Petre Roman: „Teroriştii au fost o diversiune!”
            Euforia de după plecarea lui Ceauşescu a fost scurtă. Au urmat diversiunile: apa otrăvită, morţii legaţi cu sârmă ghimpată, teroriştii. Plus o mie de asasinate fără autori cunoscuţi.

            Citiţi mai mult: Mărturia care aruncă revoluţia în aer. Petre Roman: „Teroriştii au fost o diversiune!” – Exclusiv EVZ > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/marturia-care-arunca-revolutia-in-aer-petre-roman-teroristii-au-fost-o-diversiune-958056.html#ixzz1ghoG1sZ4

          • Alex
            Intr-un fel ti-am raspuns daca poti sa intelegi sensul. Nu-i vorba aici de pierzatori sau invingatori ci mai mult sa fi obiectiv in analizare indiferent de culoarea politica. In toate partidele sunt oameni capabilii si uscaturi. Totul este sa-i poti deosebi ca sa nu-i amesteci pe toti in aceasi oala.

          • @Alex „Va decalarati invingatori. DAca voi sunteti invingatorii care sunt pierzatorii”
            Uitati-va la dumneavoastra si o sa gasiti raspunsul. Pana una, alta, scrieti-ne care firma a fost avantajata de dna Ridzi.

        • am spus si mai sus – intentia a fost rea a justitiei dar s-a dovedit castig de imagine, pdl-ul fiind singurul partid din Romania untimului secol nu numai postdecembrista care si-a pus membrii la dispozitia justitiei

      • Domnule „foarte bine informat”, scrie-ne te rog si care a fost firma care a incasat acei bani !!! Hai, acum sa te vedem… Pun pariu, ca sefu’ nu te va lasa.
        Daca ne mai jignesti mult, s-ar putea sa-ti raspundem cu aceeasi moneda.

      • Domnule Alex, cu toata stima, dumneata poti sa spui cine a furat banii UTC-ului ?. Ai mai auzit ceva de acest lucru?. Sau banii Sindicatelor ?.
        Toti au furat, mai devreme si mai tarziu !. Ai uitat sau poate esti mai tanar si nu ai apucat binefacerile comunismului, ca se statea la coada pentru niste ciolane fare carne pe ele ?. Cu stima, Tony Popescu.

    • Dar Nastase a furat si mai mult, iar procesul lui a durat 8 ani, si nu -ti face griji ca se va judeca si procesul lui Ritzi.

  7. Procesul prin care energia electrica ajunge la noi acasa este urmatorul:

    PRODUCTIE(HIDROELECTRICA , TERMOELECTRICA, NUCLEARELECTRICA) – TRANSPORT( TRANSELECTRICA) –- DISTRIBUTIE(ENEL ,EON, CEZ,ELECTRICA)–CONSUMATOR.
    Peste cele descrise mai sus vine si FURNIZORUL DE ENERGIE ELECTRICA (baietii destepti).
    Atunci cand platim factura o platim unui furnizor de energie electrica (In general firmele de distributie au si serviciu de furnizare).
    Ce face furnizorul:
    1 Cauta clientii pe piata (consumatorii)
    2. Are dreptul de cumparare direct de la producatori prien contracte bilaterale sau de pe piata de energie electrica(OPCOM)
    3.Plateste o taxa de transport si distributie.
    4.Contorizeaza energia vanduta la consumator.
    5.Percepe o taxa de furnizare
    6.Emite factura si incaseaza banii de la consumator.

    Preturile de productie sunt astfel:
    Hidroelectrica = 30 euro/MWh
    Nuclearelectrica = 36 euro/MWh
    Termoelectrica= 45 euro/MWh

    Pretul de transport:
    Transelectrica: 5 euro/MWh

    Pret mediu distributie pana la reteaua de 0,4kV (Reteaua la care e racordat romanul de rand): = 28 euro/MWh

    Pret serviciu furnizare = 7euro/MW (In banii astia furnizorul trebuie sa citeasca contorul si sa emita factura asta fiind sarcina lui)

    Deci pret final fara TVA luand un pret mediu la productie de 37 euro/MWh va fi:
    37 +5 + 28 + 7 = 77 euro/MWh (323 lei/MWh) – 0,323 lei/kWh fara TVA
    Daca mai adaugam TVA 24% taxa de abonament si acciza ajungem ajungem astfel sa platim in jur de 0,43 lei/kWh

    http://www.ziare.com/articole/energie+produsa+mwh.0

  8. Doamnelor si domnilor, nu stiu de ce se face atat tapaj pe cazul „nevinovatului” Adrian Nastase. Uitam in ce tara ne aflam ?. Daca eram in China stimata doamna Nastase platea si glontul care il omora pe sot. La noi … Nu se doreste aflarea celor vinovati pentru crimele din Decembrie 1989 si dumneavoastra doriti ca unul dintre imbogatiti soartei, un reprezentat destul de arogant al burghziei comuniste, care a proliferat dupa asa-zisa „revolutie” ce a schimbat regimul lui Nicolae Ceausescu cu un regim la fel de interesat de-a parveni cu orice pret, sa-si condamne proprii oameni ?. Cu o justitie partinitoare si formata in cea mai mare parte din cei care au trimis in inchisoare tarani ce au furat un stiulete de porumb ?. Acesti „mari ” oameni ai legii ocupa functii importante in justitie de unde nu pot fi inlocuiti. Deasemeni exista in Parlament destui avocati care fac legile dupa chipul si asemanarea lor si de aceea avem atatea greseli de procedura. Acestia au lasat tot timpul o chichita si astfel legile se pot interpreta cum doresc dansii. Numai o opinie publica bine informata si nu manipulata din toate partile, va putea impune o adevarata schimbare. Pana atunci: Lasciati ogni speranza voi che intrare…. „. Cu stima, Tony Popescu

  9. Matusa Tamara est mai vie ca oricand.. 🙂
    In plus, danseaza pentru a scoate nepotul din criza! 🙂

    • nu pot fi de acord cu cei care fac astfel de filmari si le mai si pun pe youtube; resping in totalitate ideea si de-ar fi dupa mine, i-as prinde p’aia, i-as filma dansand la fel si apoi 1 an asistenti sociali fortat si supravegheat la un azil de batrani imobilizati la pat. cred ca le-ar cam trece …

      • Nici eu, dar tarisoara asta ne ofera tot felul de ipostaze ale vietii! Eu doar am postat..cu caracter de umor, cum fac si cu acest clip, gandindu-ma ca la haturi este Vanghelica, iar in spare Pontaku! 🙂

        • @Fluturele-Kukri
          Mai inteleg ceva din postarea dv. Anume ca prin postul meu, chiar daca nu-mi apartine clipul, m-am incadrat pe aceiasi linie cu ownerul acelui clip, drept pentru care iau in calcul prezenta mea in viitor, pe acest blog…probabil ca nu toti pot separa umorul de viata cotidiana…
          Sa fiti iubiti…voi ramane in umbra!

          • Doru, treaba este astfel:

            – daca in primul clip era o femeie in varsta fara nici o grija materiala care dansa pe un vapor in croaziere – era ok
            – in al doilea e doar un cal si un fraier care deranjeaza calul – umor (umor-umor dar putea fi si omor)

            Noi aici mergem pe o balanta a bunului gust, un nivel intelectual de la mediu in sus, TOTAL DIFERIT de ce vedem pe antene, realitati chiar protv mai ales la stirile de la ora 5.

            Daca postezi ceva inseamna ca ai ales ceva si te implica aceasta alegere – ne propui ceva prin ea.

            Doar un pic de grija pentru nivelul intelectual de pe acest blog, mult peste alte locuri.

            Nu te uita la postaci – ei sunt aici doar pentru ca fiecare dintre noi sa avem termen de comparatie.

            Multumesc pentru intelegere.

          • Doru, o intrebare simpla, daca in imagine ar fi mama, bunica sau o ruda de-a ta, ai mai fi dat link-ul?

          • Tot „comitetul” a sarit pe mine! Spre deosebire de multi in lumea asta, eu mi-am asumat derapajul vremelnic si am hotarat in consecinta! Imi este tot mai clar ce doriti, cat timp anumiti membri, putin mai sus, nu au fost deranjati de „cruditatile” postate, chiar exprimandu-si apetenta!
            Deh…cum spunea Cristian…nivel peste mediu. Acum sosesc alte tiruri..cu mama, matusa, bunica, etc. mioritic(cel cu batrana)si cum am primit destule bobarnace neavenite totusi….am decis!
            Cele bune…The End!

          • Doru, ai gresit si, incercand sa repari, gresesti mai mult.

            Stii si tu ca in cazul domnisoarei din farfurie este un spot al unei campanii, modelul stia bine ca imaginea ei va aparea in toata lumea, iar eventualele glume fac parte din riscul meseriei.

