Ultima zi din ianuarie 2012, la aproape 4 luni de la lansare, a adus acest bilant interesant, 1 milion de pagini vizualizate de catre cei peste 88.000 de vizitatori unici, potrivit Google Analytics. Daca in decembrie 2011 blogul avea 14.000 de vizitatori si 200.000 de pagini vizualizate, iata ca in ianuarie, datorita lansarii site-ului, vizitatorii au crescut la 26.000 iar numarul de pagini a depasit 420.000, cu mult peste previziunile lui Cristian 777 !
E drept, pentru „veteranii” blogului dar si pentru mine, parca s-a pierdut ceva din atmosfera de la inceput, ne-am mutat din casuta noastra in ditamai mall-ul! Dar cred ca, pe masura ce ne obisnuim, ne vom regasi! Mai ales ca ne pornim si cu emisiunea dar si cu televiziunea! Si eu am dificultati sa navighez pe noul site dar, atunci cind reusesc un tur complet sint aproape multumit. Astept de la colegii mei, actuali si viitori, sa ne dea cele mai bune si curate informatii si analize! Exact cit ne trebuie ca sa luam, zilnic, cele mai bune decizii din viata noastra!
Nu uitati, de acum incepe numaratoarea inversa! Voi pune o mare presiune pe colegii mei de televiziune ca sa fim gata cit mai curind! Pe 16 februarie incepem probele! In mai putin de o luna vom fi fata in fata, sinteti pregatiti?!
Sa fiti iubiti!
P.S. Sintem la Cluj, si, incepind cu ora 14.00, ne intilnim cu fanii si studentii in sala 101 a Facultatii de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii din cadrul Universitatii Babes-Bolyai iar apoi, pe seara, cu oamenii de afaceri. Incepind cu ora 12.10 voi fi in direct, alaturi de Sabin Gherman, pe postul de televiziune TRANSILVANIA LIVE!
http://www.evz.ro/detalii/stiri/sponsorii-din-umbra-ai-partidelor-incep-sa-infunde-puscaria-964429.html
Bravo , gp1 , buna informare. Vorba lui Cristoiu – aia 2 ani la un politician a contat si ca exemplu.
Adica, AN, care a beneficiat integral de efortul colaboratorilor, care a luat tot … a primit 2 ani si atat. Cei care s-au facut „luntre si punte” pentru „seful” – ha ha ha – au luat 6 ani si confiscari.
Luati de mai puneti botul, la „colecta bani de campanie” domnilor afaceristi si functionari de stat/membri de partid !
Pentru prima oara zic si eu Bravo Justitie Romana !
Cristian, asa cum ti-am mai spus, esti contagios in privinta optimismului si a faptului ca firavele semne de normalizare te umplu de optimism.
Ceva, ceva s-a transmis si la mine, doar ca am vazut, atat eu cat si apropiati de-ai mei, atatea piruete ale institutiilor statului, incat m-as molipsi, dar inca am un „sistem imunitar”(la care as renunta imediat, crede-ma!)ce ma impiedica sa sar de bucurie. Sa dea Domnu’ sa fiu eu cel mai fraier, in privinta asta, si sa topai ultimul, dar…
Hai sa-ti povestesc ce a patit un prieten in 2004.
A candidat omul la locale, ca independent, pentru functia de consilier si, fara 20 de voturi, nu a castigat. Desi nu a accesat niciun leu de la cineva, a fost inculpat pentru ca nu a mers la Curtea de Conturi sa declare sumele folosite in campanie si sursa lor.
NU A EXISTAT O PRIMA JUDECATA(!!!), CI S-A TREZIT CITAT DIRECT LA CURTEA DE APEL!
S-a interesat despre prevederile legii si a constatat ca trebuia sa faca o declaratie DOAR daca folosea bani de la vreo institutie publica, privata sau de la terte persoane fizice.
El isi facuse campanie mergand din om in om, plus si-a pus niste sfise(coli A4 cu fata lui) trase la imprimanta de acasa, deci, cf. legii, nu se incadra in prevederile… legii, deci nu trebuia sa declare…, deci nu trebuia sa fie inculpat!!!
Omul, de buna credinta, desi n-a inteles de ce n-a fost citat pentru judecata de la prima instanta(!!!), a mers la data, ora si locul unde i s-a spus!
Acolo afla lucruri F.F.F. INTERESANTE, e drept, spuse mai la suparare, mai la nervi, de o gramada de fosti candidati INDEPENDENTI(!!!),veniti din toatra tara, toti aflati in aceeasi situatie(unii, mai cu dare de mana, isi angajasera avocati, veniti acolo in roba, etc., etc.).
„Onoranta instanta, clientul meu, X, nu a accesat fonduri nici de la…, nici de la…, deci se afla in situatia in care NU TREBUIA SA INTOCMESCA, DECLARE NIMIC, ETC. cf. art.(…) Legea Nr.(…)” – asa suna argumentatia unei doamne avocat, aparatoarea unui X.Judecatorul a acceptat-o, recunoscand…verbal!!!
Instanta s-a pronuntat cu avertisment la adresa inculpatilor. Unii, mai galagiosi, au reprosat justitiei, pe buna dreptate zic eu, daca nu suntem vinovati, de ce sa fim avertizati?
Cel mai interesant lucru a fost ca, desi veniti din toata tara, toti auzisera aceeasi explicatie neoficiala: independentii obtinusera atat de multe voturi, la nivel national, incat erau periculosi in privinta intentiei electoratului spre votul uninominal!!! Plus ca „furasera” din voturile partidelor…
Cel de-al doilea aspect era legat de o masura luata de Guvern, de a refuza propunerile venite de la Curtea de Conturi(filialele judetene), conform caraora independentii care n-au accesat fonduri nu mai trebuiau citati nicicum.
Cine era Prim-ministrul Romaniei atunci?
Prietenul meu s-a interesat cate voturi au obtinut independentii la nivel national…Locul 2 sau 3 dupa estimarile lui, pornind de la ceea ce s-a dat publicitatii!!!
Iata de ce, de exemplu, avem o parodie de vot uninominal!!!
Multe sunt explicabile luand in vedere strict doar patania prietenului meu. Dar cand ne gandim cati suntem numai pe Blog One si cati prieteni avem, si cate alte intamplari au avut loc…ohoooo, uite asa se vede Romania, pentru ca asa este Romania, de fapt.
Cristian, eu ma indoiesc ca la recurs n-o sa ne infuriem iar.
Finul, pe mine ma interesa precedentul. Ce va fi la recurs nu mai e treaba mea. Exista un precedent si s-a tras un semnal de alarma.
Par a fi nuante fine dar nu sunt nuante fine, dupa cum atitudinea statului schimbata in relatia cu oamenii cinstiti – nu mai este o nuanta fina. De ce s-a schimbat statul – daca este numai teama slujbasilor statului de a mai cere spaga – nu ma intereseaza. Cum s-a reaalizat aceasta nu imi explic exact – dar s-a realizat si asta este clar.
In legatura cu prietenul tau – se lucreaza cu principii cat de cat noi dar cu aparatura invechita. TREBUIA sa faca o declaratie nula. Toti o facem, tot timpul, nu asteptam sa fim protejati – TOTI ANTICIPAM POSIBILELE GRESELI ALE STATULUI si procedam in consecinta.
Pana nu se schimba aparatul vechi – asa trebuie facut. Din proprie intiativa mergi si iti verifici fisa fiscala, chiar daca ai platit totul la timp – dentru a anticipa posibilitatea erorii acestui aparat greoi, deseori refractar (de inteles, dealtfel, la salariile lor) de cele mai multe ori birocratic.
Eu ziceam Bravo Justitie Romana – PENTRU PRECEDENT!
P.S. Ma bucur sa vorbesc cu tine, Finul, mi-ai lipsit :-).
Cristian, as prefera ca precedentul sa fie la oricare si oricate instante, acelasi in verdict, precum a fost la prima instanta. Abia atunci putem sa topaim de bucurie, nu ca pateste cineva ceva rau, ci pentru ca Justitia incepe sa functioneze.
In privinta prietenului meu, nu se punea problema unei declaratii cu „0” peste tot, deoarece articolul era cat se poate de clar, de genul „Candidatii care acceseaza fonduri au obligatia sa…”. Asa cum am mai spus, inclusiv o doamna avocat si-a intemeiat apararea clientului ei pe aceasta forma a articolului din lege, judecatorul i-a dat dreptate si…
Grav este ca „faptasul” nu a fost citat si la prima judecata, ci direct la Curtea de Apel. Unde a fost dreptul la aparare? Cine facuse apel?
Au fost multe lucruri interesante atunci, poate candva, daca va fi cazul, am sa le spun aici. Am retinut foarte bine patania prietenului, pentru ca situatia era una periculoasa, suna a avertisment la adresa neinregimentatilor sau, cum se spune, n-avea tigaia coada in tot demersul.
Atat mai spun, ca acuzarea era reprezentata de cineva care n-avea nimic de…acuzat, tot datorita acelui articol. O mascarada, Cristian, o mascarada, asta a fost.
Uite asa, cand am vazut ce se intampla cu uninominalul la noi, si stiam intamplarea independentilor din 2004, nu mi-a fost greu sa inteleg reactia lui Tariceanu fata de referendumul pe tema uninominalului propus de Basescu(era varianta absolut corecta!), cand a sabotat demersul Presedintelui, din functia de premier, propunand o parodie in schimb.
Sa speram ca verdictul in cazul AN nu va fi o noua parodie!
P.S.Cu aceeasi placere, ca de obicei, Cristian, un dialog cu tine!
http://www.evz.ro/detalii/stiri/cronica-tv-x-factor-in-piata-universitatii-moet-la-tot-parlamentul-filiera-iluminista-964.html
…!!!
au vazut prea multe filme despre conspiratii, cei de la a3 …
Ca si in filmul „Wag the Dog”, cand vor introduce si pe „Good Old Shoe” ?
atentie , antenistilor, soarta „regizorului” nu a fost prea buna – sforarii ha ha – nu iarta !
..au vazut filme si fac desene animate…!!!
gp1,
mi-au stors lacrimi cei 3 reprezentanti din Pta Universitatii.Ce oameni!…..ce idealuri inalte!
Lipseste femeia lider!Da,gandul ma duce,insa,la lipsa femeii din dosarele de mare coruptie si cu decizii de condamnare, in consecinta.
Ia,stati! Prima Bombonica in inchisoare de femei.Ghici,ghicitoarea mea….cine e??? 🙂
Fratilor, unde e CRIN? Ponta, ponta, Tariceanu, ponta , tariceanu … unde este Crin? 🙂
nici cu FMI nu s-a intalnit …. aoleo !
ai dreptate 777 ,totusi interesant scenariu.
Cine stie?
of Octavian, acum chiar ca ma duc sa-l citesc … ia sa-l dau mai mare … ia sa vedem
ok, l-am citit , si atat … o fi
sa demita guvernul TB?
Tine-ti prietenii aproape iar dusmanii si mai aproape, Simona (&comp) !
