Cred ca avem nevoie de o noua societate, cred ca noi cei multi trebuie sa ne dam peste cap de trei ori si sa renastem chiar daca traim sub cea mai slaba pilpiiala a SPERANTEI din ultimii 22 de ani.
Dupa ce vom reusi noi aceasta noua revolutie a societatii vom putea pretinde clasei politice sa tina pasul cu noi, sa se ridice la standardele noastre. Deocamdata ce observ?! Ca vrem sa ii vedem jos doar pe coruptii lor iar pe „ai nostri”, care au fost la guvernare, sa ii iertam putin fiindca sint in opozitie si acum sint niste pirliti care se invirt in jurul celor 10 procente pretioase!
Nu. Cred ca presa independenta si societatea romaneasca trebuie sa fie exigenta cu toti, asa cum am fost si in cazul Nastase. Daca Udrea sau Boc vor fi descoperiti ca au fost corupti, JOS! Daca Ponta mai promoveaza multi hoti si corupti in „cel mai cinstit guvern”, JOS si Ponta!
E drept, pina acum premierul Ponta s-a miscat bine cu demiterile cerute de presa independenta! E drept, marea provocare pentru actualul guvern ramine demiterea lui TUNARU, noul sef de la ANAF, teleormaneanul pus de Liviu Dragnea sa controleze la singe toate firmele din Romania. Din pacate pentru Romania, asa cum a demonstrat colegul nostru Catalin Antohe, acest om a fost implicat in finantari ilegale in campania electorala PSD, in spalare de bani si toate acestea sint in atentia Politiei! Alo, se aude Domnule Ministru de Interne Rus?!
JOS! Aia hoti, astia hoti, mama lor la toti! M-am saturat de aceasta Romanie! Vreau Romania noastra, o tara in care sluga hoata pusa in fruntea bucatelor sa ajunga in Justitie! Si la puscarie! Dar, pentru asta, noi trebuie sa fim primii care nu mai iertam in functie de preferintele politice! Cu ce ma ajuta pe mine, contribuabil, ca cei simpatici fura cot la cot cu cei uriti?! Ce avantaje am eu, cetatean, ca aia de dreapta au furat mai putin decit cei de stinga?! Nu v-ati prins? Hotii si coruptii sint toti la fel, difera ambalajul! Sa fiti iubiti! Vom avea parte de mari surprize!
si daca era mult de citit MERITA.
Nu e mult de citit
http://adevarulcotidian.wordpress.com/2012/06/02/prostul-si-puterea-2/
E super-ok si fotografia tracule! 🙂
❗ ❗ ❗ ❗ :{
Fffff mult adevar tracule ha!ha!ha!
msy
Articolul asta e chiar pe bune?
Eu spun ca e pe foarte bune.
Ce nu-ti place la el Rena? 🙂
Tocmai asta e, ca-mi prea place! As vrea ca Nasul sa renunte la prudenta si sa scoata artileria grea. Vorba lui Marin Preda, „timpul nu mai are rabdare”. Traim vremuri tulburi si pierdem, in continuare timp pretios, timp in care piramida coruptiei sa tot lateste pana cand baza o sa devina atat de solida incat nici cu artileria grea nu va mai putea fi dizlocata si ne va sufoca. In cei 22 de ani scursi pana acum noi am tot sperat si am saracit, ei ne-au lucrat pe la spate si s-au imbogatit. Va fi extrem de greu sa mai descalcim lucrurile si sa le reasezam pe fagasul normal. Dar, sper, nu imposibil. Pentru asta trebuie, in schimb, sa nu mai pierdem vremea cu prudente inutile. Si sa aflam adevarul. In sfarsit adevarul!
Din cate vad eu Rena, Radu chiar merge pe dezvaluirea adevarului, nu stiu cat de prudent sau nu o face dar am impresia ca din nou este copiat de catre moderatorii de talk-show-uri de la celelalte televiziuni. Si cand se intampla asta inseamna ca NasulTv e pe drumul cel bun. 🙂
Ai de 3x dreptate. La partea cu copiatul e chiar ilar cu cata reverenta o fac si, cred, ca pana si comenturile noastre constituie o sursa de inspiratie, semn ca si noi suntem pe drumul cel bun. Doar ca uneori mi se pare ca Radu inca nu si-a dat drumul complet,poate pentru ca lucrurile sunt inca la inceput de nou drum si vrea sa nu-si puna prea multi in cap si sa le dea ocazia sa puna bete in roate. Poate e asa, poate nu. Oricum e cum il stim si e pe drumul cel bun, asta-i sigur.
Vorbea cineva de hoti pe aici?
😆
😆
😆
😆
😆
😛 😆 😎 😛
😆 😆 😆 ))))))))))))))))))))))))))))
tracule esti de pomina!
Recunosc, am gasit-o pe Google+, nu m-am obosit sa o caut…:)
😆 😆 😆 msy de info….doar suntem in secolul vitezei 😉 NO TIME!
xxx
super tare! :))))))
:))
Eu raman la propunerea mea pe care vreau sa o analizati inainte de a da cu parul dupa mine:
_ Examen de bacalaureat coonform Funeriu
_ Disparitia calificativelor Admis si Respins la bac. Explicatie: Bac-ul este un examen de evaluare a in urma unui ciclu de invatamant, nu este un concurs si nici examen de admitere (la ce sa admita?) In acest caz lucrurile sunt simple:
_ conform procedurii toti se vor prezenta la examenele de bac si-si vor verifica cunostintele dobandite si vor fi notati
_ cei care vor lua note mari vor sari in sus de bucurie iar ceilalti vor fi tristi stiind ca vor putea reda examenele in sesiunea din toamna si vor putea merge la marire de nota (ca la facultate)
_ inscrierea pentru examenul de admitere in facultate sa face pe baza notelor de la bac conform unui barem (minim nota 6) apoi obligatoriu examen de admitere
Astfel:
_ pe baza notelor de bac poti sa te INSCRII la admitere adica ai voie sa sustii examen de admitere
_ nu vor mai exista tragedii dupa bac ci eventual daca pica examenul de admitere la facultate
_ vor putea sa se angajeze ca vanzator la PRIVAT si cu nota 3 la matematica la bac daca patronul e fraier, iar la stat va exista un barem pentru angajare.
Concluzia este ca e cam acelasi lucru doar ca nu mai exista expresia „Am pical la Bac” si toata raspunderea se transfera la nivelul inscrierii si admiterii la facultate, iar bacul este doar un test de avaluare la finele liceului dar si datorita notelor obtinute un „permis” de a putea accede la facultate.
Ion Iliescu cand era mic 🙂
http://www.kmkz.ro/de_ras/texte/ion-iliescu-cand-era-mic/
Bacalaureatul-diferentiat-funeriu-suntem-unici-in-europa-sindicatele-conduc-educatia
http://www.romanialibera.ro/actualitate/educatie/bacalaureatul-diferentiat-funeriu-suntem-unici-in-europa-sindicatele-conduc-educatia-266104.html
Astazi era cat pe-aci sa ma stranga de gat la propriu unul cu creierii otraviti de Antena3, care tipa la mine ca Liviu Negoita e cel mai mare corupt si o sa intre la puscarie. Si cand i-am spus ca intai sa se informeze si apoi sa vorbeasca, mai ales sa se informeze despre dosarele penale si datoriile astronomice la buget ale lui Robert Negoita, a vrut sa ma stranga de gat si mi-a zis ca sunt din sleahta lui Pora si o sa intram noi toti la puscarie, ca o sa faca Ponta si Voiculescu curatenie.
Fratilor, m-am inspaimantat! Imi aduce aminte de 1990, cu toate ca au trecut 22 de ani de atunci…Dar i-am zis si eu ca maine o sa-si vada reprezentantul cel mai de seama in catuse! (parca maine ar trebui sa se dea verdictul lui Nastase).
fiecare cu extremistii lui! 🙂 🙂 🙂
adevarul e ca sunt rai comunistii!
cati ani avea, de curiozitate, nenea ala, peste 60 cumva?
Tocmai îi spuneam unui prieten de pe platforma Naşul astăzi că locuiesc în sectorul 3, cartier muncitoresc, faimoşii de la „23 August”, care au făcut ordine la Intercontinental cu minerii lui Cosma şi Ilici.
Eu era s-o iau în freză de la un asemenea „intelectual” în ianuarie, că nu am conştiinţă civică, nu particip şi nu sunt de acord cu Piaţa Universităţii. Mulţi, proşti, violenţi şi periculoşi.
Şi cum spune Kukri, uşor trecut de 65, probabil fost secretar de partid pe şecţie.
…e clar cei trecuti de 65 au lupta de clasa in vene -acu depinde din ce directie …. 🙂
spalatii pe creier de la antene …profil
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/550727_4170083814932_945644476_n.jpg
… vremuri tulburi!!!!
