In orice tara europeana, deci si Romania, chiar in acest context economic dificil, discursul lui Victor Ponta se incadreaza in sfera normalului. O normalitate cu care nu sintem obisnuiti, dovada mirarile celor arondati Puterii, socul unora din PSD si PNL sau crizele de isterie ale „putzifelnicilor” lui Voiculescu.

Daca iesi din cuvintul lui Felix sau din gindirea lui de paisprezece neuroni, cum a fost discursul liderului PSD din Parlament, in secunda doi se isca vijelia urii din partea slugilor tv. Ieri, megastar, astazi mega inamic, adica marirea si decaderea grivconiana a lui Ponta. Daca miine Minciunica Badea face un pirtz, fara ca sa il informeze in prealabil pe mogul, il vom vedea imediat pe Razvan Dumitrescu infierindu-l cu minie proletara! Iara cind ii va veni rindul lui Razvanel sa-i tremure mina fara acordul lui Motan, executia va fi indeplinita de Gadea! Omul de casa a lui Voiculescu, prietenii stiu de ce!

Felix, Crin si putzifelnicii nu s-au prins deocamdata de ce Ponta a jucat asa! Nici nu le spunem, ii mai lasam sa fiarba! Apropo, Felix are proces pe 14! Am pus deja la inregistrat reactiile soldatzeilor miau! Ham-Ham!

Sa fiti iubiti!

450 COMENTARII

  1. Cred ca ce a facut Ponta, nu a facut-o de unul singur, fara a avea un suport. Dar ar trebui putin urmat si de catre ceilalti lideri opozanti, pentru ca in acest sens, tara arde (sau ingheata) la propriu, iar Crin se piaptana. Astazi premierul si cativa ministrii au plecat spre zonele sinistrate. daca opozantii, care nu mai vad nimic in fata ochilor, decat cum sa acceada la putere, autoritatile ar fi pus osul la treaba mai devreme.

    • revin: Daca opozantii(…)ar lasa la o parte ineptiile de care dau dovada (…)

  2. In seara aceasta am vazut pe RTV,cum un jurnalist(unul din cei PIRITI),aduce in studiou o sacosa cu alimente.Sacosa ar fi fost cica,mita electorala de la PDL.
    Astia sunt atat de PROSTI,incat sa creada,ca noi ii credem :))))))
    Pai ba!… PROSTILOR,JURNALISTI DE DOI BANI…aia de la PDL,erau atat de naivi,incat sa se lase filmati de voi,cand incarcau sacosele in portbagajul unei masini,si va lasau sa mergeti cu ei pe tot traseul distribuirii?
    BA!…sunteti atat de PROSTI,incat rad si CURCILE de voi BA !:)))))))))))
    Am retinut un nr. de inmatriculare(PH-34-SIL),al masinei in care se incarcau sacosele.
    Dupa mine,ar trebui facuta o ancheta(de cineva care are posibilitati,si este din PH)…sa vada daca nu cumva,acea masina, apartine unui membru din opozitie.
    PROSTILOR!…voi cei care promovati asemenea prostii,nu v-ati saturat de PROSTIA de care dati dovada? :)))))))))

  3. Dragilor…si mai ales cei,care cred in discursul impaciuitor al lui Ponta,fiti putin mai atenti,eu unul il cred pe Ponta, ca pe baiatul ala al lui Felix, cu laptopul :)))))))))
    Si stiti ce imi place cel mai mult…este faptul ca,cei din garda veche a PDL apreciaza acest discurs.
    Dar…nu uitati ca cei din garda veche sunt VULPOI DESAVARSITI,si au inceput sa le faca jocul.
    Imi pare rau de usl-isti,ei incearca,prin marele cotoi Felix,tot felul de strategii…dar cred ca finalul va fi altul,decat cel pe care si-l inchipuie ei :)))))))))))
    In seara aceasta a fost invitat la B1,domnul Videanu.
    Credeti voi ca acest VULPOI BATRAN,poate fi pacalit printr-un discurs impaciuitor,atat de usor?
    Eu unul nu pot sa cred :)))))))

    • Acum e unul Valentin S… care „analizeaza” discursul lui Ponta. Il face si se face de tot raha…

    • ba eu am dat pe tvr info si bine am facut ca este Moise Guran si imi place

      • Eu ma uitam la Banciu si l-am citit pe veve. Vroiam sa vad o pisica nebuna si am schimbat 🙂
        Am rezistat 1 minut.

  4. Ponta ar întrerupe greva parlamentară dacă se declară stare de urgență

    Ponta ar întrerupe greva parlamentară dacă se declară stare de urgență – Dacă președintele va declara stare de urgență în județele afectate de zăpadă, Victor Ponta este dispus să-și scoată parlamentarii din grevă ca să ratifice decizia.
    Dupa ratificare intra iar in greva?

  5. Buna seara ,dragi prieteni !!!

    sara buna,gloata felixista!!!

    s-au inzapezit p-acilea Loazele Porumbace ale Motanului!!!

    😆 😆

  6. Ponta e un ipocrit!El merge incotro e vantul mai favorabil…el nu e cu nimeni,numai cu el insasi!Mie imi place Basescu!

  7. @Octavian,
    Iata ca ai avut dreptate..astia nu au muma,tata si alte alea de bun simt..

    • gabio,
      la cine te referi,
      ca sa nu facem interpretari eronate?
      cine nu are mama, tata, bun simt…?

  8. frate chinez amuzat,
    sa nu te superi pe mine, ca te spun lu voiculescu ca in particular ii zici felix…
    ia uite ce m-a amuzat:
    „Preşedintele Băsescu vine cu idei noi pentru a reduce costurile. El a propus ca la următoarele alegeri parlamentare să apară pe liste doar candidaţi chinezi, deoarece aceştia, odată ajunşi în funcţii, sunt dispuşi să lucreze pe salarii mai mici. Băsescu susţine că angajarea de imigranţi e singura soluţie, dacă vrem să păstrăm actualul număr de parlamentari.

    “Chinezii muncesc pe bani puţini şi fac treabă bună. Am eu un vecin care şi-a angajat un chinez pe post de grădinar şi mi-a povestit că nu e la fel de pretenţios ca românii”, şi-a susţinut Băsescu propunerea. „Nu mai spun că, la început, ca să se afirme, chinezii stau o grămadă după program, uneori legiferează până după miezul nopţii.”

    Marele dezavantaj al parlamentarilor chinezi este că fac legi de o calitate proastă, care nu mai sunt bune după doi ani. Atunci când votează legi bune, acestea se întâmplă să fie copiate stângaci după legi occidentale, asupra cărora parlamentarii chinezi nu au niciun drept de proprietate intelectuală. Pentru a scăpa de eventualele acuzaţii de furt, asiaticii recurg însă la o strategie ingesioasă, schimbând o literă sau două în textul sau denumirea legii, pentru ca nimeni să nu se prindă.”

    • Buna ideea!…
      Iar legile sa le scrie in chineza, ca si asa la noi legile se aplica si se inteleg dupa placul sau interesul celor puternici…

      • Se vede treaba ca nu-ti convine jocul acela cu numele comunistilor,coruptilor ….

        Asta este rationamentul meu. Nu ma dau in vant dupa portocalii asa cum insinuati voi, dar nici nu pot sa nu vad ca sunt o multime de tineri profesionisti printre ei care merita toata sustinerea.

        …iar cand vezi gesturi gen Monica Macovei care nu a vrut sa „puna botu” la spaga in cabinetul lui Tariceanu cum poti sa nu o sustii?

        Despre Basescu ce sa-ti spun?
        Crezi ca nu i-ar fi fost mai bine daca era prieten cu toata lumea si cu cateva milioane bune in conturi?

        Felix & co erau fericiti,vuvuzelele asemenea,presa in general la fel primind in continuare publicitate de la stat, pe Base era greu sa-l conteste cineva…

        Asa alegem unii dintre noi sa ne manifestam recunostinta pentru cineva care este corect si ne apara interesele?

        Cum adica cel ce se asociaza cu banditii este cool iar cel ce ne apara de banditi este „javra ordinara”?

        Ma scuzi nene decebale!
        Eu intodeauna am sa tin partea oamenilor cinstiti, care muncesc si lasa ceva in urma lor.

        • Octavian,

          Are si Basescu milioanele lui.

          In casele pe care le au el si fetele lui. Tu crezi ca degeaba se agita sa le a energie ieftina rusilor de la Alro? Ia si el din mai multe locuri.