Apropo, cine le spune mitingistilor sa nu mai iasa in strada, ca altfel nu mai scapam de viscol? 🙂 🙂 🙂
EDITORIAL
Fara sa vrea, fara sa stie, fara sa o intrebe cineva, Romania ultimelor zile este o zona de operatiuni straine si ostile, ce stiu juca o partida grea. Cea mai grea, in care ea, Romania, nu-i decat un pion, nesemnificativ, si asa va ramane daca Presedintele nu se va folosi de Regina, ca sa intoarca totul in favoarea interesului national. Nu ma refer la “regina” spagilor, pentru ca Blaga nu are cum sa fie din magar, cal! La regina din jocul de sah ma refer. Pentru ca Bucurestiul de acum nu este “ocupat” asa cum doar prostii influentabili mai cred, de catre sindicalistii cioflaiti ai lui Dogaru ori de uslasii usl-ului. Ci este o reala tabla de sah pe care se joaca – la sange si cu trisori experimentati in diversiune – partida inceputului de RAZBOI al mileniului trei! Prin rechemarea lui Arafat la minister, Presedintelui i s-a dat sah! Un sah dictat nu de pampalaii Poanta, Crin et comp, ci de indivizi din umbra MOSSAD. Care, prin presiuni inimaginabile si diversiuni ca la carte, si-au aparat creatia si creatura de la Tg. Mures. Sa o luam cu inceputul: proiectul Legii Sanatatii a fost anuntat inca din luna octombrie a anului trecut. Iar Arafat facea parte din comisie. N-a schitat niciun gest, atunci, ca nu i-ar conveni legea, si nici nu s-a dus cu jalba-n protap la Antena3. In luna noiembrie, proiectul s-a discutat in CSAT. Nici in noiembrie doctorul Arafat nu s-a aratat deranjat de textul legii in cauza (lege in care, NICAIERI nu scria ca ar urma desfiintarea SMURD!). Si cu toate astea, intr-o anume zi – o zi cu totul si cu totul speciala, o sa vedeti de ce! – l-am auzit cu totii pe Raed Arafat vaicarindu-se ca i se inchide sandramaua. Antena 3 i-a sarit in ajutor iar agentul Mossad Niels a inceput campania “pro-SMURD”, intai prin folosirea curvistinelor si delicventilor din televiziune, apoi prin retele de socializare. Isteria a cuprins Romania in mai putin de-o zi: se desfiinteaza SMURD, se desfiinteaza SMURD… A urmat demisia “de onoare” (vom vedea mai departe cat de “onorabil” este un medic ce a tradat cauza propriiei sale tari de origine in favoarea Israelului) a lui Arafat si intregul circ ulterior, ce a luat acum amploare. Nimeni n-a remarcat ca ziua in care a inceput “spontana” campanie de sustinere a lui Arafat si de denigrare a lui Basescu, a coincis cu momentul in care Siria (tara de adoptie a PALESTINIANULUI Raed Arafat) a anuntat ELIBERAREA TERORISTULUI OMAR HAYSSAM. Pentru cine nu stie, Hayssam, siriano-palestinianul Hayssam, nu este doar “rapitorul” lichelei Ovidiu Ohanesian, ci si fostul sponsor al PSD, dar, mai ales, este fiul lui FERZAT, general in MOSSAD, ce dadea cu limba si prin KGB, si care a fost folosit, cand a fost prins cu mata-n sac de ai nostri, pe vremea lui Ceausescu (cel asasinat la ordinul lui Ion Iliescu, recentul “operat” pentru dureri de fund!) ca interpus intre tarile Lumii a III-a si Uniunea Sovietica… Ziua in care Omar Hayssam a fost eliberat in Siria este foarte, foarte importanta, pentru ca autoritatile romane urmau sa ii ceara extradarea, sirianul avand de ispasit in Romania o condamnare de vreo douazeci de ani de puscarie, pentru TERORISM! Iar ceea ce iar nu se stie este faptul ca mult-iubitul-si-stimatul de popor Raed ARAFAT, este nepotul lui FERZAT. Ferzat, tatal lui Omar HAYSSAM. Cine se pricepe, PRICEPE!… Cine nu, nu! Si uite asa a inceput partida de sah. Atentia a fost mutata urgent – chiar si atentia reprezentantilor statului care, cu “manifestantii” la usa, numai de cererea de extradare a lui Omar Hayssam nu le-a mai ars! – de la un sirian catre un alt sirian! In isteria creata, evident ca nu puteau sa nu se bage – ca doar atata asteptau, lume-n strada! – tantalaii Ponta si Crin. Si altii! Sa vedem insa, care-s.. ACEI “ALTII”: ne intoarcem putin in timp, cu o saptamana inainte de scandalul-diversiune al smurdistului Arafat. In Rusia. Exact cu o saptamana inainte de prostia si prostirea populatiei de la Bucuresti, la Moscova are loc o manifestatie de strada IDENTICA cu cea pe care o vedem acum la Bucuresti (diferenta consta in faptul ca politia rusa n-a fost batuta cu pietre de catre “ultrasi” precum au fost batuti jandarmii romani, si ca au rupt politistii lui Medvedeev la picioare de manifestanti cat nu-s jandarmi in Bucuresti!). replica publica a presedintelui Federatiei Ruse, un om bine informat de catre FSB-ul sau (spre deosebire de presedintele nostru care NU ESTE DELOC INFORMAT DE CATRE SRI-UL LUI GEORGE MAIOR! – si am obosit de cate ori am repetat acest GRAV aspect!) a fost aceasta: “Am informatii ca in spatele miscarilor de strada se afla interese ale Statelor Unite!”. Cum rusul – consiliat pe fata de catre Putin, neiertatorul PUTIN – nu tolereaza asemenea afront al CIA-istilor in propriul teritoriu, a dat deja replica americanilor, si unde putea sa le-o dea, decat acolo unde-l doare pe NATO mai tare-n.. scut – adica LA Bucuresti. Asa se explica discrepanta dintre cele doua feluri de “manifestanti” aflati saptamana trecuta in Piata Universitatii. Nu voi insista supra acestui aspect, pentru ca, din nou, spun: “cine pricepe, pricepe, cine nu, nu!”. Dar spun ca aceasta a fost a doua Mutare pe tabla de sah! Cu ce consecinte, vom vedea… A treia Mutare a fost facuta de catre Franta. La ora asta, capitala Romaniei colcaie de spioni francezi (si, generale SRI Florica Coldea, nici sa nu-ti treaca prin cap sa zici ca nu e adevarat, ca iar public numele lor, cu adrese, date de identificare si numere de legitimatii, plus ce-au servit la pranz si unde!), veniti sa monitorizeze activitatea sirianului Raed Arafat! (in paranteza fie spus, toata lumea stie ca Arafat, prin prietenul lui din Cluj, a livrat preferential ambulante catre Ministerul de Interne, dar doar SIE – si EU! – stim ca acelasi Arafat a aranjat livrarea de masini dotate special pentru Serviciul de Informatii Externe, acolo unde inca mai au activitate unii dintre prietenii lui Dan Voiculescu, patronasul Antenei 3, care i-au tainuit si i-au fost complici lui Felix la traficul cu arme din ‘98– precum si asocierea cu traficantul israelian Shimon Naor, detinut in Franta acum). O sa va intrebati, desigur, ce treaba au serviciile secrete ale lui Sarkozy cu Arafat “al nostru”? E simplu: 1. Franta monitorizeaza activitatea tuturor sirienilor cu pozitii in statele lumii pentru ca Siria sustine miscarile pro-islam din Franta, iar Franta si-a dispus deja trupe, impreuna cu NATO, la granita dintre Liban si Siria. Franta ESTE PE PICIOR DE RAZBOI CU SIRIA! 2. In Franta este arestat israelianul de origine romana Shimon NAOR, cunoscut ca al doilea mare traficant de tehnica de lupta pentru teroristi, dupa Victor BOUT, iar Naor a dat o declaratie in care i-a incriminat, pentru complicitate, pe fostul presedinte al Frantei si pe fratele acestuia, Mitterand. La randul lui, Naor a facut transferurile de arme via Bucuresti – Otopeni militar, prin doua firme: una a sirianului Omar Hayssam, alta apartinand, in 1998, lui Dan Voiculescu. Raed Arafat este, cum am aratat anterior, conectat pe de o parte, prin legaturi de rudenie, cu Hayssam, iar pe de alta parte cu “Felix”, postul TV al celui din urma fiind cel care a declansat toata nebunia “victimizarii” smurdistului Arafat! E o intreaga lupta surda pe tema asta, intre Paris si Bucuresti. Cert este ca, in timp ce in subteran serviciile straine joaca sah cu nervii Sefului Statului Roman – si cu ai nostri, evident! – USL-ul, pe trotuarele Bucurestiului, joaca table. Profitand de situatia creata, tandemul Ponta – Antonescu, acompaniati de o serie de infractori DOVEDITI din cele doua partide, plus cativa jurnalisti, actori si cantareti ratati – SCOT LUMEA IN STRADA, producand uriase pagube si devastand Bucurestiul, la propriu. Interesant este faptul ca “manifestantii” adusi de catre USL, si care se dau “someri, pensionari, saraci si amarati” sunt al dracului de bine hraniti si imbracati. Si au mai avut si bani de dat pe benzina ca sa vina de la dracul in praznic, sa ce? Sa strige “Jos Basescu!”. Ma reintorc insa la interesele Mossad si la Arafat. Ca sa il conving pe Presedintele meu ca, IATA, sunt mai bine informata decat sereistul Coldea (si ca sa priceapa ca uneori solutia poate sa vina de acolo de unde ne asteptam mai putin, daca stim sa gestionam o diversiune, fie ea facuta de cele mai puternice servicii secrete ale Lumii), dezvalui faptul ca rechemarea lui Raed la ministerul sanatatii s-a facut in urma unei presiuni diplomatico-financiare fara precedent. Mossad a facut miscarea, sahul a fost dat! C’est échec! Este sah – spune francezul. Iar sahul asta, dat de un arabo-smurdo-mossadist in Romania, nu i-a fost administrat doar presedintelui Romaniei, cat mai ales celui al Frantei. Si serveste si americanilor, care il vor folosi ca pe o victorie impotriva rusilor. Despre asta voi detalia data viitoare. Acum, imi fac datoria de cetatean ROMAN si ii propun Presedintelui Romaniei un exercitiu de imaginatie: sa demita Guvernul. In acest Guvern, Presedintele a fost nevoit, impotriva vointei sale, sa readuca un strain, pe Arafat. Demiterea intregului Guvern inseamna demiterea si a lui Arafat. Presedintele ar inchide gura tuturor, spunandu-le: “mi-ati cerut, in strada, sa demit un Guvern, am facut-o! PAI, VOI ATI VRUT ASTA!”. Si IATA cum Traian Basescu va lua TOTUL de pe tabla de sah, jucand o singura piesa, decisiva si salvatoare. Si va da, odata pentru totdeauna, si tuturor, MAT!…
Simona Ela FICA
lung, fara paragrafe, ochiul doare … ia sa vedem deci TB da MAT – atunci e bine 🙂
Cristi,sa dea mat Base cat mai repede……dar,parca, sacrificiul e prea mare….ma gandesc la omul pe care-l consider curat si de buna credinta,un ardelean care si-a pus in joc imaginea,cariera politica,care ne-a parasit pe noi clujenii in interesul unei Romanii ingrate,nerecunoscatoare.
ps.nu sunt adepta teoriilor conspirationiste ,imi plac cand apar in romane de gen…..dar,ceva,ceva se leaga.E.Boc a facut o declaratie,trecuta usor cu vederea sau neinteleasa corect,cand vorbea ca a fost gresit informat si el si presedintele despre Raed Arafat.Sa fi fost corecta informatia ? sau presiunea externa a avut castig de cauza cum ne sugereaza Simona Fica?
