Adevăruri
Legea Referendumului precizeaza clar si constitutional ca toti cetatenii romani care au implinit virsta de 18 ani au dreptul la vot, inclusiv cei care traiesc in strainatate, temporar sau definitiv. E adevarat, tot Legea Referendumului contine o aberatie si anume ca romanii din strainatate nu fac parte din Listele Permanente si ca, daca vor sa voteze, trebuie sa se deplaseze, fiecare cetatean dintre cei aproximativ 3 milioane, la ambasade si consulate sa se inscrie pe liste speciale.
E o aberatie si o bariera birocratica in acelasi timp sa conditionezi un drept fundamental de banii si timpul romanului din strainatate. Oricum, Comisia de la Venetia spune clar ca nu pot exista discriminari si ca, atunci cind o lege romaneasca e proasta, Romania trebuie sa aplice legi si tratate internationale, asa cum ne-am angajat prin Tratatul de Aderare la UE.
Ca o precizare, si ii multumesc aici si comentatorului Ion Adrian, CCR trebuie sa valideze Referendumul cu 6 la 3! Orice alt vot, 5 la 4 sau 4 la 5, duce automat la invalidarea Referendumului, atit logic dar si prin spiritul si practica europeana, vezi Germania!
Orice tip de frauda (de exemplu campania masiva, agresiva si ilegala a Antenelor lui Voiculescu din ziua Referendumului) sau orice viciu de organizare a Referendumului (vezi Listele Permanente cu multe erori) conduc la invalidarea consultarii populare. Inainte de a vota pentru validare/invalidare, CCR are de votat daca Referendumul a decurs in bune conditii! Ori se vede limpede ca nu a fost asa, o certifica inclusiv USL care, oficial, prin MAI a demonstrat ca guvernul nu a organizat scrutinul in mod legal. O certifica procurorii care au descoperit extrem de multe fraude in localitatile cu vot de peste 100%!
Dezvăluiri
MAI a descoperit abia vreo 600.000 de romani care cica nu aveau dreptul sa voteze, INSUFICIENT pentru USL si de aceea vor insista pe scoatea din drepturile fundamentale a romanilor din strainatate! Nu au alta solutie! Dintre cei 600.000 gasiti in tara in neregula, peste 400.000 au votat si, prin aproximare, aproape 300.000 au votat impotriva lui TB deci, pe logica lor, doar vreo 7 milioane mai trebuie luati in consideratie! Daca mai scadem si jaful de 1 milion de voturi fraudate, mai ramin 6 milioane de romani care nu il mai vor pe Basescu. Ok, dar ce facem cu cei 12 milioane de romani care poate il mai vor sau au fost indiferenti la lovitura de stat uslamista?!
Tupeul lui Adrian Nastase de a lua la misto procurorii a renascut in masina familiei, un Audi A8 de peste 100.000 de euro cu care si-a plimbat fundul de ministresa a Justitiei madam Pivniceru. Ziaristii spun ca tocmai negocia gratierea lui Nastase impreuna cu jurista familiei!
Tupeul maxim al lui Ponta de a-l ameninta pe judecatorul Danilet, membru CSM, de a acuza CSM-ul ca face jocuri politice arata ca suicidul politic al lui Ponta este ireversibil si ca „glontul” ii va ramine in git pentru toata viata!
Jocuri
Presupunind ca lovitura de stat a Parlamentului combinata cu presiunea mediatica a securistilor de tip Voiculescu si cu mitingurile militarilor cu pensii nesimtite, vor reusi, Romania va avea urmatorul parcurs.
Crin Antonescu va iesi Presedinte in septembrie sau octombrie si, dupa alegerile parlamentare din decembrie va desemna premierul pe care il va impune majoritatea parlamentara. Nu va fi Ponta! Daca Antonescu va refuza, va fi suspendat! Ori, mister Crin stie ca daca va tine Justitia in hatzuri si va face cum i se dicteaza de catre MAJORITATE, si va inchide ochii la jaful banului public, el va ramine prezidente 10 ani! Deci, important pentru primul ales al patriei e sa lase banul public la indemina sacalilor din Parlament si sa tina puscaria departe de ei!
Bani
De unde vor face rost de bani?! Nu stiu dar pot sa imi imaginez. In primul rind, vor face rost de bani pentru ei, de la buget si din banii „albi” pe care ii au in conturile din strainatate! Citeva zeci de miliarde de euro! Apoi vor inregimenta toti oamenii de afaceri care vor fi obligati la taxe de protectie, de tipul Constanta! Vor confisca toate afacerile care merg bine si vor privatiza cu salbaticie toate bogatiile Romaniei, care inca sint multe!
Din ce vor plati pensiile si salariile?! Din impozite nesimtite aplicate tuturor celor din clasa de mijloc sau companiilor nealiniate! Prietenii USL vor beneficia de tot felul de facilitati si scutiri! Timp de 10 ani vor avea bani frumosi pentru pensionari, iar apoi potopul! Africa o sa scrie pe noi! Vor diviza romanii exact dupa manualele de specialitate! Deja i-au sters pe cei 3 milioane de romani din strainatate si pe copiii lor! Plus milionul de romani care vor emigra in urmatorii 2 ani! Visul lor de raminere la putere cu orice pret va transforma Romania in singura tara europeana de asistati social, 100% dependenti de EI, PARLAMENTARII MAJORITATII !
Asa cum am mai scris, O MINUNE ne mai salveaza! Cum sa cred astazi, cu citeva ore inainte de votul CCR, ca niste judecatori, numiti de catre politicieni, vor salva milioane de romani?!? Hai sa fim seriosi! Sa fiti iubiti!
P.S.
Am uitat sa spun ca de miine incepe atacul concertat pe ziaristii inca liberi, dar probabil ca ati banuit! O sa-l vedeti pe MRU luptind cu Antonescu doar pe internet si la vreo maxim 2 televiziuni! Nu uitati ca vom avea o campanie electorala „de carton”, sintem specialist in a mima „democratia”!
TRAIAN BASESCU PRESEDINTE !!!DOAMNE OCROTESTE ACEASTA TARA,POPORUL SI PE PRESEDINTELE EI !!!
DOAMNE AJUTA!!!
Doamne ajuta sandu!
======TRAIAN BASESCU=======
M-am gandit mult zile astea la Traian Basescu …ce gandeste ,cum il afecteaza mascarada asta de suspendare,cum vede el lupta unor oameni ,care nu-i ajung nici la degetul mic si mai ales cum simte ura lor acumulata de 8 ani de zile,pentru ca eu l-am vazut pe Traian Basescu ,in toata nebunia asta ,CEL MAI NORMAL OM.
S-a dus cu sotia si fetele lui la mare ,banuiesc ca a sarbatorit ziua doamnei lui Maria pe care o respecta mult si s-a dus la manastire.
Traian Basescu parea rupt de lupta si peisajul nebun din Romania ,de parca nu despre el era vorba….si cind mai facea cite o declaratie de presa din garaj ,era zambitor si chiar bine dispus
La polul opus GASCA PENALA DE INFRACTOARI ,cu spume la gura ,cu ochii iesiti din orbite si fetele tranfigurate de ura .
DE CE???….DE CE ATATA URA ???
Pentru ca Traian Basescu si-a permis sa SPARGA OMERTA SISTEMULUI SECURIST MAFIOT …SI ASTA NU SE IARTA.
Nu vreau sa povestesc cum a spart Traian Basescu Omerta ,ar fi mult prea mult de scris…tot ce vreau sa spun insa ca cei 8 ani cu Presedintele au lasat urme adanci in societatea romaneasca ,chiar daca acum nu le vedem acum.
Le vom vedea mai incolo…iar schimbarile sunt ireversibile si le-am vazut cu totii.
Daca maine CCR va da un verdict DEMOCRATIC ,ATUNCI PUTEM SPUNE CA TRAIAN BASESCU SI-A FACUT DATORIA FATA DE PATRIA LUI, FIIND CEL MAI PATRIOT PRESEDINTE POST DECEMBRIST SI CA ROMANIA MERGE PE UN DRUM DREPT.
Atunci ,Traian Basescu poate sa fie linistit ,pentru ca Romania lui merge pe drumul drept.
si atunci inteleg calmul si normalitatea presedintelui Traian Basescu ,pentru ca stie foarte bine ca nu e vorba de el ca persoana si URA OMERTEI NU-L ATINGE .
daca ,ne uitam bine la polul opus ,vedem 4 partide ,3 televiziuni si presa cit incape ,CARE SE LUPTA DE 8 ANI CU UN SINGUR OM SI CARE L-AU SUSPENDAT DE 2 ORI SI TOT CE POT EI SA FACA ,ESTE SA INCALCE LEGILE SI CONSTITUTIA ACESTEI TARI ,FACUTE TOT DE EI.
NU-L POT INVINGE PE PRESEDINTELE TRAIAN BASESCU ,DECAT DACA INCALCA LEGILE LOR .
de unde atata FORTA LA UN SINGUR OM ????
FORTA LUI TRAIAN BASESCU ESTE ROMANIA SI PATRIOTISMUL PENTRU EA .
SA FITI IUBIT DOMNULE PRESEDINTE TRAIAN BASESCU!!!
NOI ,ROAMANII LIBERI SI NEVANDUTI SUNTEM AICI ALATURI DE DVS.
P.S….imi doresc din toata inima,pentru Romania si pentru Traian Basescu ,CA MAINE TRADATORII DE NEAM SI TARA SA AIBA PARTE DE COSMARUL VIETII LOR
Night, s-ar schimba lumea!!
Night,sa te auda cel de sus!
Si eu imi doresc sa fie bine,sa se intoarca presedintele la Cotroceni.
😆 si eu gandesc la fel night ca tine …si unde mai pui…… mai am ceva special pentru T.B. 😆 imi este rusine sa tot repet,nu conteaza culoare politica….,dar are un locsor in INIMA MEA 😆 …si va ramane acolo pe vecie….
pupici! 😉 pupaturi 😆 ce vretzi voi…numai bine sa fie…
Night , aoleu ce facusi bre zice lumea de tine ca esti basist 😆 cum se poate asa ceva ?? sa zici tu numai de bine de Basescu ??? vrei sa lesine postaci USL-amisti de pe acest Blog ?? Ei nu suporta nici initialele TB , ca deh ei sunt mai normali ca noi deoarece noi pe aici suferim de boala lui Base care este mai ceva ca Boala vacii nebune de la USL 😀
Basescu este linistit ptr ca stie ca nu a incalcat nici o lege a democratiei din Romania, daca votul va fi politic si stramb ce poate sa mai faca decat sa intre in istorie ??? Si Cuza a fost debarcat ca sa-i ia altul locul si ai vazut cum viata a tuns si familia regala cand au venit comunistii exista o lege nescrisa –ce dai aia primesti . 🙂 De aceea Basescu este linistit, ptr ca el nu a calcat peste cadravul poporului ca sa ramana la Putere . 🙂 Iar sa stii tu ca mortii se cam razbuna , o sa vedeti…………ce va pati USL-ul pe mai departe , cred ca unii din PSD si PNL fac sluj ca sa ramana Basescu la Cotroceni pun pariu.
tina
pai,eu am declarat sus si tare CA SUNT BASIST.
