Cred ca avem nevoie de o noua societate, cred ca noi cei multi trebuie sa ne dam peste cap de trei ori si sa renastem chiar daca traim sub cea mai slaba pilpiiala a SPERANTEI din ultimii 22 de ani.
Dupa ce vom reusi noi aceasta noua revolutie a societatii vom putea pretinde clasei politice sa tina pasul cu noi, sa se ridice la standardele noastre. Deocamdata ce observ?! Ca vrem sa ii vedem jos doar pe coruptii lor iar pe „ai nostri”, care au fost la guvernare, sa ii iertam putin fiindca sint in opozitie si acum sint niste pirliti care se invirt in jurul celor 10 procente pretioase!
Nu. Cred ca presa independenta si societatea romaneasca trebuie sa fie exigenta cu toti, asa cum am fost si in cazul Nastase. Daca Udrea sau Boc vor fi descoperiti ca au fost corupti, JOS! Daca Ponta mai promoveaza multi hoti si corupti in „cel mai cinstit guvern”, JOS si Ponta!
E drept, pina acum premierul Ponta s-a miscat bine cu demiterile cerute de presa independenta! E drept, marea provocare pentru actualul guvern ramine demiterea lui TUNARU, noul sef de la ANAF, teleormaneanul pus de Liviu Dragnea sa controleze la singe toate firmele din Romania. Din pacate pentru Romania, asa cum a demonstrat colegul nostru Catalin Antohe, acest om a fost implicat in finantari ilegale in campania electorala PSD, in spalare de bani si toate acestea sint in atentia Politiei! Alo, se aude Domnule Ministru de Interne Rus?!
JOS! Aia hoti, astia hoti, mama lor la toti! M-am saturat de aceasta Romanie! Vreau Romania noastra, o tara in care sluga hoata pusa in fruntea bucatelor sa ajunga in Justitie! Si la puscarie! Dar, pentru asta, noi trebuie sa fim primii care nu mai iertam in functie de preferintele politice! Cu ce ma ajuta pe mine, contribuabil, ca cei simpatici fura cot la cot cu cei uriti?! Ce avantaje am eu, cetatean, ca aia de dreapta au furat mai putin decit cei de stinga?! Nu v-ati prins? Hotii si coruptii sint toti la fel, difera ambalajul! Sa fiti iubiti! Vom avea parte de mari surprize!
http://www.evz.ro/detalii/stiri/scandal-imens-la-cluj-usl-a-adus-in-oras-trupe-de-comando-care-intimideaza-populatia-pdl-98586.html
Eu cred ca o sa avem nevoie de ajutor din partea europei,sa lasam Siria,Afganistan si sa ne concentram putin si la tara noastra
ce facura olandezii , bututuga mica i-a rasturnat ?
corect Cristian!
Ii rog pe toti cei ce ma citesc sa mearga maine la vot si sa opteze pentru candidatul care considera ca ii reprezinta, chiar daca cunosc faptul ca alegerile se desfasoara sub legea lui Stalin. Statisticile tot se vor face si vor aparea acolo unde trebuie. Astfel fie guvernanti, fie in opozitie, fie din partid vor sti ceea ce gandeste poporul despre ei.
Multumesc
Heyyy, ziua buna fluturi liberi, ce mai faceti , ce mai ziceti ? 😀
Ptr relaxare va fac o dedicatie muzicala cu versuri cu tot sper sa enjoy it 😆 😆 😆
frumos tina70 ! 😆
we’re going u-u-u-u-u-u-up! 😆 😆
seara minunata!
x
https://plus.google.com/114514155722976658302/posts
na bine ca stiu
deacum am sa am grija
multumesc Mihai_bvb 🙂
Mi se pare ca scrisoarea ta catre Europa ai dat-o pe Google+, da este trimisa chiar pe 26.06.2012
https://plus.google.com/110180777563450119146/posts
erata: 26.05.2012
postarea se afla la linkul
https://www.facebook.com/Ponta.Victor?ref=ts
Important … My letter to E uropean Parliament and the European Consilil !!!
http://www.causes.com
http://kpollitica.wordpress.com/2012/05/26/scrisoarea-mea-catre-europa/ On No…Vezi mai mult
acum 2 secunde · Îmi place ·
Koles Attila http://www.petitieonline.com/parlament_unicameral_300_deputati
PARLAMENT UNICAMERAL 300 DEPUTATI
http://www.petitieonline.com
In data de 22 noiembrie 2009 populatia Romaniei si-a exprimat vointa prin REFERE…Vezi mai mult
acum 2 secunde · Îmi place ·
Koles Attila si multi dintre cei aflati aici si sustineti plitica domnului POnta ma gindesc ca vor acelasi lucru respectarea la litera a constitutiei
Iam mai scris un comentariu lui ponta sprijinitima si voi scrietii si voi sa vada ca sintem mai multi
Koles Attila a si mai am ceva de spus in legatura cu respectarea constitutiei stiti e vorba de ARTICOLUL 2
(1) Suveranitatea naţională aparţine poporului român, care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice şi corecte, precum şi prin referendum.
(2) Nici un grup şi nici o persoană nu pot exercita suveranitatea în nume propriu. ati uitat un pic de acest articoldin constitutie deci domnule Ponta varog sa va reaamintiti pentru ca noi romanii am repornit acest demers prin 2 petitii …si va rog nu ne mai ametiti ca dumneavoastra doriti acest lucru conformativa vointei poporului suveran …nu ca noi vrem asta si nu vrem aialalta ….si bla bla bla iata cele 2 petitii http://www.causes.com/causes/767187-important-my-letter-to-e-uropean-parliament-and-the-european-consilil/members http://www.petitieonline.com/parlament_unicameral_300_deputati
mie mi-a placut:
https://plus.google.com/114224002158165373769/posts/2729yCwmtJh
as vrea sa intreb ce inseamna asta
Your comment is awaiting moderation.
moderatorul bine inteles
Inseamna ca ai pus mai mult de un link intr-o postare. Aceasta postare va aparea peste catteva ore.
Am uitat sa-ti spun ca acum noi nu vedem acea postare.