Mirica,avea dreptate omu’!Parca vad ca dupa alegerile din noiembrie procurorul si securistul vor avea grija sa „ne cuminteasca”daca nu stam frumos sub cizma lor.Care vom scapa va trebui sa intram in „ilegalitate”.
Beyyyy,care ai o tiparnitza buna cu care sa scoatem „fluturasi”??!!
🙂 ))))
😆 adnana romanul e f.inventiv,de asta ne plangem noi?!O tiparnitza buna cu care sa scoatem „fluturasi” e o nimica toata pentru noi 😆 😆 doar o comanda simpla si totul este O.K. 😆
sa auzim numai de bine si o seara minunata tuturor!
Intrati aici si semnati petitia:
http://www.petitieonline.com/parlament_unicameral_300_deputati
si aici 🙂
http://www.causes.com/causes/767187-important-my-letter-to-e-uropean-parliament-and-the-european-consilil/members
iar aici scrieti o scrisoare
http://ec.europa.eu/commission_2010-2014/president/contact/mail/index_en.htm
🙂 🙂 :}
PARLAMENT UNICAMERAL 300 DEPUTATI
In data de 22 noiembrie 2009 populatia Romaniei si-a exprimat vointa prin REFERENDUM in vederea trecerii de la actualul Parlament bicameral ((137 de senatori și 334 deputați) la un Parlament unicameral (cu pana 300 de deputați).
Buletinele de vot au conținut urmatoarele doua intrebari:
Sunteți de acord cu trecerea la un Parlament unicameral în România?
Sunteți de acord cu reducerea numărului de parlamentari la maximum 300 de persoane?
Procesul verbal al BEC pentru centralizarea rezultatelor referendumului national asupra reducerii numarului de parlamentari la maximum 300 de persoane (http://www.bec2009p.ro/Documente%20PDF/Rezultate/Rezultate%20finale%20turul%20I/RNP_BEC.pdf ) evidentiaza urmatoarele date:
9320240 alegatori s-au prezentat la urne
numarul voturilor liber exprimate 8740825
numarul voturilor valabil exprimate la raspunsul „DA” (pro referendum) : 7766573
In mod similar, Procesul verbal al BEC pentru centralizarea rezultatelor referendumului national asupra Trecerii la un parlament unicameral (http://www.bec2009p.ro/Documente%20PDF/Rezultate/Rezultate%20finale%20turul%20I/RPU_BEC.pdf ) evidentiaza urmatoarele date:
9320240 alegatori s-au prezentat la urne
numarul voturilor liber exprimate 8665422
numarul voturilor valabil exprimate la raspunsul „DA” (pro referendum) : 6740213
Aproape 4 ani mai tarziu, Guvernul PONTA obtine trecerea prin Parlament a LEGII UNINOMINALULUI PUR, USL uitand cu desavarsire ca au susţinut reducerea numarului de parlamentari de la 471 la 312 si ca legislatia electorala nu poate fi modificata cu mai putin de un an inaintea alegerilor.
USL ignora deliberat faptul ca, in 2009, 6740213 romani au votat pentru Parlament Unicameral si 7766573 de romani au votat pentru reducerea numarului de Parlamentari la maxim 300.
Avand in vedere ca aceasta lege avantajaza formatiunile politice mari, partide precum PDL fiind dezavantajate, pentru a se aplica vointa celor 7 milioane de romani va rugam sa semnati aceasta petitie. Este important sa fie semnata de 100.000 de cetateni deoarece, DECIZIA CCR Nr.799 din 17 iunie 2011 asupra proiectului de lege privind revizuirea Constituţiei României (Publicată în Monitorul Oficial nr.440 din 23.06.2011) Alineatul 1 din Articolul 74 prevede:
„(1) Iniţiativa legislativă aparţine, după caz, Guvernului, parlamentarilor sau unui număr de cel puţin 100.000 de cetăţeni cu drept de vot. Cetăţenii care îşi manifestă dreptul la iniţiativă legislativă trebuie să provină din cel puţin un sfert din judeţele ţării, iar în fiecare din aceste judeţe, respectiv în municipiul Bucureşti, trebuie să fie înregistrate cel puţin 5.000 de semnături în sprijinul acestei iniţiative.”
Avand in vedere ca pentru un senator se cheltuie in medie anual 180.000 lei, iar pentru un deputat 250.000 lei, iar in momentul de fata sunt 461 parlamentari, reducerea numarului de Parlamentari la maxim 300 persoane va contribui la economisirea a circa 7.500.000 Euro/an, bani care ar putea fi utilizati in alte directii, pentru marirea pensiilor, pentru imbunatatirea sistemului de asistenta sanitara, etc.
IN 2009 SAPTE MILIOANE DE ROMANI ATI VOTAT PENTRU PARLAMENT UNICAMERAL SI PENTRU UN NUMAR MAXIM DE 300 DE PARLAMENTARI. VOTATI SI ACUM ACEASTA PETITIE PENTRU CA VOINTA DVS. SA FIE PUSA IN PRACTICA. SEMNATI ACEASTA PETITIE SI TRANSMITETI-O LA PRIETENI PENTRU SA AVEM UN PARLAMENT UNICAMERAL SI MAXIM 300 PARLAMENTARI SI PENTRU CA IN PARLAMENT SA AVEM OAMENI CURATI SI PRICEPUTI NU VETERANI OBOSITI SPRIJINITI DE PARTIDELE DE STANGA.
*Prenume
*Nume
*Oraș
*Țară
*Adresă email
Dorești sa afișezi semnătura ta publicului larg?
DaNu
Adresa dvs. de email nu va fi niciodată afișată în public sau cedată unui terț.
Radu problema este ca nu fiecare are internet acasa din cei care au votat…
deci e un mare semn de intrebare aici….
noi facem tot ce este posibil sa fie bine ptr Romania…
XXX
Dar cine i-a oprit timp de doi ani-jumate pe cei care au detinut puterea sa puna in practica vointa poporului?!… N-am prea auzit sa se fi plans careva ca doreste aceasta schimbare, dar n-o poate face. Dupa ce au trecut alegerile prezidentiale s-a asternut o liniste si nimeni n-a mai zis nimic. Iar opozitia de atunci o fi de vina?…
pai sigur ca opozitzia de atunci nu a fost de acord,mereu veneau cu MOTZIUNI care mai de care ,mai ciudate….. pentru nimicuri,dar pentru asa ceva???!!’ CUTREMUR PE SCARA MARE PROBABIL’…. popaleon ‘las-o jos ca macane’ 😆 😆
Radu.Ceva nu merge la promovarea unei intiative legislative,cind vorbim de vointa suverana exprimata DEJA prin vot.De ce ar mai fi nevoie de 100000de semnaturi in cazul in care s-au pronuntat ,constitutional,prin referendum peste 5 milioane de locuitori?
Modificarea Constitutiei,pe baza rezultatelor unui referendum nu are la baza o initiativa legislativa,ci se produce automat prin punerea in aplicare de catre Parlament.Cred ca ar fi oportun sa se sesizeze Curtea Constitutionala care sa dea DECIZIE obligatorie pentru Parlament.Cine poate sesiza Curtea Constitutionala ?Avocatul poporului.
Da Mark, dar daca Parlamentul si Guvernul nu ia nici o initiativa? Atunci ramane a treia varianta: poporul! Am sa urmez sfatul tau ca sa inaintam petitia la Acocatul Poporului. Astept sa ajunga la 500.
Ca le place sau nu altora dL PRESEDINTE a stiut sa gospodareasca tara chiar daca a avut piedici cat cuprinde Alianta DA rupta ,Referendum, Guverne, picate, Mitinguri in toata splendoarea lor,
Pt masura austeritate si-a pierdut din popularitate dar ne-a ferit de primejdie!
Te salut NIGHT ! si la mai multe materiale.
Marea Britanie, ultima zi a jubileului de diamant!
http://www.hotnews.ro/stiri-international-12442047-marea-britanie-jubileul-diamant-fata-catedralei-saint-paul-multimea-aclama-regina-regreta-absenta-printului-philip.htm
e simplu e un minut
http://ec.europa.eu/commission_2010-2014/president/contact/mail/index_en.htm
Pentru tine Attila e simplu,acea cu 300parlamentari am semnat-o,la celelalte nu ma pricep,nu merge!
Koles Attila a distribuit un link.
acum 8 minute
am trimis o scrisoare catre domnul presedinte José Manuel Barroso
care contine urmatorul mesaj ,rog cei 242 (respectiv 427 ) desemnatari ai petitiilor noastre sa faca la fel .
continutul scrisorii trimise de mine este urmatorul :
Mr. President José Manuel Barroso We are citizens of Romania country that is part of the European community and have your little demands, a plea that please help us in bringing to public attention in Europe and world, immoral pliticienilor and parliamentarians in Romania, which after a referendum held in 2009 did not respond today or will of the people over 70 will lasuta majority of the population. Will address you this letter because I believe that you are the better able one prominent leader of the defense of democracy in Europe and worldwide. I attach here the last two petitions launched by us:
http://www.causes.com/causes/767187-important-my-letter-to-e-uropean-parliament-and-the-european-consilil/members
http://www.petitieonline.com/parlament_unicameral_300_deputati
Sincerely and respectfully
Attila Koles !
