Setea de putere, parvenirea cu orice pret, dorinta de legitimare a unei vieti aventuroase cu pozitia de no. 1 in Stat, toate la un loc l-au orbit pe Crin Antonescu. N-a tinut cont nici macar de avertismentele ziaristilor, e drept, ale celor critici, poate tocmai de aceea.
L-am avertizat duminica sa nu se grabeasca sa fie „Presedinte de o noapte” cu niste costuri uriase pentru democratia din Romania, pentru nivelul de trai si chiar pentru viitorul politic al lui Antonescu. Cei care isi incep mandatul prin lovitura de stat nu ramin in istorie la capitolul „baietii buni”!
E SAU NU E LOVITURA DE STAT? Aproape ca nici mai nu conteaza pentru nenea Crin, soarta lui e pecetluita, asa cum viitorul politic al lui Ponta nu mai suna bine!
Minunatul presedinte interimar s-a instalat la Cotroceni fara sa astepte decizia de astazi a Curtii Constitutionale si profitind de faptul ca amicul Ponta refuza sa publice in Monitorul Oficial decizia CCR, data tot ieri, prin care Judecatorii au declarat neconstitutionala ORDONANTA DE URGENTA prin care au fost restrinse drepturile CCR, institutie fundamentala a Statului. Ponta a incalcat grav Constitutia, articolul 115, aliniatul 6!!!
Gravitatea gestului Premierului este similara unei eventuale ordonante prin care miine se pot confisca proprietatile si, spun constitutionalistii, este dovada clara a instalarii viitoarei dictaturi!
Culmea, cel care l-a aruncat definitiv in prapastie pe Antonescu e insusi Ponta. Aseara tirziu a iesit arogant pe posturile tv si a laudat CCR si deciziile sale dar uitind sa precizeze decizia cea mai importanta a Curtii si faptul ca nu o va publica in Monitorul Oficial. Pe de alta parte, decizia CCR in privinta suspendarii si implicit a „suirii” lui Crin pe tron, a fost publicata de urgenta in MO!!!
Oare cum vor reactiona cei doi „stabi” ai Romaniei in momentul in care vor fi obligati sa tipareasca deciziile Curtii? Si apoi, ce vor mai face cind, dupa publicare, CCR se poate pronunta pe fond si pe revocarea lui Blaga, care e „murdar” anti-constitutionala?
Rezum! Iata ca CCR spune ca Traian Basescu poate fi demis in urma Referendumului DOAR daca se prezinta la vot aproximativ 9 milioane de romani! In plus, E ABSOLUT SIGUR, CCR il va confirma pe Blaga sef al Senatului deci Presedinte interimar! Si Crin trebuie sa iasa pe usa din dos si sa se retraga definitiv din politica, asa cum a promis in plenul Parlamentului, spunind ca el are „cuvint” si nu e nevoie sa semneze hirtia in alb inminata de Basescu!
Deci, pe cale democratica, asa cum spunea ieri Ponta alaturi de agramatul nou presedinte interimar al PNL, Chitoiu, deci democratic e sa avem Referendum cu Blaga interimar la Cotroceni! Sau, mai e o varianta, dezastruoasa pentru Romania, sa nu publice in MO deciziile CCR care le sint impotriva si sa se agate de Putere! Numai ca o asemenea situatie ne-ar scoate definitiv din Europa si atunci vom sti sigur ca DICTATURA a fost instalata prin LOVITURA DE STAT! Eu cred ca nici macar ultrasii uslamisti nu sint dispusi sa pierdem toate avantajele pe care le-am obtinut, ca cetateni europeni, in ultimii ani. Cu atit mai mult cu cit sintem in familia buna a Europei si nu pe lista tarilor problema!
CONCLUZIE. Daca in ziua Referendumului Crin Antonescu este inca la Cotroceni, abia atunci vom avea lovitura de stat incheiata. Va fi ULTIMA NOAPTE DE DEMOCRATIE si PRIMA NOAPTE DE DICTATURA! Doamne fereste! Sa fim iubiti!
Se pare ca nu avem institutii care sa apere democratia si statul de drept.Bun, a fost avocatul poporului, dar…atat?SRI nu trebuia sa aiba un departament pentru apararea constitutiei si a statului de drept?Cand guvernul, prin primul ministru refuza sa puna in aplicare(sa publice in MO, intai de toate) deciziile CC, cand ignora o decizie a CC, avem vreo institutie care sa ne apere de aceste abuzuri si incalcari de lege?
Abia acum se vede fragilitatea(daca nu – inexistenta)democratiei atat de mult clamate.
Incercam acum cu totii sa invatam hatisurile legislatiei, sa fim in cunostinta de cauza, sa nu ne minta si sa ne fure putinul ce-l mai avem, neocomunistii.Stam noptile(eu una asta am facut) sa citim si sa comentam eventual, pareri ale celor ce se pricep in legislatie.De 2 saptamani eu nu mai pot munci, nu ma mai pot concentra si asta reprezinta o pierdere mare.Nu stiu daca sunt si altii in situatia asta, banuiesc ca da(+ starea de nervozitate cauzata de atatea minciuni, incercari de manipulare, de sfidare si batjocura, pur si simplu.)
Ne vor calca in picioare!Nu se vor opri, n-au nici un Dumnezeu, nu-i intereseaza nici legi, nici onoare, nu stiu ce-i aia dragoste de neam si tara, ii intereseaza doar puterea si banii(nu se exclude una cu cealalta).
Oamenii astia au fost si pana acum printre noi.Au furat cu totii, care de pe unde erau, pana au creat o adevarata institutie a furtului.Acum, grupati fiind in usl au ridicat institutia furtului la rang de institutie statala.E singura in slujba careia s-au pus.Au acaparat si statul, au inghitit si bruma de democratie ce-o aveam.Nu vom scapa de ei prin vot, caci vor fura si voturile.Singura solutie ar fi fost sa iasa poporul in strada.Dar nu iese!Cei mai multi, nu cred ca „e dracul chiar atat de negru”!Cand dintr-un oras de peste 300.000 ies 50-100 de persoane, ce-i aia?!
Eu una, nu-mi fac iluzii ca justitia le va rezista.Putin le pasa de ce spune lumea civilizata!TB si cei din jurul sau le-au tinut piept cat au putut, TB se sacrifica pe sine!
Merita tot respectul, toata aprecierea!Daca am putea sa le deschidem ochii si celorlalti!
Ai foarte mare dreptate si sa stii ca nu esti singura care iti irosesti nervi si timpul incercand sa afli si sa intelegi cum de am ajuns aici. Eu una aveam o vaga banuiala ca daca decizia CCR va fi in favoarea lui TB o vor ignora si asa s-a dovedit. Pana la ora actuala nu au aparut in Mof:
-decizia CCR ref cine reprezinta Romania la Bruxelles
-decizia CCR de anulare a ordonantei ce-i restrange atributiile
-decizia CCR in legatura cu ordonanta ref la referendum
asa cum a spus si RM mai sus aici s-a confirmat lovitura de stat si intrarea in dictatura.
la multi li se pare o gluma proasta dar nu este , o vor realiza cat de curand .
rezultatul la refrendum va fi ignorat daca TB va fi confirmat iar daca nu va fi confirmat nu este valid odata ce CCR isi va recapata atributiile va fi atacat…. este absurd ……o situatie fara iesire….
trebuie iesit in strada asa este, dar legiferearea unui stat democratic se face prin legi si prin institutii – noi azi nu mai avem nimic
eu sincer consider ca este stare de urgenta ca si in razboi, aici trebuie sa intervina cei din afara asa ca in Kosovo..este trist dar adevarat 🙁
dar cine sa intervina? ce draq pazeste SRI? -tot asta ma intreb.
SRI si SIE s-a ntalnit cu boala somnului in seara asta 🙂
Cu Presidelu Crinelu 🙂
Ati vazut mai ce repede s-a publicat Demisia lui Felix in Mof ????
In ziua de ieri si azi s-a desfasurat o partida de sah.
Pe de o parte Guvernul si Parlamentul, iar in cealalta parte CCR si Traian Basescu (probabil si … altii).
Foarte putini au sesizat finetea si subtilitatea mutarilor CCR si ale lui Traian Basescu si incercarile mai mult sau mai putin subtile ale Guvernului si Parlamentului sa reduca CCR la tacere.
sunt mult mai multi decat se crede. Se va vedea la referendum
Cum poti sa spui asa ceva? Cum sa fie CCR de partea lui Base?!…
Poate vrei sa spui: pe de o parte Guvernul si Parlamentul, pe partea cealalta Base iar CCR a fost arbitru impartial, care a judecat partida de sah fara prejudecati si doar dupa Constitutie.
Dragilor ce parere aveti?
Europarlamentarul PNL Adina Valean, sotia presedintelui interimar Crin Antonescu, considera ca Traian Basescu este „om politic curajos”, „mult superior” PDL.
„Presedintele Basescu este un om politic curajos si, in orice caz, de o calitate mult superioara PDL, as spune chiar in antiteza cu cea a colaboratorilor lui din PDL. Prestatia PDL a fost absolut lamentabila si jalnica. Din acest punct de vedere, nu pot spune decat ca presedintele Basescu a incercat sa-si pledeze cauza si cred, ca la nivelul argumentelor, cele pe care le avem noi vor fi mai puternice in fata cetatenilor”, a declarat Adina Valean pentru Q Magazine.
Si ma intreb De ce ??? atita Ura fata de T.B
Si ma mai intreb oare care ar fi calitatile superioare ale Presedintelui Iliescu fata de colaboratorii domniei sale din PSD?????