          Tii minte sa fi raspuns ca a dat inapoi lantogul de aur pe care i l-a pus primei doamne de gat insusi Bercea Mondialu’?

          Cu Rosia Montana, indiferent ce-i spun societatea civila in frunte cu Academia Romana si alte foruri de specialisti chiar crezi ca e treaba curata!?

          Ma astept sa-mi spui ca e mai grav ca Nastase nu le-a cerut cate 100 dde euro varsati direct in campanie (lucru care ar fi absolut legal) si a preferat sa faca, pe langa lege sa-i depuna la o conferinta ca apoi sa fure statul – dupa mine cea mai marme gogomanie inventabila

          • Ramanem pe pozitii ireconciliabile!

            Totusi cum ramane cu lipsa de responsabilitate?
            De ce nu-mi arati ca esti barbat adevarat,educat,mandru de trecutul tau?

            Eu mi-am asumat tot!

            Tu?

            Cine esti cu adevarat?

            Ps.Mai era ieri un viteaz care ma confunda cu R.M. si dupa ce l-am sfatuit sa dea un search pe google s-a „dat la fund”.

          • cum sa-i raspunzi unuia care te invita sa-ti bagi degetele in …si apoi in gura?
            chiar atat de jos sa ne coboram???
            celor de pe blog, casa comuna, nu? le place asa ceva?
            in realitate, tipul e bine pregatit, are copii, meserie frumoasa, iubeste animalele, absolut normal…numai ca ii considera animale si pe cei care nu au opinie identica cu a lui.
            l-am rugat sa ma ignore, cum fac si eu, dar el nu, continua…
            dureros este ca are pe blog sustinatoare , nu sustinatori !, care ii apreciaza injuriile.
            parerea politica e ok, treba lui, dar insultele???
            dar cand spui ca a fost format de mircea toader…
            inca o data, il rog sincer sa ma ignore.
            avem alte directii in viata.
            nu are rost sa ne amaram unul din cauza altuia.

          • chinezu’ amuzat,10/02/2012 22:16
            Octavian,
            Are si Basescu milioanele lui.
            In casele pe care le au el si fetele lui. Tu crezi ca degeaba se agita sa le a energie ieftina rusilor de la Alro? Ia si el din mai multe locuri.
            Tii minte sa fi raspuns ca a dat inapoi lantogul de aur pe care i l-a pus primei doamne de gat insusi Bercea Mondialu’?
            Cu Rosia Montana, indiferent ce-i spun societatea civila in frunte cu Academia Romana si alte foruri de specialisti chiar crezi ca e treaba curata!?
            Ma astept sa-mi spui ca e mai grav ca Nastase nu le-a cerut cate 100 dde euro varsati direct in campanie (lucru care ar fi absolut legal) si a preferat sa faca, pe langa lege sa-i depuna la o conferinta ca apoi sa fure statul – dupa mine cea mai marme gogomanie inventabila

            Sa o luam pe rand:
            1-ce milioane are Basescu?
            ai probe in acest sens? barfe,zvonuri, afirmatii neacoperite.
            2-Lantul de aur?
            Unde-i bercea mondialul?
            3-Rosia Montana?
            E un subiect pe care nu-l stapaneste nimeni deocamdata inclusiv tu.
            Eu am incredere in presedinte.Daca timpul v-a demonstra altceva, am sa recunosc ca am gresit si am sa fiu printre primii care o sa-l condamn.

          • Octavian,

            1. Milioanele la vedere sunt in case, in viloaie si penthouse
            2. Unde-i lantu am intrebat, nu unde-i bercea (parca si el e apreciat de buna purtare)
            3. Te-am intrebat de ce da mai multa crezare si face propaganda unor investitori dubiosi, decat Academiei Romane

            Asa trebuie sa procedeze seful statului care-ti place!?

          • Chinezuamuzat.Mă intreb pentru cine aplici.Pe acest blog nu există neinitiati sau naivi.Ce vrei să demonstrezi cu ALRO slatina?NU EXISTA relationare intre presedinte si acest colos industrial.Există doar intentia ca si rusii de la ALRO să contracteze direct energia si nu prin intermediarul numit”băiat destept”.Ti se pare normal ca să crească pretul produselor ALRO,doar pentru că unii ca Felix se interpun intre producător si distribuitor,pentru a incasa adaosul enorm,prino simplă facturare?
            De ce crezi că noi nu stim diversiunea ALRO?Cu acel memoriu,cu acea apostilă prezidentială si cu acel SERES care a ABUZAT de functie,prezentind public o diversiune?La care a colaborat Dan Voiculescu,in fabricarea unui scenariu la care si tu participi,in acest moment?Incă odată,te intreb,ca si pe TIMAN,pentru cine crezi că postezi?Cine de aici te-ar crede,cine de aici nu cunoaste ADEVARUL?Minciuna ordinară a Antenelor diversioniste?Dacă cineva este in contact cu mafia rusă,cu afacerile și de aici si din afară,cu armament,cu energie,cu petrol,acle este DAN VOICULESCU!

    • John,

      Daca nu ma spui lui Voiculescu, iti dezvalui un secret al nostru, al chinezilor.

      Vrem sa-l rapim si sa-l clonam pe Boc. Ca restul chinezilor au inceput sa se uite pe internet, sa viziteze Europa si nu mai sunt asa ascultatori cu sefii cum erau o data

      Da, tii asta pentru noi, nu?!

      Hi, hi, hi

      • chinezule,
        hai repede ca ia sa vezi ce are de gand acum bocu, si nu il mai gasiti:

        După mai bine de 3 ani de mandat, ex-premierul Emil Boc spune că simte nevoia unei vacanţe prelungite, ca să uite de stresul de care a avut parte în ultima perioadă. „Vreau să plec undeva departe, într-o ţară vastă, în care să-mi fie foarte uşor să mă pierd în mulţime”, a anunţat azi Emil Boc.

        După ce s-a consultat cu Elena Udrea, specialista în turism, fostul premier a decis să plece în Liechtenstein. „O alegere inteligentă, spun eu. Distanţele dintre oraşe ajung şi la aproape un kilometru, deci am pe unde umbla”, a declarat Emil Boc.

        „Puteam alege o ţară mică, însă nu vreau să fiu uşor de găsit de paparazzi sau, mai rău, de alţi turişti români aflaţi în vacanţă. Ăsta este principalul motiv pentru care Liechtenstein mi se pare cea mai bună alegere. Liechtensteinul este genul de ţară pentru care aş avea nevoie de ani ca s-o vizitez integral, deci cu siguranţă nu mă voi plictisi acolo”, a adăugat Emil Boc.

        • John ai dreptate!
          Pentru tine nu o sa am niciodata respect.
          Daca ai uitat, verifica-ti postarile si ai sa remarci si singur daca ai boase ca nici tu nu esti Maica Tereza.

        • @John.Niciodată USL nu o să dea un premier ca Emil Boc.NICIODATA! stii de ce?evaluarea se face pe un singur principiu:MUNCA!Nu pentru Felix,nu pentru baroni si ciocoi,nu pentru profitorii sistemului ticălosit!Muncă trudită de taran autentic:pentru ROMANIA!

      • Domnilor chinezuamuzat, john si decebal ati gresti blogul, acesta nu-i al lui Voiculescu. Ziua de salariu a trecut.

        • corina
          de cate ori sa repetam ca aici este locul nostru de munca?
          daca ne da felix afara, ne platesti tu somajul ?, ca guvernul nu are de unde …

      • chinezule s-ar putea sa te rapeasca pe tine ambasada Chinei pentru mult timp pentru numele pe care-l clonezi :))

    • 🙂 🙂 🙂 🙂
      Traian Basescu le-a telefonat ultimul avertisment dat cu ocazia depunerii Juramantului noului guvern: este timpul unui pas inapoi.
      la pariu ca au strigat cu totii in cor, in fata televizorului: Batman! batman!

    • cristian am o intrebare?? cum se explica ca nu apar pe trafic RANKING NASUL ca sunt ONLINE cu voi???
      apare doar CAPITALA UE 🙂

        • 🙂 🙂 ma abtzin sa raspund,poate stii tu mai bine… cu sig. …a fost doar o intrebare de rutina.. 🙂
          multzumesc!