            In cazul batranei lucrurile stau cu totul si cu totul altfel.

            Eu zic sa ramai pe aici, nu e o problema, toti gresim. Trece si totul intra in normal.
            Ce zici?

          • Doru, ramai linga noi si nu in umbra. S-a stat prea mult in umbra.
            Eu nu as interpreta cele scrise ca pe un atac la persona. Si crede-ma ca nici nu dorim sa ajungem la performanta postacilor Alex/Andrei si care or mai fi pe „traseu”.
            Ramai cu noi „pe fata”.
            Numai bine.

  10. Buna ziua daragi prieteni ma bucurfoarte mult sa va revad.
    Sunt total deacord cu ce spune tracul.
    Domnule Moraru, referitor la subiectul pus in discutie eu am urmatoarea parere.
    1.Sunt foarte sigura ca adevarata matuse Tamara este o femeie marata de la tara,pe care ( domnul Nastase )a bagato in acesta problema fara stirea dansei. Asfel a devenit persoana de interes public peste noapte.

    2. Referitor la domnul Nastase, eu vreau doar sa spun ca nu vreau sa il judec pentru ce a facut sau nua facut, nu e treaba mea sa fac asta (exista judecatori si oameni de ancheta care ar trebui sa isi faca datoria)in primul rand , iar in al doilea rand nu vreau sa imi amarasc sufletul si viata, pentru un personaj care nu merita nicimacar ca eu sa il urasc sau sa il vorbesc de rau.
    Nu sunt deacord cu ceea ce se intampla, dar cred cu tarie ca pana la urma va primi si dansul ca si altii ca el exact ceea ce merita. Trebuie sa avem doar un pic de rabdare.

    3. Nu am inteles de ce noi trebuie sa ii tinem pe acesti (oameni) ca Nastase si altii ca dumnealui in parlament. Daca tot e criza si suntem saraci de ce nu facem curat in parlament si in alte institutii in care exista asfel de oameni (respectabili)?.
    4. De ce doar noi trebuie sa strangem cureaua si dansii nu ? Sunt deacord cu stransul curelei daca este nevoie , pentru ca noi si mai ales urmasii nostrii sa o duca mai bine pe viitor. Dar mi se pare corect ca aceasta curea sa se stranga la toti si nu doar la cei care dinpacate le merge asa de rau incat nu prea mai au ce strange.
    5. Parerea mea este, ca si masurile care sau luat, nu sau luat pentru, ca dragi nostri parlamentari si conducatori se gandeau la noi, nu nici pomeneala, tot la salariile si bunastarea lor se gandeau. Cred ca acesta e lucrul cel mai trist.

    Poate odata si odata o sa le vina si lor mintea la loc si mai ales sufletul, care probabil vazand ceea ce fac aceste personaje a plecat in concediu impreuna cu, constiinta. Imi e greu sa cred ca oamenii care au cadecat constiinta si suflet fac astfel de lucruri.

    Doamne ajutane pe noi , dar mai ales pe iei sa isi gaseasca sufletul si constiinta. Adule aminta doamne ca au si dansii copii si nu ar fi corect sa plateasca capii pentru greselile parintilor.

    Dragi mei prieteni, stati linistiti Dumnezeu e sus si vegeaza. O data si odata va venii si randul acestor personaje sa plateasca.

    Rabdare. Rabdare. Rabdare. Sa fim iubiti cu totii

    • Draga mea Laura!
      Dar cine ai tine pe astia in parlamet..noi? nici de cum noi cei de aici… care comentam… si imi place sa cred ca dorim cu adevarat sa sa faca o schimbare…tot ei sa mentin in parlament sau in functii bine platite tot de noi…nu vezi sa deja au si inceput sa colecteze bani ptr campanie,,,si nu putin bani ci sute de mii de eur….Dar eu intreb altceva ce de trebuie sa traimi noi dupa niste legi concepute si votate de acesti nemernici votati de niste betivi si dementi care ptr o punga ,un pix,o punga de zahar…etc voteaza si mortul din mormant…astea daca s-ar starpi…fi sigura ca nu ar ajunge hoti in parlament.

      • Draga Reodica

        Sunt deacord cu ce ai spus in totalitate. Eu cand am spus noi ma refeream la noi Romanii, nu doar la cei de pe blog . Stateam acum si ma gandeam la ce ai spus tu si me-a venit in minte o intrebare.
        Oare chear nu putem face nimic sa scapam de aceste personaje gen (distinsul domn) Nastase?
        astept raspunsuri si solutii la aceasta intrebare, de la voi si de la domnul Moraru.

        Doamne ajuta sa gasim o solutie

    • daca dai garnitura la o parte si speli farfuria, as lua si eu o bucatica 🙂 🙂 🙂

  11. Dragi mei !
    Noi stim cu toti de unde au provenit aceste sume colosale…noi cei de aici care dam cu presupusul si analizam.. suntem prea mici ptr sume asa de mari (cred eu)…Dar cu ce nu sunt eu de-acord este pana unde v-a merge nerusinarea acestor criminali si acestor nulitati…de-a ne mai minti…cu atat patos incat si ei cred ce spun….aceste sume fac obiectul discutiei …noi oameni de rand din munca cinstita nu le vom acumula nici in 3 vieti …si atunci despre ce vorbim?
    De aceea avem nevoie de Nasul….aici ne putem putem spune” pasul”..asa cum se spune la noi in Ardeal
    D-ne ajuta!

  12. Ei na!!!
    ce ziceti de asta?

    Deputatul PNL Virgil Pop a fost condamnat vineri, prin decizia Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ), la 5 ani de închisoare cu executare pentru trafic de influenţă, fals şi spălare de bani, însă decizia nu este definitivă.
    El este acuzat că şi-a folosit funcţia pe care o avea în 2008, respectiv cea de consilier judeţean, pentru a obţine cîştiguri financiare.

    Parlamentarului i-a fost pusă poprire pe conturi pe jumătate din apartamentul său din Turda. El trebuie să restituie 130.000 de lei pentru firma care i-a dat mita.

    Hot.jud.nu e definitiva, ca si la Nastase….

  13. Ovidiu says:
    December 16, 2011 at 09:42

    ‘neata!

    Nu poate omu’ sa se supere un pic. Sariti toti pe bietu’ om.

    Mi-e frica doar ca anumite imprejurari te obliga sa faci compromisuri urate. Asa e in viata, n-ai ce-i face, si noi traim, suntem in “viata”. Dar om merge inainte cu bune si cu rele.

    Multumesc de “palme”.

  14. @Finul
    Crezi ca au vre-o putere adevaratii proprietari ai tablourilor, nu numai, a tuturor operelor de arta?
    Cati actuali batrani au fost dati afara din casele parintesti doar cu ce aveau pe ei, iar valorile de la stramosi lor si le-au insusit paraziii numiti SECURITATE?
    Cati si-au vazut lucrarile stramosilor pe peretii sfidatorilor de neam si tara si au reusit sa le recupereze?
    Garantez ca nici unul, multi au murit in asteptarea verdictelor favorabile!
    Multi si-au vazut lucrurile „furate” prin acte false, mai este loc de enumerat, dar ma opresc aici pentru ca mi s-a pus un nod in gat de nervi!
    Astia sunt TERORISTII neamului nostru.
    DUMNEZEU sa BINECUVANTEZE ROMANIA si cu oameni cu inima si suflet!

    • Cred ca m-ai inteles gresit, eu vorbeam despre destinul unui tablou.

      De exemplu, un pictor a terminat un tablou in 1920. L-a vandut lui X(daca nu cumva a fost comandat de acesta) in acelasi an. X il vinde in 1930, sa zicem, lui Y, etc.

      Crede-ma, si daca a fost luat cu forta, ca sa nu spun furat, „urma” lui se stie!

      Reconstituind acest traseu aflam multe lucruri interesante, sunt convins. Cine este/ a fost(daca a fost!) matusa Tamara, cum si cand a intrat in posesia tablourilor, s.a.m.d. Fiecare pas lamurind o ipostaza, ori ducand in alte directii…

  15. Matusa Tamara lupta pentru reantregirea familiei, rabdarea ei s-a cam apropiat de sfarsit.

  16. „Cel mai bine mi-ar fi fost dacă ieşeam eu preşedinte în 2004. Asta cred că era cea mai bună soluţie şi cred că şi pentru ţară.” – a declarat Adrian Nastase.

    „Ori toţi să muriţi, ori toţi să scăpăm!

    Intre declaratia nepotului Tamarei si celebra replica din piesa „O noapte furtunoasa”, o fi vreo asemanare, sau mi se pare?

    Ma gandeam, asa, ca fiecare dintre lucrarile lui Tonitza, Baba, Iser, Bancila, trebuie sa aiba o poveste care incepe cu data la care autorul a incheiat opera si continua cu proprietarii pe care i-a avut de-a lungul timpului, cu nume, date, adica o refacere a traseului fiecarei lucrari, de la sevaletul artistului, pana la cuiul de care sta suspendat pe peretele celui mai celebru nepot din Romania, nu?