05/06/2012
Domnule presedinte José Manuel Barroso
Sintem cetateni ai Romaniei tara care face parte din comunitatea europeana si avem catre dumneavoastra o mica rugaminte , o rugaminte prin care va rugam sa ne ajutati , in a aduce la cunostinta opiniei publice din Europa si din lume ,imoralitatea pliticienilor si parlamentarilor din Romania , care dupa un referendum ce a avut loc in anul 2009 nu au raspuns nici in ziua de azi vointei poporului vointa majoritara cu peste 70 lasuta din populatia Romaniei . Va adresez dumneavoastra aceasta scrisoare pentru ca eu consider ca sinteti cel mai in masura fiind unul din liderii marcanti ai apararii democratiei in Europa si in lume .
Anexez aici ultimele 2 petitii lansate de noi :
http://www.causes.com/causes/767187-important-my-letter-to-e-uropean-parliament-and-the-european-consilil/members
http://www.petitieonline.com/parlament_unicameral_300_deputati
Cu stima si mult respect
Koles Attila
05.06.2012
Important … My letter to E uropean Parliament and the European Consilil !!!
http://www.causes.com
http://kpollitica.wordpress.com/2012/05/26/scrisoarea-mea-catre-europa/ On November 22, 2009 Romania’s population expressed, by referendum, to transition from the current bicameral Parliament…
Îmi place · · Distribuie
Koles Attila adresa este http://ec.europa.eu/commission_2010-2014/president/contact/mail/index_en.htm
Contact me
ec.europa.eu
This page gives direct access to information on the activities and main policy priorities of José Manuel Barroso, President of the European Commission.
@Kolesattila.Aprecieri!Nota 10,romanule!
Alooooo d-nii cu Guvernu, ce-ati facut d-le cu temele ptr care ati daramat guvenul MRU:
-Rosia Montana
-Cupru Min
-UMF Targu Mures
le-ati mancat , le-ati rezolvat sau ce???????pai nu erau de interes national si maxima urgenta ???? 😀
au surzit cu totzii tina70 trebuie sa le comandam niste aparate performante de auzit,ca altfel nu se mai poate 😆 😆 ))))
…e na , au fost pretexte….. 😀
Aveti dreptate dl Radu Moraru, dar totul porneste de la ce votezi. Cum la noi conteaza sacosa si mita electorala nu ne facem prea mari sperante despre viitorii nostri alesi.
MOSTENIREA LASATA DE PDL SI TRAIAN BASESCU GUVERNULUI PONTA
Tuturor scepticilor si tematorilor pentru al 2 lea val de criza ,vesti incredibil de bune.
România, mai sigură decât în 2008. La ce capitol suntem pe urmele Germaniei și Elveției
Criza ne-a adus „în rândul lumii” cu costurile împrumuturilor de stat, în timp ce pe alte ţări le-a împins pe drumul falimentului.
Oarecum paradoxal, după mai bine de trei ani de criză economică, România a ajuns o destinaţie mai puţin riscantă pentru capitalurile internaţionale decât era înainte de 2008.
În ultimele 12 luni, dobânda la titlurile de stat a urmat trendul de scădere al SUA şi Germaniei, în loc să meargă în sus, după Spania sau Ungaria.
La nivel mondial, se pot distinge mai multe categorii de ţări, din perspectiva datoriei publice.
Primele sunt cele puternice, de genul SUA, Marii Britanii, Elveţiei, Japoniei sau Germaniei, care emit obligaţiuni pe 10 ani cu randament sub 1,5% pe an, beneficiind de „goana” investitorilor după plasamente sigure.
Urmează cele patru BRIC (Brazilia, Rusia, India şi China), cu China la doar 3,35%, iar restul la mai mult de 6% (peste România).
După ele se situează Portugalia, Italia, Irlanda, Grecia şi Spania (PIIGS), care au pierdut (Grecia şi Portugalia) sau încep să piardă (Italia şi Spania) încrederea pieţelor, sau se pregătesc să o recâştige (cazul Irlandei).
În final sunt restul ţărilor emergente, precum cele din estul Europei. Polonia, România şi Bulgaria au reuşit să se menţină pe traseul corect şi se împrumută mai ieftin, în timp ce Ungaria sau Cipru au mers în direcţia opusă.
Un succes şi un eşec
La capitolul „aşa da” putem pune Letonia, care a traversat o perioadă cruntă, cu titluri de stat ajunse la randamente de 13,75%, în 2009.
Măsurile de austeritate draconice, care nu au fost dictate de FMI şi chiar au fost criticate de unii oficiali europeni, au stabilizat bugetul şi au dus costurile împrumuturilor statului la doar 5,3% pe an în prezent, mai jos chiar decât în Polonia.
La polul opus se află Portugalia, care nu a reuşit să ia măsuri eficiente, iar acum se împrumută la costuri de 12%, de la 3,5% în 2009.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/romania-mai-sigura-decat-in-2008-984935.html
tuturor latratorilor care „plang” Romania .
😆 😆 😆
Asta se datoreaza masurilor de austeritate luate de guvernul Boc ! Cinste lui, a tinut tara pe linia de plutire, desi a luat suturi dupa suturi !
http://www.gandul.info/financiar/e-oficial-cat-de-mult-s-au-inrautatit-prognozele-economice-ale-romaniei-in-ultimele-sase-luni-9709175
bine Timanele ,sa pangi in continuare cu CTp-ul
ha ha ha ha …
@Nightmare.Lătrători este putin spus!Obedienti in functie ,de alocatii sociale,de pensii nesimtite ,de favoruri in educatie si sanatate,de NEMUNCA cu recompensa uselista!
Night lasa ca au grija Uslistii sa ne traga iar in jos,fiindca asta le este caracterul,asa au fost si sunt directzionatzi de ‘tatucu’ ca ‘mamuca’ nu cred ca au avut 😆 😆 😆 .
Salut prieteni !
Ma repet va citesc comentariile si vizionez linkurile postate .
Am ramas cu un gust amar, in cata nedreptate si mizerie se pravalesc,, dragii nostri” care se iubesc pe ei si isi urmaresc doar scopul lor propriu.Am vazut cat de multa importanta se da multimii de Revolutionari sa li se dea inapoi ce? si pt ce ? Sa nu uitam toti ne bucuram de libertate insa nu pot sa cred ca ei sunt toti adevarati .Este fix o manusa a interesului de a OBTINE VOTURI… Nu e nici o pblema ca noi ii platim din buzunarele noastre a tuturor si de unde. Intreb,de ce nu li-se recunosc drepturile bolnavilor adevarati si nu sunt atat de interesati de soarta lor? Diferenta e ca nu le place sa cerseasca ,stie sa pretuiasca viata, stie sa se bucure nu supara pe altii. Sunt disciplinati si responsabili ,rabdatori nu numai povoarei ce o poarta dar si umilintei ce o indura de ,,la dragii” nostri.Ei nu fac greve … decat tac si sufera .Oare e dreptate ? Politicienii nu au suferit niciodata de aceea sunt lasati de izbeliste adevaratii bolnavi si nu cei care si-au facut certificate de handicap pe bani ca si revolutionarii in ” .
Sa fiti iubiti !
@icacalin.Esti foarte implicata si cauti tot timpul raspunsuri la intrebari.Un singur raspuns pot sa il ofer in cunostinta de cauza.Este vorba de revolutionari.Cei care au iesit la demonstratii de strada impotriva guvernulu Boc si a lui Traian Basescu.Manipulati de USL.Cu promisiuni de revenire la facilitati.USL PLATESTE FACTURA DEMONSTRATIILOR DIN PIATA UNIVERSITAII.
Zambest, maine va fi mai naspa
http://www.blissmedia.ro/lucruri-greu-de-pus-cand-esti-beat/
😆 😆 😆 😆
Dece vorbesc la pers.II pl?Pentru ca cei 15oo km ,dist.de tara ma impiedica sa ma alatur,fizic voua.Dar am facut,si fac ce-mi sta in putere sa va ajut,la fel cu cele citeva sute de mii din Diaspora,care am facut km.pentru a vota impotriva ciumei rosii.Ajunge explicatia?