  9. Ce ma distreaza obiectivitatea asta jurnalistica si cetateneasca pe care o vad pe aici!…:
    -Daca esti de partea noastra – gandesti bine, esti corect si vrei binele general.
    -Daca nu esti cu noi – gresesti, vezi deformat lucrurile, nu analizezi corect situatia
    -Politicienii care sunt in barca capitanului sunt cei mai buni, se sacrifica pentru tara, vor sa reformeze statul si sistemul ticalosit
    – Politicienii care sunt in opozitie sunt mincinosi, corupti, hoti, demagogi, vanzatori de tara
    – posturile tv pro-Base sunt obiective, se lupta cu minciunile mogulilor
    – televiziunile mogulilor sunt 100% mincinoase, deformeaza total realitatea si incearca sa faca diversiuni in randul telespectatorilor si sa profite de naivitatea sau buna loc credinta
    – toti care critica comentariile “fluturilor” sunt prosti, inculti, cumparati de motan
    – fluturii sunt sinceri, gandesc profund si foarte analitic, inteleg adevarurile ascunse ale politicii, economiei si societatii romanesti
    Ponta pana ieri era perceput pe aici ca o nulitate in politica romaneasca, dar ieri a inceput sa se metamorfozeze in zana buna, sa revolutioneze comportamentul politicianului modern… A mai ramas Crinut, dar daca si el ar urca in barca capitanului, in cateva ore ar deveni floarea cea mai minunata si frumos mirositoare…
    Ce face pozitia fata de presedinte!… Poti sa fii cel mai murdar si jegos politician, daca treci de partea capitanului acesta te albeste, te curata precum Ariel-ul… Carmaciul ar putea sa fie folosit ca reclama la Ariel : “Albeste si curata orice!”…

    • @decebal_TM,daca o sa cadem deacord ca Ion Iliescu,Adrian Nastase,Felix,Vantu,Nicolae si toti copiii lor de suflet sunt niste lepadaturi si niste oameni care nu au avut in viata lor o meserie si care nu au cum sa ne reprezinte pe noi,putem dialoga.

      • De acord cu tine, Octaviane, dar sa mai adaugam in lista ta si alte nume de „personalitati” colorate mai portocaliu…

        • Pai te rog sa le faci publice si dupa aceia le comentam.
          Eventual putem sa-i si numaram.
          Sa vedem impreuna care are mai multi.

        • Iar dupa ce-i eliminam sa vedem fiecare cu ce oameni valorosi mai ramanem si daca se merita sa-i sustinem!

    • Daca tie-ti place sa fii condus de politruci si de oameni fara valoare nu ai decat.

      Eu nu o sa fiu deacord niciodata sa fiu condus de oameni prosti si mai nepregatiti ca mine.

      • multumesc Octavian,ai comentat si in numele meu.
        total acord!scurt si la subiect 🙂

    • multumesc pentru aprecierea fata de Fluturii Liberi, ne-ai inteles perfect.

      ce n-ai inteles tu este ca fiecare are parerea lui. daca se nimereste ca mai multi sa aiba aceeasi atitudine, asta e, alegi: ramai sau pleci.

      dar uiti sau omiti o nuanta foarte importanta:
      NU CEI DE PE BLOG incearca sa te convinga de ceva anume ci TU AI VENIT AICI SA NE CRITICI atitudinea.

      una e sa ai ceva de spus si alta e sa ai ceva de spus contra.

      TU ai gasit acest blog NU NOI te-am cautat pe tine. alegerea sta in puterea fiecaruia, aceea de a comenta sau nu.

      • @ Kukri
        Eu nu va critic pentru optiunile voastre, pentru simpatiile sau antipatiile pe care le aveti si pe care le expuneti aici. Eu va spun doar ca, dupa parerea mea, aveti unitati de masura diferite pentru cei care sunt pro sau contra…
        Iar faptul ca am venit aici si critic puterea sau comentez ironic comentariile altora, nu cred ca este o impolitete sau jignire, dar nici o favoare facuta de cineva… E drept ca nu eu platesc gazduirea pe net a acestui site, doar ca ( exact cum e si-n cazul televiziunilor – cand unii spun „nu-ti place, ai telecomanda si muta!…”) intrarea pe orice pagina libera (care nu necesita plata pentru „intrare”) nu se considera ca un cadou facut celui care intra. Poate „gazda” ar trebui sa considere intrarea ca pe un cadou – fiindca are trafic, multi vizitatori, si tot ce decurge din asta… Sa nu-mi spui ca cineva este atat de naiv incat sa investeasca bani, munca si timp doar de „amorul artei”, sa faca bine utilizatorilor!…
        Eu n-am intrat in casele voastre, nu ma uit pe geam pe furis, nu m-am strecurat prin cosul casei voastre – am venit fiindca tot ce exista pe net este liber pentru toti cei care platesc un abonament pentru acest serviciu. Iar daca considerati ca injur, nu folosesc un limbaj civilizat si demn pentru a fi postat pe un blog respectabil, atunci n-aveti decat sa ma cenzurati si sa-mi interziceti accesul… Foarte simplu! Acceptati doar comentariile care va convin si va plac, o sa fie o veselie si o armonie perfecta pe aici si o sa va creasca traficul pana la cer…

        • e ok tot ce ai spus cu o exceptie:

          „Sa nu-mi spui ca cineva este atat de naiv incat sa investeasca bani, munca si timp doar de “amorul artei”, sa faca bine utilizatorilor!”

          un blog public este o casa publica. asa publica cum este ea, e totusi o casa si minima decenta spune sa nu arunci insinuari asupra scopului ei. spune direct ce gandesti, insinuarea deranjeaza, zgarie si genereaza reactii belicoase, intr-o forma in care se pricepe fiecare. cand arunci piatra risti s-o primesti inapoi, fiecare cum stie si intelege s-o faca.

          apoi mai este o nuanta care iti scapa: comentariile NOASTRE, ale tuturora de aici, exista pentru simplu fapt ca aceasta casa a fost cladita de cineva, si nu numai cu bani, si nu singur. pe mine nu ma plateste nimeni, nu m-a rugat Radu Moraru la inceput sa-l sustin in acest proiect, nici pe parcurs! am descoperit acest loc si am ramas de drag.

          daca vei avea curiozitatea sa frunzaresti blogul de pe la inceputuri ai sa remarci faptul ca in ceea ce ma priveste, am avut o dinamica a activitatii mele aici care nu mi-a modificat atitudinea.

          crezi ca eu nu am derapat in limbaj? n-am injurat cum spune john! dar am mers uneori la limita. si-mi pare rau pentru ca au fost dăţi cand nu am avut dreptate si, in principiu, nu poti sa ai dreptate cand esti acid de ironic si creezi suferinta sufleteasca.

          Si tot acolo ai sa gasesti si scuzele si retractarile mele acolo unde a fost cazul. de asemenea vei gasi CREDO-ul meu in ceea ce-l priveste pe Radu Moraru si Proiectul lui, totul la vedere si deschis!

          lichelele in schimb, pupincuristii si tradatorii trebuie pocniti peste bot instant.

          am recunoscut imediat si in acelasi mod public atunci cand cineva avea dreptate sa-mi atraga atentia ca am gresit cu ceva.

          scopul meu nu este sa am dreptate, eu incerc sa am dreptate in ceea ce cred si spun iar in fata unui contrargument care sa ma convinga n-am ezitat sa-mi recunosc eroarea, cu multumirile de rigoare celui care m-a indreptat.

          mi te-ai adresat mie desi cred ca mesajul tau era mai potrivit sa fie adresat largii audiente sau direct lui Radu Moraru.

          ti-am raspuns pentru ca asa am crezut ca e politicos. si nu-mi pare rau. chiar, sincer, iti multumesc pentru adresare.

        • explicatiile tale nu te scuza si intrebarea e decebal, de ce ramai atat de mult pe acest blog?! raspunde singur, te rog fara john, chinezul, timan…

    • frate decebal
      nu stiu de cand vii pe blogul asta, dar pozitiile cel putin a lui cristi si kukry s-au schimbat mult in bine, dupa umila mea parere.
      la inceput erau neinduplecati, intransigenti, am luat multe suturi de la ei…ma numeam pe vremea aia dg, intre timp m-am insurat si am luat numele nevestii, ca sa scap…
      acum incep sa-mi placa ca au inteles, cred si sper, ca toti politicienii sunt la fel, nu e nici o deosebire intre ei, numai ca unii sunt la butoane, altii nu.
      dar sunt si multi care sigur nu inteleg nimic, nu accepta decat dialogul injuriilor si insultelor…
      vezi mai sus pe numitul octavian ce frumos ma indeamna nu spun ce…
      trebuie si noi sa facem selectiile de rigoare si sa ne distram in continuare, altfel pierdem timpul.
      apropo, stie cineva vreun site de politica umoristica?