Doar tu o vezi.
aha inteleg acum era doar o intrebare
bine atunci o pun pe bucati
scuze 🙂
http://www.evz.ro/detalii/stiri/adriean-videanu-il-da-in-judecata-pe-victor-ponta-985794.html
Asa mai curajosi va vreau nu stati ca niste paiate,luni esti invitat la nasul sa-ti spui oful
printre iluzii vindute mergeti la vot
http://kpollitica.wordpress.com/2012/06/09/iluzii-fortate-iluzii-votate/
…
http://www.adevarul.ro/opinii_la_zi/rezultate_alegeri_locale_2012_efecte_absenteism_0_715128582.html
Este logic ca daca lumea nu se prezinta la vot intr-un procent care sa conteze, ne vom scalda mereu in aceasi baltoaca. Ziua votului, este singura zi cand politicienilor le este frica de popor, deci important este ca si poporul sa dea masura aprecierii lor ! 🙂
referitor la fonduri europene si mai ales la subventii,eu cred ca daca obtin niste bani,multi,putini,nu conteaza,inseamna ca eu am fost finantat cu niste bani,(multi,putini,nu conteaza).sa presupun ca produc ceva,n-are importanta ce produc.dar,cand stabilesc pretul de productie si pretul de vanzare,trebuie sa tin cont de banii care i-am primit ca subventie(ajutor)?DA SAU NU?pai daca eu vand marfa mea cu acelas pret ca aceia care n-au primit niciun leu,ptr.ce am mai primit subventia(ajutorul)?culmea,mai declar si profit zero,nu emit nici bon fiscal,si mai vreau sa fiu si scutit de nu stiu ce taxe si(sau) impozite!eu cred ca in situatia asta,banii aceia(subventia),sunt niste bani dati degeaba(furati).asa cred eu.daca nu am dreptate,sa-mi spuna cineva dece?subventia se da ptr. a fi ajutata firma sau pers. fizica,dar si ele sa tina cont la vanzare de subventia care au primit-o,ptr. ca banii aceia au fost dati si de la cei care cumpara produsele respective.
Oamenii cinstiti tin cont si fara ajutor, competitia reala doar la oamenii cinstiti exista. Daramite cu ajutor !
Iar aia „conectati” nu e nevoie sa tina cont, ei jefuiesc tara, jefuiesc oamenii, fura banii de la comunitate, jefuiesc moral inca odata pe noi, ceilalti – deobicei sunt in monopoluri si castiga fara competitie … sa-ti mai spun ?
Cert este ca un om cinstit(de afaceri sau nou intreprinzator) va obtine intr-o viata de chin ceea ce „conectatul” ia pe gratis odata. Asa , in medie, la nivel de 1-5 milioane de euro, ca daca luam varfurile si jaful lor , ehe heeeeeeeeeeee!
100 de vieti ale 1.000 de cinstiti nu egaleaza cate un mare jefuitor.
Un cancer ce ne poate schiolodi atat de greu incat sa nu ne mai revenim vreodata !
Emil, ai explicat cum nu se poate mai bine de ce sunt mai ieftine produsele aduse de afară, cu transport cu tot. Acolo fermierul, producătorul, antreprenorul ŞTIE de unde i-a venit AJUTORUL când a avut nevoie.
La noi. TOŢI, dar absolut TOŢI beneficiarii de subvenţii CRED CU TĂRIE că alea, subvenţiile, LI SE CUVIN.
Nu au înţeles şi cred că nu vor înţelege niciodată că subvenţia nu este pentru el, fermierul, producătorul, antreprenorul, este pentru CETĂŢEANUL (european) care i-a creditat investiţia.
CINE SE PRICEPE MAI BINE CA NOI LA FURAT CĂCIULA.
Domnule Berceanu: intotdeauna in pret trebuie sa se regaseasca si valoarea investitiei. Insa in situatia in care obtineti un grant (fonduri nerambursabile) in pret se va regasi numai partea Dvs. de contributie proprie. Inclusiv indicatorii din analiza economico-financiara si din planul de afaceri iau in consideratie acest aspect. Programul de finantare impune niste limite pentru acesti indicatori. Cei mai importanti in evaluare sunt RIR si VNA (rata interna de rentabilitate financiara si veniyul net actualizat). Cu alte cuvinte daca utilizati un pret prea mic iar veniturile sunt prea mici afacerea este nerentabila deci nu vi se acorda finantare la ceva falimentar. Daca pretul e prea mare inseamna ca nu aveti nevoie de ajutor financiar nerambursabil.
….
http://www.exploziv-news.ro/
….
http://exploziv-news.ro/special/847-victor-ponta-este-asasinul-procurorului-cristian-panait-dupa-9-ani-exploziv-news-redeschide-un-dosar-bine-ascuns-de-catre-complicii-psd-dosarul-117p2002-dosarul-crimei.html
Buna ziua tuturor!
Si voi ati primit e-mailuri cu subiectul „Hai la vot”?
Acum 4 ani m-au „asasinat” cu SMS-uri; vad ca azi s-au mai cizelat si trimit spamuri, doar-doar iese ceva. 🙄
CORECT Laura ! Te cred!
x
Faceti-va timp pentru doua documentare bune:
DANIEL ROXIN
The Parapsychological War – Amazing Revelations [Eng sub]
The Parapsychological War (2) – Psychic Protection – [English Sub]
Link-urile le-am gasit aici:
http://www.fymaaa.blogspot.it/2012/06/daniel-roxin-la-nasul-tv-astazi-ora-22.html
Ceva frumos, fiti liberi!
https://plus.google.com/photos/103929057358376044772/albums/5645698997147504273
…
Un maniac dement a stropit niste bani cu otrava si i-a donat unui azil de batrani.
Au murit 5 deputati, primarul si asistenta sa.
Nici un batran nu a avut de suferit!
Auziti, daca vreti o tara ca afara plecati afara si pe noi lasati-ne in pace. Ne-am saturat de aburitori si basescieni. Traiti in trecut cu prea iubitul vostru tovarsh. Plecati afara tradatorilor de neam si de tara.
sa va lasam in pace sa furati Romania in continuare,si sa prostitzi poporul….nu se poate Alex dragule,orice om are dreptul la un trai decent, nu numai voi hotzii…le-ati pus calusul in gura romanilor din tzara pentru 300-400 de euro maximum/luna cei care muncesc corect SI DE PE URMA CARORA TRAITZI.
Cu ce drept ne trimitzi tu afara,si ne faci tradatori de neam?! Romania este a ta?!
NE APARTINE TUTUROR STIMABILE.
VOI SUNTETI CEI CARE ATZI SUBMINAT_O DOAR PENTRU INTERESELE VOASTRE MESCHINE ….SI VRETI SA SUBJUGATZI PE TOTI CEI CARE AU MAI RAMAS ACOLO.
Sa va fie rusine! de aceea suntem aici sa ii trezim la realitate….
ABURITORI SUNTETI VOI DIN NASTERE 😉
Doamna rodica,va rog eu din suflet sa nu mai „udati acest copac putred” (sistemul de gandire al acestui personaj virtual) pentru ca el doreste „viata asta putreda”(sistem de gandire pueril/infantil).