    O fi avut cineva curiozitatea sa refaca traseul fiecarui tablou? Asta asa, ca poate face careva un film documentar despre istoria tablourilor si-l vedem la Teleenciclopedia.

    Macar cu atat sa ne alegem, ca documentarul „Dosarul Tamara” nu mai starneste nimanui vreo satisfactie, cu exceptia regizorilor, protagonistului si a prietenilor acestuia, fireste, iar emisiunea TVR-ului este totusi una serioasa, nu difuzeaza parodii.

    Sau poate autoritatile romane il prezinta la „festivalurile” de gen din UE si fac aia vreun remake, sa ne placa si noua. E, ar fi ceva, nu?

    • E un reply mai sus care se potriveste si aici Finul:

      Un cetatean german says:
      December 16, 2011 at 13:51

      Asemenea decisie justifica neincrederea Olandei in vederea coruptiei la nivelul justitiei si nu este de acord cu intrarea romaniei in spatiul Schengen.

  17. Daca um inteles bine banii provin dintr-o banca din afara tarii.Si stiu ca acele tablouri si alte bunuri din patrimoniul national nu se pot scoate in afara tarii.Cine e acela care da atitia bani fara o expertiza a obiectelor.Stiu bine ce spun am avut un magazin de anticariat .Am fost chiar martora la un dialog de genul;crezi ca ajunge ala e pretentios!Cine a expertizat obiectele ,cine mai stia de existenta lor,cine le-a cumparat pentru ca o persoana in virsta nu vinde o furculita fara sa isi intrebe copii sau prietenii Stiu multe dar nu am dovezi.M-am simtit insultata de decizia judecatorilor.

  18. Astazi sunt asteptate alte doua pronuntari:Serban Mihailescu si deputatul Virgil Pop,sa vedem ce va fi acolo?

  19. Nasule, avem o problema majora: exista perosane in Romania carora li s-a spalat creierul, ce ne facem cu ele? Eu spun sa-l „murdarim” din nou cu informatii reale din perioada de vesela amintire 1990-2004. recomand o rubrica fixa de „Aduceri aminte” in care sa ni se aduca aminte un caz sau o situatie „uitata” de multi romani, dar tot asa o scurta aducere aminte de existenta unor mari romani. Noi ne amintim mai mult de micii romani decat de marii romani. eu cred ca putem da calificative de mare sau de mic român. Eu cred ca Nastase e un mic român. Tamara ma duce cu gandul la Tamara Buciuceanu Botez care face parte din categoria „mari români”.

    • tracule nu li s-a spalat creierul..asa sunt ei din nascare incapabili sa se adapteze la schimbarile vietii iar ori ce le spui este de pomana..mai tine si de cultura, educatie

      • Gabriela, eu cred ca Tracul are dreptate, romanul uita repede si invata greu. Poate ca o aducere aminte nu strica. Iar daca sunt „spalati” pe creier din nascare, atunci putina „educatie cetateneasca” nu le strica, asa au sansa sa se intrebe ce si cum!

  20. Asemenea decisie justifica neincrederea Olandei in vederea coruptiei la nivelul justitiei si nu este de acord cu intrarea romaniei in spatiul Schengen.

    • ai dreptate insa Olanda ca si alte tari occidentale n-au trait in comunism zeci de ani ca noi si sa vada urmarile care sunt dupa atitia ani.

    • Eh, lasa-i si pe olandezi cu treburile lor. Ei fac acest lucru din cauza politicii interne si nu neaparat contra noastra. Au si ei pe acolo politicieni de genul dnului Vadim Tudor…

    • Dar nici Olanda nu respecta tratatele.Incercam sa prindem tarile dezvoltate din urma dar e foarte greu cu mentalitatile oamenilor.

    • Din experienta proprie pot sa spun ca nici olandezii nu sunt sfinti, nici noi. Totul se reduce la interese politice si economice. N-au avut asemenea retineri in vremurile cand colonizau si mituiau in draci pe unde ajungeau.

  21. Nasule m-ai „nenorocit”, am devenit dependenta de blog!
    Vai si amar de treburile din casa, cam stagneaza pentru ca eu tot timpul trebuie sa citesc comentariile de pe bolg, si vin sarbatorile!!!!!!!!!!!
    Sa fii si mai iubit!

  22. „chinezule” dai tu banii pentru al doile vot?
    Nu suntem o tara de bogati, mai multi sunt saraci, de unde atatia bani?
    Lumea incearca sa fie ponderata in cheltuieli, iar noi suntem mai cu mot, facem doua randuri de alegeri!
    Sau poate ne dau „matusa Tamara, Michi spaga”, etc!

    • IM

      Democratia are costurile ei. Un euro de persoana pentru a vota in cunostinta de cauza o data la 4(patru) ani, nu este un cost excesiv.

      Am fi mai cu motz daca am deveni prima tara cu pretentii democratice care comaseaza alegerile

      In privinta lui Michi Spaga, in cazul ca nu ai aflat inca, il regasesti la putere in partidul fostului sef al mafiei lui Nastase

      • Dar tot in democratie se pot comasa alegerile pentru economie de bani. Eu vreau sa merg o singura data la vot si sa votez si primar si parlamentar. Stiu ce vreau sa votez. Cine nu stie inca poate afla de la noua „Nasul TV” cand vor afla o multitudine de informatii si se vor decide. Nu crezi?
        Daca in prezent cu atatea televiziuni 3 Antene, 2 Irealitati sunt 55% nehotarati nu crezi ca „Nasul TV” le va da o alternativa?
        Asta e problema ta ce se intampla cu nehotaratii?

  23. Fie vorba intre noi, este un joc politic.

    Eu iti dau ocazia, voi ne dati sansa sa mergem mai departe.

    Daca acest SA MERGEM MAI DEPARTE este util NATIUNII de ce nu ?

    Acceptand ideea, ASPIRINA, antonescu nu mai are raison d’être candidat la Presidentie iar PARACETAMOLUL, ponta este pus la colt.

    Mai este, „arbitrul” DNA ce va spune pana la scurgerea celor 10 zile.

    In spatele raspunsului se va gasi si surpriza altor dosare a specialistului in mascarea averii ilicite.

    Interesant sunt si celelante cazuri care treneaza de ani de zile.

    In orice caz, prestigiatorul NASTASE are si calitati, joaca pe mana tuturor !!!

    • ar fi fost bine sa fie el atat de destept. el doar tace la ordinul masoneriei. Dana e cea cu creierul si oamenii din jurul si spatele ei. Astept datele urmatoare in toate spetele. Sper sa nu mai aiba tupeul si data viitoare acei judecatori ca distruga imaginea unei tari intregi. Nu ii vad deloc bine daca nu inteleg avertismentele date de un intreg popor. Nu e bine sa te pui in lupta cu o asemenea masa de oameni

  24. Nici nu mai stiu ce sa mai zic despre toate acestea.

    Nu vreau acum decat ca cei care sunt patati, dovediti sau nu, sa nu se mai amestece de acum inainte in viitorul tarii.

    Macar viitor sa mai avem daca am „reusit” sa pierdem atat de mult din 89 pana in 2009.

  25. Pe unii politicieni cu potential ia tras pe drepta piratu,tare si mare om politic,pe uni ia distrus prostiile lor,ambitiile.

  26. Vorbiti mai mult de angoase proprii decat de lucrurile preocupante din RO.

    N-ar fi chiar lipsit de invataminte procesul lui AN dar, printre altele, povestea nu e incheiata definitiv.

    Intre timp se intampla lucruri periculoase pentru intrega democratie romaneasca (cat a mai ramas din ea) si nu suflati nici o vorbulita. Comasarea alegerilor fara nici un argument democratic, practic prin dictatat al majoritatii actuale, nu va trezeste nici o urma de interes?

    Sa fie adevarata banuiala mea ca nasul.tv este doar o simpla oficina de partid plasmuita pentru a apara puterea portocalie in viitorul an electoral?

    Sa fie adevarat oare ca acest blog are doar rolul de a masca precum o fumigena de unde vin banii pentru viitoarea tribuna aservita puterii actuale?

    M-ar bucura sa-mi dovediti ca ma insel, prin argumente (nu prin invective si lozinci). Asta bineinteles in masura in care postarea nu e „moderata”.

    • Pe femei tebuie sa le faci sa rida ,daca reusesti numai cind esti gol ai o problema …

      • Bovarismul e sentimentul specific femeilor care se simt fercite inselandu-si amantul facand dragote cu sotul. Din filmul Anonimul venetian 1972

      • monica,

        Ar trebui sa ma bucur de confirmarea prompta a presupunerii cu angoasele ce va framanta.