      • si apropo de ce zicea acelasi individ,autodenumindu-se pregatit.
        oameni care il conduc ” bine ” pregatiti:
        ioan oltean, traian igas, hoara, talmacean, aia doi care sunt ministrii acum, unu la interne si unu la dezvoltare, roberta,ministru asta nou care a facut facultatea de sport la particular la 34 de ani…si nu ma mai gandesc ca se raceste tuica si e pacat…

        • La resedinta suna telefonul … trrr…
          John ridica receptorul.
          – John?
          – Yes, Sir.
          – Unde-i doamna, John?
          – Doamna este in dormitor, Sir, in pat, cu domnul.
          – John, ia pusca si impusca-i pe amandoi.
          – Yes, Sir.
          Se aud cateva impuscaturi si tipete, dupa care John revine la telefon.
          – Sir?
          – Yes, John. E gata treaba?
          – Yes, Sir. Pe doamna am impuscat-o, dar pe domn numai l-am ranit, dar, sarind pe geam, a cazut in piscina si s-a inecat.
          – John, dar noi nu avem piscina!!!
          – Alo, ce numar ati format???

        • John!
          – Da, sir!
          – Unde este chinezulamuzat?
          – Facea politica si l-am impuscat!
          – Cum ti-ai dat tu seama ca facea politica?
          – Manca rahat pe blog.

        • Ai mila, john, opreste-te!
          Tu chiar vrei sa-mi crape buzele de tot?… Luni trebuie sa merg la servici, cum o sa arat si sa vorbesc?!…

          • lasa-le crapate asa, decebal ca te scoti cu botulinica din maneca.povesteste la serviciu cum ai fost tu la intalnire in fiecare zi cu john pe un blog

        • ca sa intelegi la ce m-am referit,trebuie sa citesti tot ce s-a scris de la deschiderea subiectului.
          altfel, se numeste extragere din context, ceea ce nu e corect.

      • john, chiar nu tine manevra asta 🙂
        ce naiba, pari inteligent…

        multi suntem aici de la inceputurile blogului, si oricat ai citi in urma, nu poti pricepe decat cu mintea nu si cu sufletul. este firesc si de inteles limita sau disponibilitatea ta pentru a empatiza cu acest spatiu si cu cei mai vechi de pe aici.

        incepi sa fii mai deschis fata de BlogOne ceea ce nu e rau… incet-incet, nu e graba! risti sa pierzi niste nuante foarte interesante, dupa parerea mea. dar este bine ca am avut cu totii aceasta influenta pozitiva asupra ta. comentand aici ai devenit mai bun. tine-o tot asa.
        invatam fiecare de la fiecare si numai prostul ramane incrancenat pe pozitia lui indiferent de ceea ce se schimba in jurul lui.

        ma bucura faptul ca ne-ai descoperit valente pe care le-ai ignorat pana acuma si nu te condamn prea tare pentru faptul ca ne-ai perceput ca pe un monolit. esti baiat destept si stii sa-ti recunosti generalizarile gresite.
        poate ca ai luat „suturi” dar si tu ai dat, ca sa nu spun ca tu ai inceput 🙂 nu uita, TU NE-AI GASIT PE NOI si nu invers.

        intre multi dintre noi exista unele diferente de opinii dar avem cateva principii comune care ne face sa actionam la unison atunci cand e cazul.

        desi ar fi fost bine, ca inainte de a face afirmatii categorice sa fi descoperit deja care sunt acele principii, iti urez lectura si analiza placuta, cu sau fara tuica fiarta. niciodata nu este prea tarziu. eu nu te voi mai deranja atat de des pe cat am facut-o in ultimile zile.

        in rest, nu cred nici macar 1 secunda in bunele tale intentii dar asta nu ma impiedica sa apreciez un umor de calitate la cineva cu care nu as putea pe veci sa fiu nici macar amic. cine joaca mahjong cu chinezoaica n-are cum sa se schimbe in vecii vecilor 🙂

        • am inteles, ti-e greu sa dai o bere…
          ce n-am inteles…e cine e chinezoaica, ce e si cum se joaca mahjongu asta,si cine vrea sa va influenteze sau schimbe optiunile, cand toata puterea mea e de doar un vot, si nici ala nu pot sa ti-l daruiesc tie…
          ma repet, eu ma distrez si incerc sa zambesc.
          daca tu nu poti, nu e vina mea.
          si apropo, ti-am raspuns mai sus la o contradictie.
          nu stiu daca postarea ta se refera la raspunsul meu sau nu.
          oricum, sincer va consider mult mai inteligenti si mai bine intentionati in tot ceea ce faceti decat igas, hoara, oltean, ala de la deputati, ca si multi din psd si pnl…
          si ca sa nu uit.
          nu stiu daca nastase a fost condamnat pe drept sau nu, nu cunosc si nu e treaba mea, dar pentru aroganta si infatuare eu ii dadeam 20 de ani.pe bune.

          • bem o bere impreuna, de ce nu?! si mai multe chiar. cand, cum si unde?

          • kukry
            fara gluma cu tine,
            cum am zis mai sus, nu stiu daca ai apucat sa citesti
            bem 5 beri de fiecare, cu conditiile sa le platesc eu si sa nu ne imbatam.
            cand si unde, stabilim , ca la orice lege care se respecta, in normele de aplicare.

          • @ John
            Hai sa arat celorlalti si sa-ti aduc aminte tie cum ai intrat pe acest blog ca „dg” si modul in care ai fost primit:

            d.g.,13/12/2011 17:56
            pt 175 sala palatului e prea mica.
            sa luam arena nationala, sa avem loc, mai ales ca dana o sa topaie in stilul geoana

            pianistu,13/12/2011 18:16
            Voi vedeti cum se strecoara astia?
            “d.g.” daca o sa vrei, vino si tu acolo, te asteptam cu bratele deschise.
            Sper sa ai curajul sa stai intre niste oameni puternici, care fac fiecare in parte cat 1000 din voi, desi nu sunteti voi atatia.

          • ai innebunit? ma scoti din casa doar pentru cinci beri de caciula? 🙂
            las ca vedem noi cate or fi, dau eu primul rand tu al doilea si vedem apoi.
            ideea e sa fie in bucuresti c’altfel ne prind zapezile pe undeva si mai iesim la primavara, iar bere de unde pana atunci?

          • @Mihai
            bun bun
            s-a dat alerta de tsunami in apele teritoriale ale lui john,
            sa vedem daca vine valul 🙂

          • mihai,
            ms, chiar voiam sa vad de cand bantui pe aici.
            si apropo, dana s-o fi oprit din topait?
            si tot apropo, vezi ca acum sunt tot mai putini cei care combat pe aici.
            sper sa nu ne intalnim intr-o carciumioara, la sosea…

          • kukry
            conditia e pusa, eu dau primele cici randuri, pe urma mai vedem, daca mai vedem….doar am spus ca am vandut un tablou cu un sac de bani…de unde crezi ca aveam sa cumpar 18 actiuni nasutv ?…
            si ca sa avansam in negocieri,
            pe 14 aprilie am sedinta cu voiculescu (!) si tre sa vin in bucuresti, deci …

          • 14 e f bine, bem de bucurie pentru ca justitia o sa-si faca datoria;)
            14 este o zi la fel de buna ca oricare alta

          • john, se pare totusi ca pe 14 nu se poate, si pe cale de consecinta, nici pe 15.
            nevasta-mea e finlandeza si ea tine la ziua asta foarte tare, e Valentine’s Day. io nu prea o inteleg, nu-i gasesc un argument solid dar na, cu ea nu merge ca pe blog… daca ma intelegi 😉
            io tot ii spun ca o iubesc ea nimic, Valentine’s day si nimic mai mult! cica de 5 ani mereu am fost impreuna de ziua asta… o cred pe cuvant desi acum 3 ani parca eram in delegatie 😉 … dar ma rog, merg pe mana ei si pe vinul de Murfatlar.

            asa ca john, in orice alte zile e perfect, asta e, lanturile casatoriei sunt un aparat perfid de castrare al barbatului de care-ti dai seama mereu prea tarziu.