Da Profa, hai pe TB il mai vad descurcand 🙂 itze de acest fel, dar EB, cazut intre conspiratii de acest fel … uf, mai greu pentru el.
Pe surse:
Dupa ce Romania a reusit sa vanda obligatiuni in valoare de 1,5 miliarde de dolari pe piata americana, acestia au dorit sa returneze obligatiunile deoarece au fost indusi in eroare. Obligatiunile romanesti care au starnit un atat de mare interes americanilor au fost prezentate de catre Ministerul de Finante ca fiind actiuni la „NasulTv”. Se prefigureaza un mare scandal, deoarece televiziunea cu pricina nu dispune de actiuni care sa insumeze o valoare atat de mare. Cei care au cumparat deja actiuni la NasulTv pot sa se bucure de pe acum pentru ca valoarea acestora este preconizat sa creasca de cel putin 100 de ori.
Iata, Romania renaste prin ea insasi!
https://www.nasul.tv/2012/02/02/avem-noi-actionari/
de elita adevarata,si inca o sa mai vina ,stati nitzel; abia acum incepe startul cel mare!sac, timane !
Asa sa fie Rodica!
Îl ascult pe Idolul vostru…Ne modernizăm cuntinuu…până nu mai rămâne nimic…apoi , sau simultan, trecem și la Europa…
Mi-am tot facut iluzii ca ai fi vre’un arheolog vestit … sau mai stiu eu.
Si cand colo pari un amarat de controlor bugetar care nu mai are surse de venit – ca ti-e tarsa sa mai mergi dupa painea cea de toate zilele, „in teren”, ca s-a deschis sezonul la vanat mari (dar si mici) corupti.
… cum au vanatorii noroc si cum da Dumnezeu. Ce e prins e bineprins, Doamne Ajuta 🙂
… si de acum ai tai nu mai vin, sa reinceapa jocul coruptiei, sa poti pleca si tu pe teren ha ha ha . Ce te faci tu de acum ?
@timan….ai ajuns sa vorbesti singur…..e de bine…!!!
1 . nasul.tv Scor: 0,869 , Pozitia: 1881 | -204 poziții, pe 31 ian 2012
Iar ne explică …Profesorul….Și afară ninge…
Urmează reformarea …Europei…Ce viziune, domnule…ce viziune…
Cam încărcată pagina, se încarcă din ce în ce mai greu greu.
Dă jos zăpada de pe …RAM.
da-o tu ca,ai coarne ca acel personaj care incepe cu „D” de la (stii tu ce cuvant 🙂 ) si inca ceva…care se subantzlege din moment ce nu esti pentru clasa mijlocie si de jos din RO, pe care le manipulatzi cu Tembeliziunile voastre.
FuriousWordPressRipper, Frumusețea …ca și disperarea, sunt în ochiul celui care privește. Nu poți fi sigur de ce vezi decât doar dacă te privești în …oglindă. Bănuiesc că asta faci acum,…bărbierit de realități neconvenabile…Tu poți să-ți imaginezi cum arăți dacă nu ești în fața oglinzii? Închide ochii și încearcă să îți imaginezi cum arăți. Tot ce poți obține este ultima imaginea în oglindă pe care ai văzut-o.
Frumoasa incercare! mi-a adus aminte de anii facultatii, atunci cand le vrajeam pe gagici cu formula „Frumusețea …ca și disperarea, sunt în ochiul celui care te privește. Priveste in ochii mei si vei vedea cat esti de frumoasa”. Nu prea mergea, pentru ca erau fete destepte, dar macar ne amuzam impreuna si ne simteam bine. Poate ca am facut aceeasi facultate. Nu stiu, dar este foarte posibil.
Încă un „ghiocel” de primăvară românească:
http://www.rodicaculcer.ro/
Poate o aduceți în post…Nu e nulitate …da e de o convenabilitate ce distruge orice valoare. E drept că e cam scumpă, dar …acționarii…„plătește”..
Şi nu voi ca să mă laud,
nici că voi să te-nspăimânt, 🙂
„Vrei ca Traian Băsescu să plece? Semnează aici!”, a reușit să adune un număr de 104.611 semnături. În paralel cu ea însă, susținătorii președintelui au lansat pe facebook replica ”Alături de Președintele Nostru”, care a adunat 111.743 de like-uri, adică mai mult cu 7132 de semnături de partea lui Băsescu.
aia putini, convenabili, mai stiu eu cum ii numesti tu Timan, fara sa falsifice 60.000 de voturi din chiar prima zi – au castigat. 🙂
Poate-ți vedeau …„disperarea” hormonilor dezlănțuiți, specifică vârstei…sau tu nu o vedeai pe a lor…
Deci ești om, nu sintagmă …Ai fost și tânăr?
Timan, plictisesti. Dupa cum spuneam, la inceput, cand nu erai atat de disperat, reuseai sa fii simpatic. Ia si tu o pauza, iesi la aer curat, da zapada si mai socializeaza cu vecinii, fa ceva util. Viata este scurta, dar este atat de frumoasa incat e pacat sa o traiesti incrancenat. Construieste si tu ceva. Macar un om de zapada, ca sa simti fiorul creatiei, al constructiei, sa simti ca in spatele tau ramane si altceva decat capra decedata a vecinului.
🙂
Modelul întinsului de mână la nivel Parlamentar:
http://baricada.wordpress.com/2012/02/02/dati-un-leu-pentru-peneleu/
Bună dimineaţa insomniacilor !!!
Vă iubesc, dar asta nu mă împiedică să vă spun că vă cam pierdeţi în bla-blauri, nota 10 Cristian777. Notific numai premiantul.
Totuţi prea multă vorbarie şi replici inutile, risipă de energie la urma urmei cu biblio care este mult prea îndoctrinat.Ceva organizare, poate un flahmob să ne vedem şi la faţă şi cam câţi suntem sau dacă suntem?
Proiecte editoriale, doar suntem la moţitul unei televiziuni.
Pentru proiecte legislative suntem prea plăpânzi, deziderate da avem din belşug.
Doresc ca din grila Naşul TV să nu lipsească MBela, care congoleză fiind simte mai româneşte decât Dana Grecu, Şincai, şi alte găini electrocvutate. La 10TV mi-a plăcut foarte mult ROMÂNIA ÎN ALB ŞI NEGRU.
Doresc să existe o emisiune care să explice antreprenoriatul, cum poţi dezvolta o afacere cât de maruntă, chiar de familie. Prea mulţi români, din comoditate acceptă statutul de salariat, când şi-ar putea decide nivelul de bunăstare.
Îmi mai doresc o emisiune cu Florin Călinescu ceva de genul DISECŢIA POLITICII ROMÂNEŞTI de la Ion Iliescu până în zilele noastre, că asta când porneşte are ce spune şi greu îl mai opreşti.
Îmi mai doresc ceva de cultură muzicală, clasică dar şi modernă, chiar populară (nu manele).
Poate n-ar fi rău să găsească Naşul pe la Alexandru Sahia, dacă mai există, ceva filme documentare care ne aratu cum se construieşte omul nou, dar au fost şi documentare de foarte bună calitate care prezentau frumuseţile acestei ţări, adevărat din perspectiva socialistă, dor tot frumuseţile ţării noastre sunt.
Deci insomniacilor concentraţivă şi pe ce va să fie Naşul TV şi nu în polemici deşarte, în care dacă comunici cu un perete sau biblio, chinezi, timoni etc. este acelaşi lucru.
După ce îşi dă drumul pe sticlă, atunci putem comenta la cald ce ne arată Naşul.
nota 10 pentru „bla-blauri”? Dacă etalonul tău în simțire românească și calități de moderator tv. e MBela…ori ești o nulitate convenabilă …ori vrei să fii sinecuri…zat de alte nulități convenabile…
Buna dimineata, timan! azi ti-ai inceput programul mai devreme, semn ca tremura chilotii pe voi. Radu Moraru este de neoprit, iar popularitatea si caldura cu care este primit in tara va da fiori reci pe sira spinarii. Pana si ceasurile au inceput sa isi invarta limbile in sens invers, numarand secundele pana la primul live.
Ceea ce trebuie sa se intample, se va intampla!
Ca sa fim in ton cu vremea de afara, va rugam sa faceti partie.
hi, hi, hi
laudatorii lui Ceausescu isi ascund chipurile-n palme cand vad cu ce nonsalanta ii depasiti.
puneti la fiecare topic mai multe temenele si osanale decat puneau ei in toate (sic!) ziarele si emisiunile radio-tv dintr-o saptamana.
alo! desteptarea! suntem in 2012! chiar nu vedeti ce anacronic va comportati?!
hi, hi, hi
stiu [am inteles de mult] ca nu „vedeti”. da’ tot ma mir si-mi vine sa va spun.
Te doare sau te mănâncă.
Îmi promit să fie ultima replică pentru inadaptabili.
Răspunsul este pentru timon (ştiţi Timon Pumba), chinezi şi alte bibliorafturi. Caricaturi groteşti.
@ paulionescu
„Caricaturi groteşti” este un pleonasm. Grotesc are deja sensul de caricatural.
Ce aveți fraților? Toți sunteți cu capsa pusă? Va cuprins pe toți…coșmarul guvernării de coșmar de care trebuie să se dea socoteală? Pe ce s-au dus banii ce ne apasă …capul de datornic, declarat de cel ce ne-a împrumutat fără să ne întrebe? . Cea mai grea apăsare din Europa?
vorbeste frumos daca esti scolit Timane :)….sa dai exemple la ‘agramati’ dar nu uita ca voi(astia ca tine)din RO traiti de pe spatele acestor AGRAMATZI.
Mi-ar fi si rusine sa pronuntz numele,atata timp cat va folositzi de ei.
Sa dea Dzeu sa iti lumineze mintea si sa incerci sa faci ceva peentru AGRAMATII Romaniei.
O zi buna!(din partea la o ‘agramata’)
Subscriu!
As mai adauga cativa premianti, dar nu vreau sa starnesc discutii inutile 🙂
Nasul isi ia avant, iar ideea de a tine strans cu televiziunile locale, independente de moguli, este geniala. Cine pierde legatura cu teritoriul este mort si ingropat. In fond, Romania reala este acolo, in teritoriu, indiferent de unde se da ora exacta.
thumb up FWPR!
numai bine!
Rodica, suntem din ce in ce mai multi, semn ca Romania renaste prin ea insasi. Nimic nu ne mai poate opri, nici macar reteaua de timani osificati pe scheletul „structurilor”. La inceput, au fost o mana de oameni ingrijorati de ceea ce se intampla cu Romania. Acum, se prefigureaza o avalansa, pentru ca acest curent de opinie devine national.