O zi buna tuturor va doresc,fluturasi,fluturase si ne…. 😆 😆 😆 numai unitzi sa fim.
xxx
Sper sa nu se supere feisbucistii inraiti 🙂
http://www.makeuseof.com/tag/5-reasons-google-hangouts-are-cooler-than-skype-for-video-chats
Ia uitati clipul lui Nicusor Dan pus pe youtube:
io-l votez pe Nicusor Dan la Capitala si pe Ontanu la sector.
Eu votez pe Prigoana la capitala si pe Ontanu la 2.
promite ptr viitor ! 🙂
Ref. Nicusor Dan: Pe Facebook circula materiale in care se arata ca Nicusor Dan a actionat pentru suspendarea lui Basescu. Nu vreau sa schimb opinia nimanui, insa sunt informatii de ultima ora.
Va citesc cu mare placere,comentariile.
Sa fiti iubiti..fluturi liberi!
Si tu, gabio! 🙂
http://www.timesnewroman.ro/life-death/7365-inexplicabil-un-locuitor-din-harghita-s-a-trezit-intr-o-dimineata-vorbind-romaneste
Articolul ca articolul, dar comment-urile sunt haioase rau 😆
😆 😆 😆 Asta-i cand o face plopul pere si rachita micsunele! 😆 😆 😆 dar ca idee de lobotomie e super tare! 😆
Asa ,imi place ca ati iesit la rampa si ati dezbatut opnii.
Va astept, sa aveti NOAPTE BUNA !
Pentru voi: Sting feat Buena Vista Social Club – So fragile
Super piesa Laura, m-am bucurat s-o reascult. 🙂
… nothing comes from violence and nothing ever could
For all those born beneath an angry star
Lest we forget how fragile we are
Sting – Fragile
http://youtu.be/C3eD3HmFLmM
On and on the rain will fall
Like tears from a star like tears from a star
On and on the rain will say
How fragile we are how fragile we are
Ma bucur ca exista emisiunea lui Roxin, este necesara.
bey, ce chestie la noi jaful dateaza din epoci demult apuse , o fi fost in nomenclatorul de profesii din vremurile acelea, lasat mostenire pana in zilele noastre ????? 🙄 😉
https://plus.google.com/113851590371649207650/posts/XuZ7eHwMMmX
extrem de interesante 🙂
La emisunea din seara asta a lui Daniel Roxin – invitatul gral Chelaru spune un lucru extrem de interesant referitor la asa zisa ”romanizare ” a dacilor -o dovada a faptului ca romanii nu au reusit sa-si impuna civilizatia pe plaiurile noastre se vede si din falptul ca au fost construite doar castre romane (care erau un fel de avanposturi de lupta) ptr ca au fost intr-o continua lupta cu dacii-deci la noi a exista o civilizatie avansata inaintea venirii romanilor -acestia se presupune ca au venit ptr jaf -aur , sare si alte bogatii….
Astept cu naivitate de mult timp sa se schimbe manualul de istorie desi eu pe copilul meu incerc sa-i prezint si altceva decat ce invata la scoala, sigur sub rezerva ca nu sunt specialist
putem doar spera ca va fi schimbat, dar nu putem fi siguri, ptr ca rastoarna absolut totul ……
Norocosilor, eu n-am vazut emisiunea, nu-mi merge live-ul. 🙁
Si la mine au fost ceva probleme, parca nu se incarca. Am schimbat browserul, degeaba. Am vazut „cu cocoloase”.
Tot rau-nspre bine Laura, de un timp e ok din nou. 🙂
Cititi, nu dureaza mult
http://www.emilstoica.ro/guvernul-ponta-bilantul-la-o-luna.html
..dati-mi voie sa va face eu schema:
0 – = – – – = – – –
pai la USL iese pozitiv din cauza ca – cu – da plus , deci 6 minusuri = 3 plusuri la 1 minus ;ca 0 si = nu se pun
😆 😆 😆 😆 😆 😆
Campania ”cainilor vagabonzi”
Nu-i de ras, dar dupa ce am urmarit dezbaterile electorale de anul acesta in vederea alegerilor locale, am desprins 1 singura idee generala : cea mai mare problema a noastra sunt ..caini comunitari 🙂 in rest le-am rezolvat pe toate !!?? : D
Mi-ar fi placut sa aud teme de genul:
-cum sa conservam si sa refacem ,eventual cu fonduri UE,cladirile cu valoare istorica si arhitecturala care se degradeaza pe zi ce trece , in special in Bucuresti (emblema de ”Micul Paris” ar trebui readusa in actualitate)
-cum sa mentinem orasul verde si nepoluat, cum sa inmultim spatiile verzi parcurile cu flori si iarba
-cum sa mentinem curatenia
-cum sa asiguram un transport in comun de suprafata civilizat, curat si chiar sa-l transformam in principalul mijloc de transport in oras si in afara lui, astfel incat cetatenii sa il prefere deplasarii cu propriul vehicol ..
-cum sa protejam obiectivele turistice din oras si sa le eficientizam…
Am apreciat-o pe Elena Udrea ca s-a gandit sa aduca in Bucuresti autobuzul supraetajat ca in Londra, ptr ca reprezinta o atractie -INSA nu am apreciat ca d-l Oprescu nu s-a gandit sa curete si pomii de pe traseu astfel incat sa nu scoata ochii la calatori… 🙁
– si multe altele… nu in ultimul rand cum sa facem sa avem peste tot trotuare si strazi fara gropi, cu canalizare si lumina pe scurt , cum sa facem sa avem orase cu adevart europene si nu numai in centrul lor….si de ce nu fiecare coltisor de tara sa respire aer european prin fiecare por , strada, ulita, s.a.m.d…..
..asa imi imaginez eu o campanie de bun simt intr-o tara din UE…DAR ma opresc aici ca a sunat ceasul si m-am trezit la realitate….. !!!!!!!! Eu mai sper totusi 🙂
Tina ti-am spus ca electoratul iubitorilor de caini e de circa 10%; acestia vor vota contra PDL deoarece de peste trei ani sunt modelati de Marinescu. Iar electoratul celor ce urasc cainii este tot cam de 10%. Nu bag mana in foc ca acestia vor vota cu PDL, deoarece s-au tot luat masuri pentru strangerea de pe strazi (vezi mega afacerea lui Oprescu de 100 milioane de euro).
Iti raspund si tie Adnana aici , raspund si lui Mark.
Eu nu de banii alocati statului vorbeam. Imi povestesc prieteni greci, cu fabrici facute pe banii europeni – cum le-au facut.
CINEVA DE LA STAT a venit intr-o zi si i-a intrebat (ei fiind angajati la un privat) – nu aveti o idee, sa o dezvoltati dumneavoastra?
Unul a zis as face aia. Altul – ailalta. Altul a zis ca are maslini la tara si i-ar dezvolta. Altul avea capre. Si tot asa. TOTI au luat bani europeni.