Yep! M-am luminat! Deci vreti, dar nu puteti fizic. In astfel de cazuri, e mai mult decat minunat ajutorul moral, spiritual si prin vot! 🙂
a pus problema vreun primar aflat in campanie a cainilor foarte, foarte multi care mor pe sosele? unde sunt ingropati, incinerati, aruncati?! ce primarie a alocat fonduri pentru un cimitir al animalelor? am cautat pe internet. in zona bucurestiului exista unul privat cu preturi destul de mari…deschis la initiativa unui fost politist care locatar de bloc fiind la inceput si-a ingropat cainele undeva intr-un parc. recunoaste ca obtinerea tuturor avizlelor de functionare dar au durat foarte mult, iar costurile investitiei au fost foarte mari, totusi exista un crematoriu si parcele dezinvfectate cu locuri vesnice. suntem foarte multi bucuresteni proprietari de animale de companie. eu detin si-o mica curte unde pot sa sap la o adancime considerabila folosind apoi si dezinfectanti si tot nu mi se pare ok, dar restul….cei care stau la bloc unde isi ingroapa animalele?!
e o problema de igiena publica.
e o problema de igiena publica si transportul in comun, de altfel. ti se lipesc mainile pe barele din tramvaie, din troleibuz din cauza mizeriei conservate, nu exista aer conditionat acum pe timp de vara in autobuze. se urca oameni insalubrii..cersetori insalubrii si cu tot felul de exeme, purtatori de boli…in slovacia s-a dat o ordonanta in acest sens; nimeni nu se poate urca in transportul in comun daca miroase a doar a transpiratie ce sa mai spunem de aurolaci si alti insalubrii….e doar un simplu exemplu de convietuire sociala.
nu ne complacem, ne imbolnavim!
a facut primarul general ceva in acest sens. a propus primarul general solutii in toti acesti ani in acest sens…doar e un renumit medic!!!!
puneti voi presa semnul intrebarii ca noi vrem raspunsuri concrete.
Unde te crezi, in vreo tara care pune pretuire pe cetatean? Atata timp cat, in ochii lor, noi suntem „bip” (nu mai scriu, ca am scris mai sus si mi-e jena de jena lor), nici nu le trece lor prin cap vreo masura referitoare la igiena, la civilitate si la normal, pana la urma. Astea, ce zici tu, nu se observa la fel ca o sosea suspendata, de ex. Heeei, unde te crezi?
ma cred in lumea omeniei. si sclavii in orice civilizatie antica erau invatati sa nu indrazeneasca a imbolnavii restul populatiei. traim cu mii de ani de istorie si nu vrem sa producem generatii sanatoase. chiar animalele stiu sa se apere in fata bolilor urmandu-si instinctele…ce fel de oameni ne conduc ca eu nu inteleg! daca orice sclav e si purtator de infectii se duce naibii si regatul oriunde te-ai exila apoi.
Observ ca esti suparata rau mariu…
chiar nu sunt suparata, claudiu! 🙂
de bine de rau eu chiar pot sa ma protejez si in transportul in comun, dar copiii?! cate roti auto transporta putregaiul in garaj?!
Foarte corect si pertinent ridicata problema! Total de acord cu cele spuse!
Dar as mai adauga ceva: oare pe vremea mandatului de primar general al lui Videanu si al actualului presedinte, situatia era mai roza? Eu nu stiu, intreb, nu-s bucurestean. Oare atunci existau spatii de spalat in statii, calatorii erau dezinfectati si sprayati? Sau, mai de graba, atunci erau mai putini boschetari si cersetori, amarati si vai de ei, ca ne-a mers din bine in mai bine in acesti ani…
nici un alt primar nu este sau nu a fost si medic, hai popaleon gandeste obiectiv!
Mariu, tu pui niste probleme pertinente, nu esti singura care a observat acest lucru.Stii ce cred eu ca ar trebui sa faca orice primare care este noul ales si care, bineinteles, vrea sa faca ceva frumos in urbea sa: SA IA ORASUL LA PAS!!!!(bine acum nu zic sa mearga pe kos kn , dar sa mearga in orice coltisor ) . si sa ia si pe d-le/domnii cconsilieri dupa el sa sa ia notite.
erata:pe jos
tina, multi primari merg pe jos, dar chiar nu-i deranjeaza ceea ce vad. nu e normal insa ca sa revin la transportul in comun ca toata lumea sa se inghesuie intr-o parte a autobuzului pentru ca se urca un insalubru. de ex pe linia 133 se urca doi indivizi cam la aceeasi ora dupamiaza care te trasnesc cu mirosuri pestilentiale pentru vreo 2 statii cand se hotarasc sa coboare. nu exista nici macar aer conditionat…barrr, barrr incerc sa evit doar ora aceea!!!! 🙂
@mariu: in urma cu doi ani si eu am avut o curte. Si multi catei si pisici. acum ii am intr-un adapost particular unde platesc o taxa/caine. Cum vrei sa puna cineva problema cimitirului pentru animale cand nimeni nu pune problema fiintelor vii care bantuie pe strazi si nimeni nu le lasa castronele cu apa. Si cand Oprescu isi face acel maret Dog Town printr-un parteneriat cu o firma privata unde nimeni nu precizeaza cat costa intretinerea unui caine de strada (pe care o plateste primaria) si chiria terenului (doar un pret modic); cand spalari masive de bani se vor face in acel adapost in care nu se stie cat vor trai cainii si cum vor trai desi conditiile sunt de „luxe” ne mai punem problema unui cimitir pentru animale? Cand aveam casa la Corbeanca toti au inmultit cainii pe santiere. Pe straduta noastra cu 40 de case erau peste 50 de catei. Dupa ce casele au fost finalizate cateii au fost in plus. Asa ca cineva (director la RAR la vremea aia si fost vice-primar PC in trecut) a platit sa fie otraviti. Dupa ce am ingropat mai mult de o duzina, dupa ce am dus pe alti cativa la veterinar incercand sa-i scapam (eram trei vecini care incercam sa-i ajutam) am luat fiecare cati am putut in curti. Asa am ajuns sa am o stana de caini. Iar problema ridicata de tine in situatia unei stani de caini fara curte proprie este reala. La Raiul Animalelor costa o avere (400 inmormantarea si 150 parca pe an taxa). Oricum statul nu va face asa ceva si nici nu recomand deoarece ar fi alt sifon de spalat bani.
cred ca am vazut emisiunea cu tine Andreea la nasul si am fost atenta la ce ai povestit. imi pare tare rau pentru tot ce ti s-a putut intampla, sincer e foarte, foarte trist! totusi, nu e deloc normal ca oamenii sa ingroape aiurea animalele care mor. de ex. patronul de la raiul animalelor s-a dus intr-un parc. intr-un parc sunt si copii. majoritatea oamenilor ii ingroapa in spatele blocurilor. e o problema de sanatate publica. rotile autoturismelor chiar transporta bucati din cateii morti pe sosele. chiar e nevoie de cateva cimitire de animale chiar private, dar sa existe pentru ca de aceea sunt preturile foarte mari la raiul animalelor.
Atentie ! In emisiunea din 04 Iunie cu Primarul din Cetatea Targoviste, Nasul a mentionat faptul ca o asteapta si pe Elena Udrea la emisune ptr ca deja a invitat-o! 🙂
Da, ” jos hotii si coruptii!”. Ar trebui sa cerem schimbarea legii partidelor politice! Poate ne ajuta MRU!
Eu nu sunt multumita, d-le Moraru, de cum s-a „miscat” Ponta pana acum. Nu ca m-as fi asteptat la altceva din partea lui.De fapt, e aproape previzibil!
– pe Alistar – nici nu trebuia sa-l propuna, se stia de incompatibilitatea lui;
– pe Dumitrescu a protejat-o de fapt, nelasand presa sa-i mai puna intrebari ( normal, doar e brava colega de partid + cine stie cati colegi au diplome de la Cantemir);
– pe Mang a sperat sa-l mentina pe functie, a ezitat nepermis de mult, cu toate ca a fost dovedit drept plagiator, cu toate ca s-a ajuns cu „sapaturile” in miezul psd privind finantarea de la Oradea, cazul Panait, etc, a tarat si Academia in poveste ( oricum, cata vreme presedintele Haiduc merge la ziua „academicianului” Vanghelie, bravos natiune!)
– prima lui grija de p.m. a fost sa-i scape pielea lui Nastase, trecand ISC in subordinea directa, numindu-l pe „alo, d-l Nastase” in functia de director – premeditare clara pentru oricine, motiv solid pentru motiune de cenzura, mai putin pentru d-l Blaga si unii din pdl(asta, vis-a vis de coruptia transpartinica de care scrieti);
– il jigneste (si ne jigneste) in continuare pe presedinte, negandu-i acestuia reprezentativitatea tarii( da’ mandatul dat de noi, cetatenii, nu-i destul? A avut el mai multe voturi, cu Crin si Voiculescu la un loc, decat presedintele?)
– il mentine pe „datornicul pe viata” a lui Felix in fruntea unui minister;
– mentine in fruntea min. culturii un impostor, mai nou un golan, care scuipa ziaristi!
