Boierii si liderii PDL au zapacit pina si exit poll-urile comandate de USL, prin blaturile si non-combatul din marile orase. Cele mai pesimiste sondaje de ieri dadeau minim 19% pentru ARD.
Unde se vede cel mai bine „tradarea” ARD?! Exact in votul dintre orele 18.00-21.00, perioada in care aproape 1 milion de romani si-au dat votul catre USL, PPDD si UDMR. Aproape nimeni nu a votat cu ARD in ultimele 3 ore, adica exact pe spatiul destinat dreptei! Adica, toti baronii si boierii PDL din tara au tras obloanele imediat cum s-a intunecat!
Banuieli existau dar nu isi imagina nimeni ca „RASCOALA” BOIERILOR PDL este atit de intinsa pe intreg cuprinsul tarii! Pe de o parte, liderii locali ai PDL s-au rasculat impotriva liderilor de la centru care au impus decizii si candidati peste „combinatiile” lor locale si…
Pe de alta parte, toti boierii PDL s-au unit intr-un non-combat national, cu mici exceptii, ca protest la adresa propriului „REGE”, Basescu „cel vinovat de toate”, mai ales ca „a lasat” justitia sa-i aresteze!
In sfirsit, strategia de comunicare a PDL isi continua traiectoria dezastruoasa inceputa in 2010: oameni cu imagine proasta si mesaje foarte slabe! Ca un paradox, comportament mai de dreapta l-au avut zaltatii Crin si Ponta!
Din nefericire, „REVOLUTIA” USL si „RASCOALA” BOIERILOR PDL si-au dat mina peste tara! Sint curios daca Traian Basescu il va accepta pe Ponta, urmeaza vremuri interesante.
Sa fiti iubiti! Urmariti NASUL TV!
Dan Voiculescu a luat 70% din voturi în bătălia cu Iulian Crăciun
Alegătorii din Sectorul 4 al Capitalei au decis, ieri, ca Dan Voiculescu să-i reprezinte în Senatul României. Între fostul colaborator al Securității, care a avut numele de cod Felix, și un tînăr inimos, fără pete în trecutul său, dar imobilizat în scaunul cu rotile, bucureștenii din Colegiul 8 l-au ales pe mogul.
deci,concluzia este ca suntem niste cretini .
Nu toti, doar 70%.
Am spus @Night, ca in sect 4 sunt multi pensionari, multi trecuti de 70 ani care sunt foarte multumiti de ce a facut „primarele” : spatii verzi (in colaborare cu mafia florarilor) si a montat muuuuulte banci printre blocuri. Si pe ele toata ziulica- in toate anotimpurile (chiar si iarna cand e soare) batraneii „se benocleaza” la trecatori stand confortabil in fatza blocurilor. Nici nu-i intereseaza ca sunt condusi de mafioti. Atata timp cat „le e bine” si sunt bagati in seama- CULMEA!!!- de interpusii mafiotilor. Parintii mei au peste 70 ani dar NICIODATA n-au acceptat mita si au fost ‘refractari” si chiar oripilati de „strigoiul” comunismului.
chiar daca piedone nu este in gratiile noastre sa sti ca totusi a facut si ceva lucruri bune..
parcari in fata blocurilor,e curat, asta iarna era unul din sectoarele unde s-a curatat de zapada, scoli si gradinite renovate, locuri de joaca pentru copii. mergi in sectorul 5 si sa vezi cum te iei cu mainile de cap.
la cati bani a dat ce va asteptati ?
la Felix ma refer 🙂
Eu sustin USL-ul si aplaud atitudinea lor de a nu face aliante politice de guvernare cu parteneri care nu s-au dovedit loiali.
Asa, jos cu tradatorii, cu totii nu doar cu unii!
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Auzi Kukri, in 2008 cand s-a rupt Alianta DA , nici atunci PSD nu a sustinut PNL-ul ….pe fata…..tu chiar ii crezi pe astia ??? Cand o fi vreo nevoie ceva sa vezi ce jocuir fac in culise nici nu visam noi–este de fatada!!!
ai mai, tina 🙂 🙂 🙂 🙂
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Antonescu: „Nu-l am in vedere pe dl Tariceanu pentru astfel de functie(functii) ”
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
dintr-un punct de vedere, bine-i face! tradatorului de Tariceanu – puiuţul iliescian tradator
commentul lui Contabil
„Total populatie cu drept de vot : 18.200.000 capete. Prezenta la vot : 41,72 %, rezulta ca au votat : 7.593.040 capete.
Din acestia USL are 54,2 % ,iar ARD 19 % in cifre absolute pe USL au pus stampila : 4.442.677 capete, iar pe ARD : 1.442.677 capete. Concluzii :
1)- 10.606.960 de alegatori nu s-au prezentat la vot , astia cu cine ar fi votat
2)- Presupunand ca pentru psd si pnl au votat in mod egal atunci PSD ar fi fost votat de 2.157.000 de capete .
3 ) Daca tinem cont ca structura votantilor PSD este : tigani 40 % , incluzind aici si judetul Teleorman cu capitalala Buzescu , 20 % etilicii satului si cei ce primesc ajutoare sociale pe nedrept ramane ca simpatizantii psd-ului romani sunt in numar de 40% din cei ce au votat psd-ul adica , 862.000 votanti
4)- Poate fi reprezentativ pentru un partid sa se laude ca este votat de cateva sute de mii de cetateni ???
Daca punctul 3 este adevarat, este cu atat mai trist si rusinos pentru marele ARD! Adica tiganii si etilicii v-au facut zob puternicul si neinfricatul partid de incoruptibili, drepti, cinstiti, competenti, „toata floarea cea vestita”…
Cred ca rad si curcile lui veve…
Mai du+te draCUlui de comunist USL
La ce sa te astepti de la un basist sadea?!…
Cum zice si idolul: „tiganca imputita”, „gaozar”, „pasarica”, etc… Cam asta-i nivelul „academic”… Continua!
Bai comunistule bolsevic mai du-te dracului
Si mai plimba ursul la Moscova pentru ca esti tradator
N-a zis nimeni ca ARD,cel mai curat,cel mai cel….. Din PDL, au fugit majoritatea celoracuzati de USL ca fiind corupti,si alaturi de cei mai mult sau mai putin corupti din USL, au fost alesi, USL i-a sustinut, populatia i-a votat, asta e rezultatul prea multor lupte si comentari pe presedinte, si nu pe principii si etica. S-a facut din tantar armasar.
Ca sa vedeti in ce tara traim DD clameaza ca a castigat in fata lui Ponta – mai cu astia sa faca alianta ARD sau PDL in Parlament ! Zic eu mai bine in Opozitie 🙂 Decat cu circul prin sat 😆 😆 😆
unii sunt euforici,altii debusolati. trebuie lasati sa se trezeasca ca sa vedem si noi cine cu cine danseaza.
Asa o mizerie de Parlament, in imensa ei majoritate nu cred sa mai fi existat vreodata.
Sa-i sustinem pe cei care inca mai tin ridicat steagul.
Raul, cancerul masiv al acestei tari a ajuns sa conduca tara, SA FACA LEGI!
Bun, ok, sa urmarim reactiile PDL, Forta Civica, Noua Republica, PNTCD-Pavelescu
Fara o initiativa politica toti cei care mai gandim cu creierul nostru vom deveni inerti ca manifestare directa care sa conteze.
Pentru asta este necesar sa ne sustinem liderii, chiar daca au pierdut. Da, asteptam o reactie din partea lor, una lucida, o atitudine clara, o viziune, o destinatie bine conturata care sa-i faca pe romani sa se trezeasca.
I-am certat destul aratandu-le unde credem noi ca au gresit, poate nu avem dreptate, poate da. De aceea, repet, le asteptam reactiile si le dam timpul necesar redresarii. Da’ nu prea mult pen’ ca nu suntem la pension aici, suntem pe front.
un parlament de toata jena , rad dracu’ toti de noi , sa ne fie rusine de popor prost ce suntem ca stam acasa in loc sa ne ducem sa ne exercitam dreptul ptr care ne-au suierat gloante pe la ureche in Decembrie ’89!!!!
Aici mai vi de acasă! Cât au fost pe val nu au ţinut cont de pişcăturile noastre (PDLiştii). Acum sunt convins că vor ţine cont. Până vor ajunge iar pe val.
Se pare ca vom avea 550 Parlamentari in lod de 470. E de bine, hai sa punem osul la treaba , ca avem multi de hranit. 🙂 Nu are rost sa ne mai plangem. Asta este ! Si ati vazut la cat de hulita a fost Elena Udrea a intrat in Parlament .Stilul ei personal de a intra pe sub pielea oamenilor si a-i ajuta a invins. E de dat lectii . 🙂
Pierdut tara, o declar NULA. Daca cu putin peste 4 milioane de idiotic utili au ajuns sa decida viitorul unei majoritati de 14 milioane de romani, ei bine, asta nu mai e democratie. E o bataie de joc. Sa le fie rusine tuturor celor care simt de dreapta si care n-au votat, preferand sa stea comod la caldura sau sa schieze pe partiile de pe Valea Prahovei!!!! Vor avea, inclusiv ei, exact ceea ce merita. Un guvern tip FSN, care va guverna tara in urmatorii 4 ani, intr-un mod discretionar si dictatorial. Rusine! Rusine acestui popor de asistati si de idioti utili!
George, nu ai dreptate. Nu ai de ce să-i jigneşti. Tu, alţii, eu, am avut o opţiune. Ei nu cred în nici una dintre tabere şi atunci ce aveau de făcut, să vină şi să pună ştampila pe toţi. Merita efortul. Poţi fi convins că şi-au asumat consecinţele, pentru că pentru ei nu contează cine-i fură. Căci adevărul ăsta este, toţi au furat. Sunt totuşi 12,5 milioane. Faţă de 3,5 milioane pentru USL, 1,5 pentru ARD şi 1 milion PP-DD. Asta-i democraţia, că ne place sau nu.
Chiar nu mai puteau astepta cu desfiintarea ARD-ului?
pe cuvant daca mai pot pricepe ceva…
probabil ca cineva si-a facut o ambitie sau o intentie de a pune la zid PDL-ul de tot.