O data.
Alta data. Eu platesc la UE niste bani, ca si voi. Aud pe comisarul nostru ca balanta Romaniei e pozitiva, in sensul ca luam mai mult decat dam. Dar poate nu intelegem – de dat dam toti – dar de luat iau doar unii.
A treia data – rar, in Romania mai sunt si oameni gospodari. Eu am exemplul unui primar care s-a dat peste cap si a asfaltat toate drumurile comunei, a pus frumos placute ca banii sunt comunitari.
Tot primarul asta s-a asigurat ca toata lumea din comuna isi ia banii subventie pentru pamant. Tot primarul asta a sfatuit peste 100 de familii cum sa faca proiecte – de s-a umplut locul de tractorase, stupi si vaci. A vorbit la banci, a angajat firme de consultanta. E primar de cateva mandate si va fi pana va muri ! E drept ca e psdist – dar prea putin conteaza asta. E gospodar, intelectual si devotat locului.
NUMAI OMUL SFINTESTE LOCUL ! Acuz statul roman de IRESPONSABILITATE privind interesul nostru.
Pana nu mi-o batea un om de-al statului la poarta, intrebandu-ma daca vreau sa dezvolt ceva, persoana fizica sau firma fiind, voi continua sa il acuz!
Ma uit la Turcia – orice manager de vanzari are subventionata deplasarea oriunde in lume daca incearca export. 40 de calatorii pe an. Nu vreau sa va enumar cate ajutoare primesc dezvoltatorii , orientate bineinteles pentru export.
Multe dintre fabricile grecilor din Romania, hahahhahaha, s-au facut cu subventie 30% din partea statului GREC, si nimic de la romani … iar exemplele pot continua !
Exemple ce ar trebui sa fie asumate de guvernarile postaderare – si invatatura de minte pentru cele viitoare !
intrebare: m-am opintit in ce zicea nea comisarul ala …ca luam de la UE mai mult decat dam! ce luam, bani??adica fonduri? ca pana acum am inteles ca gradul de absorbite este mic rau!!! iar daca se refera la faptul ca importam mai mult decat exportam, pai nea comisarul ala e dus cu pluta pe Siret, ca de aici vine deficitul 🙄 sau poate n-am inteles eu… 😀
asa mic cum e, tot e mai mare – dar banii nu vin decat rasvamuiti la tine
inchipuieste-ti daca luam cu a luat si ia Polonia
gospodari, de!
ceea ce Polonia (si Cehia) au facut, restructurare de la inceput – se poate vedea in roade azi si se va vedea si mai bine maine
noi dupa 1990 ne-am priceput sa inventam sisteme de control … nu ne-am vandut tara, dar am lasat pe unii sa o prade … ca la noi la nimenea !
Asa e , pe statul nostru il doar -n …bascheti de intreprinzatori …!! 😀
Cristian, o întrebare, fără supărare – UNDE ESTE GRECIA ACUM? ECONOMIC, FINANCIAR. La hoţie să nu uităm, suntem pe locul II, imediat după GRECI.
Teoria ca teoria, e bună firar mama ei. Oamenii care o pun în practică, CE TE FACI CU EI?
LEGEA LUI OM, e garantat Made in Romania.
Grecia este unde ajunge orice stat ce se invata sa nu munceasca. Nu la asta ma refeream eu.
Sute de miliarde insa au fost pompate in ei , inspre greci adica – sau, poftim, statul lor s-a priceput sa le ia , printre altele pentru cetatenii greci.
Hai sa vedem unde va fi Turcia, unde munca nu a fost uitata. Si fara ajutor european.
Eu vorbesc despre fonduri pe care statul trebuia sa le promoveze catre noi, cetatenii lui. Nu a facut-o deoarece nu a dorit sa puna partea lui ? Rau a facut.
Nu a dorit pentru ca nu a venit un gospodar sa o faca? Rau am ajuns !
Nu a facut-o , asa cum spune Kukri ? Singura de acceptat varianta.
CRIS
nu vezi ca tot la POLITIC ajungi …spui ca primarul, pe care il lauzi e PSD-ist ….eu cunosc un primar al unui oras care a asfaltat toate drumurile ,a facut parc industrial ,a adus firme straine ,a curatat orasul de gunoaie ,a pus flori pana si pe poduri ,are in derulare o grada de proiecte cu bani europeni si o sa fie ales pe viatza, cred …e drept ca-i PDL-ist .
orice si orice om ales ,se loveste de Politic ….deci de PARTIDE ….si ce promoveaza ele .
Ministerul Transporturilor ,prin ANCA BOAGIU ,a absorbit toate fondurile europene destinate transporturilor ,3 miliarde de euro ,proiecte in derulare si daca o sa caut iti mai aduc exemple clare de ministere care au absorbit toate fondurile destinate pe ramura .
deci ,despre ce vorbim Cris ????
cred ca mai bine am vorbi de Teleorman si unde s-au dus FONDURILE EUROPENE,destinate judetului .
Despre toate astea trebuie sa vorbim, Night.
Bineinteles ca ceea ce a facut PDL – ul nu au facut ceilalti in ceea ce priveste bani catre infrastructura.
Langa astea insa sunt fondurile care se adresau si se adreseaza micilor si mediilor intreprinzatori, precum si persoanelor fizice ce vor sa inceapa ceva. Aici s-a facut o greseala flagranta de catre toti, inclusiv de PDL.
De ce au facut-o ? Deoarece banii sunt mai putini/fiecare capitol si ei au avut , ca intotdeauna , dorinta de a-i accesa cei initiati, conectati, etc.
Si asta a facut si PDL-ul.
Cris
spune cu subiect si predicat care au fost INITIATII pdl ,care au luat fonduri ,daca tot afirmi asta
Cris …eu nu sunt PDL-ist si nici nu-i laud ,au facut si ei greseli …daca Boc a tinut BANII EUROPENI la tescherea ,bine a facut ….CEL PUTIN NU IA FURAT NIMENI .
acu ,ca au venit favoritii tai ,o sa vezi ce proiecte cu BANI EUROPENI osa deruleze ei in propriile buzunare ….cred ca o sa fii foarte satisfacut ,de absorbtia FONDURILOR EUROPENE .
nu ma intereseaza, banii nu au ajuns la mine, i-am vazut si pe ei prin ziare , neamuri sau chiar in familie – cum am vazut si pe altii, tot politicieni
ceea ce nu inteleg politicienii este ca banii astia nu erau pentru ei si oamenii lor.