          • ooopaaa
            o diferenta mare intre noi…
            n-ai experienta mea…de casatorie…
            dar berea nu tine cont de asta.
            stau pana pe 22 aprilie
            intr-o saptamana gasim noi o zi…
            iar sotiei tale ii spui ca te intalnesti cu lordul john, si intelege…nu il poate refuza pe george cosbuc, fie si finlandeza…
            ajunge pt azi.
            pe maine.
            vezi ca postat nasu.

          • e perfect.
            cat despre sotia mea, doar eu pot vorbi despre ea, ok? grrrrrr
            poti rade despre ceea ce povestesc eu dar atat 🙂

    • desi cam grosolan,si eu spun cam celeasi lucruri.si din lipsa de timp dar chiar si de bagaj,trebuie sa ma opresc.

    • Te contrazic si nu sint fluture sint un simplu cetatean.
      Acela care merita respectul , admiratia mea o ofer cu draga inima ,ceilalti ce sa-i faci si-au gresit cariera ,deci eu nu pot sa-i bag pe toti in aceasi oala.

      • dana,
        tu esti mai tanara cu vreo 356 de ani ca mine si ai memorie buna.
        ce trebuia sa fac cu degetele cand vreau sa vb cu tine?

    • D-le Decebal,

      Analiza dvs este gresita, deoarece, dupa parerea mea , perceptia celor care scriu pe acest blog asupra evenimentelor este destul de clara si nu cred ca cineva se amageste acum ca USL cu ai sai politicieni a devenit dintr-odata „Alba ca zapada” doar pentru simplu fapt ca o data – poate doar o singura data – anumiti politicieni au inteles ca trebuie sa adopte o schimbare in atitudine chiar si de fatada poate – pentru ca altminteri linia contra agresiva sustinuta pana acum poate avea si efect advers lor daca este practicata timp indelungat si cu obstinenta.
      Este un fel de adaptare de tip cameleonic sau poate cine stie chiar o schimbare in bine, vom vedea – miza este foarte mare!

      • Eu nu spun ca perceptia lor despre USL este gresita, eu spun ca perceptia lor despre portocalii si capitan este gresita… Parerea mea…

    • Dl Decebal, aici gresiti, nu folosim Ariel pentru ca e contrafacut prin satele de langa Bucuresti, ci mai bun este Dero combinat cu Apret.
      Daca ne-ai fi urmarit de la inceput i fi vazut ca unii dintre noi am considerat gresita atitudinea D-lui Presedinte fata de problema Arafat.
      Cand analizezi un om plitic eu consider ca trebuie sa pui in balata si bunele si relele si sa vezi unde aceasta se inclina. Si apoi sa hotarasti daca acel politician merita aprecierea si votul tau.
      Pentru mine Iliescu, Nastase, Voiculescu, Vacaroiu sunt cei mai corupti si incompetenti ai tarii si principalii vinovati de ceea ce se intampla astazi.ei au distrus totul si au vandut tara pe nimic.
      Cand a castigat alegerile in PSD am crezut ca Victor Ponta ar putea sa reformeze stanga politica, sa curete partidul, sa se inconjoare de tineri urmand sa creeze o opozitie puternica, coerenta, cu programe alternative, pe care sa le analizam. Dar m-am inselat.
      Ieri l-am apreciat pentru discurs, dar mai ales pentru tonul folosit, pentru faptul ca nu a improscat noroi impotriva unor oameni pe care nici nu-i cunoaste.
      Noi acest lucru criticam aici, faptul ca Antenele, Voiculescu si Vantu au promovat un limbaj de mahala, de injuraturi, de minciuni, si lovituri la comanda. Daca pentru dumneata aceasta inseamna normalitate e problema dumitale, dar pentru mine nu este.
      Ieri la B1Tv au fost invitati Dl Berceanu si Dl Mitrea iar confruntarea dintre dumnealor a fost civilizata, plina de respect reciproc, o placere sa-i urmaresti.
      Dl Mitrea a spus la sfarsitul emisiunii ca-i place echipa guvernamentala fiind formata din tineri. De ce este greu sa recunoasti un merit al adeversarului?
      Nimeni nu-i perfect, dar spuneti-mi dvs un singur lucru facut de dl.Iliescu in interesul tarii, si nu in interesul celor care l-au incojurat?

      • Corina, de acord cu tine! Doar ca… cam in aceeasi oala eu vad si pe altii…

        • Dl Decebal_TM Dl Presedinte a fost omul potrivit pentru vremurile pe care le traim.
          Cand Ion Iliescu a condus tara din 1990-1996 si 2000-2004, ce am avut: legi proaste facute pentru ei, dar efectele lor se vad abia acum. De ex. legea 112/1995 – vanzarea caselor nationalizate: scopul ei: vanzarea caselor evreilor din cartierele Primavarii,Magheru, centru capitalei, efecte: nerezolvare nici dupa 20 de ani a revedicarilor, mii de procese in instantele romanesti, si daune la CEDO de milioane de euro pe an pentru statul Roman.
          Iliescu si-a cumparat o astfel de casa si avut „noroc” ca nu a mai venit fostul proprietar.
          De ex: legea pensiilor pentru cadrele militare, armata si structuri din 2004: scop: pensionarea multor cadre militare la varste de 40-50 de ani, dar pensia calculata nu dupa contributie ci dupa veniturile din ultimul an de munca. rezultat: pensii foarte mari nesustinute de sistemul de pensii, ce au avut ca efect pe termen lung colapsul in care se afla acum acest sistem de pensii.
          Putem continua cat vreti.
          Dl Traian Basescu i se reproseaza de catre vuvuzele vanzarea flotei. Este singurul politician care a renuntat la imunitatea parlamentara si s-a pus la dispozitia PNA-ului pentru a se face cercetari.A avut NUP dat pe timpul guvernarii Iliescu.
          Faceti singur comparatiile.

          • vai, corina
            tu chir nu citesti ce se scrie pe aici?
            s-a mentionat de zeci de ori ca dl. basescu a facut parte din toate, repet din toate guvernele iliescu, plus in toate celelante, mai putin cand a fost primar.
            daca imi spui o singura lege hoata a lui iliescu la care sa fi protestat ministrul basescu, ma inchin cu plecaciune in fata ta.
            chiar astept raspuns

  10. ieri a nins penru prima oara in satul meu.
    un strat diafan de 2 centimetri de zapada, alba si sincera, a poleit nelamuririle din sufletele contaranilor mei, casele si ulitele recent astfaltate cu fonduri europene.
    absenta vantului a facut ca atmosfera din sat sa fie, pentru prima data in ultimii 60 de ani,aproape idilica, iar inscriptia cu ” la multi ani 2008″, ramasa atarnata in fata primariei de nu mai stiu cand dadea un aer cu adevar de poveste.
    poveste care s-a terminat odata cu vijelia provocata de utilajele de dezapezire a primarului cu orientare incerta, psd-pdl-pnl si chiar independent, functie de cel cu care vorbeste, care s-a apucat vitejeste sa restabileasca bunul mers al circulatiei carutelor din sat, furtuna ce a dus la crearea de nameti de pana la 4 centimetri sub cauciucurile michelin al mertzanelor din cartierul emancipat al satului, cel dotat cu turnulete, fapt ce risca sa duca la adevarate lupte de strada intre acesti saraci locuitori, beneficiari de ajutoare sociale de subzistenta si restul cetatenilor, beneficiari de incurajari din partea consilierilor locali, din randul carora fac si eu parte.
    v-am spus toate astea ca sa fac un apel la domniile voastre sa ma ajutati, fiecare dupa cum puteti, cu niste bani ca sa-mi cumpar si eu un calculator nou ca la asta vechiu a inceput sa nu-i mai mearga tastatura bine si nu vreau sa fac greseli fara sa vreau.
    sa fiti iubiti daca ma ajutati,
    daca nu, nu.

    • Nu pot sa te ajut cu bani, dar o bratara dacica pot sa-ti trimit – numai sa pot s-o dezgrop… e cam inghetat si cam multa zapada…
      Dar te rog sa fii mai serios si sa nu ma mai faci sa rad atat de mult, ca azi am inghetat la minus douazeci de grade si am buzele crapate de frig…

  11. Ce faci chinezule?
    De ce nu-mi raspunzi?
    Sau ai si tu indeledniciri lumesti?!
    Dai zapada?
    Fierbe fasolea sau i-l stergi la fund pe ala mic?

    Da si tu dovada de om normal si nu mai cauta printre fisiere si hartii ca nu ai sa gasesti raspunsul de la oamenii pe care-i servesti!