Kukri, ai ajuns să te uiţi şi tu în gura tuturor vânătorilor de audienţă. A spus unul ceva, recte Biriş, şi au făcut din ţânţar armăsar. Parcă ai fi fata mare care descoperă salamul italian (de pe vremea lui Ceaşcă). 😀 😉
😆 😆 😆
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
misto asta cu salamul italian, o uitasem 🙂
dar nu pricep la ce te referi, exact? 🙁
Păi cine scria mai sus
„Chiar nu mai puteau astepta cu desfiintarea ARD-ului?” Dedusei că o furaşi şi tu.
pai ce sa o fur Paule, ARD s-a desfiintat ca alianta electorala, „raman relatiile de colaborare”
🙂 🙂 🙂 🙂
e oficial asa ca ia tu salamul italian 🙂 🙂 🙂 🙂
ce m-ai distrat cu asta, mi-ai adus aminte de poanta asta de pe vremuri hahahahah 🙂 🙂
gluma..gluma dar cand primeai inainte de 90 un salam italian erai super fericit, macar ca era feliat
Corect! A fost alianţă electorală de conjunctură. Dar proiectul continuă. Sper.
eu eram cel care daruia 🙂
salamul italian a disparut cam prin „82, la scurt timp si cel „de vara”. a mai rezistat salamul Victoria dar doar inca 2 luni. painea a devenit „Dambovita” toata, si apoi doar Paine. 1 pachet de kent ajunsese la 25 de lei de la 14,5 lei la ultima lui atestare in tutungerii. in galantare au napadit crevetii vietnamezi.
era jale in camine… 🙂 🙂 🙂
la coada la carne am stat doar de 2 ori in viata mea, spun carne si nu tacamuri! (alias „take-muri”) pe care nu le-am cumparat niciodata. la paine si la lapte am stat.
Să nu-mi spui că eşti nostalgic 😉
Eu cred ca am pierdut datorita PROSTIEI IMENSE ALE ROMANILOR! Da, poporul roman este prost si las! noi meritam ce am votat! DICTATURA VREM , DICTATURA O SA AVEM!…atata critica pe capul PDL-ului, indiferent ce au facut, toti ii criticau…dar ce s-a ales acum e tare curat si cinstit, nu? Ce popor e asta care voteaza MINCINOSII SI HOTII????…da, domnilor asta este USL-ul in totalitatea lui! NE MERITAM SOARTA, afara din UE…sa traim asa linistiti cu Plagatorul si cu alu Cacarau!…Foarte dezamagita de tot si de toate!
Critica fata de PDL este datorita faptului ca au avut aproape TOATA puterea in mana si au facut cacatul praf, lucru pe care PSD-ul nu-l va face, te asigur.
Cat priveste schimbarile pentru modernizarea statului roman, aceste eforturi au fost impuse de Presedinte, uneori luptand cu o „inertie” chiar a PDL-ului.
PDL-ul este de vina pentru ca, per total, si-au batut joc de sansa avuta, chiar si trecand prin perioada de criza. Nu au aratat ca s-ar fi „opus pana la sange” – Sf Pavel, daca ar fi facut-o atunci tara s-ar fi ridicat aproape toata ca un val care ar fi maturat mafiotii ajunsi la putere.
Iar daca poporul este plin de prosti si de spalati pe creier, la ce bun sa mai lupti? ca binele cu forta nu se poate face.
ne asteapta o „noapte a democratiei” lungaaaa si grea!
Kukri , mi se pare ca gresesti. Hai sa ne aducem aminte de cand Traian Basescu si PDL au castigat alegerile cu alianta DA au avut parte doar de tradari sau ai uitat tradarea PNL -ista ?? Cand au fraternizat cu PSD ?? Marea problema ptr USL este Traian Basescu care a determinat si cresterea PDL si castigarea alegerilor . Dupa care prea multi au vrut sa-i dea in cap si au dat la gioale partidului pe care el l-a ridicat. Si nu numai din afara chiar si din interior. Tu nu vezi care este adevarata problema ??? Romanii nu mai vor sa vina la vot . Cum scoti romanii la VOT ??? Asta este intrebarea ! PDL s-a uzat, Dreapta este la Pamanat ptr ca de fapt ea nu a existat niciodata cu adevarat . A existat doar dorinta lui Traian Basescu de a face ceva in tara asta motiv ptr care a ridicat de jos un partid. Si Partidul s-a dus in sus si apoi in Jos . Partidul nu a mai performat fara el ca lider . Trebuie altceva ca romanii sa iasa la vot !!!!!! Trebuiesc lideri puternici, oameni noi , care sa nu poata fi aratati cu degetul, trebuiesc planuri de a pune pe picioare o tara, trebuie oferta serioasa si palpabila catre romani, altfel la urmatoarele alegeri vor iesi numai cei care voteaza cu stomacul.Eu nu am vazut inca Dreapta Autentica in Romania si nici oferta nu am vazut ca sa inteleg si eu ptr ce votez. Am ajuns sa votam de frica sa nu fim scosi din Europa ! Dar aia care voteaza cu stomacul ii doare in cot de Europa daca le dai 2-3 milioane/luna ajutor social.
sunt total de acord cu tot ce ai scris, nu vad unde am gresit 🙂
total de acord, nu suntem in contradictie cu nicio idee pe care ai mentionat-o. acelasi lucru l-am spus si eu dar cu alte cuvinte.
de la prea multa agitatie se trage 😆 😆 😆
e firesc tina70, 🙂 e urat ce se intampla in tara, jignitor, sa fim condusi de mafioti.
am ajuns sa ne dorim iarna siberiana doar-doar si-o iau in freza astia, ca doar romanii-s frati cu padurea, vantul, gps-ul vremea si anotimpul.
intre ei, mai putin.
tina70, pai zici ca romanilor le trebuie CANDIDATI NOI SI NEPATATI.Au avut sansa sa-i aleaga ACUM, la alegerile astea si N-AU FACUT-O.vorbesc despre M.Neamtul+ dl. Papahagi, MRU, Iulian Craciun, G. Minculescu, d-na Pralong si domnul profesor universitar- scuze imi scapa numele, dar a veniti de nenumarate ori si la Nasul si la Cartianu. Se vede treaba ca romanii votanti cu usl+ppdd PREFERA HOTIA, SPAGA, MAHALAUA de cea mai joasa speta, manelele. Habar nu au cei 3.5 mil de CULTURA, ISTORIE, ONOARE, RECUNOATERI INTERNATIONALE. toate aceste calitati pe care ti le-am spus SUNT LA candidatii ARD. Si ‘cinstitii” alegatori N-AU VAZUT si nici NU-I INTERESEAZA asa ceva!
Da Alice dar unii din ei nu au avut timp sa se faca indeajuns de cunoscuti si mai este ceva , la romanii trebuie sa le cam canti in struna sa te voteze, uitat-te la Udrea !!!! Maestra !! Toata lumea zicea ca trebuie sa dispara si cand colo ea a intrat in Parlament ! ARD a venit prea tarziu 🙁
Alice , cand foamea bate la usa , daca USL iti garanteaza ajutor iesi la vot –-astia au votat ptr USL –restul sunt elite de dreapta care-si fac concediile in Caraibe sau ce ?? De ce nu au iesit la vot sa puna stampila pe cineva ?? Sictireala asta are si ea o justificare , insa peste 4 ani cine n-a iesit pe 9 Decembrie la vot ca si-a permis acest lux de a fi indiferent s-ar putea sa -si schimbe radical optiunea.
alice..trebuie sa te dai dupa roman daca vrei ceva de la el. cei nominalizati de tine trebuiau frumusel sa mearga in colegiile unde candideaza sa stea de vorba cu oamenii, sa le asculte dorintele, necazurile si sa-i vada romanii in carne si oase.
pragmatic vorbind pe fiecare il intereseaza cel din colegiul asa ca de pomana se afiseau altii la tv.
Zici ca „cine n-a iesit la vot pe 9.12.2012, peste 4 ani isi va schimba optiunea”. Mai degraba sa gandim pe TERMEN LUNG: „sictiritii”- fie ca au case in Caraibe, fie ca sunt din ‘clasa mijlocie” cata este(patroni de mici firme) sau cetateni care NU merg la vot ptr ca acum le E BINE (social+financiar), de ce nu e posibil ca TOCMAI acestia NICI sa NU MAI FIE CATATENI CU DOMICILIU STABIL IN Romania peste 4 ani. Cand or vedea- mai devreme sau mai tarziu- ca au stat degeaba acasa si E MAI RAU isi fac ‘bocceluta” si se muta in alte tari.
Nu stiu ce aia cultura dar stiu ce e ala un criminal(SECURIST) si un hot.Exemplu Felix Voiculescu,ponta,Bombonel,Relu Fenechiu,Radu Mazare. si stiu ce e ala un securist si comunist.
Alice draga, adevarul e ca USL-sti au intuit ca acest popor se comporta ca o gloata. Au reusit sa manipuleze cu minciuna, infierand tot ce era bine, folosindu-se de ceea ce nu doare prostia. Isus a facut minuni, a vindecat, multimea(gloata) il urma, dar cand mai marii preoti deranjati de ceea ce putea face Isus, si de pericolul ca se va inteleptii gloata, au manipulat acea masa de oameni in asa hal, încat gloata striga:Rastigniti-L!!!!
Dovada, strigau cu totii PDL sunt hotii,si de fapt au votat fostii PDL-isti care aveau dosare, cu hotii din USL, care au dosare. Unde e gandirea, unde votul pe persoana? Manipulare prin amedia a fost un instrument eficace.
Numai finalul cu o noapte lungă atinge realitatea.
Cine, cum, de ce a greşit? 2 milioane de comentatori vor emite 2 milioane de păreri. Faptul s-a consumat. PDLul/ARDul ori se reformeză în acest respiro, ori dispare. E problema lui. Indirect şi a noastră. Ce e de făcut să depăşim totuşi mai uşor şi mai repede noaptea asta, noi pu..mea Asta este provocarea.
da Paul, dar din discutii, care mai inteligente care mai putin, care mai afective sau care mai realiste… de aici poate iesi ceva, ideea e sa nu se astearna linistea pentru ca… abia atunci o dam pe copca.
Sunt firesti reactiile la cald. Si despartirea apelor.
PENTRU CEI CARE ADMINISTREAZA BLOGUL!
MAI PUNETI UN BUTON ROSU
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
or sa ramaneti sa va moderati intre voi.
Dati dovada ca aveti coloana vertebrala si opuneti-va la ceva vadit gresit.