Da, are o calitate este VESNIC in a ne fi DISTRUS ca natie!!!!
gargara…chiar nu va dati seama ? asta este mesaj de pe pozitia de sotie de presedinte interimar, acum nu mai poate acuza ptr ca incalca Constitutia 🙂
DECIZIA CURTII CONSTITUTIONALE REFERITOARE LA LEGEA REFERENDUMULUI:
„Comunitatul OFICIAL al Curtii Constitutionale:
În ziua de 10 iulie 2012, Plenul Curţii Constituţionale, învestit în temeiul art.146 lit.a) din Constituţia României şi al art.15 din Legea nr.47/1992 privind organizarea şi funcţionarea Curţii Constituţionale, s-a întrunit pentru a soluţiona, în cadrul controlului anterior promulgării, obiecţia de neconstituţionalitate formulată de un număr de 71 de deputaţi aparţinând Grupului Parlamentar al Partidului Democrat Liberal referitoare la neconstituţionalitatea Legii pentru modificarea art.10 din Legea nr.3/2000 privind organizarea şi desfăşurarea referendumului.
În urma deliberărilor, Curtea Constituţională, cu unanimitate de voturi, a constatat că Legea pentru modificarea art.10 din Legea nr.3/2000 privind organizarea şi desfăşurarea referendumului este constituţională în măsura în care asigură participarea la referendum a cel puţin jumătate plus unul din numărul persoanelor înscrise în listele electorale permanente.
Argumentaţia reţinută în motivarea soluţiei pronunţate de Plenul Curţii Constituţionale va fi prezentată în cuprinsul deciziei, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Decizia este definitivă şi general obligatorie şi se comunică Preşedintelui României, preşedinţilor celor două Camere ale Parlamentului şi primului-ministru.”
Si mai vreau sa spun ceva
E foarte frumos aici cu voi, ne intelegem in mare intre noi
Cate unul care nu gandeste asa nu e nici o problema e liber la gandire
Dar nu e suficient
Sunt bune socializarile acestea prin calculator dar nu suficiente
Trebuie mobilizare in strada
In acelasi timp in multe orase, orasele
Poate atunci vom vedea si cati suntem
Altfel ne imbatam cu apa rece
Si o sa ne trezim cu alte si alte surprize caci vorba lui Cristoiu – NU se vor opri aici.
De ce nu se publica in Monitor toate deciziile
Curtii?!
Chiar nu vedem ca fac ce vor!
Putem sa mai credem in declaratiile lor?!
Daca nu se aduna lumea, daca nu sunt oponenti suficienti la masurile luate atunci despre ce vorbim….?!
USL-isti mint
Ce parere aveti despre Manolescu care a respins de la publicare un articol al unei Doamne prof UNIV din comisia care a analizat lucrarea de doctorat a lui Ponta?
Explica despre plagiat si Manolescu i-a scos articolul fiid directoruil publicatie Romania Litrerara!!!!
Cine mai are timp de asta au venit cu tavalugul au ocupat mintile oamenilor si isi fac linistiti treburile.
Si-l acuzau pe Basescu..
De ce trebuie sa se intoarca Basescu la popor ?! De ce nu ne-au intrebat -printr-o ordonanta de urgenta – pe cine vrem interimar daca le e asa drag de noi?! L-au pus pe Antonescu desi nu a fost in stare sa adune voturi intr-un colegiu……..
Voiculescu,Dragnea, Sova, Ghise, Hrebenciuc, Ponta, Rizea,Antonescu, Tariceanu, Oprea, Niculicea, Grebla, Codrin Stefanescu, Banicioiu, Voicu, Fenechiu, Adomnitei, Pop, Campenu, Andronescu, Corlatean, Zgonea, Filip tradatorul….si multii altii ca ei. ……………pastrati-i in minte pentru ani multi de acum incolo daca asta o sa vrea poporul
Mimi, aparent fara legatura, daaaar…;
DNA are dovezi cum ca Elan, ex-sotul lui Raduleasca- ar fi in legatura stransa cu mafia. El avea atata influenta si cu banii l-a mentinut pe Blejnar in functie. Daca luam in considerare ca Blejnar avea legaturi cu mai toti tovarasii, rezulta ca „firul Ariadnei” duce de la vantu- via elan- prin Dragnea&Co la „regina colectelor” de bani manjiti.
wwwooooowwww ce surpiza , vai vai si eu care credeam ca e Curatu in persoana 😀
Erata.
Domnule Moraru.
Lasa, n-ai gresit, cam tot aia e…
adica radu moraru sau dom colonel turcescu robert e tot un draq???
Domnule Robert Turcescu, inteleg ca cele 5 decizii de ieri ale CCR au fost publicate in MO, altfel Crin Antonescu nu ar fi devenit oficial presedinte interimar al Romaniei astazi.
Deci solutia legislativa care exclude de la controlul de constitutionalitate hotararile Parlamentului care afecteaza valori si principii constitutionale a devenit neconstitutionala in mod OFICIAL, daca ma pot exprima astfel.
In aceste conditii, Vasile Blaga, Roberta Anastase respectiv Traian Basescu, pot sesiza din nou CCR privind revocarea lor din functia de presedinte al Senatului / Camerei Deputatilor respectiv conflictul juridic de natura constitutionala intre Parlamentul Romaniei, pe de o parte, si Presedintele Romaniei pe de alta parte.
In deciziile de ieri privind pe cei trei sus-mentionati, CCR a hotarat ca sesizarile respectiv cererea sunt INADMISIBILE.
Cu alte cuvinte, CCR a declarat ca nu poate sa se pronunte deoarece Guvernul si Parlamentul le-a luat acest drept fundamental.
Repet, odata cu publicarea in MO a deciziei privind NECONSTITUTIONALITATEA solutiei legislative care exclude de la controlul de constitutionalitate hotararile Parlamentului care afecteaza valori si principii constitutionale, CCR poate sa rejudece deciziile de INADMISIBILITATE pe FOND.
Adica CCR va judeca de data aceasta continutul si nu forma.
CCR s-a limitat ieri l-a a constata o stare de fapt, fara sa judece cauzele deoarece gura i-a fost astupata.
Nu stiu daca cei trei sus-mentionati trebuie sa depuna din nou sesizari la CCR pentru rejudecare.
In umila mea parere sunt sanse mari sa se repete figura cu Mircea Geoana de la prezidentialele din 2009.
Daca gresesc undeva cu rationamentul, aratati-mi. De preferat de catre un specialist in drept Constitutional.
plagiez si eu,
pentru a se amuza un pic si adnana, si viorica…
Traian Băsescu i-a predat lui Crin Antonescu mandatul său de președinte, cu bune și cu rele. Elena Udrea a promis că va veghea personal ca Antontescu să se achite de atribuțiile mandatului, chiar dacă e vorba de unul scurt.
Basti,ma de’icea,plagiami-ai taratza! 😆 😆 😆
ce sa plagiez,
taratza din capul tau?
nu, mersi.
dar am mila de bietele tale curci…
daca are un stapan care le-a mancat pana si taratzele zilnice…
inseamna ca rad acum de … foame…
…daca au un stapan,mai pampleaca…. 😆 😆 😆
Mi-am permis sa dau Copy-Paste (nu este vorba de Ponta) la un comentariu postat de @judex pe Politea, care cred ca merita citi si de comunitatea Nasul.
”
Momentul adevarului. Miza si strategie.
1. Ro are o problema majora: este reprezentata la varf, in institutiile UE si la nivelul NATO de catre persoane patate de hotie, incompetenta, uneori chiar si rea vointa si interese obscure. Romanii trebuie sa-si rezolve lucrurile pe plan intern, pentru ca doar asa vor putea demonstra ca sunt o natiune care pretuieste cinstea, meritul si dreptatea. Sprijinul exteren (mai vizibil ca oricand) este clar, dar daca se asteapta rezolvarea de la Merkel, UE si NATO romanii vor ramane multa vreme cu stampila de popor manipulabil si inapt pentru democratie (colonizabil, cum ar afirma Ponta).
2. La referendumul din 29 iulie romanii au de ales intre revolta si apatie. Nevalidarea refrendumului pentru apatie nu dezlipeste de pe romani eticheta de popor mamaliga si supus necinstei. In plus, un organizator necinstit ar putea lesne adauga inca o frauda lungii liste a rusinii de pana acum.
3.. Romanii au ocazia pe 29 iulie sa elimine clasa politicacare i-a sfidat prin aruncarea la gunoi a rezultatelor de la referendumul precedent. Acesta este o ocazie care va readuce Ro prestigiul din zilele premergatoare dezvaluirii mecanismului invalmaselii regizate la instalarea lui Iliescu. Este si singura rezolvare care mai poate redresa Ro, atat politic cat si economic. Si sa evite drumul Greciei.
Concluzie: Eu cred ca strategia lui Traian Basescu trebuie sa fie una in care sa dea dovada de spirit de sacrificiu, astfel incat sa nu pateze o activitate de doua mandate de Presedinte care a reusit eliminarea democratiei originale si de intemeietor al realei democratiei din Ro. El trebuie sa cheme lumea la vot si sa aleaga intre pucisti si Basescu, dandu-le romanilor guvernarea pe care o merita. mai cred ca organizatorul referendumului trebuie sa fie un organism deasupra oricaror suspiciuni de frauda, iar intrebarea trebuie sa echivaleze miza pentru ambele tabere: Va simtiti reprezentat de parlamentarii care propun suspendarea Presedintelui ?. Cine pierde, astfel, va fi obligat sa dispara din politica Ro. In caz contrar, acelasi mecanism de blocare a democratiei se va desfasura periodic, in momentele cele ma prielnice pentru destructurarea staului roman.
judex
10/07/2012 at 4:09 pm „
Totul pe Traian Basescu
Noi – sa faca Traian Basescu, are un as in maneca …..