)))))))))))
night, 🙂
esti un om lucid,corect si pe deasupra si basist,pozitie pe care nu ai negat-o niciodata.
L-ai inteles perfect pe presedinte si cuvintele tale logice,dar si duioase ,cadreaza cu atmosfera romanilor adevarati care doresc sa se termine cat mai repede cosmarul,iar vinovatii sa-l preia pentru restul vietii lor.
profa
draga mea prietena ,iti multumesc mult ..-si iti doresc foarte multa sanatate ….ma bucur mult ca esti aici .
iote ca pe otv vorbeste pavelescu … si nu vorbeste rau
si apropo,nesimtitii astia care bruiaza seriozitatea si gravitatea situatiei actuale,stiu cat valora PETROMUL cand a fost „vandut” unui infractor de catre alt infractor?sa le spun eu:13 MILIARDE de EURO!sa spuna cretinii care ii pupa in cur pe cei din usl,ce insemnau 13 MILIARDE de euro la bugetul ROMANIEI! chiar acum,vorbeste la B1 BANCIU! IL FACE DE RAHAT PE INFRACTORUL nastase!
Petromul valora 2 miliarde de euro in 1990 cand a vrut sa-l cumpere Chevromul(SUA),dar ai nostri romanasi bisnitari au cerut comision si dusi au fost americanii.
Si am vandut Petromul cu 600 milioane de euro statului austriac.
speram sa fie o discutie serioasa,dar vad ca unii se abat de la subiect.ca sa lamurim odata ptr. totdeauna,cine sunt cei 7,4 milioane,care au „votat” ptr. demiterea lui TRAIAN BASESCU.(daca s-ar putea afla adevarul.cei 7,4 milioane ar fi intre 4 si 5 milioane.)din acestia, cam80% sunt cei care intr-un fel sau altul,sunt infractori.sa ma explic. ma refer la cei care nu platesc taxe si impozite,cei care primesc ajutoare sociale fara sa aiba dreptul,cei care nu platesc contributia la sanatate,cei care au dat mita ca sa fie pensionati medical,cei care au dat mita ca sa beneficieze de pensie de handicap,cei care au dat mita ca sa fie pensionati la varsta legala,fara sa fi muncit macar o zi,cei care primesc ajutoare ptr. incalzire de la primarii,si mai pot da multe exemple,dar ar trebui prea mult spatiu. totusi,va mai dau un exemplu PENAL!am vazut certificate de handicap eliberate de PRIMARIE!CE PARERE AVETI?mai ales decebalu ala traznit la minte!tot ceea ce va spun,pot sa dovedesc cu sute de persoane pe care le cunosc. la 70 de ani am vazut multe,mai ales ca de 11 ani inca mai muncesc,nu stau ca trantorii sa cer pomana,ptr. ca pomana care eventual as primi-o,ar fi di banii care ii dau cateva milioane de romani!
Dl Berceanu aveti perfecta dreptate , in ceea ce priveste postacii USL-amisti ca Decebal , John, Chinez, Timan si altii n-are rost, ca la ei in ADN oricum a ramas Traian Basescu for ever -singurul vinovat de toate calmitatile din Romania si care dupa ei merita sa fie dat jos prin absolut orice mijloc si calcand peste toate legile din Romania , chiar si peste romanii cu drept de vot. Este , parerea mea, trist ca unii dintre noi tot romani pot fi de acord cu asa ceva si ca nu au inteles ca aici nu mai este vorba despre un om ci despre o stare de fapt in care se afla tara si despre uciderea din culpa a tinerei democratii pe care am reusit si noi s-o injghebam in cei 23 de ani de la Revolutie.
Dupa comunisti si seceta se datoreaza tot lui Traian Basescu.
Buna seara!
Discutia e serioasa.
Problema e ca noi o luam in serios (prea serios, cateodata) iar altii o dau la intors (noi ii bagam in seama si atunci prind aripi).
Problema e ca pentru noi, legea e ce scrie in lege si logica exista iar pentru altii legea e facultativa si logica e lipsa 🙂
🙂
Cine stie mai multe despre elicopterele SMURD (5) care au perturbat traficul aerian din SIBIU?
Ce legatura exista intre prefectura Sibiu,Victor POnta si SMURD?
Asta cu elicopterele e noua, sau e cea de saptamana trecuta, cand se plimba Ponta prin tara si dadea plicuri groase in judete? Ca daca e de saptamana trecuta, Bendis a vazut pe Facebook poze. Iar legatura SMURD cu Ponta poate fi de la Domnul Calafat de asta-iarna:
http://liviualexa.ro/?s=SMURD
eu cred ca ceea ce spun cei din usl, dar in special cei din pnl, reprezentati mai jos de nicolaescu:
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-13060028-eugen-nicolaescu-pnl-cei-resedinta-strainatate-nu-pot-listele-permanente-chiar-daca-buletin-romania.htm
cum ca romanii din diaspora trebuiesc scosi de pe liste – nu se adreseaza zilei de maine
ci se adreseaza zilei de poimanine, perioadei de dupa decizie
“nedreptatii strigatoare la cer” )))))) 🙂
o lunga vara fierbinte, urmata de o tenebroasa toamna. in strada ei vor fi sub 40.000
multi, putini ?
puteau fi mult mai multi, daca nu lua procuratura listele
Tin minte din stenogramele sedintelor PNL ca se pregateau de periaj, apoi sa dea guvernul o ordonanta urgenta sa anuleze periajul, ca sa aibe la loc numarul de electori sa nu le strice la reprezentativitate. Care-i treaba, ce, nu pot?
Buna Laura
pot, da-i Doamne iarta-ma, pot orice
nici ei nu au aflat inca ce pot, CAT DE MULT pot, asa, in rasparul legii, europei, americii … si a lui jupiter, daca e nevoie
stii cum e – greu e pana dai prima oara , dupa aia te specializezi
DE CE POT orice , de ce se poate sa poata, de ce nu pot fi opriti, eeeeeeeeee, AICI e alta socoteala.
Da-i drequ de gunoaie!Uite,eu locuiesc in Italia de multi ai dar am si buletin romanesc!Asa ca de fiecare data am vtat siam sa votez impotriva ciumei rosii!Si cu mne altii!!
Atâta timp cât PIB-ul României cuprinde banii trimiși din diaspora, nimeni nu le poate îngrădi în vreun fel dreptul de a vota. Sunt curioasă dacă ar fi dispus USL să reducă numărul colegiilor, la noile cifre pe care le vehiculează acum.
e ridicula propunerea, bineinteles – dar cat era de anticipat/acceptat pana mai deunazi … din ceea ce se intampla ?
intrebarea cu aceste colegii am auzit-o dinspre diaspora in ultimile zile, si nu cred ca se aplica.
la ora asta, usl ar sta si in cap, ar accepta orice – pentru castig. cativa deputati si senatori ? peanuts !
ridicola mi se pare, bineinteles, propunerea usl de a scoate diaspora de pe lista acceptata pentru cvorum la referendum
Exact ,dar se tem de Diaspora !!Vezi alegerile !
Diaspora stie ce este democratia si o vor si Acasa- PATRIA MAMA!!!
…si o vrea si acasa..
LIKE Angela Tocila!
Va e frica? Asta-si doresc si ei..frica-n oase .Nu-i nimic ne vom trezi cat de curand in lesa si cu botnita asortata,sa fie-n tendinte.
mie nu mi-e frica
eu sunt atent si precaut. nu de alta, dar am mai alergat dupa cai verzi pe pereti, candva
Eu pur si simplu sunt manioasa, frica este ce vor ei sa ne induca , insa cred ca limitele peste care au trecut sunt deja duse dincolo de orice intelegere umana si sper ca totul sa se opreasca maine. Adica cel putin judecatorii sa aiba capul pe umeri, eu cred ca asa va fi.
Mai bine spuneti cum sa reactionam daca maine CCR DECLARA REFERENDUMUL VALIDAT.Asta e problema principala,in rest…frectii la picior de lemn.
iesim in strada …. ia uitati ce spune un roman plecat in afara…
1. Daca au rezidenta afara din tara nu inseamna ca nu au proprietati in Romania si deci domiciliul in Romania. Ca atare sunt cetateni romani fiindca au adresa, CNP, buletin valid, platesc taxe pe proprietate. Deci nu pot fi scosi din liste.
2. De unde au scos 3.5 milioane cu domiciliul afara din tara ? Pai daca oficial sunt 3.5 milioane afara neoficial cati sa fie in total?sa fie vreo 7-8 milioane de romania? Alo mai e cineva in Romania sau suntem toti afara din tara? 🙂
3. Si de unde stiu ei cati sunt afara din tara? Din estimarea din condei??? Din cea din degetul mic? Din blocul B (burta) ? Ei habar nu au cati au in tara si s-au apucat sa-i estimeze pe cei afara din tara?
3a. De ce nu au dat liste, Clare cu nume prenume. Astfel inca curtea sa poata verifica prin sondaj 50-100 de cazuri ca sa vada cat e de „adevarata ” lista lui Ponta. SUna ca list alui Schindler, zau asa, si e magarie mai mare decat sa denigrezi atata amar de oameni din strainatate nu exista.
4. Rugam FADERE sa stabileasca o data, o Duminca de preferinta ca toti romani sa iasa in fata ambasadelor din tarile unde se afla ca sa vedem vointa populara care este. In toate cele 145 de tari din lume . O sa fim sigur pe CNN, BBC si toate posturile
5. Deja devine caz de CEDO, drepturile de vot ale cetateanului sunt inalienabile si indiscutabil. Cum adica votez dar votul meu nu conteaza la cvorum??? Cine a mai auzit asa ceva??