    • @Octavian,
      chinezu lucra cu simbrie la voiculescu,iar acum a terminat programul.

      • Nu gabio, astia nu au program si nici nu stiu sa se retraga!
        Fiind copiii de suflet a lui Ilici nu au cum sa se adapteze.

        Ei nu au mama ,nu au tata, nu stiu sa-si ceara scuze,sa regrete ceva,sa le fie rusine,nu stiu ce-i compasiunea,onoarea,demnitatea,…nimic!

        Creiere spalate,discursuri lipsite de continut suflete pustii si obraznici, asa sunt ei!Goi,seci, spani .

        Doamne iarta-i!

      • 🙂 i-au limitat programul 🙂 „remuneratie mare,buget mic” …hi!hi!hi! cred ca incepe sa lucreze,in sfarsit si la noi 🙂

    • Octavian,

      N-am observat sa-mi fi pus o intrebare. Poate nu te-ai adresat cui/ cum trebuie sau … ai visat

      Cum te banuiesc ca ai terminat cu brio clasa a 2-a banuiesc ca atunci cand m-ai intrebat daca i-l sterg la fund te-ai referit la basescu

      Insa lui, i-l sterge la fund pe Boc ala micu, actualul premier MRU.

      SI BANUIESC CA … PUTE RAU

      • Chinezule,din respect pentru oameni,mi-ar fi rusine sa postez asemenea cuvinte murdare pentru niste persoane care au facut extrem de mult bine pentru RO. in comparatie cu cei pe care ii sustii tu…incomparabili din toate punctele de vedere:….inteligenta,cultura,luciditate,de partea omului simplu….si multe alte insusiri la superlativ….pe cand cei pe care ii reprezinti tu nu merita nici sa le pronuntzi numele,cat rau au facut Romaniei.
        asa sa iti ajute Dumnezeu dupa sufletul pe care il ai!

      • bài,tati ….ce spui tu e doar o rautate de-a ta.

        in schimb voi mirositi si chiar sunteti fericiti cand Motanul Felix da niste Pàrtzuri in direct ,nici nu clipiti ,chiar savurati putoarea foarte fericiti si extaziati !!!

        😆 😆

    • La multi ani Nicoleta Savin!
      In numele tuturor fanilor Nasul Tv va urez la aniversarea varstei de 50 de ani toate bune si sa fiti iubita!

    • graziela multumim de postare!
      Dna Nicoleta Savin poate fi cooptata de NASUL nostru,o jurnalista de exceptie,am admirat-o mereu.Speram ca MRU sa ni-i arate pe cei cu …. 🙂 musca pe caciula 🙂

  12. Domnule constipat mancator de orez,cred ca tu esti incremenit in proiectul tovarasului ion iliescu.

    Oarecum educat, dar aservit si platit,cu o baza de date oferita de martafoii ,diversionistii si profitorii neamului te dai destept zi de zi printre noi oamenii normali de pe acest blog.

    In lumea reala tu nu faci nici doi bani si mai mult ca sigur nu esti in stare sa intretii o conversatie
    fara ajutorul cuiva.

    Ce mai stii tu sa faci in afara de a combate pe toata lumea care are alta parere???

    Stii tu ce inseamna sa rabzi de foame?
    .. de frig,sa nu ai cu ce te imbraca si cu ce te incalta?
    Stii tu ce inseamna sa nu poti sa-ti continui studiile din cauza” originilor nesanatoase”?

    Ai suferit tu intr-un fel in viata ta?

    Scrii tu vreodata din suflet, bazat pe realitatea experientelor tale?

    M-am saturat sa te tot vad printre noi dandu-ne lectii la tot si la toate, tu un om de nimic ascuns in spatele unui nick name.

    Ai tu in afara „idealurilor marete” niste scopuri practice pentru care lupti?

    Fii cinstit cu tine si cu noi toti si poate ne arati si noua cine esti cine ai fost si o sa te intelegem poate mai bine unde vrei sa ajungi!

    Dar cum tu nu-ti asumi nimic, asa cum nici cei pe care-i servesti nu si-au asumat nimic in viata lor,
    n-ai sa faci asta.

    Atata timp cat nu ai curajul asta, nu meriti decat dispret !

    O javra care latra in dosul gardului cu pretentii de dulau de rasa.

  13. Noul Guvern, sper ca stie ca daca nu vor fi transparenti nici noi nu-l vom putea sustine si apara. Nu poti fii credibil povestind despre paradisul de dupa ceaţă si sa te astepti sa te si urmeze lumea.

    Au o sansa istorica si noi la fel, impreuna cu ei si cu toti impreuna. Nu cred ca suntem intr-o situatie, ca tara, sa ne permmitem certuri energofage pe baza de partizanat politic. Dupa ce iesim din ceata n-avem de cat sa ne batem pe ciolan, deocamdata trebuie sa supravietuim ca neam si ca tara.

    Cu ocazia asta, am o solicitare concreta catre Guvernanti:
    elaborati rapid o lege buna a mecenatului, a sponsorizarii, cu deduceri fiscale corespunzatoare, cu metode clare, simple si stricte in metoda de aplicare dar pe o plaja larga de activitati.
    Ar ajuta enorm societatea si ar elibera semnificativ bugetul de presiunea constrangerilor imediate.

    Cultura, educatia si sanatatea- prioritare pentru salvarea tarii si a poporului. Deja e prea multa prostie, si deci si ura si dezbinare in tara.

    Se poate imbunatati mult viata oamenilor si fara cresteri imediate de salarii sau pensii.

    Daca nici voi n-o faceti, dar nu la calendele grecesti ci rapid, atunci io unul ma voi resemna in ceea ce priveste politicul. Si voi incerca sa supravietuiesc individual sau cu grupul proxim mie.

    • Bineinteles ca ce spui este corect.

      Pentru noi poate fi infaptuit. Om politic, cu atatia doritori ai raului tau … trebuie sa devina mai pragmatici. Asta este poporul nostru, mai ales intr-un moment tensionat.

      Sau si ma gandesc cum s-o simti uneori Traian Basescu, cu atatia oameni gandind aiurea despre el.

      In acele momente, nu as vrea sa fiu sef de stat, ferit-a Dumnezeu.

    • kukry
      regimul pe care il susti acum a guvernat de 4 ani in coace.
      nu ai scris pana acum ca guv. boc nu a fost transparent, ca nu a facut nimic sa ridice tara din dezastrul lasat de tariceanu, ca sanatatea, fiscalitatea, sponsorizarea si tot ceea ce ai scris sunt praf, cum bine zici…
      si totusi, l-ai sustinut neconditionat, injurandu-ma pe mine de multe ori pt ca nu eram de acord cu basescu…cel care l-a tinut in brate pe boc si care a nascut, cun bine ziceti voi, si guvernul actual…
      pe mine m-ati pierdut in hatisul argumentelor voastre…nu e bine, dar mergem inainte…tot cu astia.
      sa nu replicati cu iliescu, nastase, ponta-antonescu ca nu despre ei e vorba in propozitie.

      • john, ba am scris, si inca foarte critic la adresa lipsei de comunicare, infatuare si altele ale guvernului Boc.
        uita-te pe blog la teme anterioare. dupa ce citesti o sa constati, cu stupoare, ca nu sunt nici aplaudac si nici gandac teleghidat 🙂

        chiar si din comentariul meu la care faci referire iti poti da seama, in subinteles, ca as putea fi suspectat de o asemenea atitudine.

      • john, cand te-am injurat eu pe tine? sau pe oricare de pe acest blog?

        • ce dai daca iti dau exemple?
          eu iert mereu, dar nu uit niciodata !
          …eee, aici ma laud,varsta ma face sa uit si ce vreau sa zic…

          • da exemplul john, aici pe blog. atentie, vorbesc de injuratura! nu de vreo exprimare acida sau puii mei. daca am injurat pe cineva imi voi cere scuze cu caps lock. astept, citatul, data, ora, postarea.
            cand si cum te-am injurat eu pe tine? sau pe altcineva?
            mie imi pare rau ca aprecierile mele la adresa umorului tau ti-au suparat Sefa, dar ce sa fac, nu m-am putut abtine…

          • promit sa caut,
            dupa ce termin tuica asta fiarta…
            e totusi iarna, care nu-i ca vara, nu?