Reacţiile la cald nu sunt bune niciodată. Pot duce la consecinţe ireversibile. Totdeauna trebuie lăsat un timp de reflexie.
stiu, dar n-ai cum sa ceri fiecaruia sange rece.
si mai sunt multe altele care se gandesc si se fac dar nu se spun.
😉 vrei tu sa le stii pe toate 🙂 🙂 🙂 🙂
Raspuns ptr @john:
Poate ca „nu” am gasit „numele” celui care m-a jignit asta-vara, daaar, AM O MOSTRA MONUMENTALA si un semnal de alarma (ca sa nu zic DOVADA!) cam ce „oaspeti exista pe platforma NasulTV. Precizez ca cele ce veti vedea si ce va voi demonstra NU MAI EXISTA la locul lor, dar, nu-i nomic, am avut eu grija din timp!
Re: 2012
de frank » Dum Noi 11, 2012 12:29 pm
Miez, in asteptare
……………multumesc St John pentru titlu si d-nei Cotofana Livia ca s-a facut ca nu ma vede cand am mai gresit ! ))
Am cautat si eu- ca o ageamie!!!- pe net numele acestei doamne. Si ce credeti ca am gasit pe pg domniei sale la PREFERINTE TV??? NU, nu va faceti iluzii ca ar fi vorba despre NasulTv, ci despre RealitateaTV!!! 😯
Concluzie:
Domnule Moraru, se pare ca aveti „spioni” de-ai „shantaliului. Intelegeti???
P.S. Nici nu mai conteaza DE CE postarea cu pricina s-a evaporat, important este ca CINE a postat in nimele lui Frank, SITE atat parolele de logare si- CEL MAI GRAV- este elevul unei doamne f. posibil si colaboratoare cu realitateatv. Zic si io ca Kukri: QED
Radule Morarule, e una pe aici Alice care se conversează cu unii john, timanu, pupalemon şi alţii. Fi antenă la ei şi la ea că comploteşte. Am dedus eu din conversaţiile lor şi în februarie dau Naşul Tv la Realitatea şi RTv, care o să i-o dea lui Antene.
Alice, eşti ridicolă. Hai dă-mă şi pe mine-n gât că sunt ateu.
– Adriean Videanu confirma : Alianta inutila electoral ARD pentru alegerile din 9 decembrie s-a desfiintat . Si domnului Blaga i se cere demisia . Eu am o singura nelamurire , de ce oare s-a renuntat inca din primavara la culoarea orange a PDL ? Ba verde la locale , ba ros palid albastru acum cu ARD-ul asta , ca nu mai stiai pe cine votezi ; de ce le trebuia conducatorilor astora sa renunte la ceva distinctiv bine intiparit in mintea romanilor pentru ceva incert ?
dintr-un amalgam nu iese niciodata ceva bun.
Nu este nimic adevarat din ceea ce spuneti. Nu conteaza culorea ci oamenii.USL a venit cu marfa proasta si tot a castigat plus ca a fraudat.Nu ARDUL e de vina ci romanii care au votat cu cUrul (curul) in loc de cap.Cum poti tu sa votezi de anii de zile cu un hot,un plagiator,corupt si un criminal.Cum poti tu sa votezii continuu cu comunisti si securisti,cu bolsevici si KGBISTI. Toti acestia sant niste pungasi si tradatori de tara.Ponta,Antonescu,Voiculescu,Bombonel,Deragnea si Tradiceanu sant cu totii niste tradatori de tara si de neam.Cu astia a votat lumea din pacate
Basescu nu va da mana cu dottore pentru un nou mandat! Nu in viata asta!
a aparut jegosul asta de nicht.
plec, n-am chef sa ma iradiez, intoxic, umplu de paduchi…
pa la ceilalti.
Cum a câştigat USL?
Simplu:
1. Picătura chinezească 6 ani pe Latrine, Realitatea, TVRuri, OTVuri şi RTv. Tiranul, Dictatorul, Dracula Băsescu.
2. Fenechiu, Ghişe, Gust, Mihalache invitaţi la celelalte televiziunii, în loc să fie făcuţi MUCI de câtă prostie debordau, erau lăsaţi să bată câmpii cu îndoctrinarea USLamistă. De! Oameni cu obraz subţire Turcescu, Radu Moraru, doar Cartianu le-o mai trăgea la bot. În rest, până şi Pora se dădea imparţială.
3. În mediul urban, pensionarii s-au mai lăsat cumpăraţi încă odată cu 200 de lei în bonuri valorice date de primarii USLişti, cu ajutoarele de la UE la care stau la cozi ca pe timpul lui Împuşcatu, de la 3 noaptea.
4. În mediul rural, Dumnezeu cu mila, primarele şi popa indică direcţia şi protecţia.
5. BARONII LOCALI, ăştia fac politica în România. Tot ce mişcă în Baronate, este cu voia LOR.
Şi totuşi MAJORITATEA MUTĂ nu a votat cu nimeni!
3,5 milioane a vrut USLul. Bravo lor. Dar sunt suficienţi pentru a tortura cel puţin 4 ani 12,5 milioane care NU AU VRUT PE NIMENI!
Asta e democraţia dâmboviţeană. Cum s-o înţeleagă cei de la UE, americanii, NATO, USCE şi mai ştiu eu ce? Nu suntem în stare s-o înţelegem noi!
Cu toate astea sunt mândru că sunt român.
Ce alt popor ar fi votat de Ziua Internaţională Împotriva Corupţiei, cei mai mulţi puşcăriabili posibili!!!
O ŢARĂ TRISTĂ PLINĂ DE UMOR!
a castigat usl pt ca „toate eforturile” s-au indreptat catre costumul, telefoanele, mailurile, etc, etc lui Radu Moraru, Cristoiu, Cartianu, etc in loc sa privegheze asupra mafiei interlope protejata pe ici pe colo…auzi tu, procurorul pasionat de motoare sect 2 sa ia mita de la vrajitoare anul trecut……..
au pierdut pentru ca stimabili candidati in loc sa se duca in colegiile respective si sa aiba discutii cu oamenii de la care asteptau voturi au facut vedetisme la tv.
nu prea pricep ce spui aici…
Ce cauta hulitori ai bisericii in parlament.
Acestea sunt convingerile USL-ului?
De, au trecut cu ajutorul nostru de pe rosu-galben spre Europa pe „verde”.
VICTORIA USL SI A PDL
Fara ajutorul PDL si a eternului perdant Blaga ,USL nu ar fi reusit niciodata scorul asta
Blatul este evident si batator la ochi …l-au vazut foarte multi dintre noi ….baronii PDL in frunte cu Blaga i-au platit-o lui Basescu ,pentru a se pune ei la adapost de DNA
Efectiv au batut palma ,se vede si din avion …dar,cineva a avut grija de Blaga la Timisoara .
Singurul judet unde ARD mai misca este Cluj ,iar Boc a demonstrat inca o data ,ca a fost un presedinte de partid bun si un premier si mai bun pentru Romania
la Cluj ,Boc a obtinut pentru ARD 3 mandate de deputat si 2 senatori
Am fost de 2000 de ani ,cuiul din talpa imperiilor ….nimeni nu a reusit sa ne anihileze ,dar avem in constructia noastra gena de a ne faulta singuri ,in momente cruciale .
Asta este !!!….poate ca in tot raul este si un bine .
Asa se va trezi la realitate si Romania Nevotanta ….Romania Fitzoasa
Cind clasa mijlocie si patronii autohtoni ,vor fi sufocati de taxe si inflatie si nu vor mai putea sa se plimbe liberi prin tari exotice in vacante ,iar marile companii straine vor pleca din Romania si staff-urile cu fitze si talente ,vor ramane somere ..TOTI SA-SI ADUCA AMINTE CA AU CONTRIBUIT DIN PLIN LA RESTAURATIA COMUNISTA,fiindca n-au avut timp 15 minute ,o data la 4 ani sa-si faca datoria civica fata de tara in care traiesc si-au lasat 3 milioane de pensionari,bugetari si asistati sociali sa le hotarasca viitorul lor si al copiilor lor .
RUSINE , ROMANIEI NEVOTANTANTE
P.S. …pentru Laurentiu Primo.
meritocratia este apanajul Democratiei Avansate si a unui popor constient de valoarea lui,disciplinat si spiritual .
nu cred ca ne incadram in asa ceva .
ce e aia:
„NEVOTANTANTE” ???
lumineaza-ne, intunecimea ta…
ps. papagalule, iar ai luat ideea lui nasu (idioata, de altfel) si da-i si lupta, si da-i si
lupta…
ai scos vreo data o idee din capul tau???
si cum iti permiti sa spui tu:
RUSINE , ROMANIEI NEVOTANTANTE
cine plm esti tu sa spui asa despre romania si romani?
fa un bine tarii, du-te si te impusca, panarama idioata.
avortonule.
Eternul perdant Blaga si blatistul Romaniei sa faca bine sa-si dea DEMISIA
BLAGA ,DEMISIA DE ONOARE ,DACA AI ASA CEVA .
Iar te dai Zmeul Smieilor, Croitoraşul cel Viteaz.
Şezi blând mă băiete, că te dezmembrezi.
E treaba PDLului ce face. Te dai tu mare anal-ist.
Ir mi se face greaţă.
…nu se da, el este…
hmmmm, pai acum cateva ore te agiati pe aici ca rezultatele oficiale sunt altele,bla,bla,bla. Te-ai trezit acum ?
De ce şi de când e o ruşine că nu eşti de nici o parte. Este şi asta o opţiune şi ar trebui respectată. Totuşi sunt 12,5 milioane contra 3,5 Usl şi 1,5 milioane ARD şi 0,5 milioane PP-DD.
Până la urmă majoritatea se supune minorităţii. Mişto discriminare!
Asa este Night ,apropo de mesajul adresat domnului Primo asta se intampla in tarile civilizate ,la noi se lucreaza la a aduce lumina prin punctele cheie ,politic,media,social,este de treaba ,ca au avut grija unii sa o inchida(lumina) .