– nu-l trage de maneca pe profesorul de marxism Marga – ” ce vine din paleolitic”( vorba lui Cristoiu), ce gafeaza aproape zilnic;
– o lasa pe Campeanu s-o ia razna prin aratura cu pomenile socialiste, de incurajat nemunca si necinstea;
– intarata, prin declaratii relatiile romano-maghiare – doar asta stiu sa faca rusofilii, noroc ca oamenii de rand au mai multa minte decat un p.m. ce are un ministru de interne ( prieten cu Blaga, sub obladuirea caruia – a lui Rus – mafia a inflorit)
– a urlat cat l-au tinut rarunchii, de cativa ani, ca pdl a politizat institutiile statului, insa el ce face din prima zi ( dupa ce-a trecut ISC in subordine si si-a comandat masina noua, ca de, Romania – si permite!)?
– tine la educatie un ministru xerox – rusine!!!- al carui singur „merit” este ca pune in practica ideile d-nei Andronescu, care a contribuit din plin la dezastrul din invatamant, prin promovarea imposturii, la „vanghelizarea” tarii;
– urmeaza justitia, de unde vom vedea ce propuneri pentru DNA si procuror general va face Corlatean, sub obladuirea p.m.-lui si CSM -ul, colorat majoritar in rosu!
Da, s-a miscat bine d-l Ponta! Nu pot sa nu zambesc amar, amintindu-mi cum il numea presedintele: ” un maimutoi obraznic”, un „imatur”!
Si ma tot mir cum dracu are atatea puncte in sondaje! Oare cine or fi cei chestionati?
da a face rau este cel mai usor lucru …chiar si pentru ….un maimutoi obraznic”, un “imatur…pentru mine tot aia ramine
ar fi un raspuns, electoratul de stanga este unit , cel de dreapta franjurat..totul in contextul in care multi foarte multi refuza sa mai mearga la vot ptr ca sunt scarbiti, dezamagiti…ghici cine castiga ?? 🙂
..joaca bine , se misca bine….cred ca referirea este facuta la aspectul de imagine, adica s-a repliat la criticile aduse de presa…. doar el este un discipol al unei persoane cu o foarte mare experienta in politica…si care sta in spate 🙂
-este tot timpul pe TV, joaca mult pe imagine….
…
..dar una e imagina si alta ce face …deci poporul trebuie sa aiba maturitatea de a alege intre cele 2, sunt curioasa ????? 🙂
Nu te mai uita la sondaje, zau! Iti marturisesc ca pe mine, de 22 de ani, nu m-a intrebat niciun „sondator” d-asta ce preferinte privind politica am (mint, m-antrebat o data, aici pe blog, Ciaina shugubatza, dar nu cred ca a publicat sonjul lui undeva). Banuiesc ca suntem multi in aceeasi situatie si, prin urmare, cred ca sondajele astea sunt atat de dirijate iar procentul de eroare banuiesc ca e mai mare decat procentul de raspunsuri complete la sondaj. 😆
apropo +44 de ani …
Da pentru asta trebuie ca procuratura si justitia sa-si faca treaba. Nu trebuie judecati la tv sau de catre orice costum sau fusta mulata care arata cine e si cine nu e corupt sau infractor. E prea mult haos din cauza asta, nimeni nu se uita de ce dureaza atata un proces, nimeni nu se ia de judecatorii care ii lasa liberi pe criminali, nimeni nu se ia de procurorii incompetenti care aduc probe aiurea la dosar. Altfel fiecare tv va avea coruptii si mafiotii ei pe care o sa-i macine 24/7 cum face A3 dupa cat intelege fiecare ce e aia o spalare de bani sau coruptie. Avem treijde institutii care trebuie sa apere respectarea legii…sa-si faca treaba.
de 22 de ani tot o apara …legea ….
Coșmare, cum să schimbăm societatea definită ca:
SOCIETÁTE, societăți, s. f. 1. Totalitatea oamenilor care trăiesc laolaltă, fiind legați între ei prin anumite raporturi economice. ♦ Ansamblu unitar, sistem organizat de relații între oameni istoricește determinate, bazate pe relații economice și de schimb; p. ext. sistem social.
Bănuiesc că la asta tânjiți? Asta o fac doar revoluțiile sau cotropirile militare. Nici într-un caz nici în altul lucrurile nu se schimbă în mai puțin de 20 de ani. Ce altă cale vedeți voi? Haideți să nu mai vorbim de lucruri de nefăcut, doar ca să vă faceți că faceți. Aveți viziuni greșite și limbaje pe măsură…
http://www.revista22.ro/ministrul-educatiei-am-putea-renunta-de-la-anul-la-camerele-de-supraveghere-de-la-bac-referendum-pentru-bacalaureatul-diferentiat-15416.html
Exact cum am mai spus: citesc si ma crucesc. In era tehnologiei, aducem observatori la BAC?! Mare-i gradina!
..si o mica posibilitate de bussiness in val de 3 mil euro cu ”Big Brother” ptr programul anti-violenta in scoli- care o fi firma norocoasa
..supravehetori la bac -gratis sau platiti????
de ce nu camere ?????
Cine merge gratis sa-si consume timpul cu prostii? Si care-i logica: pui supraveghetori care sa supravegheze supraveghetorii (profesorii) de la examen? 😆
Cat despre business-ul cu „Big Brother”, cineva tot va trebui sa-l faca si pe asta, daca se dovedeste ca e necesar. Ideea e sa se faca transparent, nu pe sub masa.
NOILE TAXE ALE GUVERNULUI PONTA!
http://www.ziare.com/taxa/taxe-locale/noile-taxe-ale-guvernului-ponta-intre-populism-si-nonsens-1167966
USL PREGATESTE NOI INDEMNIZATII PENTRU TOTI REVOLUTIONARII!
http://www.adevarul.ro/actualitate/USL_pregateste_noi_indemnizatii_pentru_toti_revolutionarii_0_712728950.html
o societate se poate schimba daca si noi ne simtim confortabil sa respectam regulile care ne sunt cel mai adesea la indemana. cei mai multi suntem soferi. cati dintre noi respecta o simpla regula…de a tine ambele maini pe volan cand te opreste politistul de circulatie. care-i problema? te opreste ii dai documentele cerute si ii respecti indicatiile. nu te foiesti, nu iesi din masina, nu te rogi, etc, etc. cati dintre noi nu tin la ureche telefonul mobil in timpul conducerii autovehiculului? cati dintre noi nu dau muzica la maxim, iar salvarile sunt obligate la alte manevre care costa timp, viata pentru ca sirenele nu mai pot fi auzite.cati dintre noi nu avem bucuria smechereasca de a pacali radarul?. ne place sa fim smecheri, sa copiem bascalia. cine a introdus acest anarhism in trafic? spaga, coruptia, smechereala si vedetismul. aveam pretentia ca multi dintre cei din afara sa vina cu exemple sanatoase din societatile in care traiesc si unde regula e pastrata cu sfintenie. chiar si asa toti din afara se aliaza doar subiectelor in ceea ce priveste orice scandal politic din tara.
eu as schimba manualele prea sofisticate pentru elevi. as trimite medicii la congrese de etica si educatie civica. trebuie sa ne schimbam noi ca societate civila adulta respecatand regulile pentru ca sunt bune. orice reprezentant al nostru merge si in occident, dar niciodata nu se intoarce sa aplice reguli pentru un comportament corect, sanatos chiar prin exemplul sau ca individ. nu avem de ce sa iesim in strada, strada e de acum un mare virtual. suntem lectura pentru plictisiti, dar daca respectam regulile impuse in societate putem prin exemplul nostru sa fim noi cei copiati.
Mariu,
Te aprob! Problema mea este insa ca, cu toate ca ma straduiesc sa am un comportament civilizat, sa respect regulile si legile, exemplul meu nu numai ca nu este urmat de celelalte persoane (nu din imediata mea apropiere), dar este chiar terfelit, fiind privita, de multe ori, ca „cea mai mare fraiera de pe planeta”, ori chiar injurata atunci cand iau atitudine impotriva unui comportament necivic. Trec peste asta o data, de doua ori, dar a treia oara mai merita sa iau atitudine? Cat de nepasatoare sa fiu la faptul ca, atragand atentia unui individ la semafor ca semnalizeaza dreapta si se incadreaza pentru stanga, era sa mi-o iau macar peste parbriz, daca nu peste ochelari?
draga Laura eu am fost chiar scuipata in fata casei mele de golani! dar asta nu m-a impiedicat sa-mi sutin in continuare punctul de vedere si sa le fac multe recalmatii la politie pentru ca nu au respectat regulile impuse in societate. un an de zile au continuat toate incercarile mele, dar in cele din urma nu se mai fac gratare pe sosea, nu se mai pun manele la maxim din masina, nu se mai urla noaptea si toate astea fata casei mele.
ne dotam cu camere de luat vederi. exact cum sunt insotiti in toata lumea si filmeaza peste tot japonezii :)chiar daca nu reprezinta dovezi la noi- totusi in situatii de vatamare chiar ajuta
mariu..se poate dota orice semafor cu camere de luat vederi…dar…. metehnele pervertesc totul ptr ca la noi nimic nu se face pe cinstite si toti se gandesc cum sa faca comisioane masluind licitatiile la stat 🙂
..pai totul porneste din scoala si de acasa …familia e celula de baza a societatii ptr educatia primilor ani , scoala slefuieste …
in Romania familia e pe cale de disparitie iar scoala e saraca , dupa cum vedeti, ciuca bataii de joc … !!!!!
si cred ca deliberat se fac aceste lucruri!!!!!!