6. Sunt plecat din tara dar sincer, eu nu-i inteleg pe cei din tara: ce asteapta ca sa iasa in strada si sa protesteze?
toate bune, doar la chestia asta cu „eu nu ii inteleg pe cei din tara” – poate nici cei din tara nu inteleg cum el nu revine, in aceste momente
servicii si obligatii personale au toti. foame e mai multa aici
eu cred ca, de data asta, ar functiona doar „ori toti, ori niciunul”.
si la „toti” , am mai spus, politicienii si statul lor au facut tot posibilul, in primii 20 de ani dupa 89, indiferent de culoare politica, pentru a NU ajuta formarea si motivarea acestui „toti” – din contra
dar poate nu va fi nevoie, dupa decizia de maine, macar atata lucru sa fi realizat statul roman – un minim de respect pentru lege
subscriu Cristian!
Ela cum sa reactionam? Eu iti spunca STIU indivizi care INCA DE IERI se adunau prin gradini- in locuri ferite- si susoteau. Indivizii de care-ti vorbesc SUNT GUZGANI batrani, toti fara scoala mai mult de 5-6 clase care dintotdeauna AU DUS-O CA-N SANUL LUI AVRAM. Sunt genul de interlopi care lucreaza in anumite firme cu „shtaif”. Cand a cazut guvernul MRU si apoi a fost Presedintele suspendat AU FACUT BAIRAM MARE. Mai multe nu-ti pot spune ptr ca…nu pot(intelege ceea ce e de inteles din ultimele 2 cuvinte). Astia sigur-sigur se pregatesc sa-l urmeze pe Dogaru!
cum pot anticipa foarte usor o decizie, dupa variatia ron/eur … si il vad azi stabil sub 4.50 adica o decizie previzibila maine
… tot asa pot anticipa EXACT miscarile pnl dupa activarea/inactivarea trolilor (adica plata/neplata ))))) 🙂 ), ritmul postarilor, samd
care e responsabil si asa fraier, fenechiu ala ?
🙄 Adica fenechiu ii plateste pe trolli sa vina aici sa ne bazaie pe creiere??
pai cui zice vvijulie sa traiesti conasule ?
Fene Transformatoru’, da.
stimate domnule decebal
va rog sa ma iertati ca intervin dar pretinul dvs , ala cu nume american, nu se gaseste in tara si ii este greu sa va mai raspunda.
dar mi-a spus la telefonul ala neinterceptabil ca oricum nu are rost sa mai intervina pt ca nu poate sa spuna nimic mai bine decat o faceti dvs si nu vrea sa se faca de ras.
si mi-a mai spus ca i-ar face mare placere daca ar sti o cale sa ia legatura direct cu domnia voastra, si nu pe aici unde sunt batatea gas…doamne care nu au altceva mai bun de facut decat sa se crizeze pentru binele …altuia…era sa zic aleluia, ceea ce era perfect adevarat.
cu stima si consideratiune pt intelegere
al dvs
primar neculai ivascu, primar ales.
ps. pe liste in comuna ce o pastoresc cu pricepere si devotament nu am gasit decat 79,4 morti pe liste, cam cat media pe tara.
ps2. sa stiti, stimate domn decebal, ca si noi ii simtim lipsa lu ala la frumoasele noastre colocvii literar-licoroase de la bibliotecile satului… mai ales ca avea bani, prapaditu dra….doamne iarta-ma, ca nu degeaba lucreaza la ministerul ala care e cu strainatatea…alea, alea…
Daca dumneata esti „mortu’ – viu” zi-ne si noua: Ai fost sters din liste sau a votat „Sfantul Duh” ptr Dumneata?
:lo: 😆 😆 alice,esti fantastica!
joane, las-o-n-buze cu strainataturile, ca era sa trebuiasca sa mergi dupa viza ca sa pleci la treaba
si nice acu’ nu e tarziu, dupa doaga-lipsa-ru ala al vostru ! )))))) 🙂
😯 Adica neculai ivascu= john???
mai domle cristian7777
nu mai faceti confuziuni.
eu sunt un primar foarte ales,aici la mine in comuna, iubit si respectat.
nu spun ce comuna si in ce judet ca esti in stare sa trimiti procurorii pe capul meu si cand or vedea ce bine o duc romanii de aici …nu stiu ce vor face…
ala la care faceti referire e un simplu cetatean cu dubla cetatenie, romana si europeana,asa ca nu tine chestia cu vizele pt el, e doar o sperietoare si o manipu-scuze-lare a basescului, pe care voi ati pus cu dragoste boticurile.
si te rog nu mai face astfel de afirmatii ca si asa caprele de aici este foarte confuze si tu le zapacesti de tot.
eu voiam doar sa comunic cu dl decebal, sa-i transmit ceva de la amaratu ala, nu stiu de ce va bagati voi , precum sriul, in stenogramele discutiei noastre foarte private .
socializai, joane ? pune si tu poze )))))) 🙂
🙂 🙂 :)))))))))))))))
Uite am gasit eu 😆
El e al treilea di clip, iar restul sunt cetatenii din comuna primitiva pe care o „pastoreste”
Pardon, am uitat clipul 😆
http://youtu.be/w3dVzu6Rq74
ce poze vrei, domnule cristian?
de la mine din sat pot sa-ti dau poze cu vaci, tractoare, babe si mosi, campuri arse de soare…
daca vrei poze frumoase, cere-i lu ala, ca tot se plimba el prin toata europa, pe banii guvernului, desigur,
si nici cand ii vine randu la branza nu mai vine sa si-o ia, s-a ajuns, da-l…incolo, ca ma face sa vorbesc urat…
zii lui fenechiu ca e prost ))))) 🙂
acum stiu ca pnl incepe „treaba” iar eu stiu ce poate incepe pnl
mercic
sau vv e fraiera ? ))))) 🙂
domnule christian
nu ma atrage in discutii despre ce nu ma pricep si nu stiu despre cine e vorba in propozitiuni.
mercic.
@neculai, sa moara curcile lu’ veve daca nu ne arati o poza la bustu’ gol, asa sa-ntarati fetiliii si sa dea chinezu’-n galbenare 😉
Noutati+surprize-surprize: 😯
Veve e…femeie!!! Si e…pnl-ista??? 🙁
Draga John,
Se pare ca decebal nu te mai aude, era tare amarat si s-a retras, cel putin asa mi-a zis mie cand m-am intalnit cu el, dupa ce m-am intors din vacanta. Zicea sa iau legatura cu tine pe FB. Ma gasesti usor: cauti numele meu (despartit la mijloc), ma gasesti in poza, calare pe un cal, in costum de cowboy, cu palaria in mana, in semn de omagiu victoriosului presedinte. Chiar daca nu prea folosesc FB, am sa te astept acolo, ca alta metoda nu gasesc acum.
Numai noaptea asta ne mai desparte de ziua de maine cand vom vedea dacaCCR ne va arunca intr-un cosmar real sau ne va aduce intr-o oarecare normalitate si o farama de speranta pentru viitor.Sper din suflet ca membrul CCR numit de UDMR sa vada limpede ca intre maghiari si presedinte e o coabitare fireasca.Mai sper ca vizita presedintelui la atatea manastiri in ultima saptamana sa-l ajute pe domnia sa sa revina acolo unde ii e locul,la Cotroceni ca la randul sau sa ne poata ajuta pe noi romanii sa ramanem pe linia de plutire si sa fie o garantie ca vom ramane in UE si NATO,entitati care nu ne vor lasa de izbeliste in mainile termitelor useliste si in ghearele feroce ale lui Felix si gasca lui mafiota.
V-as propune,stiindu-va frumosi si capabili de multa energie pozitiva,ca in noaptea asta sa le transmitem ganduri de bine membrilor CCR ca maine sa ia decizia corecta pentru viitorul nostru,al romanilor,oriunde ne-am afla,chiar daca vreo 6 milioane dintre noi inca nu pot vedea ce ni se pregateste.
CCR nu poate lua decat o decizie -de invalidare- nu are cum sa scoata de pe liste 3 mil de romani care au fost pe liste la toate alegerile si la toate Referendumurile de pana acum – nu are dreptul nimeni s-o faca este incalcarea dreptului la vot .
Va fi invalidare 6-3!!!. Asta este singura solutie PRO DEMOCRATIA DIN ROMANIA si nu neaparat PRO BASESCU cum cred unii latrai USL de pe acest Blog !!!!!
Tina,in ultimele doua luni in tara asta ce e corect,legal,democratic,de bun simt,normal…nu ne mai confera nicio siguranta.In ultimele doua luni traim intr-o adevarata zona crepusculara,s-au inversat polii magnetici a tot ce inseamna valoare morala si am cazut din Calea Lactee fix pe drumul spre iad pavazat cu intentii(nici macar ocultate)marsave.De aia zic…ne trebuie o minune!
Adnana, eu stiu ca termenul de judecator vine de la a judeca . Maine se vor lua nr de electori de pe listele electorale de la BEC aflate la Parchet minus cifra data de guvern ptr morti, alienati mintali si cei cu interdictie = INVALIDARE
LOGIC!!!!!!!!
cu mandrie patriotica USL a uitat sa raporteze si numarul celor care au implinit 18 ani , probabil n-o exista ?? 🙄
🙂 🙂 :)Au „uitat” pentru ca era de adunat si nu de scazut.
Buna seara,Tina.Noi ardelenii avem o vorba si anume,,nu zici hop pana nu treci podul”.La cat sunt de inprevizibili cei de la CCR,sa dea Dumnezeu ,sa nu avem probleme.Sa nu ma intelegi gresit si eu sunt de acord cu tine.Tov.Dogaru se afla deja in fata CCR cu tovarasii lui, pt.a presa si a intimida judecatorii.A promis haos in cazul invalidarii referendumului,nu stiu de ce nu-l aresteaza politia pt.instigare si nesupunere civica.Sper ca noaptea sa fie un sfetnic buni pt.judecatorii CCR.
Salutare Sandu ! Ehee Ardealul e cu noi 🙂 ma bucur ca ne cunoastem . Judecatorii au si ei o lege nescrisa a lor , eu zic asa : de decizia de maine a CCR va depinde si soarta confratilor lor din tagma judecatoreasca , la asta v-ati gandit ??? Crezi ca ei nu stiu ce vrea sa faca Pivniceru ??????? Eu stiu ca judecatorii sunt uniti , hai sa vedem daca ma insel , aici alta este miza, Traian Basescu este doar mijlocul prin care ea -D-na Justitia -are garantia ca nu va fi maine executata iar oamenii ei cei multi si corecti ce muncesc din greu in solda ei anihilati. Hai sa vedem , daca logica mea are sens . 🙂
Tina,ia in considerare ca acei judecatori is numiti politic.Aici e buba de fapt.