Astept sa-mi dati rosu ,cei care va descurcati pe intuneric,brr !!
din ciclul
daca doriti sa revedeti
o postare care a avut multe aprecieri.
continuare, adica partea a doua.
dupa amiaza am plecat in teleorman, la dragul nostru prieten ivascu neculai, primarul din ioan pop de basesti.
acolo, suparare mare, activitatea culturala a scazut dupa ce am plecat eu acum vreo doua luni, bibliotecile nu mai au cititori…
de semnalat e ca domn primar, vasnicul ivascu, inspirat de inspiratia doamnei udrea, vrea si el sa indeplineasca un secular vis al taranilor de acolo, vis vechi de vreo 8 ani,cam de cand e base presh, si sa ridice o cruce si mai inalta decat a udrei in sat, in fata fostului CAP, dar luminata cu lasere si lumanarele…
inca nu are bani, dar i-a dat deja un nume:
lucrarea se va numi “crucea basescului”, dupa numele comunei, desigur…
i-am propus ca la inugurare sa il invite si pe nasu, care se va reorienta politic si ideologic destul de repede, ca doar e baiat destept si el a fost intotdeauna impartial, echidisant, echilibrat si nici gura nu-i miroase.
hai , va pup, ma grabesc pt ca spre seara sunt invitat la o onomastica la cannes si nu vreau sa intarzii…
va pup, ma , golanasilor mici…am avut dor de voi…
… si nu mai plangeti, ca o sa fie bine.foarte bine.
sau rau. foarte rau.
cristian
ia vezi ultimile doua randuri din postarea de mai sus, o plagiere dupa alta scrisa mai spre dimineata, cand tu nu te trezisesi din cosmarul de azi noapte care ne-a lovit pe toti…
ps. daca mai dati rosii, o sa o repostez pana o sa o invatati pe de rost…
retardat si asistat social un om normal nu ar vota cu usl
john,la inaugurare desigur nu va lipsi acadeaua lui dragnea, resedinta de judet cu 75 pe suta
Opozitia adevarata numai acum incepe, numai cand fatalaii vor elibera pozitiile ocupate prin migratie.
Cu Udrea si Anastase in continuare pe lista nici nu meritau mai mult. Imi pare rau de M. Neamtu al carui partid si crez il respectam, ca s-a inhamat la caruta coruptilor din PDL. Daca ar fi candidat singur ar fi fost mult mai bine in ochii oamnenilor scarbitide intrega clasa politica si neinregimentati in nici un partid.. Asa ramane doar un satelit al PDL si tot gargara e discursul lui impotriva traseistilor si coruptilor.
cary, sa vedem acadeaua lu’ dragnea ce poate care a luat-o pe aratura cu 75% dintre carcumariii de teleorman
carciumarii, betivii….a se intelege ca la carte, totusi vremuri noi!
Mihail Neamtu a declarat astazi pentru AM Press ca refuza sa mai fie bugetar si daca tot nu a prins loc de parlamentar va incepe o afacere pe cont propriu gajind apartamentul parintilor in incercarea de a avea lichiditatile necesare.
Acesta a mai declarat ca in acest fel doreste sa fie un exemplu de initiativa pentru intreprinzatori , care l-au acuzat in nenumarate rinduri ,ca da sfaturi din spatele unui birou caldut.Intreaga declaratie pe http://www.ampress/m.neamtudixit
Cam ce fel de intreprinzator privat ar putea fi un istoric? Cam ce-ar putea sa faca, in afara de a apare la televizor, sa ne tina lectii de democtarie, istorie, eventual servicii secrete? Poate vreo agentie de detectivi, paza sau ceva de acest gen, si sa faca contracte cu statul. In cel mai bun caz ar putea sa scoata o revista de istorie, dar nici in presa n-a lucrat.
Ce poate face?
Multe, depinde de el. Afaceri cu statul? O fac doar politicienii din partidele deja consacrate. El nu prea are sanse cu statul. Deci, de ce sa nu-i dam o sansa?
Inteligenta intotdeauna are idei.
prosti si asistati sociali au votat usl,deci exact cei care fura si traiesc pe spatele altora au votat oameni precum dragnea,becali sau fenechiu
zice geronimo:
.”atit la referendum cit si acum au fost cam aceeasi ca nr.nu ca au iesit atunci,in vara,tot romanul sa-l pedepseasca pe tiran si acum li sau cam rupt de partidul tiranului si au adoptata sa stea acasa.e adevarat ca la vot au iesit majoritatea usl.dar eu cred ca sint f multi ce ar fi stat si acum acasade nu era dan diaconescu.”
domnule
dupa logica dumitale, aia 10 milioane care nu au votat acum, tot cu pdlul au votat, deci pdl a castigat alegerile…
vai de noi…
Salutandu-te si dorindu-ti „Bine ai revenit!”, trebuie sa remarc ca se pare ca iar am comunicat telepatic. Uite ce-i scriam Tinei, acum cateva ore, in articolul anterior:
„popaleon,10/12/2012 10:42
O aritmetica politica foarte bine argumentata si convingatoare! Dar, in spiritul aceleiasi logici, eu as merge mai departe: parca se zicea ca romanii care n-au fost la referendum, in afara celor 7.5milioane, erau toti de partea presedintelui. Nu asa ziceati? Pai daca este asa, atunci oare ce reprezinta votul de nici 20% pentru ARD, din cei 7.5milioane ( sau cat or fi fost) prezenti ieri la urne?
Adica este de criticat faptul ca nu toti cei 7.5 milioane care au fost impotriva lui base in vara or fi votat acum cu useleul? Si nu avem comentarii pentru scorul dezastruos obtinut, din nou, de alianta presedintelui?
Eu va propun altceva: daca in vara s-a spus ca cei care nu s-au prezentat la referendum nu voiau suspendarea si erau de partea presedintelui ales, si acum sa se faca la fel: voturile celor care nu s-au prezentat la urne, toate, sa fie contabilizate in favoarea aliantei presedintelui! Care-i logica? Simplu: cei care nu s-au prezentat la vot nu sunt impotriva presedintelui, daca nu sunt impotriva sa inseamna ca nu sunt nici impotriva partidului sau, adica sunt pentru ARD! Quod erat demonstrandum!”
da popica…
sa vezi acum razboi in pdl…
mie mi-e teama numai de zapaceala ce va fi in capul lui nicht…
nu stiu cum un loc vid poate fi zapacit, dar vom vedea…
Gabriela a scris:,,Dagnea ii plange de mila lui Blaga”.Asa repede a-ti uitat ultimele zile de mandat ca ministru la Min Administratiei si Internelor,cand Blaga a fugit din Bucuresti si l-a lasat pe presedinte in fata uneiposibile lovituri de stat? Blaga a ingropat PDL-ul!A tradatsi acum printr-o activitate OOOOO .CAmpania PDL (ARD)in tara a fost invizibila.In judetele Arges si Olt mai ales in sate, nu a calcat picior(roata de masina)de activist care sa vorbeasca oamenilor.Toata stima pt Cezar Preda.V-a demisiona Blaga?… Nu! Va da tovaraseste mana cu Dragnea!
pai inseamna ca n-ai inteles sensul vorbelor mele.
chiar n-am uitat monentul acela si am facut o remarca la vremea respectiva ca Blaga pare un „cal troian”
hei, John si ceilalti chiuitori
luati-o incet, ca nu aveti spor ! faptul ca nu raspund oamenii acum se datoreaza efortului de a anticipa. odata anticipat viitorul, vor veni, DACA SUNT, si solutii. DACA NU, NU .
prezentul de azi a fost anticipat ca viitor. johnii isi fac treaba lor ca un motor diesel, e firesc.
„prezentul de azi” 🙂 🙂 🙂 🙂
hai c-am dat-o p’asta 🙂 🙂 🙂 🙂
bun, bun…
acest prezent a fost anticipat … bineinteles, Kukri. Salut
toate variantele au fost anticipate; si variantele ce decurg din acest prezent vor fi ,si ele, anticipate
chiar si varianta ca usl sa se transforme overnight in Fat Frumos … va fi luata in calcul
probabilitati , nai apoi, pentru toate … si mergem inainte. important este sa continui , eventual sa ajuti si pe altii sa continue
cristi, ce ai?
am zis eu ca va fi bine?
unde ai vazut asta?
eu nici n-am votat cu uslul…
fi realist, ce draq…
Indiferent de ce credeti si de „conflictele” avute de-a lungul timpului, eu ( sunt convins ca si john) va consider pe voi doi ( pe tine si pe Cristian) ca pe unii dintre comentatorii de top. Nu voi intelege niciodata cum cineva cu pregatirea si nivelul vostru nu poate accepta ca exista si comentatori neplatiti, nepartizani si fara nici un interes, care sa-l critice si sa-l considere foarte vinovat pentru situatia creata pe Base. Eu nu cred ca voi sunteti platiti sau aveti vreun interes ascuns in demersul vostru de a-l apara, fara rezerve, pe Base, pe oamenii lui de incredere si sustinatorii cei mai infocati. Eu cred ca o faceti fiindca asa credeti voi, adica benevol. De ce n-am putea sa fim si noi la fel, sa-l criticam pe Base&Co fiindca asa intelegem, credem si vrem sa ne manifestam?… Ne-ai vazut pe noi laudandu-i pe uselisti? Cam ce crezi ca vom castiga noi acum, ca i-a zdrobit useleul, daca va fi sau nu schimbat Base, daca or fi unii sau altii? Ne crezi angajatii partidului, statului, guvernului? Oare poti sa-ti imaginezi ca un angajat al lor si-ar pierde timpul pe aici, sa va bage bete in roate, ca asa de important pentru tara este ceea ce se intampla pe aici incat sa merite sa piarda cineva timpul, ca sa ce?… Oricum, fiecare ramane cu ideile lui: voi cu ale voastre, noi cu ale noastre.
asa e , popica…
suntem neplatiti… de vreo doo saptamani.
da las ca acum poate se schimba, si ne da si o prima.
propun ca din prima sa facem un chef, noi si cu cristi si cucri…
desi mi-e teama ca vom ramane cam insetati…
Rezultatul acestor alegeri arata ca oameni pregatiti si cu o anumita pregatire si experenta profesionala nu sunt apreciati de oameni.Acest parlament este cel mai prost parlament pe care la avut aceasta tara.Iar asa zisul vot uni nominal este cel mai prost sistem de vot ,sant convinsa ca 99% au votat sigla nu omul si pregatirea acestuia.Regret ca am pierdut cei mai frumosi ani sperad ca ceva bun se va intampla in aceasta tara ,nu este promovata decat incultura,smeicheria si puterea banului,
Fluturele-Kukri,10/12/2012 13:39
si inca o chestie, prostia asta cu 3 voturi rosii care duc la trecerea comentariului in gri atesta slabiciune si impotenta, dovedeste lipsa de viziune pe termen lung si expunerea acestui spatiu la perceptia de blog cenzurat.
prostia asta a initiat-o prietenul meu nicht.
din momentul asta, il reneg.
apropo, mai stie cineva ceva de el?
nu de alta, dar mi-a disparut din curte franghia cu care legam vaca.
si doo bucati de sapun, mostenire de la bunica.
tara ARD si tu…
ARD, arde, alta neinspirata idee pentru care s-au mai si certat cu fundatia…
razboaiele personale nu ma pasioneaza. pierd vremea cu ele. le duc doar atunci cand altfel nu se poate si in niciun caz nu le provoc.
e nevoie de unitate si inteligenta. la dezbinari nu marşez.