Ei – e de vina Traian Basescu, dictatorul…..
Nu credeti ca e prea mult pentru un om, chiar daca e Traian Basescu?!
NOI , NOI CE AM FACUT SI CE FACEM – PRIVIM si ne lasam dusi de nas de un prim ministru plagiator, de un presedinte interimar chiulangiu si de un parlament ilegitim cu oameni condamnati de justitie a fi incompatibili cu functia de parlamentar care au demis PRESEDINTELE votand. Si ei ne spun ca e legal…
Chiar nu intelegem ca suntem pe muchie de cutit?!
Chiar nu intelegem NIMIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
corect ce spui , numai ca avem 1 ( una ) mare problema, deciziile CCR-ultime – nu sunt publicate, deci noi conform carei legi votam ? Si daca iese din nou TB , cine legifereaza ? Mof este in mainile lui Ponta si nu vreaq sa tipareasca in el decat ce le convine.Parerea mea este ca aici intai trebuie eliberat Mof din mainile lui Ponta si a celor care-i asculta ordinile si apoi discutat de referendum, altfel putem face 10 referendumuri , in baza carei legi il legiferam ? Azi avem 2 in picioare:
1-decizia CCR
2-O.U.G. a lui Ponta
da Tina are dreptate cat timp plagiatorul Ponta are la cheremul lui MO este totul cu semnul intrebarii,sunt curioasa ce va „decide”domnul presedinte interimar cu noi cei din afara tarii,ce trebuie sa platim pt a putea vota
legea e neconstitutionala. OK. prevederile ei sunt suspendate.
DAR ordonanta e in vigoare si ea NU a fost atacata si nu e declarata neconstitutionala. Deci are efecte juridice.
Asadar, ne conducem dupa ordonanta. DECI?!…
oricat de indeferenti mi-ar fi uslistii, nu pot sa nu remarc ca au actionat ca la carte.
si nu ma asteptam ca juristii pdl si basestieni sa fie atat de slabi, neanticipand nimic din ce se intampla…
ps. un basist a incercat mai sus sa fie o …clona de-a mea.
nu ma deranjeaza daca critica uslul, dar sa nu laude pdlul si pe basescu ca nu e fair…
…aaaa…e o diferenta.
el se supraapreciaza, si-a scris numele cu litera mare…
Se pare ca nimeni nu poate sa-i oblige sa publice in MO ce nu le convine.Nimeni nu-i poate obliga sa retraga ordonanta de urgenta referitoare la referendum(Ponta a spus ca parlamentul se va ocupa de respectarea deciziei CC dar n-a spus cand,dupa 29 iulie va fi perfect pentru ei).In plus,astazi un usl-ist intrebat intr-o emisiune tv ce vor face pentru cetateni vizavi de situatia economica a raspuns senin ca anul asta…NIMIC…pentru ca avem 3 randuri de alegeri si tara este economic blocata.Pai cine v-a pus nene sa faceti referendum?????!!!!!Atunci nici noi nu mai platim niciun impozit la stat!!Sa vedem…va convine???!!!!
P.S. Primarul Iasului n-a dat aprobare pentru mitingul pdl-istilor.Vedeti cumva vreo ingradire a libertatii de exprimare??!!Neeeeee,or sa zica uselistii!!dar eu vad deja semne clare de dictatura si comunism!!
Adnana, cum am mai spus: IN CURAND VOM PRIVI CU FRICA PESTE UMAR LA CEL MAI MIC ZGOMOT. Si nu numai ca astia vor sa ne ia proprietatile ci VOR SA NE DISTRUGA SUFLETUL, ONOAREA. Cica asa pateau prizonierii vietnamezilor. Ii umileau si ii chinuiau pana ar fi fost in stare sa zica ca ei, sa manance ce le aruncau ei, sa se omoane intrei ei- detinutii- numai ca sa le fie bine si sa traiasca.
eu asa zic 🙂
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12760371-victor-paul-dobre-presedintele-demis-doar-daca-voteaza-50-1-din-cei-prezenti.htm
Revenim la normal. nu trebuie sa iesim 50%
Ce usor renuntati voi la democratie!
Va meritati din plin soarta care vine spre noi cu viteza nesimtirii USL-istilor, in cateva zile.
Dar exista Dumnezeu, asa ca in 29 iulie, s-ar putea ca planul pucistilor, tocmai poporul pe care se bazeaza ei, sa le demonstreze ca nu sunt prostimea pe care vor s-o foloseasca in interesul lor.
@Viorica, am mai intrebat pe cineva la articolul anterior. S-a schimbat articolul si acum va intreb pe voi: in strainatate cum vor vota romanii? Am inteles ca sectiile de votare sunt organizate numai in cadrul ambasadelor. Pai va dati seama ca multi romani- izolati prin te miri ce coclauri- nu vor ajunge in capitalele statelor care gazduiesc ambasadele romanesti? Adica romanii aflati prin provinciile Italiei, Frantei, Germaniei, nu cred ca vor avea sansa sa ajunga la Roma, Paris etc.
Ai dreptate, nu vor avea unde vota,caci pe USL-isti tocmai acest lucru ii intereseaza, sa nu fie prezenti votanti din diaspora. Sa nu cumva sa castige Basescu.
Ramane varianta sa voteze in tara, sau sa se deplaseze la ambasate.
Cine poate mai are o varianata Cine nu…..
http://www.reportervirtual.ro/2012/07/ciocazanu-de-la-director-in-presa-la-chelner.html
nasule, am incredere in tine. sper ca analiza sa fie buna.
Dar mai e ceva, ei vor dsa faca referendum pe baza ordonantei de urgenta
Analiza o fi buna, dar sa vedem rezultatele analizei cum or iesi… Stii cum e cand iti faci analizele: analiza buna inseamna una corecta , dar daca-ti iese ca ai cancer sau alta boala grava, nu-ti convine ca-i corecta…
Daca e sa ma iau dupa celelalte analize facute in laboratorul Nasului, n-au prea iesit… Sa ne spuna chinezu’, specialistul in analize, daca am sau nu dreptate!…
Sigur n-aţi greşit locaţia mitingului usl? :))
Basescu, nava ta se numeste rahova!!!
Pe Basescu il trimiti la Rahova, chiar daca nu-i locul lui acolo. Dar pe ponta cand iti va lua mancarea de la gura, libertatea de miscare, n-o sa-l poti sa-l atingi nici cu o pana,ai sa ajungi nevinovat la Jilava. Dar n-am sa ma bucur, am sa regret ca ai tinut ochii inchisi, si urechile deschise la povesti.
Viorica,lu’asta nu-i vor lua mancarea de la gura.La cat kk mananca il fac debarasator la masa regelui Somnorici-Pogonici.
Când poporul nu mai vrea…ia-ți Loganul și …Hai…PA! …
Care popor nu-l vrea?
Bine ai zis bunule timan ,ai sesizat foarte bine un Presedinte CARE IUBESTE TARA CIRCULA CU LOGAN MASINA NATIONALA…scursurile ,hotii,nonvalorile cu „mertane”(cica laca cichi ciac) …Esti un fin oservator hi,hi,hi .Mai ai timp sa revi pe calea cea buna,ca prin ceapa esti de mult hi,hi,hi
erata „vom da”
Vreun miting la MO? Se aude ceva? Sau diseara in Piata Victoriei se va striga LUATI LABELE DE PE MONITOR?
Exact! Acum batalia s-a mutat la MO ! MO este deocamdata ostatecul lui „Misiu”-Ponta si daca „Misiu”-P nu vrea sa dea verde la MO am o vaga presimtire ca va trebui sa dea cu subsemnatul nu numai pentru plagiat ci pentru ceva mult mai grav. Si dupa cat este de fudul si iresponsabil picajul este deja programat.
Intr-un fel, cred ca poate fi atacat pentru inalta tradare. Toate demersurile lui Pont si USL-ului sunt argumentele unei lovituri de stat. Cine poate sa porneasca actiunea impotriva premierului?
Rezumatul ultimelor săptămâni din punctul meu de vedere:
Dincolo de ceea ce presupune lupta politică, s-a jucat o alba-neagra jenantă pe masa legislaţiei şi a regulilor.Trăim sub cetăţenia română, ne supunem lor chiar dacă nu stau sub semnul normalului.Mai e de spus un singur lucru: adunătura asta nu mă reprezintă şi nici nu mă merită pe mine, cetăţean al României.
TANTALAUL SI GOGOMANUL
…Macar ei erau simpatici, comici si nu faceau rau. Mult stimata si pretuita natiune, pe marele ecran al policicii noastre autohtone originale, va invit sa urmarim impreuna o noua ecranizare, de data aceasta o comedie neagra, un horror cu acelasi nume.Scenariul si regia sunt semnate de bolsevicul KGB-ist Ilici, de motanul securist Felix si marii penali Voicu&Co., sustinuti frenetic de armata Uniunii Scursorilor si Lichelelor.Pentru cei care mai au ochi sa vada si un dram de minte sa discearna,pot sa observe ca cele doua personaje tragi-comice nu sunt altceva decat doua marionete penibile ale acestor sforari corupti.
Drag popor, esti liber sa alegi intre scursorile comuniste si valorile democratiei.Cu tot riscul demiterii, Presedintele Basescu nu va accepta invalidarea unui referendum de catre CCR in care sa nu aiba sustinere.Fiind un adevarat OM politic, stiind ca printr-un referendum, chiar invalidat pentru neparticiparea la vot, daca numarul contestatarilor sai va fi mai mare nu va avea destula forta sa-si impuna reformele.Cateii paduchiosi si motanii cufuriti vor urla la luna, la stele, la CCR, la Europa, la „mama lor de idioti” ; vor face spume la gura, le vor curge balele si la cat sunt de mincinosi nu-si vor recunoaste niciodata infrangerea. Basescu stie toate aceste lucruri si nu va accepta un astfel de rezultat, si in mod sigur va demisiona.