Voi sunteți băieții deștepți din energie. Despre ce curent vorbești? V-ați hotărât să-l dați înapoi? Asta vi se cere și prin piețele marilor orașe. Vreți, nu vreți îl veți da înapoi. Cu curentul național nu te joci…și e din ce în ce mai viguros…
Bine, Timan, stai jos! Nota patru. Astazi nu ti-ai invatat lectia. Data viitoare sa vii cu lectia invatata si nu cu scuze de genul „Nu m-au lasat baietii destepti sa invat”, sau „M-a tras curentul pe stanga, iar eu cu dreapta nu invat nici mort”
Poți să dai și date precise? Ca în conducerea prin obiective. Fixezi obiectivul și data realizării lui. Aștept…
Și încă ceva, nu există lume mai bună făcută de vreun post de televiziune.Lume mai rea, da. Poate să arate o lume mai bună, dar s-o facă niciodată.Poate da doar iluzia unei lumi mai bune, dar asta e cel mai rău, face insuportabilă lumea reală, o înrăutățește și mai mult.Gândește-te la clanurile mafiote. Nașul e …lumina clanului. Care e condiția umană a membrilor?Sclavi umili, îndoctrinați, unelte ale voinței discreționare a unui mafiot.Asta vreți voi să fie „Nasul.Tv”?
Timan, la inceput erai mai simpatic, chiar daca usor arogant, dar simpatic. Ce s-a intamplat cu tine? Cu fiecare zi ce trece pana la ziua Z, esti mai febril, mai ingrijorat. Date fiind statisticile cu care defilezi pe aici, ar fi trebuit sa fii mai relaxat. Se intampla ceva cu cifrele si nu ne spui si noua? Pentru ca, la cat de saturata este piata de televiziune de mogulizori, ar trebui sa stai linistit. Adica si tu si toate antenele tale. Calm down, timan!
Știi tu ziua Z ?
Și voi la început erați mai mulți. Acum îl bateți doar pe pătrășcoiu dacă nu-i numeri și „postare9”.
V-ați dat arama pe față.Sunteți de un partizanat politic deșănțat de înfiorător. Păreți fanfara de pe Titanic în momentul dezastrului produs de o nulitate convenabilă ce se credea infailibilă. Cântați oda scufundării țării…unui cârmaci total rupt de realitate…
@Timan, daca este asa precum spui, de ce pari atat de disperat?
FWPR, lucrurile sunt banal de simple 🙂
Atat de tare au modificat niste rapoarte incat au aparut 2 efecte :
– unii au inceput sa le creada
– altii (mai isteti) chiar nu mai stiu care este adevarul (dar in banuie, si nu le cade bine) 😀
Poti cumpara niste rapoarte, dar asta nu e tocmai profitabil – mai ales pe termen lung
Sau si mai simplu : cine are picioare scurte 😀 ?
Si de ce ?
😀
corect spus paulionescu,multzumim frumos!
subscriu:raspuns ptr.paulionescu ora 8.50
Ce mai fac lăcustele portocalii? Privatizează…Hidroelectrica. Și ce nulități convenabile pun în comisie!!!!
Uitați-vă în SEAP. Licitații de lucrări cu contracte pe …9 ani. Unde? La primării unde știu sigur că vor pierde …cel puțin două mandate consecutive. Își asigură clientela politică până când speră să facă iar jocurile.Asta numiți voi modernizarea României? E un stat mafiot.Treziți-vă, nu se mai poate guverna așa.E un haos generalizat, e care pe care și în acest păienjeniș de interese mafiote oamenii de valoare nu au niciun rost.E vremea doar a nulităților convenabile care ne duc pe zi ce trece într-o înfundătură din care cu greu vom mai iesi….
”Cristian Sima: Romania putea sa nu adere la Pactul Fiscal, dar nu are conducatori profesionisti care sa gestioneze tara fara biciul de la Bruxelles. Pactul Fiscal impus la Bruxelles va atrage o noua recesiune.” (HotNews)
Noi avem nulități convenabile, nu profesioniști,……peste tot, în funcții de conducere în stat, la toate nivelurile. Cui le convin…? Priviți ce se întâmplă în țară, inclusiv la ieșirile ambasadorului SUA. Și ce câștigă țara din aceste cârdășii de cele mai multe ori cu tentă cel puțin mafiotă? Investiții, inclusiv americane? Avantaje pentru cetățeni? Gaz mai ieftin sau cel puțin la prețul din vest? Carburanți mai ieftini sau măcar la prețuri egale acciza să fie ca cea din vest și să se ducă la bugetele sănătății, educației …chiar la pensii, vremelnic…Nu la noi prețul mare se duce în cea mai mare parte la multinaționalele care ne impun nulitățile convenabile în funcțiile cele mai înalte…și, apoi cum cine se aseamănă se adună …la guvernare, aceștia duc procesul pe culmi de disperare maximă pentru popor. Va veni și vremea să dea socoteală…
timanele …..nu cumva tu ai fost ala din Piatza ???
panarama cu haina militara ???
😆 😆
Coșmare …sunt coșmarul tău…
dreams …dreams …panarama !!!
😆 😆
🙂 🙂 tot ce e posibil night la mine articolul Nasului cu lt.JIJI nu sa mai deschis de loc,
???????
încearcă cu…„s-a”. O fi pus coșmarul…corectorul pe automat. Vrea să scape de agramați.
erata:s-a
multzumesc frumos!
am muncit,nu am citit toata viata…. din viteza se mai intampla sa omitzi cate o greseala de ortografie,nu cred ca ai trecut tu mai mult pe la scoala decat mine…..salutari la cine te-a specializat 🙂
Dnul Sima este detinatorul adevarului absolut? Sau este numai parerea dansului?
Am si eu o nelamurire … la vestita declansare a grevei … unde a fost Crin Antonescu ca parca nu l-a vazut azi … oare Tariceanu vine mai repede decat m-am asteptat eu ?
Ce intrebare Cristian!Lipoveanul lenes si somnoros abia acum cu greva e in elementul lui.Chiuleste oficial, cu aprobarea Aliantei.
hunihunii!!!…:lol:
de acord, stiu ca e specialist in somn, dar astazi Tariceanu a vorbit pentru liberali? Ca daca e asa – m-am inselat si aici. 🙂
Dar e posibil sa nu fi fost sedinta comuna, si Tariceanu e lider la deputati …
ia uite ce poza de Johnnie Walker i-au pus cei de la Gandul lui Tariceanu … CARE vine , vine , VINE, CALCA TOTUL IN PICIOARE 🙂 🙂 🙂
http://www.gandul.info/politica/tariceanu-numai-demisia-premierului-ar-putea-fi-solutia-iesirii-din-criza-9196980
Copii, eu ma retrag, mi-e somnica. Noapte buna tuturor!
noapte buna ,alice …vezi ,poate visezi”proectele democratice” a lu’ bibi
😆 😆
Noapte buna!
Auziti,cit costa un parlamentar:
25000 lei/luna(salar,diurna,hotel,masina etc).
Asa,sa tot faci greva,si sa iti incasezi banii!
astia au un Tupeu Jegos cit Casa Poporului… 🙁
Servus,night! 😆 😆 😆
salve ,profaaaaaaaa!!!!….imi pare bine ca te vad !!!…..ce spui de noua noastra casa ???
e betonnnnn armat !!…)))))))
Cine zicea ca in Egipt se moare de foame – au timp si de batai la meciuri.
http://www.adevarul.ro/international/egipt-morti-meci_0_638336710.html
1000 de raniti si o droaie de morti dintr-un foc !
Pai la asa popor razboinic, ce te mai miri. Arabii pana si dansurile le au cu sabiile scoase pe care le agita deasupra capului. Cica la meci au folosit cutite, cu care au intrat nestingheriti pe stadion
ma uit si ma gandesc ce usor e sa lasi o tara pe mana anarhistilor – si iar ma gandesc la iresponsabilitatea celor de la A3 si a usl-ului in general, cu provocarile de a iesi in strada intr-un mod brutal … si de a-i numi pe huligani eroi
cum dreaq sa vrei sange pentru ambitiile tale de doi bani , nu stiu
Cris….aici nu-i vorba de ambitii ….aici e vorba de averi si puscarie ….deja tonul s-a dat cu AN
aviz amatorilor !!!
peste 70 de morti.
Si inca ceva:entuziasmul n-a disparut pe acest blog,suntem derutati….eu cel putin nici nu mai stiu ce pagina sa citesc si unde sa-mi pun „semnatura”.
S-a deschis un front prea larg de discutii si daca te dispersezi ajungi sa contez tot mai insignifiant.
Profa, aici , pe blog, e „la cald” – in rest mai merge cu temporizari dar aici e nevoie de atentie sustinuta – hi hi hi – ca si inainte.
de aseara simt si eu ca ne-am regasit . 🙂
Am dat fiecare un tur al mall-ului ,asa ca acum stim ce si cum 🙂
dana,
nu e mall,
e complexul comercial europa din colentina, bucuresti, romania…
daca nu sti despre ce e vorba, intreaba-l pe biblio…
in ghilimele 🙂
Te referi ca nu se pot imprumuta ,cuvinte din afara ,eu zic ca daca mall e mall nu poti sa-i spui decat mall cum la mouse-ul tau de la calculator nu poti sa-i spui soricel sau tu poti !?
Daca tu zici!Din pacate dupa aparitia noului format eu m-am cam pierdut. 🙂
Ma ingrijoreaza pierderea majoritatii in Senat.Ce-de facut?
A anuntat Blaga ca lunea e obligatorie prezenta!
Diferenta e de 1 vot.
nu cred ca tine mult greva sau , daca tine – vor pleca oameni de la usl
ai dreptate profa si eu gandesc la fel…in fine inca nu e totul finalizaat…mai e ‘santier’ seara buna FLUTURI LIBERI!
NASULE!!! 🙂
Am urmarit emisiunea cu S.Gherman.Ati fost grozavi amandoi.Recunosc o mai noua simpatie pt.jurnalistul clujean,de-al meu cum ar veni.
Ideea cu „revolutia”presei este cea mai valabila pe care am auzit-o in ultima vreme.Ce sa mai zic de felul cum te-ai prezentat in fata locuitorilor metropolei ardelene.Sa fii cinstit cu tine insuti,sa fii capabil sa-ti asumi greselile si sa fii determinat sa te aliniezi paturii de mijloc din aceasta tara mi se pare cel mai frumos cadou pe care ni l-ai daruit. 😆
si mie mi s-a parut o emisiune pe sufletul meu .:)
mie mi-a placut ce asortat a fost D-nul Radu Moraru cu studioul si cu blogul 🙂
Inversarea balantei – Basescu castiga si in virtual. Iar cresterea voturilor a fost reala (noi votam pe la 2.000), nu 60.000 ca la ceilalti in prima zi si restul in doua saptamani.
din Curentul:
”Vrei ca Traian Băsescu să plece? Semnează aici!”, a reușit să adune un număr de 104.611 semnături. În paralel cu ea însă, susținătorii președintelui au lansat pe facebook replica ”Alături de Președintele Nostru”, care a adunat 111.743 de like-uri, adică mai mult cu 7132 de semnături de partea lui Băsescu.
articolul este scris intr-un fel pe care eu nu il aprob , eu cred ca nu trebuie sa semanam cu A3 si ceilalti folositori de cuvinte murdare …
… nevertheless, e bine sa stie si acei ziaristi ca asa e in viata : SEMENI VANT, CULEGI FURTUNA!
http://www.curentul.ro/2012/index.php/2012020268205/Actualitate/Traian-Basescu-a-castigat-si-batalia-online.html
uite Biblio, asta poate insemna partizanat, e un pic aiurea sa ne acuzi pe noi de implicari politice, altele, bineinteles, decat cele referitoare la bunul drum al Romaniei.