S-a intors 1990 al FSN-ului si al lui Iliescu, dar pe spirala dialectica.
Atunci a suferit cumplit de dezamagit Petre Tutea acum cred ca nici nu mai are cine sa sufere 🙂
PS.Dupa Dragnea citire , problema fundamentala a Romaniei nu mai este formarea guvernului si a PMului, ci cum pot sa-si puna curul in scaune peste 550 parlamentari, dupa ce in 2009 boborul se parea ca vrea doar 300 scaune.
500 de scaune bineinteles pliante. isi fac loc daca au si creier. la cantina va fi cel mai greu intradevar :)))) secretara lui dragnea se satura cu acadele din start :)))))
Hei! Lipsa de atitudine critica ne-a facut sa ajungem in aceasta situatie. La inceput, pe cand blogone era proaspta nascut, imi aduc aminte ca aceleasi persoane care fac apel astazi la „cumintenie”, faceau apel si pe vremea aceea. Mai mult, au facut presiuni care au depasit spatiul virtual si au cerut sa comentez in mod „aliniat”. Decat sa tac, am prefereat sa ma retrag in mod discret. N-am facut bine, iar acum regret.
Critica, da e foarte buna, facuta cu intelepciune.Dar cand toti te critica si te desconsidera, ajungi sa crezi si tu ca nu esti bun de nimic, asa ca e greu sa mai lupti. PDL,era lovit din toate partile, cred ca pana la urma daca ei au fost apreciati vorba ceea de altii si nu cei pentru care si-au sacrificat interesul de partid, asa cum au stiut, in loc sa fie sprijiniti si ajutati cu idei, ci tot loviti din toate partile, iti piere si curajul, dar adevaratii luptatori chiar daca pierd merg mai departe. Vor renaste din propria cenusa.
Mult prea curand, vor vedea adevarata fata in toata splendoarea ei a USL-ului. Atunci sa vezi cosmar!!!
Furious se referea la altceva in comentariul sau.
nu vezi reactia..au si inceput cu rosu
depinde cine il da 😉 oricum e o prostie…
Din pacate nu esti singurul care a adoptat aceasta atitudine. „Cumintenia” inseamna sa se scrie numai ceea ce doreau unii sa auda, transformand blogone intr-unul cu circuit inchis.
asa e Zexe, nu ai facut bine si noi toti am pierdut, prin lipsa ta. dar vezi bine, locul a ramas cum il stiai 🙂
altcumva spus, zambesc putin cand il vad pe TB asa emotiv. la ceremonie il vad cum sufera . il inteleg
o sa scriu mai tarziu sa argumentez de ce nu trebuie sa o faca
Zexe, daca imi aduc eu bine aminte cineva confunda voit aparitia ta cu aparitia mea pe acest blog. era foarte greu sa te exprimi in conditiile astea. am citit un articol pe facebook si cu parere de rau pot spune ca o parte a dreaptei, in general cei veniti din lumea bloggerilor au sabotat dreapta. „parte a dreaptei” a lovit exact in oamenii de buna credinta de dreapta.
stai calma ca si mie mi s-a zis ca-s prietena cu Zexe si eu nu l-am cunoscut in viata mea.
bine punctat a doua parte a comentariului tau.
Gabriela, daca spuneau ca sunt prietena cu Zexe era chiar altceva, dar mai tot timpul si aproape toata iarna si o primavara, deci doua anotimpuri se intentiona confuzia intre zexe si mariu. am stat chiar linistita… am comentat chiar muuuullllt… :)))))
Hei, dar eu chiar sunt prieten cu mariu, Cristian777 si Gabriela 🙂 Cu mariu pe FaceBook, cu Cristian777 de aici si cu Gabriela prin simpatie. In fapt, nu am nimic de impartit cu nimenini de aici, poate doar regretul ca Romania este sub ocupatie.
kukry
chiar ca incep din nou sa-mi placa de tine.
fie si pdlist, fie si basist, poti, daca vrei, sa vezi si cu obiectivitate ceea ce e rau/gresit in politica…
eu zic ca a fost putin , dar foarte putin, altfel.
si anume uslul a pistonat pe ura care a reusit base sa si-o creeze la populatie.
si aparitiile lui in campanie nu au facut decat sa amplifice aceasta ura.
si cum pdlul nu are nici un fel de oameni de calitate ( nu ca uslul ar avea, vezi ce am zis si votat eu, mai sus), care sa lupte cu argumente si putere de convingere pt telul lor, base a ramas singur si in pielea cam goala in fata uslului, mai bine zis a urii poporului, amplificata si de faptul ca s-a vazut tras pe sfoara asta vara, la referendum…
si poporul s-a razbunat…
asa ca pdl=basescu=16%, adica rezultatul de asta vara…
aia 10 milioane care ziceati voi ca nu au votat la referendum sustinandu-l pe base de fapt nu exista…
esti prea inteligent ca sa te faci ca nu intelegi realitatea. asta nu inseamna ca nu-ti respect si aprob comentariile.
singurul lucru de care ma bucur e ca nu m-a prins iarna in romania…
numai bine.
Nu Basescu a starnit ura, ci minciuna, dezinformarea, media, care i-a ametit pe oameni in asa hal, ca nici nu stiau pe ce lume traiesc.(Prostia)
corect si ce spui tu dar cand stii si traiesti intr-un mediu ostil nu poti sa-l ignori; pdl-ul si apoi ARD-ul au patimit prin aceesi prosta comunicare indiferent de ceea ce si-au propus.
Cand Cezar Preda, dupa locale, a propus reformarea rapida a PDL-ului, el si altii s-au lovit de stanca intereselor meschine din cadrul partidului. Era un moment unic si scurt pe care l-au pierdut. Daca Presedintele a facut vreo stangacie atunci ea poate trece neobservata pe langa atitudinea PDL, ARD, infantilismul si diletantismul cu care au actionat, si asta pentru ca nu au vrut sa bage mana in buzunar, buzunar plin cu banii nostri nu cu ai lor.
despre asta vorbim.
De acord cu tine, in tot. Prostia e mediul propice.
john tu ai votat cu usl.poti spune ce vrei si e nu vrei.aici fiecare crede ce vrae.noi credem ceva tu ceva.
-fiecare e liber sa-si exprime pozitia.
.atit la referendum cit si acum au fost cam aceeasi ca nr.nu ca au iesit atunci,in vara,tot romanul sa-l pedepseasca pe tiran si acum li sau cam rupt de partidul tiranului si au adoptata sa stea acasa.e adevarat ca la vot au iesit majoritatea usl.dar eu cred ca sint f multi ce ar fi stat si acum acasade nu era dan diaconescu.
-dd sa vedem de partea cui se va da.de nu era dd sa mai dea o alta speranta romanilor(nu stiu eu ,tu sau radu moraru de e bine intentionat dd)ca sint ei prosti sau nu ca au ales dan diaconescu,prezenta la vot cred eu era dezastroasa.
asa ca tu anulind un buletin de vot tot pe usl cred eu ca ai favorizat.ei au majoritatea si deci ei trag corzile.
asa ca destinul fiecarui politic sa il pregateasca dumnezeu pe masura implicarii lui .rau sau bine vede el.la noi oamenii se vde ca ne e imposibil sa stabilim cine e mai bun sau mai putin bun.timpul ne-a aratat ca politicul in marea lui majoritate e un hot nenorocit.si cum majoritatea e usl si mai mereu a fost uslista …
dragule
as fi votat cu usl daca erau acolo persoane noi, necunoscute sau cat de cat de incredere.
dar cu gabriel oprea??? chiar asa???
am „pontat” pe toti, pt a fi anulat votul.
iar la deputati am votat pe unii care stiam ca nu au nici o sansa, pt ca nici de madam nassar nu-mi place.
e exact asa cum am spus.
eu nu am de ce sa ma ascund.
Băi cap de tinichea, ăia 10 milioane s-au făcut 12 acum. 12 milioane nu i-au vrut nici pe USL nici pe ARD. Au stat Acasă scârbiţi de toţi.
Unde sunt ăia 7,5 milioane de astă vară. Că USL a fost votat de 3,5-4 milioane acum.
PDL+Băse=16%, ai dreptae, cât era şi în vară.
Şi încă o chestie Cap de Tablă, nu vă mai asimilaţi cu POPORUL. POPORUL nu este nici cu voi.
dragul meu cap de paul
esti cap de paul, dar esti tare greu de cap.
atat mai are pdlul si basescu, 16%
restul sunt impotriva lui base, dar nu sunt neaparat uslisti.
poti fi si udmr, si ppdd, dar tot impotriva lui base si a sculii lui, pdlul…
cand ai cap de paul, e greu sa mai si gandesti cu el…
Cap de locuitor, anu fi cu cineva nu înseamnă neapărat că eşti impotrivă. Îţi poate fi şi perpendicular.
Nu stiu daca este adevarat, am primit niste informatii de ultima ora pe cai informative felixiene. Cica ar fi mare agitatie, se asteapta comunicatul oficial al BEC-ului. Acesta va fi ceva de genul: inainte de alegeri, in perioada legala de inscriere, s-a inscris la BEC un nou partid ” Partidul celor care nu participa la alegeri”. In programul acestui partid, partid format din oamenii de baza ai presedintelui, se prevede ca nu va participa in campanie si nici pe listele electorale, toate voturile ramase neexprimate urmand sa fie alocate acestui partid. Au motivat acest mod de exprimare si actionare prin dorinta lor de a face economii importante la buget, sa nu se mai cheltuiasca aiurea sume importane de bani.