Haideti sa iesim in 29 la vot si sa le inchidem gura aia spurcata pentru totdeauna.
Asa cum a demonstrat de fiecare data, chiar daca nu aparent, Presedintele a fost de fiecare data inaintea lor cu cativa pasi.Chiar credeti ca nu stia de planul pucistilor? Chiar credeti ca nu a fost informat de ceea ce urmeaza ei sa faca? Deocamdata, lumea intrega si in special Europa a vazut ce politica monstruoasa aplica acest usl.Chiar credeti ca nu stia pe cine a numit ” Prem-Menestrel „? Nu credeti ca prea usor l-a lasat la Cotroceni pe Crizel Somnorescu ? Stie bine ca e la fel de neghiob si imatur ca prietenul dr.Copy/copy-paste.Stie foarte bine ca „infumuratul” nu va sta cuminte si-si va baga „nasucul” prin camara Cotroceniului, spargand niste oale si calcand in strachini.Stie, si abia acum multi au vazut ce inseamna adevarata „dictatura”.I-a lasat putin sa se joace cu „masinuta” dar le-a scos cheia din contact si ne-a dat-o noua.Strica pedalele,rup husele, musca din volan dar deocamdata n-au reusit sa strice motorul.Cheia pana pe 29 este la NOI,depinde de votul nostru cui o v-om da:”nazdravanilor”, care s-o strice de tot ca sa vina rusii sa „ne-o repare” sau Comandantului care stie sa tina carma catre Vest?
Bravos, ati scris o adevarata oda emotionanta marinelului, in versuri (cum altfel zilele astea) … albe.
Probabil acesta e motivul pentru care v-ati semnat … sus.
hi hi hi
Nu-i oda, e o adevarata radiografie a situatiei.
Tu nu sti ce inseamna o oda. Tu lauzi demersurile USL-istilor, omitand adevarul. Deci tu faci o oda pucistilor.
Nu radiografie, mai exact – e o autopsie. Acum stim sigur ce a avut pacientul. Pacat doar ca nu-i mai foloseste la nimic…
Hai da fuguta mai iubitor de copy-paste si canta la alta masa.
Si din nou, repet: a revenit chinezu hahait! Mama dar ce indoctrinat esti! Se vede ca urmaresti incapsulat si venerezi istericii de la antene! Vorba cu vorba…desigur fara ghilimele, ca asa-i la voi la usl…Pai nu vad inca covrigii si nici macar cainii vostri facand sa curga laptele si mierea…Cand va veti trezi va fi prea tarziu…Dar stiu ca o discutie cu un usl-ist e atat de productiva cat lovitul mingii in limonada.
E pentru prima si ultima data cand iti raspund, stimate tovarase limbric „us-linge buci ” felixiene.Ti-am citit de multe ori aberatiile dar din bun simt,pe care tu nu-l ai ,ti-am respectat punctul de vedere.Esti un dobitoc de cea mai joasa speta.N-am pretentia de la un indoctrinat ponto-antonescian sa fie de acord cu mine.Poti sa ma combati cu idei sau motive argumentate, dar vezi, asta nu intelegeti voi, creierele murdarite cu fecalele haznalelor lui Felix.Democratia voastra e nesimtirea si tupeul.Vad ca te simti bine pe-aici, daca nu esti de acord cu noi,du-te ma si scrie-i lui Badea, Gadea sau Ciutacu!
Asa ca mult stimate „chinez oparit” ,vezi-ti lungul nasului,” tantalau si gogoman ” sa-l faci pe tactu’,nesimtitule ! Nu te mai lega de persoana mea ! Las’ sa va vina marionetele la putere ca o sa mai scrii doar la Gazeta de Perete a ” mult iubitului si stimatului ” Crizel Somnorescu sau a lui Felix ( pupa-l-ai sub coada )!
Te sfatiesc sa-ti vezi de treaba !
decizia CCR e frectie la picior de lemn. nu va fi publicata in monitorul oficial iar ponta nu va retrage ordonanta de urgenta. referendumul va fi organizat asa cum a stabilit USL
Ehe! De data asta nu va fi chiar asa simplu!
„Misiu” – Ponta merge joi la Bruxelles si va trebui sa jure (!!!) ca va respecta decizia CC ! Daca nu va face acest lucru , se va intoarce de acolo cu autostopul!
Ce sa faca la Bruxelles, daca nu vrea sa tipareasca hotararea CC in monitorul oficial.
Ce sa le spuna?
Pai foarte simplu! Va trebui sa -si respecte promisiunea in fapte! Adica sa lase MO sa-si faca treaba si asa incet, incet se deblocheaza CC si Avocatul Poporului si calea corecta spre Referendum !
Lor nu le pasa de imaginea dezastroasa, nici de poporul la care apeleaza, o tin pe a lor impotriva tuturor.
Cu aceasta ocazie, noi romanii din tara si depretutindeni, vedem sistemul ticalosit de care a vorbit TB in toata splendoarea lui.Daca nu vom actiona energic, si uniti ne va astepta o dictatura sigur.
vedeti, si-au atins scopul! ne-au inväluit in ceatä este din ce in ce mai greu de inteles, noi nu mergem la referendum ei voi inaugura o noua linie de autobuse!!!!
In acest moment ptr mine este clar ca TB a stiut tot timpul ce zace in spatele USL, insa romanii NU.
TB a vrut sa arate romanilor cine sunt cei din USL si nici o alta ocazie nu ar fi avut decat daca se intimpla tot ceea ce se intimpla azi. TB a stiut ca USL este capabil de : instigarea populatiei, dezbinare, tradare,incalcare oricarei norme si a legilor tarii, chiar si de represalii mai dure…ceea ce am vazut si n-ar fi exlusa sa apara fenomene odata ce puterea este luata total.
Cred ca intr-un fel a si stiut si a si lasat sa se intimple ceea ce s-a intimplat – este singurul mod in care romanii vor putea sa decida clar soarta lor ptr viitorul pe termen lung.
Sper ca Dumnezeu sa dea intelepciunea necesara roamnilor sa vada unde putem fi cu toate aceste actiuni ale USL ce lovesc crunt in absolut to -pana la cel mai mic detaliu al vietii noastre de zi cu zi si cred ca multora din afara le este jena sa mai spuna acum ca sunt romani.
tina,
Si eu cred ca Base stia de ce zace in spatele USL:
– de cand trimitea rapartele informative din Anvers via Silvian Ionescu
– de cand i-a lasat fara flota ca sa fure mai greu la container si vrac
– de cand a dirijat trenurile pentru mineriada spre intarirea spiritului civic al bucurestenilor
– de cand a tinut in loc constructia de autostrazi ca sa se descurce mai greu cu caratul prazii
– de cand le-a sapat groapa politica a taranistilor, ca sa nu se bolsevizeze
– de cand i-a spus lui Stolo: tataie, fa un pas in spate ca am niste dosare prafuite … sa nu te-mbolnavesti
– de cand a destramat alianta DA, pentru a-i strecura pe liberali in tabara pesedista, nu din incercarea lui de a avea un partid stat
pe cele mai apropiate probe despre clarviziunea strategica a lui Base nu mai amintesc, ca sa nu … suferi mai mult
hi hi hi
este o prostie ce ai scris in ultima fraza daca tu crezi ca sufar ptr TB , este prostia din capul vostru si a celor de la USL de a crede asa ceva – eu vreau doar sa se respecte regulile jocului :ieri USL a spus ca respecta deciziile CCR, azi in Mof a aparut doar decizia cu Presedintele Interimar,
ceea ce ma deranjeaza este ca USL nu are lege si limita, nici Dumnezeu, sunt in afar oricarei norme de orice fel . De ce nu a aparut azi si Decizia in Mof cu atributiile CCR ????Poti sa raspunzi , de ce este totul ata de discretionar, adica publicam doar ce ne convine, ce este asta ?????
Nu-l apar pe Basescu, apar adevarul. Flota e o manipulare. Oricum s-a dovedit si se va dovedi ca a fost o fumigena a PSD-ului. Atunci ve-ti vedea cat de mincinosi sunt USL-isti, dar prea tarziu.
viorica,
cine poate sti adevarul … adevarat?
deocamdata e vorba de un proces suspendat pentru perioada cand Basescu beneficiaza de imunitate
Chinezu.Bagi fitile colectionate de la excretiile Antenei 3…
Dosarul Flota,cel cu 16 nave A FOST JUDECAT,in baza unei contraexpertize si inchis.Clasat.Daca Traian Basescu ar fi avut o proba de vinovatie,sistemul ticalosit al lui iliescu Vacaroiu Nastase l-ar fi legat pe loc!
Cum nu are nici o dovada impotriva sa,iar drumurile toate duceau la nea Nicu,PSD a rasuflat usurat cind dosarul s-a inchis.Nu mai vinde castraveti gradinarilor,cred ca aici nu ai parte de audienta prostalailor care casca gura la minicunile lui Gidea,Ciutacu si Ciuvica…Poate stii unde sunt navele de la Crescent?Ce afacut cu ele Felix?
Chinezule,cum putea un ministru sa vanda intreaga flota fara cunostinta primului ministru?