Eee da , insa si pana acum au fost numiti politic, dar eu totusi cred ca decizia este simpla . 🙂 De fapt decizia este ptr Justitie si nu pentru Traian Basescu….hai sa fim seriosi daca maine CCR va valida Referendumul si TB va fi demis este ca si cum si-au semnat singuri demiterea ptr ca dupa ce Mme Pivniceru va sta cateva luni la Justitie si va decapita tot ce se poate va ajunge si pe la CCR ca si Presedinte de Curte si cam ce credeti voi ca se va inimpla ?????
Noi cei din Harghita, care nu am votat, am fost etichetati romani smecheri si unguri ipocriti.Eu fiind jumatate ungur,jumatate roman sunt si roman smecher si ungur ipocrit.Ardealul totdeauna va fi de partea democratiei,nu degeaba comunistii nu ne inghit, deoarece stiu ca nu pot sa ne minta.Presedintele a fost prin Ardeal si prin Maramures.Miza lor este justitia si implicit Presedintele care nu negociaza securitatea nationala si justitia.Logica ta are sens si eu iti spun si bine si igen.
pai sa treaca odata si noaptea asta adnana ca ne-am saturat(iar maine va fi probabil toata ziua 😆 ) ,eu sper ca,CCR va lua o decizie corecta,e vorba de viitorul unei tzari din UE…
iar ce s-a intamplat in RO. in ultimele 3 luni este de domeniul cinematografiei,potzi face un scenariu de film daca am avea si un regizor bun…de exemplu MUNGIU 😉 .
o seara buna va doresc si sa auzim de bine maine….ca dupa aceea vom vedea noi 😉 ..iar CIRCUL….. CARE PARE SA NU SE MAI SFARSEASCA.
Sa speram,Rodica!O seara buna care sa preceada o zi de maine pe masura asteptarilor noastre!
Nu-nteleg postarea! De ce „ai facut cu ochioul” dupa MUNGIU si dupa „vom vedea noi” ????
alice buna dimineatza,
intentzia mea a fost de buna credintza atat pentru MUNGIU cat si ptr.”vom vedea noi” dar vorba lui night mai pe la inceputurile blogului daca nu esti ff atent orice emoticon poate fi interpretat in fel si chip(ca si vorba romaneasca dealtfel)…..din partea mea numai ganduri buna alice draga mea.
te imbratisez si sa avem o zi buna ,cu sperantze pentru un viitor mai bun pentru totzi romanii indiferent pe unde ne aflam.
xxx
Eu nu ma pricep la politica. Dar citesc ziare, ma informez de la posturile tv , citesc 75% ce se scrie aici. Ce pot sa va spun este ca nu cred ca multa luma a observat azi dimineata cand V. Ponta a declarat ca(cetat din memorie) „adevarata lovitura de stat s-a dat prin neprezentarea la vot” Bineanteles ca tot Presedintele Traian Basescu era de vina! La asa o afirmatie eu nu vad decat ingrijorare din partea primelui, ptr ca asta NU POATE INSEMNA DECAT ca stie ca referendumul va fi invalidat. Am vazut articolul din Adevarul de azi cu agentul de paza din Onesti care se jura ca nu a fost la vot. Si, totusi, el apare in 8 (opt) liste suplmentare. Pe fotografiile a doua dintre acele liste se vedea clar ca semnaturile NU SEMANAU UNA CU ALTA. Pai va intreb si eu: Daca toto zice individul ca altcineva a votat in locul lui, atunci CUM A FACUT-O? Pe baza de copie de CI? Si CAND? Daca era sa se intample ziua in timpul scrutinului, macar la 2-3 sectii trebuia cineva din comisie- CEL MAI SIGUR REPREZENTANTUL PDL- s-ar fii sesizat. Or, in ziua respectiva se pare ca NU A OBSERVAT NIMENI.
Dar daca FALSUL a fost produs noaptea? Daca genul asta de frauda s-a facut prin scimbarea foilor undeva intr-un loc convenabil pucistilor?
P.S. graba cu care este madam temnita tot mai aproape de Min. Justitiei ma face sa cred ca atat Antonescu cat si Ponta STIU ca Traian Basescu REVINE LA COTROCENI. Daca o numesc pana la revenirea Presedintelui, domnul Basescu NU MAI POATE SA ZICA VETO la un fapt implinit.
Ba o sa-i poata cere revocarea, pt. ca din ce scria Ondine Ghergut, sigur are hibe la DNA. D-l Basescu va face la fel ca in cazul lui Atanasiu.
Da’ daca nu apuca s-o numeasca ministru?…
+, +, +
pozitiv, pozitiv, pozitiv
optimist, optimist, optimist
Luci, te rog!
D-l Basescu se va intoarce la Cotroceni. Si apoi sa vezi ce-i va popi! Nu el, ci institutiile, adica justitia! Mama, mama, nu le vor ajunge puscariile!
da ,de 1000 de ori da,sa ne auda Dumnezeu!
Eu zic ca CSM sa-si pregateasca o vizita la stomatolog pe 22 August asa cum a facut si dl Acsinte Gaspar de la CCR pe 1 August cand trebuia sa se ia decizia pe baza de cvorum dupa ce CCR a primit scrisoarea de la Min Interne cu 18,2 mil electori dar s-a amanat pe 2 August din cauza ca dl Acsinte nu a putut amana vizita la stomatolog si s-a amanat – chiar pe 2 August cand a venit acea hartie care spunea ca nu mai sunt 18,2 mil electori :……….
Ca bine zici!
am primit un text pe mail si am pornit in cautari sa vad ca este valabil.
verificarea mea atat cat am putut:
http://www.ioncoja.ro/textele-altora/rechizitoriu-crin-antonescu/ (link ce verifica mail-ul. Mai departe e treaba ziaristilor si a internetului. As mai citi pe acolo si altele. De exemplu:
http://www.ioncoja.ro/la-zi/cine-va-fi-urmatorul-presedinte-al-romaniei/
http://www.ioncoja.ro/textele-altora/adrian-nastase-victima-unei-tentaive-de-asasinat-ritualic/
asadar in fruntea acestei tari ca o jignire suprema avem un cartofor betiv si toxicoman cu o sotie sinucisa la activ. Partea cu securitatea este pentru copii alaptati.
Nu cred ca ajunge cineva in acea functie fara sa fie parte a unui serviciu. Important e sa fie un serviciu care protejeaza tara.
In aceste conditii Nasule sper sa nu ai dreptate ca de obicei in ultima vreme. Stiu ca este o speranta desarta…
hi hi hi hi…. doar ca prea a fost canicula vara asta 🙂 🙂 🙂
…
http://www.evz.ro/detalii/stiri/Victor-Ponta-pus-n-dificultate-de-o-jurnalist-de-la-France-Press-VEZI-schimbul-de-repl-997233.html
Laura, :)000
Buna, Elena!
Ce-i baiul? Raspunde, cu „Raspunde” 🙂
Oameni buni,va intreb :ce este de facut?Eu si ai mei locuim in Finlanda si ne simtim absolut neputinciosi.Ce putem face?De unde aflam daca ne-au „taiat”de pe liste? Urmarim zi de zi ce se intampla in tara si cred ca stim tot ce misca cu mult mai bine decat cei de acasa si mai avem si termeni de comparatie.Nu stim daca mai avem la ce ne intoarce.De cad ma stiu am votat,fara exceptie pana la acest referendum iar acum se pare ca „cineva”nu mai are nevoie de civismul meu.Cum sa ajut Romania?Ce sa fac?
Sa fim uniti, sa tinem aproape, este si va fi nevoie mai mult decat oricand de civismul fiecaruia dintre noi!
Sanda, FERICE DE TINE SI AI TAI! Eu iti spun fara nicio bataie de joc ca STATI ACOLO, CA STATI BINE! Daca grupul infractional pune mana DE TOT pe Romania, apai NU MAI E DE STAT IN TZARA.
problema este ca nu vom putea fugi toti din tara………….
Problema e ca eu nu vreau sa fug!!!!Stiti cum e sa traiesti printre straini care te mai si intreaba daca Romania e in Europa?!Da,mi s-a intamplat.Cum e posibil sa-ti dea Dumnezeu asa o tara si frumoasa si bogata si sa nu faci ce trebuie cu ea??? Vin de la munca in fiecare zi si stau cu ochii pe tv si pe internet sa stiu si sa aflu ce se intampla cu Romania.Din afara se vade toata gaosenia si micimea.Sunt la 300km de Helsinki si i-am facut cu placere pt vot dar nu acum.Acum am ales sa boicotam.Dar alceva ce putem sa facem?Scriu pe facebook,scriu la B1,scriu aici si pe unde mai apuc si ma rog la Dumnezeu sa nu fie chiar majoritatea romanilor atat de bolnava,de intoxicata…Aproape ca nu mai ies din casa ca sa nu pierd ceva la tv.
Credeti-ma nu e nici o fericire sa traiesti printre straini oricat de bine s-ar purta cu tine,tot strain esti si tot ACASA vrei….daca mai ai la ce te intoarce..
Luci,antena este buna peste tot in tara,dar in unele localitati se receptioneaza mai prost sau deloc ! trebuie intrebat si mai ales incercat !….
Hei, buna seara 🙂
psd are nevoie de TB inapoi la Cotroceni. doar asta ii mai poate salva imaginea pana in noiembrie.
ponta inca spera si el sa se treaca peste plastografia ce a putut face posibila santajarea lui.
iar daca ponta ramane in politica – nu ii va ierta lui antonescu NICIODATA acest santaj.
in curand ponta va incearca sa ne faca pe toti sa alegem – acceptarea plastografiei lui contra plecarii lui antonescu si a liberalilor
singura parte ce nu il vrea pe base la cotroceni este partea antonescu-pnl-voiculescu-patriciu
maine ccr va vota minim 6-3 pentru invalidare
Asa te vreau, Cristian!
exista o mica posibilitate a deciziei ccr de a declara referendumul viciat prin organizare si vot … dar cred ca se va renunta la ea pana maine, sau va fi asimilata lipsei de cvorum
Sa speram!
Ce ziceti, ajunge tanti pivnita(te tot citez, Alice) ministreasa?
Luci,
Ma bag eu inainte 🙂
Astăzi, 20 august 2012, a fost înregistrată, la Consiliul Superior al Magistraturii, cererea de eliberare din funcţia de judecător, prin demisie, a doamnei Mona Maria PIVNICERU, membru ales al CSM, reprezentant al judecătorilor Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie.
Conform prevederilor art. 35 lit. a din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Plenul Consiliului Superior al Magistraturii propune Preşedintelui României eliberarea din funcţie a judecătorilor şi procurorilor, cu excepţia celor stagiari.