Se mai vorbeste ca presedintele s-a dus la Oslo sa pregateasca un guvern obisnuit cu ger naprasnic, cu viscole si iarna lunga. Nu se stie inca daca primul ministru va fi numit din acel partid (inca fantomatic) sau un norvegian experimentat. Se asteapta interventia televizata de la Oslo, dupa ce BEC-ul va face declaratia oficiala.
Imi vine sa rad cand ma gandesc cata munca va avea Dragnea, dupa ce va auzi ca mai trebuie multe scaune in sala Parlamentului… Cred ca vor lucra in schimburi, unii dimineata, altii dupa-amiaza.
Eu nu pot sa inteleg cum mai puteti sa gasiti tot feluri de explicatii, sa dati vina pe boieri, pe noncombat, pe pedelisti, si nu vreti sa intelegeti un lucru foarte simplu si clar: rezultatul votului se datoreaza minim 90% presedintelui actual. Nici dragul si increderea in USL, nici antipatia fata de PDL nu sunt atat de importante in ecuatia electorala intamplata ieri. Oricat de absurd vi s-ar parea si chiar daca partial ati avea dreptate – ca nu este el vinovat pentru tot raul intamplat in tara, lumea estre suprasaturata de el si de modul sau de actionare. Eu nu-l consider singurul vinovat, asa cum nici Ceausescu nu este singurul vinovat pentru „Epoca Ceausescu”, un om singur nu poate face chiar orice, a fost ajutat de o armata de generali, locotenenti, lachei si lingai.
Daca au tradat sau nu boierii PDL-isti, nu stiu si nici nu ma intereseaza, oricum pierdeau batalia, era evident acest lucru.
Nu ma astept sa fiti de acord cu ce spun, ca doar se stie ca basismul prin asta se defineste: toti gresesc, toti mint, doar un singur om este drept, cinstit, atotstiutor, patriot, nu greseste niciodata si iese mereu invingator!…
Daca romanii chiar vroiau sa scape de Basescu votau la Referendum si nu la Parlamentare !!!! Mai gandeste odata .De suspendat USL cu 3,5 milioane votanti nu-l va mai putea suspenda in veci si atunci despre ce vorbesti acolo ? Parca erau 7,5 mil in vara………………
…cum pot sa-ti dau trei rosii???
iar te-ai bagat neintrebat cu un comentariu furat/plagiat dupa al meu, vezi mai jos…
plagiatorule…
daca te prinde popaleon, la zapada cu tine…
Se vede ca n-ai trait in epoca Ceausescu, ti-ai fi dat seama ca cei care sunt adevaratii dictatori sunt cei care l-au scos pe Ceausescu in fata(needucat si manevrat), care-i placea sa se simta important si ligusit, asemeni lui Ceausescu sunt si cele doua marionete in mana structurii de partid USL. Ai sa vezi de acum adevarata dictatura. Mafiotii se pun la adapost, justitia o vor supune partidului, iar tu cand vei indrazni sa cartesti si sa spui ce nu-ti place, nici nu sa ti se auda glasul ca deja o sa fi ascuns. Presedintele Basescu daca ar fi fost un dictator, ar fi avut o arama de partid asemeni USL-ului. Cand iti vei da seama, va fi tarziu, ti-ai luat singur jugul pe grumaz. Dictatorii ii fac grupurile de interese(de cele mai multe ori mafiote), nu se fac singuri. Daca cei care au jefuit si vandut tara,si-s pusi pe vanzari, ti se par cei mai buni, asta e, asta ai.
te cam inseli.
decebal nu numai ca a trait din plin epoca ceausescu (a fost chiar si un mic secretar de partid), dar a trait toate timpurile si epocile de la anul 100 incoace…
singura lui problema e ca a fost contemporan, tot timpul, cu traian…
decebal, de ce n-a jonglat Constantinescu printre toti securistii care se ocupau cu santajul, taxa de protectie pt interlopi. Constantinescu a vorbit prima data de economia subterana, pericolul ei iar apoi a tacut brusc!poate ca a avut buna vointa, dar in orice caz nu era inzestrat cu inteligenta si curaj. Basescu a avut si are curajul si inteligenta unui barbat de a se lua la tranta cu mogulii, rechinii si toti ahtiatii astia de pariuri si jocuri de noroc!nu vezi…toti cum fac avere toti devin pasionati, vulnerabili si coruptibili din cauza pariurilor si a jocurilor de noroc
Acum vocile adevarului, trebuie sa se ridice fara oprire, nu trebuie sa lasam neamendat nici un derapaj, oricat de mic. ARD-ul cred mai de graba ca n-au luptat cu toata forta, caci in 7 luni USL a dus tara spre prapastie. De ce s-o salveze iarasi ei, ca sa li se de-a in cap? Ei au construit asa cum au stiut, astia alesi cu voiosie, au dus-o la buza prapastiei si totusi romanul nu s-a uitat unde calca,ci la gura mincinoasa. Asta e! Acum trebuie sa inteleaga ARD: au pierdut, dar trebuie sa continue lupta, cu intelepciune. S-ar putea sa-si fi dorit aceasta situatie, ca sa se intareasca, la putere aveau mai mult de pierdut. Faptul ca au renuntat la interesul partidului pentru scoaterea tarii din situatia dezastruasa in scrisa, n-a fost apreciat, din contra li s-a cerut si imposibilul. Ei, s-o faca altii. Inca mai avem de invatat.
corectie: in perioada de criza.
Parlamentarii PPDD vor fugi ca potarnichile in usl. Pt ca trebuie sa-si recupereze banii. Si atunci ne-a luat gaia pe toti
a fost o competitie intelectuala subtila intre toate sectiunile din invatamantul gratuit superior de stat, un cor al elitelor reunite sub totalitarismul stirilor decoltate, vedetismului incrancenat. prea multa scena, prea putin laborator! dictatura televizorului a subminat istoria adevaratelor inventii romanesti, pagini trudite cu onoare, altruism si dragoste de neam de toti acei reprezentanti a unei societati omenesti.daca fiecare lucrare de diploma si-ar fi avut o introducere din istoricul reprezentativ prin orice minte luminata, astazi valorile democratiei ar fi fost recunoscute si respectate ca parte fireasca si obligatorie din orice profesie in stare sa puna in miscare exact piesa potrivita la locul potrivit!
in aceste conditii, cand dictatura televizorului ingenuncheaza orice titlu de invatatura, consider educatia un instrument individual care poate da randament doar atunci cand exista onoare, cumpatare, altruism si buna credinta!….si doar atunci cand fiecare isi baga singur mana in buzunar sa-si cumpere singur stiinta care i se potriveste!
USL, are o situatie grea, creata de ea, acum ar fi bine sa se auda glasurile cat mai puternic, sa nu se accepte ca totul a fost distrus, sa-i vedem cum vor duce tara pe culmile cele mai inalte ale fericirii.
Cred ca poporul asta merita, sa treaca prin greutatile pe care si le-a dorit, sa iasa in strada, dar de bunavoie, nu cum s-a lasat manevrata impotriva PDL.
Vorba lui Ponta, si nici nu stie ce-a zis: ”Cine scoate sabia, de sabie va muri.” Sabia el a scos-o, de mult, curand capul il va taia.
Radu, cati crezi ca vor vedea ghilimelele de la Dictatorul si de la Revolutia a invins? sau cati crezi vor dori sa le vada?
zau daca te inteleg si nu fac deloc pe desteptul, dar parca e prohod pe blog…
unui soldat ranit nu-i spui ca de fapt este un zeu usor obosit, ii alini durerea si-i dai motiv de lupta, ii spui ca ai nevoie de el in continuare, asta-l ridica nu jelania sau calcule tardive si neimportante, in final, pentru perceptia publicului.
Vreau sa-i vad pe Conducatorii Dreptei Libere cum isi asuma si scorul electoral si viitoarea lupta.
Exact ca si pe timpul loviturii de stat si al suspendarii Presedintelui, celebrii „luptatori” neinfricati aproape ca au lipsit cu desavarsire de pe blog. Ca si acuma dealtfel.
o sa-i vedeti cum apar si cum vor zornai tinichele din piept despre cum s-au batut ei cu USL-istii, ce fapte eroice au facut ei… exact ca in perioada grea dn vara – dovada e pe blog, cat mai e.
colega, colega…
sper ca nu te referi la mine.
eu am fost prezent mereu aici.
unu, kukry, altul, patrocle, au luuuungi perioade de repaus…
vino cu exemple.
Kukri, poate ca te va deranja ce voi spuna- si poate ca vei considera ca zic ceva nu prea „inteligent” si „de calibru”, dar impresia mea este ca atata timp cat vor fi acceptate ATACURILE LA PERSONA – fie fizica= impotriva unor cometatori de aici, fie juridica= la adresa NasulTv NIMIC NU SE VA SCHIMBA IN BINE peacest blog Vad acum ca fourious zice ca s-a retras si ca acum ii pare rau. Si eu care credeam ca s-a „ascuns” sub alt pseudonim, asa ca sa ne puna la incercare sa vada ce comentam. Nu stiu daca ai-ati vazut relatarea mea de la articolul care tocmai a trecut. Inca o data: pe mailul meu am primit acum 2 zile mesaj de la RTV. Si asta in conditiile in care practic NU AVEAU CUM SA-MI STIE ADRESA ptr simplul fapt ca eu la RTV NU am comentat niciodata NIMIC si- implicit nu mi-am declarat acolo adresa de mail. Ce vreau eu sa spun: printre noi, cei de aici, EXISTA comentatori infiltrati care dau informatii despre unii dintre noi (sau poate despre toti!?) la tv-uril concurente. Ca sa-ti arat „tacamul” complet, i s-a inoculat- DIN PACATE! – si d-lui Moraru ideea cum ca din cauza unei anumite doamne si a unui anumit pot tv de partid(sa nu ne mai ascundem si sa zicem pe sleau- ca din postarile lui „timan” sau „tracul”- nu mai retin exact- e vorba de 6TV.
Am mai spus: NU CRED! De ce? Ptr ca nu exista practic niciun motiv ca NasulTv sa nu apara si pe sticla la toti opertorii de cablu.”Hiba” este CHIAR AICI printre noi, prin oameni in care Comitetul de Integritate si- poate si Nasul- AU MARE INCREDERE. v-ati gandit macar o clipa ca acesti indivizi SPIONEAZA TOT si trimit informatii ACOLO unde trebuie ca sa nu fie bine ptr postul nostru de televiziune???