        Insa, sincer, imi pare rau pentru dvs. si va doresc sa depasiti cat mai repede nefericita etapa.

        • … etapa din care tu nu vei iesi, poate, niciodata! 🙂 🙂 🙂

          cele mai politicioase comentarii ale tale sunt cele dupa ultimul tau punct.
          😉

          • kukri ….nu-ti mai bate capul cu ziaristul asta ratat,care face pe bloggerul ,la fel ca si Nastase .

            2 Ratalai de meserie …buni sa care genti si papornite.

            )))))))))))))))))))))))))))))))))))

          • chinezu ‘,te contrazic aici esti in domeniul meu ,cand radem sunt solicitati mai putin muschi ai mimicii decat atunci cand suntem tristi si mai un aspect cum ai vrea tu sa arate o doamna la batrinete cu riduri de fericire sau cu cele de tristete ,supare etc este un exercitiu de imaginatie te rog sa alegi fotografia cea mai placuta. 😉

    • Domnu’ Moraru…a dreaq invatatoarea Tamara !!…avea pinacoteca secreta si seifuri cu bijuterii in garsoniera….sigur avea viata dubla.

      ziua invatatoarea pensionara saraca,iar noaptea colectionara bogata…poate aflam si ca mergea noaptea prin cluburi de fitze sau dansa la bara.

      ha ha ha

      iar chinezu’ amuzat ii cara poseta si ii lustruia cizmulitele pana peste genunchi!!

      looooooool

      • chinezu’….da ce nu stii sa stampilezi 6 buletine de vot ???

        tati,ti-e frica ca te-ncurci???

        las .ca iti arata tac’tu, Kaghebist sau tac’tu, Turnator…..ca mama n-ai ,ai 2 tati …

        ha ha ha

        • Cand ii aud pe astia ca zic: „Vor fi 6 buletine de vot si lumea n-o sa stie cum sa voteze” mi se pune pata!
          Chiar asa de prosti cred astia poporul roman?

    • Mai „low cost” sau ” made in china ” suna la fel ,ne lasi cu palavrele astea de 2 bani . Macar schimba nick-ul , ceva de genul ” Chinezu’ va amuza ” si atunci te bagam duminica in grila postului la rubrica divertisment.
      Hai pa si ai gija cum mananci sa nu-ti musti limba ca mori otravit si ramane motanu’ fara jucarii.

      • Am uitat sa-ti mai dau un sfat . Daca decizi sa te intorci pe meleagurile tale natale ia si motanu’ cu tine poate aia acolo stiu sa-l gateasca mai bine . In Romania e deja expirat si nu-l mai inghite nimeni.

        • Ok,

          N-ai grija. Intotdeauna il iau cu mine. Ii place foarte mult in china.

          Imi pare rau daca tu ai avut experimente neplacute incercand sa inghiti asa ceva!?

          • Hahaahhaahahaha , unde ai studiat tovarashe ? „Experimente” inca nu am facut , dar probabil aveam o „experienta” neplacuta daca intradevar aveam dorinta sa inghit asa ceva. Norocul meu ca doar cand il vad mi se face greata si nu am cum sa gust din el.
            Hai pa si sa fi iubit de motanel pisicuta neastamparata !

          • Vezi daca gandesti prea mult noaptea , ai inceput sa vezi fantasme. Culcate mai devreme poate te trezesti cu mintea mai lucida si termini cu aberatiile pe aici.

            Hai pa si sa fi iubit asa cum esti , ca nu e vina ta!

    • chinez’ofticat….ai memorie ff..scurta..la alegerile trecute cind au fost croite colegiile, ce au facut iubitii tai..ehee…era democratie????..acum in afara de lasitatea de a iesii din sala… alt ceva nu stiu..halal opozitie…si era sa uit…motiuni…motiuni…!!!!!

    • intr-un fel comasarea alegerilor nu-i o idee rea intr-o perioada de criza economica..totusi costa si alegerile astea.
      Nasul TV este o televiziune nu un partid iar banii sunt ai nostrii munciti cu greu. Dorim sa infiintam o televiziune nu un partid.

      • Gabri ….chiar ,crezi cà a priceput chinezu’??

        eu ma indoiesc !!!….looool

        • sigur a priceput..nu-l subestimati. la felul cum pune problemele sigur e meserias

        • Hi Hi , marele castig ramane pana la urma prezenta mai mare la vot.
          Din aceasta prezenta vom vedea ce iese …

          pacat, Ticusor, amuzatul tau partener de antrenament s-a cam ingrijorat in ultimile zile.

          Cred si eu, inainte se compara cu Radu Moraru, un ziarist, un blogger, fara trafic dar asta e …. acum s-a ales praful de comparatiile lui 🙂

      • Gabriela,prietenii lui feliz motanul stiu exact ce se petrece si ai dreptate,noi infiintam o televiziune a lui Radu Moraru,moderatorul emisiunii Nasul,nu un partid,
        fac un APEL LA TOTI ROMANII,dupa ce ati fost jupuiti de HOTI cu CARITAS,BANCOREX,DACIA FELIX,FNI,ne-au vandut ce au construit cu sudoare parintii nostri si aducea profit:ROMTELECOM,ALRO,SIDEX,COMTIM,BCR…
        a venit timpul sa incepem.

        • Frumos Ionut, si mie imi pare un din ce in ce mai sigur inceput ce facem toti aici … in ciuda amuzatilor astia.

          De unde amuzati, ca vad ingrijorare in tonul lor deja 🙂

        • si ce daca stiu, lasa sa le stea o sarma in gat de Craciun.
          pe undeva e benefic ca se aude..mai departe dau pe goarna si poate ajunge pe la altii care sunt interesati.

        • Ionut,

          Asta suna cam asa: ati bagat banii la toti aia de mai sus si nu vreti sa bagati si la nasul.tv?

          Multi va comportati ca adevarati investitori. Poate exista unii, putini care stiu, desi mie mi se pare ca nici RM nu stie cum sa o mai intoarca

          Daca la ora asta s-ar deschide subscrierea, nu ar trebui sa stie toti cei invitati in mod transparent in ce isi baga banii?

          Altfel, care e diferenta fata de lista ta?

          E posibil ca eu sa fiu suspicios degeaba. Dar, daca eu nu merit explicatii, ceilalti 100 de oameni care mai scriu pe blogul acesta nu au dreptul la o lamurire – dincolo de lozinci populiste si infierari proletare adresate celor ce-si pun intrebari?

          • Asa poate suna pentru tine,eu unul nu am nevoie sa fie alaturi de mine
            oameni care au vreun dubiu referitor la Radu Moraru,pacat ca sistemul tau de valori este dat peste cap,trecerea dintr-o barca in alta aici nu va functiona niciodata,cel putin nu cu mine aici.Este un mare castig pentru tine ca noi ne facem timp sa iti raspundem.

      • Gabriela

        Banii deocamdata nu-s ai vostri. Nu-s nici macar ai lui RM. Din datele publice, nu are nici o actiune la firma care a inregistrat nasul tv.

        Cand vor fi ceva schimbari, mai vorbim!?

        In schimb, dreptul de a alege in conditii democratice ar trebui sa fie inalienabil pentru orice cetatean.

        • noi n-avem treaba cu acea firma..construim alta cu Nasul pe banii nostrii..stai calm ca o sa se lamureasca totul ca nici noi nu suntem prosti.
          normal ca avem dreptul de a alege in conditii democratice. mai bine vezi de nemultumitii care nu se duc la vot si dupa aceea urla ca nebunii ca nu le convine nimic. iar daca-i intrebi „de ce ma-ta nu te-ai dus la vot si ai lasat pe altii sa-ti decida viata” dau din colt in colt si spun numai prostii.

          • Asta-i nostima. Construim noi alta firma …

            N-ai aflat ca pentru asta iti trebuie sute de mii, chiar milioana de euro!?

            Cat despre drepturile democratice, aici e iarasi mai complicat. Una este un scrutin pentru primari, alta este o alegere de parlamentari.

            Pentru fiecare, democratic, se fac campanii electorale cu teme distincte. Din pacate, guvernantii de-acum isi vad doar de interesele lor si de economiile la galetile pe care vor sa le imparta alegatorilor.

          • Chinezule, nu mai muri de grija noastra!
            De unde stii tu cati bani avem noi sau pe ce vrem sa-i cheltuim?

    • @Chinezu’
      –––-
      1.pe blog scriem ce vrem fiecare, n-avem teme impuse, cel mult una directionala prin articolul de deschidere. Asa e pe BlogOne, ca dovada si intrebarile tale aproape vesnic „offtopic” dar foarte „on topic” in ceea ce te intereseaza strict pe tine. Dovada, comentariile tale!