PARTIZANII ROMANIEI – INDUBITABIL, SUNTEM !
E tare articolul!
Am ris de numa!”Revolutionari de canal”
Pina la urma,si limbajul,e de acceptat,la ce sustinatori au uslasii….,ce sa mai spui?
Unii dintre voi cunoasteti viata di occident numai din filme.Nu va fac nici un repros pentru ca asta va arata si tv. de dimineata pana seara.
De ex.Austria-salario mediu 1100-14oo E
-Chirie(80% sunt chiriasi)-500-800 E lunar.
-Benzina 2-3 plinuri -200-300 E
-Telefon,internet,alimente-200-300 E
Majoritatea traiesc de pe o luna pe alta si sunt foarte docili pentru ca daca indraznesc sa se puna in gura cu sefu …salut!
Voi vorbiti ca la noi e dezastru?
Pai in romania suntem 80% proprietari majoritatea cu rude sau pamanturi la tara si oricat de greu ar fi n-o sa murim de foame.
Asta e realitatea !
ce frumos ai comentat Octavian.
numai cine traieste cu adevarat aici,cunoaste adevarata situatie.
romanul a perceput gresit viatza din occident,cred ca aici este PARADISUL.
nu e chiar asa,trebuie sa muncesti,sa fii corect,sa castigi increderea celor din jur si despre platzile enumerate de tine sus nu sunt chiar toate…mai adauga taxe auto,impozite pe salariu,asigurari de sanatate,spitalizare,impozit pentru orasul unde locuiesti,pe bucatica de pamant pe care o ocupi…etc…etc… probabil s-au orientat spre celelalte categorii care sunt certate cu munca si cu legea 😉
Aveti dreptate dl Octavian, dar am o singura corectie in romania suntem 90% proprietari dupa ultimul recesamant.
Octavian,
In Austria salariul mediu este 2700 euro.
Din 2009 salariul minim este 1000 de euro.
Poti reface calculele. Succes
salariu mediu brut.
Nu uita ca eu mai lucrez si pe acolo.
Lasa vrajeala!
Intr-o luna o sa vin si cu dovezi.Si nu numai din Austria.
Sa vezi tu cum se cumpara cate 3-4 felii de salam in timp ce la noi te dau jos din picioare in supermarket.
Chinezu saracu,vorbeste din statistici.A uitat sa scada impozitele.
octavian / franc
complet fals
un muncitor simplu ia in austria 1500-2000 euro
preturile sunt asa cum zici, dar…
in ro cat ia un muncitor? 300-400 ???
si cu exceptia chiriei, sa zicem, cheltuielile sunt aceleasi.
da, o mai fi si dorul de tara, dar asta nu se pune…fi corect, te rog.
altfel, daca era asa bine in ro veneau inapoi toti cei plecati afara pt ca in tara cam mureau de foame…
…si nu mai da exemple din astea, mai sunt altii care cunosc cum e situatia pe acolo.
te faci de ras.
ma intreb cum il educi pe fiul tau.
duceti-va mài pe miriste …si tu si chinezu
habar n-aveti de salariile din Austria ….2500-3000 euro are un director de banca si ala nu-i salariu mediu
in Austria n-are nimeni voie sa munceasca mai mult de 40 de ore pe saptamana si ei nu platesc ore suplimentare ….nu le da voie Codul Muncii.
va gasiti toti mocofanii sa va dati cu parerea .
in austria se locreaza 38,5 sau 40 de ore pe sapt
orele suplim se platesc cu 50 % in plus, iar cele de dupa ora 24 si duminica cu 100 % in plus
si sunt inca 14 salarii…adica cate un salariu in plus pt vacante, de iarna si de vara.
iar un director de firma are de la 5000 in sus.
nu ii laud, dar asa e.
ai vazut vreun austriac sa emigreze in romania basesciana?
cat are presedintele tarii ???
cu decenta iti spun, nu mai vb daca nu stii…
@john – ati scris:”cu decenta iti spun, nu mai vb daca nu stii…”
Gandesc ca ar fi mai bine sa va aplicati dvs ceea ce ati scris mai sus.
Plata orelor suplimentare cu 50% si 100% a fost cu multi ani inainte. Poate mai exista si astazi unele, dar marea majoritate nu mai platesc asa.
Alte obiceiuri noi aparute: ai contract de 40 de ore/sapt, muncesti insa 50 si nu primesti nimic in plus. Iti faci treaba este okay, nu ti-o faci, iti iei tolba si pleaca.
Firmele mari/concernele asteapta de la tine, sa citesti posta electronica si in timpul liber (ca doar de asta ti-au pus mobile la dispozitie). Cautati pe net si veti vedea ca VW a adoptat de curand o regula, ca e-mail-urile sa _nu_ mai fie citite in timpul liber. Pana acum sunt singurii care ii cunosc sa aplice aceasta regula.
Deci lasati soparlele si rezumati-va la ceea ce cunoasteti personal si nu din auzite.
Numai bine.
floos
vb strict ce se intampla ASTAZI
si nu vb din auzite
sau vrei sa-ti trimit un fluturas de salariu?
un fluturas liber, evident…
ps . vw este in germania, nu stiu legile acolo, deci, din decenta, nu imi dau cu parerea.
prea multi spun pe aici cate o impresie ca o certitudine…
@john – probabil ca firma in care sunteti este exceptia de care vorbeam. Si eu vorbesc din ceea ce cunosc.
Dar hai sa ramanem la datele dvs. Un „brut” de 1500 lunar ajunge la un „netto” de 1150 (de la 2000 ajunge la 1400). Cat punem la chirie? Cat punem la asigurare de masina, intretinere si ce o mai fi? Cat costa un bilet de autobuz/tramvai/metrou? Haideti sa spunem ca aveti sotie si 2-3 copii. Sotia lucreaza sau poate nu. Daca sunteti acolo, atunci veti vedea ca marea masa trebuie sa „calculeze” bine banii cu care trebuie sa traiasca.
Noi avem in vara legume/fructe la un pret acceptabil. Acolo, tre sa le cumperi pe cele care arata bine, dar gustul…
floos
partial ai dreptate
dar calculatul se face oriunde in lume, chiar si dana in ny
si eu vb de netto, nu brutto
iar daca lucreaza si sotia, e mai mult decat ok
oricat ar fi de rau, e mult mai bine ca in romanie de mijloc.
iar mancarea…e la acelasi pret sau mai mic.
iar sa-mi spui ca la cora sau carfour e mincare originala….nu mai cred.
@john – eu spuneam de legume/fructe de la piata/taran samd.
Numai bine.
hi, hi, hi nightmare
poate astea sunt povestile pe care le spui tu la gura sobei, copiilor.
uite o sursa independenta:
http://www.simplyhired.com/a/salary/search/q-austria
daca tu gasesti ceva care sa-ti argumenteze afirmatiile, te rog da-ne de stire.
altfel, vom crede ca ai vorbit si tu suparat inainte de/ dupa o noapte de … cosmar
Totusi, trebuie sa intelegem, ca ceea ce se intimpla astazi in tara, este efectul unor politici economice „libertine” si nu liberale, din perioda 2007-2008. Ceea ce s-a stricat atunci, se va indrepta greu, si cu sacrificii!
Bunastarea provine din munca si nu din credite fara acoperire!
Trebuie sa incepem si noi sa construim pentru viitor!
Dreptate ai … si iti mai dau dreptate si altii, hi hi hi
http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-11384591-romania-bine-vazuta-investitorii-americani-inghesuiala-achizitia-obligatiuni-romanesti.htm
o fi de rau , cum zic opozitioneii ?
iar SIFurile(BET-FI) tocmai au trecut de 23.000 hi hi hi, si cand ma gandesc ca erau pe la 18.000 inainte sa se apuce opozeii de treaba 🙂
Da Nasule sunt pregatit,ma bat de musca la televizor,Turcescu are varicela si Pro tv da filme cu Ninja:)).Poate nu transmiteti si pe satelit ca vin dupa voi in studio
Cu respect, Petrutz
Va invit la vot 🙂
http://www.econtext.ro/q/viata-politica-din-romania-este-in-plina-agitatie-cu-impact-asupra-electoratului-daca-maine-ar-fi-alegeri-cu-cine-ati-vota.html
am votat ))))
Si eu.
Votai si eu. S-o fi marit placinta, ca n-am vazut 🙂
Stai sa vezi maine dimineata… Si apoi peste cateva zile. Banuiesc ca sondajul dureaza mai multe zile.
Am votat si eu si este egalitate intre un partid si o alianta.
Acum m-am uitat si eu. E 98%= USL contra 92% PDL. hi, hi, hi Va dati seama de ridicolul situatiei? Daca se imparte la 2 ies cu 44% (dar poate numai PSD) Votantii PNL se vor imparti, care la PDL, care la PNTCD su unii nu se vor duce la vot. Asa ca inca odata: hi, hi, hi
ma alatur si eu Lore!
xxx
Prafuitule ,ce saracie tot bati apa-n piua p-acilea ???
n-ai de lucru ???…pune mama si fà si tu ceva constructiv !!!
sa-i iei apararea Turnatorului Felix ,nu este o onoare pentru tine.
Biblio ,tu chiar crezi ca suntem toti angajati politici ca tine?
Nu.
Eu cred că dumneavoastră sunteţi angajat politic.
Eu ştiu că nu sunt.
vai cat de mult poti sa gresesti BIB.
Suntem FLUTURI CU ADEVARAT LIBERI!
Nu primim nici un ‘sfantz’ de la nimeni Dumnezeu ne este martor!
Nu este vorba aici de bani.