In vara au aparut unii- tot asa nu mai retin exact daca „john” sau „timan” care m-au jignit intebandu-ma FARA rusine daca nu cumva sunt lesbianca. M-am facut ca nu vad. Si exemple sunt CU DUIUMUL nu numai la adresa mea, dar si al Tinei70, Alexei, laurei etc. Daca voi de acolo n-ati reusit sa dati de „capatul” firului sa vedeti cam pe cine ati primit in casa, ce pretentii mai sunt sa vina „greii”. Eu cel putin, am ramas ptr faptul ca am acum mai mult timp si nu mi-a placut felul in care Radu Moraru si NasulTV sunt impinsi spre uitare!
Cam asta e
alisuca,
cauta si vezi cine te-a jignit.
eu , de exemplu, nu jignesc pe nimeni pt ca asa sunt fabricat.
nici macar pe nicht, acolo spun adevarul.
iar daca vrei sa sti, si eu sunt lesbian pt ca imi plac femeile, nu barbatii…
imi place de alisuca, de dana, de gabriela, martina hingis, claudia schiffer, si alte asemenea frumuseti si bunatati.
…dar altii de pe aici sunt homosexuali neshlefuiti, cum ar fi celebrul nicht, care il iubeste / adora pe basescu, un alt barbat…
vezi ca e periculos pe aici?
nu ma deranjeaza alice, de ca m-ar deranja, si am citit, crede-ma 😉 ce ai scris.
in rest, ma-s feri sa dau nume de o parte si de alta, introducerea indoielii este exact ceea ce-si doresc potrivnicii.
eu am facut un apel final la luciditate, in rest, „bataliile” mele le cunosti, ai fost martora in direct la ele nu am eu noutati in a-ti spune.
faptul ca ma exprim cu o perdea mai putin este datorita faptului ca situatia actuala o cere.
acelasi lucru il faceam si daca USl-ul ar fi pierdut drastic.
Nasule, nu-i chiar asa, e o parere, dar adevarul e ca antenele, RTV,RomaniaTV, TV nationala, OTV, au turnat otrava pic cu pic, pana ce oamenii au uitat pe ce lume traiesc. Noi am tot incercat sa le spunem ca USL, ii pacaleste si e un rau urias, dar se pare nu s-au lasat convinsi. Insa un pic de indoiala aveau, de aici teama de a spune cu cine au votat. Ce putea face NASUL TV si B.1 TV, in fata unei armate de dezinformare si acuzatii, mai ales ca si pe la aceste 2 televiziuni se mai lovea in PDL, pentru lucruri drepte, dar marunte in comparatie cu ce vor face monstri minciunii, dezinformarii, penalilor. PDL=PSD vehiculat prin afirmatiile ca si la voi…de fapt s-a transformat in PDL fiara, PSD salvare. Iata cum justitia daca nu se va tine tare, se va transforma in instrument de tortura pentru cei care vor indrazni sa critici aceasta noua putere. Acum jugul e luat pe grumaz cu voiosie de popor. Isi merita soarta caci nu vor sa gandeasca, iau de bun tot ce zboara. Am vrut sa fim echidistanti, si nu am sustinut pe cei care cat de cat erau o garantie pentru democratie. Ce urlete erau la USL ca Boc e arogant. Dar aroganta acestor doua marionete in mana unor papusari dibaci nimeni n-a atacat cu aceasi infierare. Pentru europeni suntem niste ciudati, concluzie,locul nostru nu e in EU. Regrete tarzii, dar cine stie, poate daca nu ne-au ajuns anii 1990-1998 si cele 7 luni, poate se vor trezi cei carora le place sa fie mintiti.
Raducule, imi pare rau ca la varsta ta frumoasa, ai memoria scurta! Ai uitat cum aseara te dadeai de ceasul mortii sa demonstrezi natiunii ca intre orele 18 si 21 se va prezenta la vot crema ARD-ista ???
Radu, inteleg ca scrii la „cald” dar prin a posta articole dese nu faci altceva decat sa diluezi comentariile le ele, sa le treci la trecut. Efectul lor, oricare ar fi el, este minimizat. Si atunci care e scopul? Daca este doar acela de a-ti exprima punctul de vedere, posteaza si inchide comentariile. Alfel, creezi descumpanire frustrare si nemultumire si intr-un final comentatorii se vor rezerva.
Da, stiam cu totii si era de asteptat ca USL-ul sa castige, ca ne doream un procent mai atractiv al ARD-ului – asta e! n-a fosts a fie, sa continuam! Lupta continua, efortul continua, s-o facem inteligent.
Nu este usor de digerat si sa nu cadem in degringolada, democratia a primit o lovitura periculoasa, spre bucuria tâmpă a lui Primo, si nu e timp de vaicareli ci de regrupare inteligenta.
Cezar Preda si-a dat demisia, un gest de onoare si care il califica in ochii sustinatorilor sai si nu invers. Si acuma ce faci, vei posta un alt articol? Lasa si tu sa se adune evenimentele pentru ca vor mai fi multe.
Culmea, Cezar Preda pierde iar Udrea castiga, Blaga se chinuie, MRU clipeste agitat in spatele ochelarilor…
Repet, daca USL va adopta o atitudine pro europeana, macar si de forma , vor trece iarna si vor anihila multe voci ale ARD-ului. PDL-ul nu a avut curajul sa-si faca o curatenie corecta si acuma deconteaza si noi pe langa ei. Cand anul trecut Traian Basescu le-a propus sa intre in opozitie n-au vrut sa lase ciolanul. Acum altfel discutam chiar si pe un drum usor pro-rus.
PS: Anglia e plina de capital rus, Franta la fel si mai mult e invadata de chinezi, si acolo nu exista pericolul alunecarii tarii spre Rusia – desigur, comparatia este valabila doar la nivel mediatic.
super comentariul tau. asta e situatia.PDL-ul a pierdut pe propria mana iar combinatia cu ARD n-a ajutat la nimic. Sincer am intalnit persoane care habar n-aveau de ARD.
PDL-ul pana nu-si va face curat in ograda nu va mai avea credibilitate. Dupa esecul de la locale toti cereau demisia lui Boc..acum Blaga n-are nici o vina???
Vad ca Dragnea ii plange de mila lui Blaga..interesant.
si inca o chestie, prostia asta cu 3 voturi rosii care duc la trecerea comentariului in gri atesta slabiciune si impotenta, dovedeste lipsa de viziune pe termen lung si expunerea acestui spatiu la perceptia de blog cenzurat.
nu prin ascunderea rahatului sub preş capata valoare ci prin confruntare de idei. modalitati exista, inteligente si nici macar revolutionare dar pentru asta trebuie un plan si munca serioasa si coerenta nu urechista.
daca-ti faci casa pe nuiele sa nu te plangi ca la primul vant mai serios ti se clatina casa. sfaturi pertinente si realiste si argumentate ai avut, n-ai tinut cont de ele, oamenii se retrag si vei ramane cu acei comentatori de tip „postac”. apropo, unde sunt „greii” aceia anuntati de mai bine de 10 luni? unde sa vina, la ce?
de-abia acuma spatiul blogosferei capata o valoare importanta si poate vitala iar evenimnentele ne-au gasit nepregatiti.
sunt lucruri pe care le-am semnalat din noiembrie 2011 dar cum nu poti fii profet in tara ta… pastreaza lucrurile cu adevarat bune si la restul renunta rapid, nu e timp mult la dispozitie de reorganizare, dar daca tot la orgolii si la false pareri de sine tii mai mult… Dumnezeu cu mila!
poate asta s-a dorit de la bun inceput si anume inlaturarea „greilor”
Corecte observatii. Anglia e plina de capital rus, America se orienteaza spre o relatie economica mult mai stransa cu China. Prostiile si aberatiile lui Traian Basescu cu privire la aceste 2 tari nu sunt decat un atentat la inteligenta. Pai chiar ne ia de prosti ? Toata thampenia asta cu „usl va scoate tara din UE” nu e decat o gargara ieftina. Si la gradul de antipatie fata de Traian Basescu uite ce nenorocire – usl 66%
citeste si subtextul… una e puterea de rezistenta si de negociere a Angliei, Frantei si a SUA si alta e cea a Romaniei, care fara sprijin poate fi oricand apsirata de evacuatorul rusesc.
Traian Basescu a actionat corect si benefic doar ca politica de comunicare a fost proasta.
Udrea a castigat pentru ca a dus o campanie de la om la om , pentru ca in realitate a facut ceva pentru acel oras si pentru ca in contact direct apare cu totul alta decat cum au confectionat-o trusturile de presa care au ales-o calul de bataie si au reusit sa bage zazanie si in interiorul nostru.
Eu il apreciez mult pe Cezar Preda, e un luptator, dar din pacate nu a castigat nici-o batalie politica din asta de tip close combat cum ii spun eu, ca de alfel si amicul Crsiti Preda, mai bun mai ales in amfiteatru sau pe blog decat in tribuna publica.
Night, politica e putin alfel, crede-ma ca nu degeaba incercam sa le explic asta si doar ca sa-i ajut, caci nu eram distructiv cum erau ei, ei acei suficienti de la Blogary, desigur din aceiasi tabara cu mine, dar prin asta cu nimic mai putin suficienti si deci nocivi.
Sper sa nu-mi fie banata aceasta postare
poate ca Cezar Preda nu a castigat nicio batalie de close-combat, intr-un colegiu eligibil cu baron local favorabil si poate ca a pierdut intr-un colegiu greu, acelasi! Cat de intelept a fost acest gest e greu de spus.
faptul ca ti-a castigat favorita, bravo tie, „decat unul de-al lor mai bine unul de-al nostru”, dar paralela pe care ai facut-o cu Cezar Preda si Cristi Preda este descalificanta si te legitimizeaza ca pe un politruc obedient unei persoane si nu unei atitudini politice.
intrebare intrebatoare: de ce in Roman „s-au facut atatea” si in fostul colegiu al dnei Udrea nu? de ce? pot sa ma gandesc ca de la Roman avea cum sa se mai intoarca niste bani si de dincolo nu? da, pot sa ma gandesc.
si apoi, iata aceeasi mentalitate comunista, politruca: „Acea persoana a facut, el/ea a dres…” mai nene, contributia ei este politica doar, deloc insignifianta, dar atata!