OOO a revenit chinezu hahait! Mama dar ce indoctrinat esti! Se vede ca urmaresti incapsulat si venerezi istericii de la antene! Vorba cu vorba…desigur fara ghilimele, ca asa-i la voi la usl…Pai nu vad inca covrigii si nici macar cainii vostri facand sa curga laptele si mierea…Cand va veti trezi va fi prea tarziu…Dar stiu ca o discutie cu un usl-ist e atat de productiva cat lovitul mingii in limonada.
tina70, apelezi din nou la argumentul ontologic în explicarea unei stări de fapt.Este o falsă explicație pentru că impune drept premise situațiile explicate…Situația există pentru că ea însăși s-a autogenerat ca să ne dovedească existența ei.
sincer , n-am inteles ce vrei sa spui poti sa fii mai explicit ?
Ce mult se aseamana acest tablou cu „cina cea de taina”, cu Base in rolul lui Isus… El stia tot ce se va intampla, cunostea fiecare miscare, dar lasa lucrurile sa mearga , nu vrea sa schimbe nimic… Se lasa crucificat in final, ca sa-l planga apoi poporul, sa spuna „ce bine era pe vremea Lui”, „Unde-i democratia si libertatea de atunci?”…
Timpul la romani se va masura incepand cu acest an: „T.B.”= timpul lui Basescu si „D.B.”= dupa Basescu.
Papeleon,te crezi desteptul desteptilor dar esti prost de bubui.Daca presedintele ia atitudine nu-i bine,daca nu reaqctioneaza la isteriile verbale ale plagiatorilor si chiulangiilor iara nu-i bine.Pe uslasi vad ca la capitolul logica nu prea exceleaza.Cum vrei ca intr-o tara in care hotia,neamu prost e politica de stat sa mai mearga ceva ca lumea? Ti-e si sila sa le vezi mutrele pe ecranele tv-urilor.Doar daca le canti in struna atunci esti destept.Trists realitate,de ce sa ne ascundem dupa deget,este ca asa arata omul nou provaduit de comunisti:infatuat,”descurcaret”,tupeist,obraznic,chiulangiu, arivist.Cand presaedintele a afirmat ca scoala romaneasca,in mare parte genereaza mai mult tampiti decat oameni pregatiti pentru viata,uslasii au sarit ca arsi.Stioau ei bine ce stiau dar cunoasteti vorba romaneasca”prosu parca nu-i prost destul daca nu e si fudul.Acesta-i tristul adevar.Dovada,nici un om de bun simt nu va fi alaturi de cei ce-au distrus tara in ultimii 22 de ani.
Nasule, ce se intampla de nu te mai vedem?
Ai perfecta dreptate, numai ca pe aproape pe toate televiziunile se minte si se induce ,referitor la deciziile CCR,
ideea ca „inadmisibil” ar fi totuna cu „constitutional” si nimeni…nu intervine!!!
La RCS inca nu te vedem ….
Nu le mai suportam aroganta si suficienta USL-ului.
suntem extraordinari de prosti si de inculti….. usl-ul se va baza pe acelasi electorat pe care s-a bazat mai bine de un deceniu ilici…. care dupa cum ati vazut a reaparut!!!!!!! da a reaparut!!!!!! ma repet a reaparut!!!!!!!! suntem intr-o grava eroare, vom resimti in cel mai scurt timp toate pedepsele atat ale usl-ului cat si cele ale UE… noi ceilalti suntem putini… obositi si avem o lehamite infernala fata de politicul actual si politicul in general….. dar ce va veni ca pedeapsa de la UE vom simti toti in plin… ce va fi? nu stiu, nu stiu, nu stiu…. cert este ca satanele din spate au lucrat si au lucrat intr-un mare fel
Lăsați orice speranță…
http://www.cotidianul.ro/basescu-poate-fi-demis-cu-majoritate-simpla-188248/
http://www.cotidianul.ro/schimbarea-avocatului-poporului-constitutionala-188254/
De ce insistați pe nepublicarea legii CCR? Dacă nu e publicată e valabilă cea veche care ziceți că este cea corectă. Vă agățați…și de un pai…la disperare…Visul vi s-a năruit…
@TIMAN Cu regret te anunt ca poate am pierdut O Batalie Dar sigur nu si RAZBOIUL. Si dupa cite stiu eu tu esti un baiat Destept si am convingerea ca nici tu nu esti de acord cu toate aceste incalcari flagrante ale STATULUI DE DREPT si nu in ultima instanta a demnitatii tale –in sensul ca te transforma intr-un negrisor pe plantatia lor si la cheremul lor.ADICA EI SINT LEGEA !!!! Indiferent de simpatiile noastre politice acest principiu de respectarea a legilor ar trebuii sa fie litera de lege pentru toti.
Spune-mi în clar o încălcare a legii și a statului de drept că să nu mai vorbim…vorbe.
Sint dispusa sa port o discutie cu tine dupa ora 18 acum am ceva de rezolvat Nu dezertez de la discutie dar nu am acum timp Ok
tu decizi…
Incalcarea legii separatiilor puterilor in stat. Au incalcat decizia CCR, referitor la cine reprezinta Romania la UE, au luat CCR-ului din puterile sale de a constata daca o hotarare, lege, ordonante sunt constitutionale. Mai vrei sa-ti spun cum au lovit in institutiile statului?
Daca vezi si nu crezi, degeaba iti spun ca tu tot vei dormi somnul dulce al ignorantei.
@Timan – intamplarea face sa apara tocmai articolul „care trebuie”. Lecturati articolul respectiv si va veti lumina. Pentru ca nu vreau sa fac un c&p, accesati link-ul urmator:
https://www.nasul.tv/2012/07/10/un-nou-protest-adresat-institutiilor-europene-va-invit-la-protest/
Eu am inteles ca trebuie sa se prezinte la vot 9 mil. de votanti pt. a fi luat in considerare referendumul, in primul rand si apoi din cei prezenti 1/2 + 1 trebuie sa voteze pt. presedinte.
Concluzie mai bine nu mergem la vot, daca mergem si nu voteaza 4,5 mil + 1 cu presedintele este demis. Asa comentau pe la tv.
Ma intreb daca cineva mai are vreun dubiu ca aceasta nu este lovitura de stat ??? Vom fi aruncati ca un gunoi in afara UE si ma intreb ptr ce ????? Sau oare a meritat ca l-am omorat pe Ceausescu pana la urma ??? Ala era unul, astia sunt infinit mai multi. Imi este clar ca de aici la represalii nu mai este decat 1 pas .Eu nu stiu ce om normal la cap se poate bucura de ce se intimpla acum????????
luca,Mihai Neamtu a spus sa mergem cit mai multi la vot si sa votam,asa este bine!O zi buna in continuare!
CUM SA SABOTEZI REFERENDUMUL. LA LOCALE AU FOST PESTE 9 MILIOANE (vezi: http://www.beclocale2012.ro). Iar PDL a luat doar 14%.
VENITI LA REFERENDUM!
<3
Pai voi credeati ca Ponta sta degeaba? Atata timp cat CCR-ul da verdicte in defavoarea poporului, guvernul are dreptul sa faca ceva pe ea de curte constitutionala.
Nu intr-o tara democrata. Orice decizie a CCR, trebuie respectata, fie ne place, sau nu ne place. De aceea fiecare institutie trebuie sa fie independenta, intr-o democratie,nimeni nu poate detine puterea absoluta. Dar,USL-ul loveste in institutii sa tina toata puterea, asta e dictatura.
„CCR da verdicte in defavoarea poporului”…da’ cine mama lu’ proces verbal e poporul asta? Infractorii astia care s-au cocotat la putere?Cel mai penal guvern din istorie?Un parlament tixit de hoti cu acte in regula?Un premier infractor si un presedinte interimar de carton,care face scandal cind i se arata condica? ASTA E POPORUL DE CARE VORBITI VOI? TAGMA JEFUITORILOR?
HAI SICTIR !!!!
…..
http://www.cdep.ro/pls/dic/site.page?id=339
@gp1, imi pare bine ca nu ai parasit reduta NasulTV. Acul 1/4 ora la RTV se anunta ca CCr a hotarat ca legea referendumul data de ponta e…valabila? Adica 50%+1 dinnumarul celor prezenti la vot. stie cineva altcumva despre hotararea CCR?
Iata o alta manipulare a RTV. CCR a spus ca e constitutional referendumul daca se prezinta la vot 50+1 din cei de pe lista.
Da, Viorica, intre timp am vazut comunicatul oficial, aici pe platforma. NMultumesc, dar asta nu ne ajuta pe noi romanii. PCR-ul de tip nou s-a instalat la putere, face ce vrea el, zice tot ce vrea el, joi la Bruxelles va vinde „castraveti gradinarului” si iata cum ne-am intors in anii’50-aia dupa instalarea sovieticilor
eu una gindesc ca deja cartile sunt facute.Gata,mafia rosie s-a instalat indiferent de ce mai fac sau cum actioneaza romanii.
Puterea hoata si repetenta va defila pe la spatele europei,crezind ca ii vor prosti,iar oamenii vor simti pe pielea lor din ce in ce mai tare greseala pe care au facut-o in iunie(daca totul o fi fost corect si atunci deja incep sa ma indoiesc).Vai de tine,Romanie!
Nu draga, cartile nu sunt jucate,decat atunci cand renuntam la lupta. Zi de zi trebuie sa ne strangem in strada. Acolo e acum puterea noastra. Trebuie sa iesim cu sutele de mii in toate orasele tarii. UNITATE!
Daca Ponta nu publica in MO decizia CC , atunci EL Plagiatore autentifica defaco & jure lovitura de stat !!
Curat murdar, coane Ioane! CCR a bagat zazania intre uslasi. Atata-i, Doamne!
Nu ii doare, Tit, nici in tocul de la pantofi de ce zice CCR. Acum am vazut articolul de pe homepage cu decizia CCR ptr referendum. Daca nu publica decizia in M.Of. si trece data de 29.07.2012, atunci: ADIO democratie, adio libertate de exprimare, gandire etc. Vom ajunge sa privim peste umar la cel mai mic zgomot. 🙁
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12759552-mircea-dusa-referendumul-desfasura-baza-ordonantei-guvern-din-5-iulie.htm
Ce v-am zis?