      2. Banuiala ta retorica, insinuanta si provocatoare ne starnesc zambetele in continuare. Intr-o lume plina de rahat o pana de paun pare si ea colorata in maro si pusa la palaria ta chiar isi gaseste locul potrivit.

      3. Nimeni nu are nimic de demonstrat altcuiva, nu este nimeni angajatul nimanui, doar al bunului simt din care iata, tu ai evadat si esti mandru de realizarea ta. Iti intorc „politetea si respectul” tau recomandandu-ti sa dai teme la tine pe blog si sa soliciti de acolo, parerile si argumentele, eventual dovezile, de la cei care-ti scriu acolo.

      Daca nu ai destui, ok, spune asa, vino cu o cerere frumos redactata aici, pe BlogOne, si mai vedem.

      Nu ma face sa cred ca ai doar o spoiala de educatie care iti fardeaza personalitatea de politruc.

      Tip: incepi sa ne devii din ce in ce mai indiferent. Ce-ar fi sa ne raspunzi la fel?

      Fluturii sunt Liberi

      • E util si el in felul lui, Kukri, uite 14 cu al meu 15 reply-uri. Nu e rau – chinezii sunt productivi. Vorba lui Radu, e nevoie si de ciuvica, macar pentru confirmare!

          • CiuvicoTacii 🙂 🙂 🙂 🙂

            Pic si Poc in media romaneasca.
            Unul face Poc la doar un Pic al altuia. Ca doar atata poate, un pic !

            LOOOOOOOL

          • erata : ciudacii de serviciu!!

            chinezu’amuzant este ciudacul de serviciu!!!

            eheheheheh

          • nu ma pot abtineee 🙂 🙂 🙂

            am auzit ca azi, la Cantina Pis! Pis! a lui Felix, Chinezu a servit „Kitty Cat” de post!! 🙂 🙂 🙂 🙂

            Daca mancati de Post deveniti umani, iata un aspect la care nu v-ati gandit. E timpul sa treceti pe carnica LOOOL
            Felix Canta si Chinezu danseaza! 🙂 🙂 🙂

          • kukri …inceteza dreaqului ….ca mor aici de ras !!!

            auzi,cica kitty kat !!!!

            ha ha ha ha ha

          • alooo !!!…chinezule !!!

            mai vrei sa postezi ineptii pe BlogOne ???

            avem tratament soc cu ras !!!

          • ultima si am plecat ca azi muncesc pentru bomboanele din brad

            am de facut o precizare 🙂 🙂 🙂

            Cantina Pis! Pis! , a se citi Piş! Pis!

            e cam greu pt Chinezu’ de pronuntat dar nu conteaza, el isi gaseste stapanul dupa miros LoooooL

          • lipseste PATROCLE ca-i dadea cu un strat de naftalina de-l facea din Chinez amuzat, Chinez Naftalinizat, s-il punea in lada de zestre a lui Felix, la pastrare, pentru ca poate nu stiti, dar Moliile sunt canibali!
            LoooooooooooL

          • asa asa Chinezule, made in china via Grivco!

            ati vazut mai fratilor, are efect 🙂 🙂 🙂

            cica poc poc poc, el crede ca a invatat 3 cuvinte 🙂 🙂 🙂 🙂 „onomaptopee” nu se pune ca vine din copy/paste LooooooooL

          • rectificare
            ––––

            din cauza lacrimilor de ras, acuma am citit corect.

            scuze Cinezule, te-am subestimat, o greseala de neiertat; da, chiar ai invatat 3 cuvinte 🙂 🙂 🙂 🙂

            haidi pa, ne vedem in piata la cumparat braduti, eu iau pentru Craciun, bradut, pom 😉 tu iei din ala odorizant sa te poti apropia de ladita de nisip LooooooL

        • si poate se lipeste si de el ceva in timp ce citeste angoasele noastre ,studiaza in continuare chinezule

    • @chinezu,La cite tunuri s-au dat in aceasta tara,crezi tu ca mai conteaza atit de mult comasarea alegerilor?Sau crezi ca romanii sint atit de idioti incit sa nu stie pe cine voteaza.Nu cred ca este o asa mare tragedie ca o sa fie 2 buletine de vot in plus! La primul tur al alegerilor prezidentiale din 2009 a fost la fel:alegeri cuplate cu referendum.Referendumul a fost votat de peste 50% dintre alegatori iar la prezidentiale nici un candidat nu a obtinut mai mult de 30%.Nu este nici un atac la democratie comasarea alegerilor.Intr-un an de criza este benefica comasarea in detrimentul unei campanii electorale permanente.

      • Nico,

        Asta suna ca dracu. Adica, la cat s-a furat, mai trerbuie sa ne deranjeze ca se fura si dreptul la vot democratic?

        Poate batem si recordul de un vot la 17 secunde de data asta, nu?

        Da, pe mine ma deranjeaza sa fim furati si de cel mai important drept.

        Pe voi nu, fluturi liberi?

        • ma, chinezule daca tu dormi pe cuie ca unfachir, apai sa te tii in continuare de tristetea mare de ieri a lu’nastase fiindca reproducerile l-au durut cel mai rau in onomatopee…hau, hau, hau vine mos craciun!

        • Nu ne este furat dreptul la vot!Comasarea nu este = nexercitarea dreptului de a vota.Distrugerea si jaful economiei nu este atentat la democratie?Atunci cind s-au vindut fabricile la fier vechi a-ti fost la fel de vehementi?iar despre furat voturi sigur ca ma deranjeaza!Voturi s-au furat de catre toate partidele.In sectiile de votare sint reprezentanti de la toate partidele,nu poate fura nici un partid fara acordul celorlalte.Din cate stiu eu camioanele de probe sint la USL!DE ce nu le folositi?

          • Comasarea este calea prin care este evitata campania electorala in esenta ei.

            Dezbaterile pentru locale nu trebuie balmajite cu cele pentru parlamentare.

            Alte teme, fiecare cu importanta ei. Daca nu, ne intoarcem la marea adunare nationala

          • zise ,”psihologu’ si analistu’ politix” aka chinezu’ ofuscat …loool

            tati ,tu si pesedeii tai ,cit de curand o sa roadeti in loc de ciolan,coada la Motan !!

            ha ha ha ha

          • chinezu,oricit ai incerca,nu reusesti sa ma convingi ca imi este incalcat dreptul la vot.stiu foarte bine sa fac diferenta intre alegeri locale si parlamentare.Nu ma deranjeaza ca, campania eelectorala sa fie 2in1.Oricum campaniile democratice de pina acum au fost in zadar,nu s-a indeplinit aproape nimic din ce s-a promis.Toti ne promit pedepsirea coruptiei si impartialitatea justitiei si uite dovada : A Nastase achitat

        • @chinezu
          Omule, tu crezi ce spui?
          Ce sa spun, esti deranjat de furt. Dar de ce ti-ai petrecut viata in mijlocul producatorilor de puroi? Fiindca bag de seama ca nu ai lucrat nici la camp, nici la strung, ci ai cam fost bagator de seama pana acum, ai fost la ciupeala prin organizatii, poate pica ceva. Tu ce plusvaloare aduci ca sa te luam in seama?

          • Plusvaloare n-are de unde, in schimb dezinformare in stilul irealitatea si antena1,2,3 imprastie peste tot, poate poate prosteste pe careva. Crescut si educat in spirit comunist, nu e bun la munca, le are cu papagalul si traieste ca o capusa.

          • Hi, hi, hi

            Unu nu produce macar o incercare de argumentare a pozitiei adoptate, dar toti stiu ce a facut chinezu la viata lui!

            Dragilor, lucrati cu Melisa si mama Omida!? Chiar nu se poate ridica nimeni peste nivelul asta de dialog!? Va convine doar nivelul Zavoranu?

      • In special, Nico, se va castiga la prezenta la vot si poate aici ii deranjeaza pe cei din opozitie.

        Sa ne aducem aminte ca poporul are reflexe bune atunci cand este cazul (cum a fost in 2007 cu 74,48% impotriva demiterii).