Dar esti prea orbit ca sa poti pricepe; sau poate chiar „orb”. Din acest punct de vedere, diferenta dintre astfel de ARD-isti si USL-isti este doar de culoare, doar banii au aceeasi culoare precum si saracia si suferinta.
Cam unei astfel de persoane trimiti tu felicitari si ne dai sa intelegem ca nu prea ne pricepem la politica de close-combat. Apropo, aia nu e politica… este strategie si tehnica de campanie electorala, ca tot dai „lectii” de politologie.
night
Nu am facut nici-o paralela in sensul priceput de tine. Mai citeste odata atent ce spun si mai incet cu judecatile axiologice, caci nu stiu exact ce anume ti-ar da dreptul sa le faci cu atata siguranta.
1. despre ce night vorbesti tu, a doua oara?
2. ce judecati fac eu sau nu, axiologice sau nu 🙂 e treaba mea si nici tu si nici mandra ta blonda de pe tocuri nu mi-l puteti lua si nici da, obraznicule ce esti.
idolul tau are sansa sa „coboare” in parlament si sa se bata de acolo pentru Romania moderna europeana si nu pentru Romania ei sau a mafiotilor.
dupa ce face asta mai vorbim. lasa-ma sa o pot aplauda.
la tine acasa, la copiii tai si la neamurile tale sa dai lectii despre cum sa vorbeasca si despre ce.
eteee te mă la el! mai nou ne spune si ce avem voie si cum si daca avem voie sa gandim sau sa scriem… politrucule vopsit!
continuare, adica partea a doua.
dupa amiaza am plecat in teleorman, la dragul nostru prieten ivascu neculai, primarul din ioan pop de basesti.
acolo, suparare mare, activitatea culturala a scazut dupa ce am plecat eu acum vreo doua luni, bibliotecile nu mai au cititori…
de semnalat e ca domn primar, vasnicul ivascu, inspirat de inspiratia doamnei udrea, vrea si el sa indeplineasca un secular vis al taranilor de acolo, vis vechi de vreo 8 ani,cam de cand e base presh, si sa ridice o cruce si mai inalta decat a udrei in sat, in fata fostului CAP, dar luminata cu lasere si lumanarele…
inca nu are bani, dar i-a dat deja un nume:
lucrarea se va numi „crucea basescului”, dupa numele comunei, desigur…
i-am propus ca la inugurare sa il invite si pe nasu, care se va reorienta politic si ideologic destul de repede, ca doar e baiat destept si el a fost intotdeauna impartial, echidisant, echilibrat si nici gura nu-i miroase.
hai , va pup, ma grabesc pt ca spre seara sunt invitat la o onomastica la cannes si nu vreau sa intarzii…
va pup, ma , golanasilor mici…am avut dor de voi…
… si nu mai plangeti, ca o sa fie bine.foarte bine.
sau rau. foarte rau.
V-ati gandit vreo secunda d-le Moraru ca Basescu a gresit implicandu-se (neconstitutional de altfel) in aceasta campanie ??? V-ati vreo secunda ca a „muscat” momeala USL. In loc sa vorbiti despre programul politic al ARD, toata ziua danga-langa Basescu in sus, Basescu in jos. TZEAPA !! Rezultatul ?? O catastrofa pt Romania – si anume : o armata de prostalai (usl) care acum are peste 66% din Parlament, care pot schimba Constitutia cum vor ei, care pot trece legi organice prin Parlament dupa „cum vrea muschii lor”. Si dvs d-le Moraru suntetzi unul dintre vinovati. Treziti-va va rog si aduceti-va aminte ca pe vremuri erati un jurnalist obiectiv. Si asa se vor trezi si romanii
Mihail Neamtu a declarat astazi pentru AM Press ca refuza sa mai fie bugetar si daca tot nu a prins loc de parlamentar va incepe o afacere pe cont propriu gajind apartamentul parintilor in incercarea de a avea lichiditatile necesare.
Acesta a mai declarat ca in acest fel doreste sa fie un exemplu de initiativa pentru intreprinzatori , care l-au acuzat in nenumarate rinduri ,ca da sfaturi din spatele unui birou caldut.Intreaga declaratie pe http://www.ampress/m.neamtudixit
Iti trebuie multa imaginatie ca sa poti pune esecul dreptei in spatele unui jurnalist cu orientare de dreapta. Glumesti, nu-i asa? Spune-mi , te rog, ca glumesti. Hai, recunoaste ca glumesti. 🙂
m-am intors azi noapte in tara mea de adoptie.
am avut noroc, nu incepuse ninsoarea pe aeroport.
aici vremea e frumoasa, desi e innourat.
vreau sa va zic doar ce am facut in bucuresti.
in primul rand, la vot, am avut o mare dezamagire.
pe lista senatului la psd…surpriza: GABRIEEEEEEL OOOOPREAAAAAAA!!!
am votat pe toti, adica am anulat votul.
ca sa nu se supere cineva.
cum sa-l votezi pe izmenarul ala mafiot, reevaluatul si asa mai departe???
la deputati, rodica nasar.
la draq, mai bun era chiar si handicapatul ala de nicht… am pus stampila pe minoritati, parca era unu de la italieni, nici nu am citit…
gata cu votul.
comentul urmator, ce am facut dupa amiaza, in aceasta frumoasa ploaie de decembrie.
sa inteleg din comentariul dvs ca atunci cand PDL avea procente mari era meritul lui Basescu. Acum cand sunt la pamant e vina liderilor PDL. Bravo. Lingau pina la capat
D-le Moraru, inca nu ati inteles ce s-a intamplat ? Va explic eu. A fost un vot ANTI-BASESCU si in niciun caz pro-usl. Acest VOT ANTI-BASESCU se datoareaza si faptului ca o serie de jurnalisti (moraaru, turcescu, cristoiu, marian, andronic) si-au pierdut obiectivitatea (unii chiar cred ca si-au pierdut mintile) si au promovat si acoperit orice thampenie spusa sau facuta de Traian Basescu. Si vad cum continuati in aceeasi nota
😆 😆 ))))))))))))))))))))))) daca jurnalistii enumeratzi de tine au ascuns adevarul,atunci ce mama dracului sa mai spui de tembeliziunile lui Voiculescu care a readus IADUL in Romania.
Suntem Oaia Neagra a Europei si lumii datorita tipului de oameni ca tine ..itzi place?! Dar din moment ce postezi asemenea anomalii cu sigurantza ca traiesti bine de pe spatele lor si itzi place Romania cum arata.
erata;
tembeliziunile lui V. care au…..
zicere de la nasu:
„Sint curios daca Traian Basescu il va accepta pe Ponta, urmeaza vremuri interesante.”
nu, nu il va accepta, nu ii da voie constitutia.
pai nu asa ne-ai spus tu, maria-ta???
Nasule..asta e dovada ca boieri sunt in toate partidele.
Mai poti avea incredere in ei ???
Mai avem nevoie de ei ???
Nu e clar ca romanii s-au saturat de ei ???
Nu este adevarat Gabriela ca romanii s-au saturat de „ei” ,daca se saturau ieseau la vot si puneau stampila ca lumea …dar asa au preferat sa stea in casa si cei 3,5 mil de p –– si i–– au hotarat in numele nostru sa conduca tzara cei care au distrus-o in trecut si in prezent…adica’ puisorii in fatza si invatzaceii in spate’,rosiorii(stii cine sunt)
o zi buna!
Am un comentariu in Moderare. E de la evz.ro despre rezultatul alegerilor. Am pus sighilimelele de rigoare si link.
Il mai postez inca odata FARA link
“REZULTATE ALEGERI PARLAMENTARE. Potrivit BEC, USL a obținut circa 60% din voturi
Biroul Electoral Central a centralizat datele din 81,4% din secțiile de votare, care arată că USL a obținut circa 60% din voturi, ARD, puțin peste 16%, iar PPDD în jur de 14%. În Parlament va intra și UDMR, cu un scor puțin peste 5%.”
Un articol de Mircea Marian
“REZULTATE ALEGERI PARLAMENTARE. Potrivit BEC, USL a obținut circa 60% din voturi
Biroul Electoral Central a centralizat datele din 81,4% din secțiile de votare, care arată că USL a obținut circa 60% din voturi, ARD, puțin peste 16%, iar PPDD în jur de 14%. În Parlament va intra și UDMR, cu un scor puțin peste 5%.”
http://www.evz.ro/detalii/stiri/rezultate-alegeri-parlamentare-usl-60-din-voturi-1015168.html
La televizor, acum, il vad pe Dragnea care ne vorbeste despre vointa populara, vocea poporului etc. Ma trec fiorii de fiecare data cand aud pe vreunul care vorbeste in numele poporului. Ma astept sa-l vad si pe Gigel Becali vorbind in numele aceluiasi popor. WTF?
De vazut ce se mai poate salva inainte ca obloanle despre care se face vorbire sa ne obtureze privelistea civilizatiei occidentale. Nu perspectiva opozitiei ma sperie, ci lipsa ei.
de 6 luni se vede lipsa unei opozitii iar acum nici o sansa.
Au reusit sa bata toate recordurile sprijinindu-se pe o majoritate constituita dupa teoria multimilor enuntata de Costache Negruzzi intr-una din nuvelele sale. Aspirantilor la bacul profesional le dau un singur sfat: Nu cautati poanta, ca nu e!
Comentariul meu a fost sters. Si inca doua dinaintea mea. Al lui val si inca cineva, nu mai stiu(in jurul orei 12.40)
Ce se intampla, deranjam? Spuneti clar si nu mai postam.
=========INVITATIE========
consiliul popular comunal si primaria comunei ioan pop de basesti, jud teleorman
au placerea de a va invita, marti, 18 dec 2012, ora 07.30, la inugurarea monumentului atat de dorit ,de secole, de cetatenii localitatii noastre, intitulat
“CRUCEA BASESCULUI”
este situat chiar in centrul comunei, vis a vis de noua si moderna primarie.
dupa festivitate vor avea loc diverse activitati sportivo-culturale in aer liber, cu mici si bere.
vor participa ( au promis) noii parlamentari dragnea, antonescu (si viitor presedinte), norica nicolai si sulfina barbu.
va asteptam cu drag.
primar general al comunei
ioan pop de basesti
colonel ( in rezerva)
neculai ivascu.
========================================
Comentariile sunt închise.