          • kukry,
            cat am savurat esenta vietii de pruna ( sau corcoduse, nu stiu, sigur nu a facut-o taicamiu din pufoaica sau electrozi, ca e pensionar sarac ), am rasfoit putin blogu…
            am gasit repede doua exemple, dar , ce e drept, sunt acceptabile, nu sunt cu bag”””, mat”””, etc…
            pt ca sunt prea lenes, renunt la cautat si,
            drept consecinta,
            imi cer cu smerenie scuze.
            dar daca imi trimiti o bere, tot nu ma supar.
            sau o bem impreuna, daca ne vom intalni vreodata.
            conditia e sa o dai ..dvs.

          • n-am de ce sa dau eu berea si deja e urat sa ma inviti la bere punand conditia sa o platesc eu. daca nu ai suficienti bani, ok, ma pot descurca pentru o bere doua, dar zii asa sau minte-ma asa 🙂 dar nu ma simt obligat in niciun fel sa-ti dau o bere si conditionat pe deasupra 🙂 🙂

          • ma faci sa-mi pun un semn de intrebare in legatura cu spiritul tau de gluma…
            promit sa nu mai glumesc cu tine.
            vorbesc serios acum.

  14. Primari astia din zonele inzapezite,care dupa cum se poate intui, s-au vorbit intre ei(daca s-au vorbit)…sa nu anunte Centru…ar trebui destituiti din functie prin ordinul Prefectului,in cel mai scurt timp,chiar azi daca se poate.

    • primarii sunt alesi… si daca nu comit fapte „grele”, dovedite etc etc etc…
      deci e mai greu asa, doar cu iesitul in strada si demonstratii se poate pune presiune pe primar sa demisioneze…
      ma rog, cu iesitul in uliţă in cazul satelor. 🙂

      • … iesitul in ulitza, auzi ))))))

        Treaba sta asa – tot ce tine de usl incearca sa destabilizeze. Asta inteleg. Dar sa folosesti nenorocirea oamenilor pentru asta , mai mult sa o provoci neintervenind la timp doar pentru a-i nemultumi si mai mult – e scarbos ! Si criminal, in definitiv.

        Pana la coada – prosti sunt oamenii ca i-au ales !

        Iar chestia cu Centrul, Veve, e ca la radio Erevan. Nu ei nu au anuntat centrul – ci invers, Centrul le-a „sugerat” sa o lase mai moale.

        Pe unii primari i-a durut la basca de „sugestii” si si-au curatat bine comunele. Dar multi au sabotat posibilitatea de interventie din timp – nu tu rezerve, nu tu nimic.

        Ce ma mai mir eu – cand televiziuni intregi instiga la greva financiara, anarhie, distrugere. Daca au vazut ca se poate la televizor, ei de ce nu ar face la fel ?

        IAR CNA TAXEAZA CAI VERZI PE PERETI !

        • Cristian, si eu l-am votat pe Basescu si putea sa o ia razna sau sa ma pacaleasca si n-as fi fost eu vinovat foarte mult. Ca nu e cazul, asta e bine.
          Ei vorbesc despre Traian Basescu ca ar fi in stare de orice, adica de Lovitura de stat militara.
          Pai… pai… televuvuzelele care incita la nesupunere civica aproape pe fata? Care cerseau aproape pe fata o bomba irakiana pentru rating? Sau poate vreo victima in cazul rapirii celor 2 complici-rapiti + victima de serviciu? Si multe si multe altele… totul pe banii lui Vantu si Felix?

          Pot digera o lupta politica dusa la extrem, dar cand te folosesti de suferinta altuia, de situatii extreme naturale, ca sa te urci pe scara Puterii… aste e de neiertat, poa’ sa fie cine o fi…

          Dar sa nu ne inflamam mai mult decat e cazul, Institutiile statului sa-si faca corect datoria, si putin imi pasa ca o sa urle presa ca Puterea se ia de Opozitie: „criminalul” este transpartinic.

    • Mai bine urlati la guvernantii astia autisti

      Trageti-i naibii de maneca, sa lase naibii ceremoniile de preluare a puterii si sa inteleaga ca e situatie de urgenta

      Ce asteapta, noile zapezi, ca sa scape de cat mai multi oameni?!

      Cate victime li se vor parea suficiente !?

      • Ce spui tu,domnule putiflenc,ca nu te aud? :))))))
        Ce s-a intamplat,ai gura plina de zapada in loc de orez? :))))))))

      • te asteptam cu TEXTUL ASTA DE DOI BANI !

        Chinezule – ai incheiat-o din momentul de fata cu mine ! Du-te printre cei de acelasi fel cu tine, multi dintre cei ce instiga la distrugere sau, mai rau, distrug !

        TE-AM SCOS DE LA INIMA ME!

        • Cris…

          lasa-l in amarul lui de chinez amarat….e si el o putza-n plic din corul de jeluitori ai Motanului !!

          😆 😆 😆

        • Ciaina, du-te unde te-a trimis Cristian si chiar mai departe, cat mai departe.
          In ceea ce ma priveste, m-am cam saturat si plictisit si eu de tine. Pacat de unele comentarii care aveau mult continut dar ambalajul toxic a reusit sa-l contamineze.
          Ciaina, RIP!

          ps: ia-l si pe timan cu tine

          • ti-am raspuns mai jos 😉
            ai incredere in tine si fa ceea ce consideri ca e bine. si daca gresesti, macar o faci pe mana ta. si apoi, ce atata frica de greseala, ca doar nu proiectezi nave spatiale… atunci da! 😉
            si nu esti singur chiar daca uneori ti-am creat aceasta impresie, in ceea ce ma priveste.

          • nu increderea in mine imi lipseste Kukri – altul nu am, cum as putea sa nu am incredere in mine? 🙂

            chestia este ca intotdeauna caut sa gasesc circumstanta atenuanta a erorii celuilalt

            intotdeuna plec de la credit catre celelalt si asta, plus o fire doritoare de armonie – ma duce la a nu putea pastra suparare … ceea ce, in ceea ce inseamna a trai, pentru mine – nu e rau 🙂

            … bineinteles ca stiam , cum altfel ?

      • Chimezule in Italia populatia si turistii isi curata singuri zapada. Intr-o tara cu chinezoi mici si multi poti sa faci apel (nu de alta dar Crin face) la solidaritate contra zapezii.

        • Ura orbeste, ura dezumanizeaza – sper sa nu mai avem in Romania grupari politice semnificative manate de ura .

        • … si in Elvetia

          marmotele impacheteaza ciocolata in staniol, am vazut cu ochii mei la tv

          • fir-ar, ca nu pot sa tin supararea …. marmote, ai ? 🙂

            … are si Kukri dreptatea noastra, Chinezule, vezi ?

          • @Cristian: de sarpe poti scapa doar daca-i strivesti capul sau il ocolesti. Supararea nu-si afla locul, este pura prudenta sau aparare.

            nu prea inteleg asta cu „dreptatea noastra” 🙂
            la care „noastra” te referi?

          • am lipsit un pik – dreptatea noastra inseamna atitudinea noastra , fara gand ascuns, deschis si optimist, pretuind ce e de pretuit … si trecand peste neajunsuri, cand mai apar

      • Ciaina, da’ usl-ul de ce nu a vrut sa dea la zapada? Era prea greu sau sub demnitatea lor? Sau sa inteleg ca usl doreste guvernare la soare, cu floricele si crini? hi, hi, hi

  15. Dragi Fluturi Liberi!
    Eu am o propunere:ar trebui sa-i propunem domnului Dan Voiculescu,ca din bani stransi(daca au mai ramas)in campania aceea cu sms-urile,de la inundatii,…sa dea din ei pt.ajutorarea celor care sunt acum blocati de nameti.
    Cred ca ar fi mai omenesc asa,decat sa ii cheltuie pe toti putiflencii.

    • da, stai pe aproape, ia si un sac sa ai la indemana, dar cel mai probabil un magnet pentru fisele de 1 ban 🙂 sa nu te miri daca nu vei prinde nimic.
      ce sa dea asta mă…. 🙂 🙂 🙂

        • Hai , recunoaste pana la capat … dormi linistit in Ajun ? Nu de alta dar Mos Craciun e mult mai posibil decat bani de la Felix.