Ce zici tu mai ALIFIE du-te si te culca alaturi de iubitul tau. Adica ieri decizile Curii erau bune azi cind nu mai sint pe placul lor nu mai e buna !!! In Congo cu voi !!!
Prin ordonante de urgente,incalca orice decizie a CCR, caci au avut grija sa opreasca avocatul poporului sa nu atace ordonantele neconstitutionale,iar monitorul oficial il folosesc in interesul lor, nepublicand decat cele favorabile lor, chiar rezultate din incalcarea oricarori legi si reguli. Romani, ce faceti? Iesiti ca cei in Grecia, cu milioanele! Asta iarna o mana de oameni, manipulati si cumparati, au fost folositi de USL, ca sa ceara demisia guvernului. Fratilor, un milion de oameni, trebuie sa-i oblige sa se opreasca. Mizeaza mult pe indiferenta romanilor.
Va rugam bucuresteni sa iesiti in strada macar cat pentru un meci de fotbal, va rugam sa cereti respectarea statului de drept.Nici ceausescu nu si-a permis sa incalce constitutia.
te-ai interesat cate ordonante de urgenta a dat guvernele lui basescu???????????????????
Inseamna ca iar vom avea o zi „fierbinte” azi, pe toate posturile tv…
Cred c-ar fi cazul s-o lase mai moale, in ritmul asta multi nu mai apuca referendumul…
E grav
Va dati seama cat de putin ne-a mai ramas de facut…..noua prostimii!!!!!!!!??????????
Se intelege asta si din articolul Domnului Radu Moraru
Plagiatul e pus in beci nu mai zice nimeni NIMIC
Antonescu este cel mai mare chiulangiu si nu poate sa scape de asta
Voiculescu este sef……..
Aceasta este Romania!!!!!!!
Ghise are gura mare si este un obraznic , Rizea la fel, Sova este un diabolic, Hrebenciuc un mare mincinos, ……Iliescu este linistit i-a iesit…….
confirmare ca „cine fura azi un ou, maine va fura un bou”.
Iata ca plagiatorul de renume mondial plagiaza plagiaza si modul KGBist de ocupare a Romaniei, si modul iliesciana de confiscare a instititutiilor Romaniei, si metoda minereasca de a inmpune „linistea lor”, si modul de minciune si de manipulare bolsevica si, si, si …
La inceput a fost un furt intelectual soldat cu o diploma nemeritata – s-a furat un ou. Cel care a facut-o iata ca fura acum o tara (un bou de tras la jug pentru ei) !
Te înşeli Mimi, de 10 zile, zilnic, în Piaţa Victoriei, în faţa Guvernului, s-a demonstrat paşnic împotriva plagiatorului. Că televiziunile nu prezintă, este altceva. Au fost acolo, MRU, Monica Macovei, Mihai Neamţu, Papahagi şi alţii. Repet ZILNIC, de 10 ZILE şi vor fi proteste până demisionează. Presiune trebuie să vină din stradă, dar acolo sunt doar câţiva, niciodată mai mult de 1.000 dar tot niciodată mai puţin de 100. Dacă vreţi cu adevărat să demisioneze impostorul IMPLICAŢI-VĂ!!! Protestând din faţa televizorului nu veţi rezolva nimic, niciodată.
Nasule zau ca m-ai ametit de tot!!!!!
Adica CCR VA PRONUNTA AZI CA BLAGA E PRESEDINTELE INTERIMAR ????????
… poate la partidul lui. Daca-l mai are…
Nu Simona, mai intai trebuie publicata decizia (cea cu restrangerea drepturilor CCR) de ieri in MO si de abia dupa aceea vor putea analiza contestatiile. Pana acum nu au avut _dreptul_ s-o faca.
Numai bine.
Pusi pusi floos.Incepe sa-mi revina speranta
Buna Simona, acesti domni vor avea o surpriza pe 29.07 😉
felicitari floos pentru revenire si multumesc, nu mai trebuie sa scriu eu
Bine v-am gasit Georgiana si va multumesc pentru dupa-amiaza placuta 😉
Deci Ponta ieri respecta deciziile CCR, azi nu le mai respecta. !
ca totdeauna, o intoarce din condei
Cu tot respectul pentru RM, pentru munca depusa pentru postul tv si site, se pare ca in ultimul timp n-a prea nimerit nici o „prorocire”…
Tot zbuciumul de aici si toata zbaterea nu fac altceva decat sa consume nervi si sa caute sperante/minuni desarte…
Eu cred ca este clar ca batalia finala se da la referendum, lucru care va va incurca si mai grav, stiu, dar asta e…
Sa mergeti sau nu? Sa riscati un scor catastrofal prin neprezentare, in speranta ca nu se va atinge pragul de prezenta minima (50%+1)? Sau sa mergeti, sa votati „Nu” dar sa nu va ajunga scorul, in caz ca prezenta va fi suficienta pentru validare, dar numarul vostru prea mic?… Grea problema…
Stiu ca v-ar conveni mult mai mult sa apara o chichita, ceva care sa impiedice referendumul.
Iar apoi sa se spuna ca nu-i vorba de frica de vointa poporului, ci doar dragoste pentru statul de drept si constitutionalitate… Normal!
Televiziunile au mintit, poporul a vazut realitatea deformat, s-a saturat de portocalii si basism, dar din necunostinta de cauza, nu din vreo realitate obiectiva, ci din cauza mogulilor. In realitate, poporul ar fi fost de partea fostilor pana la sfarsitul istoriei… Au prins drag de EBA, de Udrea, Videanu, de simpaticii si desteptii nostri oameni politici si de stat… Cum sa ceara schimbarea lor?!…
Cred ca incurcati ceva rau de tot. Poporul va veni la vot _nu_ pentru PDL/portocale/Udre/Base sau mai stiu eu ce alte minunatii, ci pentru USL (exact pentru ceea ce au facut in aceste 2-3 luni, pentru respectarea legilor tarii, a democratiei, pentru respectul aratat judecatorilor/procurorilor, pentru aducerea pe calea cea buna/dreapta a ISC/ICR, pentru salvarea statisticii romanesti, pentru respectarea stricta a deciziilor ANI referitoare la dnul Andon/Paslaru samd). Asa ca lasati-ne cu Base, PDL si altele, cand aici discutam de statul de drept.
Nu stiu pentru ce va veni poporul, stiu doar pentru ce voi merge eu (sper): pentru Base – „NU”… Fara prea multa teorie si filozofie: m-am saturat de domnia sa…
Si eu pentru ceea ce am scris mai sus…
Vei suferi din greu pentru ura ta, nemotivata. Indiferent daca pricepi sau nu pricepi ca libertatea ta e in pericol. Acum nu mai e vorba de Basescu. El oricum termina mandatul. Dar cei ce acum ii aperi, nu-i vei putea da de la carma, oricat te vei stradui cand vei constata ca te-au pacalit.
Normal daca neuronu a ramas setat pe JOS BASE.
De acum inainte o sa aveti de-a face cu un popor satul de voi si de excrocheriile voastre.O sa ne suspendati pe toti?
Popaleon.La ce speri”fara domnia sa”?Nu iti crapa obrazul de rusinea unui Antonescu,repetent,chiulangiu,coleric si incapabil,necunoscator al unei limbi straine,ca este Presedintele a 20000000 de romani,inclusiv al tau?
Chiar nu te surprinde lipsa de onoare,de demnitate a lui Ponta?Chiar te simti confortabil in tot ce fac ticalosii astia cu FORTA?
cata dreptate aveti FLOOS si POPALEON. ma bucur ca suntem multi cei care tinem pietp basistilor
@floos, ader in totalitate la ce ati scris.
Ati punctat chiar motivele pentru care am iesit in Piata Victoriei si voi mai iesi!
Nu am iesit si nu voi iesi pentru oamnei, si pentru ce s-a castigat in ’89.
Oamenii vor pleca, dar ceea ce lasa in urma este foarte IMPORTANT, un stat de drept, nu dictatura, justitie corecta nu dictata de interese, libertate nu ingradire!
Felicitari si multumiri.
Erata „oameni, ci”.
Ardealul voteaza NU demiterii presedintelui!!!
Prefer autonomia Ardealului decat sa fim condusi de incapabili!
Dragilor,ceea ce se intampla zilele acestea este fara precedent in ultimii 20 de ani.Va spun ca este un moment de cotitura al istoriei.Daca vom reusi sa ne impunem si de data astea asa cum am facut si-n 2007 va spun ca s-a terminat definitiv cu acesti politruci plagianti,acest autopropus presedinte care n-a reusit cu nimic in viata obtinand locul actualmente in parlament de pe locul 3.Deci in ce tara traim in care un iluzoriu presedinte nu si-a castigat nici colegiul in care a candidat.
Probabil numele tau este ARDEALUL, pentru ca ardelenii adevarati nu sunt asa fraieri, dulcico…………
RETIFIC 256 care au votat suspendarea
Eu personal cred ca actuala putere USL+UNPR+UDMR cei 245 care au votat suspendarea lui Basescu va face tot posibilu sa nu publice in M.O decizia CCR. Va ramine cum au stabilit ei. Sper sa fiie taxati la referndum apoi la alegeri parlamentare
trebuie constransi. Poporul are mai multa putere decat isi imagineaza el, mai ales cand macar o parte din presa il sustine.