Atata timp cat exista corupatori..coruptia va dainui si din pacate toti participam la ea in anumite momente cand n-avem incotro. Odata ajunsi la borcanul cu miere mai toti isi aranjeaza proprii copii si nu putem fi ipocriti ca toti am face la fel.
exista o iesire
http://kpollitica.wordpress.com/2012/06/04/teatru-de-papusi-cu-masca-si-fara-masca/
e luminita de la capatul tunelului
dar pentru orice eventualitate sa ne pregatim
http://kpollitica.wordpress.com/2012/06/01/ilegalitate-oare-ne-indreptam-acolo-dizidenta/
teoria e super dar practica ne omoara. doamne fereste de o boala ..bagi mana adanc in buzunar
ca sa mai vezi luminita aia.
sa va mai relaxati putin
https://plus.google.com/111602667305747780508/posts/fLp7kvFaQ8P
dar oare ce ne opreste sa nu bagam mina in butoiul cu miere …..
ca de exemplu de popularizare va dau
05.06.2012 | kolesattila a scris:
Doamna POra va rugam ajutatine cumva sa putem populariza mai bine niste petitii lansate de noi stiu ca si dumneavoastra sinteti intru totul de acord cu ele si mai stiu ca ziarul dumneavoastra este foarte popular deci va rugam nu ne respingeti aceasta cerere { eu respect foarte mult atitudinea ,imparttialitatea ,si consecventa dumneavoastra }. veti gasi aceste petitii accesind linkul : http://kpollitica.wordpress.com/pagina-principala/ Va multumim anticipat ,cu stima ,simpatie si respect Koles Attila ! PS. Apropo cind aveti timp mai treceti si pe la : https://www.nasul.tv/ e nevoie de cuvintul dumneavoastr pe sticla la nasul . 🙂
faceti si voi la fel trimiteti la ziare aceasta cerere ! )
nu uitati avem citeva petitii pe
http://kpollitica.wordpress.com/pagina-principala/
va rog sa le semnati si sa le popularizati in cit mai multe locuri semnarea lor nu dureaza decit 1 minut popularizarea poate dureaza o ora dar eu zic ca merita
Hai sa aratam lumii ca sintem uniti si consecventi ! 🙂
Kukri, si eu cred ca solutia este iesitul in strada, dar organizat cumva. Ca eu as iesi, dar mi-e rusine de una singura….Ai vazut ca cei de la Noua Republica au fost amendati pt ca au fost la tribunal. Deci trebuie ceva organizat, aprobat. Ca daca ai lor nu au patit nimic demonstrand saptamani in sir la Universitate, ai nostri ar fi amendati urgent si bagati la dube.
la cat de divizati suntem, nici o sansa cu strada.
Doamne,ce suflet frumos aveti,ce limpede si corect judecati!Imi pierdusem speranta ca tinerii mai vor sa traiasca in Romania, asta presupunand sa o schimbe TOTAL ,ei.Radu Moraru va scos la suprafata,va simtim si admiram noi parinti ai generatiei de astazi.Duceti la capat ce si cum ganditi,suntem alaturi de voi asa cum am fost pe toate baricadele:”revolutiei”,TV,PIATA Universitatii,mineriade si alte buclucuri iliesciene.Dumnezeu sa va ocroteasca.Radu Moraru sa va insoteasca.
bine ai venit in randurile noastre Iacob Elena!
te mai asteptam 😆
xxx
Macar aveti curajul si recunoasteti ca Radu Moraru a gresit enorm cu articolul asta. Daca aveti caracter recunoasteti. Daca nu, ramaneti lichele atarnatoare
Alex …du-te si te culca ,bre …ca esti obosit
n-ai inteles nimic ….cum de regula nu intelegi nimic
pa si pu !!!…du-te la culcare !!!
Ce sistem penibil de aparare ai. Cum nu ai argumente foloseste acelas text: „N-ai inteles nimic”. Vorba asta e veche si fumata. Cand vii cu argumente mai discutam
Eu nu-mi aduc aminte sa te fi chemat cineva la discutii.Ai rabdare,bre,sa-ti mai creasca olecutza neuronul ca sa ai cu ce.
Bai oameni buni, timan va spus definitia societatii. Deci Radu Moraru cand vorbeste de societate habar n-are. Voi sunteti caposi de tot il sustineti? Adica voi contraziceti definitiile stiintifice. Sunteti asa de caposi incat altceva in afara de RAdu Moraru nu vedeti. Radu Moraru se pare ca are probleme si cu intelesul cuvintelor dar voi saracii, care habar nu aveti, in prostia voastra il sustineti
1.Ori sintem oameni buni,ori sintem caposi!
2.Nu DEX-ul da definitii stiintifice,ci,in cazul de fata sociologia.
3.Cu intelesul cuvintelor se pare ca tu ai probleme!
4.”In prostia noastra”…bine ca esti tu destept! Plici!!!
5.Nu incepi cu „bai” si termini cu „lichele” ca n-am ciocnit valiza in gara cu tine si nici la femei nu am fost impreuna !!!
6.Cred nightmare are dreptate,du-te si te culca…aberezi.Pa si pu! la revedere !!!
Cu permisiunea ta as face o mentiune suplimentara la ultima parte a pct.5 si anume ca alex nu stie pana in prezent cei aia sa te duci la femei pentru simplu fapt ca IMATURITATEA lui/ei(am dubii f. mari cu priovire la genul careia ii apartine) il da de gol ….adica personajul alex in cuvinte mai simple nu a inceput inca „viata sexuala”.
Bai Alex,alias Mirciulica Shpagatzica,stiai ca s-a demonstrat stiintific ca te poti ineca cu propriul venin si sa mori otravit??!!Ai grija cum iti folosesti limba aia spurcata!!
Okay,timane……..acu ca ne-lamurit cum e cu societatea poti sa zbori ca o cioara malteza ce esti
😆
Erata: Ne-ai lamurit
„Cred ca avem nevoie de o noua societate, cred ca noi cei multi trebuie sa ne dam peste cap de trei ori si sa renastem chiar daca traim sub cea mai slaba pilpiiala a SPERANTEI din ultimii 22 de ani…”
Despre ce e vorba concret?
ALEGEȚI:
SOCIETÁTE, societăți, s. f. 1. Totalitatea oamenilor care trăiesc laolaltă, fiind legați între ei prin anumite raporturi economice. ♦ Ansamblu unitar, sistem organizat de relații între oameni istoricește determinate, bazate pe relații economice și de schimb; p. ext. sistem social. ♦ Cerc limitat de oameni de prim rang (prin poziție socială, situație materială etc.). 2. Asociație de persoane constituită într-un anumit scop (științific, literar, sportiv etc.). 3. (Comerț) Asociație de oameni de afaceri alcătuită pe baza unor investiții de capital, în vederea obținerii unor beneficii comune. ◊ Societate în nume colectiv = asociație între un număr limitat de persoane, care întemeiază o întreprindere comercială sau industrială, depunând fiecare capital și contribuție în muncă și răspunzând solidar și nelimitat la obligațiile pe care și le-au asumat. 4. Grup de oameni care petrec un anumit timp împreună; tovărășie, companie. ◊ Expr. În societate = între oameni, în lume. [Pr.: -ci-e-] – Din fr. société, lat. societas, -atis.
Sursa: DEX ’98 (1998) |
Societatea comercială “NAȘUL, PRIETENII DE PRETUTINDENI ȘI ASOCIAȚII” S.A. este persoană juridică română, având forma juridică de societate pe acţiuni.
Puneți de o nouă afacere?
http://www.mfinante.ro/infocodfiscal.html
Se vede că societatea e în regulă, ce mai vreți?
http://www.mfinante.ro/agenticod.html
Codul este 30151536
PLICI!
wooooowwwww bre da ce le forezi!!! defect profesional, nu ??? 😆 😆 😆
A cam venit vremea sa spunem DESTUL! AJUNGE!
Hai sa incercam sa fim si noi un pic mai „paraciosi”; sa spunem cine a luat bani nemuncind, cati, unde samd. Pun pariu ca fiecare dintre noi stie cel putin un caz in care acestia si-au umplut buzunarele pe munca altora si in mod necinstit. Propun sa facem o adresa de e-mail unde sa spunem aceste fapte iar ele sa fie trimise spre organele de specialitate – sa le dam de lucru.