        • Normal Cisti,ca ii deranjeaza prezenta la vot !La o prezenta mare la vot nu se poate fura!USListi cunosc mai bine ca oricine metodele de a fura la alegeri.Le vine ca o manusa zicala:”hotii striga hotul”

    • Domnule „chinezu’ amuzat”, daca mai sus am scris ca pe domnul Alex il admir pentru indarjire, aici ma vad nevoie sa va informez ca sunt dezamagit. Inainte sa fiti in concediu, erati singurul care incerca un minim de argumentare in postari.
      De cand ati revenit, „aproape” ajungeti la nivelul dnului Alex. Acum, eu ma intreb daca sunteti una si aceeasi persoana cu domnul amuzat dinainte (de concediu) sau ce anume s-a intamplat cu dvs in timpul liber avut.
      De cand ati revenit, aruncati numai fumigene…
      Fumigena 1 (ieri) – ip-ul va este blocat si cu toate aste dvs postati in continuare liber
      Fumigena 2 (tot de ieri) – va puneti intrebari legate de oamenii cenzurati pe acest blog privat (dar dvs tot ati postat!!!)
      Fumigena 3 – vorbiti de lucruri periculoase cum ar fi comasarea alegerilor. Ce anume este asa de _periculos_? Eu o sa stiu pe cine sa aleg si gandesc ca si ceilalti vor sti. Sau daca sunt persoane care nu stiu, atunci tot este egal, daca alegerile sunt comasate sau nu. Hmm, nu va pricep.
      Fumigena 4 – chiar credeti ca am avea „dureri de burta” sa recunoastem oficina cui suntem. Eu si grupul nostru nu. De ce? Pentru ca noi _nu_ vrem sa jignim inteligenta celor care ne citesc.
      Fumigena 5 – Dupa cum singur ati scris de mai multe ori, sistemul actual este atat de corupt incat nu au nici un pic de frica de repercursiuni. Acum intrebarea care doresc sa vi-o pun: cand ati pus intrebarea sincer? Acum sau inainte. O logica minima, ne arata ca, in momentul in care nu le este frica de nimic nu au nevoie de cei cateva mii ai lui Radu Moraru (pentru a explica provenienta baniilor). Va discreditati singur (si fara ajutorul nostru) domnule „chinezu amuzat”.
      Fumigena 6 – iarasi intrebarea legata de cenzura (chiar nu va plictisiti)?
      Numai bine.

      • Floos

        F1, f2, f 6 da, in continuare conexiunea normala imi este cenzurata. Noroc ca mai exista si tuneluri si ip-uri dinamice. Recunosc, nu e cea mai agresiva cenzura, nu e chiar bararea tuturor mesajelor. Doar din cand in cand n-am mai iesit din moderare sau mesajul a fost trunchiat

        F3 am dat mai sus argumentele pentru anormalitatea comasarii alandala a alegerilor.masa ca ma rezum doar la faptul ca am deveni prima democratie care recurge la asa ceva fara motivele unor calamitati, razboaie…

        F4 nu s-a recunoscut fatis nici o data. Daca s-ar fi declarat asa ceva, eu nu mai treceam pe aici. Pe incercate

        F5 nu-mi apartine. Eu dimpotriva, spun ca le e foarte frica de repercursiuni. Asta nu inseamna ca ii subestimez. Sunt convins ca vor face tot ce pot pentru a-si diminua pierderile. Ce mai spuneam este ca au inceput sa primeasca deja lovituri puternice si inca nu stiu de unde li se trage.

        • O spun cu mindrie sunt PDL-ista si fan BASESCU din 2003.NU e un raspuns la provocarea ta,dar sa vedem daca acum ca cel putin una a raspuns te retragi.Sau vrei o marturisire a „pacatosilor”in piata publica?Comasarea alegerilor nu e deloc ALANDALA ci toata la un loc!

          • Monica,

            Doar te faci ca nu intelegi? Nu e nici o surpriza ca exista pdl-isti in zona.

            Eu intrebam daca nasu.tv este pdl-ist. Cand aflu asta, sigur ma retrag.

    • Ma chinezule sa se faca alegeri in fiecare luna daca asa vrea democratia, dar sa se faca pe banii partidelor si nu pe banii din taxele si impozitele platite de noi. Adica sa ma plateasca ei pe mine, cetatean alegator, sa ma duc la vot in fiecare luna. Si ma duc!!

    • Dovada certa este suma de 400000 euro din cont. Nu exista justificare pentru acesti bani, iar banca a trimis dovezie in instanta. Dar cand te judeca 2 judecatoare controversate care elibereaza criminali, teroristi(una din ele l-a eliberat pe Omar Haissam), iar cealalta pe Costiniu si Voicu atunci ce argumente mai vrei.

    • uite…ai primit si trei voturi…tre’ ca o sa ai o noapte fericita…ei si cu tine acuma…nu chiar oficina…un bordei acolo…
      intre timp…puterea portocalie…si-a schimbat culoarea…da’ ce conteaza…?
      daca tu zici ca fumigena nu e suficienta pentru a masca jongleriile financiare ale lui Radu Moraru&portocalii…crezi ca e suficient daca ne aprindem toti cite o tigara…s-o vedea mai putin…?
      p.s. stii vreun cabinet,pe undeva….sa-mi tratez angoasele…?

  27. ce a facut justitia cu cei din PDL a fost praf in ochi chipurile sa arunce un os „la prostime” ca-i libera iar in spate sa-i scoata basma curata pe cei cu adevarati patati dinainte.

    • Gabriela,asa-i!

      Ne-au oferit plevusca si mai vor,sa-si protejeze rechinii care trebuie sa mai inhate halci suculente din bogatia tarii.

      • Nu cred ca mai apuca – iar daca totusi o fac, imi pare rau, fiecare popor isi merita conducatorii.

        • Cristian, vreau si eu,dar nu depinde numai de noi,ma tem ca suntem o mana de oameni.Ailalti,mai multi, se uita doar la „pusculita proprie cat se poate umfla de promisiuni.

        • pai cam asa este….dar ce sa facem Gabriela ,avem si multi infiltrati printre oamenii de buna credinta.
          toti se jura ca sunt curati….si….stii tu mai bine.
          xxx

      • Atata vreme cat justitia are legea bunului plac si a interesului personal, sansele de a se face dreptate sunt nule. Cea ma clara dovada este nevinovatul-Bombonel. De sarbatori, stati linistiti TOVARASI!!!

        • Val,asta e filosofia societatii noastre capitaliste de cumetrie implementata cu sarg de Ilovici si tagma sa de excroci.Din care fac parte cu prioritate slujitorii „dreptatii” strambe.

  28. Buna ziua ,Nasule,buna ziua dragi prieteni!

    Sa fiu sincera,nu mi-am facut mari sperante in finalizarea juridica corecta a acestui caz.In mintea mea s-a declansat urmatorul scenariu:fostii securisti,nomenclaturistii si beizadelele lor au inca o puternica retea de putere in Romania,sunt solidari unii fata de altii si daca unul pica se darama toata sandramaua.E ca in jocul de domino,pica o piesa si se prabusesc toate celelalte.Si atunci,cum si-ar mai conserva pozitiile ,averile dobandite(magistrati,politicieni,sefi din structurile statale) daca unul din capii retelei(sa nu uitam ca Nastase e si mason) se prabuseste?

    Rebrenduirea imaginii cu un Nastase curat si albit,trecut prin hartuieli „politico-juridice”,va face din PSD un partid mult mai frecventabil,nu-i asa?

    Pentru mine ,cel putin,acest scenariu imaginat imi spune clar ca,pesedeii impreuna cu codita liberalo-conservatoare agatata in spate trece printr-o reala criza de credibilitate.Sa persevereze, asa, in continuare!

  29. Verdictul nu e definitiv

    Decizia de ieri a Inaltei Curti de Casatie si Justitie din dosarul in care au fost judecati Adrian Nastase, Ioan Melinescu si Ristea Priboi nu este definitiva. DNA a anunţat deja ca va face recurs, care va fi judecat de completul de cinci judecatori al instantei supreme.
    Hai sa vedem partea plina a paharului, inca nu e totul pierdut, sa speram ca pana la urma justitia isi va face datoria si va da un verdict corect.

    • Leti,

      Din ce am inteles eu, in urma comentariilor de pe marginea acestui eveniment, dosarul este foarte slab pregatit, nu contine DOVEZI, ci doar speculatii, presupuneri. Eu nu mi-as face mari iluzii cu recursul DNA. Aici e clar ca nu s-a DORIT gasirea vinovatiei lui. Cit despre celelalte doua dosare, verdictul va fi acelasi.

    • Ai dreptate Leti, Solutia finala tine de caracterul celor 5 judecatori. Nu cred ca DNA-ul a sesizat Curtea cu un dosar neprofesionist lucrat,pentru a risca o solutie de achitare,cand ochii Europei sunt atintiti si asupra lui.
      Daca 3 din cei 5 magistrati sunt prinsi in reteaua intereselor partinice sau economice solutia primei instante are toate sansele sa fie confirmata.Vezi totul tine de caracter. Regele Carol I spunea despre noi,romanii,ca nu ne lipsesc geniile,ce ne lipsesc sunt caracterele.Sa speram ca cei 5 magistrati il vor contrazice pe rege.

  30. Criza bate pe la uşă.
    Ni se zvântă-n van cămara.
    Dă-ne, Doamne, o mătuşă
    … tip Tamara! 🙂

    Eu spun ca episodul matuasa Tamara este un fel de bluff, nu mai daca privesc la sluga astuia…Truica! Daca cel ce plimba geanta nepotului Tamarei, este un multimiliardar, imi inchipui cum arata conturile nepotelului imaculat!
    Nastase ar trebui sa raspunda in justitie pentru marile tunuri date fiecaruia dintre noi, Petrom, Comtim, Mital, Tepro, etc…acesta ar fi un dosar adevarat!