Inca eu as separa acest organism de orice influenta politica si as pune acolo doar gospodari , oameni ce doresc ca banii sa ajunga la cei ce muncesc, au intiativa si sunt cinstiti.
banii pentru micii intreprinzatori s-au luat cum s-au luat, nu mai sunt altii
confunzi fondurile structurale cu alte fonduri
eu nu am favoriti intre politicieni, in caz ca nu stiai
CRIS
pe care i-ai vazut tu prin ziare ,ca eu citesc toate ziarele on line ???…nu l-am vazut decat pe Baronul Dragnea ,mare PSD-ist si Mazare la fel de PSD-ist .
acu zici ca nu s-au luat fondurile europene din galeata UE ,acu zici ca nu te intereseaza .
uite aici ce-a lasat PDL si Traian Basescu mostenire guvenului Ponta
Tuturor scepticilor si tematorilor pentru al 2 lea val de criza ,vesti incredibil de bune.
România, mai sigură decât în 2008. La ce capitol suntem pe urmele Germaniei și Elveției
Criza ne-a adus “în rândul lumii” cu costurile împrumuturilor de stat, în timp ce pe alte ţări le-a împins pe drumul falimentului.
Oarecum paradoxal, după mai bine de trei ani de criză economică, România a ajuns o destinaţie mai puţin riscantă pentru capitalurile internaţionale decât era înainte de 2008.
În ultimele 12 luni, dobânda la titlurile de stat a urmat trendul de scădere al SUA şi Germaniei, în loc să meargă în sus, după Spania sau Ungaria.
La nivel mondial, se pot distinge mai multe categorii de ţări, din perspectiva datoriei publice.
Primele sunt cele puternice, de genul SUA, Marii Britanii, Elveţiei, Japoniei sau Germaniei, care emit obligaţiuni pe 10 ani cu randament sub 1,5% pe an, beneficiind de “goana” investitorilor după plasamente sigure.
Urmează cele patru BRIC (Brazilia, Rusia, India şi China), cu China la doar 3,35%, iar restul la mai mult de 6% (peste România).
După ele se situează Portugalia, Italia, Irlanda, Grecia şi Spania (PIIGS), care au pierdut (Grecia şi Portugalia) sau încep să piardă (Italia şi Spania) încrederea pieţelor, sau se pregătesc să o recâştige (cazul Irlandei).
În final sunt restul ţărilor emergente, precum cele din estul Europei. Polonia, România şi Bulgaria au reuşit să se menţină pe traseul corect şi se împrumută mai ieftin, în timp ce Ungaria sau Cipru au mers în direcţia opusă.
Un succes şi un eşec
La capitolul “aşa da” putem pune Letonia, care a traversat o perioadă cruntă, cu titluri de stat ajunse la randamente de 13,75%, în 2009.
Măsurile de austeritate draconice, care nu au fost dictate de FMI şi chiar au fost criticate de unii oficiali europeni, au stabilizat bugetul şi au dus costurile împrumuturilor statului la doar 5,3% pe an în prezent, mai jos chiar decât în Polonia.
La polul opus se află Portugalia, care nu a reuşit să ia măsuri eficiente, iar acum se împrumută la costuri de 12%, de la 3,5% în 2009.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/romania-mai-sigura-decat-in-2008-984935.html
eu nu prea le citesc
uneori imi mai sare in ochi cate ceva
spre exemplu
http://www.ziare.com/sorina-placinta/stiri-sorina-placinta/sorina-placinta-a-atras-fonduri-europene-de-4-milioane-de-euro-1102965
Cris …..daca vii cu Ziare.com sunt lamurit de unde te informezi……..acest site este al varanului voiculescu….:lol:
Ramane sa te mai uiti si la antene si esti gata….
😆
@Cris va raspuns la toti:
1) micii intreprinzatori sunt mancati de cofinantare. Pentru ca daca valoarea eligibila este de, sa zicem 100.000 euro, valoarea neeligibila se invarte in jurul cifrei de 50.000 euro (numai TVA neeligibil e 24%).
2) Repet ce i-am spus si Adnanei: o lucrare buna costa, un SF de calitate nu-l faci decat cu minim 10.000 Euro, si pentru toate obiectivele de investitii care necesita constructie si instalatie, trebuie facut SF. Daca evaluarea e corecta SF-urile facute la pret de dumping sunt eliminate. Spune-mi si mie cati investesc 10.000 Euro pe riscul lor asteptand o evaluare? Si cati obtin garantia bancara pentru restul de 50.000 Euro?. Cine e dispus sa ipotecheze un imobil liber de sarcini?
3) dpdv administrativ trebuie un teanc de acte ca sa dovedesti proprietatea: multi spun ca au teren, dar acesta nu e intabulat, experienta in management de proiect iar in plus, conditie eliminatorie este ca firma de baza care face aplicatia sa aiba activitate in domeniul in care se solicita finantarea, sa fie pe profit si sa nu aiba datorii la stat.
4) De regula micii intreprinzatori nu prea stiu ce vor. Spre exemplu, caz real: un mecanic auto care avea cativa clienti permanenti si castiga bine, vroia si el sa-si faca un service ca la carte. Cand l-am intrebat cum justifica cresterea de capacitate (in sensul ca isi va mari numarul de clienti) mi-a raspuns ca nu doreste alt numar de clienti, ci doreste utilaje performante care vin pe de-a moaca de la UE sa lucreze mai usor. Nu mai spun ca firma lui era pe pierdere (tipul nu factura totul). Iar terenul mostenit dar nepus in posesie, deci neintabulat (intabularea costa 5000 lei). Un proiect pentru un astfel de intreprinzator e munca in zadar.
Alt caz:un medic veterinar, mana de aur vroia cabinet. Scapa usor fara SF nefiind vorba de o constructie de cladire ci doar de lucrari de renovare, pe care le puteam sari. Insa omul nu era dispus sa plateasca chiria pentru a dovedi ca are sediu, pe care dorea sa-l amenajeze. El ar fi castigat finantare, insa cum s-a facut publicitatea la aceste fonduri nimeni nu a punctat ca potentialul beneficiar trebuie sa aiba niste obligatii.
Mai sunt fonduri disponibile:
Pentru fermieri, de exemplu: http://www.fonduri-structurale.ro/detaliu.aspx?t=Stiri&eID=11131
Fonduri prin POR: se vor lansa anul acesta pe masura 4.3 Sprijinirea dezvoltarii microintreprinderilor
Fonduri prin POS CCE: 1.1. Investitii productive si pregatirea pentru concurenta pe piata a intreprinderilor, in special IMM-uri;
O 111. Sprijin financiar in valoare de pana la 1.075.000 lei acordat pentru investitii in IMM-uri
intreab-o pe Andreea Ionescu ,in ce consta un proiect cu BANI EUROPENI,care sunt cerintele UE ,si cit dureaza un asemenea proiect pentru o persoana fizica ….din ce spui tu de greci ,se intelege ca aia au luat asa dintr-un cos pus la dispozitie de UE ,care cum au vrut .