Aeasta putere trebuie s-o manifestam in interesul nostru,deci sa cantarim bine, ce s-a intamplat in aceste zile. Dar antenele au o forta, care ma sperie. Incerc sa fac sa inteleaga multe persoanecanu e legal ce fac USL-isti,dar ei vorbesc aceeasi limba,ca Basescu e raul, el trebuie oprit. Pur si simplu nu vor sa gandeasca, prea putini au inceput sa-si puna intrebari, insa devin indiferenti. Nu vor merge la vot, ca toti sunt la fel. Deci nici pro,nici contra. Ramane rugaciunea si credinta in Dumnezeu. Eu cred ca EL poate schimba gandirea celor indoctrinati de antene.
Poporul afla in aceste zile ce forta are.
Am mai avertizat mai demult.
Va deveni reala afirmatia: „Ba se sculara astia” spusa de un comic ce a platit cu viata pentru ea acum foarte multi ani(prea multi)
DECIZIA de a vota la referendum
Mi se pare important sa ne mobilizam si o sa spun si de ce.
La acest referendum nu Traian Basescu este miza principala. Ci atitudinea romanilor privind respectarea regulilor statului de drept.
Oricum, daca cei care il sustin pe Traian Basescu – nu ar merge la vot (pentru a invalida), la omul pe care il cunosc, in cazul unui rezultat dezastruos – Traian Basescu si-ar da demisia. Iar la alegerile din toamna acel rezultat va duce la demobilizare.
Indiferent daca prezenta va fi peste 50%, indiferent daca Traian Basescu pierde – trebuie mers la vot, pentru a masura cat mai au sustinere populara Statul de drept si institutiile lui.
Un comentariu corect si intelept!
Exact asta cred ca trebuie sa facem toti.Cati mai multi.Sa iesim la vot.Si sunt absolut de acord ca miza nu mai este Traian Basescu ci existenta Statului de drept.Deja traiesc un sentiment de neputinta dar daca mai vad si concetatenii mei ca stau cu burta la soare cand este in mare pericol existenta noastra ca Stat imi dau seama ca indiferenta si necunoasterea ,ignoranta,nasc monstrii.
POATE ” STATU DREPT” CA STATUL DE DREPT ACUM SE INFIINTEAZA. VOTEAZA: JOS BASESCU! SI ASTFEL ITI AJUTI POPORUL!!!!!!!!!!!
un comentariu bun, si eu ma duc la vot, am mers de fiecare data. Drepturile mele vreau sa fie respectate. Spun asta chiar daca in guvernarea Boc mi-au fost incalcate foarte multe drepturi deja oferite.
este adevarat trebuie sa ne mobilizam,eu sunt in afara tarii si ceea ce ma sperie mai tare e faptul ca romanul la fel ca si in 10 iunie isi va vinde votul pe o tuica si un amarat de milion
DA , ASTA A FACUT PDL IN DAMBOVITA. TRICOURI, SEPCI, PIXURI , ALIMENTE, BANI, SUTE DE VIZE DE FLOTANT FACUTE PESTE NOAPTE…………
Ai dreptate Cristian, nu Traian Băsescu este în discuţie ci ce vrem DEMOCRAŢIE şi STAT DE DREPT sau din nou DICTATURĂ NEOCOMUNISTĂ.
Dar….
Dacă referendumul se validează cu majoritate simplă, adică 50% plus 1, merită să ne mobilizăm şi să ieşim şi să votăm NU la referendum.
Dacă se validează cu 50% din câţi se prezintă, atunci referendumul trebuie BOICOTAT PRIN ABSENŢĂ. Absentând se poate dovedi eventuala fraudă prin turism electoral mai uşor, fiind numai voturi pentru demitere sau anulate va fi greu de explicat procentajul de 99,87%.
Părerea mea.
e foarte periculos ceea ce propuneti, domnule Ionescu. In primul rand ca vor fi din cei care vor vota NU suspendarii, este imposibil ca toti romanii de pretutindeni sa se puna de acord sa nu mearga la vot si astfel sa existe numai DA-uri. Si la ce ar servi de fapt ? Pe cine ar convinge, cu ce ? Si ce vor spune occidentalii total neobisnuiti cu piruete ? Ei vor concluziona scurt : a fost putina lume la vot, dar cei care au fost au votat pentru suspendare. Absentii se supun dciziei votantilor – este o lege nescrisa a tuturor democratiilor.
Singura atitudine pe care o consider valabila este
– SA MERGEM LA VOT
– sa-i convingem si pe altii, cat mai multi cu putinta, de importanta acestui vot si
– sa votam NU !
Vom vota intreaga familie, inclusiv decana de varsta, care are 96 de ani si o vom face din tot sufletul nostru de romani cu toate ca deplasarea si coada la ambasada ne va bloca o zi. O zi e prea putin in raport cu importanta acestui vot.
Val, sunt simple ipoteze, păreri personale.
Oricum ar fi vor încerca să FRAUDEZE MASIV.
Sper să nu o facă, pentru că toată Europa şi SUA sunt cu ochii pe ei cum vor proceda.
Din pacate pentru noi, multi nu inteleg rolul presedintelui in stat ! Acesta are doar cateva prerogative: numirea primului-ministru, dreptul de veto, dreptul de a gratia si reprezentarea statului pe plan extern.
La noi se face confuzie intre functie si persoana….iar denigrarea lui Traian Basescu a fost posibila si prin asocierea cu multe lucruri necurate si abuzive realizate de chiar oamenii din partidul sau – PDL.
Oamenii accepta o minciuna frumos impachetata, atata timp cat nu sunt scosi din zona lor de confort si asta fac Antenele, le ofera gogosi= spalare de creier.
Mi-e teama ca, din pacate, in 29 iulie o sa avem parte de o intoarcere in timp cu multi, multi ani.
Simt ca nu mai am nicio speranta, dar cel mai tare ma doare ca fiul meu o sa fie cel mai afectat de tampenia romanilor….daca suntem exclusi din Uniune…
In primul rand ar trebui sa stim ca tot ce se intimpla acum in Romania este venit cu measj special par avion pe filliera sovietica. Logica e simpla Iliescu=agent kgb, destul de somnoros in plen . Restul e cancan.
Imi pare rau ca nu locuiesc in Bucuresti fiindca veneam zilnic in Piata Victoriei sa particip la miting.Bucuresteni iesiti cat mai multi sa-l sustine-ti pe dl.presedinte Basescu si totodata democratia firava a tarii.Eu sunt cu sufletul alaturi de voi.Sa ne ajute DUMNEZEU!
Iesiti bucuresteni si oraseni ai marilor orase din tara, ca nu pentru presedinte iesiti, ci pentru voi, ca acesti manipulatori, infractori sa nu va ia ce ati obtinut: libertatea voastra.
La mitingul lui MRU,din piata revolutiei am fost mai multi din provincie decit bucuresteni.Sa nu uitam ca in Bucuresti predomina USL,conform alegerilor locale!
POTI IESI LA TINE-N POARTA SA TE BUCURI CA ALOR TAI LI S-AU TAIAT SALARIILE SI PENSIILE, CA S-AU DESFIINTAT SCOLI SI SPITALE…….. SUNTETI DEJA BOLNAVI!
Semnalez si eu faptul ca in continuare nu s-au publicat in Monitorul Oficial toate deciziile de ieri ale CCR. Nu s-a publicat decat decizia de constatare a vacantarii postului de presedinte. ATAT!
Ponta ne lucreaza cum vrea el in continuare prin Monitorul Oficial.
Poate se aranjaza de un mitind la monitorul oficial.
Erata: miting
nu s-a publicat nici decizia in legatura cu reprezentarea Romaniei la Bruxelles. S-au publicat insa toate OUG-urile legate de puci.
Ma-ntreb daca MO nu are totusi obligatia de a publica intr-un timp dat/limitat si daca sabotajul prelungirii sinae diae nu poate fi sanctionat. Stie cineva mai multe despre asta ?
Da, o manif in fata MO, nu le-ar strica. Succes !
Institutia avocatului poporului este blocata, asa ca nu putem reclama nimic, sau daca o facem se pare ca e nul.
iara ce zice MINCINOSUL bolsevic v.poana (citat din Hotnews) :
„El a reafirmat ca Guvernul va respecta toate deciziile Curtii si va va organiza „corect si cinstit” referendumul pentru demiterea presedintelui Traian Basescu, asa cum a organizat si alegerile locale.
Victor Ponta a adaugat, in replica la acuzatiile formulate in cursul aceleiasi zile de deputatul PDL Cezar Preda, ca „nu exista nicio decizie trimisa de CCR care sa nu fie deja publicata in Monitorul Oficial”.
„Orice vine de la CCR imediat publicam”, a mai spus acesta.”
Semnalez și eu ceva : parlamentul a votat, după votarea suspendării, că, ÎN CAZ DE INVALIDARE A REFERENDUMULUI, PARLAMENTUL DECIDE CALEA DE URMAT !!!
Adică, dacă nu se prezintă destui la vot (<50%), și asta invalidează referendumului, PARLAMENTUL DECIDE CE SE ÎNTÂMPLĂ ÎN CONTINUARE !
Deci Antonescu ne pleacă imediat de la Cotroceni. Rămâne să decidă parlamentul dacă/când pleacă.
Ce au pregătit parlamentarii drept cale de urmat, nu putem ști.
Așa că nu ne putem baza că neprezentarea la vot și invalidarea referendumului va reprezenta o palmă pentru USL și alungarea Crinului de la Cotroceni, unde s-a cocoțat prin punerea pumnului în gura CCR și prin manipularea publicărilor în Monitorul Oficial.
Erată : Deci Antonescu NU pleacă neapărat imediat de la Cotroceni.
Ana.Este anticonstitutional.Poti sa revii cu precizari?Cind si prin ce fel de act s-a hotarit acest lucru?
MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 457/6.VII.2012
[…]
HOTĂRÂRE
privind stabilirea obiectului și a datei referendumului național pentru demiterea Președintelui României
În temeiul dispozițiilor art.95 alin.(3) din Constituția României, republicată, ale art.8,9 și ale art. 15 alin.(1) lit.b) din Legea nr.3/2000 privind organizarea și desfășurarea referendumului, cu modificările și completările ulterioare,
Parlamentul României adoptă prezenta hotărâre.
[…]
Art.3. – În situația în care Curtea Constituțională va stabili că nu au fost îndeplinite condițiile de valabilitate stabilite de lege, Parlamentul României va lua act de hotărârea acesteia și va decide asupra procedurii de urmat.
[…]
PREȘEDINTELE CAMEREI DEPUTAȚILOR
VALERIU ȘTEFAN ZGONEA
PREȘEDINTELE SENATULUI
GEORGE-CRIN LAURENȚIU ANTONESCU
București, 6 iulie 2012.
Nr.34.
http://www.monitoruloficial.ro/RO/article–e-Monitor–339.html
Dați click pe data de 6 iulie 2012
Apoi pe pătratul pe care scrie 457, de sub ”Partea I Vineri, 06 Iulie 2012”
Scroll down până ajungeți la pagina 6.
Căscați ochii și memorați, printați, pentru că online actele sub accesibile 10 zile de la data publicării.
*sunt accesibile
Stati linistiti ca legea cu 50% de votanti nu trece in parlament.
Bai, duhnesti a prostie. Bine ca ne-am vaccinat ca lipsa ta de creier e molipsitoare.
@Andreeaionescu, bravo! Bine spus!
Stiu ca nu pricepi de prima data, asa ca-ti fac o favoare, iti mai spun si eu:
Bai, duhnesti a prostie! Du-te si te culca !
VREAU NEAPARAT SA VOTEZ LA REFERENDUM ,SUNT IN CIPRU PE 29 NU-MI POT ANULA BILETU SI FAMILIA MEA ESTE ACOLO SI VREA SA VOTEZE SA NE APARAM STATUL DE DREPT,VA RG SA MA TINETI LA CURENT DACA POT VOTA ,VA MULTUMESC .
De ce ai plecat in Cipru? De bine ce-ti era in Romania? Fugiti de raul din tara, dar vreti sa-l votati pe Basescu sa ne lasati cu el pe cap! STATI AICI SA VEDETI CUM SE TRAIESTE SUB CONDUCEREA LUI SI PE URMA SA VORBITI. DACA VA E MILA DE POPORUL ROMAN, VOTATI: JOS BASESCU!!!!!!!!!!!!!
Paul Ionescu are dreptate. Indiferent de strategia luata la nivel inalt, indiferent ca locurile se vor ocupa cum este legal, sa ne facem si datoria de LOBBY, online si sa le qaratam si in strada ca existam si nu suntem masti.
Daca trebuie sa fie jumatate plus unu din lista asta inseamna ca daca cei care vor sa voteze cu Basescu sa stea acasa, sa nu mearga la referendum, pentru a nu valida acest referendum la care ceilalti se vor duce oricum sa voteze impotriva lui Basescu.
Asta inseamna ca trebuie sa vina la vot jumatate plus unu din lista si, in practica, tot atatia trebuie sa voteze pentru demiterea lui Basescu.
Sa vedem acum daca sondajele “lor” sunt reale.
Nu mergeti la referendum oameni buni, numai asa puteti sa-l salvati pe Basescu de la demitere!!!
nu stiu ce sa zic… usl deja a anuntat ca vor organiza referendum-ul pe ordonanta lui ponta, astfel ca s-ar putea sa facem mai mult rau daca nu iesim la vot sa-l sustinem pe basescu. pfff… usl-ul nu trebuie sa ramana la putere!!! ne intoarcem cu 20 de ani. deja ne-am intors cu 10 pe plan extern. e grav. Doamne ajuta!
Mihai, la locale au votat aproape 10 milioane. DECI TREBUIE MERS LA VOT.
Daca 24% a votat PDL asta inseamna 10.000.000-2.400.000=7.600.000
Adica referendum invalid. 😉
PAI SE VEDE CLAR CA NU SUNTETI MASTI. 8 ANI L-ATI SUSTINUT PE BASESCU SI AM AJUNS SA MA MURIM DE FOAME
Nasule ! Esti tare! Vezi, de aceeia tin la tine si ma simt atat de liber si fericit pe seit-ul tau!
Din cauza copacilor iar nu vedem pădurea,
LOVITURA DE STAT, care a avut loc, indiferent ce spun uslamiştii şi analiştii aferenţi.
Campanie electorală, referendum, sunt consecinţe ale loviturii de stat!
Sunteţi aşteptaţi în continuare în Piaţa Victoriei, cei din Bucureşti, zilnic între 19,00-20,00.
Eu mă duc să mă autodenunţ că susţin în continuare că a fost lovitură de stat. Şi că vreau să-şi dea demisia PLAGIATOR!
Ce pacat ca nu sunt in Bucuresti ca as fi si eu seara de seara in Piata Victoriei , dar oricum de aici din tara din ARDEAL va sustinem moral si cand vor incepe si aici protestele voi fi si eu in strada , HAI ROMANIA !!!!!!!!!!
si eu regret ca nu pot fi acolo. Si mai sufar pentru faptul ca nu stiu ce se intampla : se mai manifesta ? cati sunt ? Ce se intampla in alte parti ale Romaniei , Cei din Piata Victoriei sunt in relatie cu alti man,ifestanti din tara ?
Cine-mi poate raspunde ?
Multumesc.
Eu daca as fi in locul Nasului as transmite in direct, in fiecare seara, mitingul din piata, sa vada tara ca exista lume care doreste cu adevarat respectarea legii si intoarcerea presedintelui
buna idee !
Sa ne traiesti Nasule !ca de mult te urmarim , macar asa ne simtim si noi romani aici in ardeal . Te rog ramai asa cu coloana vertebrala ca putini au ramas in tara sau nu au curaj sa iasa,ca oricum nu-s crezuti pe buna dreptate cu ca-am trait … hai cu totii sa spunem NU !!!la referendum sa alegem raul cel mic ca nu suntem o tara de curci hoti….. la zdup cu ei pana nu-l gratiaza pe taticu NASTASE….
,
si eu mi-as dori sa fiu alaturi de cei care inca mai lupta pentru democratia tarii… va sustin de aici din provincie. oricum, ma sperie numarul oamenilor pe care, pur si simplu, nu-i intereseaza ca usl calca statul de drept in picioare si, prin urmare, vor vota pentru demitere. Doamne ajuta!!!
Salut! Mare pacat este ca vor sa ingradeasca libertatea de a vota a cetatenilor romani aflati in afara granitilor tarii! Ei stiu ca majoritatea sunt de partea presedintelui democratic ales cu voturile majoritatii lor coplesitoare, pentru asta nu se vor da in laturi de a incerca sa ingradeasca acest drept, sau cel putin, ma gandesc, sa organizeze prost alegerile pentru cei din diaspora. Nu trebuiesc lasati sa faca de capul lui Voiculescu( eram sa zic a celor doi). Ponta, il stim, un hot, va incerca sa fure si de data asta, ca d´asta-i ditamai „Dottore”.
D-le Paul Ionescu, de maine vin si eu in Piata Victoriei (din-nou).
D-le Moraru, mi-e teama ca nu vor publica nimic in MO si vor tine cu dintii de sarma ghimpata, sarma de la lagarele lui stalin, de ceea ce au castigat prin lovitura de stat parlamentara.
Practic ei „spala” aceasta lovitura de stat prin asa zisul referendum, dar nu toata lumea este tembelizata!
Nu vor tine cont ca ruineasa o natiune atata timp cat isi vor „spala dosarienii penali”, nu tara este importanta, in viziunea lor, ci nastasel, motanul turnator, stanoiu&co.
Ce dorim noi nu le spune nimic, ei spun ca sindicalistii lui dogaru sunt „poporul”.
Apropo de dogarieni, s-au infiltrat si in grupul din Piata Victoriei, intr-o seara cand a venit D-a Macovei acolo si a incercat sa raspunda intrebarilor care i se adresau unul a inceput sa vocifereze tare incercand sa acopere vocea D-i Macovei.
M-ai multi l-am luat la „trei pazeste” si l-am intrebat cu cat il plateste voiculescu via dogaru, a tacut si apoi a disparut.
Securistii si acum se infiltreaza si sunt in activitate febrila, nu este platit un profesor cum este platita o asemenea vietate.
Nu ne vom lasa!
NU VREM DICTATURA.
Sa fim Iubiti!!!!!!!!!!!!!
Ei nu tin seama de nimeni si de nimic, merg cu planul inainte, incercand sa demonstreze prin vorbe nu fapte, ca ei au dreptate si tot ce fac e constitutional. Faptele lor sunt clare, evident atac la statul de drept, dar au masinaria manipularii la indemana. Sa vedem daca Baroso va lua atitudine. UE, nu se lasa inselata, dar ei o dau inainte cu poporul. Exact ca Hitler. Cine nu deschide ochii bine, maine va fi tarziu sa-i deschida.
noi trebuie sa-ti deschidem ochii tie. poate tu o duci bine dar multimea, nu! si asta datorita ,in mare parte lui basescu! si mai terminati odata cu statul de drept! asta nu se mananca pe paine. hai sa facem sa ne fie bine. JOS BASESCU!!!!!!!!!!
Iubiti-va intre voi in piata ca pe noi restul ne iubeste DUMNEZEU! Intrebati-l ne NASU ce salariu are!!!!!!!! Pe banii astia nici mie nu mi-ar mai pasa de bietul popor.
Comentariile sunt închise.