Pe cale de consecinţă, pentru a fi efectivă şi pentru a produce efecte juridice, respectiv pentru ca persoana aflată într-o atare situaţie să nu mai aibă calitatea de magistrat, trebuie ca cererea de demisie să fie prezentată Plenului CSM, reunit în şedinţă. Ulterior, hotărârea Plenului se transmite Preşedintelui României în vederea emiterii decretului de eliberare din funcţie, decret ce se publică în Monitorul Oficial.
Data eliberării din funcţia de magistrat este data publicării decretului în Monitorul Oficial.
E primul comunicat pe pagina si nu poate fi link-uit, doar descarcat:
http://www.csm1909.ro/csm/index.php?lb=ro
Laura, intrebarea mea era dincolo de detaliile tehnice. Da, CSM va lua (sau nu, in functie de cvorum) act de demisie. Daca miercuri CSM nu are cvorum…
Asa-i ca presedintele poate cere revocarea unui ministru(cum a fost cu Atanasiu)?
Da! Presedintele poate cere revocarea unui ministru, cum a fost si cu Norica Nicolai de a iesit scandal cu Motocicleanu.
Norica nu a apucat sa fie investita ministru, a fost doar nominalizata. Dar Atanasiu a fost ministru si d-l Basescu l-a revocat. Pivnicereasa, sigur are bube la DNA, altfel n-o lua gura pe dinainte, sa se planga de interceptari…
Atenţie! Preşedintele poate revoca un ministru numai la propunerea Premierului. El poate cere, dar dacă nu vrea Premierul nu se poate.
de ajuns – ajunge, ca nu are ponta incotro
… victore, victore, ce viitor aveai fara de carnatul de plastografie si lacomia de masterate !
v-a luat pe toti valul, dupa indemnul lui iliescu de a va agata titluri la butoniera si incurajarea lui nastase de a vi le da ! voi nu stiati ca astia va corup inainte de a va promova ?
si uite acum – va santajeaza „partenerii” liberali in fel si chip. iar daca ii mai ascultati mult – o sa ajungeti sa fiti dati exemplu peste ani !
oreste-te macar tu, poate inca nu e prea tarziu !
victor ponta – TOTUSI, esti singurul, din clica asta, care a devenit ceea ce este in mod legitim – cu mandat incredintat de presedinte ! OPRESTE-TE !
ce naiba am de tot spun plastografie la plagiat ?
daca nu ma ocup cu ele … cu ele si cu ciomagele )))) 🙂
Buna, Cristian!
Theophyle zice ca a aflat despre paturiciu ca e pe drumul spre Sf. Petru. Poate ca de-aia iar i-au amanat procesul
buna Laura
nu stiu si nici nu ma intereseaza
Ideea e ca Dumnezeu nu bate cu boata.
Asa-i!
Yesss Cristian!
x
decebal_ TM cu tot respectul,sinte-ti bolnav de ura ,intriga si singuratatea va face sa ne tot cautati…..
N-am nici cea mai mica intentie ca sa va schimb parerea. Credeti ce doriti! Nu ma deranjeaza deloc parerea Dvs. Nici a celorlalti. Eu va inteleg, n-aveti cum sa fiti obiectivi, cineva care pune suflet si speranta in politicieni, n-are cum sa inteleaga/accepte ca exista si alte pareri sau dorinte.
GRESIT ! GRESIT ! GRESIT !…..de data asta nota 3 !….. 🙂
ia uite unde era obiectivitatea in persoana 11,5 mil este mai mult decat 7,5 mil – HAI PA !!!!!!
Sa ne unim cu totii gandurile bune, sperantele, astfel ca maine sa putem transmite, impreuna, muuulte, muuuulte energii pozitive, acolo unde este nevoie de ele!
Altfel, borfasii ne transforma pe noi in nebuni(ca „sectanti” ne-au facut unii reprezentanti de-ai lor pe aici). Ne putem imbolnavi, la propriu, nu la figurat. Eu, dupa-masa a trebuit sa iau calmante.
Luci, sau isi pot cumpara antena de camera,fara abonament ! …..detalii aici pe blog !…. cum desch pagina..
Am inteles ca doar in Bucuresti si Sibiu, nu?
Maine se va afla ca prezenta la vot in 29 Iulie a fost de 43,74%. 😆 😆 😆
Iar peste cateva luni: procentul celor cu „DA” a fost de 28% ( si din aia majoritatea nu stiau ce voteaza, credeau ca voteaza pentru Base)…
Dacule,proclamat singur,eu stiu ca nu-ti convine,dar iubitul tau Ponta ne-a spus clar ca 500.000 si ceva de votanti aveau CI expirate.S-ar putea sa fie procentul si mai mic decat zic eu,si decat zici tu,pt.ca daca se dovedeste ca acei oameni care au CI expirate, au votat(…),in concluzie votul lor va scadea din cei 8 milioane 400.000 si ceva.Nu-i asa ca v-ati dat cam cu tesla in …. singuri?
P.S. Cei 3 milioane si ceva de oameni din Diaspora vor fi inclusi de acum incolo tot timpul pe listele permanente. 😆 😆 😆
P.P.S. Marele vostru ponta a reusit sa scoata din liste aproximativ 40.000 de oameni, din 18 milioane 700.000 si ceva cu drept de vot.Bine la latrina3,mai sunt decat 14 milioane cu drept de vot,dar tu cu mintea cea mai ingusta a unui dac pe care si Decebal il punea sa-i spele fesul,nu ai decat sa-i crezi. 😆 😆 😆
veve, astia vor ca CCR sa declare ca nu s-au respectat conditiile de organizare Referendum,….de aceea au trimis diferenta de electori..insa USL isi da singuri cu firma in cap ptr ca ei stiau ca sunt 3,5 mil romani in afara dar au organizat Referendumul cu ei pe liste , deci , se ridica intrebarea de ce ??? Ca sa aiba motiv dupa aceea sa spuna ca nu trebuiau sa fie si sa scoata prezenta peste 50%.E de mult la copt nerozia asta , au stiut din start ca o vor folosi.
…iar contestarea listelor se face in 48 de ore de la incheierea Referendumului, deci USL nu au contestat atunci listele , dar azi vine cu ele modificate , deci practic ei vor sa-i determine pe cei din CCR sa ia o decizie pe baza unor liste -spun ei eronat intocmite -ca sa aiba ce latra dupa aia ca li s-a facut o nedreptate – si toti latraii lor ce se pot regasi si aici pe Bloh sa ne intoxice la greu
by the way-din ac seara la UPC au fost introduse in grila noi posturi -RTVȘANTENA 3 -desi nu existau…NASUL NU ESTE –
Daca in 2009 romanii din afara au votat la Prezidentiale de ce acum nu pot fi luati in considerare la Referendum mai ales ca au fost luati in considerare si la cel din 2007 ?? Daca tata aia de Nicolaescu ne explica cum 3,5 mil romani nu au dreptul sa fie pe liste ca nu sunt in tara, atunci ramane sa vada ce vor intreprinde si cei 3,5 mil de romani la CEDO , hai sa vedem care pe care , guvern de kkt USL -ist , ca pana la urma nu o sa aveti liniste cu noi romanii , ati pus-o de mamaliga ……………
Decebal_TM, nu ziceai matalutza la articolul precedent ca ne zici „Pa!” si vei revenii cand se intoarce si Ciaina??? Ce patzishi de te…sucishi??? 😆 😆
Semnat: Decebalus, per Scorillo
…
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-13059755-cand-nebunia-intalneste-borfasii.htm
Eu renunt la rds. Am facut din nou contract la upc. Va sfatuiesc, pe ce cu cablu la rds sa faceti la fel.
Buna seara!
Cand nebunia intalneste borfasii !!!
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-13059755-cand-nebunia-intalneste-borfasii.htm
msy tina70,msy Dan Tapalaga!
Adevaruri
Nu cred ca impunerea din legea referendumului a trecerii persoanelor care traiesc in strainatate pe liste suplimentare este aberatie si bariera birocratica. Este la mintea cocosului ca romanilor de dincolo le este mai greu sa mearga la sectiile de vot, acestea fiind putine si la distante relativ mari. Mie mi se pare mai absurd sa ridici pragul artificial cu cateva milioane, respectiv cu numarul celor care aproape sigur nu vor participa la referendum, indiferent care ar fi tema acestuia. Aici nu-i vorba de nici o discriminare: ei pot fi trecuti pe listele speciale si-si pot exprima liber optiunea.
Dezvaluiri
Imi place cum tot scade numarul recunoscut al celor cu “DA”. Si eu cred ca au fost fraude, dar nici chiar de ordinul milioanelor!… Nu m-as mira ca de maine, daca referendumul va fi invalidat si presedintele suspendat va fi repus in drepturi, sa inceapa o campanile de „reevaluare” a numarului si, pana la iarna sa mai fie recunoscuti doar vreun milion, maxim doua (pe posturile basiste, evident)…
Iar marea dezvaluire a relatiei/conspiratiei Pivniceru-Nastase sigur are trecere la cei care cred ca Soarele se roteste in jurul Pamantului…
Jocuri
Cred ca la jocuri nu-l intrece nimeni pe Base, doar s-a spus de nenumarate ori pe aici ca este cel mai mare jucator de “sah politic”…
Bani
Acesta-i singurul capitol la care sunt de acord cu Nasu’. Are dreptate in privinta banilor si a “circuitului lor in natura”. Doar ca am o mica adaugare: exact la fel, daca nu la un nivel si mai ridicat, s-a intamplat si in cazul guvernarii basisto-pedeliste. Cand e vorba de bani, nu se poate vorbi de culoare politica, banii au aceeasi culoare, acelasi “magnet” si acelasi drum intortocheat… Doar persoanele se schimba ( daca se schimba, de multe ori nici macar acestea)…
Eu va doresc succes! Va doresc sa va bage RCS-ul pe cablul lor!
Am promis ca de maine va las in pace, pana nu apare John si chinezu’, ca sunteti prea tristi si mie nu-mi place tristetea.
Iubiti-va aproapele, lasati-i pe politicieni!
Daca tot vreti sa va retrageti demn asa cum va place sa credeti ca sunteti si tot vreti sa ne convingeti de ceea ce spuneti v-as ruga si eu Dl Decebal, cel echidistant, sa ne spuneti si noua basistilor de aici , asa cum va place dvs sa ne numiti ,cam in ce perioada 2004-2012 , pana la suspendarea de acum Presedintele Basescu a incalcat Constitutia asa cum a facut-o Crin Antonescu si cu ce ocazie PDL a incalcat atatea legi intr-un timp atat de scurt asa cum au facut-o PNL si PSD .Si sa-mi mai dati un exemplu de Ministru al Justitiei pe vremea lui Basescu si PDL care a fost fotografiat urcand in masina unui condamnat penal sau care a fost interceptat vorbind la telefon cu 2 procurori urmariti penal.