  31. Îi trebuie neamului acestuia o generaţie care să se jertfească, o generaţie de viteji şi de patrioţi până la nebunie. În toate timpurile au fost căutaţi oamenii de treabă, dar niciodată n-am avut mai mare nevoie ca acum de luptători hotărâţi, de oameni vrednici şi de
    caracter pe care să nu-i abată nimic din drumul lor, să nu-i ademenească nici strălucirile deşarte ale puterii, nici pofta de un trai mai îndestulat, nici slava cea ieftină şi trecătoare, pe care o vântura de colo-colo huietul mulţimii.

    citat din Alexandru Vlahuţă

    • bine ca ai mentionat citatul, era sa te felicit doar pe tine, asa va felicit pe amandoi

  32. Nastase e nevinovat!!! Datorita lui am avut crestere economica pana in 2004 si noi ca prostii nu am votat cu el ca sa avem continuitate.

    • Ce STII TU despre AN ??? Fa o caracterizare in cateva cuvinte a CETATEANULUI AN …

      • Vreau sa va rog sa-mi dati o mana de ajutor intr-o dilema care nu-mi da pace…Aseara daca cineva a vazut emisiunea domnului Cristoiu pe imaginea panoului trona o fotografie imensa cu chipul lui AN Nu pot sa uit si nu-mi iese din minte gestul facut cu degetul aratator la gura… CUI II ERA ADRESAT .NOUA s-au arata tacere si supunere altcuiva….????Sau eu am inteles gresit si nu semnifica nimic.

      • Lasati-l pe tov Adrian Nastase sa se ocupe de ferma agricola din mica Elvetie comuna Cornu unde prin practicarea unei agriculturi intensive pe o suprafata de 2 hectare obtine un venit de 70.000 euro conform declaratiilor de avere depuse la camera deputatilor.Si mai spun analisti lui peste ca agricultura nu e rentabila.Capacitatea fermei e de 1500 gaini,cu 1 euro se pot cumparpara 8 oua rezulta 70.000×8= 560.000 oua produse de 1500 gaini deci fiecare gaina a ouat aproximativ 370 oua, cifra demna de cartea recordurilor. Eu reprezentantul pulimii votante, denumire data de Bombonel celor care nu l-au votat il intreb pe intelectualul rasat cum a cumparat gainile. ce productie la hectar a avut si ce extrterestri i-au muncit fara renumeratie.Oi fi eu tampitel dar nici chiar asa. Am scoala cate clase are trenu si cred ca povestea cu ferma e de doua ori mai gogonata ca mostenirearia matusii matusa Tamara.Oare stie sa-si vanda ouale (or fi de aur) sau se pricepe la albirea …
        Omul mai nou se ocupa de cresterea fazanilor sa vedem profitul in viitooarea declaratie de avere

    • nu vorbi balarii..pai gasca Iliescu, Nastase si altii au venit la putere cand erau banii multi in visteria statului. Uitate-te la ce s-a ales din fabricile vandute de ei dupa ce au fost falimentate tot de acolitii lor.

    • Pana acum ai dreptate,ca a fost achitat si deciziile de prim-ministru nu se judeca.Bechtel,asasini economici…ehe,ce ti-e si cu politica asta.

    • alex: daca nu zici sa „moara mama si familia mea” daca nastase nu e nevinovat ! asa o sa te credem cu toti ca nastase intradevar nu e vinovat. :)))))

    • Alex, Adrian Nastase a fost condamnat inca de cand am aflat cu totii, din presa vremii, despre galagia aia de bani, de obiecte de patrimoniu, de proprietati imobiliare, etc. Tot ce lipsea era verdictul dat de Justitie. Justitia a ales sa se pozitioneze de cealalta parte, iar acum stim despre ce discutam. In fond, toata Europa ne spune ca avem un furuncul mare crescut exact in frunte si, pana ieri, numai noi ne mai incapatanam sa sustinem ca este o alunita ceva mai mare.
      Acum, cand furunculul s-a spart si puroiul ne intra in ochi, ma astept sa vad mai multi idioti care vor sustine ca alunita s-a infectat usor.
      Inteleg ca nu te duce mintea, dar nu miza pe faptul ca suntem cu totii precum esti tu.

    • for alex,
      ori esti superficial, ori rau intentionat, mai plin de defecte ca AN, mai rar printre oamenii politici si sa nu intelegi ca spun ca n-ar fi inteligent, nu, dar o foloseste intr-un mod egoist si meschin; pe scurt a fost corupt si a incurajat coruptia, mita, pilele, toate rudele Danei N fiind puse in locuri f. bune, vezi…. aeroport Otopeni, duty free…
      asa ca nu te mai amagi, si nici pe noi nu ne mai deranja…
      sa fi iubit de AN!

    • Initial nu ii raspundeam lui Alex, nici acum nu ii raspund, ce sa-i spun?
      Ca afara, cu soarele sus nu e noapte ci e zi si cerul nu e majoritar rosu … o fi el de pe Marte si nu stim noi

    • Va admir insistenta de care dati dovada. Asta cu toate ca, chiar aici pe blog, am dovedit (cu argumente) ca habar nu aveti de ceea ce scrieti. In locul dvs, as incerca sa mai schimb stilul decat sa aduc din nou si din nou aceleasi propozitii fara nici un fel argument.
      Incercati sa ne jigniti gandirea cu toate ca v-ati dat seama singur ca nu aveti nici o sansa. Hmm, nu-mi doresc job-ul dvs.

    • Am avut crestere economica pe vremea lui artificiala, prin vanzarea celor mai valoaroase active ale statului pe nimica toata.

      • subscriu! ce cauta replayul meu aici???? a fost pentru ALEX postat la ora 11.38.
        ????!!!!

    • Alex , e nevinvat si pentru contractul cu Bechtel? Eu pentru acest contract l-as judeca, pentru prejudiciul de peste 200 milioane de euro adusi Statului roman prin incheierea acestui contract.

  33. Cetateanul turmentat ar vrea sa stie cine plateste cheltuielile de judecata, A.N.cei vinovati de mascarada de proces politic ( in viziunea poporului PSD ), sau noi toti contribuabili.
    Oare care e suma de bani cheltuita pentru acest proces demn de cartea recordurilor ( citat din A.N.intelectual rasat proprietarul pesterii lui AlI-Baba din Zambacian

    • cheltuielile judiciare vor fi suportate de Statul Roman, judecatoarea cu gurita ei a spus-o

      sa zica mersi Cetateanul Turmentat ca nu da AN in judecata Statul pentru daune morale prejudiciate toti acesti ani

      • Fiind vorba de un fost prim-ministru si altii eu propun ca toate procesele fostilor si inaltilor demnitari sa fie rejudecate de un complet de judecata format din 3 judecatori ce sa provina din primele 3 tari cu coruptia cea mai mica.

        • are de unde, stai linistit, pentru inca 1000 de procese – pentru avocati de oriunde – are de unde

  34. Alexandru Vlahuta – Homo Homini Lupus

    Zadarnic ! – Lupta se-nteteste,
    Si nu-i alegere de arma.
    Sub pumnul grosolan al fortei
    Dreptatea celui slab se sfarma.

    Durerile vin tot mai multe,
    Mai mari si mai adânc simtite.
    De unde sapi lumina, curge
    Iar întuneric ce te-nghite.

    Un pas, un gând, o scaparare,
    Si îndoiala te-nfioara.
    Pe umeri tot mai slabi apasa
    Din ce în ce mai grea povara.

    Sub planul sfânt de înfratire
    Sporeste ura bestiala:
    Tot omul e-un vrajmas la pânda,
    Toata cruzimea e o fala;

    S-azvârl-a patimilor valuri
    Din subredele stavilare,
    Si peste pulberea de pravili
    Domneste oarba-nversunare.

    Zadarnic gânduri razvratite
    Izbesc eterna piramida,
    Spre vârful careia cu totii
    Se bat o cale sa-si deschida …

    Mai sus, mai sus … scrâsnind se-ndeasa;
    Sub multi prapastia se casca.
    Nu tuturor li-i dat sa zboare,
    Dar câti nu stiu sa se târasca!

    Asupra omului de mâine
    S-apleaca palida stiinta,
    Si-l vede mai nervos, mai sceptic,
    Mai înrait de suferinta …

    Zadarnic! – Lupta se-nteteste,
    Si nu-i alegere de arma.
    Sub pumnul grosolan al fortei
    Dreptatea celui slab se sfarma.