          • un pârţ de la un mort e mai posibil decat bani de la Motancea Felix. pai i se usuca mana sau ii cade tabloul de pe perete daca scapa un ban la oameni…
            Acuma, sunt si putin rau aici, pentru ca dincolo de un misto bazat pe info, la fel,
            am auzit si chiar mai mult, cunosc persoane ajutate de Felix, si nu ma refer la Fundatie aici.
            Nu va ganditi ca i-a imbogatit, dar pe unii i-a cam scos din rahat sau i-a ajutat in chestiuni legate de sanatate.
            Au mai trimis si apa cand era seceta, ceva ajutoare… nu discut amanunte 😉 cert e ca un numar de oameni au fost ajutati si asta e important pana la coada, pentru cel aflat in nevoie imediata.
            Evident, sunt cazuri exceptionale, care tin de imagine publica si poate si de sufletul lui- n-am de unde sa stiu- dar prin numarul lor si comportamentul lui ele nu fac decat sa confirma regula expusa la inceput

          • nu esti corect, kukry
            udrea nu a dat ciocolata si pantofi cu toc dupa niste inundatii?
            pe ia de ce nu o lauzi?
            am ajuns io sa fiu mai echidisant ca voi???

          • nu am de ce s-o laud pe dna Udrea din punct de vedere profesional. politic poate.
            faza cu pantoful cu toc sau cu ciocolata a fost o eroare intr-adevar.
            mie nu-mi plac discutiile Felix versus Udrea, Basescu versus Iliescu samd. particip la ele doar cand exista un context comun si acela foarte strict.
            nu sunt membru de partid, nici nu doresc sa fiu, vrei sa-ti trimit declaratie notariala 🙂 (parca asa ai zis si tu, nu?)

          • kukry,
            trimite-mi o timisoreana si ma declar vesnic de acord cu tine.
            vezi ce ieftin ma vand?

          • cristi, doua erau clujence…
            timisoreana o vreu la sticla…
            poate il imbarligi pe kukry si te cinsteste si pe…dvs

          • eu cu timisorenele nu ma impac
            cu timisorencele insa … alta poveste 🙂

    • sefu mi-a spus ca a pastrat niste bani si pentru inundatiile ce vor veni dupa topirea zapezilor astea…
      om prevazator, sefu…

  16. … primari care s-au vorbit cu centrul sa nu intervina

    sunt eu impaciuitor dar eu i-as trimite direct in puscarie pe respectivii

    sa faci politica in acest fel … nu mai simt nici macar revolta, ci doar o mare scarba

    • eh, uite aici vad eu, Cristiane, implicarea directa si nemijlocita a instutiilor de forta, discrete sau la vedere. se se declare stare de urgenta in zonele respective si atunci decizia si administrarea situatie de criza revine strict Guvernului, indrituit sa se foloseasca de toate resursele necesare, centrale dar si … LOCALE!
      Curtea de Conturi trebuie sa aiba si proceduri pentru astfel de situatii.

      daca e asa, atunci ce atatea manusi cu nemernicii?
      nu stiu daca asa stau lucrurile dar pot crede ca este posibil.

    • dar tine si de oameni… dupa o faza d’asta, rascoala de la 1907 ar fi devenit o virgula doar in epicul cotidian.

    • Baronii din teritoriu i-au dat lui Ponta un ultimatum:”ce vrei,ma,sa facem fyfti-fyfti cu galbejitii si felixsistii?”.Never!

      • ar mai fi ceva de adaugat

        MRU a fost sah dublu la Crin (si prezidentiabil dar si liberal presedinte de partid) , dar a fost si sah la Ponta.

        De ce? Indepartarea promisiunii de PM pentru ponta. MRU poate ramane prim ministru dupa alegeri si se poate roda dar si eroda putin – facand loc realului candidat al lui TB pentru 2014, cu care sa continue ca PM.

        Cine e acela – asteptam sa-l vedem.

  17. Felix e-n toate..e-n cele ce sunt si-n cele ce maine vor rade la soare! Securitatea vegheaza, oameni buni, sa fim linistiti, Doamna de Fier, Alina Mingiu Pippidi ne purifica, ne „moralizeaza”. Noi nu trebuie decat sa stam!

      • cristiiii
        atentie…
        dubla negatie, acceptata in limba romana…nu da bine.
        niciodata eu nu…e egal cu …intotdeauna eu da…
        ce naiba, chiar si cu mungiu?
        doar daca ai 160 kg…

        • john darling,

          orice … mai putin semnificatia cuvintelor

          on a second thought … chiar si acest orice , hm , nu prea e orice

          Anda Calugareanu – Noi nu! (Cenaclul Flacara, 1976)

          http://youtu.be/roAeSV9Xzvs

          O parte din noi ne-am invins
          Greseala, minciuna si groaza
          Dar e drum, mai e drum necuprins
          Pana-n zarea ce-si leagana oaza

          Generatii secate se sting
          Tinerii rad catre stelele reci
          Cine-si va pierde credinta-n izbanda
          Pe-aceste mereu miscatoare poteci

          Cine din noi va muri
          Inainte ca trupul sa-i moara
          Cine-o sa-si lepede inima-n colb
          Insuportabil de mare povara

          Ca un vant rau ori ca o insulta
          Intrebarea prin randuri trecu
          Asculta, asculta, asculta
          Noi nu, niciodata noi nu

          • of, doamne…
            eu am iubit-o pe anda…
            mai putin cand m-a luat pe capota, cu masina ei…locuia pe undeva pe calea mosilor, in bucuresti…noroc ca am sarit in sus ca iepurele si nu au fost urmari…

          • mi-ar fi placut ca Anda sa cante intr-un film de-al lui Nemescu… ce echipa ar fi facut…

          • da John, cine se iubeste se mai si tamponeaza 🙂

            si Anda, frumoasa de ea, l-a iubit pe Labis

            Drept este ca Labis in poezia lui „Noi,nu!” este precis, cum imi cereai tu, dar noi ne intelegem 🙂

            ” – Ascultă, ascultă, ascultă!
            Noi, nu! Niciodată! Noi, nu! „

  18. Daca Gioana a mers la la Vintu la raport vad ca cele doua papusi, dupa un discurs normal in prlament a unuia care dupa acest discurs am crezut ca nu este asa legat de felix acuma mi-am dat seama ca felix este papusaru si sforarul sef ,cre de urgenta ia chemat la grifco sa ii certe si sa le dea cu nuielusa mai ales lui Ponta si zicesa ca a creiat pacea de la grifco.bravo psd acuma viati dat arama pe fata ca voiculescu este tatucul vostru ,ma intreb ca tatucu iliescu cum se simte cind felix ii cheama la raport.Numai procesul lui felix cre se apropie se explica aceasta tiganie facuta de cei doi lideri(papusi)

  19. Ce imi place fluturi liberi cum isi dau la gioale astia mici ,micuti,mititei din „usl”.Am trait sa o vedem si pe asta,marii deontologi de la latrina 3,il critica pe copilot…ha, ha ,ha.
    UN SFARSIT DE SAPTAMANA REUSIT VA DORESC FLUTURI LIBERI.

    • da, chiar aduce satisfactie ca si circ.
      dar… nu este bine deloc, dar deloc, ca nu exista o Opozitie adevarata. Puterea incepe sa devina ceea ce trebuie, dar singura! Si nu e bine nici asa.
      Reforma partidelor… dar adanca nu de ochii soacrei!

      • Chiar nu e bine, avem nevoie de opozitie. Si nu iti pot spune cat de bucuros sunt ca pot sa spun asta. Cand lucrurile o luasera razna, devenisem atat de partizan puterii ca aproape nu mai vroiam sa stiu de opozitie (cel putin nu de acest fel de opozitie).

        Dovada ca lucrurile se normalizeaza – este cererea omului normal de o opozitie de buna calitate.

        • cristi
          doua situatii identice.
          iliescu cu piata universitatiiprin 92, parca
          si guvernul boc-basescu cu opozitia din ziua de azi.
          ce draq o fi asa greu sa ii chemi, sa pui doua beri pe masa si sa intrebi:
          -ia ziceti, mai flacai, care e problema si ce credeti ca e mai bine de facut?
          apoi stai, te gandesti, renunti la un uischi ca sa gandesti mai limpede, vezi care e solutia cea mai buna si o aplici ca si cum ar fi a ta.
          nu ai decat de castigat.
          valabil si pt iliescu, si pt base.
          sa-l vad p-ala care nu-mi da dreptate, ca-l sparg.

        • si 2. daca ai ajuns la concluzia ca e nevoie de opozitie, nu e si normal sa o asculti si chiar sa o respecti?
          are blogu 4 luni, ai mai imbatranit, ti-a mai venit mintea la cap.
          si mie, desigur.

Comentariile sunt închise.