Daca chiar sunteti asa corect cum va place sa va credeti va rog sa ne dati si nou aceste exemple cu nume, prenume si fapte, asa ca sa nu mai ziceti ca noi vorbim basme pe aici….daca nu faceti lucrul asta ar fi chiar indicat sa va retrageti definitiv ptr ca atunci cand vorbiti despre ceva e bine sa aduceti si argumente .
…si ar mai fi o remarca pe care vreau s-o fac este trist ca dvs ca si cetatean roman uitati ca absolut toate faptele USL au ca finalitate doar distrugerea unei tari si anexarea ei ca feuda proprie a unuia ce sta in spate si ce doreste cu tot dinadinsul sa aiba si ultimul bastion -Justitia-toti romanii cinstiti din aceasta tara se tem acest lucru, dvs din ce am vazut le cam tratati ca o bagatela –oare de ce ??? Ia sa vedem sunteti in stare sa fiti demn asa cum va place sa va considerati si sa ne dati un raspuns corect ???
..si daca ne puteti spune si o masura economica luat de Ponta in cele 3 luni de guvernare care sa genereze locuri de munca si stabilitate ????
….???…???
Tina,
Nu-ti consuma energia! Șăzi bland!
SUBSCRIU tina70!!! Hai decebal_TM treci la raspuns,este cam mult de scris…si vad ca te pricepi 😉
Nici prin gand nu-mi trece sa pierd timpul cu discutii sterile si inutile. Nu ma gandesc sa va conving ca am dreptate sau ca gresiti. Sunteti toti majori/majore si aveti puterea sa ganditi, intelegeti si actionati cum credeti ca-i mai bine.
Din partea mea, puteti petrece aici 24/7/saptamana. Puteti sa va uitati in direct, in reluare si inregistrat la toate emisiunile de aici si de pe B1. Daca asta va este placerea, n-aveti decat!… Voi ma considerati pe mine si pe cei care-l criticam pe base si pe pedelisti (de fapt, numai Timan a mai ramas) niste intrusi, dusmani si platiti de fortele raului, veniti aici ca sa va dezbinam si suparam. Sunteti intr-o eroare totala!
Ca au mai fost si persoane care v-au atacat dur, probabil suparate rau pe basisti, este adevarat. Dar nu puteti spune ca eu, john, chinezu’, popaleon si timan am apelat la jigniri. Fata de cum am fost atacati de multe ori, am fost niste ingerasi…
Chiar daca veti ramane doar voi pe aici, chiar daca nu veti mai vedea nici un fel de opozitie sau critica, sa nu va inchipuiti ca asta-i Romania reala si ca lumea il iubeste din nou pe Base si nu mai poate de dragul portocaliilor… Viata reala-i afara, nu aici, pe blog…
Auzi mai nene Romania reala sunt cele 11,5 milioane de romani care au stat acasa la Referendum adaugand pe cei 900.000 car au spus NU din cele 18,2 milioane, hai nu va mai amagiti cu faptul ca nu vreti sa recunoasteti realitatea sau acum vrei sa spui ca 7,5 mil este mai mult decat 11,5 mil m.Despre ce Romanie Reala vorbesti nene ??? De aia de pe Antena 3 la care va uitati voi ???? Va place sa faceti asa pe luptatori ai democratiei cand tot ce ati facut si faceti miroase a penal , pute nene, pute rau.
deci ca sa fie clar dl Decebal ca vad ca nu le aveti cu matematica si nici cu cifrele ce reprezinta realitatea din tara : din 18,2 mil romani cu drept de vot : 10,5 mil au stat acasa si 900,000 au spus NU la Referendum , asa ca in ecuatia asta 7,5 mil nu reprezinta o majoritate ……poate va lamuriti si voi ….
Stimata doamna,
Nu stiu cum stati cu matematica, dar este clar ca logica va este catastrofala. Daca sustineti ca toti cei care nu s-au prezentat la referendum sunt de partea lui base, este clar ca soarele a fost puternic zilele astea si n-ati avut palarie sau umbrela…
Pacat…
Ia mai incercati sa faceti niste sapaturi, sa vedeti cam cati romani au participat la vot in decursul anilor 1992-2013, sa va faceti o imagine a populatiei care voteaza la noi.
Eu zic sa ne oprim aici! Este un dialog al surzilor si este pacat de timp si spatiu ( de memorie)…
auzi nene , ia arata-mi si mie unde am scris ca toti cei care au stat acasa sunt ptr base ?? stai prost cu ochii sau cu capul ??? eu am spus ca au stat acasa si atat-motivele pot fi diverse – si nici basescu nu si-a insusit toti electorii care au stat acasa – poate romanii s-au saturat de mizeria USL si nu au vrut s-o gireze prin participarea la referendum –-cred ca v-a intrat basescu in ADN voua nu noua–ma gandeam deunazi cred ca si MRU daca era sau altul la Presidentie tot la fel faceau doar ca sa scape de puscarie hotii din USL , ei uite ca s-ar putea sa nu scape ….!!!!! Sau crezi ca inca nu s-a observat de pe Luna ca vor sa o schimbe pe Kovesi si dupa aceea sa-l schimbe si pe Morar la DNA ??!!!!
Laura, nu mi-o consum dar as dori sa vad si eu niste argumente, n-am mai scris cam demult pe aici si-l vad pe Dl Decebal cum incearca sa ne explice asa plin de tact si cu echidistanta cum sta treaba….dar cum stam cu faptele ??? 🙂
Am observat ca-i place asa sa atinga problema cu RCS-ul ….ca deh zice el cel bine intentionat ca spera sa vada Nasul si pe RCS de parca noi n-am stii cam ce gandeste 🙂 dar totusi zic ca asa o farama de orgoliu de om trebuie sa aiba si el si s-o lase mai moale 😀
Citeste ce scrie la „LOCUL 7” Bleen:
http://www.blogary.ro/2012/08/cele-mai-bune-comentarii-ale-saptaminii-13-19-august-2012/
P.S. L-a adus si Cristian la articolul anterior.
l-am citit 🙂 si stiu cam ce hram poarta astia pe aici –ma refer la ”echidistantii” de serviciu–care mai sunt si ei de acord cu una alta zisa de Nasul asa sa nu dea de banuit dar eu raman la a mea –ori vine cu argumente ori ne lasa–ca m-am saturat de kkt-urile lor , pardon scuzati 😀 dar la d’astia urat mirositori eu asa le zic
Stimata doamna,
Incalcarea Constitutiei de catre presedintele inca suspendat este ceva minor, din punctul meu de vedere. Eu nu l-am criticat pentru asta. Eu il critic de cativa ani fiindca a acaparat intreaga putere, face doar ce vrea si ce-i place, nu-l intereseaza celelalte puteri din stat, nu este nici un mediator (asa cum ar fi trebuit sa fie, ca presedinte), este samanta de scandal, nu poate concepe o altfel de guvernare decat supusa lui. Este stilul unui comandant de nava, ceea ce si este, doar ca tara nu este nava lui si nu asa trebuie condusa, daca ne gandim la puterile sale constitutionale.
Ii critica pe cei din opozitie ( de multe ori pe buna dreptate), dar ai lui fac aceleasi lucruri, chiar si mai grave, si nu se intampla nimic. Veti spune ca si de la pedele au fost anchetati si condamnati, pe cand cei de la actuala putere, cand au mai fost la putere, n-au inchis nici un „prieten”. Eu nu-i laud pe uselisti si nu ma refer la ei. Daca au facut la fel sau mai rau, este treaba lor, sa raspunda in fata alegatorilor. Dar sa mi-l dati exemplu pe Base ca monument de performanta, onestitate, corectitudine si cinste – este ridicol!… Pentru cei din ograda lui este „performant”, fara nici o indoiala.
Ia uite aici si raspunde –-ia zi ti se pare normal asa ceva ??? Traiesti in Romania si vrei cumva un Min de Justitie santajabil ??? Daca nu traiesti in Romania ti-ar placea sa-ti spun ca n-ai dreptul la opinie ?? Iar in ceea ce priveste un Presedinte de tara care a fost ales pe un numar de ani trebuie sa-si duca mandatul la indeplinire fie ca va place voua sau nu si Bush Jr a fost criticat in SUA din cauza razboiului in Irak care a generat multe pierderi SUA si Congresul nu l-a debarcat ptr ca a fost ales de natiune. Ce fel de democratie vreti voi ca sa dati jos un Presedinte ptr ca nu va place de el sau ca vi se pare voua ca face nu stiu ce , sau ca are mentalitate de comandant de nava ,sunt deja 2 suspendari la care CCR a spus ca nu exista incalcari de Constitutie –pana cand nu vor fi bagate criteriile pe care le spui tu in Constitutie la capitolul abateri nu cred ca avem despre ce discuta decat despre o lovitura de stat care se vede si de pe Luna si care este considerata asa de toate tarile civilizate la statutul carora aspira si romanii . Chiar crezi ca pe undeva in Europa s-ar fi acceptat asa ceva ??
http://www.gandul.info/politica/cine-a-sunat-o-pe-mona-pivniceru-dupa-ce-a-fost-fotografiata-in-masina-lui-andrei-nastase-si-i-a-transmis-welcome-to-the-club-9956252
Eu sper sa se invalideze referendumul si sa vi se intoarca presedintele iubit. N-as vrea, sincer, sa vad la „stirile de la ora 5” sute/mii de cazuri de sinucidere…
eu sincer cred ca nu e cazul sa faci glume d’astea ca nu suntem handicapati pe aici , nu este vorba de presedintele mult iubit aici, daca n-ai inteles fa-ne favoarea si lasa-ne daca altceva mai bun nu poti emite ptr ca ne insulti cam tare inteligenta si chiar nu suntem obligati sa suportam mojicia voastra …………………..
Decebal, eu nu stiu cum se vad lucrurile din Romania, dar din afara e totul foarte clar, imi permit sa spun ca traiesc intr-o democratie autentica si actiunile guvernului Ponta, felul in care s-a facut referendumul sunt antidemocratice si criminale pentru tot europeanul cu bun sens, adica va urmaresc discutiile si ma intreb: a mai ramas careva normal? Deci a ramas ca CCR sa salveze Romania? Pai ce dracu, e tara lui Pazvanti? Mi-e si rusine sa comentez strainilor ce se intampla in Romania… Ce tara? Ce tupeu sa ai sa vorbesti altora de identitatea ta, de cum suntem noi o tara in Europa cand tot ce se intampla in Romania pare ca vine dintr-o dictatura sud-americana. In afara nu poti minti, nu poti sa invoci neamul ales si „originea tracica superiora”, iti rade lumea in fata. In Europa ori esti ori nu esti. Trebuie sa recunoastem: in nici o tara europeana un asemenea lucru n-ar fi posibil, putem sa-i criticam cat vrem, putem sa invocam tot patriotismul si nationalismul nostru. N-ar fi posibil pentru ca nimeni nu ar indrazni sa sustina asemenea initiative. Oricat de populisti ar fi unii, oricat de flamanda ar fi populatia, nu ar permite unor infractori sa-si bata joc de ea in halul acesta. Numai nervi si intristare… ahhh de ce m-am nascut roman?