..eu am vazut pe B1 la Turcescu o discutie intre mai multe persoane printre care si Blanculescu care spunea ceva de genul ca declinul Greciei a inceput cu mai multi ani in urma datorita faptului ca Grecia a luat ff multi bani de la UE si SUA , prin ”umflarea”valorii titlurilor de stat emise(ulterior s-a descoperit ca niste oameni de afaceri americani care aveau interes in afacere ,i-au invatat pe guvernanti greci acest gen de smecherie ce ulterior s-a dovedit paguboasa ptr ca valoarea acelor titluri nu era reflectata de economia reala…asa se explica si picajul rapid!
Si eu cred ca Romaniei i s-au pus conditii mult mai dure ptr atragerea fondurilor UE , noi nu ne comparam cu grecii, ei au fost cam rasfatati de puterile occidentale….. 🙂
@night: i-am raspuns si lui Cris mai sus, iti raspund si tie: grecii, spre deosebire de romani au profitat din plin de fondurile UE de preaderare, Phare in principal. Fondurile se puteau accesa mai usor, iar ei au aplicat pentru turism in principal si pentru miniferme.
Andreea, tu stii, dar eu nu stiu. Ma pot califica – dar nu a venit nimeni oficial la mine din partea statului. M-au sunat doar ong-uri iar eu cu neplatitori de impozite nu vorbesc.
Asteptam Statul, caruia ii platesc impozite – sa aiba initiativa de a ma implica intr-un sistem corect de dezvoltare cu fonduri europene. La grecii despre care tot vorbim nu a fost asa. Cu multi am vorbit si aveau coada de oferte oficiale.
Sunt foarte suparat din aceasta cauza. Foarte , foarte suparat.
Iarta-ma e o eroare. Daca vrei finantare in calitate de mic intreprinzator, tu iti cauti fonduri sau un consultant le cauta pentru tine, nu vine statul la tine. De regula sunt programe dedicate NUMAI pentru autoritatile de stat, altele sunt pentru firme, altele pentru ONG-uri, desi unele axe sunt comune. E drept ca prin POS DRU te mai cauta unii de la autoritatile de management care te invita la seminarii (intai erau gratuite, acum costa). Insa nici aceia nu sunt de la stat, sunt de la Unitatea de management a proiectului respectiv si au in activitatea proiectului instruiri.
..asta cu politicul e o prostie, daca primarii se aleg politic la ce mama dreaqu mai sunt specializari de adminstratie publica la ASE ???sau alte facultati cu profil economic.,..
O fosta colega de servici absolventa de ASE cu profil Administratie Publica , mi-a spus ca, in facultate, a fost trimisa sa faca practica in primaria orasului de unde era, cu trimitere de la Facultate…concluzia…cand a ajuns acolo , aia de la primarie nu stiau cum sa-si ascunda hartoagele de ea, nu i-au dat nici un document sa-l studieze, au tinut-o de fraiera ……..
eu cred ca de la politic se trage totul- ptr ca oricum nu cunosti persoana care candideaza decat ca e de la partidul cutare sau cutare, dar in rest e 2 drepte paralele in multe cazuri, poate ar fi mai bine ca primarii sa fie alesi pe alte criterii si nu politic!!!
si mai cred ca din cauza faptului ca politizarea la noi este exacerbata , vom bate pasul pe loc muuult si bine, eu cred ultimul nivel politic ar trebui sa fie cel al secretarilor de stat, in rest pe concurs…..
Parerea mea a ca primarul trebuie sa fie manager bun, si atunci nu e neaparat necesar sa fie absolvent de ASE. Scoala de Administratie Publica e pentru functionarii din primarii (aia pe care nu-i vedem ranjindu-ne la ghiseu si de care nu ne lovim chiar zi de zi) si cei de la fisc.
OK, poate sa fie absolvent de orice, insa cu abilitati manageriale dovedite, deci un bun manager cum spui tu 🙂
eu ma refeream la faptul ca , desi sunt facultati cu profil de adminstratie publica, unde se studieaza pe profil, eu ff greu sa ajungi sa lucrezi in primarie daca nu ai pile si de regula politice , asta cred eu si stiu si cazuri 😀
Asta asa e! Si nu numai in primarie, ci si in agentiile alea de servicii publice (deconcentrate parca se numesc).
Cristi,vazut io o emisiune unde un nene spunea cu mandrie ca el si-a facut ferma cu fabricuta de prelucrare a laptelui si cu tot lantul de distribuire si ca la proiect l-a ajutat un presedinte de consiliu dedicat oamenilor din zona sa.Cu acelasi presedinte de consiliu s-a dus din casa in casa ca oamenii sa fie ajutati sa-si faca proiectele si sa obtina bani europeni.Oamenii i-au intors spatele spunand ca ei nu se asociaza,ca nu mai vor iar colectiv dar il invidiau pe asta ca-si facuse ditamai afacerea infloritoare si munca lui nu ajungea in troacele porcilor ci pe mesele strainilor care se lingeau pe degete de bunatatea produselor romanesti.Deci…si romanul e catar conservator si desi il tragi la bine el se incapataneaza sa ramana tot la rau ca asa s-a obisnuit.
Mare adevar ai spus, Adnana! Dar eu stii ce cred, ca romanii s-au cam invatat asa, sa nu faca nimic, dar sa invidieze pe cel care munceste si are!!!
De exemplu chestia cu asocierile, pai doar un cap patrat poate sa compare CAP-urile din vremurile comuniste , unde adevarat era ca te lua cu forta, si total altceva este sa te asociezi de buna voie cum multi ar putea sa faca in ziua de azi !!!! In final vor supravietuii doar cei cu initiativa…. 🙂
Ba or sa supravietuiasca,Tina,pentru ca taman ei vor fi cei care vor tipa mai tare ca nu li s-a dat,ca pe ei nimeni nu-i ajuta.Si li se va da pentru ca ei sunt un electorat disciplinat si voteaza cu cine trebe.Si intre timp,pana la urmatoarele alegeri se vor aseza in fatza portii,ca Moromete cu ai sai in poiana lui Iocan si ii vor injura frenetic pe cei pe care i-au votat si pe mine deasemeni ca nu vreau sa le dau 20 de lei pe kilu de cirese.Si nu le dau,na!Ca mie nu-mi coace Dumnezeu banii astia in copaci cum ii coace lui ciresele.
😀
Adnana, sa nu ne ascundem dupa degete. Toata stima pentru acel presedinte si toata stima pentru primarii spusi de mine sau Night.
DAR NU EI TREBUIE SA FACA ASTA. Deoarece poate fi discretionar. Poate acestia (sigur, nu poate) nu, dar altii poate da.