Sa fiti iubiti!
http://searchengineland.com/the-definitive-guide-to-google-authorship-markup-123218?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=feed-main
B seara adnana,
atunci sa trecem sa-l imitam pe „Agamitza Dandanache” ce zici?!
Doar asta ne-a mai ramas… 😉
xxx
Buna seara,Rodica!
Ma tem ca Agamitza e cam greu de imitat…ne lipseste recuzita… „si trasurica zdronca-zdronca si clopoteii…tilinc-tilinc…”
Credeam ca blogdecainerau e al unui domn. Cand colo, e o doamna! 😆
Doamna dar destul de dura, ceea ce-mi place.
Auzisem mai ieri cum ca in Romania doamnele sunt cele care conduc sau s-a spus ca sa dea vina pe ele pentru cei 22 de ani.
https://plus.google.com/113797508378819391794/posts/bmyTtFMp9Xc
Nasule,ai mare dreptate!Poate ca am abordat problema dintr-un unghi gresit.Poate nu neaparat politicienii sunt marea problema a noastra,ci societatea in insasi fibra ei,pentru ca,pana la urma,politicienii nu sunt decat reprezentantii alesi ai cetatenilor,oglinda acestora la varf.
Ilici,dupa ’89 a croit o societate stramba,a lasat haturile economice pe mana securistilor din esalonul doi si trei si el s-a ocupat doar de cucerit simpatie populara ascuns dupa eticheta „sarac si cinstit” si prin diverse „facilitati” strecurate unor anume categorii sociale.
N-a durat mult pana ce societatea a inceput sa se deterioreze din interior,valorile si principiile morale sa dispara si cangrena sa se intinda zi de zi tot mai fatida si mai purulenta.
Degeaba i-ai dat cetateanului votul democratic daca el n-a stiut ce sa faca cu el,l-a vandut celui care a dat mai mult si i-a dat lenesului dreptul la lene,iresponsabilului libertatea de a nu plati pentru greseli si hotului dreptul de a trai lasciv pe munca vecinului si sa-i si strige peste gard:”Sa-ti moara capra,vecine!”.
Asa ca,romanul a primit ce a votat…o constitutie dubioasa,legi strambe,politicieni corupti si tradatori dupa propriile interese,politisti si judecatori mafioti,functionari publici shpagari,medici si profesori pe cat de profani,pe atat de evazionisti,jurnalisti manipulatori,chiar si preoti care si-au vandut sufletul primarului satan pentru o mana de arginti.
Cu o astfel de societate este imposibil ca cei ce ne conduc sa fie ingeri.Cum sa-i ceri senatorului pe care l-ai votat in schimbul plasei cu ulei si malai sa-ti faca legi corecte si sa mai si plateasca atunci cand ei isi incalca propriile legi??!!Dar ce tupeu ai,draga cetateanule!!
Deh,n-ai decat doua variante…ori te turmentezi cand te duci la vot,ori ramai un turmentat inca 4 ani in speranta ca va veni cineva sa-ti dea un shut in fund si te va trezi candva la realitate.De regula,cu asta nu e responsabil deputatul pe care l-ai ales,ci…viata.
Si de incheiere…ma trezesc si io intreband…dupa ce v-am citit pe toti cu mare interes…oare mai are romanul sange in instalatie s-o ia de la capat??!!
are, ca dovada ca o face in fiecare zi.
problema e c-o face singur el si cu familia lui.
nu impreuna cu ceilalti.
Poate ca aici e clenciul…un egoism exacerbat care ne impiedica sa ne mai constituim intr-o natiune,suntem celule dispersate intr-un experiment ratat si nu un organism viu,sanatos,dispus sa-si faca anticorpi pentru lupta cu maladiile ce-l pandesc la tot pasul.
Si apropo de asta…discutam ceva politica cu un mosuletz,pacient de-al meu.Omul tuna si fulgera vizavi de hotii de la conducere.Si atunci l-am intrebat:Mosule,dar daca ai fi in locul lor,daca ai avea mierea pe degete,ai putea sa te abtii sa nu gusti din ea?Si mosul a recunoscut:Asa e,d-soara,mana pana la cot as baga-o.E omeneste pana la urma.
Simpatic mosul Adnana!
M-a dus cu gandul la o intrebare ce ma framanta si pe mine: oare eu cum as fi la butoiul cu miere? 🙂
Asa e,Dora!Poate fiecare in dreptul sau ar trebui sa-si faca o analiza obiectiva si sa vada in ce masura e indreptatit sa dea cu piatra.Pana la urma vindecarea incepe odata cu incetarea negarii,recunoasterea si acceptarea.
in primul rand ai fi mirata, asta e sigur 🙂 🙂 🙂
😆 😆 😆 Kukri, super gluma asa de buna dimineata!
Cum bine scriai tu Adnana, politicienii sunt oglinda noastra asa ca intai ar trebui sa ne criticam pe noi si abia dupa aceea pe ei. 🙂
Dar interesant e ca daca noi am inceput sa ne vedem slabiciunile asta inseamna ca suntem deja pe calea cea buna, urmeaza doar ca si cei ce inca n-au facut-o sa ne urmeze exemplul si atunci la miere vor accede oameni, TOT ca NOI, ca TINE si ca MINE 🙂
Da,Dora.Odata ce noi,cetatenii simpli devenim mai responsabili si reusim sa formam o masa critica,e mai usor sa ne alegem oameni responsabili pentru a ne reprezenta in forurile de conducere.
„oglinda acestora la varf” – NU, in nici un caz. Lasand la o parte sutele de mii de tineri din strada din 1990, nici macar o oglinda a majoritatii nu au fost.
NU, ei sunt doar roadele unui plan simplu fost securist, de a intina, corupe, alege corupti – si apoi a-i promova, intr-adevar, in spatele unuia „sarac si cinstit”. Tehnica simpla, de 2 bani. Care a prins.
Dar atentie, ea a prins fiind combinata cu alt efect – „botul pe labe” pentru toti care fusesera agatati de fosta securitate, adica o semidecapitare.
De ce semidecapitare? pentru ca intre ei erau multi care „sarisera in ochi”, unii fiind chiar echivalentul intreprinzatorului de azi („descurcaretii” de atunci), unii mai glumeti si mai avantati, in fine. Din nou, tehnica simpla. Bineinteles ca nu vorbesc de politia politica, vorbesc de alte sute de mii de adeziuni.
Ce s-a intamplat dupa aia – e simplu. Romania a ramas prada acestui sistem si a pierdut ce a pierdut. CE AM PIERDUT, de fapt, pentru ca noi am pierdut.
O treaba din ce in ce mai clara : daca ai de ales tot de cei crescuti de acest sistem, post 1989 – DEGEABA VOTEZI! Nici nu iti va semana, nici nu vei obtine ceva.
Stii ce spunea unul mai destept decat mine – cum sunt cei care fac acelasi lucru la fel si sa spera sa aiba rezultate diferite. 🙂
NU, e e de schimbat sau la revedere.
Si NU din nou, apropo de sangele din instalatie – nimeni nu o ia de la capat decat dupa ce pierde tot. Pana atunci tot ai ceva de aparat.
Dealtfel, la asta ma si refeream mai sus – inmultirea celor care nu mai au nimic de pierdut ar trebui sa ii puna pe ganduri pe cei din clasa politica. Iar un nou val al crizei va fi si mai prolific (cum suna prolific aici!) in aceasta privinta.
Te-ai intrebat vreodata, Adnana, de ce multi ani intelectuali si oameni rasariti ai acestui popor „nu s-au bagat”? Am vorbit cu unii dintre ei, mai tarziu, profesori si asistenti.
Se intamplase ceva intrecutul lor, fusesera remarcati, intr-o zi venise unul la ei si ii spusese – cum tovarasul, pai noi stim ca ai spus asta, ai facut asta, etc.
– semneaza aici ca ne vei informa daca se intampla ceva
– pai ce sa semnez ?
Si acolo i se dadea o pagina in care scria ca va informa organele statului daca observa ceva impotriva sigurantei nationale.
Puteau sa nu semneze? Pai era contra legii sa nu semneze, cum adica sa nu iti aperi patria?
Si atunci semnau. Chiar fara nici o informare mai apoi, semnatura ramanea.
Iliescu a stiut sa foloseasca asta. Ori veneau la el si ii compromitea si mai mult, si abia dupa aia ii promova – ori nu se bagau deloc.
Si nu s-au bagat.
Noi eram studenti in strada in 1990 si nu intelegeam de ce nu vin cei de peste 25 cu noi, oameni pe care ii cunosteam si stiam cum gandesc.
DE AIA !
Cristi,e foarte adevarat ca mecanismul de creare a societatii post-revolutionare a fost cu migala pus la punct.Dar sa nu ne amagim…ne-am pliat perfect pe planurile lor lasandu-ne manipulati,cumparati,orbiti si mai cu seama prada fricii sau in cel mai bun caz unei dezamagiri si unui dezgust paralizante.