Ca să fiţi liberi trebuie să aveţi un cuvânt de spus asupra legilor pe care Parlamentul le emite, legi care vi se aplică dumneavoastră, şi mie, nouă tuturor. Vi s-a cerut părerea în 2008 despre legile care au trecut prin Parlament, într-o formă sau alta, din 2009 până acum? V-aţi dat domnia voastră acordul, alături de restul celor care au votat la alegerile parlamentare, pentru forma actuală a legii Educaţiei, de exemplu. Dacă nu, atunci nu sunteţi liberi, pentru că alţii au luat hotărârea, de la ei putere, cum veţi trăi domniile voastre. Ei hotărăsc dacă se comasează sau nu spitalele, cum anume luaţi pensiile, cât este TVA-ul, cu cât mergeţi cu maşina prin oraş… Ei iau hotărârea să împrumute ţara, să vândă din ţară, să piardă suveranitatea ţării… România nu mai este a dumneavoastră, ci a lor, politicieni fac ce vor cu România şi dumneavoastră nu-i puteţi împiedica să facă lucrurile care nu vă convin, care vă deranjează. Iată politicieni vor privatiza Nuclearelectrica şi Hidroelectrica deşi acestea aduc profit statului român. De ce să cedezi din capitalul celor mai profitabile investiţii ale României. De ce trebuie să cedăm la alţii din zonele noastre de profit. Aţi fost întrebată dacă sunteţi de acord să fiţi mai puţin părtaşe la o afacere bănoasă? NU vă întreabă nimeni când trebuie să plătiţi datorii, nu vă întreabă nimeni dacă sunteţi de acord cu vânzarea de părţi din România… Sunteţi liberă? Ei vă pot interzice să mergeţi pe trotuar, să traversaţi strada, să priviţi la un film… Nu puteţi face nimic, absolut nimic, politicienii iau hotărâri fără să vă întrebe. E mai uşor să dea nişte şpăgi şi să aranjeze voturile decât să fie slugile democratice ale cetăţenilor. Cât timp nu poporul hotărăşte prin votul exprimat la alegerile parlamentare ce anume vor vota parlamentarii (desigur, legile importante), votaţi oameni pe care îi abilitaţi să ia hotărâri pentru domnia voastră. Votul unor oameni, indiferent cine sunt, reprezintă o abilitare de a face ce cred ei mai bine cu viaţa domniei voastre, chiar să o folosească pentru a se îmbogăţi… Şi ştiţi ce? Nici pe cei pe care îi vedeţi cu ochiul liber, că sunt şi nesimţiţi, că se îndrăgostesc prea mult de bani şi putere… nu-i puteţi sancţiona, nu le puteţi face nimic, pentru că partidele fac în aşa fel încât aceştia câştigă întotdeauna. Ei resping în unanimitate legile care îi controlează şi îi dezavantajează. Deşi par că se ceartă, nici unul nu va fi de acord să voteze pentru o lege ce-l poate sancţiona.
Sunteţi liberă?
Domnule Bibliotecaru,
Permiteti-mi sa fiu direct : Mie nu lasati impresia ca sunteti neinregimentat politic…
Dimpotriva, as zice ca am certitudinea ca…
Si va mai spun un mic amanunt : am banuiala ca nu sunt singurul care are aceasta opinie.
Da.
Asta este. Respect părerea domniei voastre. Nu e nici o problemă.
Cu tot respectul,
Imi cer scuze de insistenta, dar
ESTE o problema atunci cand gasiti potrivit sa va exprimati ca un participant la blog este „inregimentat politic”.
Mai intai trebuie sa produceti dovezile pe care se sprijina opinia Dvs. (eu v-am dat aceste dovezi intr-unul din mesajele mai vechi).
Deci, D-le Bibliotecaru, va rog sa primiti un al 2-lea apel la DECENTA.
O zi cat mai usoara,
Stimate domn,
Eu am exprimat o afirmaţie posibilă, am spus „eu cred că”. Tocmai asta subliniam, că în timp ce despre mine ştiu sigur dacă sunt sau nu sunt înregimentat politic, despre altul este o simplă impresie întărită.
Dumneavoastră spuneţi însă:
„Domnule Bibliotecaru,
Permiteti-mi sa fiu direct : Mie nu lasati impresia ca sunteti neinregimentat politic…
Dimpotriva, as zice ca am certitudinea ca…”
Vedeţi. Mă învinovăţiţi pe mine că-mi exprim o părere iar dumneavoastră faceţi mai mult, aveţi o certitudine. Din această poziţie a dumneavoastră, după ce v-am afirmat clar că nu sunt înregimentat politic, mă puteţi acuza PE MINE că fac o astfel de afirmaţie fără dovezi? De data aceasta nu mai pot fi de acord cu dumneavoastră.
UN COMENTARIU BUN despre mareata fapta a celor 3 rataciti prin PE
„Note la cald de la audierea publică. Ponta adecvat, Antonescu jenant, Constantin balast”
http://www.contributors.ro/reactie-rapida/note-la-cald-de-la-audierea-publica-ponta-adecvat-antonescu-jenant-constantin-balast/
Lenevescu jenat ????!!!! 😆 😆
nesimtitul ala sa fie jenat ???….Nu cred !!!
asta ar insemna sa aiba simtaminte ,ori el nu poseda asa ceva !!!
Repet întrebarea adresată Bibliotecaru,01/02/2012 20:17
Întreb pe toată lumea… toţi cei care citesc acest blog, inclusiv pe domnul Radu Moraru.
Este aici cineva pregătit să renunţe la propaganda şi tutela politică pentru a se dezvolta ca cetăţean cu conştiinţă civică independentă şi voinţă politică?
hai ca iti place sa citesti si tie si Chinezului … ia cititi fratilor sa vedeti cum se spala/combina etc banii in tara asta
SI NE MAI MIRAM DE UNDE SUNT BANI SA PLATESTI ATATIA NEOBOSITI „SUSTINATORI”
http://www.evz.ro/detalii/stiri/mogulul-voiculescu-s-a-imbogatit-in-mandatul-lui-seres-964221.html
CUM E, AM DREPTATE ?
Avem unul care nu poate gândi de unul singur şi are neapărată nevoie să-i spună politica cum să gândească…
Altcineva se mai înscrie la cuvânt?
ti-am raspuns si mai sus:
eu ti-am spus si repet, vino cu un proiect al tau, orice constructiv, altceva decat simple cuvinte goale pe care eu incep sa nu mai am timp sa le citesc ….
trebuie sa poti construi ceva, nu doar sa imaginezi sisteme de cum face plopul pere – propune, te rog!
Si daca nu esti angajat politic in niciun partid sau nu esti platit de nimeni,?
Daca ceea ce sustii sunt chiar ideile si principiile tale? Despre ce propaganda vorbesti?
Mă refer la propaganda reunită a partidelor politice care vor să vă convingă, repet, toate la un loc, că sunt buricul pământului, că nimic nu se poate în ţara asta fără ele. Ştiţi cum funcţionează acest mecanism? Deşi aparent partidele se bat între ele, de fapt ele se susţin prin această bătălie unele pe altele pentru că previn deşteptarea cetăţeanului şi dorinţa acestuia de a gândi cu propriul cap… Cei care sunt împotriva PDL şi a preşedintelui lui Traian Băsescu devin susţinători USL, cei care sunt împotriva USL devin susţinători pedelişti şi susţinători ai lui Traian Băsescu. Şi invers e valabil, susţinătorii devin voci împotriva adversarilor.
Cetăţeanul este manipulat să devină un activist politic ignorând propriul săi interes care, de cele mai multe ori, nu este în concordanţă cu interesul politic. De aceea, să ajungi ca cetăţean să ai o conştiinţă civică proprie, o voinţă politică proprie, şi o activitate socială în propriul interes, înseamnă implicit ca cetăţeanul să gândească cu capul lui, să fie informat… Asta înseamnă să pricepi abc-ul politicii, economiei, dreptului, principiilor sociale…
Cetatanul este manipulat daca se lasa sa fie manipulat. Daca votezi dupa principiul ce-mi dai, atunci e problema ta, dar daca votezi constient de alegerea pe care o faci atunci nu mai e manipulare.
Dvs. nu vreti sa constientizati ca pot exista oameni care au principii solide, care nu se lasa influentati de x, y, si z si care decid sa voteze sau sa nu voteze. Acesta masa de oameni in orasele mai mari este mai numeroasa si de acesta masa d oameni se sperie unii si altii.
Te rog Corina!
Da ce,astia de la sate sintem mai fraieri?
Stim si noi sa votam,nu votam pt galeti!Sa ne pui si pe noi,te rog,pe lista celor care voteaza voluntar.
@ corina
Nu este chiar atât de simplu. Dacă vine cineva la dumneavoastră şi întinde pumnii în faţă şi spune… „Alegeţi mâna stângă sau mâna dreptă pentru a câştiga ce este în pumn”, dumneavoastră alegeţi ceea ce este în pumn? Faceţi o alegere, dar nu alegeţi condiţionat de ce este în pumn, ci la noroc.
Alegerea democratică este mâna stânga sau mâna dreaptă dar de data asta să şi vedeţi ce este în fiecare mână.
Cu alte cuvinte candidatul trebuie să vă spună exact ce va face în cei patru an de mandat, nu trebuie să-l lăsaţi pe el să aleagă pe parcurs.
@ nico
Sunteţi deci pe lista celor care vor să-şi hotărască propriul destin şi să nu lase un politician să ai hotărâri pentru dumneavoastră. Felicitări.
Nu mai am cuvinte!
Ma simt magulita!
@Bibliotecaru.Lași impresia că altii decit tine voteaza ca robotii.Voteaza ca somnambulii.Sau voteaza ca fiind manipulati.Teoria pe care o reiei,dar sub alt format este că nu suntem liberi in propria noastră constiintă.Imi permit să atrag atentia că intr-un stat de drept există reguli.Nici o societate nu se poate dezvolta armonios fără respectul pentru REGULI.Nu am lipsit niciodata de la votare.Si,totdeauna am stiut EXACT ce fac cu votul meu.Analiza si discernămintul fiecăruia ingăduie libertatea de exprimare in alegere.Nu se poate să fii o legumă cind te duci la vot.Primul lucru pe care il fixez este prin excluderea celor care nu corespund cu profilul socio uman pe care mi-l doresc.urmeaza ideologia doctrinară,apoi,in deplină cunostintă de cauză cintăresc faptele candidatului,moralitatea si valentele educative.Electoratul nu se constituie numai din masa de manevră tipică,omniprezentă si intretinută ca atare.Si nu prea m-am inselat,pentru că,uneori,la al doilea mandat alegi doar OMUL.Constitutia pe care o invoci imputerniceste parlamentarul să iti reprezinte vointa.Este o regulă.Nu avem procedura din Elvetia.Nu avem cum să fim consultati pentru emiterea unor legi sociale ca cea a educatiei,sănătății s.a.m.d.Există organizatii sau sindicate care pot cere consultări,tot conform unei reguli.In fine,am intuitia că pledind atit de insistent pe faptul că noi nu stim ce vrem,nu avem cultură politică si nici nu ne-am insusit anumite principii absolut necesare in stiinta electorală,dă-mi voie să mă gindesc că speri să ne atragi atentia asupra acelui proiect cu 10 milioane de romani si să ne alăturăm.Personal eu văd libertatea ,sub toate formele ei democratice a fi prezentă in viata mea.Nu sunt constrins de nimeni,nici chiar inconstient,ca să nu imi afirm statutul de om liber!
@bibliotecaru – Cu intrebarea dumneavoastra, ne-ati intins o capcana…
Cei mai multi dintre noi am inceput sa ne dezvoltam ca „cetăţeni cu conştiinţă civică independentă şi voinţă politică”. Si ca noi sunt multi in poporul nostru. Deci „e de bine”.
Pentru dumneavoastră simplific.