Pentru Basescu aufost mai multi decit 7 milioane.Cei care nu au fost la vot au fost si ei pt. T.B.In privinta d-nei Pivniceru, lucrurile vor merge f.rau ,din ce in ce mai rau. Cred ca asta a fost ultimul pas din lovitura de stat.nu vad nici o iesire.
Nasulleee,Nasulleee,nu vreau sa cred ca ar putea fi adevarat ce ai scris….
NU VREAU CA” PRIMUL ALES AL PATRIEI SA LASE BANUL PUBLIC LA INDEMANA SACALILOR DIN PARLAMENT(si asa l-au avut destul) SI SA TZINA PUSCARIA DEPARTE DE EI”.
Sper ca DUMNEZEU va fi alaturi de noi!
Doamne ajuta-ne!
…o minune ! Eu tot mai sper ! ….. O minune vine la mom potrivit ,nu cind strigam noi dupa EA ! meritam sau nu meritam, cel putin o parte dintre noi am incercat sa nu stam sa ne uitam ca la spectacol….
in concluzie ce-a facut guvernul? mult zgomot pt. nimic,problema este daca CCR este multumita sau iar amana pt ca ea a cerut nr. de electori. De ce atatea minciuni la tv,deseara vor iesi in rafale si dai si lupta.Maine poimaine vor avea nevoie de operatii estetice,nasurile lor sunt prea lungi.
Si tu Nasule,Cristoiule,Turcescule,unde a-ti fost in aceasta perioada? In concediu…Astea erau vremuri de plecat in vacanta ? Pacat de noi,pacat de voi,pacat de tara asta…Ultimul sa stnga lumina.Noapte buna.
Mare dreptate mai ai, draga Ela.
In semn de protest eu nu am mai scris nimic pe blog de cand a plecat Radu Moraru in concediu.
Doar ne-a promis mai demult ca el cu toata echipa nu mai pleaca in concediu pentru vreo doi ani.
Nu i-a cerut nimeni sa spuna asta dar daca a spus-o putea macar sa se tina de cuvant.
Astia suntem, cu astia defilam.
Asta e.
Va salut pe toti cu ocazia asta.
Numai bine.
Maine seara Radu Moraru va fi in direct.
Contra-salutari!
Bine ti-ai revenit! 😛 (asta-i de la o tanti care cam fugea de la serviciu sa-si faca ceva cumparaturi si ne spunea cand se intorcea: „Mi-am revenit!”)
Mihai ,Radu a tinut legatura cu noi in toata aceasta perioada ,aici pe blog,maine seara se intoarce ,acum incepe lupta si eu l-am asteptat ,deci hai sa-l intelegem ,stiu ca asa a spus ,dar e si el om are nevoie de putin liber dar sint sigura ca ce este important nu scapa 🙂 ,asta se stie deja.
Nasule daca nu o inviti iar pe Mihaela Popa sa ne explice ia cum a votat pentru stabilitate…
Apropo ce scria Viorica mai sus
si Mihaela Popa si altii au intrat in istorie- dar pe lista neagra-nu o sa-i uitam niciodata pe acesti tradatori!!
Buna intrebarea, d-nul Fane!!
Ce-as putea eu spune? Stiu doar ca CCR, face maine istorie. Va fi o emblema a dreptatii sau va fi o stampila in mana mafiei.
eu sper viorica ca CCR va fi si ramane o emblema a LIBERTATZII PTR.ROMANIA.
Ponta s-a comportat la această conferinţă ,,ca un c.o.i întro găleată”.
😆
Asta-i antologica!
http://www.b1.ro/stiri/politica/ponta-iritat-din-nou-de-ziaristi-raspunsuri-balbaite-dupa-o-polemica-live-cu-o-jurnalista-afp-sunt-convins-ca-la-paris-nu-se-intampla-lucrul-asta-video-35677.html
Si am şi o explicaţie a acestui comportament.
Pucişti se aşteptau din partea primarilor la un răspuns de genul: In urma reactualizării listelor electorale permanente, numărul persoanelor înscrise pe aceste liste este de 2000 de persoane cu drept de vot- in loc de 4000 càţi au fost iniţial de exemplu.
Numai că primarii s-au consultat cu juriştii şi au transmis datele defalcate conform criteriilor din memorandum.
Astfel Guvernul nu şi-a putut lua răspunderea să trimită o singură cifră cerută de CCR.
Puciştii
Puciuriii
http://sareinochi.files.wordpress.com/2012/07/puciuriii_net.jpg
Laura, 😆 😆 😆
Nasule, eu cred ca daca lucrurile o vor lua razna rau de tot in Romania , U.E. va da tot atata penalitati si amenzi guvernului cat sa-i cocoseze iar faptul ca aceste penalitati vor fi recuperate pe spatele poporului nu va face altceva decat ceea ce s-a intimplat si cu Ceausescu in ’89 –adica Ceausescu a fost atat de prost indrumat sa ia decizii atat de cretine ptr ca se stia ca la un moment dat poporul va exploda…….asa ca atunci cand oamenilor o sa le ajunga cutitul la os s-ar putea sa nu le mai foloseasca la nimic ULS-ului nici guvernarea si nici Min De Justitie Temniceru……………chiar daca lumea pare acum calma , e greu de estimat pe viitor ce va fi……
Eu cred ca oamenilor le-a ajuns deja cutitul la os, de aia a si luat bataie pedeleul la locale de nu s-a vazut iar Base a primit 7.4 milioane de „DA”… Nici nu era greu sa le ajunga, ca cei multi si prapaditi nu prea au grasime si masa musculara, au doar oase… Grasii sunt prin Parlament, conduceri executive si administrative, prietenii celor care au puterea, etc…
mie mi-a ajuns cutitul la os din cauza USL si nu din cauza PDL !!!!! Pe vremea guvernului Boc tot s-au luat masuri menite sa stabilizeze tara , acum se doreste doar sa se puna mana pe tara si sa fie transformata in Feuda lui Felix !
Eu unul sunt membru PDL si u stiu de ce a luat PDL bataie la local .
Nu stiu nici de ce si-au dat demisia de la guvernare , au preferat sa plece decat sa vorbeasca cu oamenii , sa le explice .
Stau in sect. 3 si nu stiu de ce Liviu Negoita nu a luptat pt primarie , el a mimat ca e „candidat” .
Nu inteleg eu multe din ceea ce PDL face , stiu ca unii se aduna acolo intre ei , la varf si se faca ca fac ceva democratic .
Si-mi pare rau ca altceva in afara de PDL nu mai e sa se lupte cu USL , tentatia de furt masiv oferita de alde USL a cuprins pe toti .
PDL nu e in stare sa comunice credibil cu oamenii , nu e in stare sa aiba un site activ , nu e in stare de nimic si totusi toata romanimea se uita numai inspre ei .
Si asta nu e bine , pt ca uite ….
lumea uita cati au dezertat din PDL … de unde stiti ca nu or sa o mai faca si altii !??
Romanii ingroziti de USL …. oare ce vor vota in noiembrie ?
Ziua buna!
Am citit si eu cifrele date de Ponta si este o aiureala fantastica din care nu se intelege nimic..practic este imposibil sa iei o decizie valida pe baza acestor tampenii ….insa spune ca listele electorale sunt la Parchet. Ce draq sa mai astepte CCR-ul ca astia nu au dat nimic concret decat niste estimari pe picior asta in cazul in care scrisoarea trimisa la CCR contine aceleasi date …………..
Vă rog dacă ştie cineva căte persoane au fost scoase de pe listele electorale în judeţele Harghita şi Covasna şi cam care a fost atitudinea primarilor şi a preşedinţilor CJ.
Este important în jocul judecătorului numit de UDMR la CCR şi ar putea să ne ofere date despre o eventuală atitudine a UDMR în continuare.
Mulţumesc
Buna ziua tuturor, din nou! 😀
Nu am a comenta pe marginea articolului Domnului Moraru, ci doar sa va fac cunoscuta parerea unui roman stabilit in SUA:
„Se povesteste ca un tată şi fiul său săpau o fântană. Pentru a coordona lucrul, fiul a coborât în partea de jos a puțului comunicand cu tatăl sau care se afla la suprafată. Deodată părţile laterale au cedat si structura s-a prăbusit peste baiat, acoperindul cu lemne şi pămant.. Tatăl, după un moment de agonie, îsi făcu gura pâlnie si strigă din toata puterea, “Fiul meu, eşti în viaţă? Mai e cineva jos acolo?” “Nu, domnule, “a fost răspunsul slab care străbatea din adânc. Insă acest răspuns firav, a fost dovada vieţii pe care tatăl dorea s-o audă.
…
În ciuda găselnițelor promovate de actorii care s-au implicat în această telenuvelă, singurii care încă mai pot acționa responsabil pentru soluționarea stării de asediu, sunt cei 9 judecători ai Curții Constituționale Române. Sunt oamenii care in ciuda unor numiri politice, au trăit și s-au pregătit toată viața lor pentru acest moment crucial când vor trebui să decidă îngroparea sau ridicarea unui popor. E meritul aceluia care a așteptat o viață întreagă, pentru ca la un moment cheie să se afle la locul și timpul potrivit. Nu-i ușor si de aceea nu putem ca toti să fim judecatori astăzi.
E cineva acolo, la CCR care-și înțelege rolul pe deplin și poate așeza interesele naționale mai presus de interesele personale? Este cineva acolo care înțelege că bătălia nu este despre președintele Traian Băsescu și revenirea lui la Cotroceni, ci miza este înnobilarea sau îndobitocirea acestui popor? Este cineva acolo care înțelege importanța acestui moment, acceptând cu toată responsabilitatea rolul de ctitor al unei Românii moderne? Este cineva acolo care refuză să se indentifice cu trădătorii de neam, specie care nu ne-a lispit nicio-dată în momentele cruciale ale istoriei?
Așteptăm cu răbdare un semn, fie el chiar firav, un răspuns, care însă va dovedi că existăm, că suntem în viață și vom câștiga. Nu vorbesc de bătălia împotrivă semenilor noștri, așa cum ne-au asmuțit iubiții conducători împreună cu Antenele lor, ci bătălia împotriva minciunii, imposturii și a sistemului ticăloșit.