NU, Statul trebuia sa organizeze asta. Guvernul trebuia sa nu lase la indemana cuiva libera initiativa. Trebuia creat un organism, motivati oamenii functie de rezultate – si facuta treaba gospodareste. NU INSEAMNA ca daca in alta parte oamenii se asociaza, romanul o va face. DE ASTA TREBUIA STATUL sa organizeze un organism independent politic.
Cum naiba o senatoare are acces la orice fond (si noi stim ca fondurile cu formare profesionala sunt glume de adormit copii) – cum ea are acces si oameni de afaceri cu afaceri legitime de zeci de ani – nu.
Cum naiba pe mine m-au sunat doar ong-uri?
Hai sa fim seriosi! S-a dorit pastrarea informatiei pentru stoarcerea ei.
… ong-uri care incepeau cu fraza – vo costa atat ca sa incepem un proiect )))))))) 🙂 ))))))
Pai, cu doua trei luni inainte de o lansare de program, parlamentarii isi anunta supusii din teritoriu sa se pregateasca. E drept ca vorba merge repede. doar primarii se lauda, iar proiectantii isi cauta clienti, insa informatiile sunt la discretia puterii.
Te sun si eu @Cristi. Dar inainte de a-ti spune cat te costa iti fac o evaluare de eligibilitate!
suna-ma … doar sa nu fii un ong, sa platesti impozite cum platesc si eu 🙂
Sunt firma Cristi, iar de impozite nu mai vorbesc; pe vechea firma am de platit 40.000 lei pe facturi neincasate.
ok PM
@Cristian: daca esti interesat de fonduri nerambursabile pentru investitii te ajut. Putem comunica pe mail. Daca vrei poti sa-mi dai detalii pe [email protected]
si tu ai dreptate Cristian777!
uff! greu la deal cu boii mici 😆
cine va organiza acest domeniu, transparent si cu bob numarat, Rodica, poate sa se numeasca si Pontovici nu doar Ponta – va castiga pe toti micii si medii intreprinzatori din tara asta
plus toate persoanele cu initiativa de peste tot
o forta adica. MOTORUL tarii !
asa este adnana,mai bine merg la birt,stau cu berea sau vodca in fatza de dimineatza,si se plang mereu ca nu au,sa le dea statul,mereu statul,dar acest stat ne reprezinta pe noi cei care muncim,oare nu le trebuie ‘despicat’ capul si sa le bagi fortzat acolo in capatzana( sa fiu iertata) ce este de facut sa fie bine si pentru ei si pentru toata Romania…
totzi cer …dar nu se intreaba catzi muncesc,si catzi sunt intretzinutzi din imprumuturi si din impozitele celor implicatzi direct in productie..
O.K. asa a fost …numai bine pe diseara 😆
Bravo Rodica, ai fost chiar dupa mine! 🙂
Doamna rodica,as avea o mare rugaminte la dumneavoastra in sensul sa ma ajutati sa-mi fac iconul asta 😀 sa rada ca al dumneavoastra…deja devine invidios iconul meu pe al dv si vreau sa risipesc acest mic „conflict” iscat intre ei doi. 🙂
scrii „lol” intre doua puncte …:lol:…
asa? :IoI:
incerc inca odata,deci :IoI:
lol = abreviere de la „laughing out loud” sau „laugh out loud”
claudiu 😆 o completez pe laura deci trebuie lasat spatziu intre cele doua puncte si ce ai scris si inainte si dupa… 😆 si eu am invatzat de la DANA cred sau Mihai nu mai stiu se stiu ei 😉
sa imi aratzi ca ai reusit…succes!
xxx
aha :IoI:
😆
Va multumesc din suflet doamna rodica si tie laura
am impacat iconurile buclucase 😆
Cu placere! :mrgreen
cu multa placere claudiu 😆 😆 😆 😆
un weekend placut tie si familiei!
Buna prieteni ,eu vreau sa fiu cu al 701-lea comment 😆
va salut si imbratzisez pe toti!
nu am citit nimic trebuie sa plec doar am intrat sa va arat ca nu va uit….
xxx
Bileteanu – papagalul lui Puturiciu! 😆 😆
http://sareinochi.files.wordpress.com/2012/06/tariceanu-papagaliceanu.jpg
circuitul-ceausismului-in-natura 😮
http://sareinochi.files.wordpress.com/2012/06/circuitul-ceausismului-in-natura-2.jpg
Nu-i dati tara me mana! 😀
erata : pe
Acuma serios, voi chiar credeti ca acest Crin va ajunge vreodata presedinte? Nici o sansa, nu e in carti.
Doar stim cu totii ca Ponta si Crin au dat-o mereu in bara, de ce credeti voi ca tocmai acum vor actiona altfel. Trebuie sa avem rabdare, ei sunt priceputi in a-si da cu stangu-n dreptu’.
alba-neagra-electorala ! 😆 😆 😆
http://sareinochi.files.wordpress.com/2012/06/alba-neagra-electorala.jpg
Miracol!
http://www.timesnewroman.ro/politic/7371-miracol-subiectele-pentru-bac-au-aparut-intr-un-trunchi-de-copac
😆 Au aparut doar subiectele fara rezolvarea lor. 😆
timan,08/06/2012 14:11
fane, oamenii supărați au dreptul la orice…vorbe. Dar nesimțitul ăsta …cu ce drept se face stăpân pe aci?
Timane nu ma face responsabil pentru ceea ce produce mintea ta din punct de vedere al perceptiei.
Daca citesti la rece o sa vezi doar ca este o CONSTATARE a mea fata de ceea ce scrii tu in raport cu RASPUNSURILE pe care le primesti….daca nu schimbi continutul informational….e f. usor de schimbat,doar printr-o simpla schimbare de atitudine diplomatica in raport cu curentul de opinii de aici).
O simpla constatare nu ma face stapan nicaieri si nici nu ma cred asa ceva pentru ca nu exista acest sens in rationamentele mele,
Nu ma deranjeaza ca m-ai facut nesimtit pentru ca acest epitet mi l-ai atribuit pe o descarcare emotionala raportata la acea perceptie gresita a ta , ba din contra voi da dovada ca nu speculez aceasta emotie a ta si nu iti voi raspunde cu acelasi gen de epitet……peace man.