  35. Nasule,cred ca ai observat atmosfera de pe blog si nu numai…Oamenii sint la limita (unii chiar spun ca li se desface singura brisca in buzunar…),nu mai pot rabda INjustitia din Romania.Cazul A.N. e definitoriu si lamuritoriu.Daca nu va fi arestat si incarcerat bombonel putem sa ne luam adio de la fata asta legata la ochi…Populatia a rabdat si hachitele si tergiversarile onorabilei justitii,dar,iata,a sosit ziua sentintei.Si,ce vedem???
    Cu toata pregatirea mea,cum sa mai induc optimism concetatenilor,cind trebuie sa le ofer ceva palpabil?Ai spus si tu ca pe roman nu poti sa-l duci cu vorba la infinit…Dincolo de pacatele lui (multe,inventate) romanul e pragmatic.
    Nu sint fan Basescu,dar il vad cum inoata in mlastina rosie,psd-ista,prin care circula caracatite de toate felurile si de toate marimile.Poate gaseste cheia zagazului de asanare.Poate…
    Poate ca am cazut in cazanul cu depresie si atunci imi cer scuze!

    • Nu e depresie Vali, bineinteles ca ai dreptate, dar nu cred ca mai putem rezolva acum ceva – cred ca acum trebuie sa avem grija sa nu mai ajunga astia la putere ever again.

    • Frate,subscriu la ce ai scris,deocamdata trebuie sa participam asa,ceea ce gandesti tu suntem sute de mii ce gandesc la fel,pai stramosii mei au murit ca sa fiu noi batjocoriti de facaturile astea?
      Acum trebuie s-o rezolvam cu mult calm si cu mutari la care efectul vine peste ani,ca la sah,modul placut,barbatesc nu functioneaza cu astia,nu vezi cum ne tot fac.

  36. Privirea lui parca ar spune ” Ma credeti prost, va arat eu voua cine-i prost!
    SFIDARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  37. Cat de trist e sa vezi un om inteligent ca-si foloseste inteligenta atat de prost,la cate prostii face ajunge sa fie si el un postanac,fara sa mai fie nevoie de vreo eticheta.Oricum,in romania,va veni judecata.Totul se plateste mai devreme sau mai tarziu.

    • Cavalerul dreptatii
      ROMANIA REALA – Visul american o vorba-n vant Dan diaconescu a dovedit daca mai era nevoie ca viata bate filmul pe plaiurile mioritice.Si astfel ca-n basmele cu feti frumosi studentul umil si muncitor fostul sofer la roaba transforma intreprinderea comunista in noul sediu al televiziunii Popo(r)ului . Peste noapte devine nabab posesor de palate,castele, post de televiziune , iaht ,elicoper si insula in caraibe toate castigate prin munca deorce legea i-a permis sa cumpere orice pe firma.Uitasem masina de fite scuze nu stiu ce marca e. Fanii sai sunt considerati mai prosti dar sunt multi si- l vor face faraon adica presedinte.
      Prostia este o forţă elementară mai puternică decît orice cutremur. (Karl Krauss)

      • Oamenii nu sunt egali,rezultatul SISTEMULUI este acesta,ceea ce vine va fi complicat dar rezultatele vor fi ceea ce trebuia sa se intample in 25 de ani.Este gresit sa transformi oamenii in tract digestiv,e corect sa in educi in sistem piramidal,ca ei sa-si educe copii la randul lor si vei avea ca rezultat sistemul german.Trebuie sa nu-ti fie frica,esti tare ca si Radu Moraru si creezi unitate prin diversitate.

  38. Buna ziua, D-le Moraru!
    Parerea mea este ca totul a fost de „ochii lumii”, cred ca dreptate nu se va face niciodata, „tovarasul Nastase a hranit” pe cine trebuea!
    Securistii si fii acestora se vor sprijini si ajuta pana la al noule neam, o dovada o am zilnic aici pe scara unde locuiesc, de aceea cred ca nu vor fi pedepsiti MARII corupti!
    Daca ne uitam la cei care „l-au albit” pe nastasel s-ar putea sa fie fosti studentii de-ai lui, nu cred ca un fost student isi va condamna profesorul, nu in ROMANIA!
    Obraznicia si tupeul ii caracterizeaza pe securisti si descendentii lor, iar NESIMTIREA a devenit virtute,
    SFIDAREA alegatorului desavarseste caracterul acestor
    PARAZITI ai tarii!
    Nu voi astepta dreptate de la actuala mafie judecatoreasca!
    Ce „noroc” cu raceala asta ca ma tine in casa, pot sa va citesc, astfel, zilnic!
    Parerea mea!

  39. Exceptionala poza ! Felicitari pt. postare ! Are privirea unui caine batut, dar nu batut suficient, asa ca daca se iveste prilejul e gata sa muste iar !

    • Acest nemernic nu da nimic pe popor,pe tara…are o „moca” de adevarat SECURIST ,dar fara oua!

      • mai este o rodica pe blogone??hai sa adaugi tu care ai venit mai tarziu inca o litera sa ne distingem…ce zici,???

  40. cazul „matusa Tamara” e o perdea de fum sau o spalare de creiere, cum vreti, ca sa uitam de PETROM SI SIDEX (adevaratele tunuri)

    • intrebam si mai jos, daca comisionul comisionului e atat de mare, cat oare o fi comisionul?

      • Aici nu e vorba de comision REANVIEREA MASONERIEI si readucerea ei pe firmament dupa Revolutie de AN si I Iliescu sunt raspunsul la verdictul ce a fost dat .Daca mergeti si cititi listele veti gasi acolo toti spagarii care au capatat protectie si NUP in dosarele de mare coruptie … ,,Lucru draku in casa popii”!!!..

  41. Ce stim dupa 10 ani??? Stim ca Institutiile statului desi sint platite din banii nostru nu-si fac treaba!!Daca doresc intr-adevar sa dovedeasca ceva nu conteaza timpul !!!! Sa vedem ce se intimpla in astea 10 zile cu recursul???

    • Simona, problema in justitia romanaeste sus la dinozaurii din inaltele tribunale. Acolo se pierd cazurile, acolo se dau sentintele finale.
      Aceste relicve, ar trebui sa dispara din sistem. Intregul caz al unui procuror atarna de un fir de par in fata acestor relicve. Daca relicva nu vrea sa-l bage la inchisoare pe A.N. , atunci acesta scapa basma curata.
      Procurorii isi fac treaba, cerceteaza si cauta in tot paienjenisul mafiot toate dovezile de care au nevoie, descurca toate itele, dar totul se pierde in instanta in fata unui singur om: judecatorul.
      La fel si DNA-ul isi face treaba, SRI-ul isi face treaba, ANI isi facea treaba pina cand a crapat-o opozitia.

      Probelemele sunt sus in varful sistemului, acolo se albesc acesti hoti negri ai Romaniei.

  42. Despre adevarul acestui dosar nu vom mai stii nimic,dar cred ca AN va scapa si de celelalte…Eu privesc lucrurile si din alte colturi mai putin vizibile ….AN a stiut prin HG din 14 04 2004 sa isi asigure protectia…ACEEASI PROTECTIE O AU SI Tender si multi altii ….Restul discutiilor sunt ca sa para ca totul e normal si procedurile au fost corecte ,facute sa credem noi poporul ca legea a fost aplicata !!!…

    • poporul stie exact ce se petrece acolo, stai linistit

      doar ca nu s-a invatat inca sa se apere

    • Eu nu inteleg o chestie, daca dupa 7 ani de mandat Basescu, Nastase inca mai poate sa fenteze justitia, pai atunci cat trebuie sa mai asteptam pana-i dispar toti acolitii din functie. Inseamna ca el si acum are oameni cheie care nu sunt observati de cei ce ar trebui sa-si faca treaba, cum s-ar zice in fotbal, nu se face marcajul la om.

      Alo, domnu’ antrenor, schimba tactica, fa ceva!

      • Justitia e libera, nu se mai poate schimba tactica, prietene, ca pe vremuri.

      • Tactica nu se mai poate schimba, ci doar judecatorii de la Inalta Curte astptand sa iasa la pensie si sa vina unii profesionisti cu adevarat.

        • Ce te face sa crezi ca cei tineri nu au deja creierul spalat si nu vor fi alesi tocmai pe acest criteriu, sa raspunda bine telecomenzii?

    • imi place ce ai scris;chiar acum in timp ce serveam masa ,am auzit la TV.de marele om de afaceri TENDER…care mai are putin si cumpara state intregi din AFRICA …zeci de mii de kilometri patrati …pe banii ‘PROSTIMII’ din ROMANIA,furati de la RAFO ONESTI…..sunt banii nostri ,trebuie reintorsi in tara si TENDER dupa gratii….ALO JUSTITIA???? NE AUZITI???Nu mai discut de ceilalti…PACAT DE ACEST POPOR MINUNAT CU ASEMENEA JIGODII PRINTRE NOI.

Comentariile sunt închise.