Vă asumaţi rolul de a fi liber sau doriţi să fiţi sclav. Nu vă grăbiţi, câteodată poziţia de sclav oferă o relativă siguranţă iar libertatea necesită un efort de supravieţuire.
Vreţi să fiţi liber?
aiaiaiaiai…..pai,puneti intrebarea asta tie prima data ,raspunzi la ea si dupa poti sa o pui si la altii!!
Nu simplifica ,ca nu este cazul ,libertatea noi o traim .
Păi ce anume sunteţi liberă să faceţi? Daţi-mi un exemplu.
exact ce scrie in dex la -ce inseamna a fi liber .
@bibliotecaru – na, pentru mine nu trebuie sa simplicati. Va doresc sa fiti macar jumatate atat de liber cat sunt eu… Va doresc (de fapt doresc asta tuturor oamenilor) sa nu va mai fie frica si puteti actiona pur si simplu asa cum ganditi.
Numai bine.
PS Vedeti ca aveti cateva raspunsuri concrete de la Mark legat de finante.
PPS Sunt satul de gargara. Haideti sa trecem la fapte.
Mă bucură că sunteţi mai liber ca mine, mai ales că eu nu sunt liber deloc… Eu VREAU să fiu liber tocmai pentru că nu sunt. Vreau să-mi CÂŞTIG libertatea. Spuneţi că trebuie să facem ceva… Păi eu fac deja ceva, comentez pe blogurile politicienilor români în scopul de a-mi câştiga libertatea. Vreau ca lumea să înţeleagă că nu cetăţenii trebuie să ducă la îndeplinire planurile politicienilor, ci politicienii trebuie să îndeplinească planurile cetăţenilor. Când voi reuşi cu 10 milioane de români cu drept de vot, cerinţa lor către politicieni vor obliga politicienii să servească interesul public şi nu interesul lor… şi eu voi fi liber alături de restul românilor.
@bibliotecaru – Eu va urez succes sa reusiti sa deveniti liber domnule. Dvs vreti sa schimbati „cetatenii” pentru a intelege cum ar trebui sa functioneze politica. Eu am ales sa incep un pic mai „jos”, adica la baza. Pentru acest lucru, eu arat tuturor persoanelor cu care vin in contact, care le este capacitate, cata putere au samd. Dupa aceea ii conving ca nu au nevoie sa aiba nici un complex de inferioritate si sa devina resposabili (am mai scris acest lucru).
Sper ca acum m-ati inteles.
Numai bine.
@bibliotecaru – Ati spus ca dumneavoastra nu sunteti inregimentat politic. Discutiile care incercati sa le purtati aici, le aveti si pe blog-urile „rosii”?
Si daca raspunsul este afirmativ, puteti sa ne dati cateva exemple? Sunt curios, pentru ca imi doresc sa vad comentariile celor care au alte viziuni despre viata din tara.
Astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra.
Numai bine.
A cui vointa politica, a dvs personala? chiar va pregatiti sa candidati in parlament? Asta vreti sa ne aduceti la cunostinta? Ca sa stim si noi.
Constituţia vorbeşte despre voinţa politică a cetăţenilor. Eu cu voinţa mea, dumneavoastră cu voinţa dumneavoastră, fiecare cu voinţa lui. Eu nu vă cer să faceţi ce fac eu (eu fac ceea ce cred eu că este bine pentru mine), vă întreb dacă vreţi să faceţi ce vreţi domnia voastră să faceţi şi nu ceea ce vor alţii să faceţi, adică să susţineţi un partid sau un politician. Vreţi să susţineţi interesul domniei voastre, să cereţi celor pe care îi alegem noi, românii, să facă aşa cum vreţi dumneavoastră şi restul de milioane de români, de fapt să votaţi pe cel care face ceea ce doriţi dumneavoastră să facă.
Dumneavoastră sunteţi o voce şi trebuie să fiţi o voce auzită şi nu o voce de sclav, acoperită de vocea altuia care vorbeşte în locul dumneavoastră şi îşi arogă un drept fals de a şti mai bine decât dumneavoastră ce vă este bine.
Eu vă întreb, sunteţi pregătită să vă susţineţi voinţa politică care să determine viitorul României, alături de voinţa politică a celorlalţi 21 de milioane de români?
Si EU va raspund: NU SUNT SCLAVA vointei NIMANUI. NIMENI nu-mi dicteaza si nici NU MI-A DICATAT NICIODATA pe cine sa pun stampila de vot, indiferent daca a fost vorba de alegeri locale, parlamentare sau prezidentiale. EU L-AM VOTAT PE CEL PE CARE AM STIUT ca va actiona IN INTERESELE MELE. SI NU M-A DEZAMAGIT. Despre ce sclavie vorbiti dvs?! V-ati si gasit pe cine sa suspectati de „cap plecat pe care sabia nu-l taie”. Da SUNT PREGATITA SA-MI SUSTIN VOINTA POLITICA, ASA CUM MI-O DICTEAZA CONSTIINTA NEPATATA de pomeni electorale. Consider ca v-am raspuns cu prisosinta. O seara buna!
Nu aţi fost obligată de nimeni să puneţi ştampila pe cineva anume, dar aţi fost obligată să puneţi ştampila pe cineva şi nu pe ceva. Când aţi votat, de 22 de ani încoace aţi votat fie partide, fie politicieni, niciodată nu aţi votat proiecte care să se identifice cu voinţa politică pe care care o aveţi, asta pentru că niciodată până acum politicienii nu au prezentat în campania electorală proiecte exprimate, ci doar cuvinte frumos ambalate în „politică generală”, jalnice peroraţii „să fie bine şi să nu fie rău”. Aţi fost până acum chemată să votaţi iniţiative legislative? Eu nu.
Mai ţineţi minte cum suna campania electorală în 2008 pentru alegeri parlamentare? Un singur candidat a venit cu o propunere de lege. Nu o avea exprimată, nu exista un proiect de iniţiativă exprimat, dar o exprima prin viu grai. Acesta este domnul Prigoană care spunea că vrea să facă o capitală fără sectoare. În rest, toţi vorbeau numai despre prostii care nu aveau nici în clin şi nici în mânecă cu Parlamentul României.
Dumneavoastră, eu, poporul român, noi toţi, nu am putut alege decât politicieni. Eu unul nu am votat voinţa mea politică. Eu aş fi votat forma care îmi convine din Legea Sănătăţii, Legea Educaţiei, Legea Salarizării Unice, Legea Unitară a Pensiilor… şi tot aşa. De legi nu m-a întrebat însă nimeni, absolut nimeni. Toţi îmi spuneau că vor creşte salariile, că se vor face autostrăzi… chestii din astea. Nu spunea nimeni că vor fi nenumărate legi importante care se vor face în următorii patru ani, cu atât mai mult nu mi-au spus care este varianta PDL, care PSD, care PNL, care PC, care UDMR… ca să ştiu ce variantă îmi doresc.
Păi şi dacă toţi spuneau că o să fie bine… eu cum puteam să cuantific acest bine? Ca să-mi exprim voinţa politică avem nevoie de proiecte legislativă şi nu de promisiuni absurde.
În concluzie aţi votat un politician căruia i-aţi spus: Măi nea politicianule, ia de aici dreptul meu de a avea voinţă politică (adică de a mă exprima pe seama legilor ce guvernează România) şi fă dumneata ce crezi că este mai bine.
Sigur, nu vă spune nimeni că vă fură voinţa politică, dimpotrivă, vă spune că alegeţi pe cine vreţi, atunci este democraţie.
Îmi amintesc cum într-un film doi soldaţi, aflaţi într-o dictatură arabă, discutau în contradictoriu pentru că unul vota dictatorul pe fond albastru şi cel de al doilea acelaşi dictator dar pe fond roşu.
Cât timp poporul votează oameni, partide şi nu ceea ce vor face cei aleşi în mandatul lor… democraţia fâssssssss.
Deja NU VA MAI CITESC M-am plictisit.Dar am vazut anumite pasaje la care va raspund ptr. ULTIMA OARA dar cu o intrebare: ATI AUZIT DE PROIECTE COMUNE???????Sau cel putin ati participat in viata dvs intr-o comunitate care avea si, cu siguranta, a si pus in practica un proiect comun? Sau ati fost „carcotasul” si „gica-contra”?
V-aş răspunde… dar dacă tot nu citiţi, nu are sens să mă mai obosesc.
bài ,bibi…pai tu vrei sa spui ca intelegi democratia??? ..si ne mai dai si „lectii” democratice à la Voiculescu
vii p-acilea si te dai scula-bascula si o majoritate iti spune s-o tai ,ca nu-i loc de intors si tu ce faci??….stai aici ca raia capreasca ,de nu mai scapa omu’ de tine si ne freci la creier cu filozofiile tale 2 parale si „proecte”prafuite ,doar prinzi un fraier …
lasa-ne,bre in pace …ca noi avem treaba noastra importanta
am ajuns la concluzia ca esti narcisit ,bibi.
iti admiri singur postarile kilometrice ..
😆 😆
„Night, o fi ul alter ego al lui ciaina. Eu aluia i-am zis ca e Narcis reancarnat hi, hi, hi
😆 😆 😆
verde …verde …verde alice !!!!
Cetateanu de care spui are constinta si responsabilitate ,asa ca nu-si are rostul intrebarea ta .
Ca cetăţean nu ai cum să ai nici conştiinţă civică şi nici voinţă politică de la sine, trebuie să munceşti pentru asta. Atât conştiinţa civică cât şi voinţa politică se formează în timp.
Conştiinţa începe cu o reflectare a realităţii. Dacă nu înţelegi realitatea, degeaba o percepi. Dacă ţi se pune în faţă un buget şi nişte indicatori macroeconomici şi priveşti la vraful de hârtii fără să pricepi nimic… „naşpa”. De aici un efort al cunoaşterii care să conducă la o oarecare rigurozitate a calităţii percepţiei.
Mai multe am spus un pic mai sus despre votul care nu exprimă o alegere democratică, cu oricine ai vota.
da, da ,s-a format in timp .Ce crezi ca noi pe aici sintem sub 18 ani . :))
Offfffff
Atunci sunteţi pregătită să fiţi DANA şi nu susţinătorul numărul 13.453 al unui partid sau personaj politic?
Sunt DANA cu drept de vot! 🙂
Felicitări! Bine aţi venit între cetăţenii care doresc să-şi determine viitorul şi să nu lasă politicienii să hotărască în numele lor!
Intodeauna ,am gandit liber .Si am fost alaturi de cei care merita cu adevarat!
Prietene, este o mare contradicţie în acest text. Sudiază-l mai atent şi reformulează.
E cam din „puţul gândirii”.
buna FLUTURI LIBERI,
mamaaaaaaaaa ce v-ati mai duelat:lol:
ce activi au devenit tovarasii, parca mai activi ca niciodata si stiti de ce ,nu?
merge bine blogul si sa vedeti ce agresivi vor fi cind va merge si televiziunea.
SA FIE INTR-UN CEAS BUN!!!!!