Electorale…..cineva a pus un afis cu dnul ONTANU-sector 2..- pe unul din stilpii de la bloc.Nu stiu daca au avut acordul asociatiei …-Dupa citeva ore cind am iesit din casa l-m gasit lipit pe usa ap meu !. Asa ca i-am dat frumos bunaziua dnului ONTANU am pus afisul intr-o rama ,si l-am pus liga usa ! 🙂 🙂 🙂
Putin adrenalina
https://plus.google.com/115592289285385258476/posts/FCqnhqCxcFQ
Îu! M-a luat ameteala! 😆
si atunci,cum sa nu te deranjeze cand vin aici niste gunoaie usl-iste sa ne jigneasca si sa ne dea lectii?cand vezi norii din ce in ce mai negri ca se aduna deasupra ROMANIEI,sa mai ai nesimtirea sa vii aica sa tii lectii de moralitate si de cinste,este incalificabil!
imi pare bine ca ati revenit prinre noi domnule Emil Berceanu…v-am simtit lipsa gindurile unui om trecut prin viata sint totdeauna bine venite …cel putin pentru mine 🙂
…și bercean pe deasupra…
unde-i radiera sa stergem …sobolanii =(timan )
Sunt de acord, cu niste observatii, si anume: Site-ul este deschis pentru toti. Cum sa strigam „Libertate!”, daca ingradim accesul. Astfel, ne revine noua sarcina sa alegem ce e bun si ce nu din ceeace se scrie aici. Faptul ca ii contrazicem e una, dar sa li se interzica accesul (atat timp cat nu instiga, nu ataca si nu scriu mascari) este abatere de la scopul nostru: LIBERTATE!
P.S. Noi le dam prea mare atentie; cand ei vad cati dintre noi ii raspund unuia dintre ei se simt importanti.
P.P.S. Uitati-va mai sus, unul din Alecsi a primit avertisment.
Laura, trebuie o singură normă cea a rușinii. Să te faci de râs și să te simți…de râs.Dacă te faci de râs și nu o simți perseverează…Dacă te faci de râs și te simți de râs problema e deja rezolvată. Tot ce-i excede e nedemocratic.Câți dintre cei luați în derâdere nu au devenit apoi modele? Contează și cel …de râs, dar cel mai mult contează cel ce râde…primul…Fii atent la cel cel ce râde…dacă nu se grăbește…
ca de obicei tot ce spun se adeverește:
„kolesattila,08/06/2012 13:34
unde-i radiera sa stergem …sobolanii =(timan )”
Aici ti-ai facut autocritica?
Nu, Laura, am vrut să vezi că am dreptate. Săî fii atentă cu cine te asociezi…
Cainele moare de drum lung …
Laura, poate îl întrebăm pe kolesattila,dacă îl interesează și gândurile lui Avram Iancu, că vereștoi și berceni sper să auzim …la destăinuiri …dnaiste…
Te rog…nu incepe si tu subiectul asta .
Cum să mă facă șobolan pe blogul cel mai iubit de români și voi să nu ziceți nimic? Să-i fie rușine …obrazului…vorba unui mâncător de unguri,în viață…În facultate i-am umilit …cu inteligența românească pe care o depozitez, genetic, de pe vremea lui Scorillo…
Laura sunt foarte trist, ITM nu mai este consul. Am făcut baie, în mare, la Marsilia, am fost pe Friouli,îi știu fiecare străduță…și calanques…Mi-era rușine cu el acolo…Și totuși sunt trist…
Sa-ti fie de bine baia, sa-ti priasca si plimbarea, dar cine-i ITM, ca iar imi vari un nume (acum doar initiale) in ochi.
Nici Basescu nu e suparat ca l-au facut javra…merge mai departe si ne punem mari sperante in el
Laura, le unul cam ca și calul lui …claudiu…
fane, oamenii supărați au dreptul la orice…vorbe. Dar nesimțitul ăsta …cu ce drept se face stăpân pe aci?
O fi si el suparat, deci, conform spuselor tale, are dreptul. Dar tu, cu ce drept il faci nesimtit?
Timan (sobolanasule ) ai raspunsul aici l-a presupunerile tale :
http://kpollitica.wordpress.com/2012/05/21/romanii-si-ungurii-xenofobiedezbinare/
http://kpollitica.wordpress.com/2012/05/21/romanii-si-ungurii-xenofobiedezbinare/
citeste cu atentie …bine iteles daca vei stii a citii ….sau mai bine zis ai ,,atentie ,,
deci spor la citit ….siaduceti odata radiera sa il stergem ….!
si de ce te-am facut sobolan …pai pentru ca si trupa ta de chinezi m-ajignit de mai multe ori ….deci citeodata va mai raspund si eu iar despre nasul …tu si pritenii tai chinezi ( comunisti ) nu ai ce cauta aici …dute l-a sful tau motanul pe antene sau ti-e frica ca ii plac sobolanii…!
aseara,pe b1tv,am vazut o parte din „discursul”lui „care este”.FRATILOR,AM VAZUT CU OCHII MINTII,FILMUL DE PE NATIONAL GEOGRAFIC CU VENIREA LA PUTERE A UNUI DEMENT,ADOLF HITLER,ASISTAT DE O HOARDA DE ALTI DEMENTI CARE AU FACUT PRAPADUL DIN EUROPA ANILOR 40-50 SI M-AM CUTREMURAT!SI DEMENTUL ASTA DIN USL FACEA SPUME LA GURA,ZICEAI CA ARE DELIRIUM-TREMENS,ZICEA CA PDL-UL TREBUIE SA DISPARA,SA RAMANA NUMAI AI LOR,SI MA UITAM CUM MAI MARII USL RADEAU CU GURA PANA LA URECHI SI APLAUDAU IN NESTIRE!DEMENTII ASTIA,CARE ATUNCI CAND ERAU IN OPOZITIE SPUNEAU DESPRE TRAIAN BASESCU,CA E TIRAN,DICTATOR,CA PDL-UL E PARTID FASCIST POT FI VOTATI DE 60-70% DINTRE ROMANI?DACA VA FI ASA,FAC PARIU CA SUNTEM PIERDUTI PTR. URMATORII 50 DE ANI!SA DEA DUMNEZEU SA NU AM DREPTATE!VOR REALIZA CAT MAI MULTI ROMANI CE CATASTROFA NE ASTEAPTA DACA DEMENTII ASTIA VIN LA PUTERE PRIN VOT?(CA SA VEDETI CAT DE IDIOT ESTE „CARE ESTE”,FARA SA VREA,A ZIS CA NOI (USL-UL),NU AVEM NEVOIE DE ROBERT NEGOITA LA SECTORUL 3)CE RIDICOL ESTE IN PROSTIA LUI!MAI SUNT DESTULE DE SPUS,DAR ALTA DATA.
‘
Am vazut si eu reportajul. Este psihopat. Iar toti dementii vor sa ramana singuri. Dementul PeNeLe care candidaeza la Oradea, e un mic dictator si a declarat ca in primarie nu va mai fi loc de viceprimari UDMR, numai PeNeLe.
Si eu te pup Laura !
Comentariile sunt închise.