Stii de ce ma duc eu la vot??Pentru ca mi-e teama ca cei manipulati si cumparati sa nu cumva sa fie majoritari si sa se aleaga raul cel mai mare.
Aici ai perfecta dreptate. Voi merge si eu la vot , dar doar pentru asta, cel putin acum.
Dar mai stii – poate pana in noiembrie apare ceva nou, ne punem toti de acord si il votam 🙂
Eh,cred ca de asta e neaparata nevoie…UN LIDER. 😉
MRU!
O sa vedem.Eu personal ii astept cu interes oferta politica.E nevoie de multa sustinere ca sa putem contrabalansa manipularea si incercarea de restauratie a dominatiei piciorului pe grumaz.
O sa ma judecati pentru fixul meu, dar eu tot cred ca putem schimba in bine Romania, daca mergem la vot acum si la toamna in numar cat mai mare si sa votam pe cine trebuie.
Sa fim uniti.
nu te judec, doar iti spun ca fiecare caz de coruptie descoperit, pe multi indeparteaza de urnele, unde acesti corupti descoperiti au fost , tot de ei, data trecuta, votati
initial am crezut ca va fi benefica imaginii pdl-ului permisiunea de a-i judeca usor pe cei descoperiti … dar numarul lor nu a fost benefic
si nu ar fi numai absenteismul, dar , votul contra, sa ii spun , mai exotic – poate fi o trasatura
o sa iasa tot coruptzii,manipulatii la vot daca nu se iau masuri de informare corecta a populatziei.
ce bun ar fi fost un chenar undeva cu o intrebare pe zi si vot, Admin, mai ne gandim putin la asta?
eu chiar as fi vrut un vot despre disponibilitatea vizitatorilor acestui loc de a mai iesi in strada, spre exemplu
E destul de simplu. Un script de la Polldaddy inserat in pagina.
votul in felul asta e foarte aproape de adevar, mercic
intrebarea mea ar fi fost ceva de genul – aveti un partid sau o personalitate politica la indemnul caruia/careia ati iesi in strada la o manifestatie organizata?
Am fost alaturi de voi ,va apreciez interesul
Somn usor tuturor !
Noapte buna!
La ce sa ne raportam cind facem vorbire la coruptii si hotii din Romania?Unde ii percepem atunci cind ii stim pe hotii si coruptii?In coltul ăla?In stinga,la centru,jos,aiurea?Facem partizanate atunci cind ni se prezinta elita pungasilor,hotilor si coruptilor,mincinosilor politici?
Cine face deosebire intre un hot si altul?Nu justitia?Cine stabileste cine este corupt sau nu? Nu institutiile statutului de drept?
Si atunci?noi nu suntem altceva decit opinie publica.Dar,daca JUSTITIA nu exista sau este legata la ochi,abia atunci te intrebi:DE CE? CINE ESTE CORUPTUL?CINE ESTE HOTUL? DE CE ,coana justitie te faci ca nu vezi,nu auzi?
Ceusescu a fost condamnat la moarte pentru subminarea economiei nationale.
Dar de jaful national ,de distrugerea economiei si devalizarea bancilor romanesti CINE este VINOVAT? a platit cineva?a fost condamnat cineva?Hotii si coruptii acelei perioade unde sunt?
SUNT LA PUTERE!Bine inchegati si structurati intr-o mafie politica si institutionala fara precedent! Se ajuta,se sprijina, se apara unii pe altii,intr-un cerc vicios de predare a Puterii din 4 in 4 ani ,unii de la altii!
Ne dam de trei ori peste cap si reformulam istoria si societatea?Wow!Spectaculos de simplu!Nefiresc si ineficient!
Singura solutie viabila pentru noi,pentru tara,pentru viitor este REFORMA clasei politice.Schimbarea Constitutiei,respectul pentru vointa suverana a poporului exprimata constitutional la referendum.
Destructurarea sistemului ticalosit care inca functioneaza impotriva interesului national prin curatirea unei clase politice imbuibate,cu obrazul gros si falci cu soric.Cu nume insurubate in scaunele Puterii,inca din 1989.Nu avem alternative.Sa ne indreptăm ,pe acelasi drum spre respectarea de catre actualul Parlament a rezultatului votului popular si suveran.Primul pas a fost facut.REFERENDUMUL.Sa nu lasam sa se piarda acest semn al recunoasterii demnitatii noastre.Cu petitii,cu marsuri,cu sprijin de presa ,cu mediatizare,cu demonstratii,parlamentarii vor fi OBLIGATI sa dea curs vointei populare.Noi suntem cei care trebuie sa ii obligam.Ma uit in spate si nu vad pe nimeni venind in locul meu.Voi,ce spuneti?
Cine se poate adresa instituţiei Avocatul Poporului?
Se poate adresa instituţiei Avocatul Poporului orice persoană fizică, precum şi societăţile comerciale, asociaţiile şi orice alte persoane juridice.
La CEDO nu ne primesc sa dam in judecata statul?
ntai trebuie sa te adresezi tuturor forurilor din Romania apoi la forurile din afara.
Am o experienta neplacuta. O petitie tocmai pe acest subiect. De 10 zile sta la 400 de semnaturi. Crezi ca se vor aduna vreodata cele 100.000 de semnaturi necesare? Eu nu mai cred. Daca un simplu efort online de un minut nu se face atunci cum poti sa crezi ca se vor face echipe care sa semneze in strada, cum poti sa crezi ca vor iesi oamenii la un miting? La fel si un demers la Avocatul Poporului, desi aici e in masura sa actioneze Curtea Constitutionala, fiind vorba de modificarea Constitutiei. Curtea Constitutionala nu ia in seama nici un act semnat mai putin de 100.000 persoane. Orice demers cu acte care nu considera aceasta cifra e un demers inutil, doar ca sa zici ca ai incercat ceva iar cei rai nu au vrut sa te asculte. In ceea ce priveste o iesire in strada ar trebui organizata. Daca exista organizare si nu sunt doar idei razlete pe mine personal contacta-ti-ma pe privat, pentru ca doar in urma cu o saptamana am luat clapa in urma unei convocari online.
Andreea Ionescu.Trebuie sa definim ce vrem.O petitie pentru a ne solutiona Avocatul Poporului sau lansarea unei initiative legislative?
In primul caz,petitia poate fi semnata de n persoane,si daca nu va fi de competenta Avocatului Poporului ,in raspunsul sau ne va indruma care este procedura.Lista ta cu semnatarii petitiei poate fi folosita excelent in expedierea on line la Avocatul poporului.
Daca rezultatul referendumului trebuie considerat ca si vointa suverana,incadrata in art.2 al Constitutiei,nepunerea in aplicare inseamna abuz de autoritate ,abuz parlamentar si atunci Avocatul poporului poate trimite petitia la Curtea Constitutionala pentru a se emite decizie care devine OBLIGATORIE pentru Parlament.
Aceasta ar fi calea si nu o initiativa legislativa,care este de durata si care nu ar avea fond decit in cazuri ce nu tin cont de referendum sau nu au la baza un referendum.
Andreea I.Adresa de posta electronica este [email protected].
Posibilitatea de o coagulare a Dreptei va fi atunci cind Neamtu,MRU,Baconschi ,vor vorbi aceasi limba.Cu dizertatii literare nu veti obtine nimic.Lasati vorbaria si iesiti in strada,demonstrind pasnic,Ei sunt citeva sute,voi sunteti milioane.Lasati frica numai uniti veti invinge!!!!!!!!
Vorbiti la persoana a doua plural pentru ca nu doriti sau nu puteti sa participati si dvs. la cele ce ni le cereti?
De unde ai mai aparut @jackie? Iesi tu in strada pasnic si venim si noi.
ba se obtine mult. se obtine o stare de spirit ce creste. „aceasta vorbarie” are darul de a tine atentia treaza.
orice lupta se pregateste pas cu pas. si cu cap. 😉
Asa este jackie,stiu ca in tzara majoritatea sufera,dar tac,fiindca le mai este implementata frica din timpul comunismului.
Sa nu uitam ca suntem o tzara care facem parte din U.E. si trebuie respectate regulile si legile ei.
Deci curaj ,dragi romani!
in anii comunismului vroiam sa traim ca in occident,ce dracu,Doamne iarta-ma,ne face sa ne ducem iar la stanga? Ne e frica de munca,de ordine, de respectarea legii,iar vrem sa fim toti o apa si un pamant? Iar sa ne conduca cei fara educatie(adica prostii) SI occidentul se strica cu stanga la putere,nu se vede?
cred ca da,exista o asememea teama, a muncii sustinute, a selectarii dupa competente, a ridicarii adevaratelor valori…da este frica de asa ceva – a unora !!!!!
Comentariile sunt închise.