Alo, mai e cineva acolo?”
http://www.contributors.ro/editorial/alo-mai-e-cineva-acolo/?cfcc
Subscriu intrutotul.
Sa fim uniti.
Foarte frumos Laura,pentru care itzi multzumesc!
Sper sa citeasca cat mai multzi comentariul tau.
xxx
Rodica,
Nu-i al meu!
Doar l-am citit si l-am adus aici! Da, pentru ca sa-l citeasca cat mai multi.
Si eu subscriu! Si eu astept cu raspunsul pregatit la intrebarea retorica!! Da,mai suntem aici!
„Timp de 10 ani vor avea bani frumosi pentru
pensionari…”.
Pai daca le spune pensionarilor asta si o si fac,
vor fi votati intr-o frenezie.Ce-i intereseaza pe
pensionari ce va fi peste 10 ani!Si astia se duc
toti la vot.
😆 😆 ))))))
Tot gunoaiele astea ne-au distrus viitorul de 22 de ani incoace!!Tot m-am intrebat in decursul anilor cand vom scapa de acesti sclerozati??Bata-i dracu de pamant!
Radu Moraru.Da-mi voie sa nu fiu de acord cu citeva afirmatii.
”Crin Antonescu va fi presedinte in SEPTEMBRIE?”
Personal,nu cred.Si am o mie si una de motivatii rationale.Imi este lehamite sa le pronunt.Oricit AR FURA la scrutin,NU VA FI PRESEDINTE!
Desi acorzi credit lui Ion Adrian cu privire la analiza si deductiile facute in baza prevederilor unor legi,expui ,la cealalata
extremitate posibilitatea ca CCR sa fie disfunctionala sau chiar implicata intre dispute ce nu au nimic de a face cu LEGEA.
Am incredere ca CCR stie ce face.stie ce TREBUIE sa faca,și ca USL,oricit de mult al plagia,fura,distorsiona adevarul este PERDANTUL.
buna mark,
(scriu cu intirziere din motive obiective)
asa vad si eu lucrurile, am fost optimista de la inceputul circului si ramin pe pozitie. am fost atenta la evenimente si pot spune ca si-au sapat groapa singuri ,o sapa in continuare. au tras apa pe justitie si iata asa cum sunt ei (oameni cu bune si rele)nu s-au lasat balacariti pina la urma. ma uit la aceste specimene cocotate in virful piramidei si ma tot minunez cum de au reusit dar avind in vedere statisticile era de asteptat, avem 11 milioane de asistati social,incredibil dar adevarat……….
Coco.Sistemul ticalosit al esalonului II este creatia lui Ion Iliescu.reforma institutiilor,dar si cea legislativa a intimpinat mare opunere ,tocmai pentru prezervarea acestui sistem.S-au mimat politici de piata,s-au creat false partide care sa deaa impresia de opozitie si pluripartidism,s-a stabilizat virful capitalismului de cumetrie ,intarit economic si financiar prin privatizari si crahuri bancare dirijate.
Au paarut ciocoii si baronii ,exact cei care au procedat la manipularea masei amorfe de la baza societatii.Legaturile cu mafia interlopa a conturat si mai pregnant aceasta captivitate.
Romania a fost slabita intentionat,economic,cultural,social,pentru a deveni o piata pentru recrutare forta de munca calificata ,pentru rejectarea deseurilor europene sub forma de solduri second hand sau a alimentelor trucate ,de proasta calitate si nesanatoase.Falimentarea rapida,dirijata a mii si mii de unitati economice i-a trimis pe oameni la mila statului.STAT constientizat sa se infrupte din plin prin creatiile capitalismului salbatec,miliardarii de carton de tip Voiculescu,escrocii miliardari detip SOV,hotii si profitorii institutionalizati in functii inalte,precum Nastase.,si,care acorda alocatii sociale,prin tot felul de inventii unei categorii defavorizate prin acest plan diabolic,categorie care devine captiva,umila,supusa acestor virfuri mafiote.
Despre cine vorbim?
Despre mafia interpartinica,consolidata,masonica si cu interese interstatale care duc ramificatii din Orientul Mijlociu si pina la vecinul nostru de la Rasarit.
Captivii acestei caracatite nu sunt obedienti decit in mica parte.Majoritatea este umila,este supusa,nu gindeste si nu stie sa faca altceva decit ce i se porunceste.Pentru un pumn de malai sau o pensie de fals revolutionar.Pentru o autorizatie de vindut seminte sau pentru o pensie de handicap inventat.
Coco,nu uit ca inainte de a veni AICI,mi-ai adus comenturile de pe blogul lui Roncea.
Chear sa nu mai existe nici o speranta pentru ROMANIA,pentru democratie,pentru ROMANII cinstiti?Ramanem numai cu pesimismul,ne vaitam si gata?Sper sa mai existe judecatori onesti,functionari din administratia statului ,corecti.Ne-am simtit bine cu totii in concediu?Intrebare retorica.Comentam,comentam,dar ….cum am putea ajuta.Ne lipseste un LIDER ?
eu am incredere in d-na Kovesi..am incredere in domnia sa si echipa d-nei
Daca vine Temniceru ca Ministru, good bye LCK si DM. 🙁 S-a terminat cu justitia. Rugati-va!!!
😆 scamatorie aprind lumanari in fiecare zi….acum…. cum ne-o fi norocul 😉 nici nu stiu ce sa mai spun… sunt prea mica,nu ma pricep la toate si nici nu am acces,dar acolo unde am avut …au ramas cu gura cascata 😆 😆 ))))
Scris de Vir D.
Semnati petitia online care cere ca sedinta Curtii Constitutionale de maine, 21 august 2012, sa fie transmisa de televiziuni!
Conform Legii Nr.47/1992 privind organizarea şi funcţionarea ***ţii Constituţionale, Art.12., Aliniatul 1: “Şedinţele de judecată sunt publice, în afară de cazul în care, din motive întemeiate, Curtea hotărăşte altfel”. …
Night,
E petitia col. Dogaru?
https://www.nasul.tv/2012/08/20/colonelul-dogaru-ameninta-cu-pichetarea-curtii-constitutionale-si-a-palatului-cotroceni/
nu cred ….dar ideea sa vedem in direct dezbaterile mi se pare corecta ,avand importantza dezbaterii,care tine de viitorul Romaniei
Este o petitie USL-ista, cititi toate punctele, nu semnati asa ceva.
Nu cred ca-i la fel de amuzant ca pe vremea CPUN-ului.
Poate doar daca ni-i arata in fata cu abacele, calculand: 18.292.514 – 1.101.809 + 482.219 – 26.066 – 4.475 – 151 – 3.414 – 199 – 349 = 17.638.170 / 2 =
DA,ASA ESTE …AVETI DREPTATE ,ESTE UN APEL AL TRADATORILOR DE TARA .
VA ROG SA MA SCUZATI ,CA NU M-AM INTERESAT MAI BINE .
ROG ADMIN SA STEARGA COMMENT-UL
MULTUMESC!!!
Aceasta petitie e a lui Dogaru si Antenelor lui Felix.Asa ca NU SEMNATI nici o petitie!E o capcana!
nasule ,o se ne ia dracul pe toti daca usl vine la putere ….noi nu avem legi si nici cine sa ne apere …se vede cu ochiul liber ca acesi borfasi vor sa ne scoata din CE…..si tu,cu b1 nu ve- ti face fata …..tunurile vor fi si pe voi….
pai tunurile sperantza sunt de mult pe ei…. Turcescu inca mai rezista….dar pe RM l-au indepartat…si uite rezultatul cu reaparitzia pe rds-rcs una din cele mai importante….TOTUL ESTE POLITIC….FIINDCA SPUNE PURUL ADEVAR…SI MANIPULATZII NU AU VOIE SA STIE ACEASTA…….. CA IN TIMPUL IMPUSCATULUI ….CAND VENEA VORBA DE CAPITALISM….ERAI DIRECT INCHIS…SAU PRIMEA_I DOSAREL LA SECU.
RECENSĂMÂNT 2011, rezultate preliminare: 19.043.767 – populaţia stabilă a României
Populaţia stabilă a României este de 19.043.767 de persoane, fiind vorba despre cei care au reşedinţa obişnuită în România, a anunţat luni preşedintele INS, Vergil Voineagu, după ce rezultatele preliminare ale recensământului au fost validate, urmând să fie prezentate Guvernului în prima şedinţă.
DACA SUNT PRELIMINARE , DE CE LE ARATA CHIAR ACUM , DOBITOCUL …!!!!
SA MI LE ARATE IN 2013 !!! ANIMALUL !!!
STII CUM E AIA : AM SCAPAT DE PAZA NEMTEASCA SI NE-AM AGATAT IN SARMA GHIMPATA ?
ASA SI CU USL-istii ASTIA !!!
cred ca sunt proasta de nu inteleg deloc – cum naiba, daca scade numarul votantilor, cei care au votat da ramane acelasi?
in rest?
le doresc celor care nu mai doresc democratie, sa traiasca precum in comunism – avand siguranta zilei de maine: ca vor sta la coada pentru hartie igienica, sapun, si orice ‘s-o baga’, sa aiba libertatea de a privi 2 ore la jurnalul TV cu antonescu si sa-i intrebe pe intelectualii de 50+ de ani ce ‘sigur si frumos era…’
DIN PACATE AZI SAU MAINE , SE INTAMPLA , POATE CHIAR SFARSITUL DEMOCRATIEI IN ROMANIA !!!
Azi PIVNICIERU VA FI MINISTRUL JUSTITIEI , SI PESTE CEL MULT 2 ZILE , KOVESI ,SI MORAR VOR FI SCHIMBATI !!!
ACUM TOATA SPERANTA ESTE IN CCR !!!
RESTUL SOCOTELILOR CU VOTANTII , ACUM ,ESTE IN ZADAR !!!
VAD CA NE AJUTA SI CSM-ul !!!
VAD CA NE-A AJUTAT SI CCR-ul !!!
Iar a trecut glontul….
Sunt convinsa ion ca ne vor ajuta in continuare,in special atata timp cat vor ramane independente si nu vor fi subordonate politicului.
Din partea lui T.B. au avut si vor avea tot concursul pana la sfarsitul mandatului.
De acord.Dar ma ingrijoreaza acesti judecatori de la CCR (SE COMPORTA CA NISTE POLITRUCI AUTENTICI si asta e jalnic) pentru ca maine pot lua o decizie exact invers.
Comentariile sunt închise.