Domnu’Moraru
fain mall ne-ati facut ,de abia ma gasesc eu pe mine printre atatea sectoare 😆 😆
:))))))))
Buna seara lumeeeeeeeeeeeeee!!!!
bài,decebal acum suntem Moguli,cu M mare 😆
Asa mai merge!…
Desi nu sunt un fan al politicienilor sau celor care ne conduc ( spun asta fiindca observ ca aici exista multi entuziasti care sunt foarte atasati sufleteste de presedinte si guvern), ma bucur ca a inceput si vrea sa se dezvolte acest proiect. Sper sa reuseasca si sa mai avem o televiziune buna si interesanta. O noua televiziune nu strica niciodata: cu cat exista mai multe posibilitati de a ne informa, cu atat vom putea sa alegem informatiile din mai multe surse , sa le analizam si sa decidem care-i situatia reala (sau cea mai apropiata de realitate. Exista si pericolul de a fi intoxicati si mai rau sau manipulati, dar acest lucru se poate intampla mai usor atunci cand exista mai putine televiziuni.
Cu tot respectul pentru proiect si pentru cei care lucreaza la el, mi se pare putin naiva si prea entuziasta pozitia acelora care se autodenumesc „Fluturi liberi”… Este frumos sa fii plin de entuziasm si elan tineresc, sa fii optimist, dar alegerea nu mi se pare inspirata deloc: fluturii au o viata foarte scurta, de multe ori zboara spre lampi si flacari aprinse si sfarsesc cu aripile arse… Si inca ceva: provin din viermi…
Asa ca, or fi fluturii liberi si frumosi, or fi zburand fermecator, dar cred ca pasarile ar fi mult mai apropiate de ceea ce isi imagineaza sau doresc sa fie multi entuziasti de aici!…
Daca nu erau ultimii 20 de ani sa duca parerea omului in insignifiant – analogia cu fluturii nu ar fi aparut poate. Ea a aparut ca un manifest la inceput – de tipul : chiar daca ei iti spun altceva – si parerea ta conteaza.
Dar SE LUCREAZA la asta si vei vedea oameni liberi manifestandu-se pe aici – de asemuit , de catre altii, dinafara, cu leii, ursii, taurii, vulturi, soimi, mai stiu eu, inorogi, alte fiinte impresionante.
Fara gluma acum – cand oamenii liberi vor vorbi pe Nasul Tv – vocea lor va rasuna mult mai departe.
Sper sa fie asa… Eu va tin pumnii!
Deocamdata, in lista ta de animale ii regasesc foarte bine pe politicienii nostri iubiti ( actuali si fosti)… Cred ca atatea animale nu mai gasim nici in padurile patriei…
nu toti sunt asa si schimbarea la fata va fi o moda in curand, dar sta si in puterea noastra sa mai schimbam din ei, daca punem umarul
si deoarece nu avem unde altundeva – acesta va fi un loc foarte bun sa incepem sa construim
azi ceva, maine ceva, o sa fim uimiti cate vom putea face in viitor
bineinteles ca acestea sunt sperante – numai ca ele, pas dupa pas, devin certitudini
iar daca nu pornesti la drum – sigur nu vei ajunge
intra Nasule si spune cum e cu vanzarea Hidtoelectrica, si ce a mai ramas …..
pai spune-ne tu daca stii despre ce e vorba … ca de aia suntem aici, sa informam pe ceilalti, daca stim ceva
eh…ce sa stie ??…daca stia spunea 🙄
Salutari Nasule,domni si doamne,ziua buna tuturor Sigur,proiectul va fi o reusita,mare ciuda pe prafuiti!Astept cu nerabdare ziua de 16 febr.
Biblio ,eu sa fiu in locul tau macar pentru o zi ,mi-ar fi rusine.
Macar o zi.
Comentariul nr. 2 : http://www.contributors.ro/reactie-rapida/note-la-cald-de-la-audierea-publica-ponta-adecvat-antonescu-jenant-constantin-balast/
Comentariul nr. 1 despre paraciosi http://www.evz.ro/detalii/stiri/cronica-tv-victoras-crin-s-ala-micu-doi-s-un-sfert-se-smiorcaie-la-uluca-europei-par-964.html
Oh, Doamne, simt cum mi s-a incalzit sufletul de la asa o veste buna :16.02.a.c.
Grea a fost asteptarea, dar si mai greu vor curge zilele acum.
frumoase comentarii 🙂
http://hydepark.ro/articol/articol/crin-antonescu-are-un-fond-de-greva-se-imprumuta-de-la-prieteni-desi-are-sute-de-mii-de-euro-in-cont-503.html
ODA „omului de tip nou”
” Pupila turnatorului Felix”
De Biblio
Bibliotecaru,01/02/2012 01:05
Dincolo de alte glume din această seară, eu am vorbit serios. Astăzi, dintre cei trei şefi de partide, cel al PC mi s-a părut că ar avea cel mai eficace dintre discursuri. În timp ce domnii Ponta şi Antonescu au avut un discurs la fel ca în ţară pentru nişte oameni care habar nu aveau ce este de fapt în România, domnul Daniel Constantin a expus foarte clar ce avea de spus. Poate un pic prea lung dat fiind că a fost şi ultimul discurs. Nu este prima dată când îmi provoacă câte o surpriză frumoasă de acest fel şi eu laud foarte, foarte rar pe cineva (bănuiesc că aţi observat că de regulă sunt critic cu toată lumea). Eu chiar cred că domnul Daniel Constantin poate fi un viitor politician de succes. Că poate nu vă place domniei voastre de el, poate că aveţi şi o părere reflectată din părerea dumneavoastră despre domnul Dan Voiculescu, asta este altă discuţie. Eu am trecut cu uşurinţă peste părerea preconcepută şi am aprofundat, aşa mi se pare normal.
Şi pentru că deja am mai dat un citat “latinos”, humanum fuit errare diabolicum est per animositatem in errore manere
@ Octavian
Hmmmm
Aţi găsit inteligent să-mi citaţi un comentariu care este deja pe această pagină, doar punându-i un fel de titlu? Desigur o dovadă de inteligenţă. La care „om nou” vă referiţi, la cel filo-german 1 (venit pe calea nazismului) sau la cel filo-german 2 (venit pe calea marxismului)… Ce nu ştiaţi că sunt două tipuri de om nou… Nţnţnţnţ!
Mai citaţi o dată să dea de trei ori pe Google. 😀
Eu îmi asum orice spun. Când am spus că îmi place un discurs al domnului Băsescu tot „odă omului nou” am făcut? 😆
Dacă vreţi să fiţi penibil, desfăşuraţi-vă. 😆
PS.
Încercaţi să vedeţi ce înseamnă arhetipul „omului nou”, poate observaţi că nu era nimic „de ruşine”. 😆 Măcar să ştiţi despre ce vorbiţi.
Domnule Bibiotecaru,
Indiferent la care dintre cele 2 modele de „om nou” (national-socialist, respectiv marxist) la care s-a referit Octavian, rezultatul e cam acelasi.
Nu pot sa nu remarc ca aveti o indispozitie cand se face trimitere la citat…
Oare atat de bun e tinerelul-sef de la PC … si e deja victima (prin asociere-nemeritata- cu clasa politica marsava 🙂 )
Sa fim seriosi, D-le Bibliotecar
Va doresc sa fiti un pic mai decent,
O seara buna,
Mulţumesc de îndemn, voi încerca.
alu
poti face acelasi indemn si lui nicht?
decenta, decenta, decenta…
reciteste articolele nasului si ai sa vezi ( daca poti ) un limbaj fara pic din decenta pe care o ceri celor de alta parere…
si nasu e zeul vostru.
nu sunt avocatul lui biblio, e mult prea bun ca sa aibe nevoie de un aparator asa umil ca mine,,,
Draga D-le John (sau Ion)
Dl Bibliotecaru se pare ca a inteles mesajul meu.
Am sa incerc sa ma exprim cat pot de clar (asa, pe intelesul Dvs) care este menirea apelului la decenta. Se refera la continut, nu la forma de exprimare.
Cu alte cuvinte, tinerelul-sef de la PC nu poate fi Fat-Frumos (avand in vedere ca vine din desaga Zmeului). Daca nu ati priceput, renuntati la acest subiect (nu va e de folos)
Re: John, avocatul D-lui Bibliotecaru
Opinia mea : un avocat are nevoie de pregatire juridica dar si o anumita abilitate. In Romania nu oricine poate fi avocat(chiar daca e foarte bine pregatit dpv juridic) – lipsa abilitatii amintite mai sus este falimentara.
Dvs, Draga D-le John, aveti abilitatea. Va mai lipseste decat pregatirea (sa zicem teoretica) 🙂
O zi cat mai usoara,
alu
te repeti si ma repeti destul de neplacut
1.eu am spus ca nu pot fi avocatul lui biblio, si implicit al nimanui, pt ca nu am pregatire de specialitate. dar pot fi de acord cu cineva care aceleasi idealuri, sa zicem, cu ale mele.
nici pregatire economica nu am ( ce sa faC, asta e viata, ca si cristian777 am facut o facultate tehnica, sper ca nu e caz penal ) dar pot sa inteleg cand cineva imi arata, cu subiect, predicat si articolul din lege care este situatia.
2. nu pati sa te adresezi cuiva , prin viu grai, postare sau articol umplandu-l de invective , dar cerand in schimb respect sau decenta. ma refer strict acum la nasul si nicht.
si 3, cu voia dvs: crezi ca daca nu ar fi pe aici biblio, chinezul, timan sau chiar eu, mai modest asa, ar fi mai bine? gandeste, te rog…
Draga D-le John,
punct cu punct, la 0biect
1. Nu conteaza ce licenta detineti, ci numai ca acea licenta sa fie garantia unor competente dobandite. Apreciez inginerii, dar nu ii pot tolera pe cei care sunt numai… „ingineri” (adica, de exemplu, nu scriu prea bine in limba romana sau nu stapanesc macar 1 limba straina – cine naiba’ le-o fi dat licenta si cum ???). Automultumirea acestor indivizi care isi zic „ingineri” face rau intregii categorii profesionale.
2.Nu scapati din vedere ca exista cronologia evenimentelor. Personal, va consider vinovat de persistenta in eroare si de escaladarea starii conflictuale. Daca lucrurile stau intr-adevar asa cum doriti sa le expuneti acum, puteti din acest moment sa va comportati decent… cine va opreste ?
3. Puteti face o incercare – fanii acestui blog vor aprecia singuri (cu regret, nu va suspectez deloc de bune intentii …- va rog sa imi scuzati lipsa de delicatete)
Vezi bibliotecarule cum dai tu mereu cu mucii in fasole?
Apropos de caracterizarea facuta de un”fin” analist mai inainte lui Constantin.
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-11391652-video-dialog-studioul-antena-3-crin-antonescu-nu-ocup-asemenea-turnatorii-daniel-constantin-poate-revine-mie-aceasta-placere-domnu-39-gidea.htm
Nasule astept cu nerabdare ziua cand vei aparea pe sticla si mult succes
Este un inceput bun.
sper ca sfarsitul sa fie in favoarea si spre binele poporului roman chinuit,de secole… !
Servus „Fluturi Liberi”!
..te deranjeaza ca cindesc pt.copii copiilor mei,o viata mai buna si cinstita…??…voi ginditi…??
Comentariile sunt închise.